Eeuh, ik heb lang weekendap0stah schreef op 27 april 2004 @ 17:27:
[...]
kom op met dat verslag tis al bijna woensdag
Maar hoe is de besturing nu, ik vond namelijk deel 1 echt een waardeloze besturing hebben de rest was geweldig alleen kon ik die autos niet op de baan houden.
Is dit veranderd in deel 2 of rijd het nog steeds zo ubergevoelig?
Maargoed, ik moet zeggen dat het me erg bevallen is. Ik moest spelen met de originele controller, en ben onderhand de S gewend, dus dat was even wennen. Maar -oh-oh- wat ziet het er goed uit. De draw distance is enorm en de modellen zijn super. Schade is ook erg mooi (dat zag ik natuurlijk nooit bij mijzelf
Gelukkig ben je niet meer een irritante arrogante coureur en dat scheelt echt de helft. Veel wagens, heel divers en dat kun je goed merken ook in de besturing. De puristen zullen zeggen dat het nooit realistisch kan zijn, maar het komt er erg dicht in de buurt. Je kunt veel gevoel in je stuurgedrag leggen en je hebt echt het gevoel alsof je met een wagen van het juiste gewicht aan het racen bent.
Soms had ik wel het idee dat er iets teveel rembekrachtiging werd gebruikt, maar dat kan ook aan mijn korte vingertjes liggen die de S gewend zijn
Remsporen zijn trouwens ook erg mooi; je kunt goed zien of je hard of zacht remt. En de baaneffecten zoals rook, zand en rondvliegende onderdelen ziet er gewoon uit zoals het hoort.
Tegenover het eerste deel is veel veranderd aan de besturing en toch ook de AI. Je hebt echt het gevoel te strijden tegen een andere coureur, races waarbij ik per rondje maar een tiende inliep waren eerder regel dan uitzondering. En dan na 10 ronden proberen uit te remmen en als dat dan lukt heb je dus echt voldoening.
Het niveau is trouwens traploos instelbaar, dus dat kun je helemaal schalen naar eigen inzicht. Ik heb in ieder geval niks gemerkt van een catch up systeem of iets dergelijk. Al moet ik zeggen dat ik diegene was die aan het 'up catchen' was
Heb alleen de Live mogelijkheden niet meer getest, maar dat kwam meer omdat we ons goed konden vermaken met de split screen optie. Owja, de rumble is trouwens best sterk, na verloop van tijd trilt het bloed uit je handen lijkt het wel
// ik moet eens wat minder de
/// vergeet ik het geluid helemaal. Ik had het genoegen om dit spel te spelen op een multimedia beest met DTS 5.1. En verdomme, dat klinkt echt beter als de registraties van SBS
[ Voor 7% gewijzigd door Wom op 28-04-2004 11:59 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen