Het Grote XBOX Topic deel 8

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.493 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:07

Wom

ap0stah schreef op 27 april 2004 @ 17:27:
[...]

kom op met dat verslag tis al bijna woensdag :P

Maar hoe is de besturing nu, ik vond namelijk deel 1 echt een waardeloze besturing hebben de rest was geweldig alleen kon ik die autos niet op de baan houden.
Is dit veranderd in deel 2 of rijd het nog steeds zo ubergevoelig?
Eeuh, ik heb lang weekend ;)

Maargoed, ik moet zeggen dat het me erg bevallen is. Ik moest spelen met de originele controller, en ben onderhand de S gewend, dus dat was even wennen. Maar -oh-oh- wat ziet het er goed uit. De draw distance is enorm en de modellen zijn super. Schade is ook erg mooi (dat zag ik natuurlijk nooit bij mijzelf ;) ), daar is veel aandacht aan besteedt.

Gelukkig ben je niet meer een irritante arrogante coureur en dat scheelt echt de helft. Veel wagens, heel divers en dat kun je goed merken ook in de besturing. De puristen zullen zeggen dat het nooit realistisch kan zijn, maar het komt er erg dicht in de buurt. Je kunt veel gevoel in je stuurgedrag leggen en je hebt echt het gevoel alsof je met een wagen van het juiste gewicht aan het racen bent.

Soms had ik wel het idee dat er iets teveel rembekrachtiging werd gebruikt, maar dat kan ook aan mijn korte vingertjes liggen die de S gewend zijn ;)
Remsporen zijn trouwens ook erg mooi; je kunt goed zien of je hard of zacht remt. En de baaneffecten zoals rook, zand en rondvliegende onderdelen ziet er gewoon uit zoals het hoort.

Tegenover het eerste deel is veel veranderd aan de besturing en toch ook de AI. Je hebt echt het gevoel te strijden tegen een andere coureur, races waarbij ik per rondje maar een tiende inliep waren eerder regel dan uitzondering. En dan na 10 ronden proberen uit te remmen en als dat dan lukt heb je dus echt voldoening.

Het niveau is trouwens traploos instelbaar, dus dat kun je helemaal schalen naar eigen inzicht. Ik heb in ieder geval niks gemerkt van een catch up systeem of iets dergelijk. Al moet ik zeggen dat ik diegene was die aan het 'up catchen' was ;)

Heb alleen de Live mogelijkheden niet meer getest, maar dat kwam meer omdat we ons goed konden vermaken met de split screen optie. Owja, de rumble is trouwens best sterk, na verloop van tijd trilt het bloed uit je handen lijkt het wel :D Zeker als je crashed of naast de baan belandt is dat te merken. Nee, het is te merken dat Codemasters nog wat meer aandacht besteedt heeft aan deel 2. Het is voor mij dan ook realistisch genoeg (ben geen GPL die hard oid.) en de grote hoeveelheid wagens is gewoon geil :P

// ik moet eens wat minder de ;) smilie gebruiken zie ik wel ;)

/// vergeet ik het geluid helemaal. Ik had het genoegen om dit spel te spelen op een multimedia beest met DTS 5.1. En verdomme, dat klinkt echt beter als de registraties van SBS :D. Breedbeeld wordt trouwens ook ondersteund. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Wom op 28-04-2004 11:59 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:34
AudiRS4 schreef op 28 april 2004 @ 11:57:
[...]

Eeuh, ik heb lang weekend ;)

<knip>
Hey! :(

Je zei dat je geen vakantie had!

onntopic : DTM lijkt mij ook wel grappig, ik ga hem denk ik wel halen, maar het is imo geen PGR2 beater

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Masch schreef op 28 april 2004 @ 12:27:
[...]

Hey! :(

Je zei dat je geen vakantie had!

onntopic : DTM lijkt mij ook wel grappig, ik ga hem denk ik wel halen, maar het is imo geen PGR2 beater
Heb ik ook niet, was het gewoon vergeten :p

En wat PGR <> DTM betreft, heb je wel gelijk in, al kun je een circuit racer niet met een omgevingracer vergelijken natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 00:24
Ik zit een beetje te twijfelen of ik DTM2 ga kopen, omdat de recencies erg verschillend zijn. Maar als ik jou verhaal zo lees denk ik dat ik hem toch maar koop..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Macer schreef op 28 april 2004 @ 12:49:
Ik zit een beetje te twijfelen of ik DTM2 ga kopen, omdat de recencies erg verschillend zijn. Maar als ik jou verhaal zo lees denk ik dat ik hem toch maar koop..
Waar twijfel je tussen dan ? Of twijfel je gewoon in het algemeen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
AudiRS4 schreef op 28 april 2004 @ 12:39:
[...]

Heb ik ook niet, was het gewoon vergeten :p

En wat PGR <> DTM betreft, heb je wel gelijk in, al kun je een circuit racer niet met een omgevingracer vergelijken natuurlijk ;)
Ach het gaat er bij beiden om om zo snel mogelijk bij de finish te komen. In dat opzicht zijn alle racers gelijk.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Masch schreef op 28 april 2004 @ 13:04:
[...]

Ach het gaat er bij beiden om om zo snel mogelijk bij de finish te komen. In dat opzicht zijn alle racers gelijk.
eeuh nee >:)

PGR is meer dan eerste finishen, of sla je de cone challenges over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
AudiRS4 schreef op 28 april 2004 @ 13:07:
[...]

eeuh nee >:)

PGR is meer dan eerste finishen, of sla je de cone challenges over ;)
Die vind ik veel te moeilijk....

Serieus.. Dat is toch meer een gimmick imo. Op live blijft dit spel zijn waarde pas echt behouden en daar gaat het toch vooral om racen. Vind ik ook veruit het leukste van dit spel.

Ik ben nml niet zo geduldig met die cone challenges en speedcam dingetjes. Als ik ze niet in drie keer haal heb ik het wel weer gezien. Ik kan me btw goed voorstellen dat andere mensen dit wel een belangrijk onderdeel van PGR2 vinden.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Masch schreef op 28 april 2004 @ 13:10:
[...]

Die vind ik veel te moeilijk....

Serieus.. Dat is toch meer een gimmick imo. Op live blijft dit spel zijn waarde pas echt behouden en daar gaat het toch vooral om racen. Vind ik ook veruit het leukste van dit spel.

Ik ben nml niet zo geduldig met die cone challenges en speedcam dingetjes. Als ik ze niet in drie keer haal heb ik het wel weer gezien. Ik kan me btw goed voorstellen dat andere mensen dit wel een belangrijk onderdeel van PGR2 vinden.
Ik ook niet hoor, zuig er enorm in...

Je hebt wel gelijk dat het eerste finishen het uiteindelijke doel blijft, maar de invulling kan wel erg verschillen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 17:48
DTM 2 ziet er echt uit om je vingers bij af te likken, maar aan mij is het spel niet besteed. Echt veel te realistisch. Ik hou meer van arcade racers. Als een spel begint over het tunen van je voertuig haak ik al af. Daarom speel ik ook nog steeds MotoGP 1 ipv deel 2. :)

Ik zit wel te wachten op Rallisport Challenge 2. Dat lijkt me echt een geweldig spel. :) En verder hou ik het qua racegames wel bij PGR2, NFSU en in de toekomst misschien Burnout 3. :)

The sentence below is true.
The sentence above is false.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Maniakje schreef op 28 april 2004 @ 15:17:
DTM 2 ziet er echt uit om je vingers bij af te likken, maar aan mij is het spel niet besteed. Echt veel te realistisch. Ik hou meer van arcade racers. Als een spel begint over het tunen van je voertuig haak ik al af. Daarom speel ik ook nog steeds MotoGP 1 ipv deel 2. :)

Ik zit wel te wachten op Rallisport Challenge 2. Dat lijkt me echt een geweldig spel. :) En verder hou ik het qua racegames wel bij PGR2, NFSU en in de toekomst misschien Burnout 3. :)
De gelukkigen die previews van RSC2 gezien hebben tippen het als grote concurrent voor CMR, en het moet er enorm goed uit zien. Als je de screens mag geloven klopt dat ook wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:42
Maniakje schreef op 28 april 2004 @ 15:17:

Wacht ook op rallisport challenge 2! Ziet er prachtig uit en is lekker luchtig, al dat getweak is nix voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Speelt iemand hier Pirats of the carabian :?

zoja heb je wel eens een fort aangevallen en wat heb je er daarna meegedaan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
AudiRS4 schreef op 28 april 2004 @ 12:52:
[...]

Waar twijfel je tussen dan ? Of twijfel je gewoon in het algemeen ?
Ik twijfel in het algemeen...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Laat ik het dan zo zeggen; als je een wat serieuzere racer zoekt kun je met DTM2 een mooie, uitgebreide en erg goede game spelen die waarschijnlijk door de Live support ook nog eens een lang leven beschoren is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 22:35
4Real schreef op 28 april 2004 @ 15:50:

Ik ben er aan begonnen, maar vond het redelijk hard zuigen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire69 schreef op 28 april 2004 @ 20:10:
[...]

Ik ben er aan begonnen, maar vond het redelijk hard zuigen. :/
kijk hier heb ik wat aan
nu het hoe wat en waarom graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Whoei, The Kore Gang heeft nieuwe publisher !

Waarschijnlijk dat ik de enige ben die dit noemenswaardig nieuws vind, maar ik vind dit echt één van de meest veelbelovende games die eraan zitten te komen. Om het te vieren twee screenshots :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/content/21607.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/content/6141.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
Voor de 'lief geprijsd' sectie in de topicstart:

EA heeft vanaf vandaag officieel de 'EA Spring Promotion' van start laten gaan. Alle onderstaande titels voor € 19,99. :)

• Lord of the Rings: the Two Towers
• Medal of Honor: Frontline
• 007: Nightfire
• Fifa 2003
• SSX Tricky

Bron

[ Voor 21% gewijzigd door Maniakje op 28-04-2004 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij was Kore Gang ook al opgevallen ;) Had een E3 filmpie ervan gezien maanden geleden .. Vond het ook veelbelovend. Lekkere frisse platformer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 21:44:
Mij was Kore Gang ook al opgevallen ;) Had een E3 filmpie ervan gezien maanden geleden .. Vond het ook veelbelovend. Lekkere frisse platformer.
Kijk, dan ben ik tenminste niet meer de enige. Wanneer ik mensen aansprak die zichzelf wel als gamer zagen keken ze me altijd glazig aan als ik over deze platformer begon.

- One day everybody will face the power of The Kore Gang ! -

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
The Kore Gang, heb daar ook al eens naar gekeken en het zag er toen erg leuk uit. Vondt het ook jammer dat het spel niet uitgebracht zou worden... Maar gelukkig is er weer hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
4Real schreef op 28 april 2004 @ 15:50:

kheb hem thuis liggen, heb de pc versie wel een tijdje gespeeld, echt nog niet zo ver gekomen dat ik een fort moest aanvallen, zover ik weet kan je er iig nix mee doen...

vind het een best leuk spel, redelijk wat vrijheid en gewoon een toffe sfeer, alleen de xbox versie vond ik nou niet echt mooier dan de pc versie, eigenlijk lelijker (pc is hoge resolutie erg mooi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Maniakje schreef op 28 april 2004 @ 21:43:
Voor de 'lief geprijsd' sectie in de topicstart:

EA heeft vanaf vandaag officieel de 'EA Spring Promotion' van start laten gaan. Alle onderstaande titels voor € 19,99. :)

• Lord of the Rings: the Two Towers
• Medal of Honor: Frontline
• 007: Nightfire
• Fifa 2003
• SSX Tricky

Bron
zal het ff toevoegen morgen :), ook ff linkjes updaten, xboxworld is vernieuwt dus werken veel plaatjes niet meer...

sleep well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 14:30:
[...]

Blurry? Ik denk dat je dat eerder op je TV moet afgeven. Ninja Gaiden is een van de scherpste en mooiste spellen op de Xbox namelijk.

Gameplay weinig vernieuwend. Mwah valt opzich wel mee denk ik. Hoever kwam je uberhaupt want ik kom niet voorbij het eerst level :| echt moeilijk is het, je moet alle moves weten die je kunt doen en wanneer je ze moet gebruiken. Maarja als je het eenmaal kunt is het zeer cool natuurlijk.
ff kort terugkomend... tv is net een jaar oud JVC interiArt 100HZ, met een RGB kabel aangesloten dus daar zal het niet aan liggen...

en verder vind ik het maar een brainless buttonbasher... heb dik een uur gespeeld ofzo, zonder dat ik iets van een challenge of iets wat de moeite waard was tegenkwam

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
Phusebox schreef op 29 april 2004 @ 00:03:
en verder vind ik het maar een brainless buttonbasher... heb dik een uur gespeeld ofzo, zonder dat ik iets van een challenge of iets wat de moeite waard was tegenkwam
Ik heb het spel zelf nog niet gespeeld, maar wat ik aan alle kanten hoor is dat dit spel juist erg moeilijk is. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Heb een vraagje, ik heb nu alleen Pgr2 op mn Xbox, ga ralli challenge 2 ook zeker kopen als hij uit is, deel 1 ook mischien wel.

Mijn vriendin vind dat racen ook wel leuk, maar ze vind het vooral leuk om iets te spelen dat je met zn 2en kan spelen, maar niet 'tegen' elkaar (ik win altijd :D) Hebben jullie nog tips voor een grappig spel dat je ook leuk in multiplayer kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
thaBeerbuster schreef op 29 april 2004 @ 12:00:
Heb een vraagje, ik heb nu alleen Pgr2 op mn Xbox, ga ralli challenge 2 ook zeker kopen als hij uit is, deel 1 ook mischien wel.

Mijn vriendin vind dat racen ook wel leuk, maar ze vind het vooral leuk om iets te spelen dat je met zn 2en kan spelen, maar niet 'tegen' elkaar (ik win altijd :D) Hebben jullie nog tips voor een grappig spel dat je ook leuk in multiplayer kan spelen?
Top Spin!

Speel ik heel vaak tegen mijn vriendin.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Top Spin is inderdaad een goeie, kun je samen dubbelen. Kung Fu Chaos is ook puur gericht op MP, net als Fuzion Frenzy (waar deel 2 binnenkort ook van komt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
DarkShadow schreef op 28 april 2004 @ 23:34:
[...]

kheb hem thuis liggen, heb de pc versie wel een tijdje gespeeld, echt nog niet zo ver gekomen dat ik een fort moest aanvallen, zover ik weet kan je er iig nix mee doen...

vind het een best leuk spel, redelijk wat vrijheid en gewoon een toffe sfeer, alleen de xbox versie vond ik nou niet echt mooier dan de pc versie, eigenlijk lelijker (pc is hoge resolutie erg mooi)
Graphics vind ik helemaal niks eigenlijk, en de besturing vond ik ook niet natuurlijk aanvoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

halo in coop das toch ook multyplayer (-;
dat die nog niet genoemd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
Timesplitters 2 8)
ToeJam & Earl 3 :*)
Whacked :)

[ Voor 10% gewijzigd door Maniakje op 29-04-2004 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 09:07
hey is het mogelijk om usa Xbox spellen te spelen op een 'nederlandse Xbox' ?

[ Voor 13% gewijzigd door BlowFish op 29-04-2004 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 18:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

BlowFish schreef op 29 april 2004 @ 18:06:
hey is het mogelijk om usa Xbox spellen te spelen op een 'nederlandse Xbox' ?
nee

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
ja, met een modchip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 09:07
daar was ik al bang voor, iig bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 22:36
BlowFish schreef op 29 april 2004 @ 21:17:
[...]

daar was ik al bang voor, iig bedankt :)
Wou dat het makkelijker was! Scheelt me klauwen met geld!

$50 kosten die Xbox spellen in Amerika = 42euro
60 euro in Nld.

Verschil met Nederland en Amerika is dus 18 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

masser120 schreef op 29 april 2004 @ 23:51:
[...]

Wou dat het makkelijker was! Scheelt me klauwen met geld!

$50 kosten die Xbox spellen in Amerika = 42euro
60 euro in Nld.

Verschil met Nederland en Amerika is dus 18 euro!
Als je je spellen bestelt bij play.com ben je voor een nieuw spel gemiddeld 45 euro
inclusief verzending kwijt. Dus geen noodzaak voor US (NTSC) games. Play.com levert gewoon PAL games... :Y)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG Outrun 2 exclusief op de Xbox :9

http://www.xboxworld.nl/news/5131/

Ik kan me nog goed herrineren dat er een blad was dat zei dat Outrun 2 PS2 exclusief zou worden hahahahaha Who's laughing now fools ;) Outrun 2 is zo cool :) Ben echt blij dat wij dit juweeltje mogen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Nieuwe Full Spectrum Warrior trailer :9
IGN Insiders kunnen hier een HQ versie downloaden.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 30 april 2004 @ 09:24:
OMG Outrun 2 exclusief op de Xbox :9

http://www.xboxworld.nl/news/5131/

Ik kan me nog goed herrineren dat er een blad was dat zei dat Outrun 2 PS2 exclusief zou worden hahahahaha Who's laughing now fools ;) Outrun 2 is zo cool :) Ben echt blij dat wij dit juweeltje mogen ontvangen.
_/-\o_ en live enabled _/-\o_

subtiele crosspost ;)
D³ schreef op 30 april 2004 @ 11:59:
Ben benieuwd, eens even kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D³ schreef op 30 april 2004 @ 11:59:
dit is dus de game waar ik naaruit kijk samen met halo en fable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
Verwijderd schreef op 30 april 2004 @ 12:06:
dit is dus de game waar ik naaruit kijk samen met halo en fable
Halo is al een tijdje uit hoor. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haso2000
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-06 18:24
Ik denk dat ik mijn vraag maar het beste hier kan stellen, ook al is het probleem enigszins hardwarematig:
In mijn werkkamer (begane grond) heb ik een Linksys Wireless Router en in mijn slaapkamer (Zolder -> 2e verdieping) een XBOX en een Linksys Wireless Game Adapter. Ik kan momenteel wel LIVE gamen, maar het gebeurt zo ontzettend vaak dat mijn verbinding wordt verbroken. Ik moet dan telkens via de XBOX panel een verbinding gaan maken met LIVE.
Nu wil ik weten of er een mogelijkheid is om het signaal te gaan versterken. Ik vroeg me dus af of het mogelijk was om op de 1e verdieping (slaapkamer van mn ouders) een ACCESS POINT of iets dergelijks te gaan plaatsen die het signaal van mn router oppakt en weer doorstuurt naar mn XBOX (en vice versa).
Is er iemand die een oplossing weet?

edit:

Als ik mn vraag moet verplaatsen naar een andere topic of een nieuwe topic moet openen, dan hoor ik het wel (de reden dat ik het hier plaats is dat ik geen andere topic heb kunnen vinden waarbij hetzelfde probleem in voorkomt).

[ Voor 13% gewijzigd door Haso2000 op 02-05-2004 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Full Spectrum Warrior update:

5 playbook videos
THQ has released several playbook videos for the upcoming tactical squad commanding game Full Spectrum Warrior. They cover several differnt maneuvers that you can have your squad perform to assist in accomplishing your mission.
Niet echt bijster interessant om te bekijken moet ik zeggen.

Eurogamer first impressions

Afbeeldingslocatie: http://eurogamer.net/assets/articles/a55404/a_med_3.jpg
[...]it's so far ahead of the curve of other games of its ilk that it's practically ignored the bend entirely and has shot off into the stratosphere. At near-completion stage, we can safely say that it's "a bit good".
[...]will almost certainly become an instant classic, and a benchmark.
The realism is incredible. When the camera moves it jiggles as if on the shoulder of a newsman, giving the authentic CNN feel. The music sounds Middle Eastern (we told you it was less than sensitive) and American soldiers shout "wooha" when people die. Can't see the snipers? Call in a chopper and it'll scout the area and update your GPRS system to give their location. In the middle of sandstorm? No choppers, no help, no backup. Shoot to kill, Crawdaddy. Horrible? Yes. Thrilling? Damn straight.
And while the gameplay looks tantalising in the extreme, the technical aspects of the game almost, almost made us sign up to go and see smoke grenades and trees waving in desert storms ourselves. Havok, to employ the vernacular, KICKS ASS. Splash damage from grenades blows car doors around and bodies rag-doll against walls as AKs tear away in a separate direction, none of it scripted. Smoke drifting in the wind as cover as you push your teams further against the insurgents sets an atmosphere that will have you grabbing for the controller like a despot for an oil can. Or should that be... never mind.
Then, obviously, there's Xbox Live play. Full co-op throughout the whole game will let you take control of one patrol while the other is played by someone else, with you talking through headsets.
More Live stuff: you can upload replays of your missions as well as scenarios for other players, such as "you're in the middle of a desert, you've got three rounds of ammo, your commander is bleeding to death and you've got a nasty rash. GET OUT OF THAT." Xbox fans are going to love it.
Klinkt goed :)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
woei @ D3 :)

Fijn ff lezen...

Heb de startpost weer ff geupdate, er zaten/zitten wat dooie linkjes in, meeste is gefixed...

khoop erg dat full spectrum warrior goed gaat worden, kan de xbox wel gebruiken... de laatste screenshots vond ik erg verontrustend, zag er niet echt lekker uit, anyways, ga nu die filmpjes maar eens bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

DarkShadow schreef op 04 mei 2004 @ 10:33:
woei @ D3 :)

Fijn ff lezen...

Heb de startpost weer ff geupdate, er zaten/zitten wat dooie linkjes in, meeste is gefixed...

khoop erg dat full spectrum warrior goed gaat worden, kan de xbox wel gebruiken... de laatste screenshots vond ik erg verontrustend, zag er niet echt lekker uit, anyways, ga nu die filmpjes maar eens bekijken
Het grafische is bij deze game van ondergeschikt belang lijkt me. De originele gameplay en benadering dragen deze titel lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik heb gelezen en gezien heb aan ingame videos ziet er allemaal heerlijk uit

vooral dat grote 500mb filmpje van de e3 met uitleg was heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
Na EA's spring promotion heeft ook Ubisoft heeft een aantal spellen in de aanbieding gegooid, voor alle systemen. Hier zijn de nieuwe Xbox prijzen:

Beyond Good And Evil€ 19,99
XIII€ 24,99
Splinter Cell (Classic)€ 19,99
Ghost Recon: Island Thunder€ 19,99
Prince of Persia: Sands of Time€ 29,99

[ Voor 9% gewijzigd door Maniakje op 04-05-2004 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
AudiRS4 schreef op 04 mei 2004 @ 10:42:
[...]

Het grafische is bij deze game van ondergeschikt belang lijkt me. De originele gameplay en benadering dragen deze titel lijkt me.
hmm dat weet ik, maar dat was niet het enige wat op de screenshots me tegenviel, vooral het leveldesign en de ineens vernieuwde hud, en lelijke tekens boven vijanden, dat zie je in het echt ook niet, en dus hoeft het van mij in een game ook niet... Wat was er mis met de e3 beelden, dat zag er grafische en qua gameplay al uitstekend uit!

Maar heb wel vertrouwen dat het allemaal goed gaat komen als ik die impressie etc lees...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
offtopic:
@ DarkShadow: volgens mij ben je de afgeprijsde EA games vergeten in de topicstart te zetten. De Ubisoft games staan er namelijk wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:49

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Haso2000 schreef op 02 mei 2004 @ 15:36:
Ik denk dat ik mijn vraag maar het beste hier kan stellen, ook al is het probleem enigszins hardwarematig:
In mijn werkkamer (begane grond) heb ik een Linksys Wireless Router en in mijn slaapkamer (Zolder -> 2e verdieping) een XBOX en een Linksys Wireless Game Adapter. Ik kan momenteel wel LIVE gamen, maar het gebeurt zo ontzettend vaak dat mijn verbinding wordt verbroken. Ik moet dan telkens via de XBOX panel een verbinding gaan maken met LIVE.
Nu wil ik weten of er een mogelijkheid is om het signaal te gaan versterken. Ik vroeg me dus af of het mogelijk was om op de 1e verdieping (slaapkamer van mn ouders) een ACCESS POINT of iets dergelijks te gaan plaatsen die het signaal van mn router oppakt en weer doorstuurt naar mn XBOX (en vice versa).
Is er iemand die een oplossing weet?

edit:

Als ik mn vraag moet verplaatsen naar een andere topic of een nieuwe topic moet openen, dan hoor ik het wel (de reden dat ik het hier plaats is dat ik geen andere topic heb kunnen vinden waarbij hetzelfde probleem in voorkomt).
Is het niet mogelijk voor je dat je de router op de 1e verdieping zet?
Dat scheelt je toch weer de kosten van een AP.
Ik heb bijna dezelfde opstelling als jij, maar ipv een WRT54G heb ik een WAP54G. De gameadapter heb ik een de tvkast gezet en m'n ap op de eerste verdieping; werkt perfect. :)

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Laatst online: 24-04 18:27
Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 11:22:
Wat ik heb gelezen en gezien heb aan ingame videos ziet er allemaal heerlijk uit

vooral dat grote 500mb filmpje van de e3 met uitleg was heerlijk
Dat filmpje van 14min right? Was inderdaad erg vet :) Gameplay ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Maniakje schreef op 06 mei 2004 @ 16:51:
offtopic:
@ DarkShadow: volgens mij ben je de afgeprijsde EA games vergeten in de topicstart te zetten. De Ubisoft games staan er namelijk wel. :)
ge hebt gelijk, domdomdom :), magoed, ff de topicstart mooi houden, zet het er direct in, is altijd handig voor de volgende OP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
DarkShadow schreef op 06 mei 2004 @ 23:49:
[...]

ge hebt gelijk, domdomdom :), magoed, ff de topicstart mooi houden, zet het er direct in, is altijd handig voor de volgende OP
Ik kom er trouwens net achter dat die Ubisoft aanbiedingen pas vanaf 13 mei van start gaan. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.gcshop.nl/images/bannerubisoft.gif

[ Voor 12% gewijzigd door Maniakje op 07-05-2004 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
yup ik was dr achter, zal het er ook ff inzetten, wou voor mn broertje prince of persia kopen, maar geen enkele winkel had nog van de daling gehoord...

maar waarom staat in die gif een prijs van 16 meuro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man, ik kan echt niet wachten op Halo 2 en Half-Life 2 voor de Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Ik heb zojuist ook xbox-live aangeschaft. Heel leuk natuurlijk, mits het zou werken :)

Ik maak verbinding via een windows 2000 server, welke via een switch het internet verdeeld over het netwerk. Vast ip-adres etc. Nu had ik alles hetzelfde ingesteld als op mijn pc (dns, gateway etc, ip adres natuurlijk anders), maar dan krijg ik telkens een dns error, dns could not be reached. Ik heb onderhand geen idee meer wat er aan de hand kan zijn. Hopelijk weet iemand het hier wel, ik wil online :P

ISP is chello mocht dat van belang zijn.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Laatst online: 14-09-2024
Heeft iemand unreal 2 al gespeelt op de Xbox?

Zoja vertel is die :9~ ? en hoe is de coop optie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4Real schreef op 07 mei 2004 @ 17:16:
Heeft iemand unreal 2 al gespeelt op de Xbox?

Zoja vertel is die :9~ ? en hoe is de coop optie :)
Hij was al vrij kut op de pc (naja tegenvallend dan) maar daar was hij iig nog mooi.
op de xbox is hij evenkut, en dan nog fokking lelijk ook. en zelfs de live funtie is kut (weinig maps, en met weinig mensen tegelijk)

bout dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
DarkShadow schreef op 07 mei 2004 @ 12:29:
yup ik was dr achter, zal het er ook ff inzetten, wou voor mn broertje prince of persia kopen, maar geen enkele winkel had nog van de daling gehoord...

maar waarom staat in die gif een prijs van 16 meuro?
Die GIF komt van GCShop af, die hebben altijd vrij lage prijzen. Ik denk dat de spellen waarvan de adviesprijs nu op € 19,99 komt te liggen, bij GCShop 16 euro gaan kosten. Ze zullen in ieder geval niet al die games voor 16 euro verkopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ninja Gaiden is binnen! Frigging cool game, echt game of the year voor mij (Yip, even beats Unreal Tournament 2004, maar .... close hoor :)) .... dit is gewoon mijn favoriete genre .... wel cool dat het meer dan een simpele hack n' slash game is, deze game vragt echt alle truukjes die je maar kunt op de controler .... darnaast ook wat dingen a la Prince of Persia had ik begrepen .... zal lang duren voor ik deze uit heb .... ik wals meestal niet door games, omdat ik er vaak lang van geniet .... stel ze zeggen dat je er in 10 uur doorheen zit, ik doe er dan 15-20 uur over .... Metroid Prime had ik 29 uur over gedaan (veel backtracking wel :)) .... deze staat 20 voor .... zal wel tegen de 40 aan zitten, misschien zelfs hoger, want hij schijnt erg moeilijk te zijn .... en omdat ik een genre superkick vind, wil dat niet zeggen dat ik er ook meteen erg goed in ben .... Devil May Cry zal nog wel even op nr. 1 staan bij mij, maar die game heeft echt stijl (Ninja Gaiden op zich ook wel, maar ja .... Dante = mr. Cool :)). In ieder geval, hij is binnen. Nog niet overal issie binnen, sterker nog, bijna nergens waar ik langsgeweest/gebeld heb .... ik zit nu bij baas 1, best geinig voor een eerste baas .... Phantom blijft toch de pittigste first boss fight ooit :).

Ok, hier laat ik het bij hehe, sorry, maar ik zit al Zooooooooooooo lang op dit spel te wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
wow, waar heb je hem vandaan gehaald? kneem aan gewoon legaal en pal? Of legaal en ntsc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 19:40:
Ninja Gaiden is binnen! Frigging cool game, echt game of the year voor mij (Yip, even beats Unreal Tournament 2004, maar .... close hoor :)) .... dit is gewoon mijn favoriete genre .... wel cool dat het meer dan een simpele hack n' slash game is, deze game vragt echt alle truukjes die je maar kunt op de controler .... darnaast ook wat dingen a la Prince of Persia had ik begrepen .... zal lang duren voor ik deze uit heb .... ik wals meestal niet door games, omdat ik er vaak lang van geniet .... stel ze zeggen dat je er in 10 uur doorheen zit, ik doe er dan 15-20 uur over .... Metroid Prime had ik 29 uur over gedaan (veel backtracking wel :)) .... deze staat 20 voor .... zal wel tegen de 40 aan zitten, misschien zelfs hoger, want hij schijnt erg moeilijk te zijn .... en omdat ik een genre superkick vind, wil dat niet zeggen dat ik er ook meteen erg goed in ben .... Devil May Cry zal nog wel even op nr. 1 staan bij mij, maar die game heeft echt stijl (Ninja Gaiden op zich ook wel, maar ja .... Dante = mr. Cool :)). In ieder geval, hij is binnen. Nog niet overal issie binnen, sterker nog, bijna nergens waar ik langsgeweest/gebeld heb .... ik zit nu bij baas 1, best geinig voor een eerste baas .... Phantom blijft toch de pittigste first boss fight ooit :).

Ok, hier laat ik het bij hehe, sorry, maar ik zit al Zooooooooooooo lang op dit spel te wachten!
Als je die game top vind MOET je zeker Otogi hebben _/-\o_ deze game is echt zooo mooi (ik denk mooier dan NInja gaiden) en speelt echt als een natte droom 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 19:46:
[...]

Als je die game top vind MOET je zeker Otogi hebben _/-\o_ deze game is echt zooo mooi (ik denk mooier dan NInja gaiden) en speelt echt als een natte droom 8)
Ik heb hem :P
Niet uitgespeeld moet ik eerlijk bekennen, maar de sfeer en graphics zijn van hoog niveau. Nu maar hopen dat deeltje twee toch naar Europa komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 19:46:
[...]Als je die game top vind MOET je zeker Otogi hebben _/-\o_ deze game is echt zooo mooi (ik denk mooier dan NInja gaiden) en speelt echt als een natte droom 8)
Otogi had ik dan ook al. Niet mooier .... ik zal dat even uitleggen .... op zich zien de muren/rotsen/huizen etc .... er net zo mooi uit als Ninja Gaiden, maar .... Ninja Gaiden heeft mooie achtergrond .... kijk bij level 1 maar, als je bij het rostgedeelte omhoog naar de huizen kijkt, of zowieso om je heen .... niet te vergelijken op zich .... Otogi was inderdaad super, zelf vond ik Crimson Sea nog net een tandje beter, kwam door de grote afwisseling aan levels (niet kwa uiterlijk, maar in wat je per missie moest doen).

Hij is overigens legaal, PAL, bij Gameshop Den Haag gehaald, gebeld en ze legden hem meteen apart!

Tot nu toe was denk ik Panzer Dragoon het mooiste spel op de Xbox voor mij, maar deze heeft hem zeker sterk overtroffen. De gameplay blijft het belangrijkste, en die is tot nu toe super. Als je denkt er te komen door wild om je heen te slaan .... je ligt echt snel op de vloer :).

Op de PS2 heb ik naast DMC(+ 2) ook nog Castlevania en Rygar, beide ook weer games met een eigen karakter. Wat mij betreft mogen er meer van dit soort games komen :). Maar ik heb nog een aantal ervan niet gespeeld, o.a. Shinobi op PS2 en .... ff de naam kwijt, ook een ninja-achtige game, waar binnenkort deel 3 van verschijnt. In de PS2 topic heb ik trouwens wat shots van Devil May Cry 3 gezet, ik weet het, geen Xbox, maar ik hou van de games, niet de hardware waar het op draait! In ieder geval, Ninja Gaiden is een toppertje, duurt waarschijnlijk nog wel een tijd voor ik kan zeggen of het hele spel goed is, het is rete-moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
mis je bij ninja gaiden nog een beetje het geweld dan? Ze hadden er toch wat mooie animaties uitgeflikkerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ooit ff de Amerikaans versie gespeeld bij een collega .... ikzelf mis het niet, bruut geweld voegt bij mij niets toe aan de gameplay, dus het ligt er denk ik aan hoe je zelf ingesteld bent. Maar er komt geen groen bloed uit ze of zo :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

DarkShadow schreef op 08 mei 2004 @ 10:11:
mis je bij ninja gaiden nog een beetje het geweld dan? Ze hadden er toch wat mooie animaties uitgeflikkerd?
Dat is later toch teruggedraaid zodat we hier ook de normale uncensored versie hadden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook even ninja gaiden gespeeld en ik vond het een beetje tegen vallen

Niet echt diepgaande gameplay en heb het idee dat je met button bashen te snel te ver kan komen.
Dit omdat zelfs mijn vriendin het kan en die ken alleen maat button bashen (-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 12:39:
Ik heb ook even ninja gaiden gespeeld en ik vond het een beetje tegen vallen

Niet echt diepgaande gameplay en heb het idee dat je met button bashen te snel te ver kan komen.
Dit omdat zelfs mijn vriendin het kan en die ken alleen maat button bashen (-;
Heb je alleen de eerste 2 ninja's neergelegd of zo? Dit klopt namelijk echt niet. Ik zit in level twee en daarin begint het goed pittig te worden. Als je alleen maar op A loopt de drukken, kom je ECHT niet ver. Ik zit in level 2 bij een stuk wat ik nog een paar keer moet doen, veel oefenen om bepaalde type vijanden (zla niets verklappen) om te leggen. Maar geen diepgaande gameplay als in 'sla maar raak' is echt onzin, behalve als je alleen de eerste paar ninja's gezien hebt, ja, die zijn makkelijk .... je moet echt wel weten wanneer je je verdedigt, wanneer je een dodge move uitvoert, en wanneer je mept en wel soort mep. Ikzelf vind het nog steeds goed pittig, je ligt zo gevloerd als je echt alleen maar mept :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

AudiRS4 schreef op 08 mei 2004 @ 11:53:
[...]

Dat is later toch teruggedraaid zodat we hier ook de normale uncensored versie hadden ?
Nee de previewers die de Europese versie hadden, wisten te vertellen dat de onthoofdingen e.d. er weldegelijk uit zijn gehaald.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

ErectionJackson schreef op 08 mei 2004 @ 16:11:
[...]

Nee de previewers die de Europese versie hadden, wisten te vertellen dat de onthoofdingen e.d. er weldegelijk uit zijn gehaald.
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net begonnen aan dtm race driver 2

vind hem zelf lekkerder spelen als pgr 2
but that might be just me (-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Idd :( Ik laat 'm daarom ook uit Amerika komen.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eeen beetje ziek hoor dat je je gameplezier van onthoofdingen af laat hangen, maar ja .... ieder het zijne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 20:38:
Eeen beetje ziek hoor dat je je gameplezier van onthoofdingen af laat hangen, maar ja .... ieder het zijne.
Het gaat er gewoon om dat er censuur toegepast wordt. Het begint met dit en het eindigt met groen bloed :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
zag hem liggen bij de mediamarkt, getwijfeld, maar denk toch dat ik mn geld bewaar voor een modchipje, wil alleen niet graag gebanned worden van live!, het punt is echter dat ik gewoon het liefst mn divxjes en dvds (ook minder legale dvds) goed wil kunnen bekijken op mn xbox... Goede games wil ik wel legaal halen, zeker als ik ermee op live kan... Echt jammer dat microsoft niet zelf met een betere oplossing komt voor bv. divx, onder het mom van trailers bekijken ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom kijk je ze niet gewoon op je pc een kabeltje van je pc naar tv en gefixed
hoef je je xbox ook niet te modden kan je weer games halen (-;

Nu de hele avond dtm2 zitten spelen, gewoon heerlijk hoe het rijd en het schade model is erg netjes gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
DarkShadow schreef op 09 mei 2004 @ 00:30:
zag hem liggen bij de mediamarkt, getwijfeld, maar denk toch dat ik mn geld bewaar voor een modchipje, wil alleen niet graag gebanned worden van live!, het punt is echter dat ik gewoon het liefst mn divxjes en dvds (ook minder legale dvds) goed wil kunnen bekijken op mn xbox... Goede games wil ik wel legaal halen, zeker als ik ermee op live kan... Echt jammer dat microsoft niet zelf met een betere oplossing komt voor bv. divx, onder het mom van trailers bekijken ofzo :)
Gewoon xecuter-bios 4983 eropzetten, die blocked Live.
En als je je chip uitzet, kan je gewoon wel op Live met je originele games.

Aan de reactie van Semmy te zien, heeft hij het ongelooflijke gemak van XBMC nog niet mogen meemaken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Laatst online: 05-01 15:49
Fire69 schreef op 09 mei 2004 @ 11:27:
[...]

Aan de reactie van Semmy te zien, heeft hij het ongelooflijke gemak van XBMC nog niet mogen meemaken. :)
Is het niet zo dat MS op de disk kan kijken v/d Xbox en zo kan zien dat je bv. XBMC hebt? Dit had ik ooit ergens gelezen, weet niet of het wat is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Daar waren geruchten rond, en waarschijnlijk zouden ze het wel kunnen, maar blijkbaar doen ze het niet.
Mijn Live werkt nog altijd zoals het hoort. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

welk gemak moet ik hebben van XBMC wat ik niet uit mijn Home theatre system kan halen?

Denk niet dat mijn xbox dat qualitatief kwa geluid en beeld haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Het gemak dat hij geen HTPC meer moet installeren omdat er al een toestel staat dat hetzelfde kan. ;)

Ik denk dat je ook wel nog verrast zou kunnen zijn van de kwaliteit. Het is dacht ik toch algemeen bekend dat de beeld- en geluidskwaliteit van de xbox redelijk hoog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
SpeedAddict schreef op 07 mei 2004 @ 14:46:
Ik heb zojuist ook xbox-live aangeschaft. Heel leuk natuurlijk, mits het zou werken :)

Ik maak verbinding via een windows 2000 server, welke via een switch het internet verdeeld over het netwerk. Vast ip-adres etc. Nu had ik alles hetzelfde ingesteld als op mijn pc (dns, gateway etc, ip adres natuurlijk anders), maar dan krijg ik telkens een dns error, dns could not be reached. Ik heb onderhand geen idee meer wat er aan de hand kan zijn. Hopelijk weet iemand het hier wel, ik wil online :P

ISP is chello mocht dat van belang zijn.
Even de oplossing doorgeven. Lag dus aan een verotte windows install op de server. na reinstall werkt het goed, cu online ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire69 schreef op 09 mei 2004 @ 14:44:
Het gemak dat hij geen HTPC meer moet installeren omdat er al een toestel staat dat hetzelfde kan. ;)

Ik denk dat je ook wel nog verrast zou kunnen zijn van de kwaliteit. Het is dacht ik toch algemeen bekend dat de beeld- en geluidskwaliteit van de xbox redelijk hoog is.
die kwaliteit is best hoog naar B&W boxen met mijn marantz leveren toch net iets meer ben ik bang (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Verwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 18:17:
[...]

die kwaliteit is best hoog naar B&W boxen met mijn marantz leveren toch net iets meer ben ik bang (-:
En sinds wanneer kun je je xbox niet aansluiten op eender welke audio set ????? 8)7

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nou jongens morgen de E3 press conference van MS. Gaat iemand die nog live volgen?

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 09 mei 2004 @ 19:07:
Nou jongens morgen de E3 press conference van MS. Gaat iemand die nog live volgen?
je kan hem geloof ik alleen met insider account van ign of gamespot volgen.
ik check gewoon gamer.nl
voor al het nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Ik verwacht geen verassingen eerlijk gezegd van Microsoft op de E3. Ik weet niet, maar heb zo'n gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 19:08:
[...]

je kan hem geloof ik alleen met insider account van ign of gamespot volgen.
ik check gewoon gamer.nl
voor al het nieuws
Heb ik allebei dus ik mis niks. :P

En idd van MS verwacht ik ook niet al te veel verrassingen. Volgens de mannen op IGN gaat Nintendo dit keer de show stelen en komen ze met iets heel verrassends en dat gaat waarschijnlijk over software.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Is die niet pas 12 mei?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Mm volgens gamespot niet daar staat 10 mei en Sony en Nintendo 11 mei. :)

hier het schema van de live uitzendingen van gamespot:
Live Web Cast Schedule (all times are PDT)

Monday May 10th
Microsoft Press Conference
10:00pm - 11:00pm (Tape-delayed Web Cast)

Tuesday May 11th
9:00am - 10:00am Sony Computer Entertainment E3 2004 Press Conference

11:00am - 12:00pm Nintendo E3 2004 Press Conference

11:45pm Midnight Special: Tune in and hang out with the GameSpot crew live until the stroke of midnight to get the first word on all of the games of E3, just as the information embargo lifts at 12:01am.

Wednesday May 12th
10:00am
12:00pm
1:30pm
5:00pm

Thursday May 13th
2:00pm
5:00pm

Friday May 14th
2:00pm
3:30pm

[ Voor 84% gewijzigd door schnumi op 09-05-2004 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Bedenk me net dat ik vorig jaar een soort van samenvatting van E3 nieuws van de Xbox gemaakt had, zijn er mensen die vinden dat ik dat weer moet doen ? Zo nee, dan steek ik er geen moeite in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou mij niet verbazen als Microsoft iets los liet over de Xbox 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 22:34:
Het zou mij niet verbazen als Microsoft iets los liet over de Xbox 2.
Tja, zou kunnen. Ik denk echter dat ze meer het ontwikkelplatform gaan promoten. XDA heette dat toch ? Laatst nog wat filmpjes van gedownload, zag er goed uit. Maar ik denk niet dat we iets van titels voor de Xbox 2 ofzo gaan zien op deze E3. Liever nog een paar knallers voor deze Xbox. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

audi tuurlijk wil ik dat anders moet ik het zelf doen (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 22:51:
audi tuurlijk wil ik dat anders moet ik het zelf doen (-:
Kijk, alleen voor Semmy zou ik het al doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

schnumi schreef op 09 mei 2004 @ 21:51:
Mm volgens gamespot niet daar staat 10 mei en Sony en Nintendo 11 mei. :)

hier het schema van de live uitzendingen van gamespot:

[...]
Goed nieuws! Alleen betekenen deze tijden nu dat we het pas morgenochtend kunnen zien?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel uitkijk naar nieuws over XNA. Microsoft moet natuurlijk het goede voorbeeld geven en wellicht hebben ze al interessante voorbeelden die ook voor Windows en Windows Mobile geschikt zijn. Even afwachten!
AudiRS4 schreef op 09 mei 2004 @ 22:12:
Bedenk me net dat ik vorig jaar een soort van samenvatting van E3 nieuws van de Xbox gemaakt had, zijn er mensen die vinden dat ik dat weer moet doen ? Zo nee, dan steek ik er geen moeite in :P
Je bent te lief :> :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
[...]

tnx, dacht eerst aan een xenium, maar denk toch dat een solderless xecuter 2.3 het beste gaat werken, die kan je dus gewoon aan de buitenkant van de xbox uitzetten?

Kheb je btw nog meel gestuurd met wat vraagjes :)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.