Het Grote XBOX Topic deel 8

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.490 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:35
Inderdaad, de Thompson is eigenlijk gewoon een oude drive maw als je die nu nog krijgt bij het aankopen van een xbox heb je een hele oude versie gekregen.
De Philips en Samsung zijn sneller dan de Thompson, 6x tegenover 4x ofzo dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Wat zou ik dan moeten doen, terug gaan naar intertoys en vragen of ze een Samsung voor me hebben, dat doen ze toch nooit.
Ik bedoel, ik heb er geen problemen mee, waarom zouden ze me dan een andere willen geven??

Trouwens wel slordig dat er kwaliteits verschil tussen zit. :(
Maniakje:

Als je een Thompson of Philips hebt, kan het vervelend zijn als je muziek op je Xbox wilt kopieren vanaf een CD-R, maar afgezien daarvan maakt het niet uit welke je hebt: ze doen allemaal waar ze voor bedoeld zijn, namelijk het spelen van originele (!) Xbox DVD's. Ook met gewone (niet-gebrande) audio-cd's, en originele DVD-video schijfjes hebben ze geen van alle problemen.
Kijk dit bedoel ik.

Trouwens wel slordig dat er kwaliteits verschil tussen zit. :(

[ Voor 48% gewijzigd door Vanitas op 05-07-2004 21:49 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Ik heb anders een day-1 PAL-xbox met, jawel, een Thomson drive en nog nooit
problemen gehad, zelfs geen DDE's!

Enige met die Thomson's is dat ze geen cdr-etjes slikken ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:58
-SaveMe- schreef op 05 juli 2004 @ 22:07:

Ik heb precies hetzelfde. Hij pakt wel cd-rw's en dvd+rw's, met dvd+r's is hij erg selectief en met cd-r's en dvd-r(w)'s moet je al helemaal niet aankomen. Je kunt wel een potentio-mod doen, dan zouden er geen problemen meer zijn. Maarja, je garantie vervalt wel. Dan besteed ik liever wat meer moeite met het gebruiken van de juiste media.

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
speelt iemand hier pgr2 op live? iedere keer als ik speel kom ik in een groep engelsen terecht :{
me tag is xBoBz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
hoe kan je btw checken welke dvd-speler je hebt. Ik weet het dat je naar de gaatjes in je cd-la kan kijken, maar moet je je xbox open maken voor het te checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
Mithras86 schreef op 05 juli 2004 @ 22:22:
hoe kan je btw checken welke dvd-speler je hebt. Ik weet het dat je naar de gaatjes in je cd-la kan kijken, maar moet je je xbox open maken voor het te checken?
schnumi schreef op 27 juni 2004 @ 15:42:
Staat ergens op een site daar heb je pics van de cd lades en daaraan kun je zien wat voor cd-drive je hebt. Zal die pic even opzoeken. :)

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
-SaveMe- schreef op 05 juli 2004 @ 22:07:

DDE's ?? Wat is dat.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 17:48
Rev! schreef op 05 juli 2004 @ 22:21:
speelt iemand hier pgr2 op live? iedere keer als ik speel kom ik in een groep engelsen terecht :{
me tag is xBoBz
Kijk eens op http://gamertags.womweb.nl :) Die link staat ook in de topicstart genoemd.

The sentence below is true.
The sentence above is false.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Niet online
Tom_Paris schreef op 05 juli 2004 @ 21:26:
Weet iemand waar het Xbox Advanced AV Pack te koop is in Nederland? Met Google kom ik niet verder. Hij staat wel in de OP, dus lijkt me dat ie in Nederland te koop is.
http://www.dimensionplus....xb-euro.asp?artikel=&out=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Tom_Paris schreef op 05 juli 2004 @ 22:20:
[...]

Ik heb precies hetzelfde. Hij pakt wel cd-rw's en dvd+rw's, met dvd+r's is hij erg selectief en met cd-r's en dvd-r(w)'s moet je al helemaal niet aankomen. Je kunt wel een potentio-mod doen, dan zouden er geen problemen meer zijn. Maarja, je garantie vervalt wel. Dan besteed ik liever wat meer moeite met het gebruiken van de juiste media.
Dan heb je niet precies hetzelfde, want ik zei dat ie geen cdr-etjes slikte. Maar gebrande dvd's lust ie maar al te graag. + of - maakt em niet uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Vanitas schreef op 05 juli 2004 @ 22:26:
[...]

DDE's ?? Wat is dat.
Dirty Disc Errors :D

Niet fijn dus :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen last van DDE's, heb wel een Thomson. Hij leest geen geen CD-R's, maar laatst wel een gebrande DVD film op een DVD-R+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:42
ik heb regelmatig last gehad van dde's, het werd op een gegeven moment zelfs heel erg dat ik hem moest opsturen naar microsoft (naja ze kwamen hem langs halen :) ). Sindsdien eigenlijk nooit meer last gehad (of een terechte dde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik zit nogsteeds te wachten op sudeki, kijkt me een prachtige game. Heeft iemand een idee waneer hij uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
-SaveMe- schreef op 06 juli 2004 @ 07:52:
[...]

Dirty Disc Errors :D

Niet fijn dus :9
Ow, die heb ik maar een keer gehad, gelijk in het begin toe ik Ninja Gaiden voor het eerst ging spelen. Maar toen zat er ook zo'n aanslag op, die je altijd hebt als je een nieuwe game koopt, geen idee waardoor het komt. Maar ff schoongemaakt met een doekje en tot nu toe nog een problemen gehad.
darkdesign schreef op 06 juli 2004 @ 12:50:
Ik zit nogsteeds te wachten op sudeki, kijkt me een prachtige game. Heeft iemand een idee waneer hij uitkomt?
Ik ook, het lijkt me echt een hele leuke game.
Net als Fable overigens.

Maar wanneer komen die 2 eigenlijk uit, ik dacht dit jaar nog??

En natuurlijk Halo 2, hopelijk wordt die wat langer dan deel een.

[ Voor 33% gewijzigd door Vanitas op 06-07-2004 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
Sudeki zou eigenlijk eind deze maand uitkomen, maar is pas nog een maandje verder opgeschoven naar 27 augustus. Fable komt in oktober.

[ Voor 14% gewijzigd door Maniakje op 06-07-2004 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 01 juli 2004 @ 20:31:
Trouwens ik ben op zoek naar dat spel Steel Batallion met die gigantische controller maar die kun je echt nergens meer vinden volgens mij.

Is dit spel nog op een site te koop met controller? (PAL versie) Of moet ik gewoon ebay etc afstruinen en wat geluk hebben. Of wil iemand dat ding nog kwijt?
FutureZone in Zoetermeer (Stadshart) heeft hem nog liggen in de vitrine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
-SaveMe- schreef op 06 juli 2004 @ 07:51:
[...]

Dan heb je niet precies hetzelfde, want ik zei dat ie geen cdr-etjes slikte. Maar gebrande dvd's lust ie maar al te graag. + of - maakt em niet uit :D
Lezen is dus ook een vak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire69 schreef op 05 juli 2004 @ 07:57:
Ja, die heb ik ook al even gespeeld, maar ik zit vast, redelijk in het begin nog. :X
Je moet naar die black hill (of zoiets) in die grotten. Daar moet je voorbij een hek geraken maar dat lukt me dus niet :/
moet je geloof ik door je varken laten doen.. door B te drukken... heeft ie een bepaalde tang voor nodig, die krijgt ie daar ook ergens, moet even kijken. je kan niet meteen door dat hek, je moet eerst even verder via een andere route... volgensmij door je varken z'n move te laten maken bij zo'n raar ding in de grond, en als die er dan uit komt kan je er tegenaan meppen... probeer maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Mja, ik had al door dat het varken dat moet doen, maar hij zegt dat hij er niet voor uitgerust is.
En die tang vind ik dus nergens... :'(
Ik had ook al tegen dat mijn-wagentje staan duwen en daar ergens aan een tandwieltje staan draaien, maar verder geraken doe ik niet. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Maniakje schreef op 06 juli 2004 @ 13:50:
Sudeki zou eigenlijk eind deze maand uitkomen, maar is pas nog een maandje verder opgeschoven naar 27 augustus. Fable komt in oktober.
Nou ik heb nog spellen zat om het tot die tijd vol te houden.
Ben nu druk bezig met Ninja Gaiden en Halo.
En ik heb Counter-Strike geleend van een vriend.
Die bots zijn nog best wel goed gemaakt vind ik eigenlijk.
Ze gaan zelfs campen.

En dan heb ik gister nog Baldurs Gate : Dark Alliance gekocht, voor 15 euro bij Bart Smit (en Intertoys).
Echt de moeite waard, opzet is wel simpel, maar wel heel verslavend.
Hopelijk wordt deel 2 dan ook wat goedkoper, dan koop ik die ook nog een keer.

Wat is eigenlijk de gemiddelde speelduur van Ninja Gaiden?
Ik zit bij Chapter 13 (+-) en ik heb er 18 uur over gedaan.
En hoeveel chapter's zijn er eigenlijk??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
Ik heb even gekeken naar dat stuurtje voor de XBOX, microwheel van ergentic.

jammer genoeg niet voor pc en xbox.

[rml][ xbox/pc/ngc/ps2] stuur bij intertoys.[/rml]

Kreeg net een mailtje van energentic:
"
The Microwheel suitable for all these consoles has a converter included.
Originally it is a PlayStation wheel and with the converter you can attach
it to PS/PS2/PC/Xbox and NGC. For PC a driver is included.

Best regards,

Support
Pirox"

Toch maar even 1 halen bij intertoys.

[ Voor 47% gewijzigd door gp500 op 07-07-2004 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
hmm zie net dat er bij de oxm een demo van sudeki zit, morgen kan ik hem spelen :)
Ben zeer benieuwt! Verder doe ik rustig aan nog op de xbox, ben op het moment helemaal hooked aan mn pc... Soldiers: Heroes of World War II is echt een geweldig spel, en rts is iets wat op mn boxje voorlopig nog niet goed gaat werken ben ik bang voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

even een vraagje over House Of The Dead 3
ik ga hoogstwaarschijnlijk binnenkort een X-doos halen, maar nu heb ik ter oren gekregen dat House of The dead 3 niet werkt met 2 guns tegelijkerijd :/

kan iemand dit bevestigen? het gaat btw om 2 100Hz lightguns die niet tegelijk zouden werken

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ik dacht dat je House Of The Dead 3 enkel maar met van die officiele shotguns kon spelen?? :? (en gewoon via de controller)

Had ik op de boot naar engeland gedaan toen ik met school daar was, echt cool. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Zo, net Ninja Gaiden uitgespeeld.
ik vond het echt een geweldige game.
Vooral veel snelle actie en geweldige graphics, enkel een beetje jammer dat het verhaal niet echt geweldig was (wraak => iedereen moet dood).
Maar ach, ik heb er wel heel veel lol aan beleefd.

De allerlaatstw baas was trouwens heel simpel.
Die had ik zo neer.

Edit:
Ik had wel gedacht dat er iemand na 5 uur alweer een post had gedaan.

[ Voor 13% gewijzigd door Vanitas op 08-07-2004 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Heb Sudeki demo gespeeld, de graphics vielen me wat tegen, maar het was niet lelijk... eigenlijk viel de hele game me in eerste instantie wat tegen :P

Maargoed, het was een klein gedeelte van een binnenlevel en ik heb het toch maar gespeeld, en eigenlijk was het best vet, vooral de combat liep heel erg vloeiend...

Combat: Je kan 3 knoppen gebruiken om te slaan zodra je in een combat situatie zit (dan trek je je zwaard automatisch), die knoppen zijn x, a en b. Volgens mij zijn er ook combo's nodig omdat onderaan er 3 vakjes achter elkaar staan met de volgorde van de knoppen die je hebt ingedrukt, maar veel aandacht heb ik hier niet aan besteedt. De eerste monsters zagen er wat lame uit, het was wel vrij gemakkelijk ze te verslaan. (button bashing). Je kan ook heel gemakkelijk switchen van karakter met het zwarte en witte knopje (volgende en vorige karakter). Verder kan je speciale spells of speciale moves met je zwaard uitvoeren door op y te drukken, dan gaat de game tijdelijk over naar heel erg slowmotion en kan je in een menu een spell kiezen, of een move, of jezelf potions geven etc. Als je dan een spell/move kiest moet je vaak een richting kiezen waarin je hem doet, dan ben je alweer uit het menu en zie je een soort pijl of boog (afhankelijk van spell/move) op de grond. Na enkele seconden voor je hem uit. Dit was heel erg vet. De enige eindbaas die ik moest verslaan was een soort grote spin, vrij eenvoudig, maar wel heel erg leuk!

Graphics: Erg kleurrijk, ook best strak, maar het had allemaal wat scherper gekund. Ik denk trouwens wel dat de buitenlevels een heel stuk mooier zijn.

Gameplay: Het combat gedeelte is dus erg tof. Er zaten ook wat puzzels in de demo, tot nu toe weinig uitdagend, maar wel vrij leuk. Deed me alleen niet echt van mn stoel vallen.

De demo is erg kort, maar wel erg vermakelijk. Wel jammer dat ze precies dit level hebben uitgekozen, ik denk dat de game in buitenlevels veel meer tot zijn recht komt.
De demo was te kort om echt het rpg gedeelte goed te ontdekken, ik heb wel wat geleveld, maar daar verder geen aandacht aan geschonken.
Wat trouwens tof was, was dat alles echt gesproken werd, je hoefd dus niet alles te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

De Halo 2 Live Beta begint eind deze maand. Dit moet het laatste stuk zijn voordat hij klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
@ DarkShadow:
Hoe kom je aan de demo van Sudeki??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Vanitas schreef op 09 juli 2004 @ 12:26:
@ DarkShadow:
Hoe kom je aan de demo van Sudeki??
DarkShadow schreef op 08 juli 2004 @ 02:32:
hmm zie net dat er bij de oxm een demo van sudeki zit, morgen kan ik hem spelen :)
Ben zeer benieuwt! [...]
:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 21:07

Wom

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/content/23906.jpg

De stranger is stoer :P

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de nieuwe DC van PGR2 nu al beschikbaar of wat? Gisteren kon ik het iig nog niet downloaden, terwijl het al wel op de (Nederlandse) xbox-site stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 13:50:
Is de nieuwe DC van PGR2 nu al beschikbaar of wat? Gisteren kon ik het iig nog niet downloaden, terwijl het al wel op de (Nederlandse) xbox-site stond.
:? heb hem al minimaal een maand op mijn systeem staan. Iedereen die ik live zie heeft hem ook allang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
PWM schreef op 09 juli 2004 @ 15:16:
[...]

:? heb hem al minimaal een maand op mijn systeem staan. Iedereen die ik live zie heeft hem ook allang.
Er komt weer een nieuwe, Long Beach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Een maat van mij wil XBox live en heeft mij gevraagd om eens uit te zoeken wat hij allemaal nodig heeft. Nu staat in de openingspost :

XBOX live startkit a 60€.
XBOX live zelf a 60€ p.j.

Tevens heeft hij in zijn woning nog helemaal geen internet. Welke ISP's gebruiken de Xbox Livers hier als ik vragen mag? Want ik denk dat hij het meeste wil voor het minste geld. We blijven toch Hollander natuurlijk.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het dus inderdaad over Long Beach, niet over Parijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GolbeZeromus schreef op 09 juli 2004 @ 15:41:
Een maat van mij wil XBox live en heeft mij gevraagd om eens uit te zoeken wat hij allemaal nodig heeft. Nu staat in de openingspost :

Tevens heeft hij in zijn woning nog helemaal geen internet. Welke ISP's gebruiken de Xbox Livers hier als ik vragen mag? Want ik denk dat hij het meeste wil voor het minste geld. We blijven toch Hollander natuurlijk.
De startkit is al inclusief het eerste jaar live. Je hoeft pas een jaar later opnieuw €60 te betalen.

Zelf heb ik Fast ADSL van Xs4all, maar uiteraard niet alleen voor Live. Geen enkel probleem mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Overheen gelezen 7(8)7 B)

Edit:
Wat is de minimum internet snelheid voor Live??

Ik heb nog zo'n 2 Month Trial liggen, maar toen hoorde ik van een vriend van me, dat als de 2 maanden voorbij zijn dat je dan per maand 7 euro moet betalen, wat dus hoger uitkomt dan de 60 euro ineens betalen.
Klopt dit wel, komt een beetje vreemd op me over?

[ Voor 53% gewijzigd door Vanitas op 10-07-2004 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

GolbeZeromus schreef op 09 juli 2004 @ 15:41:

Zoals RefriedNoodle al zei, startkit is al met jaar Live inbegrepen. Ik had eerst Zeelandnet en nu Xs4all, met beide geen problemen. Om lekker te kunnen spelen is een 512/128 abbo toch wel gewenst denk ik.
Vanitas schreef op 10 juli 2004 @ 11:56:
[...]

Overheen gelezen 7(8)7 B)

Edit:
Wat is de minimum internet snelheid voor Live??

Ik heb nog zo'n 2 Month Trial liggen, maar toen hoorde ik van een vriend van me, dat als de 2 maanden voorbij zijn dat je dan per maand 7 euro moet betalen, wat dus hoger uitkomt dan de 60 euro ineens betalen.
Klopt dit wel, komt een beetje vreemd op me over?
Je kunt per maand betalen, maar ook per maand. En vanzelfspreken is per maand duurder als je 12 keer dat bedrag betaalt. Maar als je zeg maar niet zeker bent of je wilt verlengen is een maand extra proberen nooit weg natuurlijk :)

[ Voor 33% gewijzigd door Wom op 10-07-2004 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Wom schreef op 10 juli 2004 @ 14:12:
Je kunt per maand betalen, maar ook per maand. En vanzelfspreken is per maand duurder als je 12 keer dat bedrag betaalt. Maar als je zeg maar niet zeker bent of je wilt verlengen is een maand extra proberen nooit weg natuurlijk :)
Ow ok, maar wat is nou precies die prijs per maand en per jaar?
Of klopt het dat het 60 euro per jaar is een 7 euro per maand.

En ik neem aan dat je "Je kunt per maand betalen, maar ook per jaar." bedoeld ipv => "Je kunt per maand betalen, maar ook per maand." :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Vanitas schreef op 10 juli 2004 @ 16:46:
[...]

Ow ok, maar wat is nou precies die prijs per maand en per jaar?
Of klopt het dat het 60 euro per jaar is een 7 euro per maand.

En ik neem aan dat je "Je kunt per maand betalen, maar ook per jaar." bedoeld ipv => "Je kunt per maand betalen, maar ook per maand." :P
Euhm ja :P

6,99 per maand en 60 euro per maand inderdaad. Hier kun je er nog wat meer informatie over lezen : http://www.xbox.com/nl-nl/live/accounts/refunds.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hij bedoelt de 2de download, long beach, jah, hij is nu te downloaden, in tegenstelling tot deel 1, de moeite en vooral het geld waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
Wom schreef op 10 juli 2004 @ 17:43:

6,99 per maand en 60 euro per maand inderdaad. Hier kun je er nog wat meer informatie over lezen : http://www.xbox.com/nl-nl/live/accounts/refunds.htm
Inderdaad. Maar al deze info staat ook al in de topicstart hoor. Daar hebben de verschillende topicstarters niet voor niks een hoop tijd in gestoken. :)

Over topicstarts gesproken, volgens mij zit dit topic inmiddels weer over de 1000 posts heen. Is er misschien een vrijwilliger om de volgende topicstart te maken?

[ Voor 41% gewijzigd door Maniakje op 10-07-2004 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
[...]

Ah thnx, ik zie nog wel ff wat ik doe, maar eerst moet ik mn ouders overhalen om een CC te halen.
Ik heb daar nog helemaal geen ervaring mee.
Zou ik bv ook zelf een CC kunnen halen?
Of zitten daar nog veel eisen aan??
Maniakje schreef op 10 juli 2004 @ 21:17:
[...]
Inderdaad. Maar al deze info staat ook al in de topicstart hoor. Daar hebben de verschillende topicstarters niet voor niks een hoop tijd in gestoken. :)

Over topicstarts gesproken, volgens mij zit dit topic inmiddels weer over de 1000 posts heen. Is er misschien een vrijwilliger om de volgende topicstart te maken?
Ik skip de OP eigenlijk meestal :X
Meestal is het eigenlijk gewoon een quote van een vorig deel.
Niet dat dat zo erg is, meestal weet ik het meeste wat in de OP staat wel.
Maar nu dus niet, het is trouwens wel een hele goede OP _/-\o_

[ Voor 41% gewijzigd door Vanitas op 11-07-2004 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
[...]

Nu doe je het weer! :P
Maniakje schreef op 10 juli 2004 @ 21:17:
[...]

Volgens mij zitten we pas rond de 950. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Vanitas schreef op 11 juli 2004 @ 01:09:
[...]

Ah thnx, ik zie nog wel ff wat ik doe, maar eerst moet ik mn ouders overhalen om een CC te halen.
Ik heb daar nog helemaal geen ervaring mee.
Zou ik bv ook zelf een CC kunnen halen?
Of zitten daar nog veel eisen aan??
Als student zijnde kun je bij de Rabobank redelijk makkelijk aan een CC komen, zolang je maar achttien bent :)
Fire69 schreef op 11 juli 2004 @ 11:08:
[...]

Nu doe je het weer! :P
Dat komt vast omdat mijn jaarsalaris teveel lijkt op dat van een maand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Wom trouwens wat voor soort CC krijg je dan. Ik heb namelijk ook een raborekening maar ik zou het liefst een Visa card willen.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Creditcards bij Rabobank zijn Mastercard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff vraagje... mijn xbox maakt tijdens games af en toe een soort "tikkend" geluid.. dvd drive (philips).... komt dit iemand van jullie bekend voor? xbox helpdesk is er erg wisselvallig over- de een zegt dat m'n xbox morgen dood is, de ander zegt dat het niets uitmaakt... en hoe zit het met krasjes op DVD's... bij mij zitten er op alle dvd wel hele lichte schrammetjes..... komt dat door de drive? of is dat gewoon normaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Laatst online: 05-01 15:49
Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 04:49:
ff vraagje... mijn xbox maakt tijdens games af en toe een soort "tikkend" geluid.. dvd drive (philips).... komt dit iemand van jullie bekend voor? xbox helpdesk is er erg wisselvallig over- de een zegt dat m'n xbox morgen dood is, de ander zegt dat het niets uitmaakt... en hoe zit het met krasjes op DVD's... bij mij zitten er op alle dvd wel hele lichte schrammetjes..... komt dat door de drive? of is dat gewoon normaal...
Mijn Xbox had eerst ook een Philips, deze maakt meer geluid dan een Samsung iig.
Ook heel soms een tikje. Mijn PC DVD tikt als een gek en deze werkt ook nog steeds.

Ik had mijn Xbox opgestuurd omdat ik ook "krasjes" had, hele lichte cirkels op de discs. Ik kreeg mijn Xbox weer terug met de boodschap dat deze goed zou functioneren, ze hadden echter wel de drive vervangen door een Samsung model. :D
Volgens de helpdesk hoorde de krassen niet en moest ik de discs opsturen naar de winkel waar ik deze gekocht had. De games komen bij Bol vandaan, deze zijn dus helemaal gesealed... de helpdesk zat er dus even naast.

Al met al ben ik wel blij met dm'n Samsung drive maar eigenlijk was er dus niks aan de hand met m'n Xbox...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
In japan hadden de bij de intro van de xbox ook het probleem met de krasjes. die moesten toen allemaal teruggestuurd worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Fire69 schreef op 12 juli 2004 @ 10:33:
In japan hadden de bij de intro van de xbox ook het probleem met de krasjes. die moesten toen allemaal teruggestuurd worden...
Klopt, al waren er ook een deel bij van mensen die dat ding op zijn kant zette net als de PS2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 22:36
Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 04:49:
Dat getik in de DVD speler van Phillips is helemaal GEEN probleem! Want het is niet meer dan de laser die naar het goede punt aan het zoeken is! De seeker.
Run Nero cd-dvd speed maar eens. Ik hoor ook van dat getik als ik zit bij "testing average seek time". Heel normaal dus ;)

[ Voor 50% gewijzigd door masser120 op 12-07-2004 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Wom schreef op 12 juli 2004 @ 10:55:
[...]

Klopt, al waren er ook een deel bij van mensen die dat ding op zijn kant zette net als de PS2 :P
Dat zou geen probleem mogen zijn, een pc mag je ook op zijn kant zetten en de cd/dvd mag ook geen problemen geven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Wom schreef op 12 juli 2004 @ 10:55:
[...]

Hoe krijg je de schijfjes er dan in?? Er zit geen verhoging in de lade zodat de DVD er niet uit valt?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Bij een Samsung wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ik dacht net ff dat als je bij Ninja gaiden dat zwaard dat leven van je steelt nou combineert met de armband die leven terug geeft, hou je dan gewoon je normale leven/gaat er niks af??

Ik kan het nu niet meer proberen, want ik bent opnieuw begonnen, en ik heb over mn oude saves heen gesaved. :'(

Wat is die Karne in BG:Dark Alliance en k*t baas zeg, ga de hele tijd af, en de mesjes doen btw meer schade dan een slag van zn zwaard. 7(8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens Splinter Cell 3 komt dit jaar nog in de VS uit!
July 13, 2004 - Sorry Sam Fisher fans: you're going to have to step out of a habit. Ubisoft announced today that what was once referred to as Splinter Cell 3 is now officially titled Tom Clancy's Splinter Cell Chaos Theory. Not that you have any reason to be any less excited, especially now that Ubisoft has announced the graphically delicious stealth-action sequel is set to hit this holiday season on Xbox.

Readers who followed our E3 coverage this year know that this latest Splinter Cell chapter was one of the most visually glorious titles previewed at the show. But Ubisoft is promising a lot more than just a pretty view. Chaos Theory will expand the Splinter Cell concept by adding large, freely-explorable levels, fully interactive environments, much-improved AI, and entirely new game play mechanics. Oh, and did we mention co-op multiplayer?

"Splinter Cell titles have been huge hits on all platforms, and we're thrilled to deliver the latest, greatest installment, Splinter Cell Chaos Theory, to both PC and Xbox gamers in time for the Holiday season!" said Tony Kee, vice president of marketing for Ubisoft. "Both single- and multiplayer elements of the game enjoyed a stellar reception at E3, and we know that Splinter Cell Chaos Theory will be at the top of every player's must-have list this year as it offers a completely new kind of gaming experience, and, with the unbeatable combination of Ubisoft's technological prowess and visionary creativity, it will be the best-looking game on any platform."

To be honest, we normally take marketing hype with a nice big grain of salt, but in this case, we are genuinely excited -- this game looks promising and then some. Of course, we'll be keeping you up-to-date with all things Chaos Theory as soon as details come in. Meantime, you already know you want this on your wishlist.
Tsja ik hoor vaak zeggen dat Nintendo dingen uitmelkt maar ik vind dit ook zeer snel achter mekaar zeg. De Splinter Cell titels vliegen je om de oren.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Wom schreef op 11 juli 2004 @ 17:38:
Creditcards bij Rabobank zijn Mastercard :)
Ah ook goed. :) Dan denk ik dat ik binnenkort ook maar eens langsga bij de rabobank. :) Ik kon toen gelijk al een CC krijgen toen ik 18 werd maar toen heb ik het maar niet gedaan maarja dat is natuurlijk wel handig als je Live wilt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

schnumi schreef op 13 juli 2004 @ 21:16:
[...]

Ah ook goed. :) Dan denk ik dat ik binnenkort ook maar eens langsga bij de rabobank. :) Ik kon toen gelijk al een CC krijgen toen ik 18 werd maar toen heb ik het maar niet gedaan maarja dat is natuurlijk wel handig als je Live wilt. :P
Er was beloofd dat rond April dit jaar er voor Europa plannen bekend zouden worden over andere betalingsmethoden. Alleen heb ik ze gemist denk ik, samen met Microsoft zelf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tatata
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 16:06
Mannen ik heb heel hard een draadloze controller nodig. Draadje suckt nml.

Nu zijn er nogal wat voor verschillende prijzen:
http://www.ebgames.com/eb...-K4nx%2AFtPTVOOF9Y4DPABjQ
http://www.walmart.com/ca...id=1500000000000001245820
http://www.kbtoys.com/gen...2471279&ctid=19&ls=vgames
http://store.knbelectronics.com/g8090.html
http://www.gamestop.com/p...duct_id=801791&affid=8888
een of ander logitec ding zag ik ook nog.

Nu heb ik best kleine handen maar zon s-controller vind ik prima. Die hele oude hele grote dus niks.

Heeft er iemand ervaring met draadloos en wat kosten die waar?
Bestellen over inet/CC geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voetnootje... draadloze controller betekend bye bye headset. Ik weet niet op je veel op live zit etc. Nou komt er eind zomer een controller uit die via bluetooth werkt.. en waar je dus WEL een headset in kan prikken... en memcard ^_^

- meer info over dit ding volgt :P -

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2004 04:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Bij sommige draadloze controllers kan je wel de headset nog inpluggen, maar dat moet dan in het gedeelde dat je in je xbox plugged, maw zit je dan nog steeds met een draad. :P
Die BT-controllers lijken dan wel cool, maar ga je je ook blauw aan betalen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-09-2024
Ik heb een vraagje ik kan een Amerikaanse Xbox kopen weet iemand of ie om te bouwen is zodat ik nederlandse spellen kan spelen???

Verder denk ik dat ik het stroom ook maar moet veranderen denken jullie niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Smattie schreef op 14 juli 2004 @ 17:45:
Ik heb een vraagje ik kan een Amerikaanse Xbox kopen weet iemand of ie om te bouwen is zodat ik nederlandse spellen kan spelen???

Verder denk ik dat ik het stroom ook maar moet veranderen denken jullie niet :)
Op beide is het antwoord positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyxKyo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-06 23:47

LyxKyo

Dreambox was fun!

Driv3r te koop! die acceptabel bod. mail to: Laten we daar maar niet aan beginnen op GoT

[ Voor 48% gewijzigd door Fuelke op 14-07-2004 22:23 ]

cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Verkopen doe je in Vraag & Aanbod of op Marktplaats of zo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Laatst online: 18:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Weet iemand of er nog ergens een shop (liefst internetshop) is, die de grote Xbox controller nog verkopen? Ik weet dat ze niet meer gemaakt worden, maar misschien dat een shop ze nog op voorraad heeft. Mijn rechtertrigger werkt niet meer 100%... :'(

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
CaptainM schreef op 15 juli 2004 @ 01:12:
Weet iemand of er nog ergens een shop (liefst internetshop) is, die de grote Xbox controller nog verkopen? Ik weet dat ze niet meer gemaakt worden, maar misschien dat een shop ze nog op voorraad heeft. Mijn rechtertrigger werkt niet meer 100%... :'(
Potje Gotham >:)

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
Gisteren: Brute Force uitgespeeld.

conclusie mooi spel, in het begin altijd even wennen.
Gewoon even snel 't boekje door lezen en aan de slag.
Grafisch ook schitterend, de actie is ook goed en de gameplay is ook goed ook als je dood gaat ;) ??? , daar moet je zelf maar achter komen.

Ps: heeft iemand hier nog weet van een x-box stuur dat je ook de pc ook kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Ik heb The Suffering uitgespeeld.

Conclusie: Wat een Bruut gruwlijk scary spel :)
Echt de geluiden en de monsters gewoon Top, en ook de AI is gewoon goed..niks geen zelfde patronen bij het zelfde monster gewoon goed.
De verhaallijn is ook dope, en de schrikmomenten zijn goed (speel het maar in t donker en gluid hard..wedden dat je scrikt?!)

Een aanrader ik vindt deze game samen met Resident evil de beste Game! wachten op een deel 2 die nu gemaakt wordt.

[ Voor 4% gewijzigd door mindcre8r op 16-07-2004 11:07 ]

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoak
  • Laatst online: 18:33
wie heeft er ervaring met bestellen op play.com ?

ik heb er een spel in bestelling en het scheelt aanzienlijk met het normale tarief in NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Sjoak schreef op 16 juli 2004 @ 10:49:

ik heb er een spel in bestelling en het scheelt aanzienlijk met het normale tarief in NL
Dat is gewoon Top, als je een creditcard hebt tenminste... supersnel in huis en vaak veel goedkoper... :) en je hoeft niet uit huis :)

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen maar goeie ervaringen, snelle bezorgingen, en zoals je zegt, de prijzen zijn erg goed. Ik bestel al mijn games (ook voor pc) alsmede dvd's daar.

Als je pre-ordert, en de prijs verandert ondertussen, betaal je altijd de laagste prijs van de twee.

Ook leuk is dat ze elk item apart verpakken en versturen. Zo blijft de waarde per pakketje laag, en legt de douane er geen invoerrechten op.

Snap niet waar ze het van doen, want los versturen is natuurlijk duurder dan alles bij elkaar. Maar ja, vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan. :)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 00:24
Play.com komt uit UK, dus uberhaubt geen gezeur met Douane.. (Europese Unie)..
Voor de rest goede ervaringen met Play.com, als je een weekje geduld hebt en het spel niet gelijk wil hebben kan je aardig wat geld besparen op bepaalde games (regelmatig voor 18 pond nieuwe games)..

Je kan trouwens het beste in ponden betalen, ben je meestal 1,5 euro goedkoper uit ;)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoak
  • Laatst online: 18:33
ja ik heb daar al een hele besteld geschiedenis van,

dit is me eerste xbox game daarvandaan was aan het kijken maar er stond uk only xbox. maar toen heb ik gemaild binnen dag reactie dat het geen probleem is.

en 20 euro op nieuwe releases is beetje lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Gewoon XBOX support bellen. Dan krijg je binnen een week een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje

Ik heb er pasgeleden voor het eerst 1 spel besteld (UT2004 voor de PC). De verwachte levertijd was 4-5 dagen. Ik heb het spel besteld in de nacht van zaterdag op zondag. Het spel werd maandagmiddag al opgestuurd. Helaas is dat pakketje nooit aangekomen. Toen ik na 3 weken nog niks gehad had heb ik een mailtje gestuurd. Er werd helemaal niet moeilijk gedaan, ik kreeg direct een keuze: ik kon mijn geld volledig terugkrijgen, of ze zouden het spel gewoon een 2e keer opsturen. Ik koos voor het opnieuw opsturen. De dag daarop ging het nieuwe pakketje al op de bus. Dat pakketje kwam pas na ruim 2 weken aan.

Op zich vind ik Play.com een goeie shop. Ze hebben zeer scherpe prijzen, versturen heel snel, doen niet moeilijk om niet aangekomen pakketjes. Antwoord op mails kreeg ik telkens binnen 24 uur, zelfs op zondag!

Een pakketje dat verloren gaat, kan helaas wel eens gebeuren, daar heb ik gewoon pech mee gehad. Waarom het andere pakketje zo lang onderweg is geweest is mij een raadsel, maar ik verdenk de TPG. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 00:41

BM

Moderator Spielerij
Levertijd die bij Play vermeld word is volgens mij voor bezorging binnen Engeland.
Ik heb ook behoorlijk wat bestellingen bij play.com gedaan, en meeste was met 1,5/2 weken binnen. Dus volgens mij is dat een re-de-lijk normale levertijd

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, is er iets mis met Live of zo? Wil content downloaden, maar krijg alleen maar time-outs... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

kun je die trigger niet zelf fixen dan?

ik heb ook al twee keer een controller gefixed omdat het draadje gebroken was (van al het oprollen).

Je kunt je controller gewoon openschroeven. Je hebt 7 schroefjes en binnenin zitten er 4 om het printplaatje los te maken, je moet dan ook ff de 2 connectortjes losmaken van de rumble-motoren (voorzichtig). Nu kun je bij je triggers, ik weet niet wat er mis is maar misschien kun je proberen te smeren of wat met het veertje te stoeien (veertje wil deruit en erweer in, ik heb het geprobeerd). Probeer anders de veertjes van links en rechts te verwisselen, weet je meteen of het daaraan ligt :)

met een beetje tweakotine los je dit namelijk makkelijk zelf op... (kunt het iig proberen)

trouwens...
de graphics van Chronicles of Riddick zijn best wel goed zag ik gister :), net als de voice acting. Eerste 1st person spel waarbij je je voeten kan zien en een fatsoenlijke schaduw. De gevechten zijn ook lache (bijv dat je de gun van je tegenstander tegen z'n nek aan duwt en schiet :) )

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
tatata schreef op 13 juli 2004 @ 23:26:
Mannen ik heb heel hard een draadloze controller nodig. Draadje suckt nml.

Nu zijn er nogal wat voor verschillende prijzen:
http://www.ebgames.com/eb...-K4nx%2AFtPTVOOF9Y4DPABjQ
http://www.walmart.com/ca...id=1500000000000001245820
http://www.kbtoys.com/gen...2471279&ctid=19&ls=vgames
http://store.knbelectronics.com/g8090.html
http://www.gamestop.com/p...duct_id=801791&affid=8888
een of ander logitec ding zag ik ook nog.

Nu heb ik best kleine handen maar zon s-controller vind ik prima. Die hele oude hele grote dus niks.

Heeft er iemand ervaring met draadloos en wat kosten die waar?
Bestellen over inet/CC geen probleem.
Ik raad je die van Joytech aan, ik heb er 2 en ben er zeer tevreden over. Vind hem zelfs nog beter in de hand liggen dan de originele S controller. Deze controller ondersteunt ook rumble (kan je aan of uit zetten) en je kan je memcard en headset in de receiver pluggen die je aan je xbox hangt.
Bij Dixons is 'ie 40 euro, bij play.com 25, keuze is snel gemaakt dus denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even terugkomend op play.com

mijn huidige bestelling is vorige week zaterdag bestelt en donderdag ochtend binnen gekomen.

Nooit geouwehoer en als iets op voorraad is altijd binnen een week op de deurmat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
Kon het niet laten om even te melden: :)

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~negative/images/ea_xbox_live.png

Gezien er geen enkel ander Live spel is die die problemen heeft krijg ik het vermoeden dat EA dus zelf servers heeft opgezet ... en dit nog niet "helemaal" onder de knie heeft? :D

Zie www.xboxlive.com

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

-=BoKKiE=- schreef op 08 juli 2004 @ 13:34:
even een vraagje over House Of The Dead 3
ik ga hoogstwaarschijnlijk binnenkort een X-doos halen, maar nu heb ik ter oren gekregen dat House of The dead 3 niet werkt met 2 guns tegelijkerijd :/

kan iemand dit bevestigen? het gaat btw om 2 100Hz lightguns die niet tegelijk zouden werken
heeft er dan niemand ervaring met HOTD 3 met 2x 100Hz guns???? ;(

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insano
  • Laatst online: 06-12-2021
Mijnes kopen? ik heb de mijnes toen dr tijd bij mn xbox gehad, en heb hem misschien maar een paar uurtjes (gedurende 1 week) gebruikt. en ben daarna maar fijn een S controller gaan halen.. Nu ligt die grote controller kansloos oud te worden, terwijl ie nog nieuw is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ironx schreef op 20 juli 2004 @ 15:23:
Gezien er geen enkel ander Live spel is die die problemen heeft krijg ik het vermoeden dat EA dus zelf servers heeft opgezet ... en dit nog niet "helemaal" onder de knie heeft? :D
Nou, geen enkel ander spel wat problemen heeft... Probeer al sinds zaterdag de content voor Links 2004 te downloaden, maar dat lukt dus mooi niet. Heb 1 course in een stuk of 15 stukjes moeten downloaden, de rest lukt dus mooi niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

-=BoKKiE=- schreef op 20 juli 2004 @ 15:55:
[...]

heeft er dan niemand ervaring met HOTD 3 met 2x 100Hz guns???? ;(
gewoon naar de arcade gaan ;) hehe!

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:17

SkyStreaker

Move on up!

Zijn er ook Nederlands-talige games voor de xbox? En wat vinden jullie een goed vechtspel voor op de xbox (a lá Tekken ofzo of (een side-scroller) zoals Streets Of Rage)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Gister Deathrow gekocht, kende het helemaal niet, maar ach toch maar 10 euro.
Dus toen ik thuis kwam gelijk spelen, en na een halfuur er maar weer uit.
Echt geen ruk aan. :r

En maar gelijk weer teruggebracht voor een tegoedbon.
Dan doen we dat maar bij Sudeki. _/-\o_

Is Rallysport Challenge (1) nog leuk??
Ik zag em vandaag voor 20 euro liggen (2e hands)
Of kan ik maar beter gewoon deel 2 kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

tranztaz schreef op 20 juli 2004 @ 16:59:
Zijn er ook Nederlands-talige games voor de xbox? En wat vinden jullie een goed vechtspel voor op de xbox (a lá Tekken ofzo of (een side-scroller) zoals Streets Of Rage)
Ja, Crash Bandicot Kart of zoiets. Is zelfs Nederlands gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Ik heb zaterdag een xbox :*) gekocht met Joytech "advanced scart cable" bij Dixons.
Ik heb die kabel erbij gekocht vanwege de optische output voor dolby digital.

Er zat al een slap optisch kabeltje bij van 1,5 meter. Dit werkte de eerste dag goed, maar nu heb ik de xbox verplaatst en de kabels afgesloten en nu krijg ik gewoon geen signaal meer :(

Het ligt niet aan de receiver of de xbox, er komt wel rood ligt uit de aansluiting op de kabel, en ook aan de andere kant die in de receiver gaat. De kabel zit wel heel losjes in de aansluiting aan de kant van de xbox.
Ook als ik de kabel aandruk of beweeg krijg ik dus geen signaal :'(

Het surround sound is opzich vrij belangrijk want ik wil ook dvd's met mijn xbox afspelen. Wat moet ik nu gaan doen? Heeft iemand een oplossing of moet ik terug naar Dixons of een andere HQ optische kabel proberen (welke ik eerst moet kopen). :?

Het gaat om deze kabel waarvan het allerlinkse kabeltje de optical is
en rechts zie je de 'T' splitsing aan het begin van de kabel, de optical is dus
en los kabeltje van 1,5m:
Afbeeldingslocatie: http://www.dixons.nl/Store/images/products/7039957F.gif

[ Voor 14% gewijzigd door Speedfight op 20-07-2004 23:52 ]

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 16:14:
[...]

Nou, geen enkel ander spel wat problemen heeft... Probeer al sinds zaterdag de content voor Links 2004 te downloaden, maar dat lukt dus mooi niet. Heb 1 course in een stuk of 15 stukjes moeten downloaden, de rest lukt dus mooi niet.
Hmmm, ik heb deze week ook de 2 'pay' courses gedownload en dat ging als een speer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
hmm, vreemd, ik heb nooit problemen gehad met mijn optical cable. Anyways, of teruggaan of een het met een ander optisch kabeltje proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
tranztaz schreef op 20 juli 2004 @ 16:59:
Zijn er ook Nederlands-talige games voor de xbox?
Beyond Good & Evil kun je volledig in het Nederlands spelen, inclusief de gesproken stemmen. En het is echt een aanrader, topspel! Persoonlijk vind ik het een van de beste spellen die ik ooit gespeeld heb, op alle platforms. Het verhaal met zijn plotwendingen vind ik geweldig. :)
En wat vinden jullie een goed vechtspel voor op de xbox (a lá Tekken ofzo of (een side-scroller) zoals Streets Of Rage)
Voor vechtspellen kom je al gauw uit bij Dead or Alive 3 en Soul Calibur 2. Dat zijn twee hele goede vechtgames. :)
Vanitas schreef op 20 juli 2004 @ 19:08:
Gister Deathrow gekocht, kende het helemaal niet, maar ach toch maar 10 euro.
Dus toen ik thuis kwam gelijk spelen, en na een halfuur er maar weer uit.
Echt geen ruk aan. :r

En maar gelijk weer teruggebracht voor een tegoedbon.
Dan doen we dat maar bij Sudeki. _/-\o_
Ik heb me er toch prima mee vermaakt, zowel in de single player stand als via system link. Maar ja, smaken verschillen nu eenmaal. :)
Is Rallysport Challenge (1) nog leuk??
Ik zag em vandaag voor 20 euro liggen (2e hands)
Of kan ik maar beter gewoon deel 2 kopen?
Deel 1 is een prima spel, waar je zonder twijfel erg veel plezier aan kunt beleven. Maar deel 2 is nog veel beter en mooier, en heeft ook Xbox Live support. 20 euro is een mooie prijs voor RC1, maar persoonlijk zou ik voor deel 2 gaan, want dat is echt een topgame die de prijs helemaal goed maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-09-2024
Ik heb er ook nog wel eentje voor je liggen. Ik vind de S-Contoller fijner spelen maar dat licht helemaal aan je zelf natuurlijk!!

Ik hoor het wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-SaveMe- schreef op 20 juli 2004 @ 23:52:
Hmmm, ik heb deze week ook de 2 'pay' courses gedownload en dat ging als een speer :?
Nah, snap het echt niet... Nog even met andere games getest, en downloaden gaat daar ook prima... Online spelen ook. Maar de courses van Links geven dus problemen. :(

Zal mijn Xbox eens meenemen naar m'n werk en het op de internetverbinding hier testen. Je weet maar nooit.

edit: 1000! Wie begint deel 9? :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2004 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt vervolgd in Het Grote XBOX Topic deel 9 :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.