Heb Sudeki demo gespeeld, de graphics vielen me wat tegen, maar het was niet lelijk... eigenlijk viel de hele game me in eerste instantie wat tegen
Maargoed, het was een klein gedeelte van een binnenlevel en ik heb het toch maar gespeeld, en eigenlijk was het best vet, vooral de combat liep heel erg vloeiend...
Combat: Je kan 3 knoppen gebruiken om te slaan zodra je in een combat situatie zit (dan trek je je zwaard automatisch), die knoppen zijn x, a en b. Volgens mij zijn er ook combo's nodig omdat onderaan er 3 vakjes achter elkaar staan met de volgorde van de knoppen die je hebt ingedrukt, maar veel aandacht heb ik hier niet aan besteedt. De eerste monsters zagen er wat lame uit, het was wel vrij gemakkelijk ze te verslaan. (button bashing). Je kan ook heel gemakkelijk switchen van karakter met het zwarte en witte knopje (volgende en vorige karakter). Verder kan je speciale spells of speciale moves met je zwaard uitvoeren door op y te drukken, dan gaat de game tijdelijk over naar heel erg slowmotion en kan je in een menu een spell kiezen, of een move, of jezelf potions geven etc. Als je dan een spell/move kiest moet je vaak een richting kiezen waarin je hem doet, dan ben je alweer uit het menu en zie je een soort pijl of boog (afhankelijk van spell/move) op de grond. Na enkele seconden voor je hem uit. Dit was heel erg vet. De enige eindbaas die ik moest verslaan was een soort grote spin, vrij eenvoudig, maar wel heel erg leuk!
Graphics: Erg kleurrijk, ook best strak, maar het had allemaal wat scherper gekund. Ik denk trouwens wel dat de buitenlevels een heel stuk mooier zijn.
Gameplay: Het combat gedeelte is dus erg tof. Er zaten ook wat puzzels in de demo, tot nu toe weinig uitdagend, maar wel vrij leuk. Deed me alleen niet echt van mn stoel vallen.
De demo is erg kort, maar wel erg vermakelijk. Wel jammer dat ze precies dit level hebben uitgekozen, ik denk dat de game in buitenlevels veel meer tot zijn recht komt.
De demo was te kort om echt het rpg gedeelte goed te ontdekken, ik heb wel wat geleveld, maar daar verder geen aandacht aan geschonken.
Wat trouwens tof was, was dat alles echt gesproken werd, je hoefd dus niet alles te lezen.