Het Grote XBOX Topic deel 8

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.491 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:42
BlowFish schreef op 21 juni 2004 @ 22:53:
Iemand nog een verlanglijstje van leuke games die zeer binnekort uitkomen voor de Xbox? Ik ben nu zo'n beetje klaar met school en heb wel trek in een leuke game :)
tja, toppertjes die erg fijn zijn:

full spectrum warrior
chronicles of the riddick (weet niet of ik het zo goed schrijf)
rallisport challenge 2

zelf vind ik driv3r ook erg fijn...

Dan komen binnenkort nog sudeki, fable en halo 2 iets later...

Er komen nog veel meer toppers en ik ben er denk ik wel wat vergeten, maar ach, het is laat en kga slapen :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:34
DarkShadow schreef op 21 juni 2004 @ 23:36:
[...]

tja, toppertjes die erg fijn zijn:

full spectrum warrior
chronicles of the riddick (weet niet of ik het zo goed schrijf)
rallisport challenge 2

zelf vind ik driv3r ook erg fijn...

Dan komen binnenkort nog sudeki, fable en halo 2 iets later...

Er komen nog veel meer toppers en ik ben er denk ik wel wat vergeten, maar ach, het is laat en kga slapen :Z
En er schijnt ook een Pro Evolution Soccer versie voor de doos uit te komen. :*)

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:07

Wom

Masch schreef op 22 juni 2004 @ 08:30:
[...]

En er schijnt ook een Pro Evolution Soccer versie voor de doos uit te komen. :*)
Laat dat schijnt maar weg ;)

Maar is er niemand die een oplossing weet voor mijn controller probleem ? Misschien dat er iemand met een vriendin is die er wel een functie voor heeft ? :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09-2022
De eerste reviews van Driv3r zijn binnen!! Goh, zou de game dan toch ECHT iets teveel gehyped zijn?

IGN: 5.5
Gamespot: 5.4

:O

Lijkt me duidelijk dus! Wat ben ik BLIJ dat ik deze game niet heb gehaald!!!!! :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
kingnbajam schreef op 22 juni 2004 @ 09:17:
De eerste reviews van Driv3r zijn binnen!! Goh, zou de game dan toch ECHT iets teveel gehyped zijn?

IGN: 5.5
Gamespot: 5.4

:O

Lijkt me duidelijk dus! Wat ben ik BLIJ dat ik deze game niet heb gehaald!!!!! :z
Echt dikke onzin, sinds de previews is er een anti hype ontstaan, ik hoorde niemand meer met echt grote verwachting spreken over de game, iedereen was ingetogen. En IGN en Gamespot doen gewoon mee aan die anti hype, want zo slecht is de game echt niet. Het is gewoon een niet goed afgewerkte game, ze hadden hem iets later moeten uitbrengen, maar het valt best nog wel mee, en het racen is gewoon onovertroffen, supergaaf gewoon. Ik zou de game een 8 geven, misschien een 7,5 om het slechte afwerken af te straffen, maar ik denk dat dat meer aan atari ligt dan aan Reflections

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
Als je een auto koopt, moet ook gewoon alles 100% goed werken! Dus het is BULLSHIT om een spel uit te brengen dat nog aan alle kanten RAMMELT.

Vooral door het mega budget voor marketing etc. zouden ze het spel pas moeten uitbrengen als het SOEPEL loopt en de gameplay 100% is getweaked.

Goeie afstraffing dus door die recensies. En ik hecht veel waarde aan recensies van Gamespot en IGN, ook al geven ze wel verschillende cijfers soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 09:07
kingnbajam schreef op 22 juni 2004 @ 11:19:
Als je een auto koopt, moet ook gewoon alles 100% goed werken! Dus het is BULLSHIT om een spel uit te brengen dat nog aan alle kanten RAMMELT.

Vooral door het mega budget voor marketing etc. zouden ze het spel pas moeten uitbrengen als het SOEPEL loopt en de gameplay 100% is getweaked.

Goeie afstraffing dus door die recensies. En ik hecht veel waarde aan recensies van Gamespot en IGN, ook al geven ze wel verschillende cijfers soms.
tuurlijk is het spel niet 100% en leeft het misschien zijn hype niet na, maar een 5.4? en het spel helemaal de grond in boren omdat het juist gehyped is? nee!

het spel is erg leuk en ziet er heel goed uit zeker op de Xbox, het rijgedrag is naar mijn mening perfect en het is erg leuk om je autotje te pakken en even wat politie uit te dagen. Tuurlijk zijn er ook mindere punten. zoals het lopen maar na een tijdje Driv3r gespeelt te hebben is het echt wel te doen en raak je er wel gewend aan. Deze game had net zo goed een 8 kunnen krijgen dus zeg niet ik ben bij dat ik deze game niet gekocht heb. Probeer het eerst zou ik zeggen.

Voor de een is Driv3r een super game, voor de ander die niet van het genre houd valt het vies tegen. Ik denk dat het ook speelt inw elke catagorie je dit spel zet, ga je her reviewen als een race game is het zeker een 8 misschien een 9, en dan is het lopen en in andere auto's stappen een leuke bijkomstigheid.

nogmaals oordeel niet te snel over deze game en test het zelf! I did _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand die hier ook al Full Spectrum Warrior al heeft gespeeld? Ik vond het begin even traag. Je kunt pas op de bedoelde knop drukken als deze te voorschijn komt op de tv. Maar als het dan echt gaat beginnen dan ben je echt helemaal de baas. Soms is het heel realistisch. Toch gebeurde er een paar keer wat rare dingen. Door een betonnen muur heen schieten? Och ja ;)
Grafisch gezien vind ik dit spel een van de betere. De omgeving oogt heel natuurlijk en het spel loopt heerlijk soepel. Mensen die zich met RS3 kunnen amuseren zullen veel plezier hebben met FSW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 12:14:
Niemand die hier ook al Full Spectrum Warrior al heeft gespeeld? Ik vond het begin even traag. Je kunt pas op de bedoelde knop drukken als deze te voorschijn komt op de tv. Maar als het dan echt gaat beginnen dan ben je echt helemaal de baas. Soms is het heel realistisch. Toch gebeurde er een paar keer wat rare dingen. Door een betonnen muur heen schieten? Och ja ;)
Grafisch gezien vind ik dit spel een van de betere. De omgeving oogt heel natuurlijk en het spel loopt heerlijk soepel. Mensen die zich met RS3 kunnen amuseren zullen veel plezier hebben met FSW.
zeker, prachtige game, heb het nog niet heeel veel gespeeld, ben nu in missie 4, maar elke keer geniet ik er wel enorm van. Ik kijk uit naar de vakantie (nog 2 weekjes stage), dan heb ik eindelijk wat meer tijd om wat spellen uit te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
De pricewatch is niet echt up to date.

Weet iemadn waar ik het goedkoopst aan een nieuwe xbox met 2 controllers kom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt Sudeki nou eigenlijk uit?
En ik zoek iets om me bezig te houden totdat HALO2 uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 14:02:
Wanneer komt Sudeki nou eigenlijk uit?
En ik zoek iets om me bezig te houden totdat HALO2 uitkomt.
sudeki komt pas in september in europa, is zojuist bekend gemaakt dat het uitgesteld is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitgesteld verdomme word nu iedere titel waar ik op wacht uitgesteld.

Nou dan wil ik wel dat het een heeeeeeeeeel goed spel zal zijn als ze het zo vaak uitstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 14:32:
Uitgesteld verdomme word nu iedere titel waar ik op wacht uitgesteld.

Nou dan wil ik wel dat het een heeeeeeeeeel goed spel zal zijn als ze het zo vaak uitstellen.
Het zal wel zijn redenen hebben. Ik hoop positieve.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond Full Spectrum Warrior toch echt niet zo geweldig als de meeste reviewers. Waarom? Nou om de volgende redenen:

-De gameplay is nogal traag, als je wordt neergeschoten moet je een stuk overnieuw hobbelen met je teams en dat kan soms nogal een kostbare grap zijn.
-De teams doen niet altijd wat je ze zegt of ze doen onwijs domme dingen (voorbeeld: wil een granaat gooien, mn granaat mannetje gooit maar komt op de hoek van de muur terecht waar hij tegen aanstaat. Granaat ketst terug, team dood)
Als er dan zoiets stoms gebeurd moet je weer helemaal terug lopen.
-Trial & Error Gameplay. Opzich niets mis mee, maar het maakt het er niet interessanter op. Als iets niet op de ene manier lukt de volgende keer op een andere manier proberen en dan lukt het wel. Of als je weet dat ergens een mannetje tevoorschijn komt weet je dat je de volgende keer op een andere manier die plek moet benaderen.

De graphics zien er trouwens echt super uit en de sfeer in het spel is perfect. Maar ik kom gewoon niet over de nadelen uit, full spectrum komt ook nooit in me op om te gaan spelen, omdat het meer als werk overkomt dan als een spel. Dit is natuurlijk wel erg persoonlijk, maar misschien kunnen meer mensen zich hier in vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 15:31:
Ik vond Full Spectrum Warrior toch echt niet zo geweldig als de meeste reviewers. Waarom? Nou om de volgende redenen:

-De gameplay is nogal traag, als je wordt neergeschoten moet je een stuk overnieuw hobbelen met je teams en dat kan soms nogal een kostbare grap zijn.
-De teams doen niet altijd wat je ze zegt of ze doen onwijs domme dingen (voorbeeld: wil een granaat gooien, mn granaat mannetje gooit maar komt op de hoek van de muur terecht waar hij tegen aanstaat. Granaat ketst terug, team dood)
.
Dat overnieuw hobbelen vind ik nog wel mee vallen. Okee je moet een paar meter lopen maar meestal zijn de save's net voor plekken waar de meeste doden zullen vallen en je dus niet het halve level opnieuw hoeft te doen.
Als je met een granaat gooit en het gooitraject is rood dan kun je beter niet gooien. Dan ketst hij terug of knalt tegen een muurtje aan en blijft daar liggen.
Maar ik geef toe. Soms doen de mannetjes een beetje wazig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
Ik heb de indruk dat sommige mensen wel HEEL erg makkelijk zijn met de beoordeling van een game, puur omdat ze een gratis illegale kopie hebben! Zo lust ik er nog wel een paar ja...

Waar het mij om gaat, is: ik betaal voor een game! Dan moet het gewoon TOP zijn, los van of het mijn smaak is of niet. Ik wil alleen instant classics, geen afgeraffelde gameplay, domme A.I. en andere structurele fouten. Tuurlijk zal een game nooit PERFECT zijn, maar kwaliteit is van een game af te lezen. Bij Blizzard games merk je gewoon dat er tijd en zorg in is gestoken. Ook bij HALO was dat het geval (xbox-versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nou morgen komt mijn Xbox binnen. :) Ben benieuwt.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de indruk dat sommige mensen wel HEEL erg makkelijk zijn met de beoordeling van een game, puur omdat ze een gratis illegale kopie hebben! Zo lust ik er nog wel een paar ja...

Waar het mij om gaat, is: ik betaal voor een game! Dan moet het gewoon TOP zijn, los van of het mijn smaak is of niet. Ik wil alleen instant classics, geen afgeraffelde gameplay, domme A.I. en andere structurele fouten. Tuurlijk zal een game nooit PERFECT zijn, maar kwaliteit is van een game af te lezen. Bij Blizzard games merk je gewoon dat er tijd en zorg in is gestoken. Ook bij HALO was dat het geval (xbox-versie).
Ik vind je post nogal vaag (wat is er mis met mensen die hun mening geven over een spel, illegaal of niet). Daar komt nog eens bij dat als een spel niet goed afgewerkt is, zoals ik dat vind van Full Spectrum Warrior, dan maakt het niet uit of die wel of niet gekocht is. Omdat beide versies precies hetzelfde zullen spelen. Ik hoef niet zo nodig alleen maar instant classics te spelen, speel spullen voor het grootste gedeelte voor de fun, zit er geen fun in dan hoeft het voor mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 19:18:
[...]

Ik vind je post nogal vaag (wat is er mis met mensen die hun mening geven over een spel, illegaal of niet). Daar komt nog eens bij dat als een spel niet goed afgewerkt is, zoals ik dat vind van Full Spectrum Warrior, dan maakt het niet uit of die wel of niet gekocht is. Omdat beide versies precies hetzelfde zullen spelen. Ik hoef niet zo nodig alleen maar instant classics te spelen, speel spullen voor het grootste gedeelte voor de fun, zit er geen fun in dan hoeft het voor mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
hmm... leuk dat je je bericht kan editten. NOT.

Anyway, hier was mijn reactie:

wat ik bedoelde, was: het is makkelijker om MINDER KRITISCH te zijn als je niks hebt betaald voor een game. Dan kun je nonchalant een game even tussendoor "leuk" of "coo" vinden. Als ik betaal voor een game, moet ik er lang van kunnen genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Ik zie steeds mensen online verschijnen in driver 3 .. wat de de bedoeling online ?

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 19:18:
[...]

De post is juist niet vaag integendeel hij heeft een goed punt hier. Kijk Ik vind Driv3r een aardig spel maar ik kan me best voor stellen dat iemand die net 50 euro bij een kan rapen er wel 2x overna denkt om het spel te kopen hij gaat opzoek naar de klassieker.

En ik ga er zeker in mee dat enkelen onder ons erg nonchalant ordelen over games hier betrap ik mijzelf echter ook op. Misschien moet er wat meer rekening worden gehouden met de minder bedeelden onder ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlowFish schreef op 22 juni 2004 @ 21:05:
[...]

De post is juist niet vaag integendeel hij heeft een goed punt hier. Kijk Ik vind Driv3r een aardig spel maar ik kan me best voor stellen dat iemand die net 50 euro bij een kan rapen er wel 2x overna denkt om het spel te kopen hij gaat opzoek naar de klassieker.

En ik ga er zeker in mee dat enkelen onder ons erg nonchalant ordelen over games hier betrap ik mijzelf echter ook op. Misschien moet er wat meer rekening worden gehouden met de minder bedeelden onder ons.
inderdaad ik vind het heel erg duidelijk als iets gratis is ja wat zullen we zeggen\
kijk een gestolen paard niet in de bek
ik heb daarentegen driver3 gekocht voor mijn vriendin omdat het 1 van de weinige games is die ze super vind nu heb ik hem voor de ps2 maar de verschillen zullen wel erg klein zijn.
Zelf heb ik hem ook even gespeeld en hij is erg mooi en het rijd heerlijk lekker scheuren en raggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

De kogel is door de kerk, de Xbox 2 zal geen ondersteuning bieden aan spellen van de eerste Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Wom schreef op 23 juni 2004 @ 13:09:
De kogel is door de kerk, de Xbox 2 zal geen ondersteuning bieden aan spellen van de eerste Xbox.
de apel valt dus ver van de boom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:35
Wom schreef op 23 juni 2004 @ 13:09:
Bron?

Op xbox-scene staat net een artikel met een quote van ms waaruit blijkt dat ze er zelf nog niet uit zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Irritant eigenlijk dat de xbox2 er zo snel is aangekondigd.
Ben benieuwd of ze er verstandig aan doen om de xbox2 zo snel al uit te brengen.
en zeker als ik hoor dat ze er geen harde schijf in gaan plaatsen en al die andere negatieve dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire69 schreef op 23 juni 2004 @ 13:27:
[...]

Bron?

Op xbox-scene staat net een artikel met een quote van ms waaruit blijkt dat ze er zelf nog niet uit zijn. :)
Bron staat hier:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=346490&c=55

Wel jammer, wou nog een xbox kopen. Maar ik nu weet dat de spellen niet competible zijn met de xbox2, wacht ik wel voor de xbox2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Als je nou ook het artikel op webwereld.nl even sjekt:
Microsoft noemt het bericht 'complete speculatie'
:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Heb trouwens vandaag even een optical cable gehaalt voor DD 5.1 en ook gelijk maar Ninja Gaiden.

Vet spel zeg wel moeilijk maarja. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Triple-D schreef op 22 juni 2004 @ 12:59:
De pricewatch is niet echt up to date.

Weet iemadn waar ik het goedkoopst aan een nieuwe xbox met 2 controllers kom?
Bij Bart Smit hebben ze misschien nog de Rosso kit.

Ik heb gister een Xbox gekocht bij Dixons met Top Spin en PGR2, en volgens de site zou daar ook twee maanden gratis Live! bij zitten. Ik heb niets in de doos gevonden waar Live! op staat ofzo, je kunt wel met de games naar Live! gaan maar dan moet je een code opgeven als je een nieuw account wilt maken, waar vind ik die code dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die set ook gekocht, maar volgens mij krijg je daar geen 2 maanden gratis live bij... Mocht je het wel vinden hoor ik het graag :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

RickJansen schreef op 24 juni 2004 @ 12:14:
[...]

Bij Bart Smit hebben ze misschien nog de Rosso kit.

Ik heb gister een Xbox gekocht bij Dixons met Top Spin en PGR2, en volgens de site zou daar ook twee maanden gratis Live! bij zitten. Ik heb niets in de doos gevonden waar Live! op staat ofzo, je kunt wel met de games naar Live! gaan maar dan moet je een code opgeven als je een nieuw account wilt maken, waar vind ik die code dan?
Zit er geen live bonnetje in Top Spin, daar zat hij bij mij wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Nee, die twee games zaten niet eens in zo'n DVD hoesje. Gewoon in van zo'n wit papieren omhulseltje.

Weet al wel wat mn volgende game wordt... Fable! Lijkt me echt supervet.

[ Voor 32% gewijzigd door RvdH op 25-06-2004 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
mischien kan iemand me hier helpen, ik heb net een xbox + topspin en pgr2 gekocht, maar bij beide games zegt hij dat de disc vuil of beschadigt is, iemand hier dat probleem eerder gehad?
Muziek cd's vormen geen probleem :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
lama, kep em omgewisseld, nu geen problemen meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Ik hoor bijzonder weinig over Full spectrum warrior .. is deze game nog een beetje te doen ?

ik had gehoord dat je op live maar 1 vs. 1 kan of team vs. computer ... werkt dat nog een beetje lekker ?

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn impressies een tijdje geleden gepost:

-Trial & Error Gameplay. Opzich niets mis mee, maar het maakt het er niet interessanter op. Als iets niet op de ene manier lukt de volgende keer op een andere manier proberen en dan lukt het wel. Of als je weet dat ergens een mannetje tevoorschijn komt weet je dat je de volgende keer op een andere manier die plek moet benaderen.

De graphics zien er trouwens echt super uit en de sfeer in het spel is perfect. Maar ik kom gewoon niet over de nadelen uit, full spectrum komt ook nooit in me op om te gaan spelen, omdat het meer als werk overkomt dan als een spel. Dit is natuurlijk wel erg persoonlijk, maar misschien kunnen meer mensen zich hier in vinden.
geen Live ervaringen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb em binnen
gcshop.nl wederom bedankt.

en ik moet zeggen het is een heerlijke tactishe game.
en dat je granaat tegen de hoek van de muur komt, moet je maar beter mikken zou ik zeggen zelf nog geen problemen mee gehad.

en die relay die er is in orders geven is er in het echt ook. dat heeft met je line of command te maken iets wat je mooi terug ziet in de game highway to the rich airborn assault voor de pc

audi rs heb je hem ook al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ik moet zeggen het is een heerlijke tactishe game.
en dat je granaat tegen de hoek van de muur komt, moet je maar beter mikken zou ik zeggen zelf nog geen problemen mee gehad.

en die relay die er is in orders geven is er in het echt ook. dat heeft met je line of command te maken iets wat je mooi terug ziet in de game highway to the rich airborn assault voor de pc
Het zal wel gewoon niet mijn soort van spel zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Kan iemand iets vertellen over het spel "Shadow Ops: Red Mercury"?
Het doosje zag er best vet uit maar hoe speelt het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
hmm schijnt matige game te zijn, wel leuk, gewoon een mooie shooter, de trailers waren iig wel spectaculair...

Ik twijfel nog of ik Full Spectrum Warrior wil kopen, lijkt me wel vet om het over live te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Nou ik heb sinds gisteren ook een Xbox.
Ik had de Maximum damage pack (Halo + MM3 + True Crime) gekocht bij Intertoys voor 210 euro.
En dan had ik er nog Ninja Gaiden bij gekocht.

Dus ik ben nu druk bezig met NG.
De rest is ook heel leuk, maar NG is toch wel het beste. _/-\o_
Super stoere moves, lekker veel bloed, en een strak latex pakje ( :P )

Ik heb enkel een probleem met gecopieerd audio cd's.
Die pakt hij niet, en omdat 90% van mn CD's gebakken is heb ik er niet veel aan.

Nu nog een keer een DVD pack erbij...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Wat voor cd-drive heb je eigenlijk? Ik heb een Philips erin zitten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
hoe kun je dat zien? ik heb btw ook dat topspin + pgr2 pakket en ook geen gratiz live erbij :(

Weet iemand waar je goedkoop live kunt krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Staat ergens op een site daar heb je pics van de cd lades en daaraan kun je zien wat voor cd-drive je hebt. Zal die pic even opzoeken. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.llamma.com/xbox/Repairs/Images/DVDComparison.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door schnumi op 27-06-2004 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
ik heb de philips, hij pakt gebrande cd's prima Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/thumbsup.gif

hoe zit het trouwens met de betrouwbaard heid van die hdd's, iemand wel eens een kapotte gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens ik ben van plan om binnenkort misschien ook Live te gaan maar dan moet ik eerst nog wel een router kopen. :)

Nou kreeg ik bij mijn adsl abbo van Xs4all een speedtouch en nu zag ik deze staan is dit een goede?

Speedtouch router 510

En dan moet er een crossed RJ45 kabel naar de Xbox of niet? :) Dan zou het moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:34
Rev! schreef op 27 juni 2004 @ 15:52:
ik heb de philips, hij pakt gebrande cd's prima [afbeelding]

hoe zit het trouwens met de betrouwbaard heid van die hdd's, iemand wel eens een kapotte gehad?
Ik ben bang dat de mijne is overleden, ik liet de standaard hdd vallen op 70 cm hoogte, ik denk zelf dat dat hem liet heengaan naar de eeuwige hddvelden :P (keb nu een maxtor van 120 gig)

Ik heb ook een philips, en hij pakt alles wat ik fik :) cd's hapert hij soms :(

trouwens, Wat vinden jullie van Indy Car Series 2005?

@ Schnumi:

De router die je aanwijst heeft maar 1 uitgang voor RJ-45, je zal er een switch/hub aan moeten sluiten. de router moet je aansluiten op je hub/switch op de crosslink poort dmv een crosslinked cable. en de rest is denk ik wel duidelijk :)

[ Voor 23% gewijzigd door Beerkeeper op 27-06-2004 16:34 ]

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ik heb de Thompson.

[ Voor 3% gewijzigd door Vanitas op 27-06-2004 18:48 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonzO
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 13:41
DarkShadow schreef op 22 juni 2004 @ 14:27:
[...]

sudeki komt pas in september in europa, is zojuist bekend gemaakt dat het uitgesteld is...
XBoxworld.nl geeft toch echt aan 27 augustus, dat sudeki uitkomt. Waarvan heb jij dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Burnfout schreef op 27 juni 2004 @ 16:32:
[...]

Ik ben bang dat de mijne is overleden, ik liet de standaard hdd vallen op 70 cm hoogte, ik denk zelf dat dat hem liet heengaan naar de eeuwige hddvelden :P (keb nu een maxtor van 120 gig)

Ik heb ook een philips, en hij pakt alles wat ik fik :) cd's hapert hij soms :(

trouwens, Wat vinden jullie van Indy Car Series 2005?

@ Schnumi:

De router die je aanwijst heeft maar 1 uitgang voor RJ-45, je zal er een switch/hub aan moeten sluiten. de router moet je aansluiten op je hub/switch op de crosslink poort dmv een crosslinked cable. en de rest is denk ik wel duidelijk :)
Hmm toch nog effe op zoek naar een andere dan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hmm dit staat er bij de specificaties hoor:
SpeedTouch 510 4port LC Modem (PSTN)/Router + 4 poorts switch
ik neem toch aan dat er dus standaar een router in is gebouwt dan. :)

En deze dan is dit wat (staat bij de mycom voor 35 euro) :)

Edimax router

bij taalpakketten installeren gewoon annuleren doen het werkt gewoon. :)

[ Voor 39% gewijzigd door schnumi op 27-06-2004 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ik heb ook een oplossing gevonden voor mn CD probleem.
Gewoon de CD ff overzetten op een RW, dan pakt hij het meteen.
Ik heb er net ff 4 cd opgezet.

Beetje omslagtig maar het werkt wel.

Hoe groot in de hardeschijf eigenlijk?
Niet in Xbox blocks maar in MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
10 gig , als je F:/ formatteert heb je 10 ipv 8 gig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:34
schnumi schreef op 27 juni 2004 @ 20:31:
Hmm dit staat er bij de specificaties hoor:

[...]

ik neem toch aan dat er dus standaar een router in is gebouwt dan. :)

En deze dan is dit wat (staat bij de mycom voor 35 euro) :)

Edimax router

bij taalpakketten installeren gewoon annuleren doen het werkt gewoon. :)
je hebt gelijk, sorry :P

Afbeeldingslocatie: http://www.firenet.uk.net/services/access/img/adsl_m_510v4.gif

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 15:15:

audi rs Wom heb je hem ook al?
Nee, nog niet. Was hem eerlijk gezegd vergeten te bestellen :o . Maar als het goed is kan ik hem volgende week toch lenen dus als hij goed bevalt koop ik hem alsnog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
BlowFish schreef op 28 juni 2004 @ 00:01:
10 gig , als je F:/ formatteert heb je 10 ipv 8 gig
En hoe wou je dan doen??

En hoe groot is een block dan??

[ Voor 10% gewijzigd door Vanitas op 28-06-2004 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Laatst online: 14-09 18:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Hij heeft het over het formatteren van de Xbox HD. Dit kan dus alleen met een omgebouwde Xbox. En om hierover te discusieren is niet gewenst. Wederom wordt er weer over aanverwante zaken gepraat en das dus niet de bedoeling zoals al veel vaker is gezegd.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
het kan ook zonder omgebouwde hdd ;)

Serieus, ik vind dat er op GoT soms iets te zwaar over 'illegale' praktijken wordt gedaan, natuurlijk is het goed dit zoveel mogelijk terug te dringen, maar ik gebruik mn boxje voornamelijk voor filmpjes en mp3's, en voor spellen ben ik helemaal niet beroerd ze echt te gaan halen (mede dankzij live :) ). Maargoed, die policy is er nou eenmaal en dat zal ook wel zo blijven...

Nog een weekje en dan heb ik vakantie, kan ik eindelijk al die spellen uitspelen die thuis weg liggen te rotten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga een nieuwe xbox halen omdat de mijne toch een beetje traag lijkt te worden en omdat de crystal nou eenmaal beter bij de rest van mijn concoles en hifi apperatuur past.

Nu vroeg ik mij af kan ik met een systemlink gewoon de shit van hd naar hd overschieten of heb ik een memcard nodig?
Het gaat vooral om de userprofiles en savegames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Je gaat een crystal box halen omdat je andere te traag geworden is? :?

Je gaat dus een memcard nodig hebben om je savegames over te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
xbox traag? 8)7 8)7

net een 80gig hdd voor me xbox besteld, nu alleen nog ff modchippen >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2004 19:31 . Reden: niet boeiend :Z ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rev! schreef op 28 juni 2004 @ 17:11:
xbox traag? 8)7 8)7

net een 80gig hdd voor me xbox besteld, nu alleen nog ff modchippen >:)
modden en dergelijke mag volgens mij nogsteeds niet over gesproken worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies. Ik zie dat er sommige mensen zijn die het niet helemaal eens zijn met de SGD policy, ook al gebruiken sommige het wel voor goede doeleinden.

Er is hier bewust voor gekozen en het is ook al meerdere malen besproken zowel publiekelijk als internet met de crew. Mocht je de discussie weer aan willen gaan, open er dan een topic over in Lieve Adjes. Zo niet, zoek dan je heil op een ander plekje van het internet.

In de tussentijd blijven modchip discussies 'not done'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
Om van onderwerp te veranderen.
Met een advanced scart cable kun je gebruik maken van Dolby Digital.
Maar zijn spellen nou echt voorzien van een goede sound in DD? Is het echt wel net zo mooi als DD tracks in films? Het lijkt me namelijk dat de xbox nooit in staat is om dit 'live' te genereren. Je praat wel over 6 afzonderlijke sporen geluid die on demand gecreeerd moeten worden.

Ik heb een goede home cinema set, en in princiepe kan ik de xbox er met zon scart gewoon op zetten, maar ik vraag me dus af of het echt wel zo nuttig is. En een stereo track echt onder doet aan de meer kanaalse.
Wat zijn jullie ervaringen daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Triple-D schreef op 29 juni 2004 @ 10:53:
Maar zijn spellen nou echt voorzien van een goede sound in DD? Is het echt wel net zo mooi als DD tracks in films? Het lijkt me namelijk dat de xbox nooit in staat is om dit 'live' te genereren. Je praat wel over 6 afzonderlijke sporen geluid die on demand gecreeerd moeten worden.

Ik heb een goede home cinema set, en in princiepe kan ik de xbox er met zon scart gewoon op zetten, maar ik vraag me dus af of het echt wel zo nuttig is. En een stereo track echt onder doet aan de meer kanaalse.
Je hebt ook niet voor niks een DTS decoder nodig als je 5.1 DTS Dolby wil hebben ;) Maar van de keren dat ik het gehoord heb (ik heb het zelf niet) is het echt precies hetzelfde als in films. De beleving die je dan hebt is eerlijk waar vele malen groter als bij stereogeluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
Wom schreef op 29 juni 2004 @ 10:57:
[...]

Je hebt ook niet voor niks een DTS decoder nodig als je 5.1 DTS Dolby wil hebben ;) Maar van de keren dat ik het gehoord heb (ik heb het zelf niet) is het echt precies hetzelfde als in films. De beleving die je dan hebt is eerlijk waar vele malen groter als bij stereogeluid.
Je haalt een paar dingen door elkaar.

Dolby Digital 5.1
en
DTS

je hebt geen dts decoder nodig voor Dolby Digital 5.1, maar wel een DD decoder.

Ik heb ze beide in mijn reciever, dus dat is ook geen punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Triple-D schreef op 29 juni 2004 @ 10:53:

Waarom zou een xbox geen DD realtime kunnen genereren? Dat doet een echte pc toch ook gewoon!? :?

Mijn box hangt optisch ook aan mijn receiver en er komt gewoon lekker 5.1 uit bij de games die het ondersteunen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 22:36
Hoe doe je dat dan met 5.1 surround, want mijn tulpstekkers zitten aan elkaar gebundeld, behalve de laatste 10cm... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
masser120 schreef op 29 juni 2004 @ 14:06:
Hoe doe je dat dan met 5.1 surround, want mijn tulpstekkers zitten aan elkaar gebundeld, behalve de laatste 10cm... :(
niet met tulp stekkers :)

Je hebt een receiver nodig en natuurlijk 5 boxen die je eraan kan hangen, voor elke box is er dan een andere uitgang op je receiver te vinden.

Je kan je receiver aan de xbox hangen door je scart cable te vervangen door een advanced scart cable. In deze kabel zit een tussen 'doosje' waar je een optische uitgang vind. Met een optisch kabeltje verbind je deze met de optische ingang op je receiver, en voor de rest moet je het misschien nog even op je xbox instellen dat je 5.1 (DTS) geluid hebt. Dat laatste weet ik eigenlijk niet helemaal zeker meer. Ik weet wel dat het het helemaal waard is, eigenlijk moeten ze het verplichten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat probleem had ik ook Masser. Heb met een mesje dat omhulsel opengesneden en toen dat aluminium spul wat erom heen zat eraf gepeuterd. Nu heb ik de rode en witte tulp tenminste in mijn versterker zitten en de gele gewoon in mn tv. Je moet alleen niet te diep gaan snijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 22:36
DarkShadow schreef op 29 juni 2004 @ 14:14:
[...]

niet met tulp stekkers :)

Je hebt een receiver nodig en natuurlijk 5 boxen die je eraan kan hangen, voor elke box is er dan een andere uitgang op je receiver te vinden.

Je kan je receiver aan de xbox hangen door je scart cable te vervangen door een advanced scart cable. In deze kabel zit een tussen 'doosje' waar je een optische uitgang vind. Met een optisch kabeltje verbind je deze met de optische ingang op je receiver, en voor de rest moet je het misschien nog even op je xbox instellen dat je 5.1 (DTS) geluid hebt. Dat laatste weet ik eigenlijk niet helemaal zeker meer. Ik weet wel dat het het helemaal waard is, eigenlijk moeten ze het verplichten :P
Zo'n advanced SCART kabel heb ik niet. Ik heb wel een andere manier: Audio in de receiver van de 5.1 surround sound set geplugd en zo ook de videokabel. Nou moet ik nog een kabel zien te vinden, die de video-uit van de receiver verbindt met de TV.

Komen dat 5.1 surround geluid dan uit die 2 tulpen? Ik dacht altijd dat dat gewoon stereo was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is ook stereo, voor 5.1 heb je de advanced scart cable nodig...

Weet iemand of Metal Slug 3 ook in europa uit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Metal Slug 3? Nooit van gehoord...

Over geluid, zo heb je nog steeds stereo geluid masser, alleen dan via je receiver, voor optisch geluid moet je gewoon ff een advanced scart cable aanschaffen voor iets van 20 meuro. Dan is het zo gedaan. (Ik neem aan dat je een optisch kabeltje bij je receiver hebt gekregen, anders moet ge die ook nog halen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:17

nwagenaar

God, root. What's the differen

Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 15:02:
Dat is ook stereo, voor 5.1 heb je de advanced scart cable nodig...

Weet iemand of Metal Slug 3 ook in europa uit komt?
Volgens deze link zal Ignition Entertainment de Metal Slug versies uitbrengen in Europa. Dus ook Metal Slug 3 voor de XBOX :)

Metal Slug is toch zeker een van de betere platform-shooters die je kan aanschaffen op een console. Ondanks de 2D omgeving, het komt immers van de NEO-GEO console, ziet het er toch wel gelikt uit en is voorzien van de nodige humor. Ik speel in ieder geval de US versie met veel plezer :)

Voor alsnog zou ik willen adviseren om de game via import aan te schaffen. Het zou nog wel eens lang kunnen duren voordat deze titel zal verschijnen in Nederland :(

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jup, dat kan ik ook doen, maar dan zal ik m'n XBOX moeten ombouwen, en dan kan ik net zo goed een SNES emulator gaan draaien en Contra 3 weer gaan spelen... ach, misschien wordt het daar ook eigenlijk wel eens tijd voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 17:48
Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 11:22:
Jup, dat kan ik ook doen, maar dan zal ik m'n XBOX moeten ombouwen, en dan kan ik net zo goed een SNES emulator gaan draaien en Contra 3 weer gaan spelen... ach, misschien wordt het daar ook eigenlijk wel eens tijd voor :)
Ombouwen hoeft niet hoor, je kunt ook een import-Xbox hebben voor je importgames. :)

The sentence below is true.
The sentence above is false.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens ik ben op zoek naar dat spel Steel Batallion met die gigantische controller maar die kun je echt nergens meer vinden volgens mij.

Is dit spel nog op een site te koop met controller? (PAL versie) Of moet ik gewoon ebay etc afstruinen en wat geluk hebben. Of wil iemand dat ding nog kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 01 juli 2004 @ 20:31:
Trouwens ik ben op zoek naar dat spel Steel Batallion met die gigantische controller maar die kun je echt nergens meer vinden volgens mij.

Is dit spel nog op een site te koop met controller? (PAL versie) Of moet ik gewoon ebay etc afstruinen en wat geluk hebben. Of wil iemand dat ding nog kwijt?
je kan kijken bij dimensionplus en bij de gameshop in den haag dacht dat ik hem bij 1 van de 2 had gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Maandag nog werken en dan eindelijk alle tijd om spellen te spelen... (en natuurlijk films te kijken)... wel jamemr dat er nog geen goede rpg uit is voor de xbox (naja 1 van de toppers die zou komen), daar zijn vakanties zo geschikt voor, gaan ze ineens alles na de vakanties uitbrengen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op 02 juli 2004 @ 11:30:
Maandag nog werken en dan eindelijk alle tijd om spellen te spelen... (en natuurlijk films te kijken)... wel jamemr dat er nog geen goede rpg uit is voor de xbox (naja 1 van de toppers die zou komen), daar zijn vakanties zo geschikt voor, gaan ze ineens alles na de vakanties uitbrengen :?
gek he dat alles na de vakanties uitkomt.
het word bloedje heet mensen zitten buiten en jij brengt een game uit never nooit niet slim (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Laatst online: 23-08 23:57
Ik heb net Top Spin binnen! :)

Best een vet spel, het ziet er super uit, speelt super lekker, jammer dat het in begin nog zo makkelijk is, ik sla nu (nog?) iedereen van de baan zonder een game weg te geven.

Al met al, de € 35 best waard :) :+

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 14:05
Iemand hier die toevallig chronicles of riddick heeft uitgespeeld?

ik zit namelijk vast op het einde (volgens mij), je moet ontsnappen met een spaceship in de space hangar maar ik kom er niet in om een of andere rede, ik loop er gewoon heen en druk op use maar doet niks en er staat ook niks bij.

bvd :)

(btw als je replied gebruik even spoiler tags voor mensen die em ook nog willen spelen) :>

edit: al gelukt

[ Voor 3% gewijzigd door SICK op 02-07-2004 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 16:52:
[...]

gek he dat alles na de vakanties uitkomt.
het word bloedje heet mensen zitten buiten en jij brengt een game uit never nooit niet slim (-:
wel wreemd dat men klaagt en de spellen juist wel in de zomer willen hebben :P

ok'e dat is de stille meerderheid niet meegerekend, maar wij zijn de fanatiekelingen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
Heeft iemand dit stuur al eens gezien of in de winkel bekeken.
[rml][ xbox/pc/ngc/ps2] stuur bij intertoys.[/rml]

de e-mail die ik gestuurd heb is geen antwoord op gekomen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:42

Wimo.

Shake and Bake!

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 18:13:
Precies. Ik zie dat er sommige mensen zijn die het niet helemaal eens zijn met de SGD policy, ook al gebruiken sommige het wel voor goede doeleinden.

Er is hier bewust voor gekozen en het is ook al meerdere malen besproken zowel publiekelijk als internet met de crew. Mocht je de discussie weer aan willen gaan, open er dan een topic over in Lieve Adjes. Zo niet, zoek dan je heil op een ander plekje van het internet.

In de tussentijd blijven modchip discussies 'not done'.
En dit soort discussies dan?
Het GBA "backup tools" topic

Staat dat topic boven de policy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 20:40:
[...]

je kan kijken bij dimensionplus en bij de gameshop in den haag dacht dat ik hem bij 1 van de 2 had gezien
Hmm hij stond ook nog op de site van futurezone en daar heb ik hem nu maar besteld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 02 juli 2004 @ 17:40:
[...]

Hmm hij stond ook nog op de site van futurezone en daar heb ik hem nu maar besteld. :)
ik kan je alvast veel plezier wensen want ik ben zelf ook in het bezit van steel battelion sinds dat hij uit is speel hem nogsteeds regelmatig (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heh, zat even vast in chapter 13 van Ninja Gaiden, heb ik eindelijk eens Beyond Good & Evil er in gedaan... damn zeg, wat een goeie action/adventure, ik sta echt te kijken :) voor iedereen die hem nog niet heeft, echt een aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ja, die heb ik ook al even gespeeld, maar ik zit vast, redelijk in het begin nog. :X
Je moet naar die black hill (of zoiets) in die grotten. Daar moet je voorbij een hek geraken maar dat lukt me dus niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Laatst online: 14-09 18:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Wimo. schreef op 02 juli 2004 @ 17:13:

Mocht je de discussie weer aan willen gaan, open er dan een topic over in Lieve Adjes.

En dit soort discussies dan?
Het GBA "backup tools" topic

Staat dat topic boven de policy?

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op 27 juni 2004 @ 15:22:
Nou ik heb sinds gisteren ook een Xbox.
Ik had de Maximum damage pack (Halo + MM3 + True Crime) gekocht bij Intertoys voor 210 euro.
En dan had ik er nog Ninja Gaiden bij gekocht.

Dus ik ben nu druk bezig met NG.
De rest is ook heel leuk, maar NG is toch wel het beste. _/-\o_
Super stoere moves, lekker veel bloed, en een strak latex pakje ( :P )

Die pakt hij niet, en omdat 90% van mn CD's gebakken is heb ik er niet veel aan.

Nu nog een keer een DVD pack erbij...
Als je een echte tweaker bent, kun je ook even je CD speler open maken en iets aanpassen waardoor die wel alles pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
Vanitas schreef op 27 juni 2004 @ 15:22:
Heb je je cd's al eens gekopieerd op CD-RW? Je hebt best kans dat ie die wel leest. Het is een beetje een omslachtige manier, maar zo krijg je waarschijnlijk wel je muziek op je Xbox. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 15:25:
[...]

Als je een echte tweaker bent, kun je ook even je CD speler open maken en iets aanpassen waardoor die wel alles pakt.
Ja, en met een beetje geluk leest hij dan je originele games niet meer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Vanitas schreef op 27 juni 2004 @ 23:11:
Ik heb ook een oplossing gevonden voor mn CD probleem.
Gewoon de CD ff overzetten op een RW, dan pakt hij het meteen.
Ik heb er net ff 4 cd opgezet.

Beetje omslagtig maar het werkt wel.

Hoe groot in de hardeschijf eigenlijk?
In Xbox blocks.
Ik was er al achter. >:)

En wat zou ik moeten doen om de XB wel alle CD's te laten slikken??
Of valt dat onder illegaal modden??

Wat is eigenlijk de beste DVD drive van de XB??
Ik heb de Thompson, en een vriend van me heeft de Philips, die wel gebakken CD's pakt. :?
Beetje vreemd, ik dacht, voordat ik hem kocht, dat alle XBox'en gelijk waren, net als de Cube b.v.

[ Voor 21% gewijzigd door Vanitas op 05-07-2004 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 24-08 22:29
De beste drive van de Xbox is de samsung versie daarna komt de Philips en de slechtste is de Thompson. Ik heb eigenlijk nog niet geprobeerd of mijn Xbox gebakken cd's pakt, ik heb een philips en zal het vanavond even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
Vanitas schreef op 05 juli 2004 @ 18:37:
[...]

Ik was er al achter. >:)

En wat zou ik moeten doen om de XB wel alle CD's te laten slikken??
Of valt dat onder illegaal modden??

Wat is eigenlijk de beste DVD drive van de XB??
Ik heb de Thompson, en een vriend van me heeft de Philips, die wel gebakken CD's pakt. :?
Beetje vreemd, ik dacht, voordat ik hem kocht, dat alle XBox'en gelijk waren, net als de Cube b.v.
Om het simpel te stellen: de Thompson is het slechtst, de Philips wat beter, en de Samsung is een alles-eter. ;)

Als je een Thompson of Philips hebt, kan het vervelend zijn als je muziek op je Xbox wilt kopieren vanaf een CD-R, maar afgezien daarvan maakt het niet uit welke je hebt: ze doen allemaal waar ze voor bedoeld zijn, namelijk het spelen van originele (!) Xbox DVD's. Ook met gewone (niet-gebrande) audio-cd's, en originele DVD-video schijfjes hebben ze geen van alle problemen.

Overigens heb ik zelf een Philips, maar ik heb zelf nog geen CD-R's gevonden die hij wil pakken. (Schijfjes van Lifetec en van Kruitvat geprobeerd).

Edit: Koffiezuiper was me net voor. :( ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Maniakje op 05-07-2004 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Koffiezuiper schreef op 05 juli 2004 @ 19:13:
De beste drive van de Xbox is de samsung versie daarna komt de Philips en de slechtste is de Thompson. Ik heb eigenlijk nog niet geprobeerd of mijn Xbox gebakken cd's pakt, ik heb een philips en zal het vanavond even proberen.
offtopic:
_/-\o_ @ website

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.