Halo 2, Half-Life 2, Far Cry, Fable, Sudeki. 
Dat zijn een aantal komende toppers voor de Xbox.

Verwijderd
Verwijderd
Oei, die was ik effe vergeten.Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 14:19:
Als je dan toch shooters noemt, noem dan ook even Doom III.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
ik zou er niet op rekenen, zeer kleine kans IMO. De games die in een bundel komen, zijn altijd games voor een wat breder publiek. Daarnaast bevatten ze vaak ook full xbox-live support.Vanitas schreef op 30 mei 2004 @ 17:53:
Ik zit erover te denken om een XBox te kopen, maar komt er nog een keer een Ninja Gaiden pack uit??
Dat scheelt natuurlijk weer wat in prijs.
Op gamershell worden meestal wel alle E3 filmpjes verzameld, deze kun je zo downloadenkingnbajam schreef op 30 mei 2004 @ 17:58:
[...]
ik zou er niet op rekenen, zeer kleine kans IMO. De games die in een bundel komen, zijn altijd games voor een wat breder publiek. Daarnaast bevatten ze vaak ook full xbox-live support.
Weet er trouwens iemand een site waar alle gameplay videoclips van de E3-beurs zijn te vinden (van xbox-games), ZONDER dat je je hoeft aan te melden? (zoals bij Gamespot)
Dat is wel jammer, maar Ninja Gaiden is toch wel een goed verkopende titel??kingnbajam schreef op 30 mei 2004 @ 17:58:
[...]
ik zou er niet op rekenen, zeer kleine kans IMO. De games die in een bundel komen, zijn altijd games voor een wat breder publiek. Daarnaast bevatten ze vaak ook full xbox-live support.
Weet er trouwens iemand een site waar alle gameplay videoclips van de E3-beurs zijn te vinden (van xbox-games), ZONDER dat je je hoeft aan te melden? (zoals bij Gamespot)
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Sorry hoor, hier moet ik toch even op reageren. Wat een knullige post dit. Als je weet watvoor game MM3 is, dan is het laatste waar je over moet zeuren de car-physics. Het is geen race-game, het is een lollige semi-party game waar je inderdaad de meest onrealistische capriolen uit kunt halen.
Je vergeet bijna Full Spectrum Warrior, en volgend jaar Jade Empire en Knights of the Old Republic 2, Kameo, Conker Live & Uncut. Ook Pro Evolution Soccer (eind november, ws. met Live ondersteuning) mag je niet vergeten. Ondanks dat 'ie op de PS2 al uit is, blijft het toch een belangrijke mijlpaal voor de Xbox als 'ie uit is.Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 13:51:
Halo 2, Half-Life 2, Far Cry, Fable, Sudeki.
Verwijderd
Verwijderd
Ninja Gaiden is zooo vet, en ik ben iemand die helemaal niet zo weg is van ninja stuff en games als Dead or Alive. Maar deze game vind ik echt verslavend, ik ben er zelfs vrij goed in (wat opzich best uniek isVerwijderd schreef op 31 mei 2004 @ 02:38:
GTA San Andreas mag van mij ook wel op de xbox komen. Kvind het de nieuwe releases niet echt topgames.
The sentence below is true.
The sentence above is false.
Helaas nog niet
Je zult ergens een tunnel of een brug moeten tegenkomen, anders heb je een platte kruising.Maniakje schreef op 01 juni 2004 @ 14:22:
Ik heb sinds een paar dagen ook RalliSport Challenge 2 in huis. Erg cool spel. Ik begrijp alleen nog steeds niet hoe die 'crossover' modus werkt. Het is een soort 8-baan met twee lanen naast elkaar. Ergens in die baan wisselen de spelers van baan... maar ik heb nog steeds niet kunnen ontdekken waar (en hoe) dat gebeurt. De baan lijkt gewoon gesloten, maar na een tijdje zit ik ineens op de andere baan?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2004 21:55 . Reden: Iets minder mag ook wel ]
[ Voor 16% gewijzigd door FoggyFreek op 02-06-2004 13:11 ]
-- Altijd blijven prutsen --
Verwijderd
Verwacht maar niks van Driver 3, de preview van de PU was ERG negatief (als in: de game is op moment van schrijven BAGGER)DarkShadow schreef op 02 juni 2004 @ 10:28:
hmmm lekker weer wat recensies lezen, werk is saai
25 juni Driv3r en natuurlijk Full Spectrum Warrior! Kan bijna niet wachten.... Moet wel ff wat buddy's toevoegen op live! Zijn er wat mensen die mij willen toevoegen en ook full spectrum warrior gaan aanschaffen, mn nick op live is: Metsada
Trouwens speelt iemand Thief Deadly Shadows al op de xbox, men is behoorlijk enthousiast over het spel, heb het wel op mn xbox staan maar nog niet gespeeld... (eerst ff red dead revolver en ninja gaiden uitspelen)
mwah, ik vraag me af of dat echt wel zo is, was een oude build, bij xboxworld hebben ze hem ook gespeeld al een flinke tijd terug en ze zeiden dat de game zeker veel potentie heeft...Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 10:34:
[...]
Verwacht maar niks van Driver 3, de preview van de PU was ERG negatief (als in: de game is op moment van schrijven BAGGER)
ik hoop dat hij word uitgesteld, anders verkrachten ze een goede serie.
Verwijderd
Rally Sport Challenge all the way, heerlijk arcade, niks sim ( C MR 4 is veel meer sim)^MRT schreef op 02 juni 2004 @ 11:28:
Ik ben eigenlijk opzoek naar een rallygame, maar dan liever eentje met een arcade feeling, zit ik dan goed bij Rallisport Challenge 2, of kan ik beter voor Colin Mcrae 4 gaan
Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
• Veel betere graphicsAudiRS4 schreef op 02 juni 2004 @ 13:11:
Ik heb het eerste deel gespeeld, maar vond dat niet super. Wat zijn de verbeteringen tov het eerste deel ?
[ Voor 12% gewijzigd door Maniakje op 02-06-2004 14:11 ]
Weet je wat fijn zou zijn... als je ergens gewoon nieuwe Xbox-games kon huren. Hier in de buurt (Heerlen) is nergens een videotheek te vinden die Xbox-games verhuurd, alleen van die &^@%$ PS2-games en NGC-games.AudiRS4 schreef op 02 juni 2004 @ 14:14:
Ik ga eens iemand zoeken die hem heeft zodat ik hem eens onder handen kan hebben.
offtopic:
Overigens, gamertags.womweb.nl werkt weer
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Videotheek? Wasda ?CaptainM schreef op 02 juni 2004 @ 16:09:
[...]
Weet je wat fijn zou zijn... als je ergens gewoon nieuwe Xbox-games kon huren. Hier in de buurt (Heerlen) is nergens een videotheek te vinden die Xbox-games verhuurd, alleen van die &^@%$ PS2-games en NGC-games.
offtopic:
WTF?? Ik zie dat gamertags.womweb.nl wel is ge-update, maar niet volledig. Waar is DTM Race Driver 2?
Dan heb ik er toch zwaar over heen gekeken!!
Jeweetwel, zo'n gebouwtje waar ze DVD's verhuren en geen video's!
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Hmm, voordat je jezelf bij de huisarts gaat melden... misschien staat ie er nog niet zo lang.
Dan moet je colin mcrea nog maar eens beter kennen, is mooi.Macadoshis schreef op 02 juni 2004 @ 11:36:
RSC2 is heel leuk, HEEL leuk.. lekker arcade.... Ik vind C MR 4 te realistisch (of ik kan gewoon niet goed rijden hehe)
Ben al 1 week ZWAAR verslaafd aan RSC2
MCrea irriteert me !! hehehegp500 schreef op 02 juni 2004 @ 17:30:
[...]
Dan moet je colin mcrea nog maar eens beter kennen, is mooi.
En je kan ook met old fasion auto's rijden na registratie krijg je een code ofzo.
Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
heb vandaag mijn eerste challenge af, elke terein wordt al beter.Macadoshis schreef op 02 juni 2004 @ 20:57:
[...]
MCrea irriteert me !! hehehe
Maar dat begint RSC 2 nu ook te doen.. misschien moet ik het maar effe laten rusten
Probeer eens bij www.plusdvd.nl, daar verhuren ze Xbox games en mag je ze zo lang houden als je zelf wilt.CaptainM schreef op 02 juni 2004 @ 16:09:
[...]
Weet je wat fijn zou zijn... als je ergens gewoon nieuwe Xbox-games kon huren. Hier in de buurt (Heerlen) is nergens een videotheek te vinden die Xbox-games verhuurd, alleen van die &^@%$ PS2-games en NGC-games.
offtopic:
WTF?? Ik zie dat gamertags.womweb.nl wel is ge-update, maar niet volledig. Waar is DTM Race Driver 2?
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
In het Japans? Waarom zou je dat in godsnaam willen doen!?DarkShadow schreef op 03 juni 2004 @ 16:21:
@fire69, heb probleem van ninja gaiden inmiddels gevonden, je moet de game niet in het japans spelen
Iemand hier al met full spectrum warrior impressies? Heb mn broertje net opdracht gegeven het te gaan downloaden...
Vond het wel leuk klinkenFire69 schreef op 03 juni 2004 @ 18:57:
[...]
In het Japans? Waarom zou je dat in godsnaam willen doen!?
Verwijderd
Ik speel Soul Calibour 2 ook met japanse stemmenFire69 schreef op 03 juni 2004 @ 18:57:
[...]
In het Japans? Waarom zou je dat in godsnaam willen doen!?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 22:41 ]
Coul Calibur 2 heb ik ook een tijdje in het japans gespeeld omdat ik geen andere versie had.Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 22:41:
[...]
Ik speel Soul Calibour 2 ook met japanse stemmen, dat is namelijk het origineel, en japan 0wnt nou eenmaal
![]()
Japans spel moet je japans spelen
Edit:
True Fantasy Live is gecancelledwww.xboxworld.nl
En dat oordeel je pas na 1 level gespeeld te hebben? Op basis van graphics? Als je iets duidelijker je mening over de game kan geven (daadwerkelijke gameplay), heel graag....DarkShadow schreef op 04 juni 2004 @ 11:35:
Net full spectrum warrior gespeeld, en vind het echt prachtig...
Alleen de training ben je wel 3 kwartier mee bezig, die is wel nodig, maar ook best vervelend en de graphics zijn daar een stuk lelijker...
De eerste missie is echt heel mooi gemaakt, je krijgt een beetje een black hawk down gevoel, de actie volgt best snel elkaar op, en je hebt toffe tussenfilmpjes...
Je kan ook je eigen replay bekijken en op elk moment dat je maar wilt kan je weer in het spel springen (dus waar het fout ging bv. ).
Lichteffecten in het spel zijn echt indrukwekkend, en er is ook veel beweging en erg veel kan kapot... iig denk ik dat het geheel bijzonder vet is!Die 9,2 is het meer dan waard.
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Tja, het ligt eraan wat je wilt. Het zijn allebei hele goede spellen, en ze hebben allebei Live support. Hou je van arcade racers, dan ga je voor RC2. Heb je liever een realistische simulatie, dan neem je DTM2.Zondagskindje schreef op 04 juni 2004 @ 13:37:
Ik weet dat ik ze niet mag vergelijken, maar ik twijfel over welk spel ik nu moet aanschaffen:
Rallisport Challenge 2 of DTM Race Driver 2?
Ik heb geen ervaring met een Rallye spel en van DTM heb ik deel 1 voor de pc.
Nou vond ik DTM deel 1 wel leuk maar ik heb daar niet het 'wauw' gevoel bij gehad.
Ik heb de reviews van beide spellen gelezen en ze zijn beide positief.
Moeilijk moeilijk...
Yup, alleen niet op basis van de graphics, zo goed zijn die nou ook weer niet, gewoon mooi een sfeervol. De besturing en de gameplay zijn gewoon dik in orde, het loopt gewoon superfijn, je hebt een kwaliteitsspel in huis dat gewoon helemaal af is...kingnbajam schreef op 04 juni 2004 @ 12:39:
[...]
En dat oordeel je pas na 1 level gespeeld te hebben? Op basis van graphics? Als je iets duidelijker je mening over de game kan geven (daadwerkelijke gameplay), heel graag....
[ Voor 12% gewijzigd door DarkShadow op 07-06-2004 10:06 ]
| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid
Mad Dog McRee! GewEeeeldig.. ik heb Red Dead Revolver ook gespeeld, vond hem echt meestelijk. Vaag dat veel sites zo negatief zijn.TheRitz schreef op 08 juni 2004 @ 21:42:
Iemand Red Dead Revolver al gespeeld? Die is best geinig! Grafisch niet helemaal super maar het sfeertje hebben ze leuk te pakken. Doet me denken aan een wild west shooter van een jaartje of 10 geleden.. kom alleen ff niet op de naam van dat spel (was iig op de PC).
OutlawsTheRitz schreef op 08 juni 2004 @ 21:42:
Iemand Red Dead Revolver al gespeeld? Die is best geinig! Grafisch niet helemaal super maar het sfeertje hebben ze leuk te pakken. Doet me denken aan een wild west shooter van een jaartje of 10 geleden.. kom alleen ff niet op de naam van dat spel (was iig op de PC).
Dat was toch CDI ?FoggyFreek schreef op 08 juni 2004 @ 23:03:
[...]
Mad Dog McRee! GewEeeeldig.. ik heb Red Dead Revolver ook gespeeld, vond hem echt meestelijk. Vaag dat veel sites zo negatief zijn.
[ Voor 26% gewijzigd door Wom op 08-06-2004 23:13 ]
Ik was alfabetisch begonnen om alle ports vanop de xbins-server te halen, maar da's zo'n gedoe, max. 30 files per dag.DarkShadow schreef op 10 juni 2004 @ 17:14:
wat rustig hier
Heb Quake 2 voor de xbox gedownload, ga het vanavond denk ik even uitproberen, iemand hier al ervaring mee?.
Yup, komt ook voor de Xbox. Ik heb trouwens een dikke week al niet meer achter mijn Xbox gezeten, ik hoop dat het geen trend wordtDarkShadow schreef op 11 juni 2004 @ 13:44:
hmmm had gewoon een kant en klare torrent, gisteren nog geen tijd gehad erna te kijken, het was totaal btw 180 mb (niet zeker of het gerarred is). Misschien straks nog even de tijd...
Trouwens Microsoft heeft het toch weer niet slecht gedaan op de E3 awards, award voor Halo2 en Jade Empire en Splinter Cell 3, die viel onder de category PC, maar komt toch ook voor de xbox uit?
Wil je per-se de originele hebben of mag het ook een kloon zijn? (3x rgb en 2x audio, geen digitale uitgang)tatata schreef op 11 juni 2004 @ 14:44:
He mensjes,
ik ben op zoek naar een high dev pack voor de xbox.
[afbeelding]
Maar waar zijn die tekoop?
Liever online ivm prijs!
Verwijderd
Ja ben er mee bezig, vanaf gister.DarkShadow schreef op 14 juni 2004 @ 12:19:
voor xbmc gebruiken is toch ook mooi, zelfs dan is het zn geld meer dan waard (misschien wel juist dan).
anyways, heeft iemand Chronnicles of Riddick al gespeeld, hoor heel veel positieve geluiden over dit spel, schijnt erg goed te zijn...
Ben zelf nog steeds fijn bezig met Full Spectrum Warrior
Verwijderd
Verwijderd
hmm, de power unlimited was wel erg negatief, heb ook veel positieve previews gelezen. De eerste reviews zijn ook lovend, maar zeggen opzich niet veel omdat de objectiviteit soms ver te zoeken is...masser120 schreef op 15 juni 2004 @ 21:31:
Driv3r bleek niet zo goed te zijn![]()
Tenminste, de preview, dat stond in de Power Unlimited.
Weet hier iemand een manier om je Harde Schijf LEGAAL te verwisselen voor een grote? Ik wil er graag video's opslaan zodra de XBMC komt.
HD 'legaal' vervangen kan wel, heb ik paar dagen geleden nog een manual van gelezen.DarkShadow schreef op 15 juni 2004 @ 23:51:
[...]
hmm, de power unlimited was wel erg negatief, heb ook veel positieve previews gelezen. De eerste reviews zijn ook lovend, maar zeggen opzich niet veel omdat de objectiviteit soms ver te zoeken is...
Hijz iig gelekt voor de xbox, en ik ga hem wel ff uitproberen...
Een harddisk legaal verwisselen bestaat niet, en xbmc is een illegaal programma.
Als je verwijst naar het media center project waar microsoft zelf mee bezig is, daar hoef je iig niet zelf een harddisk voor te vervangen. Verder weet ik er niet erg veel van...
Ik had op IGN ook al over dit spel gelezen, en het lijkt me een erg tof spel. Ik ben alleen niet zo blij met wat je als laatste zegt, die 'Doom 3 momenten'. Dat zijn echt dingen die ik haat in een spel. Als ik me 1x kapot schrik heeft een spel het meteen afgedaan voor mij. Om die reden heb ik bijvoorbeeld ook Return To Castle Wolfenstein (pc-versie) niet uitgespeeld. Daar kwam op een gegeven moment ook een beest door een raam gesprongen. Ik heb nooit meer verder gespeeld sindsdien.Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 22:22:
Al met al, vettig spel. Ik heb het snel uitgespeeld (een weekendje spelen), maar ben ook van mening dat het spel precies lang genoeg is voor het verhaal (meer zou alleen meer van hetzelfde worden). Ook blijft het tot het einde toe verrassend en gevarieerd (de gameplay veranderd nog tegen het einde aan). Doom3 krijgt het nog moeilijk, aangezien enkele doom3 momenten ook in dit spel al zitten (beest wat door muur komt gestormd, en een freaky level waarin je alleen met zaklamp kan zien).
[ Voor 7% gewijzigd door Maniakje op 16-06-2004 11:48 ]
haha, meen je dat echt?Maniakje schreef op 16 juni 2004 @ 11:47:
[...]
Ik had op IGN ook al over dit spel gelezen, en het lijkt me een erg tof spel. Ik ben alleen niet zo blij met wat je als laatste zegt, die 'Doom 3 momenten'. Dat zijn echt dingen die ik haat in een spel. Als ik me 1x kapot schrik heeft een spel het meteen afgedaan voor mij. Om die reden heb ik bijvoorbeeld ook Return To Castle Wolfenstein (pc-versie) niet uitgespeeld. Daar kwam op een gegeven moment ook een beest door een raam gesprongen. Ik heb nooit meer verder gespeeld sindsdien.
Ja, dat meen ik echt.DarkShadow schreef op 16 juni 2004 @ 12:34:
haha, meen je dat echt?Dat is toch juist vet, dat schrikken, ben je dan serieus daarna bang? Ik bedoel, ik sta er ook van te kijken dat ik zo bangig een spel kan spelen terwijl je toch weet dat niets echt is, maar ik geniet daar juist wel intens van... sterker nog, ik ga vaak zelfs express mezelf en vrienden bang maken, door heel langzaam en voorzichtig te spelen (als je gewoon rent is het nooit eng).
[ Voor 8% gewijzigd door Maniakje op 16-06-2004 13:03 ]
Daz toch een burnout.DarkShadow schreef op 16 juni 2004 @ 10:40:
Met b kan je lomp slippend en rook spuitend optrekken (dr is vast wel een naam voor).
Ik had dat vroeger ook met Wolfenstein, vond het maar eng als er zo'n Duitser om de hoek stond en ik kwam daar aangescheurd. Tegenwoordig geen last meer van trouwens, maar ik herken er wel iets in
Verwijderd
Was ik ook niet van plan. Misschien een keertje bij een vriend geilen op de graphics, maar daar blijft het dan ook bij.Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 18:30:
Ik vind het schrikeffect juist kickuh. Ik zal je een tip geven: GEEN Doom III aanschaffen, anders heb je jezelf ermee.
Verwijderd
Ligt eraan hoe het gebracht wordt natuurlijk, in RTCW en Farcry heb je de hele tijd om normale dingen geschoten en dan worden het opeens monsters, das niet leuk nee. Maar in Riddick is het wel goed te verteren..Ik had op IGN ook al over dit spel gelezen, en het lijkt me een erg tof spel. Ik ben alleen niet zo blij met wat je als laatste zegt, die 'Doom 3 momenten'. Dat zijn echt dingen die ik haat in een spel. Als ik me 1x kapot schrik heeft een spel het meteen afgedaan voor mij. Om die reden heb ik bijvoorbeeld ook Return To Castle Wolfenstein (pc-versie) niet uitgespeeld. Daar kwam op een gegeven moment ook een beest door een raam gesprongen. Ik heb nooit meer verder gespeeld sindsdien.
Verwijderd
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Nog gefeliciteerd met het behalen van je examens
Welkom
[ Voor 16% gewijzigd door Wom op 21-06-2004 21:37 ]
PhD i.o.
Verwijderd
PGR2 is je papa, wat een onvoorstelbaar goed spel.. Hier kunnen echt heel wat makers wat van lerenGta: Double Pack
Driv3r
Project Gotham Racing 2
RalliSport Challenge 2
Moto GP 2
volgens mij maakt het niet echt wezelijk verschil... ik heb een advanced scart cable en die werkt uitstekend, goede beeldkwaliteit...Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 18:19:
Ik heb het hier ergens gelezen, maar ik kan het zo een twee drie niet meer terugvinden (alleen in de beginpost, maar daar wordt niet iets specifiek over uitgelegd)
Ik heb een breedbeeldtelevisie aangeschaft van 70 centimeter, en nou heb ik gemerkt dat het beeldweergave van de x-box spellen wat minder is. De RGB kabel is daarvoor een oplossing (heb ik begrepen), maar welke wordt mij dan aangeraden om aan te schaffen? En maakt het echt een wezenlijk verschil?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq