Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
Verwijderd
het project gotham racing pack, maar van die lieve meneer bij de videoland mocht ik het spel zelf wel ruilen met tony hawk underground
Verwijderd
en dan doel ik niet op backups spelen maar divx enzo ?
Lees dit maar even nieuws: Xbox Media Center getest door Tom's Hardware. Maar het is verder niet toegestaan om hier over modchips te discussierenVerwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 16:59:
hey ff een vraagje wat kan je allemaal meer met een gemodde xbox dan een gewone?
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
iig heel erg veelVerwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 16:59:
hey ff een vraagje wat kan je allemaal meer met een gemodde xbox dan een gewone?
Trouwens over die prijzen van 20 meuro... ik dacht dat prince of persia naar de 30 euro ging... voor 20 wil ik hem zeker hebben!
Verwijderd
Blunder.Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 16:02:
het project gotham racing pack, maar van die lieve meneer bij de videoland mocht ik het spel zelf wel ruilen met tony hawk underground![]()
Ik heb hem dit weekend wat gespeeld.DarkShadow schreef op 16 mei 2004 @ 12:01:
Iemand al red dead revolver gespeeld? Schijnt een goede western game te zijn, beter dan Dead man's hand... Ben erg benieuwt
Vergelijken met Dead Man's Hand kan ik niet, maar ik vind hem wel goed.
Graphics en besturing zijn ok, gameplay weet ik nog niet, ben nog met de training bezig.
Multiplayer is ook wel grappig (op 1 box dus), maar met meer dan 2 zou ik het niet spelen, dan wordt het onoverzichtelijk.
Ik had mooi PGR II gehouden, maar smaken verschillen blijkbaar.Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 16:02:
vandaag was de dag dat ik een xbox kocht!
het project gotham racing pack, maar van die lieve meneer bij de videoland mocht ik het spel zelf wel ruilen met tony hawk underground![]()
Ik heb zelf beiden gespeeld dead man's hand vind ik niks aan. een ondermaatse FPS als je het mij vraag je kan ze ook niet echt goed vergelijken aangezien dead man's hand een FPS is en red dead revolver een 3d person actie gevalFire69 schreef op 16 mei 2004 @ 20:41:
[...]
Ik heb hem dit weekend wat gespeeld.
Vergelijken met Dead Man's Hand kan ik niet, maar ik vind hem wel goed.
Graphics en besturing zijn ok, gameplay weet ik nog niet, ben nog met de training bezig.
Multiplayer is ook wel grappig (op 1 box dus), maar met meer dan 2 zou ik het niet spelen, dan wordt het onoverzichtelijk.
red dead revolver vind ik heel erg leuk. kwa graphics niet zo bijzonder maar kwa gameplay en humor top!
Anyways, als red dead revolver beter is, dan ga ik die gewoon fijn komend weekend spelen
Op welke datum komt driv3r uit? las net een preview op xboxworld en werd gewoon helemaal lekker gemaakt
Driver staat voor Juli, maar de PU was er niet echt te spreken over en hoopte op een delay.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verwijderd
kom laten we ons helmpje alvast opzetten (-;
In de Power Unlimited stond dat die zeker niet op de geplande release in juni/juli/augustus af moet zijn maar dat ze bij Reflections beter de release nog wat kunnen opschuiven naar een later tijdstip. Ze waren niet erg te spreken over de speelbare preview versie. Ook al hadden ze er veel van verwacht. ALs dit zo zou zijn, zou ik het echt jammer vinden hoor van zo'n game.DarkShadow schreef op 17 mei 2004 @ 23:31:
Hmm, hoorde dat dead man's hand idd slecht was, maar wel sfeer had...
Anyways, als red dead revolver beter is, dan ga ik die gewoon fijn komend weekend spelen
Op welke datum komt driv3r uit? las net een preview op xboxworld en werd gewoon helemaal lekker gemaakt
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Hehe, net screenshots zitten bekijken, wat hoop ik dat deze game echt goed wordt!Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 07:49:
audi audi audi volgende maand Full Spectrum Warrior
kom laten we ons helmpje alvast opzetten (-;
PU Niet te spreken over driv3r? Welke PU dan? Naja we will see, bij xboxworld was men redelijk positief, het was wel een hands-on, natuurlijk wel kort, maar moet toch een redelijke impressie kunnen geven over controls, gameplay en graphics...
De laatste nieuwe PU. Die van mei dus. Er stond ook maar iets van een halve pagina als ik me niet vergis. Maar het was gewoon niet helemaal zo top zoals de PR mensen van Atari hadden beloofd.DarkShadow schreef op 18 mei 2004 @ 09:09:
[...]
Hehe, net screenshots zitten bekijken, wat hoop ik dat deze game echt goed wordt!
PU Niet te spreken over driv3r? Welke PU dan? Naja we will see, bij xboxworld was men redelijk positief, het was wel een hands-on, natuurlijk wel kort, maar moet toch een redelijke impressie kunnen geven over controls, gameplay en graphics...
Daar ben ik ook naar opzoek. Amped 2 die ik "gewonnen" had met de maak-een-vriend-lid-van-Xbox-Live-actie was gescheurd aan de onderkant. DTM Race Driver 2 die ik bij gcshop.nl had besteld, was ook gescheurd aan de onderkant van het doosje. Normaal nooit problemen met gcshop.nl dus het zou wel weer aan de TPG liggen. Staan ze zeker een beetje te gooien met die pakketjes ofwat.
Forever raver!
hier kan je ze kopen in het rood, groen of blauwAudiRS4 schreef op 18 mei 2004 @ 09:43:
Het is al eens eerder langskomen waar je die groene hoesjes kon halen. Kan het alleen niet zo 1-2-3 terugvinden. Het is er echter wel
http://www.media-madness....Path/30_39/sort/1a/page/2
Ja ze hebben ze wel maar ze verzenden niet!Donnie Darko schreef op 18 mei 2004 @ 09:47:
[...]
hier kan je ze kopen in het rood, groen of blauw
http://www.media-madness....Path/30_39/sort/1a/page/2
Hier kun je ze krijgen per 5 stuks voor € 2,- en dan komen er nog eens € 6,45 verzendkosten bij.
[ Voor 36% gewijzigd door Techno Overlord op 18-05-2004 10:58 ]
Forever raver!

Check die dubbele Needler! Gruwelijk gewoon.

Releasdate: 9 November 2004 Wereldwijd
Halo 2 Official Website
[ Voor 6% gewijzigd door Techno Overlord op 18-05-2004 11:33 ]
Forever raver!
Verwijderd
dit kwam ik tegen, is zoiets 100% veilig? of zijn er nog andere manieren, bijvoorbeeld zelf doen? mag ik hier uberhaupt over posten?
Verwijderd
Hier heb je tutorials: zoek naar TSOP flash tutorial.
Een minpunt van ombouwen zonder modchip is dat je niet meer op xbox live kan.
Tenzij je hem natuurlijk weer terug flashed naar originele staat maar dat is veel werk.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2004 19:55 ]
Forever raver!
Dat flashen valt onder de 'aanverwante zaken'. En je noemt het zelf ook al een vorm van ombouwen. Hier niet gewenst dus.Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 13:23:
mwa gaat hier niet over modchips enkel het flashen.
The sentence below is true.
The sentence above is false.
Verwijderd
Ik wil em nuuuuu. Dat mp loopt gewoon ZO goed. En de sp schijnt mooier te zijn toch? Wat textures betreft enzo. Maar dat kan gewoon niet fout gaan denk ik.
* Okyah wil Halo2!!!
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
En dan moet je in de periode dat je wel een andere bios hebt geen contact maken met xbox live! want dan is de kans erg groot dat je gebanned wordt...Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 12:54:
Ze bouwen om zonder een chip te solderen dus dat kan je net zo goed zelf doen.
Hier heb je tutorials: zoek naar TSOP flash tutorial.
Een minpunt van ombouwen zonder modchip is dat je niet meer op xbox live kan.
Tenzij je hem natuurlijk weer terug flashed naar originele staat maar dat is veel werk.
Het is jammer dat microsoft zelf niet meer modchip mogelijkheden biedt, en dan doel ik meer op een speciale xbox met grote harddisk en xbox media center mogelijkheden, illegale games zou natuurlijk wel erg dom zijn van ze
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2004 19:56 ]
Er is ook een soort van Xbox media center door Microsoft in de ontwikkeling. Ik heb het een tijd terug in het topic gelezen. Je kon een soort netwerk leggen met je computer en zo DivX en mp3 afspelen.DarkShadow schreef op 19 mei 2004 @ 09:21:
[...]
En dan moet je in de periode dat je wel een andere bios hebt geen contact maken met xbox live! want dan is de kans erg groot dat je gebanned wordt...
Het is jammer dat microsoft zelf niet meer modchip mogelijkheden biedt, en dan doel ik meer op een speciale xbox met grote harddisk en xbox media center mogelijkheden, illegale games zou natuurlijk wel erg dom zijn van ze
Oome Tom heeft 'm getest en je kan het hierzo lezen. Ik heb het geplukt van de frontpage dus het is ook nog in het NLs.pp_ schreef op 19 mei 2004 @ 10:48:
[...]
Er is ook een soort van Xbox media center door Microsoft in de ontwikkeling. Ik heb het een tijd terug in het topic gelezen. Je kon een soort netwerk leggen met je computer en zo DivX en mp3 afspelen.
Forever raver!
Verwijderd
Heb geduld. Ik kan ook niet op Halo 2 wachten, maar van mij mogen ze lekker de tijd nemen om van Halo 2 een perfecte game van te maken.Okyah schreef op 18 mei 2004 @ 21:53:
Halo 2 in november?
Ik wil em nuuuuu. Dat mp loopt gewoon ZO goed. En de sp schijnt mooier te zijn toch? Wat textures betreft enzo. Maar dat kan gewoon niet fout gaan denk ik.
* Okyah wil Halo2!!!
Da's dus de XBMC waar Microsoft niet zo blij mee is.CaptainM schreef op 19 mei 2004 @ 18:53:
[...]
Oome Tom heeft 'm getest en je kan het hierzo lezen. Ik heb het geplukt van de frontpage dus het is ook nog in het NLs.
Ik heb deze namiddag een uurtje Pitfall zitten spelen. Op zich vind ik het een heel leuk spel, maar het slingeren aan die lianen hebben ze zo moeilijk gemaakt dat de lol er snel af is.

[ Voor 23% gewijzigd door Fire69 op 19-05-2004 20:02 ]
Maar hij stond eerst nog op de lijst voor vorig jaar heVerwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 19:26:
[...]
Heb geduld. Ik kan ook niet op Halo 2 wachten, maar van mij mogen ze lekker de tijd nemen om van Halo 2 een perfecte game van te maken.
Snif....
Halo1 coop blijft cool, hopen dat dat bij Halo2 ook weer zo wordt \o/
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Verder heb ik op dit moment wel al een hele rits spellen (helaas niet allemaal echt mijn smaak)
Blinx the Time Sweeper : Leuk genoeg
Crazy Taxi 3: Meer van hetzelfde
Dead Or Alive 3: Topgame
Freestyle Metal X: Grappig maar that's it
Ghost Recon: Island Thunder: niet mijn smaak
Grabbed by the Ghoulies: Topspel erg leuk maar ook erg simpel
Hitman Contracts:
Hunter the Reckoning Redeemer: Niet mijn smaak
Max Payne 2:
Metal Arms: Glitch in the system: Leuk
Midtown Madness 3: Meer van hetzelfde
MotoGP 2: ultimate Racing Technology: Gaaf maar niet makkelijk
Ninja Gaiden: Supermooi maar moeilijk
Project Gotham Racing 3: Supermooi maar moeilijk
Rainbow Six 3: Niet mijn smaak
Rayman 3: Hoodlum Havoc: Vermakelijk
Red Dead Revolver: Niet echt uitblinker maar goed genoeg
Shrek 2: Grappig maar controls af en toe niet helemaal je van het
Sonic Heroes: Ultrasnel af en toe iets te snel in 3D
Splinter Cell: Pandora tomorrow: Sneak em Up
Spongebob Squarepants: Battle for bikini Bottom: Grappig
Super Bobble Pop: Hmmmm..;)
The Simpsons: Road Rage: Crazy taxi 3 in een ander jasje
Van Helsing: ziet er mooi uit en klopt aardig met de film maar de camerastandpunten zijn echt helemaal niets !
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Vooral de 2 BWM's en de GTO zijn lekkere auto's..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Verwijderd
Ach, elke game wordt tegenwoordig verzet.Okyah schreef op 19 mei 2004 @ 20:04:
[...]
Maar hij stond eerst nog op de lijst voor vorig jaar heEn toen zou het dus voorjaar 2k4 worden. En nu...
Snif....
Halo1 coop blijft cool, hopen dat dat bij Halo2 ook weer zo wordt \o/
True, trueMacer schreef op 20 mei 2004 @ 20:49:
Net de content gedownload voor PGR2.. Parijs ziet er goed uit en de auto's zijn een welkome aanvulling..
Vooral de 2 BWM's en de GTO zijn lekkere auto's..
En is het iemand ook opgevallen dat de PAL versie wat sneller loopt dan de NTSC versie.
Ik sluit hem aan en het lijkt allemaal goed te gaan. Het groene knopje brand enzow.
Nou ga ik spelen(Amped 2), maar ik hoor niets.
Als ik kijk bij players, zie ik bij de andere spelers wel een headset icoontje staan en bij mij niet. Als ik dan de dvd even eruithaal en dus in het control panel zit en ik wil even kijken bij Voice Chat, dan geeft hij mij de melding, Voice Chat ligt er even uit of uw Voice dinges is gebanned(ik weet even niet de melding precies want ben niet thuis)
Enig idee, wat dit kan zijn?
(het lijkt me sterk dat ik gebanned ben, want ik heb nog nooit zo'n ding gehad).
[ Voor 9% gewijzigd door koli-man op 21-05-2004 12:32 ]
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Is Project Gotham Racing 3 al uit dan?harley schreef op 20 mei 2004 @ 18:05:
Ik haal altijd al mijn lege CD/DVD's en DVD doosjes (ook groenen/of blauw) bij shop.cdfreaks.com
Verder heb ik op dit moment wel al een hele rits spellen (helaas niet allemaal echt mijn smaak)
...
Project Gotham Racing 3: Supermooi maar moeilijk
...
Echt geen geld voor zo'n games
Hoe is je xbox op live aangesloten direct of achter een router?koli-man schreef op 21 mei 2004 @ 12:26:
hmmz ik heb een probleem met mijn communicator. Ik heb er één gekocht(los want ik had al een abbo)
Ik sluit hem aan en het lijkt allemaal goed te gaan. Het groene knopje brand enzow.
Nou ga ik spelen(Amped 2), maar ik hoor niets.
Als ik kijk bij players, zie ik bij de andere spelers wel een headset icoontje staan en bij mij niet. Als ik dan de dvd even eruithaal en dus in het control panel zit en ik wil even kijken bij Voice Chat, dan geeft hij mij de melding, Voice Chat ligt er even uit of uw Voice dinges is gebanned(ik weet even niet de melding precies want ben niet thuis)
Enig idee, wat dit kan zijn?
(het lijkt me sterk dat ik gebanned ben, want ik heb nog nooit zo'n ding gehad).
Als je xbox achet een router aangsloten is moet je op de router de poorten voor voice openzetten.
gekke vraag maar is de volume konp wel opengedraait ?
My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83
Verwijderd
want kan semmy zich nogmeer wensen (-;
Verwijderd
ga nu even kijken wat er voor PGR2 allemaal is... jullie hebben me nieuwsgierig gemaakt...
[edit]
5 Euri?!?!? dude... nou jah, bijna binnen
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2004 17:29 ]
Ehm, jij bedoelt dit http://www.xboxmediacenter.com/ waar bijna elke dag een nieuwe versie van komt.pp_ schreef op 19 mei 2004 @ 10:48:
[...]
Er is ook een soort van Xbox media center door Microsoft in de ontwikkeling. Ik heb het een tijd terug in het topic gelezen. Je kon een soort netwerk leggen met je computer en zo DivX en mp3 afspelen.
Werkt perfect. Zeker met de afstandsbediening
Dat van Microsoft dat moet nog komen, vraag me alleen af of dat beter gaat worden dan wat de heren van XBMC nu al gecreeerd hebben. EN je hebt voor XMBC geen nieuw apparaat nodig, je draait het gewoon op je gemodde xbox.
Met een internetaansluiting kun je het weer opvragen en wil je wat info over een film die je wilt bekijken browse je even naar IMDB.com via je AB.
Wil je naar een radiostation luisteren ? Geen probleem, zit er allemaal in.
BTW Check ook eens deze link:
XLink Kai: Evolution VII
[ Voor 22% gewijzigd door fulgore op 22-05-2004 18:02 ]
Echter, ik kan het pack alleen bij Nedgame en Dimensionplus vinden. Beiden verzenden consoles niet los, men moet er iets bij bestellen. Omdat ik niet echt heel veel geld over heb zie ik dit niet zo zitten.
Nu mijn eigenlijke vraag: Weet iemand een winkel/online shop waar ik het Rallypack kan bestellen zonder dat ik verplicht ben er nog iets bij te kopen?
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
Bij mij durft hij spijtiggenoeg nogal eens vastlopen...fulgore schreef op 22 mei 2004 @ 17:48:
[...]
Ehm, jij bedoelt dit http://www.xboxmediacenter.com/ waar bijna elke dag een nieuwe versie van komt.
Werkt perfect. Zeker met de afstandsbediening![]()
Dat van Microsoft dat moet nog komen, vraag me alleen af of dat beter gaat worden dan wat de heren van XBMC nu al gecreeerd hebben. EN je hebt voor XMBC geen nieuw apparaat nodig, je draait het gewoon op je gemodde xbox.
Met een internetaansluiting kun je het weer opvragen en wil je wat info over een film die je wilt bekijken browse je even naar IMDB.com via je AB.
Wil je naar een radiostation luisteren ? Geen probleem, zit er allemaal in.
BTW Check ook eens deze link:
XLink Kai: Evolution VII
Maar voor de rest niks dan lof!!!
-- Altijd blijven prutsen --
Ninja Gaiden net ook gekregen.. maar man wat is dat moeilijk zeg. Krijg die eerste bad motherf#$%er niet eens kapot zeg
| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Ben wel benieuwd of het gaat werken. Bij XBConnect werkte het bij mij pas vanaf versie 4.0. Zal wel aan mijn netwerk-setup liggen zeker?
Trouwens, Kai is nu wel al te downloaden hoor. Momoenteel wel nog maar 170 players online maar wel 5000 registraties.
[ Voor 81% gewijzigd door Fire69 op 23-05-2004 10:22 ]
Verwijderd
"Gewoon" tegen de muur op rennen als ie in de buurt komt en dan X of Y en dan meteen weer weg rennen of rollen... best lastig maar het lukt wel.... wacht maarTheRitz schreef op 23 mei 2004 @ 02:11:
Zie ik het nou echt goed dat er nu maar iets van 9 mensen online zijn met Xlink? Ik blijf toch echt bij Live! want dat is echt super.
Ninja Gaiden net ook gekregen.. maar man wat is dat moeilijk zeg. Krijg die eerste bad motherf#$%er niet eens kapot zeg
Verwijderd
Trouwens, die eerste baas is echt een stukje cake vergeleken met de overige eindbazen..
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2004 20:45 ]
Verwijderd
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2004 17:03 . Reden: typ foutje. ;) ]
Mijn XLink-nick is paypay.
[ Voor 10% gewijzigd door pp_ op 23-05-2004 18:08 ]
en netwerkshares pakt hij ook niet vanzelf... magoed, vind later deze week nog wel even tijd.
Ninja Gaiden is trouwens echt geweldig, ben nog maar bij de eerste eindbaas, maar heb ook maar iets van een uur ofzo gespeeld. Hijz wel moeilijk
Als je dashboard op dhcp staat, moet je in xbmc niet meer aanpassen voor weather, imdb, ...DarkShadow schreef op 24 mei 2004 @ 00:21:
xbmc werkt idd prachtig! Wat een systeem, sowieso erg veel voordelen met een gemodde xbox... Alleen moet ik netwerk en internet instellingen allemaal nog goed zetten voor xbmc, pakt hij helaas niet automatisch (weather/imdb/radio etc)...
en netwerkshares pakt hij ook niet vanzelf... magoed, vind later deze week nog wel even tijd.
Ninja Gaiden is trouwens echt geweldig, ben nog maar bij de eerste eindbaas, maar heb ook maar iets van een uur ofzo gespeeld. Hijz wel moeilijk
Enkel in de config-xml je shares voor video, music, pictures, ... definieren.
Per onderdeel moet je dus dit stukje aanpassen:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| - <bookmark> <name>SMB</name> - <!-- you can use the following formats: ! --> - <!-- smb://domain;user:password@ip/share/directory/ ! --> - <!-- smb://user:password@ip/share/ ! --> - <!-- if guest/public access is enabled: ! --> - <!-- smb://ip/ ! --> <path>smb://DOMAIN;username:pwd@MyWindowsServer/movies/</path> </bookmark> |
Vanavond toch maar even gaan uitproberen, ondanks dat ik Live heb. Ik wil wel eens zien hoe Halo te spelen valt over Xlink of XBConnect.FoggyFreek schreef op 22 mei 2004 @ 21:03:
Die Xlink word echt te gek, iedereen hier even aanmelden, kunnen ook de niet LIVE gasten mooi meeracen
Forever raver!
Verwijderd
Hmm... www.womweb.nl geeftVerwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 10:38:
Zo, hehe, eindelijk weer Live, na een paar maanden zonder ADSL te hebben gezeten is het sinds eergisteren weer online gamen geblazen. Maar klopt het dat de GoT@Live-site down is? Wilde mijn lijstje even aanvullen met nieuwe gamers.
Tja, blijkbaar ligt het hele domein eruit. Het is het domein van AudiRS4, dus ik denk dat hij het wel kan ophelderen.This account has been suspended.
Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.
Forever raver!
hmm dat is kut, want ik heb hem op dhcp staan maar het werkt zeker weten niet...Fire69 schreef op 24 mei 2004 @ 08:25:
[...]
Als je dashboard op dhcp staat, moet je in xbmc niet meer aanpassen voor weather, imdb, ...
Enkel in de config-xml je shares voor video, music, pictures, ... definieren.
Per onderdeel moet je dus dit stukje aanpassen:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 - <bookmark> <name>SMB</name> - <!-- you can use the following formats: ! --> - <!-- smb://domain;user:password@ip/share/directory/ ! --> - <!-- smb://user:password@ip/share/ ! --> - <!-- if guest/public access is enabled: ! --> - <!-- smb://ip/ ! --> <path>smb://DOMAIN;username:pwd@MyWindowsServer/movies/</path> </bookmark>
Moet ik geen poorten openzetten? Ftpén etc werkt wel en ik krijg ook idd een ip toegewezen, maar weather en imdb werkt helaas niet...
http://www.b0x.be/rsc/flep.avi
[ Voor 4% gewijzigd door fw op 26-05-2004 02:17 ]
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
Trouwens in XBMC werkt weather en imdb nu wel, een nieuwe build verhielp het probleem weer
Gewoon mega crashen en dan lekker weer plankgassen...fw schreef op 26 mei 2004 @ 02:16:
Vandaag heb ik een Xbox met Rallisport Challenge 2 gekocht. De tv waar ik normaal gesproken op speel was niet echt beschikbaar vandaag en daardoor moest ik mbv de video-in van m'n AIW spelen. Dat leverde het volgende filmpje op:
http://www.b0x.be/rsc/flep.avi
Vreemd, welke build was het? Ik zet dagelijks een nieuwe build erop, maar ben het probleem niet tegengekomen.DarkShadow schreef op 26 mei 2004 @ 09:22:
Is het een mooi spel? Ga hem binnenkort ook uitproberen, vind mn vriendin ook een leuk spel (en ik ben haar tony hawk verslaving een beetje zat aan het worden).
Trouwens in XBMC werkt weather en imdb nu wel, een nieuwe build verhielp het probleem weer
[ Voor 37% gewijzigd door Fire69 op 26-05-2004 09:56 ]
Hij staat nu standaard als dashboard, ik kan er alles mee wat ik wil, en als ik eeprom ofzo moet flashen dan gebruik ik wel ff een bootdisc of zet ik avalaunch er alsnog op...
Echt een fijn programma, ben benieuwt wat voor functies ze nog zullen toevoegen.
Gebruik jij trouwens ook tv streams? Waar kan je goede streams vinden?

Klikbaar
Als dit ook zo gaat werken in XBMC is het wel heel erg vet!
Meer plaatjes
Verwijderd
Dit gaat over de pc-versie van xbmc.Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 12:48:
Wil jullie niet teleurstellen en misschien heb ik ook helemaal ongelijk, maar voor recording heb je iets meer processor nodig dan de xbox heeft, want realtime encoding is vrijwel onmogelijk. En anders is je schijf volgens mij zo vol.
Ik vind het er erg mooi uitzien. Het ziet er nu wat flets en kartelig uit, maar op een tv is dit gelukkig niet het geval.DarkShadow schreef op 26 mei 2004 @ 09:22:
Is het een mooi spel? Ga hem binnenkort ook uitproberen, vind mn vriendin ook een leuk spel (en ik ben haar tony hawk verslaving een beetje zat aan het worden).
Dat is idd eigenlijk wel jammer. Je auto kan echt helemaal kapot maar invloed op het rijgedrag heeft het (volgens mij) niet.
Hoe dan ook, het is dan wel geen sim maar tot nu toe heb ik me goed kunnen vermaken met het spel.
Verwijderd
Ik ben er toevallig de laatste paar dagen mee bezig geweest. Het is echt een geweldig spel. Het is niet moeilijk (dat vind ik persoonlijk een pluspuntVerwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 10:26:
Ik ga volgende week Beyond Good and Evil kopen voor maar €19,95. Je krijgt veel voor weinig.
Verwijderd
Zeker.Maniakje schreef op 28 mei 2004 @ 18:58:
[...]
Ik ben er toevallig de laatste paar dagen mee bezig geweest. Het is echt een geweldig spel. Het is niet moeilijk (dat vind ik persoonlijk een pluspunt), het heeft een erg goed en boeiend verhaal met een paar flinke plotwendingen. Je fietst er echter wel snel doorheen, ik heb er nu zo'n 8 uur speeltijd opzitten en ben al bijna bij het einde. Maar het is absoluut de moeite waard, zeker voor die prijs.
Ook vind ik foto's nemen in het spel redelijk vernieuwend (Al hoewel pokemon eerder was
Nou wilde MM3 eerst helemaal niet spelen, naar een paar keer wat proberen laad hem half.
En later lade hij helemaal en nu laad ie aardig snel en geen problemen.
Maar hebben jullie dit wel eens meegemaakt.
En is het interresant om je xbox spul te registeren.
[ Voor 10% gewijzigd door gp500 op 29-05-2004 10:21 ]
Verwijderd
Nee, ik heb ook Midtown Madness 3 en heb zoiets niet meegemaakt. Het zelfde geld voor Halo. True Crime heb ik niet.gp500 schreef op 29 mei 2004 @ 10:20:
We hebben net een xbox: true crime , halo en MM3.
Nou wilde MM3 eerst helemaal niet spelen, naar een paar keer wat proberen laad hem half.
Heb je zoiets ook gehad bij de andere 2 spellen?

http://www.gamer.nl/nieuws/22221
Heb bovenstaande nog niet meegemaakt nee.gp500 schreef op 29 mei 2004 @ 10:20:
We hebben net een xbox: true crime , halo en MM3.
En het registreren is handig voor je garantie, dus dat zou ik wel doen
The first thing you need to know about co-op for FSW is that it's only online. That's right, you can only play co-op if you and your partner are logged on Xbox Live. There is no split-screen, no System Link support, and it's only two-player co-operative. There is no adversarial multiplayer, because developer Pandemic didn't want to pit soldiers against each other, or so the story goes. In any case, if you don't have Xbox Live, you may want it. Yeah, co-op is that good.

Co-op play isn't a mode you have to enter separately from the single-player campaign. In fact, so long as you are logged onto Xbox Live while playing alone, you can have someone join you in the middle of a mission. On the same note, if someone drops while playing cooperatively, you can continue from that exact same point alone and they can rejoin later or someone else can come in. The chapters that are available for play depend on what the host has unlocked. Or you can go into someone's replay, which is a whole other level of cool.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Ok, het niet nodig hebben van een memorycard voor de savegames is wel handig maar verder vindt ik de spelen (tot nu toe) dus niet echt bijzonder.
Verder heb ik het idee dat het laden van de games eeeeerrrruuug langzaam gaat. Gamecube is gewoon snel met laden maar ik had altijd het idee dat de PS2 het langzaamst was. Niet dus. Kan er iets mis zijn met mijn XBOX?
En verder: wat voor games moet ik gaan proberen: voor de PS2 ben ik verkocht aan MGS2, MoH:Frontline en op de Gamecube zijn Resident Evil en Zelda de games die het meest gespeeld worden. Wat is nog meer aan te raden?
Project Gotham Racing 2, MotoGP1 en 2, Ninja Gaiden, Top Spin, Splinter Cell, Dead Or Alive 3, Panzer Dragoon Orta, etc. genoeg keuze. Is maar net wat je zelf goede games vind.hemiparo schreef op 29 mei 2004 @ 18:00:
Ook ik heb vandaag een XBOX actiepakket gekocht (Halo, MM3 en True Crime) maar moet eerlijk zeggen dat ik niet echt onder de indruk ben
Ok, het niet nodig hebben van een memorycard voor de savegames is wel handig maar verder vindt ik de spelen (tot nu toe) dus niet echt bijzonder.
Verder heb ik het idee dat het laden van de games eeeeerrrruuug langzaam gaat. Gamecube is gewoon snel met laden maar ik had altijd het idee dat de PS2 het langzaamst was. Niet dus. Kan er iets mis zijn met mijn XBOX?
En verder: wat voor games moet ik gaan proberen: voor de PS2 ben ik verkocht aan MGS2, MoH:Frontline en op de Gamecube zijn Resident Evil en Zelda de games die het meest gespeeld worden. Wat is nog meer aan te raden?
Lekker wachten op Fable, Sukedi, Jade Empire, etc.hemiparo schreef op 29 mei 2004 @ 18:00:
Ook ik heb vandaag een XBOX actiepakket gekocht (Halo, MM3 en True Crime) maar moet eerlijk zeggen dat ik niet echt onder de indruk ben
(en wat met die laadtijden - kan dit kloppen of is het mogelijk dat mijn XBOX niet helemaal in orde is?)
Verwijderd
Idd, de laadtijden van Midtown Madness 3 zijn niet zo lang. Je mag ze redelijk kort noemen.AudiRS4 schreef op 29 mei 2004 @ 22:12:
Tja, ik kan het helaas niet voor je vergelijken omdat ik geen NGC of PS2 staan heb. Halo kan soms wel wat lange laadtijden hebben, maar Midtown Madness 3 voor zover ik weet laad vlot door.
Ik moet toch altijd vrij lang wachten. Jammergenoeg zijn die car-physics zo slecht!Verwijderd schreef op 29 mei 2004 @ 22:54:
[...]
Idd, de laadtijden van Midtown Madness 3 zijn niet zo lang. Je mag ze redelijk kort noemen.
Heeft er iemand een manier gevonden om je XBox harde schijf up te graden ZONDER garantie te verliezen? 8Gb is zo weinig, zeker nu de XBMC komt (ik neem wel een "geprepareerde" versie door Microsoft).
Verwijderd
Dat kan volgens mij niet. Om je hardeschijf te upgraden, heb je ook een modchip voor nodig. Dat is illegaal.masser120 schreef op 29 mei 2004 @ 23:21:
[...]
Ik moet toch altijd vrij lang wachten. Jammergenoeg zijn die car-physics zo slecht!
Heeft er iemand een manier gevonden om je XBox harde schijf up te graden ZONDER garantie te verliezen? 8Gb is zo weinig, zeker nu de XBMC komt (ik neem wel een "geprepareerde" versie door Microsoft).
Als je hem gemod hebt, kan je er wel een usb-schijf aanhangen.
Nee alleen MM3 direkt uit 't papieren hoesje, "cd is niet lezen blablabla"Verwijderd schreef op 29 mei 2004 @ 12:54:
[...]
Nee, ik heb ook Midtown Madness 3 en heb zoiets niet meegemaakt. Het zelfde geld voor Halo. True Crime heb ik niet.
Heb je zoiets ook gehad bij de andere 2 spellen?
Wou eerst al terug gaan naar de winkel of Xbox bellen.
Verwijderd
Ga gewoon terug naar de winkel.gp500 schreef op 30 mei 2004 @ 12:13:
[...]
Nee alleen MM3 direkt uit 't papieren hoesje, "cd is niet lezen blablabla"
Wou eerst al terug gaan naar de winkel of Xbox bellen.
Verwijderd
Ikzelf heb ook de games die bij mijn Xbox zaten verkocht. Er zijn wel degelijk voor een ieder games die goed te doen zijn. Ikzelf hou van actie adventures, RPGs en old skool games .... Panzer Dragoon Orta, Otogi, Crimson Sea (echt een topper, bijna niet te vinden in Nederland), Valkyrie, Ninja Gaiden, MGS2, Indiana Jones, Voodoo Vince, Splinter Cell 1&2, Crimson Skies en Yager (supergoeie Dogfight games als je ervan houdt) .... dan hebben we mijn titels zo ongeveer. Ik ben niet zo gecharmeerd van shooters, niet te doen voor mij met een controler (zal voor andere ongetwijfeld anders zijn), racegames vind ik wel tof, maar ik krijg die feeling niet met een controler, wel rijd ik altijd in first person, maar er zijn zat goeie racegames op de Xbox.hemiparo schreef op 29 mei 2004 @ 18:00:
Goeie opkomende titels, Sudeki, Fable. Ik ben niet zo weg van die RPGsvan Lucas Arts, maar dat komt omdat ik niet zo'n turnbased fan ben, verder zullen het ongetwijfeld goeie games zijn, ikzelf heb liever realtime games, of a la Sudeki, waar je in slow motion menu's bestuurt
Dit topic is gesloten.