Het Grote XBOX Topic deel 8

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.495 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

DarkShadow schreef op 10 mei 2004 @ 10:50:
[...]

tnx, dacht eerst aan een xenium, maar denk toch dat een solderless xecuter 2.3 het beste gaat werken, die kan je dus gewoon aan de buitenkant van de xbox uitzetten?

Kheb je btw nog meel gestuurd met wat vraagjes :)
Jep. Die heeft ook meer banken, zodat je verschillende biossen erop kunt zetten.

Overigens las ik net op Xboxworld dat Sony de Formule 1 licenties heeft voor de komende paar jaar :( Weet t, oud nieuws, maar ik vind dit behoorlijk balen. Ik vroeg me al af waarom er geen fatsoenlijke F1 games uitkwamen voor onze lieve box ;(

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:45

Wom

ErectionJackson schreef op 10 mei 2004 @ 11:16:
[...]

Jep. Die heeft ook meer banken, zodat je verschillende biossen erop kunt zetten.

Overigens las ik net op Xboxworld dat Sony de Formule 1 licenties heeft voor de komende paar jaar :( Weet t, oud nieuws, maar ik vind dit behoorlijk balen. Ik vroeg me al af waarom er geen fatsoenlijke F1 games uitkwamen voor onze lieve box alle systemen ;(
Voor EA leverde het te weinig op, het team van Grand Prix is gestopt, en die PS2 F1 games trekken op niks.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
DarkShadow schreef op 10 mei 2004 @ 10:50:
[...]

tnx, dacht eerst aan een xenium, maar denk toch dat een solderless xecuter 2.3 het beste gaat werken, die kan je dus gewoon aan de buitenkant van de xbox uitzetten?

Kheb je btw nog meel gestuurd met wat vraagjes :)
Replied ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:05
tnx Fire69! :), edit: geblaat...

@E3, wanneer komt de eerste info over de press conference die MS zou geven voor E3, uit? Ben erg benieuwt of er nog verassingen tussen zitten, maar dat zal wel meevallen...

[ Voor 76% gewijzigd door DarkShadow op 10-05-2004 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

DarkShadow schreef op 10 mei 2004 @ 11:52:
tnx Fire69! :), ik dacht trouwens dat je voor een switchje aan de buitenkant van je console wel wat moest solderen? Hoe ziet zo'n switch er eigenlijk uit? En zit tie automatisch bij de modchip bijgeleverd? Ga nu ook maar eens bestellen dan he! Als ik vragen heb, dan meel ik je wel... bedankt.
...

edit: zie de mail van fire69 ;)
AudiRS4 schreef op 10 mei 2004 @ 11:24:
[...]

Voor EA leverde het te weinig op, het team van Grand Prix is gestopt, en die PS2 F1 games trekken op niks.
Laten we hopen dat Sony die licentie van de hand doet aan MS en dat er een club opstaat die er wel een fatsoenlijke game van kan maken. Zou graag eens in de huid van Schumi kruipen om Bahrein uit te proberen! :9

[ Voor 17% gewijzigd door ErectionJackson op 10-05-2004 12:03 ]

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Ik heb je maar terug gemailed, liever niet langs deze weg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Had iemand dit trouwens al gelezen: nieuws: Xbox Media Center getest door Tom's Hardware

Ome tom heeft XBMC getest, uitslag positief >:)

Nog meer xbox nieuws: nieuws: Xbox boekt terreinwinst
Xbox gaat de ps2 inhalen, maja ze zijn daar natuurlijk een beetje laat mee }:|, toch fijn om te horen, alhoewel ik denk dat het ook voor een groot gedeelte ligt aan het feit dat de meeste mensen die een ps2 wilden, al een ps2 hebben. De markt is gewoon verzadigd.
De Xbox verkopen zullen denk ik dit jaar alleen maar toenemen, met toppers als Fable en Halo 2. 2004 wordt definately het jaar van de xbox, maar eigenlijk had 2003 dat al moeten zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Inderdaad, toen had ik ook nog wat meer te besteden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

ErectionJackson schreef op 10 mei 2004 @ 13:15:
Inderdaad, toen had ik ook nog wat meer te besteden :P
Niet klagen, ze hebben het best mooi gespreid. Elke 2 maanden een potentiele topper is best te behappen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AudiRS4 schreef op 09 mei 2004 @ 22:39:
[...]

Tja, zou kunnen. Ik denk echter dat ze meer het ontwikkelplatform gaan promoten. XDA heette dat toch ? Laatst nog wat filmpjes van gedownload, zag er goed uit. Maar ik denk niet dat we iets van titels voor de Xbox 2 ofzo gaan zien op deze E3. Liever nog een paar knallers voor deze Xbox. :)
Ik denk eerder aan specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 13:49:
[...]

Ik denk eerder aan specs.
Tja, definitieve specs zullen ze nog niet loslaten denk ik, puur omdat de devkits nog niet zo lang weg zijn en de developers dus nog met commentaar op de techniek kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 18:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

DTM2 = zwaar vet!!

Ik heb vorige week voor het eerst gereden via Live. Ik was naar een game gegaan waar alleen nederlanders in zaten. Maar wat me opviel was dat ze er echt geen ruk van bakte. Ik was in ieder gevaal steeds 1ste of 2de terwijl ik het voor de eerste keer speelde. Misschien binnekort een GoT-toernooi??

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AudiRS4 schreef op 10 mei 2004 @ 13:51:
[...]

Tja, definitieve specs zullen ze nog niet loslaten denk ik, puur omdat de devkits nog niet zo lang weg zijn en de developers dus nog met commentaar op de techniek kunnen komen.
Daar heb jij ook weer gelijk in, maar toch denk ik dat we iets gaan horen over de Xbox 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
AudiRS4 schreef op 10 mei 2004 @ 13:32:
[...]

Niet klagen, ze hebben het best mooi gespreid. Elke 2 maanden een potentiele topper is best te behappen ;)
Daar gaat anders komende zomer wel verandering in komen :P : Fable, Driver, Full Spectrum Warrior, Sudeki(?), Rallisport Challenge 2, allemaal in de komende 2 a 3 maand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

DarkShadow schreef op 10 mei 2004 @ 14:15:
[...]

Daar gaat anders komende zomer wel verandering in komen :P : Fable, Driver, Full Spectrum Warrior, Sudeki(?), Rallisport Challenge 2, allemaal in de komende 2 a 3 maand...
Eerst zien, dan geloven ;)

Na de E3 zullen nog heel wat games uitgesteld gaan worden vrees ik.

// wel mooi rijtje trouwens ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Wom op 10-05-2004 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
hmmm idd, dat is wel verstandig. Ah ik denk dat Fable, Driver en Rallisport Challenge 2 zeker in de komende 2 a 3 maanden gaan uitkomen. Fable is al zoveel uitgesteld en Molyneux heeft duidelijk aangegeven deze zomer er echt een einde aan te willen maken (ook door schrappen van features). Full Spectrum Warrior is nog niet helemaal zeker, maar komt waarschijnlijk ook eind juni, begin juli. En sudeki zal nog wel een eind uitgesteld gaan worden naar de winter }:|

Wanneer kwam halo 2 btw ook alweer?

Ben ik trouwens geen toffe games voor de zomer vergeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptainM schreef op 10 mei 2004 @ 14:11:
DTM2 = zwaar vet!!

Ik heb vorige week voor het eerst gereden via Live. Ik was naar een game gegaan waar alleen nederlanders in zaten. Maar wat me opviel was dat ze er echt geen ruk van bakte. Ik was in ieder gevaal steeds 1ste of 2de terwijl ik het voor de eerste keer speelde. Misschien binnekort een GoT-toernooi??
Ik ben er klaar voor tot zover ik ooit voor een racegame klaar ben

single player al meerdere keren op mijn velgen net optijd kunnen finishen

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2004 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
DarkShadow schreef op 10 mei 2004 @ 14:25:
hmmm idd, dat is wel verstandig. Ah ik denk dat Fable, Driver en Rallisport Challenge 2 zeker in de komende 2 a 3 maanden gaan uitkomen. Fable is al zoveel uitgesteld en Molyneux heeft duidelijk aangegeven deze zomer er echt een einde aan te willen maken (ook door schrappen van features). Full Spectrum Warrior is nog niet helemaal zeker, maar komt waarschijnlijk ook eind juni, begin juli. En sudeki zal nog wel een eind uitgesteld gaan worden naar de winter }:|

Wanneer kwam halo 2 btw ook alweer?

Ben ik trouwens geen toffe games voor de zomer vergeten?
Pro Evolution Soccer??? :*)

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 14-09 17:53

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Weet iemand waar nog ergens Pirates of the Carribean te krijgen is?

Ik heb 6 winkels afgedaan waaronder: Fnac, Free Record, Dixons, Bart Smit, Droomland, Game Mania... Nergens hebben ze em nog :(

Had dit spel eens gehuurd, en nu wil ik het graag kopen, maar waar? ;(

Was trouwens een tof spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Natuurlijk Pro Evolution soccer, maar ben niet echt voetbalfan :), alhoewel dat spel me zeker wel vetjes lijkt, vooral via live!

@Memphis: Zag hem pasgeleden nog liggen bij de bart smit dacht ik...
Anyways, ik heb hem ook zo goed als ongebruikt nog liggen, maar 1 keer gespeeld. Op de pc vond ik het erg tof, maar ben er voor de xbox te weinig aan toe gekomen helaas, ik vond het ook een best leuk spel :). Je mag hem wel overkopen, als je hem niet nieuw kan vinden, doe maar een bod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

-ETz-Memphis Z schreef op 10 mei 2004 @ 14:38:
Weet iemand waar nog ergens Pirates of the Carribean te krijgen is?

Ik heb 6 winkels afgedaan waaronder: Fnac, Free Record, Dixons, Bart Smit, Droomland, Game Mania... Nergens hebben ze em nog :(

Had dit spel eens gehuurd, en nu wil ik het graag kopen, maar waar? ;(

Was trouwens een tof spel :)
Op bol.com is ie te koop voor € 24,99

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Nieuwe fable filmpjes: http://www.gamer.nl/nieuws/21965
Pc versie komt dr ook aan... niet erg boeiend voor mij denk ik.

En Splinter Cell 3 gaat voor eind 2004 al uitkomen. Hmm vind ik wel erg snel, klinkt als uitmelkerij, maargoed, we zullen zien, Pandora Tomorrow is iig wel erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impact99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 08:41
Op 19 mei wordt er EINDELIJK meer info gegeven over PGR2 DLC. Waarschijnlijk gaan ze dan bekend maken wanneer het komt en welke auto's en tracks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:58

BM

Moderator Spielerij
Iemand enig idee welke site zo ongeveer de games het goedkoopste aanbied?

Wil eigenlijk Top Spin wel aanschaffen, maar natuurlijk wel zo goedkoop mogelijk :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerlijk gezegd heb ik niet zo veel vertrouwen in Splinter Cell 3. De release is gewoon te snel. Ik denk dat het eerder een soort update wordt, dan een compleet nieuw spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mwillaer/xboxe3.gif
Xboxworld.nl
- Nieuwe screens van The Bard's tale
- Cronicle of Roddick screens
- Operation Flashpoint screens
- Magisch plaatjes Otogi 2
- Snelle screens van Outrun 2
- Screens van Sega's Spikeout
- Silent Hill 4 screens
- Releasedatum Galleon
- Vervolg op The Turtles
- Screens Conflict: Vietnam
- Nieuwe trailer destroy all humans
- Nieuwe screens Sudeki
- Eerste details Outlaw Golf 2
- Dance Dance Revolution Megamix 2 aangekondigd.
- Battlefield: Modern Combat screens
- Nieuwe screens Worms Forts
- Nieuwe filmpjes Burnout 3
- Nieuwe screens van Fable
- Unreal Championship 2 screens
- Screens van Jade Empire
- Nieuwe screens B.C.
- Nieuwe screens Kameo
- E3 Trailer Mechassault 2
- Trailer en screens van Forza Motorsports
- Nieuwe naam Conker + Trailer
- Microsoft brengt Xtoy
- EA gaat op Live
- Xboxworld aanwezig op E3
- Halo 2 dagboek - Bereid je voor op de E3

Xboxarena.nl
- Headhunter Redemption Screens
- The Bard's tale screens
- Goldeneye 2 screens
- Fightclub screens
- Indycar Series 2005 screens
- Colin Mcrae Rally 5 screens
- MTV Music Generation 3 screens
- Screenshots Starcraft: Ghost
- Artwork Otogi 2
- Nieuwe screens Outrun 2
- Worms: Forts under siege screens
- Trailer DOA: Online
- Silent Hill 4 screenshots
- Scheuren met Richard Burns
- Spikeout toont nieuwe screens
- Artshot van RS3: Black Arrow
- Burnout 3 toont nieuwe screens
- Kameo screenshots
- Stevige mechs op Mechassault 2 screens
- Jade Empire schittert
- Unreal Championship 2 toont zich ook
- Ook Fable laat zich zien
- Magische nieuwe screens Sudeki
- Oeroude stammen in B.C.
- Doom's nieuwe trailer
- Conker krijgt namechange en trailer
- Eerste screens Battlefield
- Webcammen over Live
- Forza Motorsports officieel aangekondigd
- Xbox Live Arcade aangekondigd
- EA gaat eindelijk Live
- Halo releasedatum : 9 november
- Geen verassingen op E3 lijst Microsoft

Insidegamer.nl
- Ook IG heeft nieuws over de dick van roddick of wat dan ook...
- Meer over Ghost Recon 2
- Info nieuwe Spyro game
- Ubisoft komt met Notorious: Drive or Die
- Iron Phoenix website online
- Starcraft Ghost aangekondigd
- Snowblind aangekondigd
- Big Mutha Trucks 2 aangekondigd
- Comflict Vietnam aangekondigd
- Nieuwe engine maakt Otogi beeldschoon
- Nieuwe reeks ESPN titels van Sega
- Xbox Live nieuws Spikeout
- Prince Of Persia 2 screens en info
- Konami kondigt titels aan
- Galleon release date
- The Last Job aangekondigd
- Unieke licentiewagens in Juiced
- Meer informatie over Far Cry: Instincts
- Jade Empire geplanned in Maart 2005
- Microsoft toont 13 spellen
- Microsoft komt met Forza Motorsports
- Xbox persconferentie verslag
- Halo 2 komt naar je toe
- EA komt met Live
- Mechassault 2 website online
- Dreamfall's eerste screens
- Midway maakt line-up bekend.
- Eerste foto's van E3 beurs
- Insidegamer en E3
- E3 : Verwachtingen Xbox

Gamer.nl
- Gamer.nl E3 page
Hier verzameld Gamer.nl al het E3 nieuws.

Gamespot
- Gamespot E3 page
Hier verzameld Gamespot al het materiaal wat ze tegenkomen. Niet te missen link dus.

Nou, de E3 kan van start gaan wat mij betreft ;)

[ Voor 112% gewijzigd door Wom op 12-05-2004 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 19:27:
Eerlijk gezegd heb ik niet zo veel vertrouwen in Splinter Cell 3. De release is gewoon te snel. Ik denk dat het eerder een soort update wordt, dan een compleet nieuw spel.
Splinter Cell 2 was althans wel een toppertje, sure, Single Player was misschien niet helemal vernieuwend .... maar wel nog steeds hoge klasse .... de kleine dingen die veranderd waren, waren namelijk ERG goed .... de Multiplayer was ook zeker origineel en vernieuwend (helaas geen Xbox live).

Ik dacht dat SC3 vernieuwde graphics zou hebben (de huidige zijn overigens al top), zouden ze een licentie voor een Unreal Engine upgrade hebben of zo (geen idee, maar ik dacht dat het net als Rainbow Six:3 op een Beta-Unreal2-engine draaide). Daarnaast gok ik dat mocht het spel zowieso de klasse van de vorige games hebben, het voor mij wel geslaagd zal zijn. Ik weet niet of ze hier net aan begonnen zijn, of er eigenlijk stiekum ernaast al aan gewerkt hebben. Voor mij is het wel de beste stealthgame ooit, veel betere gameplay dan Metal Gear Solid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 20:15:
[...]

. Voor mij is het wel de beste stealthgame ooit, veel betere gameplay dan Metal Gear Solid.
tja blijft persoonlijjk denk ik ...zelfs al vond ik mgs 2 minder dan deel 1 toch blijft het beter dan splinter cell imho .

kan niet precies beschrijven waarom,maar splinter cell ben ik altijd zo zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
SpeedAddict schreef op 10 mei 2004 @ 18:41:
Iemand enig idee welke site zo ongeveer de games het goedkoopste aanbied?

Wil eigenlijk Top Spin wel aanschaffen, maar natuurlijk wel zo goedkoop mogelijk :)
meestal is www.gcshop.nl ongeveer het goedkoopste... iig erg betrouwbaar hoor ik altijd!

@fartingbob, splinter cell 2 had wel xbox live, dat was juist de grote troef van het hele spel :D. speelt tof trouwens! edit: oh, suffe kop van mij :P, beetje laat, je bedoeld zeker dat je zelf geen live! hebt :)

[ Voor 9% gewijzigd door DarkShadow op 10-05-2004 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 14-09 17:53

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 20:15:
[...]
Voor mij is het wel de beste stealthgame ooit, veel betere gameplay dan Metal Gear Solid.
omg ;)

Ik vind persoonlijk metal gear solid 1000x beter als splinter cell. Van metal gear heb ik alle versies die ik nog regelmatig eens uitspeel. Ook omdat het vol met secrets zit (vooral mgs2) en dat heb ik trouwens in nog geen enkel ander spel gezien.

En Solid Snake is voor mij de ultieme held, Sam Fisher mag inpakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-ETz-Memphis Z schreef op 11 mei 2004 @ 00:02:
[...]omg ;)

Ik vind persoonlijk metal gear solid 1000x beter als splinter cell. Van metal gear heb ik alle versies die ik nog regelmatig eens uitspeel. Ook omdat het vol met secrets zit (vooral mgs2) en dat heb ik trouwens in nog geen enkel ander spel gezien.

En Solid Snake is voor mij de ultieme held, Sam Fisher mag inpakken ;)
Ik heb inderdaad geen Xbox live, vandaar da'k die MP niet kan spelen .... ik heb wel de MP trial gespeeld :).

Ja, ieder zijn mening over stealth games, ten eerste vind ik de control beter bij Sam Fisher, je kunt om je heen kijken. En de hele feel denk ik, je moet echt gebruik maken van je stealth, speelt ook vaak in donkere stukken, terwijl in MGS je op de gezichtsvelden van je tegenstander moet letter, net alsof 'ie echt niet verder kan kijken dan dat.

Ik vind beide kickuh games hoor, daar niet van, Splinter Cell gewoon net iets strakker, naast een geloofwaardigere verhaallijn :). Ik heb MGS-1 op de Cube nu, pittig spelletje.

Nu is uiteindelijk alles niet helemaal realistisch. Ik bedoel, hoe dom ben je als iedere keer een lampje verrot geschoten wordt en je blijft zeggen dat het waarschijnlijk niets is :). Maar het blijft moeilijk uitleggen, ik denk gewoon dat ik bij SC een wat echtere stealthfeal heb, het leeft ook meer en de controls zijn echt veel beter. Ik geef toe, dat die Unreal Engine het spel ook wel erg mooi maakt, iets wat bij mij aan sfeer toch veel toevoegt, ik ben niet iemand die echt kickt op graphics alleen, maar in dit geval maakt het het allemaal een stukkie echter, neem nu de schaduwen al. Ik ben wel benieuwd naar MGS3 overigens, die jungle in SC-2 zag er trouwens ook al erg goed uit. Uiteindelijk vind ik het beide goeie games, ik ben namelijk uitgekeken op shooters, en dit is voor mij een beter genre geworden, het kamer/ruimte inlopen + alles neerknallen is voor mij echt een beetje vervelend aan het worden, ik heb gemerkt dat ik steeds sneller verveeld raakte. Ik gok dat misschien Doom III weer eens een shooter voor mij wordt, komt voornamelijk door de sfeer (in dit geval meer door het geluid, dan de beelden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Microsoft shows off the new videophone and dashboard at E3 2004.

Everyone knows that Microsoft prides itself on its online Xbox Live service. What's a service if it doesn't look pretty, right? At the Microsoft's conference tonight, at E3, Microsoft showed off how well the new Live Dashboard works.

Jay Allard began by stating that currently Xbox Live has 150 games and 1 million subscribers worldwide. He summed up by stating, "There's always something to do on Xbox Live" before showing the new dashboard.

Microsoft had former Playboy Playmate, Jenny McCarthy show off the new voice capabilities with a new videophone. The new videophone not only allows gamers to talk, but also allows them to see each other while they communicate. Microsoft promises that the videophone will not only be part of the Xbox Live experience, but also revolutionize social entertainment.

The videophone demonstration showed Jenny McCarthy through Xbox Live to the live audience at the conference. Microsoft claims that gamers will be able to communicate with multiple people at the same time via the videophone.
_o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:26
En een nieuwe trailer van doom3 voor xbox

http://xbox.ign.com/articles/512/512897p1.html?fromint=1

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dit: de kogel is eindelijk door de kerk, nu is het officieel: (zie http://www.easports.com/e3/2004/xboxlive.jsp)
EA SPORTS AND EA GAMES PERFORMING LIVE ON XBOX

Agreement With Microsoft brings Madden NFL, NBA LIVE, FIFA Soccer, NCAA Football and other blockbusters to Xbox Live this year

Redwood City, CA. - May 10, 2004 - Electronic Arts today announced one of the most anticipated events in the history of videogames: EA and Microsoft have struck an agreement that will allow players of EA SPORTS™ and EA GAMES™ titles to compete and play online through Xbox Live™. Players will have access to voice communication, tournaments, ladders and all the fun of online play. Terms of the agreement were not released.
The first game to include Xbox Live capability will be NCAA® Football 2005, scheduled for release in July. Madden NFL 2005, Tiger Woods PGA TOUR® 2005, NASCAR® 2005: Chase For The Cup, NBA LIVE 2005, NHL® 2005, and NCAA® March Madness™ 2005 will follow. EA GAMES titles on Xbox Live include GoldenEye: Rogue Agent™, Need for Speed™ Underground 2, Battlefield: Modern Combat™, Burnout™ 3 and TimeSplitters Future Perfect™.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/content/22050.jpg

_/-\o_ Voor Jenny :9~

;)

[ Voor 4% gewijzigd door ErectionJackson op 11-05-2004 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, Halo 2 komt op 9 November 2004 uit.

http://www.xbw.nl/news/5222/

Yes, Yes, Yes. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Check dit filmpje van Dead or Alive Ultimate: http://media.xbox.ign.com/media/566/566556/vids_1.html

Waanzinnig! Interactie met olifanten, skien op personen, prachtige omgevingen, Tina in string ( ;) ), aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Doom III trailer ziet er wel kick uit. Apart trouwens, Doom III werd getoond toen de GeForce3 aangekondigd werd, en zit er in die Xbox geen GeForce3? Wel apart, in die tijd was wat er in de Xbox zat een beetje de standaard dacht ik .... hebben ze ons toch een beetje zitten foppen gok ik, dat draaide echt niet op een GeForce 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Dat zullen wel gewoon kleine demo's geweest zijn, zodat ze minder hardware-eisen hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien, maar dat monster wat door het level liep was echt super gedetaileerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 11:06:
Mensen, Halo 2 komt op 9 November 2004 uit.

http://www.xbw.nl/news/5222/

Yes, Yes, Yes. :D
Gewoon Ultimate!!

Ik kan echt niet wachten. In de afgelopen vakantie hebben we hier in het cafe een Halo Lan Party gehouden. 4 Xboxen, 4 tv's, 4x Halo, 16 Controllers en 16 sick dudes die elkaar de huid compleet volschelden als de vlag weer eens een keertje pleite is en niemand het in de gaten heeft. En ik hoop dus ook dat Halo 2 zeer goede system link mogelijkheden heeft. Misschien bots? Ik had namelijk zoiets gelezen op het Bungie.net forum. Maar hier zijn ze tot op heden nog niet uit en er is nog nix officeel bevestigd van hun kant uit. Hopen maar dan. Hieronder de screens van Halo 2. Kijk en huiver!!!

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/assets/en-us/Flash/games/halo2/images/image02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/assets/en-us/Flash/games/halo2/images/image03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/assets/en-us/Flash/games/halo2/images/image04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/assets/en-us/Flash/games/halo2/images/image05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/assets/en-us/Flash/games/halo2/images/image06.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/assets/en-us/Flash/games/halo2/images/image07.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/assets/en-us/Flash/games/halo2/images/image08.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/assets/en-us/Flash/games/halo2/images/image09.jpg

Halo 2 Official Website

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Vet :D !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
woei!!!! wat ziet dat er vet uit! Krijg het er warm van :P, nog meer e3 nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

DarkShadow schreef op 11 mei 2004 @ 15:23:
woei!!!! wat ziet dat er vet uit! Krijg het er warm van :P, nog meer e3 nieuws?
Wanneer ik thuis ben post ik weer een verzameling met het E3 xbox nieuws, ben druk aan het verzamelen nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
AudiRS4 schreef op 11 mei 2004 @ 15:37:
[...]

Wanneer ik thuis ben post ik weer een verzameling met het E3 xbox nieuws, ben druk aan het verzamelen nu :P
tnx, beter! Is altijd handig zo'n tabel... nu ff halo filmpjes bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke ik heb wat vraagjes, en ik hoop iemand van jullie de antwoorden :)

ik ben van plan om een xbox aan te schaffen omdat eind dit jaar een predator game verschijnt, en mede ook om ninja gaiden.
dit zijn mn vraagjes:

1. speelt het doosje ook divx films af?
2. ik heb een creative inspire 5300 5.1 set (niet digitaal dus) kan ik die er op aansluiten? (ik heb em nu op mn dvd speler aangesloten met 3 "jack>2tulp" stekkers)
3. hoe zit het met mp3?

alvast bedankt :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 16:42:
oke ik heb wat vraagjes, en ik hoop iemand van jullie de antwoorden :)

ik ben van plan om een xbox aan te schaffen omdat eind dit jaar een predator game verschijnt, en mede ook om ninja gaiden.
dit zijn mn vraagjes:

1. speelt het doosje ook divx films af?
2. ik heb een creative inspire 5300 5.1 set (niet digitaal dus) kan ik die er op aansluiten? (ik heb em nu op mn dvd speler aangesloten met 3 "jack>2tulp" stekkers)
3. hoe zit het met mp3?

alvast bedankt :>
1 & 3: alleen met een modchip
2: nee helaas ;( je hebt een optische digitale ingang nodig op je set. Of je moet een decoder van Creative halen, maar ik weet niet of die al op de markt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke top, bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Ik heb de E3 post weer even aangepast. Ik zal later pas sorteren op nieuws/previews/screens etc. ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Wom op 11-05-2004 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

_/-\o_

Gebouwen en voertuigen die schade oplopen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
zeker beter!

dr is ook een nieuw brother in arms filmpje uit: http://www.gamer.nl/nieuws/22001

De graphics vallen toch tegen, lijken nog veel op mohaa imho, maar er zit wel veel sfeer in de game. Vooral de facial expressions zijn erg goed, alleen de animaties vallen wel weer vies tegen... twijfelachtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pp_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-11-2021

pp_

Ik heb sinds gisteren Ninja Gaiden. Dit spel is super! Ik raad het iedereen aan te kopen. De graphics zijn :9~ en het verhaal is tot nu toe cool. :) De filmpjes tussendoor zijn tevens schitterend. Ik denk wel dat veel mensen het spel niet zullen uitspelen, omdat het toch wel vrij moeilijk is.

Ik zit trouwens in Chapter 4. :)

[ Voor 6% gewijzigd door pp_ op 12-05-2004 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Het begint me hoe langer hoe meer op de vallen hoe weinig multiplayer-games er eigenlijk maar zijn...
Heeft er niemand een lijstje met echt goeie multiplayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Fire69 schreef op 12 mei 2004 @ 11:54:
Het begint me hoe langer hoe meer op de vallen hoe weinig multiplayer-games er eigenlijk maar zijn...
Heeft er niemand een lijstje met echt goeie multiplayer?
Xbox live, of naast elkaar op de bank ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Naast elkaar op de grond. Mijn kabels raken niet tot aan de bank. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Fire69 schreef op 12 mei 2004 @ 13:22:
Naast elkaar op de grond. Mijn kabels raken niet tot aan de bank. :P
:P wijsneus...

Even uit het hoofd wat spellen die puur voor multiplayer bedoelt zijn:
- Fuzion Frenzy (en binnenkort deel 2)
- Kung Fu Chaos
- Cel Damage
- Tetris Worlds
- Whacked!

Er is nog meer, maar daar kom ik even niet op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

AudiRS4 schreef op 12 mei 2004 @ 13:31:
[...]

:P wijsneus...

Even uit het hoofd wat spellen die puur voor multiplayer bedoelt zijn:
- Fuzion Frenzy (en binnenkort deel 2)
- Kung Fu Chaos
- Cel Damage
- Tetris Worlds
- Whacked!

Er is nog meer, maar daar kom ik even niet op :P
Euhm... Audi, je vergeet sowieso Halo. Shame on you!

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

CaptainM schreef op 12 mei 2004 @ 14:16:
[...]

Euhm... Audi, je vergeet sowieso Halo. Shame on you!
Nietus, want die is niet puur voor Multiplayer bedoelt :P
Want dan had ik Top Spin ook moeten noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Dacht gisteren met mijn schoonbroer een avondje te gamen, maar veel schitterende multiplayer zat er niet tussen.
En diegene die jij opnoemt heb ik niet, behalve Halo, maar daar krijgt hij nachtmerries van. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
gewoon samen tony hawken is ook relaxed...

en halo is wel tof :P De eerste medal of honor had ook 2 leuke multiplayer levels (de rest zoog)...

Trouwens niet erg veel bijzonder e3 nieuws vandaag... helemaal geen echt leuke verassingen tot nu toe, beetje teleurstellend...

[ Voor 32% gewijzigd door DarkShadow op 12-05-2004 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

DarkShadow schreef op 12 mei 2004 @ 15:45:

en halo is wel tof :P De eerste medal of honor had ook 2 leuke multiplayer levels (de rest zoog)...

Trouwens niet erg veel bijzonder e3 nieuws vandaag... helemaal geen echt leuke verassingen tot nu toe, beetje teleurstellend...
Die verwacht ik ook niet eerlijk gezegd. Er is toch geen eer te halen op een beurs waar zowel Nintendo als Sony met een nieuwe handheld komen. Ik verwacht meer van Microsofts eigen event komende zomer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 17:48
AudiRS4 schreef op 12 mei 2004 @ 14:19:
[...]

Nietus, want die is niet puur voor Multiplayer bedoelt :P
Want dan had ik Top Spin ook moeten noemen.
Unreal Championship :)

En vergeet Timesplitters 2 niet. De multiplayer opties daarvan zijn ook heel uitgebreid.

The sentence below is true.
The sentence above is false.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

De besturing is echter wat teveel wennen voor mensen die het niet dagelijks spelen en alleen af en toe multiplayeren, althans, dat is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

DarkShadow schreef op 12 mei 2004 @ 15:45:

Houd er rekening mee dat de E3 eigenlijk pas twee uurtjes geleden begonnen is :) We kunnen dus nog redelijk wat media verwachten als we geluk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Bah! Stomme Ninja Gaiden :P
Zit al vast bij de eerste eindbaas.
Die gozer gooit me gewoon op de grond als ik block. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mwillaer/xboxe3.gif
Xboxworld.nl
- Nieuws over nieuwe Timesplitters
- Delta Force: Black Hawk down screens - Burnout 3 screenshots
- Rainbow Six 3 Black Arrow rukt op
- Prince Of Persia 2 screens
- Full Spectrum Warriors screens
- The Red Star Screens
- Spiderman 2 komt eraan
- Call Of Duty screens
- Helse monsters in Doom III shots
- Mercenaries screenshots
- Kotor 2 screens
- Snelle Indycar Series 2005 screens - Speel met Spyro
- Van Helsing screenshots
- Nieuwe screens van The Bard's tale
- Magisch plaatjes Otogi 2
- Snelle screens van Outrun 2
- Screens van Sega's Spikeout
- Silent Hill 4 screens
- Releasedatum Galleon
- Vervolg op The Turtles
- Screens Conflict: Vietnam
- Nieuwe trailer destroy all humans
- Nieuwe screens Sudeki
- Eerste details Outlaw Golf 2
- Dance Dance Revolution Megamix 2 aangekondigd.
- Battlefield: Modern Combat screens
- Nieuwe screens Worms Forts
- Nieuwe filmpjes Burnout 3
- Nieuwe screens van Fable
- Unreal Championship 2 screens
- Screens van Jade Empire
- Nieuwe screens B.C.
- Nieuwe screens Kameo
- E3 Trailer Mechassault 2
- Trailer en screens van Forza Motorsports
- Nieuwe naam Conker + Trailer
- Microsoft brengt Xtoy
- EA gaat op Live
- Xboxworld aanwezig op E3
- Halo 2 dagboek - Bereid je voor op de E3

Xboxarena.nl
- Def Jam: Fight for NY screens
- Burnout 3 laat screens zien
- Black Hawk Down screens
- Project Zero 2 aangekondigd
- Nieuwe Doom III screens
- DOA Ultimate screens en info
- Tecmo kondigt GunGriffon aan
- Crash & Burn screens
- Lotr: Lord Of The Third Age screens
- Shark Tale screens
- X-men Legends screens
- Juiced screenshots
- The Urbz: Sims In The City screens
- Timesplitters Future Perfect screens
- Star Wars Battlefront Trailer
- Trailer Republic Commando
- Kotor: Sith Lords in actie
- Nieuwe POP2 screens
- Nieuwe Leisure Suite Larry screens
- Headhunter Redemption Screens
- The Bard's tale screens
- Goldeneye 2 screens
- Fightclub screens
- Indycar Series 2005 screens
- Colin Mcrae Rally 5 screens
- MTV Music Generation 3 screens
- Screenshots Starcraft: Ghost
- Artwork Otogi 2
- Nieuwe screens Outrun 2
- Worms: Forts under siege screens
- Trailer DOA: Online
- Silent Hill 4 screenshots
- Scheuren met Richard Burns
- Spikeout toont nieuwe screens
- Artshot van RS3: Black Arrow
- Burnout 3 toont nieuwe screens
- Kameo screenshots
- Stevige mechs op Mechassault 2 screens
- Jade Empire schittert
- Unreal Championship 2 toont zich ook
- Ook Fable laat zich zien
- Magische nieuwe screens Sudeki
- Oeroude stammen in B.C.
- Doom's nieuwe trailer
- Conker krijgt namechange en trailer
- Eerste screens Battlefield
- Webcammen over Live
- Forza Motorsports officieel aangekondigd
- Xbox Live Arcade aangekondigd
- EA gaat eindelijk Live
- Halo releasedatum : 9 november
- Geen verassingen op E3 lijst Microsoft

Insidegamer.nl
- Meer details Outrun 2
- Meer details Forza Motersports
- Duizend mensen hebben Halo 2 al kunnen spelen
- Delta Force Black Hawk Down aangekondigd
- Capcom lanceert E3 website
- Beelden Tasmanian Ty 2
- Eerste beelden Tiger Woods 2005
- Nieuwe feiten over Pariah
- Meer nieuws omtrent DOA4
- Namco lanceert E3 site
- Doa 4 naar opvolger Xbox?
- Nieuwe beelden T3
- Knight Rider 2 in ontwikkeling
Tecmo kondigd GunGriffion aan
- Call Of Duty screens
- Combat Elite aangekondigd
- Aquanox naar consoles
- Star Wars Rebublic Commando screens
- KOTOR 2 beelden en informatie
- Meer Info Mercenaries
- Operation Flashpoint verschijnt in de herst
- Ook IG heeft nieuws over de dick van roddick of wat dan ook...
- Meer over Ghost Recon 2
- Info nieuwe Spyro game
- Iron Phoenix website online
- Starcraft Ghost aangekondigd
- Snowblind aangekondigd
- Big Mutha Trucks 2 aangekondigd
- Comflict Vietnam aangekondigd
- Nieuwe engine maakt Otogi beeldschoon
- Nieuwe reeks ESPN titels van Sega
- Xbox Live nieuws Spikeout
- Prince Of Persia 2 screens en info
- Konami kondigt titels aan
- Galleon release date
- The Last Job aangekondigd
- Unieke licentiewagens in Juiced
- Meer informatie over Far Cry: Instincts
- Jade Empire geplanned in Maart 2005
- Microsoft toont 13 spellen
- Microsoft komt met Forza Motorsports
- Xbox persconferentie verslag
- Halo 2 komt naar je toe
- EA komt met Live
- Mechassault 2 website online
- Dreamfall's eerste screens
- Midway maakt line-up bekend.
- Eerste foto's van E3 beurs
- Insidegamer en E3
- E3 : Verwachtingen Xbox

Gamer.nl
- Gamer.nl E3 page
Hier verzameld Gamer.nl al het E3 nieuws.

Gamespot
- Gamespot E3 page
Hier verzameld Gamespot al het materiaal wat ze tegenkomen. Niet te missen link dus.

Lijst is weer bijgewerkt, na de E3 zal ik alles op catagorie en per titel sorteren. :)
ErectionJackson schreef op 12 mei 2004 @ 18:51:
[...]

Houd er rekening mee dat de E3 eigenlijk pas twee uurtjes geleden begonnen is :) We kunnen dus nog redelijk wat media verwachten als we geluk hebben.
Nog meer ? :P

- Zucht -

:+

[ Voor 45% gewijzigd door Wom op 13-05-2004 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

AudiRS4 schreef op 12 mei 2004 @ 21:09:
Lijst is weer bijgewerkt, na de E3 zal ik alles op catagorie en per titel sorteren. :)

[...]

Nog meer ? :P

- Zucht -

:+
Ik refereerde alvast aan jouw aankomende post :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er al meer nieuws over predator:cj? :)

waar kan je eigenlijk het beste (goedkoopste?) een xbox halen tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Is er nog nieuws van konami over al dan niet live support voor PES??

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@NIC schreef op 12 mei 2004 @ 19:34:
Moet je misschien iets anders proberen :):

1) Muurlopen + aanvallen

2) Y ingedrukt houden en loslaten als íe dichtbij is.

3) Springen, stick bewegen richting bijand + Y.

Dat zijn tot nu toe bij mij de moves die ik gebruik bij bosses, en daarnaast de nodige ontwijkingen dmv springen en rolbewegingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Patrick: Basically, this isn’t quite Dead or Alive 4, but you’re bringing it up to speed past Dead or Alive 3?
Tomonobu Itagaki: DoA 4 is going to be on the next Xbox; the next generation consoles. Have you played Dead or Alive 3?
Patrick: Yes, I have.
Itagaki: It’s going to be a completely different game on a different system.
DOA 4 komt dus op de volgende Xbox uit. Aangezien ik een enorme graphics-whore ben, kan ik nu al niet wachten op de eerste screens volgend jaar ;) Ik denk eerlijk gezegd dat Itagaki wapens in de game gaat stoppen. Zou wel enorm gaaf zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Nee, geen wapens. Dat is totaal niet de DOA stijl. Daar heb je Soul Calibur voor :P
Het blokken en het overpakken van moves is meer DOA stijl.
Maargoed, compleet anders zeggen ze zelf, dus wie weet krijg je wel gelijk.

Stiekem wordt het gewoon een keiharde porn game, let maar op :P

[ Voor 16% gewijzigd door Wom op 14-05-2004 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pp_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-11-2021

pp_

M@NIC schreef op 12 mei 2004 @ 19:34:
Ik heb hem steeds naar de muur gelokt en daarna ben ik steeds via de muur omhoog gelopen en naar beneden gesprongen met Y. :) Als je dit meerdere keren doet win je. Niet heel het health-balkje gaat ook leeg. :) Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

AudiRS4 schreef op 14 mei 2004 @ 11:54:
Nee, geen wapens. Dat is totaal niet de DOA stijl. Daar heb je Soul Calibur voor :P
Het blokken en het overpakken van moves is meer DOA stijl.
Maargoed, compleet anders zeggen ze zelf, dus wie weet krijg je wel gelijk.

Stiekem wordt het gewoon een keiharde porn game, let maar op :P
Soul Calibur heeft allemaal overdreven wapens, DOA moet meer Ninja-style gaan. Dragon Sword, nunchaku's, shuryken, a la Ninja Gaiden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Koop dan die Tenchu game voor de Xbox als je zo graag Ninja speelt ;)
Nee, ik vind het mooie van DOA juist dat het hand to hand combat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErectionJackson schreef op 14 mei 2004 @ 13:43:
[...]

Soul Calibur heeft allemaal overdreven wapens, DOA moet meer Ninja-style gaan. Dragon Sword, nunchaku's, shuryken, a la Ninja Gaiden dus.
ga aub turtles spelen ofzo maar laat klassiekers wat ze zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 14:02:
[...]

ga aub turtles spelen ofzo maar laat klassiekers wat ze zijn
:P Nee man, van mij mag er zeker een weapons tournament of zo aan toegevoegd worden. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Cultuurbarbaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Ja sorry, ik vind Hayabusa nu eenmaal het gaafste personage uit de game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

ErectionJackson schreef op 14 mei 2004 @ 14:10:
[...]

Ja sorry, ik vind Hayabusa nu eenmaal het gaafste personage uit de game :P
Nou, speel Ninja Gaiden uit en laat DOA met rust wil je :P

Trouwens, weinig Xbox nieuws op de E3 hoor, maar matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

AudiRS4 schreef op 14 mei 2004 @ 14:13:
[...]

Trouwens, weinig Xbox nieuws op de E3 hoor, maar matig.
Eens, ik vond trouwens het Ghost Recon 2 filmpje wel leuk om te zien. Geen Xbox only, maar lijkt me wel een aardig spel worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was/is Halo 2 speelbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Multiplayer alleen geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AudiRS4 schreef op 14 mei 2004 @ 14:37:
[...]

Multiplayer alleen geloof ik.
Ben benieuwd hoe dat was.

Vanavond effe naar gamekings kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 15:15:
[...]

Ben benieuwd hoe dat was.

Vanavond effe naar gamekings kijken.
Is dat al E3 uitzending ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat al E3 uitzending ?
Ik neem aan van wel.

Misschien zijn ze al gepost, maar heb geen zin om heel de topic door te zoeken.

2 screenshots van de Xbox versie van Far Cry.

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200405/1084454158_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200405/1084454158_1.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamekings is morgen en zondag btw, vrijdag niet :(. Ik moet zowieso bij iemand anders kijken, in Vlaardingen hebben ze die lompe zender niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 17:25:
Gamekings is morgen en zondag btw, vrijdag niet :(. Ik moet zowieso bij iemand anders kijken, in Vlaardingen hebben ze die lompe zender niet.
gamekings is vandaag hoor :? ik zag het net nog staan op teletekst.

ik denk alleen niet dat het al de E3 ep is. want monteren kost heel wat tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
hmm vind die far cry screens toch wat tegenvallen eerlijk gezegd, niet alleen een lagere res, maar ook veel lelijkere textures etc... en minder begroeiing, wordt ff afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

DarkShadow schreef op 15 mei 2004 @ 00:19:
hmm vind die far cry screens toch wat tegenvallen eerlijk gezegd, niet alleen een lagere res, maar ook veel lelijkere textures etc... en minder begroeiing, wordt ff afwachten
Inderdaad, erg wazig allemaal. E3 update komt trouwens morgen hoor, heb even geen zin gehad ;)

En even de groeten aan de mensen van CC die stiekem meekijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjongejonge er zou toch weinig verschil zitten tussen de pc en xboxversie van de xbox ? :Z

Dit lijkt er niet op imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Focus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 09:33
AudiRS4 schreef op 15 mei 2004 @ 00:28:
[...]

Inderdaad, erg wazig allemaal. E3 update komt trouwens morgen hoor, heb even geen zin gehad ;)

En even de groeten aan de mensen van CC die stiekem meekijken ;)
*ff offtopic

Groeten back :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Ik ben weer wat nieuws aan het verzamelen, maar wilde deze is wel uitermate interessant te noemen.

Klik hier

Terfwoorden: Square-Enix, Xbox(2), Live.

;)

// paar uur later : jezus wat een spellingsfouten zeg... :P

[ Voor 13% gewijzigd door Wom op 15-05-2004 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 22:36
Lijkt mij irritant spelen met die XBOX controllers. (tenminste, bij mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
masser120 schreef op 15 mei 2004 @ 22:43:
Lijkt mij irritant spelen met die XBOX controllers. (tenminste, bij mij)
wat?

als je far cry bedoeld, moet je nog maar eens halo spelen, dat hoeven ze alleen over te nemen en ik ben tevree :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
AudiRS4: schandalig dat deze niet in je E3-post staat!! :(

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Iemand al red dead revolver gespeeld? Schijnt een goede western game te zijn, beter dan Dead man's hand... Ben erg benieuwt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Fire69 schreef op 16 mei 2004 @ 11:46:
AudiRS4: schandalig dat deze niet in je E3-post staat!! :(

;)
Ik ben toch bezig met alles op catagorie te zetten, kan deze mooi bij :P

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste