[PC/Xbox] Brothers in Arms

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:
  • 1.680 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Afbeeldingslocatie: http://home.aim.hsbrabant.nl/s135595/Pictures/bia_pics/bia_header.jpg
Introductie

Eind maart van 2004 heeft Gearbox Software een raadselachtige site (warstory.net) op het net gezet, met kleine screenshots en rare quotes. Er waren alleen nog maar speculaties en het enige wat er bekend werd gemaakt, was dat het een Tweede Wereldoorlog shootergame zou worden. Op 17 april zou het spel onthuld worden. Om het inmiddels redelijk groot geïnteresseerde publiek te behouden, is de informatie al op 13 april vrijgekomen. Ubisoft is uitgever van de titel 'Brothers in Arms', welke in oktober van 2004 uit zou moeten komen. Deze datum is later verzet naar 17 maart 2005.

Gearbox Software heeft jaren lang in het diepste geheim aan Brothers in Arms RH30 gewerkt, al eerder als dat een van de Medal of Honor series en Call of Duty uit is gekomen. In deze tijd hebben de makers heel veel tijd gestoken in het bestuderen van de Tweede Wereldoorlog geschiedenis. Het is dus wel duidelijk dat dit een hele goede game gaat worden.

Afbeeldingslocatie: http://www.brothersinarms.nl/images/warstory.jpg

Wat is Brothers in Arms?

Brothers in Arms RH30 is gebaseerd op een waargebeurd verhaal over een 101st Airborne Division parachutisten squad die tijdens D-Day, op 6 juni 1944, met parachutes voet aan grond zetten aan de Franse kust in Normandië. Een poging om de Duitse onderdrukking te stoppen. Als sergeant Matt Baker leid je een squad, die van jouw beslissingen afhangt. D-Day is al vaak het middelpunt geweest van spellen en films. Denk bijvoorbeeld aan de populaire first person shooter Medal of Honor en de onvergetelijke filmserie Band of Brothers.

Na jaren lang onderzoek en game design onderscheid Brothers in Arms RH30 zich van al deze 'impressies' en zal het de meest realistische Tweede Wereldoorlog game ooit worden. De makers hebben historische (lucht)foto's gebruikt om de gebieden zo echt mogelijk na te maken en opmerkelijk is ook het uitzicht; er zijn momenten waarbij het mogelijk is om kilometers ver te kijken.

Het doel van Gearbox is het laten zien van de harde, ongecensureerde en emotionele kant van de oorlog. Met een totaal nieuwe gameplay, een uniek verhaal en prachtige muziek van het Philharmonisch Orkest Praag zal Brothers in Arms zich onderscheiden van alle andere (oorlog)games.

Randy Pitchford, president van Gearbox Software noemt Brothers in Arms RH30 de ultieme Tweede Wereldoorlog gevechtservaring.

Afbeeldingslocatie: http://home.aim.hsbrabant.nl/s135595/Pictures/bia_pics/bia2.jpg

Realisme

Je bent geen held die alles in z'n eentje moet opklaren; samenwerking is een hele belangrijke factor in Brothers in Arms. Wanneer je je squad niet goed leidt, worden je teammaten neergeschoten. Zij zijn immers ook geen 'wondersoldaten'. Zonder je squad ben je niets meer, dus zul je falen in je missie.

Misschien wel het indrukwekkendste aan Brothers in Arms RH30 is dat alle gebieden, huizen en personages zo precies mogelijk hetzelfde lijken als 60 jaar geleden. Dit hebben de makers waar kunnen maken door foto's en luchtfoto's van de Army Signal Corps uit die tijd na te maken met de computer en met mensen als Colonel John Antal (militair adviseur) te werken. Het Gearbox team weet bijna alle gebeurtenissen van de oorlog en om de sfeer te krijgen en voor te kunnen stellen hoe het in die tijd was, zijn ze naar Normandië geweest. Ook hebben ze met alle wapens uit die tijd geschoten om het vervolgens zo realistisch mogelijk na te maken.

De "Veteranen van de Buitenlandse Stichting van Oorlogen", die in de gaten houd of oorlogsgames geen negatief beeld geven over de oud-millitairen, heeft Brothers in Arms in 2004 goedgekeurd. Ze zeggen het zelfs een goede manier te vinden om de oud-millitairen en oorlogslachtoffers te herdenken.

Source: http://www.brothersinarms.nl
Afbeeldingslocatie: http://home.aim.hsbrabant.nl/s135595/Pictures/bia_pics/bia3.jpg

Systeemeisen

* Ondersteunende OS: Windows® 98SE/ME/2000/XP
* Processor: Pentium® III or AMD Athlon™ 1 GHz (Pentium IV of AMD Athlon 2.5 GHz aanbevolen)
* RAM: 512 MB (1 GB aanbevolen)
* Videokaart: 32 MB DirectX® 9.0c compliant (128 MB aanbevolen)
* Geluidskaart: 16-bit DirectX 9.0c geluidskaart (EAX aanbevolen) (Dolby® Digital Live nodig voor Dolby Digital audio)
* DirectX Version: DirectX 9.0c of hoger (staat op de disc)
* CD-ROM: 4X DVD (8X CD aanbevolen)
* Harde Schijf ruimte: 4 GB vrij (5 GB aanbevolen)
* Randapperatuur: Windows-compatibebele muis en keyboard vereist
* Multiplay: Breedband modem, 64 Kbps upload (128 Kbps aanbevolen)
* Ondersteunde videokaarten op de tijd van deze release: ATI Radeon 8500/9000/X series en de NVIDIA® GeForce™ 3/4/FX/6 series

(GeForce 4 MX wordt niet ondersteund!)
Laptop modellen van deze kaarten worden niet ondersteund.

Deze chipsets zijn de enigste die Brothers in Arms Road to Hill 30 zullen draaien. Extra chipsets worden mogelijk na de release ondersteund. Voor een bijgehouden lijst van ondersteunende chipsets, zie de FAQ voor dit spel op: http://support.ubi.com.

Afbeeldingslocatie: http://home.aim.hsbrabant.nl/s135595/Pictures/bia_pics/bia4.jpg

Overige

Screenshots
klik!

Release Dates
PC : 17 Maart 2005
XBOX: OUT NOW!
PS2: 17 Maart 2005

FAQ
Walkthrough (engels)

Waar kan ik de demo downloaden?
De Brothers in Arms Road to Hill 30 demo zal twee tot drie weken na de Europese game release (17 maart) uitgebracht worden en bevat twee levels.

Update: aangezien Gearbox veel tijd heeft besteed aan de patch en andere support, zal de demo helaas wat later uitkomen.

Check onderstaande links voor uitgebreide info (characters, wapens, movies enz.)
Links

Officiële Site
Nederlandse BiA Website
Geinige BiA Comic :)
(E3) Trailers en Screenshots
Worthplaying Preview
Gamer.nl Preview I
Gamer.nl Preview II
UGO Preview
by Pendaco

Afbeeldingslocatie: http://home.aim.hsbrabant.nl/s135595/Pictures/bia_pics/bia_paragraph2.jpg

[ Voor 129% gewijzigd door ADMK op 09-04-2005 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:22

Infinchible

Woef!

Damn, die screenshots zien er wel errug goed uit... :)
Weer een spel waar je strax een next-gen vidkaartje voor nodig hebt.
Dit is er toch echt eentje om in de gaten te houden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-09 20:21

steveman

Comfortabel ten onder

damn... ziet er zeer gelikt uit, ook mooi gezicht met die P47's in de lucht. Daar gaat een heel zwaar systeem een behoorlijke kluif aan hebben ben ik bang :/

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

offtopic:
Kun je de links niet gewoon clickable maken? is een stuk makkelijker

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 12:44

MAZZA

Barbie is er weer!

Zeker de Far Cry engine :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het werd tijd ook! Heb nu dat hidden and dangerous 2 al tig keer uitgespeeld. Dit wordt zeker een toppertje, kan haast niet anders zou je nu al denken! (voor mij dan). Ik hoop dat het erg realistisch wordt a la hidden and dangerous en dus niet de shooter kant uitgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:02
MAZZA schreef op 13 april 2004 @ 21:42:
Zeker de Far Cry engine :)
Denk niet dat het het Far Cry engine is, check die bomen maar .. heel anders dan in Far Cry ( sprites in deze game en in Far Cry niet )

Iig spel ziet er wel flex uit :)

Tis een Preview ... is totaal wat anders dan review --> review is eindoordeel met cijfer en preview is nog niet af en nog geen cijfer ... dacht nu al namelijk dat dit spel uit was

[ Voor 5% gewijzigd door Ikkuh84 op 13-04-2004 21:59 ]

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:56

| I've got permission to color outside the lines |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iambig
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 22:04

iambig

* z.o.z *

Wauw... effe in de gaten houden dit spel :P

[ Voor 72% gewijzigd door iambig op 13-04-2004 22:03 ]

NEE: dit is geen signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Wow, check het gras op deze screenshot, echt mooi :). Ik ga deze titel zeker in de gaten houden. En nou maar hopen dat je echt de hele tijd in een groepje van een stuk of 8 a 10 man vecht, en niet zoals bij CoD 3 missies in een groepje en de rest niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 19:07
:9~ _/-\o_ :9~ @ de screens
Zien er erg goed uit. Maar das weinig nieuws tegenwoordig.

Maar waar ik toch weer van baal. _Weer_ een WW2 game. Ik weet niet hoor maar de WW2 games beginnen me een beetje te irriteren. in 2 a 3 jaar zijn er volgensmij wel 10 WW2 games uitgekomen. Inmiddels verplaatst het zich een beetje naar Vietnam maar toch.. :O

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:42
zag de screens gisteren, ziet er echt heel goed uit! Sfeervoller en echter dan Far cry, moet ook wel, maar idd de begroeing van Far Cry is beter, dit zijn platte textures, toch nog steeds erg mooi...

Ik las trouwens hier dat de game al in Oktober op de Xbox en de PC uitkomt... voor de Xbox ben ik benieuwt of er Live! ondersteuning bij zit :P (kwijl)
In 2005 pas op de ps2 en de gc... ben benieuwt of dat nog wat wordt. Veel multiconsole tegenwoordig, vooral door ubisoft, aan de ene kant erg toe te juichen, als het maar niet ten koste gaat van de kwaliteit, maar ubisoft kennende zal dat wel goed komen... Dat bedrijf is echt heeel goed bezig de laatste tijd, eigenlijk verantwoordelijk voor praktisch elke topper van de laatste maanden...
Realisme speelt een belangrijke rol in de game, en dat zal dan ook te merken zijn aan de gameplay. In tegenstelling tot Call of Duty maak je in dit spel niet het halve Duitse leger af, en zul je heel wat tactischer te werk moeten gaan. Zo kun je bijvoorbeeld maar twee wapens tegelijk dragen a la Halo, zul je door je ironsight moeten kijken om goed te mikken en zal springen niet altijd voordelig uitpakken.

Een grote rol is weggelegd voor je teamleden, en de ontwikkelaars hebben dan ook veel van hun inspiratie uit Band of Brothers gehaald. Je teamleden blijven het hele spel bij je en je zult veel achtergrondinformatie over ze te weten komen om een broeder gevoel te creëren. Verder kan je ze tijdens de missie's in Rainbow Six-stijl commands geven, en dat zal nodig zijn om vijanden bijvoorbeeld te flanken. Omdat soldaten zich in het echt niet zo makkelijk door hun hoofd laten schieten zul je ook veel gebruik moeten maken van suppressing fire.
hmm beter, niet dom schieten, Call of duty was ik zo zat, er zaten maar een paar echt mooie levels in... Dit zal wel een iets meer actie georienteerde hidden and dangerous 2 worden...

[ Voor 43% gewijzigd door DarkShadow op 14-04-2004 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
hmmm hier een hele toffe preview:
http://www.ugo.com/channe...rothersinarms/default.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Ik hoop dat dit een soort tactische WW2 FPS Game wordt en neit zo'n arcade fps game, wordt er een beetje zat van, maar het is best wel leuk om te doen. die screenshots zijn echt wel geil :9~

OMG Oktober 2005 pas :'(

[ Voor 9% gewijzigd door ADMK op 14-04-2004 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn ik kan geen genoeg krijgen van dit soort spellen, vooral omdat ze steeds beter worden.

Ik hoop echt dat ze ook een beetje 'emotie' weten over te brengen in de missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ADMK schreef op 14 april 2004 @ 14:23:
Ik hoop dat dit een soort tactische WW2 FPS Game wordt en neit zo'n arcade fps game, wordt er een beetje zat van, maar het is best wel leuk om te doen. die screenshots zijn echt wel geil :9~

OMG Oktober 2005 pas :'(
oktober 2005?

hier: http://www.ugo.com/channe...rothersinarms/default.asp

staat toch echt: Enter Ubisoft's Brothers in Arms, and a whole new World War II experience coming to PC and Xbox at the end of this year, PS2 and Gamecube early next.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

next year, dat is dus 2005 (toch?)

Ah, early next year, sorry las ff niet goed :+

[ Voor 46% gewijzigd door Bleet op 14-04-2004 19:16 ]

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Lees ik het goed? Deze jaar Oktober? :D

had het niet goed gelezen bij die UGO preview, door die k.u.t add

[ Voor 47% gewijzigd door ADMK op 14-04-2004 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Nieuwe screens en nieuws :9~

http://www.gamer.nl/nieuws/21663
http://www.gamespot.com/x...arms/preview_6093886.html

[ Voor 38% gewijzigd door ADMK op 20-04-2004 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjiiiit moet ik weer een nieuwe pc kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, dit wordt echt het toetje van de WW2 games denk ik.
Niet te geloven dat ik de reviews van dit spel tot vandaag toe gemist had :S

Het genre is een beetje uitgeput, maar dit lijkt me toch een enorm goed spel om het mee af te sluiten.
Na moh:aa is er in mijn ogen geen enkele realistische WW2 game in die style uitgekomen die echt aan zijn verwachtingen voldeed.
bf1942 was dan wel een enorme topper, maar in een compleet andere style en (laten we eerlijk zijn) niet echt realistisch.
Een Moh:aa style game, met band of brother feeling en rainbow six a'like team play. :9~
Ik kan niet wachten op meer screenshots en details.
Laat de E3 nou maar komen :)

Weet iemand al iets meer over de multiplay op de PC?
Ik las ergens dat het maximaal MP players op 4 stond, maar dat is voor de consoles neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THPSrulez
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 09:44

THPSrulez

Kijk uit malloot een kokosnoot

@Gamer2K

Ik vind MoH:AA eerlijk gezegd verre van realistisch, ik vond Call of Duty, alleen qua feeling al realistischer, maar volgens mij is er behalve Hidden and Dangerous vrijwel geen enkel WO2 spel wat echt realistische gameplay bied.
Misschien dat Brothers in Arms hier verandering in brengt ;)
Ik ben benieuwd in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THPSrulez schreef op 10 mei 2004 @ 09:43:
@Gamer2K

Ik vind MoH:AA eerlijk gezegd verre van realistisch, ik vond Call of Duty, alleen qua feeling al realistischer, maar volgens mij is er behalve Hidden and Dangerous vrijwel geen enkel WO2 spel wat echt realistische gameplay bied.
Misschien dat Brothers in Arms hier verandering in brengt ;)
Ik ben benieuwd in ieder geval.
Ja, ok, mohaa is niet realistisch, maar als je naar CoD kijkt, dat is een betere mohaa, met meer teamplay en realisme, maar het was voor mij niet vernieuwend.
De SP had ik zo uit en voor MP gaat mijn voorkeur nogsteeds naar mohaa :S

Laten we idd hopen dat BIA hier verandering in gaat brengen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 14:42
WHOOWH
Dat lijkt me wel een erg kewl spel.
Ziet er lekker uit. Ook vliegmissies, dat is ook wel iets wat je mist in MoHAA en CoD en die spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste bewegende beelden zijn hier!!!!!!!
E3 trailertje :)

klik

_O_

Heel netjes.
Die bewegingen zijn super realistisch.
Waarschuwing: Na het zien van dit filmpje kan je helemaal niet meer wachten op de realease :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
*huilt*

Server Already At
Maximum Capacity

Kan iemand die hem al heeft hosten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Laatst online: 14-09 13:03
Als je effe bij 3dgamers zelf kijkt hebben ze zelf al wat mirrors.
http://www.3dgamers.com/d.../bia_trailer_640.zip.html
De australie FTP mirror ging bij mij iig snel genoeg. :)

Over spel zelf, ziet er leuk uit, maar iig niet zo indrukwekkend meer als eerste CoD beelden. :)
Als ik het zo zie ben jij leider van 13 man, hopelijk is de AI ook goed genoeg zodat je niet geheel gek word als er weer eens 1 dood zou gaan. (Nog beter Co-op met 13 man over internet. :Y))

[ Voor 43% gewijzigd door Albinoraptor op 11-05-2004 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Het doet me een beetje denke aan de gouwe ouwe operation flashpoint tijde... toen je je helemaal dood zat te ergeren omdat je maar 1 x per missie kon saven
:) Heerlijk :)

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:9 Slurp Slurp :P

Ziet er veelbelovend uit op de screens....
Hopen dat ze veel aandacht besteden aan de mp functie !

*Bookmarked*

___________________-

Overigens host ik hem maar even mee:

http://www.tdjproductions.com/bia_trailer_640.zip

(100Mbit - No limit's - Unlimited users)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2004 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235

domi235

Magic!

Is er al wat bekend over de systeem eisen? Of laten ze ons daar nog ff lekker op wachten :9 En idd, de invloed van Band of Brothers zie je toch wel een beetje in de trailer.

En wat mij betreft mag de titelsong ook wel "Dire Straits - Brothers in arms" zijn :+

(bookmarked Indeed :) )

[ Voor 56% gewijzigd door domi235 op 11-05-2004 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
http://www.3dgamers.com/d.../bia_trailer_640.zip.html

eerste filmpje!

@titelsong, ksluit me aan bij dominator :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha ultieme realism shooter.... right.

er is maar een ultra-realism shooter met WW2 theme en dat is Red Orchestra. Een commercieel spel zal NOOIT de mate van realisme toepassen zoals die in RO is, de leercurve is te steil en de spelerdoelgroep te smal

just my 2 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
lol....

*kuch* Hidden & Dangerous II *kuch*

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235

domi235

Magic!

Hm Hidden & Dangerous 2 hebk ook gekocht, maar vond de MP een beetje tegenvallen, vooral het aantal servers was gwoon TE weinig :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
das wel jammer ja, maar het blijft een leuke game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

jezus die trailer!!! Lijkt wel een trailer van een film zo met die prachtige beelden en die geweldige hans zimmer/john williams -a-like muziek _o_

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En men heeft weer wat meer ingame materiaal vrijgegeven.

Het is een 13 minuten lang filmpje gemaakt tijdens de e3.

Met cam gefilmd dus.

http://files.3dretreat.com/repo1/news/broinarms.wmv

Beetje rot kwaliteit, maar perfect te zien.

Die paradrop.
Dat bewegende gras.
ALLES IS ZO FUCKING MOOI! _O_

Ook dat overzicht, je kunt even rustig je tactiek plannen, alles wat je gezien hebt kan je bekijken in je situatie schets.
Echt lachen :)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2004 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

De ingame beelden zien er echt super uit :9~ Over de kwaliteit van de graphics valt niet veel te zeggen aangezien de kwaliteit van de film niet al te best is, maar de teamplay en het roterende overzicht is zeer fraai.

Dit gaat de Realism FPS van het jaar 2005 kunnen worden :P

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silentsnow schreef op 27 mei 2004 @ 04:47:

Dit gaat de Realism FPS van het jaar 2005 kunnen worden :P
mwoah, je wilt niet weten wat er voor 2005 nog allemaal mogelijk is.

het wordt mij tegenwoordig een beetje te gek die aankondigingen 2 jaar van te voren, zo raken spellen veel te overhyped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow

silentsnow

« '-_-' »

Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 05:09:
[...]

mwoah, je wilt niet weten wat er voor 2005 nog allemaal mogelijk is.

het wordt mij tegenwoordig een beetje te gek die aankondigingen 2 jaar van te voren, zo raken spellen veel te overhyped.
Wat zijn de andere hanshebbers? STALKER komt in 2004, Men of Valor ziet er niet fantastisch uit, van Sabotage 1943 hoor ik niets meer, en spellen als Mortyr 2, Sniper Elite en Beyond Normandy zijn kansloos.

The trade of the tools

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:08

Dax

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200404/1081876748_0.jpg

Zie ik daar High dynamic range lightning? :9~
Betekend dat je dus wel een (zware) dx9 kaart nodig hebt voor alle effecten! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, je zal wel een flink systeempje nodig hebben om het spel optimaal te kunnen draaien.

Die vliegtuig drop in dat filmpje..
Ookal is het dan met een cammetje gemaakt.. de kwaliteit schiet mijn scherm uit :9~

En nog even over de release.. die staat al voor "spring 2004" dus geen 2005 :)
Spel ziet er ook aardig klaar uit als ik dat filmpje zie.
Ze moeten denk ik nog het 1 en ander afwerken qua campains en maps.
Release zal wel ergens rond Oktober komen te liggen verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 01:16:
En men heeft weer wat meer ingame materiaal vrijgegeven.

Het is een 13 minuten lang filmpje gemaakt tijdens de e3.

Met cam gefilmd dus.

http://files.3dretreat.com/repo1/news/broinarms.wmv

Beetje rot kwaliteit, maar perfect te zien.

Die paradrop.
Dat bewegende gras.
ALLES IS ZO FUCKING MOOI! _O_

Ook dat overzicht, je kunt even rustig je tactiek plannen, alles wat je gezien hebt kan je bekijken in je situatie schets.
Echt lachen :)
Hoort dat filmpje zo te schokken en hoort dat filmpje STALKER beelden er tussen te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Dat ziet er lekker uit zeg! :9~

Jammer er nog niet veel over MP bekend is. Ben benieuwd of je ook voertuigen kunt besturen enzo. Ironsight vind ik echt een + punt.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

jagermeister1 schreef op 27 mei 2004 @ 15:30:
Dat ziet er lekker uit zeg! :9~

Jammer er nog niet veel over MP bekend is. Ben benieuwd of je ook voertuigen kunt besturen enzo. Ironsight vind ik echt een + punt.
Ik hoop juist dat je geen voertuigen kan besturen. Je zit in de 101st Airborne, dan ben je paratrooper en geen tank of vrachtwagen bestuurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Apocrypha schreef op 27 mei 2004 @ 15:37:
[...]

Ik hoop juist dat je geen voertuigen kan besturen. Je zit in de 101st Airborne, dan ben je paratrooper en geen tank of vrachtwagen bestuurder.
Je hebt gelijk, maar goed... in de multiplayer games kan het een erg smakelijke toevoeging zijn. Wat tigertanks, panzers, Hanomagje en dat soort dingen. CoD MP was ik snel op uitgekeken.. oa. vanwege het gebrek aan voertuigen. Battlefield blijft een topper wat MP betreft, ook al is het arcade. Het aantal voertuigen moet natuurlijk wel beperkt blijven en het realisme moet zoveel mogelijk gehanteerd blijven.

Edit: Dat laatste filmpje is echt vet. Idd hele slechte kwaliteit, maar je ziet gewoon dat het een super strak spel is. Was dit een Playstation of Xbox filmpje?

[ Voor 11% gewijzigd door jagermeister op 27-05-2004 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man dit spel komt na Half-Life 2 op m'n wishlist :)
Damn, als dit XboX graphics zijn, wil ik de pc versie nog wel eens zien :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 09:57:

er is maar een ultra-realism shooter met WW2 theme en dat is Red Orchestra. Een commercieel spel zal NOOIT de mate van realisme toepassen zoals die in RO is, de leercurve is te steil en de spelerdoelgroep te smal

just my 2 cents
Maar één ?

Ik denk dat red orchestra het toch echt niet haalt bij day of defeat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

[quote]Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 19:11:
Man dit spel komt na Half-Life 2 op m'n wishlist :)
Damn, als dit XboX graphics zijn, wil ik de pc versie nog wel eens zien :9~[/quote]
Volgens mij wel, want je zag dus die X-box buttons af en toe in beeld. Heeft er niemand meer te vertellen over hoe MP eruit zal gaan zien?
Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 09:57:

just my 2 cents
Wat is er dan zo moeilijk aan RO?

[ Voor 39% gewijzigd door jagermeister op 27-05-2004 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind H&D 2 ook wel aardig realistisch hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow

silentsnow

« '-_-' »

jagermeister1 schreef op 27 mei 2004 @ 19:33:
Wat is er dan zo moeilijk aan RO?
Je moet je door al die bug heenworstelen :P

The trade of the tools

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit spel is naast Halflife 2 HET spel waar ik op wacht..en dat filmpje zag er heel goed uit (die van 100 mb) :D

Beter dan ik had verwacht..damn dit wordt toch zon goed jaar voor fps-fans :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

silentsnow schreef op 27 mei 2004 @ 21:23:
[...]

Je moet je door al die bug heenworstelen :P
ROFL... en het realisme druipt er vanaf. In WOII hadden ze immers ook last van clipping en schoven de soldaten over de grond alsof ze op ijs schaatsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brothers in Arms talk in [rml][ PC] Brothers in Arms[/rml]. Red Orchestra talk in Red Orchestra Beta 2.0 released!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Filmpje ziet er erg goed uit, en is wel duidelijk dat het Xbox versie is, AI van enemy schiet net zo goed als in xbox versie van Deus Ex 2. :D

Laten we hopen dat ze zoiets niet flikken in PC versie en dan ziet het uit dat dit een topper wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Albinoraptor schreef op 28 mei 2004 @ 12:39:
Filmpje ziet er erg goed uit, en is wel duidelijk dat het Xbox versie is, AI van enemy schiet net zo goed als in xbox versie van Deus Ex 2. :D

Laten we hopen dat ze zoiets niet flikken in PC versie en dan ziet het uit dat dit een topper wordt.
Ja het viel mij idd ook op dat de AI niet echt goed kan schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Apocrypha schreef op 28 mei 2004 @ 14:30:
[...]

Ja het viel mij idd ook op dat de AI niet echt goed kan schieten :)
Zal wel op Easy gestaan hebben. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
jagermeister1 schreef op 28 mei 2004 @ 18:59:
[...]

Zal wel op Easy gestaan hebben. O-)
Zal eerder te maken hebben dat je met controller nooit zo snel kan schieten en bewegen als met een muis. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Albinoraptor schreef op 28 mei 2004 @ 19:43:
[...]

Zal eerder te maken hebben dat je met controller nooit zo snel kan schieten en bewegen als met een muis. ;)
Zou je denken. Ik dacht eerder dat ze niet voor lul wilden staan tijdens de demonstratie door iedere keer afgeknald te worden en telkens opnieuw te moeten beginnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* 3x je URL in 3 regels zetten is een tikkeltje overdreven en valt gewoon onder spam. *

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2004 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zojuist ff filmpje gedownload. Is geloof ik nog niet voorbij gekomen. Geeft wat inzicht over wat je kunt verwachten. klik (113.5 mb, speelduur bijna 15 min.)

Doet me wel een beetje denken aan H&D2. Ben benieuwd wat het gaat worden. Kans is in elk geval groot dat ik hem koop.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2004 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albinoraptor schreef op 28 mei 2004 @ 19:43:
[...]

Ja mijn idee voor shooters op console is.

Een soort touchscreen waar je met 1 duim kan bewegen, want dan dus ook je aim is. Plus je andere hand gebruiken en de triggers.

Zou dit niet gemaakt kunnen wordne?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 23:14
kan zeker gemaakt worden, op de nintendo ds kan het ook met metroid prime bijv :)

edit:
filmpje was trouwens wel ongelofelijk vet!

[ Voor 25% gewijzigd door Schuey op 26-06-2004 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Film zag er zeker vet uit, maar dat is toch de Xbox versie neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 23:14
denk het wel, zie de ps2 zulke mooie beelden niet uitpoepen, maar het zal vast wel ergens beschreven staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
hmm de titel van het topic moet aangepast worden, omdat er ook een xbox versie voor komt :)

Heb wel zin in deze game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 15:21

GG85

.......

Dit is gewoon een topic voor de PC versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier zijn, naast een stukkie tekst, nog een paar plaatjes te vinden. Een aantal daarvan heb ik al eerder gezien, maar die van die paratrooper aan een boom, die zwart/wit groepsfoto en en die tank had ik nog niet eerder gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:34
GG85 schreef op 27 juni 2004 @ 15:19:
Dit is gewoon een topic voor de PC versie :)
Dus dan moeten alle topics voor 1 console zijn?

[GC]Burnout 2
[PS2]Burnout 2
[XBOX]Burnout 2

waarom moeilijk doen en niet gewoon [PC/XBOX] Brothers In Arms doen? :? (8>

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-04 15:43
/kick

Nog nieuws?

Too many freaks, not enough circuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topgame!

*kwijl*

ik moet deze gewoon hebben, verzot op dit soort games...

H&D en CoD

zo kom ik nooit van mn verslaving af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/kick

nog steed niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
ziet er wel ontzettend leuk uit ja :) Ben benieuwd hoe de gameplay is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Release Date hebben ze verschoven naar 2005 heb ik gehoord :(

[ Voor 10% gewijzigd door ADMK op 05-08-2004 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 10:40
niet in mijn systeem op mijn werk :)
Daar staat hij nogsteeds aangegeven voor 1 november :P
Laten we hopen dat et dat ook gaat worden.... al heb ik er niet zoveel geloof in :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irongangster
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-07-2021
Helaas, het wordt wel 2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:15

Willybubba

Nut up or shut up.

Logisch dat je blij bent, maar is het belangrijk genoeg om een topic van 4 maanden oud voor te kicken?

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 16:24 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 12:17
tis wel een leuke game daarvoor;) maar nu is ie niet meer 4 maanden oud:P

khoop dat ik em op hoge graphics kan draaien met mijn 6600 GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 07:15

Willybubba

Nut up or shut up.

Uhm. Was meer ter inlichting dat ie te koop was bij Play. Maar goed.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
FrankoNL schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:05:
tis wel een leuke game daarvoor;) maar nu is ie niet meer 4 maanden oud:P

khoop dat ik em op hoge graphics kan draaien met mijn 6600 GT
Ik verwacht beetje COD achtig : Mooi maar andere dingen lelijk waardoor het top draait op veel PC's. :)

6600GT zal het toch makkelijk aankunnen.

Er blijkt ook een Limited Edition te komen!
Als die niet veel duurder is en niet later komt dan de normale editie ga ik die halen!
Toch wel leuk in een tinnen box en wat achtergrondinfo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:33
Unreal 2 engine ;)

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 21:04
Dat multiplayer lijkt me wel heel gaar van BiA. Je kan maximaal met 4 spelers online en dan moet je een team van bots (naja, bots is een lelijk woord, misschien zijn die "bots" wel heel slim in BiA) ofzo aansturen (als ik het goed heb.)

Singleplayer lijkt me zowiezo heel vet! Denk dat ik hem wel ga kopen. Eerst maar even de reviews afwachten in ieder geval. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cam movies die genomen zijn op de Ces :P :9

http://media.pc.ign.com/media/676/676418/vids_1.html

Afbeeldingslocatie: http://media.ign.com/thumb/918/918887/brothersinarms_082504_04_qthigh_thumb.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2005 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet er IGN insider voor zijn :(

heb je nog andere sites die deze flimpjes gratis vertonen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 15:21

GG85

.......

de laagste streaming versie is gewoon te bekijken hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
voor de geinterreseerden hier heb ergens nog gelezen dat BiA gepland staat rond 26 Feb, nog een maand ongeveer! demo kan je begin feb verwachten.

hier kun je alvast een aantal nieuwe screenshots bewonderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er komt ook een tinnen Limited Edition uit :) Zie play.com voor meer details, zit veel extra bij, voor maar 3pond extra.

# Exclusive DVD featuring:
# Making of documentary featuring behind the scenes interviews with the development team (27 minutes)
# Tracks from the Brothers in Arms Road to Hill 30 Orchestral Score
# Excerpts from the Brothers in Arms Road to Hill 30 screenplay
# Video demonstration of the game in action with commentary from Director Randy Pitchford and Historian Colonel John Antal (14 minutes)
# Brothers in Arms Road to Hill 30 trailers
# Exclusive postcards featuring historical images and documents with commentary by writer and historian Colonel John Antal (US Army Retired)
# Pvt Johnny Rivas diary 8 page book produced by Penny-Arcade.com
# Introduction to Brothers in Arms Road to Hill 30 letter written by Colonel John Antal (US Army Retired)

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
jammer dat ik geen credit card heb :( kan je de limited edition ook gewoon in de winkel kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelfs begrepen dat de L.E. alleen in de UK uitkomt, het is een speciale pre-order actie opgezet door UbiSoft UK.

Maar misschien komt er zoiets ook in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De graphics doen me veel te MOH PA achtig aan. Ik heb laatst de demo van MOH PA gespeeld en de graphics vond ik persoonlijk zwaar tegenvallen. Veel detail, opzich mooi idee en zo... Alleen toch kijkt het op de een of andere manier niet mooi. Het blijft gewoon licht pixelig, ook met 8xaa en 16xaf op 1280x1024. Nee, spellen gebaseerd op dit soort engines in de huidige status spreken me bij voorbaald al niet aan. Geef mij maar scherpe graphics a la battlefield 2 / half-life 2.

(of de gameplay moet wel heel erg goed zijn!)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52

Steffy

Ayreonaut

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 23:37:
De graphics doen me veel te MOH PA achtig aan. Ik heb laatst de demo van MOH PA gespeeld en de graphics vond ik persoonlijk zwaar tegenvallen. Veel detail, opzich mooi idee en zo... Alleen toch kijkt het op de een of andere manier niet mooi. Het blijft gewoon licht pixelig, ook met 8xaa en 16xaf op 1280x1024. Nee, spellen gebaseerd op dit soort engines in de huidige status spreken me bij voorbaald al niet aan. Geef mij maar scherpe graphics a la battlefield 2 / half-life 2.

Goed nieuws voor jou dus want in Mohpaa werkt AA en AF niet, dat is vanwege de enorme eisen uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 23:37:

Mja, zoiezo ben ik het niet zo eens met al die negatieve berichtgeving over Moh:pa
Het was voor mij een prima zoethoudertje tot dat BIA uit komt.

Ik denk dat je met BIA zoeizo wel betere kwaliteit kan verwachten, mede, zoals iemand hier net zei, door AA.
Verder draait BIA op een compleet andere engine dan de MOH games (die nog steeds op een zwaar verbeterde Quake 3 engine draaien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartaa
  • Laatst online: 07-08 07:25

bartaa

Battlefield

er wordt hard gewerkt aan Brothers in Arms, er zijn nog maar een paar work items die ze moeten 'maken'...... http://www.gearboxsoftware.com/

Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 08:10

greatgonzo

schit-te-rend!

ik heb er nix op tegen als ze nu een demo uitbrengen

Verwijderd

bartaa schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 11:52:
er wordt hard gewerkt aan Brothers in Arms, er zijn nog maar een paar work items die ze moeten 'maken'...... http://www.gearboxsoftware.com/
Brothers in Arms work items until done: 1

Gaat prolly vandaag of morgen goud :)
Hopelijk demo in het weekend?
Ze laten helaas bitter weinig los over de demo.

Verwijderd

Brothers in Arms work items until done: 0
Please stand by. Announcement coming soon...

:D:D:D:D:D

Demo morgen? :P

• bartaa
  • Laatst online: 07-08 07:25

bartaa

Battlefield

De site maar even goed in de gaten houden dus...

http://www.brothersinarmsgame.com/us/index.php

Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ

• ADMK
Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 21:34:
Brothers in Arms work items until done: 0
Please stand by. Announcement coming soon...

:D:D:D:D:D

Demo morgen? :P
ik hoop van wel :9~ kan niet wachten :D
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste