[PC/Xbox] Brothers in Arms

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 1.684 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom je in godsnaam voorbij de laatste missie? Dat je de US tanks moet gaat halen?! Ik wordt steeds neergelegd, is het niet door de tanks, dan wel door mannetjes. Lekkere afknapper zo'n anti-missie op het eind..

En ik zat bij extras te kijken, en ik zag dat ik nog niet alles kan bekijken. Hoe krijg je die andere medals? Door het op hard te spelen?

THx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je BiA op authentic uitspeelt, kun je alle extra features zien. Om op authentic te kunnen spelen moet je het eerst op hard uitgespeeld hebben. Als je daar geen zin in hebt, vul je gewoon BakersDozen in als gebruikersnaam, dan is alles unlocked...

Voor No Better Spot To Die, zie de walkthrough. Daar heb ik nog het volgende aan toe te voegen:

De eerste Duitser die op je afkomt, schiet je het makkelijkst dood door er, al Thompson-vurend, gewoon hard op af te rennen.

De twee moffen die je dan op dat bergje ziet... probeer achter ze langs te sneaken, zodat ze je niet zien. Vervolgens schiet je ze van achter het bosje/hegje dood. (flanked)

Wat ik daarna het makkelijkst vond, was gewoon op het bergje wachten totdat de tanks om je heen rijden. Je zal zien dat ze dan bijna tegen elkaar aanrijden en niet goed op jou kunnen richten. Op dat moment spring je aan de lange kant van het bergje af. Zo heb je geen last meer van die twee tanks.

Dan is het op de tweede, lange berg een kwestie goed mikken. Je kan het beste eerst de eerste Duitser neerschieten, dan om de berg lopen en de andere twee flanken. Pak dan snel de MG en knal de overstekende Duitsers neer. De rest is wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het normaal dat je geen richtertje hebt? hoe kan ik die inschakelen. het is namelijk heel irritant! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 02:30

dusty

Celebrate Life!

Klopt, je 'crosshair' staat standaard op uit, kan je aanzetten in de opties.

Echter in het echte leven heb je ook geen crosshair hoor :P

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:22

Infinchible

Woef!

Er is nu een demo uit van Brothers in arms: Earned in Blood. Ik zag het toevallig op Gamershell.
De link: http://www.gamershell.com/download_10835.shtml
Ben hem nu aan het downloaden, grootte is 615MB.

Edit:
Ik heb hem nu even gespeeld, en ik moet zeggen, hij draait bij mij een stuk fijner dan RTH30 heeft gedraaid bij mij.
Het ziet er allemaal redelijk goed uit, en de feeling is ook gewoon lekker. Het gaat allemaal heel soepel.

[ Voor 36% gewijzigd door Infinchible op 22-09-2005 10:21 ]

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Ja leuke demo maar wederom van die ellenlange verhalen die je moet aanhoren. Leuk voor als je tijd hebt maar als je een beetje instant wil knallen geloof je die cutscenes wel...

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 22:26

SgtStrider

Fractal Switchover!

Leuk die nieuwe demo, weinig vernieuwends. Het is nog steeds een gescript one-way spel waarbij de wapens soms wel of soms niet raken. Ik dacht even dat ze op reviewsites een nieuw deel bedoelden, maar dit is niet meer dan een add-on die nog tegenvalt ook.

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52

Steffy

Ayreonaut

:r Wat een boutdemo, ze hebben echt niks geleerd van de vorige flop.

AI is echt zo dom als wat, gewoon weg irritant te noemen. Zowel vijand als Teammates, ze blijven gewoon in de line of fire staan etc etc, slechte path finding.

De levels zijn weer zo lineair als de pest. Maar 1 route :r

De levels zijn weer zo opgezet als wat, echt alles klopt en via een vooraf te bepalen techniek werk je het spel af, als je dat 1 keer weet kan iedereen het zomaar uitspelen. Het spel geeft je zo goed als geen ruimte om initiatief te nemen om voor een andere strategie te kiezen.

Kut Graphics. Zo zag DoD er op mijn P3 ook al uit.

En dat kut flanken zit er nog steeds in, jammer maar dit is 1 grote flop in mijn ogen. Als de lui 1 keer naar Operation Flashpoint hadden gekeken wat ondertussen 5 jaar oud is hadden ze gezien hoe het wel had gemoeten. De graphics van Opf doen trouwens ook maar weinig onder voor dit. Echt een gedateerd spel met een gameplay van niks. Je kunt niks skippen en en verhaal is saai en emotieloos, die kutbots hun lippen lopen niet lekker met wat ze zeggen. Etc Etc.

Kortom, er is genoeg om het spel volledig af te branden, zeker omdat het de 2e game in de reeks is en er is werkelijk niks veranderd :)

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:03

Rudios

Lost in space?

Ik heb net ook de demo gespeeld en kan niet anders zeggen dat ik het volledig met Steffy hierboven eens ben. Wat een enorm poepspel! :Z

Whole lot of stars ***

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 02:30

dusty

Celebrate Life!

waarbij de wapens soms wel of soms niet raken.
Als scherpschutter raak je ook niet altijd alles exact, laat staan de militairen die maar een gellimiteerde opleiding in het schieten hebben gekregen rond WW2.
En dat kut flanken zit er nog steeds in, jammer maar dit is 1 grote flop in mijn ogen.
En hier geldt ook nog steeds hetzelfde, in WW2 was het eenmaal flanken, zo was de gehele oorlog opgebouwd, je kan ook rechtstreeks aanvallen, echter werkt dat niet al te best.

Netzoals bij laserquest, als je 2 groepen hebt en ze aan het vechten zijn, en een partner loopt om ze heen, en ze dab van achteren aanvalt heb je ze in principe ook geflankt.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
heb nu ook earned in blood. hij is best wel vet. graphics zijn t zelfde. in dit verhaal ben je heartsock. je moet idd wel veel verhalen aanhoren.

wat ik wel apart vond, ik had eerst de demo. geinstalleerd was die 2900 MB ofso :X
nu de volledige versie, en die is ongeveer 3400 MB. vin k toch wel vrij apart.

ow, en k kwam nog iets nieuws tegen. als je ammo op is, bij een teamgenoot gaan staan en op f drukke. krijg je nieuwe ammo ;)

[ Voor 18% gewijzigd door DP Kunst op 11-10-2005 20:33 ]

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Hier is een link naar de E3-trailer van Brothers in Arms Hell's Highway!

http://www.brothersinarms.nl/hellshighway/E3_trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

lol topickickje? :p
Maak dan een nieuw topic aan over hells highway.

Beroeps brabander

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste