[PC/Xbox] Brothers in Arms

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 1.686 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 22:54
Bij mij laad het spel ook vrij lang. Ik heb alles netjes geoptimaliseerd. Ik heb erg snelle hardware (amd64 3200+, 1024 MB DDR 3200, Radeon 9800 Pro 128MB, Western Digital Raptor 72GB 10.000 rpm). Geen virussen oid. Geen v sync. Ik heb geen idee waarom hij wel zo lang laad.

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michali schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 11:05:
Bij laad het spel ook vrij lang. Ik heb alles netjes geoptimaliseerd. Ik heb erg snelle hardware (amd64 3200+, 1024 MB DDR 3200, Radeon 9800 Pro 128MB, Western Digital Raptor 72GB 10.000 rpm). Geen virussen oid. Geen v sync. Ik heb geen idee waarom hij wel zo lang laad.
En wat ik het raarste vind is dat hij tijdens het laden gewoon niets doet. Ik zie/hoor de harde schijf bijna nooit werken, precies of hij wacht op iets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je niet per ongeluk de bia.ini op alleen lezen staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
Ik? Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 19:16

Aight!

'A toy robot...'

Bij mij laad het spel ook vrij lang. Ik heb alles netjes geoptimaliseerd. Ik heb erg snelle hardware (amd64 3200+, 1024 MB DDR 3200, Radeon 9800 Pro 128MB, Western Digital Raptor 72GB 10.000 rpm). Geen virussen oid. Geen v sync. Ik heb geen idee waarom hij wel zo lang laad.
Dat had ik ook een keer, maar toen had ik winrar en slsk + azeureus aanstaan. Toen ik dat uitzette liep het als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
Hier helemaal niets aan. Zelf geprobeerd de netwerk verbinding uit te zetten. Alle onnodige of verdachte services inclusief mijn firewall en av uitgezet. De framerate & graphics zijn overigens erg goed verder. Alleen het laden duurt een beetje lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:12

Polycom

Poes van goud

CHeck mijn specs in mn sign.. bij mij laadt het spelen binnen 10 seconden

ik heb de volgende config:

1024 x 746
verder alles op high
A.A = 2
vsync = on

Het spel happert niet, loopt gewoon vloeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 22:50

Arfman

Drome!

Wat een teleurstelling :/

Alles is gescript, je kunt maar 1 weg volgen steeds, en die commando's geven aan je teammates is nou ook weer niet zo geweldig, dat heb je na 3 keer ook wel gezien.

Ben nu trouwens bij de missie waar je dat kerkdorpje moet clearen van Duitsers. Is het de moeite om verder te spelen (oftewel: wordt het daarna WEL mooi) of kan ik het beter meteen verwijderen ?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18
Arfman schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 16:04:
Wat een teleurstelling :/

Alles is gescript, je kunt maar 1 weg volgen steeds, en die commando's geven aan je teammates is nou ook weer niet zo geweldig, dat heb je na 3 keer ook wel gezien.

Ben nu trouwens bij de missie waar je dat kerkdorpje moet clearen van Duitsers. Is het de moeite om verder te spelen (oftewel: wordt het daarna WEL mooi) of kan ik het beter meteen verwijderen ?
Zeker weet ik het niet maar volgens mij zit je dan al bijna aan het einde van het spel. Teminsten, ik zit daar ook (net 3 tanks verslagen) en als ik naar extras ga zie ik dat ik aan het einde van de tijdlijn zit zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Spel in paar avonden uitgespeeld, veeeeeeeeeeels te kort vind ik het.
Het stopt ook nog midden in de oorlog, bij carentan....jammer:(

[ Voor 33% gewijzigd door DJ Chicken op 26-03-2005 17:12 ]

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-08 15:07
Ik vind dit spel echt saai voor woorden.
Je hebt amper bewegingsvrijheid en ik vind de omgeving er niet zo mooi uit zien.

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
Bummer.. 2 middagen spelen en je bent er doorheen. Nou ben ik van nature geen rusher (bijna altijd een groot deel van mijn team levend weten te houden) moet je dus voorstellen als je een beetje doorspeelt.

Ik baal ervan... vrijheid heb je niet, overal is prikkeldraad of een muurtje waar je niet overheen kunt. Je kan vaak maar 1 kant op met 1 zijroute voor het flanken.

Toch is het een mooi spel. Niet zozeer om de gameplay, of de graphics... maar meer om de sfeer. Het geluid, de situaties waar je in terecht komt en het verlies van je 'vrienden'.

Het is zijn geld niet helemaal waard, de singleplayer is niet helemaal uitgewerkt en vrij kort. Zo vind ik teveel van hetzelfde... en als er dan iets leuks komt (snipen vanaf de toren, 3 tanks verslaan of een fabriek overvallen) is het vaak snel voorbij en maar heel eventjes.

90% van de tijd doe je hetzelfde, en die 10% dat het echt leuk is.... tja... dat is maar 10%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

My words... :)
Icey schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 17:38:
Bummer.. 2 middagen spelen en je bent er doorheen. Nou ben ik van nature geen rusher (bijna altijd een groot deel van mijn team levend weten te houden) moet je dus voorstellen als je een beetje doorspeelt.

Ik baal ervan... vrijheid heb je niet, overal is prikkeldraad of een muurtje waar je niet overheen kunt. Je kan vaak maar 1 kant op met 1 zijroute voor het flanken.

Toch is het een mooi spel. Niet zozeer om de gameplay, of de graphics... maar meer om de sfeer. Het geluid, de situaties waar je in terecht komt en het verlies van je 'vrienden'.

Het is zijn geld niet helemaal waard, de singleplayer is niet helemaal uitgewerkt en vrij kort. Zo vind ik teveel van hetzelfde... en als er dan iets leuks komt (snipen vanaf de toren, 3 tanks verslaan of een fabriek overvallen) is het vaak snel voorbij en maar heel eventjes.

90% van de tijd doe je hetzelfde, en die 10% dat het echt leuk is.... tja... dat is maar 10%.

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn pc:

AMD Athlon XP Barton 3200+
2x 512mb DDR PC3200 corsair valueselect
80gb sata maxtor
160gb sata western digital
radeon 9800pro

Spel loopt overal goed, goede fps enzo, maar laden duurt VERSCHRIKKELIJK lang.

Mijn broer zijnpc:

AMD Athlon XP Thoroughbred 1700+
256mb DDR PC2100
80gb Maxtor IDE
Radeon 9600pro

Spel werkt niet, vanaf eerste scene krijgt hij die Karma crash die normaal gefixed zou moeten zijn met patch 1.03 maar bij hem gaat het laden 2x zo snel als bij mij!! |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyranium
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Tyranium

Ero-sennin

Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 22:44:
Mijn pc:

AMD Athlon XP Barton 3200+
2x 512mb DDR PC3200 corsair valueselect
80gb sata maxtor
160gb sata western digital
radeon 9800pro

Spel loopt overal goed, goede fps enzo, maar laden duurt VERSCHRIKKELIJK lang.

Mijn broer zijnpc:

AMD Athlon XP Thoroughbred 1700+
256mb DDR PC2100
80gb Maxtor IDE
Radeon 9600pro

Spel werkt niet, vanaf eerste scene krijgt hij die Karma crash die normaal gefixed zou moeten zijn met patch 1.03 maar bij hem gaat het laden 2x zo snel als bij mij!! |:( |:(
Ik denk toch dat je windows opnieuw zal moeten installeren, want ik draai ook met een 3200+, 1024 mb pc3200 ram, maar dan met een slechtere 80GB Ata Maxtor HD en toch zijn bij mij de laadtijden altijd rond de 10 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 10:55:
Het is wel leuk, maar vrees dat het een flop wordt.. De consument pikt zulke graphics niet meer op de pc. En het is _saai_ zeg.
De graphics zijn gewoon echt sneu :/
Ik vraag me af, is dit spel een port vanaf de Xbox ofzo? Het ziet er console uit, het speelt console en zelfs de installatie is prutswerk (waarom mag ik geen spatiebalk gebruiken in de map naam? ).
Het leek me een leuk spel, kreeg ook een goed cijfer van mn gameblad (o ja, daarom heb ik het abo opgezegd :P ). Jammer...

* Gaius snel weer wissen doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:25
Het spel werkt prima bij mij :
AMD Sempron @ 1,8 Ghz
512 MB DDR 333
Geforce 4 ti 4600 :)
120 GB maxtor
Maar het is niet echt een leuk spel heb het maar weer afgesloten, het begon ook zooo fucking vreemd. Je zit ergens in een kuil :P, en je wordt ongeveer overhoop geschoten. Daarna ging ik naar d-day ik sprong uit het vliegtuig :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 21:48

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Termi schreef op zondag 27 maart 2005 @ 17:44:
Maar het is niet echt een leuk spel heb het maar weer afgesloten, het begon ook zooo fucking vreemd. Je zit ergens in een kuil :P, en je wordt ongeveer overhoop geschoten. Daarna ging ik naar d-day ik sprong uit het vliegtuig :?
Nou ja, het helpt als je oplet :P Als Baker semi-bewusteloos in die kuil ligt komen er wat flashbacks naar een paar dagen terug toen het begon en daar begint je spel (bij de dropping). Helemaal op het einde mag je die 'kuil-missie' afmaken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
Alleen dan goed met behulp van wat vriendjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Miles Teg schreef op zondag 27 maart 2005 @ 16:29:
[...]

De graphics zijn gewoon echt sneu :/
Ik vraag me af, is dit spel een port vanaf de Xbox ofzo? Het ziet er console uit, het speelt console en zelfs de installatie is prutswerk (waarom mag ik geen spatiebalk gebruiken in de map naam? ).
Het leek me een leuk spel, kreeg ook een goed cijfer van mn gameblad (o ja, daarom heb ik het abo opgezegd :P ). Jammer...

* DeRCT13 snel weer wissen doet.
Als je de PU bedoelt, ik bladerde net ff langs de review en het had gewoon een fokking 90 gekregen! :o Sorry, maar als bijna het hele internet het spel afkraakt, lijkt het me sterk dat "professionele" gamers het spel wél geweldig vinden :{

[ Voor 3% gewijzigd door DeRCT13 op 27-03-2005 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

De pu is ook niet meer wat het geweest is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The N Man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:29
DeRCT13 schreef op zondag 27 maart 2005 @ 20:11:
[...]
Als je de PU bedoelt, ik bladerde net ff langs de review en het had gewoon een fokking 90 gekregen! :o Sorry, maar als bijna het hele internet het spel afkraakt, lijkt het me sterk dat "professionele" gamers het spel wél geweldig vinden :{
het blijft een mening..

En mensen zijn nogal snel geneigt elkaar na te praten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 21:54

Mach

[END]Avengers

Ik ben ook behoorlijk teleurgesteld in deze game. Bij lange na niet krijg ik bij BIA hetzelfde sferische gevoel als bij COD of MOHAA......

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij zijn er geen mensen meer die dit spel wel leuk vinden... op mij na.

Ik vind het echt een geweldig spel! Op een goede pc (!) ziet het er dus wel mooi uit vind ik zelf, al ben ik niet zo grpahics gefocused als half Gamend GoT geloof ik. Maar het is een vrij orgineel idee (full spectre warrior deed ongeveer als eerste zoiets geloof ik) en het is mss niet perfect uitgewerkt maar ik vind dit spel dus echt velen malen leuker dan MoH en CoD. Dom rushen kan met dit spel niet als je het als een echte man speelt (difficult dus) en het verhaal is (als je het wel volgt) erg leuk.

Het lange laden is wel erg kut maar dit ligt ook aan je eigen config geloof ik en Ubisoft is met een patch bezig die het al wat minder zou moeten maken. Ook de scipts zijn niet helemaal je van het maar ik ben zeker niet ontevreden over dit spel!

Ook heb ik nog niemand ove rmultiplayer gehoord? allemaal gedownload dus? foei foei foei 8)

Op een lan kan dit echt ontzettend leuke taferelen oproepen denk ik :) Ik kijk er in ieder geval wel naar vooruit.

En dat bijna heel GoT het slecht spel vindt betekend niet dat "heel internet"het slecht vind... Er zijn vast meer mensen die niet blij zijn met dit spel maar ik vind het wel een beetje over-een-kam-scheren hoor...

Ik vind het een goed spel in ieder geval en het blijft natuurlijk maar een mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokiaFan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:18
Heb hem zojuist uitgespeeld. Hierbij in het kort een paar plussen en minnen.

+ Grafisch goed verzorgd, ook al is de engine verouderd
+ Authentieke verhaallijnen, levels zijn schitterend nagebouwd als je de "extra" informatie mag geloven.
+ Stategie/Squad command; goede toevoeging, geeft een extra dimensie aan het spel
+ Teamgevoel is groot; vond het bijna erg dat er iemand sneuvelde :)
+ Sterke AI

- Snel uitgespeeld, totale speelduur is aan de korte kant.
- MP, waar ik de Deathmatch toch wel mis
- Geen mogelijkheid om de filmpjes te skippen
- Hoge systeemeisen
- 5.1 surroud, heb het niet (goed) werkend gekregen, na het aanpassen van de .ini file, klonk het erg blikkerig

Conclusie:
Gearbox is er naar mijn mening in geslaagd, om een zeer realistische WOII shooter neer te zetten. Niet elk schot is raak, elk geweer heeft namelijk terugslag. Je bent voorzichtig, want wild naar de tegenstander toe rennen en vervolgens je magazijn leegschieten is niet bij. Bij het level dat je bovenop de kerk in Carentan staat dacht ik; "Dit is toch wel een vette game".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Met die hoge systeem eisen ben ik het niet met je eens. Het verbaasde me gewoon dat het spel op mijn systeem lekker draaide:

Amd Athlon 1700+ @ 1,1 Ghz
768 MB Ram PC 2100
Geforce 6600GT

800x600 alles op high, FPS van rond de 30.

Voor de rest is het spel gewoon een leuk tussendoortje, jammer genoeg niet meer dan dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Ik ben lange tijd fan van WO2 shooter games. RTCWS-MOHAA-DOD-COD en nu BIA. Veel mensen vonden die recoil en aim heel erg kut bij deze BIA en in het begin moest ik ook aan wennen en in het begin vond ik BIA ook niet echt bijzonder tov COD behalve sfeer. En meeste mensen die kappen bij 3de of 4de missie maar het wordt pas echt heel erg goed naarmate je game verder speelt. Ja AIM is uiteraard belangrijk en vele hebben neiging MOH/COD aim te preferen maar ik moet zeggen je went ook aan BIA. Dus voordat je gaat zeggen dat BIA sucks, je moet echt game verder spelen dan zie je hoe goed game gemaakt is. Alleen ben ik bang dat BIA geen succes wordt bij online gaming clans. Mijn clan en nog vele anderen hadden uiteraard verwacht dat dit een vette nieuwe WO2 game werd voor clans.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-09 11:15
k`snap al die ophef niet.. :? Want het spel draait bij mij ook goed..
Alles @ Max.. :)

Spec..@ Ondertitel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

online nog erg buggy.
soms, als er op het oog verder geen lag is en je geeft een commando gaat je character opeens een hele andere kant op kijken.
Verder geeft ie bij het laden enorm vaak een melding dat de server niet meer bestaat.
en ik wil ping en kills enzo tijdens het spelen kunnen zien :P

Als dat gefixt is wordt het leuker om in clanverband te spelen (gewoon 2 mans teams)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
Overigens, gezeik over die aim is mij een beetje onduidelijk. Vaak genoeg dat ik ze met 1 schot dood maak. Enige wat je moet onthouden is dat je eventjes moet wachten voordat je gaat schieten. Dus je drukt op 'e' voor de iron sight, en wacht eventjes 3 seconden. Dan kan je vrij nauwkeurig schieten net zoals in het echt.

Overigens voor de mensen die het spel niet mooi vinden, het spel is _wel_ mooi (ik draaid alles op ze hoogst) echter zijn de textures van bijv. je wapens brak. Een game als hl2 heeft veel mooiere textures maar als ik naar bia kijk vind ik het toch een best mooie game. Dat gras, die poppetjes en de lucht is prachtig :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ik vond de graphics eigenlijk maar tegenvallen :S

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokiaFan
Apocrypha schreef op maandag 28 maart 2005 @ 02:19:
Met die hoge systeem eisen ben ik het niet met je eens. Het verbaasde me gewoon dat het spel op mijn systeem lekker draaide:

Amd Athlon 1700+ @ 1,1 Ghz
768 MB Ram PC 2100
Geforce 6600GT

800x600 alles op high, FPS van rond de 30.

Voor de rest is het spel gewoon een leuk tussendoortje, jammer genoeg niet meer dan dat
Ik heb zelf een 6800 GT (op ultra speeds), i.c.m. A64 3200+ en 1024 MB DDR 400, haal ik tussen de 30 en 40 FPS, in 1280x1024, ook alles op high. Dat vind ik toch aan de lage kant. Overigens laadt het spel bij mij lekker snel, minder dan 10 seconden voor een level.

Wat het tussendoortje betreft, ben ik wel met je eens, ga nu weer op zoek naar wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranzy
  • Laatst online: 16-10-2023

Ranzy

Live 'till You Die

Al die problemen die ik lees doen mij aan een ding denken: Console port. Verder valt het me op dat mensen met een SATA schijf blijkbaar lange laadtijden hebben en mensen met een PATA schijf niet. Of heb ik het mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:58

Martinspire

Awesomeness

ik heb ide [is geen pata toch?] en het gaat nog niet al te snel hoor
maar het lijkt wel enigzins te kloppen

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Tijd geleden, dat ik weer eens een spel heb gekocht, door de reclame hierover. Ik ben ook niet echt een gamer, dus de verhalen over graphics en gameplay, zeggen mij allemaal niet zoveel. Maar dat ik als niet gamer een spel in twee avonden uitspeel van €45,- , zet mij er toch toe aan, om in het vervolg maar ergens een kopie op de kop te tikken, want dit vind ik wel heel erg.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm vandaag voor de eerste keer gespeeld.

Grafisch is het game slecht. Het probeert wel uit te pakken met knappe belichting maar die belichting gaat helemaal ten onder door de slechte textures en low poly models. Bovendien loopt de engine bij mij niet helemaal lekker, vrij veel haperingen die ik bij pakweg Half-Life 2 niet heb.

Gameplay dan. De makers hebben er duidelijk voor gekozen om er een beetje variatie in te steken met verschillende soorten missies maar je komt steeds terug op hetzelfde principe van surpress and flank. Dat is wel leuk voor even maar na een paar uurtjes toch wel begint te vervelen. Bovendien stel ik het realisme dan ook in vraag, is die hele oorlog uitgevochten met surpress and flank? Ik betwijfel het. De tactische view maakt het spel een stuk gemakkelijker maar neemt weer af van dat zogenaamde extreme realisme.
Verder heeft de game enkele coole features zoals het missen van een croshair wat enorm bijdraagt tot het realisme en een heerlijk actiegevoel opwekt tijdens de gevechten. Jammer genoeg hervalt het spel ook in die typische WWII shooter gewoontes zoals een onscreen kompas waar je je doelwit kan zien.
De AI is in tegenstelling tot de meeste shooters tegenwoordig behoorlijk al loopt het dekking zoeken bij de tegenstander vaak mis. Bovendien vind ik het spelletje alles behalve moeilijk. Ik speel het spel op tweede hoogste graad (hoogste moet je unlocken blijkbaar) en ik vlieg er vrij makkelijk doorheen.

Kortom: leuke tactische shooter die enkele leuke nieuwigheden uitprobeert maar die na een tijdje eentonig wordt en grafisch niet kan overtuigen. Overhypet maar niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-05-2024

sjobber

gefrituurde kokkereltomaat

Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 21:49:
Op een lan kan dit echt ontzettend leuke taferelen oproepen denk ik :) Ik kijk er in ieder geval wel naar vooruit.
Net lan weekendje achter de rug, tevens even dit spel uitgeprobeerd tegen elkaar.
Nah, hoor je zo van: get the notebook ofzo... wij beiden in ander team, geen idee waar we naartoe moeten of wat we moeten doen... eindelijk noteboek gevonden en dan rennen naar andre kant van het level en klaar ben je...

Ander level dan maar, want deze was 1: klein 2: saai.
Nou, ik loop beetje rnd, zie ik mannetje hangen in boom, liggen er explosieven onder hem, nou meegenomen. Ik loop onder een brug, zie eenplaatsje om die dingen neer te leggen, dus doe dat ook...
ik loop daar beetje rond en ineens 3 tegenstanders op een afstandje die op me schieten :o najah, ik had me sniper, dus hup... hun schieten alles mis, ik 3 kogels, 3 man dood, victory :P
Daarna spel afgesloten en meteen getrashed, want dit was echt een lan ervaring van niks :/
Daarna maar even CoD zitten spelen, waar we WEL van konden genieten :Y)

Nee, on-line zuigt het imo nog meer dan de single player.

Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaas-schaaf
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-06 18:14

kaas-schaaf

Beunhaas

Wat een ongenuanceerd negatief nageblaat (valt op na 10 min lezen).

Ik heb het (helaas) nog niet uitgespeeld doordat ik een tijdje van me gewone pc weg ben (laptop trekt het wel maar niet echt geweldig).
Over het 'lelijk' zijn: Niets van gemerkt. Je moet natuurlijk wel alles aanzetten en op high, want die low-low-no dynamic settings zijn bij voorbaat lelijk.
De gameplay vin ik best goed, alleen het idee dat ik duitsers zie voordat ik ze zie is iets minder maar dat scheind op authentic er niet te zijn (en dus nu toch high). En het COD clone idee is helemaal vaag... Het is misschien dat ik het enigste aan de call of duty single player vond dat het veelzijdig was in fronts maar goed. De MP was quake in WO2.
En aan de recoil wennen was niet zo'n probleem, eindelijk eens echte recoil in een spel, niet dat je crossaim weer teruggaat naar z'n oude postie, da's voor luie mensen en cs'ers.
Ik heb voor de gein er nog maar eens MOH bij gepakt en dan vind ik BIA toch een stuk beter. Niet alleen qua graphics, want dat is verwacht, maar ook qua gameplay. Je bent gewoon meer betrokken bij je spel.
Hij lijkt me idd wel wat te kort voor 50 euri, daat ben ik het mee eens. Daarom hoop ik dat de slag bij arnhem iets groter wordt aangepakt.

Overigens ben ik het met de PU eens over de 9.0 . Dat niet iedereen het spel bevalt is normaal want ik vond aan MOH weer geen zak aan. Ben nogal een WO2 'fan' en dat vond ik echt een slap aftreksel. (okey ongenuanceerd maar dan wordt dit iets te lang)

Btw, low poly models kon ik niet vinden. Ligt misschien aan me x800 oid.Textures hadden iets hoger gemogen dat wel.
Ik hoop wel dat er een patch komt met clan mogelijkheden want je wilt als clan wel geheel (aKa 6 man) tactics uit kunnen voeren.
En tactics maken uit, flanken doe ik al tijden met me clan. Dat is dan wel Day Of Defeat en heeft hier verder geen raakvlak mee dan WO2 maar het idee van flanken is zo gek nog niet. Ookal gaat het volgens sommigen vervelen.

[ Voor 19% gewijzigd door kaas-schaaf op 29-03-2005 02:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
Ik zie alleen nog niet echt het positieve van HDR in, in dit spel. Enige verschil wat ik echt zie is dat er een soort waas komt over de personages, op je hand zie je het helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die HDR zorgt volgens mij eerder voor een zachtere belichting, meer zoals global illumination. Ik geloof dat stalker ongeveer dezelfde belichting probeert te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranzy
  • Laatst online: 16-10-2023

Ranzy

Live 'till You Die

Voorbeeld van HL2 met en zonder HDR:

Zonder HDR:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/55525/thumb.jpg

Met HDR:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/55526/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiostu
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-08 06:43
Ranzy schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 13:54:
Voorbeeld van HL2 met en zonder HDR:

Zonder HDR:
[afbeelding]

Met HDR:
[afbeelding]
Dat is dus helemaal geen HDR, maar gewoon een speculair bloom effect... Deze twee dingen worden door zoveel mensen door elkaar gehaald.

HDR foto's zijn foto's die genomen zijn met verschillende F waarden om zo de licht informatie vast te leggen. Deze HDR foto's kunnen dus gebruikt worden als informatie voor lichtinval, etc. In een 3d programma kun je dus een scene verlichten met behulp van HDR foto's zonder extra lichtbronnen te positioneren. Dit betekend dus dat je de lichtpunten en sterkten precies na kunt bootsen uit een echte omgeving.

[ Voor 32% gewijzigd door hiostu op 29-03-2005 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het maar een matige game
- veel te kort
- matige graphics (ook op de hoogste kwaliteit)
- het is liniair
- saaie MP
-- je kan niet eens een headshot maken :? kom op zeg
-- de zoveelste WW2 shooter

+ leuk om je squad commands te kunnen geven
+ snelle laadtijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b-gone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-06 23:19
Ik heb niet de gehele thread doorgelezen maar wat ik mis in het algemene commentaar op BiA is hoe de AI zich gedraagt. Of liever "zou moeten gedragen". Volgens de makers zou de tegenstander namelijk, naarmate het spel vordert, dezelfde taktieken (firebase, fire & manoeuvre, flanking etc) ook op jou en je team(s) gaan toepassen.
Ik ben nu redelijk ver in de game denk ik ("kerktoren"-missie" net gehad) en ik merk hier totaal niets van. De AI van de tegenstander is meer iets in de trant van "to suppress or to be suppressed"/"come & get me". Alleen als je ze zeer dicht nadert verlaten ze soms hun stelling maar zelfs bij missies waar de tegenstander wordt verondersteld aan te vallen blijven ze in hun (voorgeprogrammeerde) posities.

Beetje gemiste kans imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b-gone schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 15:02:
Ik heb niet de gehele thread doorgelezen maar wat ik mis in het algemene commentaar op BiA is hoe de AI zich gedraagt. Of liever "zou moeten gedragen". Volgens de makers zou de tegenstander namelijk, naarmate het spel vordert, dezelfde taktieken (firebase, fire & manoeuvre, flanking etc) ook op jou en je team(s) gaan toepassen.
Ik ben nu redelijk ver in de game denk ik ("kerktoren"-missie" net gehad) en ik merk hier totaal niets van. De AI van de tegenstander is meer iets in de trant van "to suppress or to be suppressed"/"come & get me". Alleen als je ze zeer dicht nadert verlaten ze soms hun stelling maar zelfs bij missies waar de tegenstander wordt verondersteld aan te vallen blijven ze in hun (voorgeprogrammeerde) posities.

Beetje gemiste kans imo
Idd, ze zouden de dezelfde technieken moeten toepassen, maar ik heb het maar twee keer gezien dat als ik ze probeerde te flanken, dat ze dan ook werkelijk gingen verkassen om een betere positie in te nemen die hun meer dekking geeft. Als ze aanvallen proberen ze elkaar wel een beetje te dekken, maar erg goed komt dat ook niet uit de verf. Het komt er vooral op neer dat ze als een gek jouw kant op rennen om dan dekking te zoeken, áls ze die dekking al halen. Als je je manschappen goed gepositioneerd hebt kun je ze vaak al uitschakelen vóór dat ze 'gevaarlijk' worden.

En als je je terug trekt blijven ze gewoon zitten, en na een tijdje zijn ze je 'vergeten'. Omdat te illustreren een stukje uit de laatste level tussen spoiler tags:
spoiler:
Als je in die laatste level die tanks moet halen moet je snel langs 3 tanks. Op het eerste gezicht lijkt het lastig, maar als je als een gek naar dat grasveldje rent na de eerste 2 tanks, en je verstopt je daar, dan gaan ze je wel zoeken, en schieten ze een tijdje in de heg. Als je dan stilletjes verder sluipt houdt het schieten op, dan hoor je na een tijdje wat gepiep en gaat het luikje open. Dan zijn ze je vergeten. 200m verderop staat nog een tank, maar die word niet gealarmeerd... Ook een beetje vaag, en die drie kereltjes die daar zitten, zitten ook alleen maar uit hun neus te vreten.

Dus ja, ze hebben op het gebied van de tegenstander zeker nog wel wat te verbeteren. Ook je eigen mannen zouden wel een IQ-upgrade kunnen gebruiken, die vinden de korste weg vaak beter dan de snelste, en die MG42 die de 'kortste weg' in de gaten houdt maakt hun niets uit. En als het pad wat aan de smalle kant is nemen ze soms gewoon de route die dwars door de vijandelijke linies loopt.
spoiler:
Dat laatste was overigens in die level met de brug van Carentan, daar wilde ik mijn assault-team over een smal bruggetje/dammetje achter dat huisje sturen. Stuurde alleen de verkeerde, dus ze moesten maar snel weer terug. Helaas vonden ze dat ze niet nnog een keer over dat smalle bruggetje/dammetje konden, dus liepen ze om... waar vervolgens nog een paar Duitsertjes zaten.

Wel vraag ik me af hoe speelbaar het spel word als je de tegenstander echte tactieken laat gebruiken, en als je ze beter met elkaar laat comuniceren. Voor je het weet word je dan zelf geflankt en is de versterking onderweg. Niet dat ik dat erg vind, alleen ik denk dat je in bepaalde mate ook rekening moet houden met beginnende gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem geinstalleerd en gepatched; maar kreeg deze foutmelding:

Build: (null)

CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 2555 MHz [1110012461056.000000 0] with 767MB RAM
Video: NVIDIA GeForce4 Ti 4200 (6693)

General protection fault!

History: UGameEngine::Init <- InitEngine

Wat is dat nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b-gone
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 16:17:
[...]

Wel vraag ik me af hoe speelbaar het spel word als je de tegenstander echte tactieken laat gebruiken, en als je ze beter met elkaar laat comuniceren. Voor je het weet word je dan zelf geflankt en is de versterking onderweg. Niet dat ik dat erg vind, alleen ik denk dat je in bepaalde mate ook rekening moet houden met beginnende gamers.
Sja, dan zouden ze een voorbeeld aan al die andere games kunnen nemen waarbij de mate van intelligentie van de tegenstander afhangt van de moeilijkheidsgraad die je kiest......BiA2? :)

[ Voor 1% gewijzigd door b-gone op 29-03-2005 17:10 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb BIA geïnstalleerd en de patch gedraaid maar als hi jopstart hoor ik alleen achtergrond geluid,
beeld blijft zwart, krijg wel eerst het UBISOFT logo maar daarna wordt alles zwart en moet ik er middels taskmanager een eind aan maken! :(
Iemand enig idee wat ik moet veranderen, heb al de nieuwste videodrivers gedownload maar dat hel pook niet! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b-gone
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 19:44:
Ik heb BIA geïnstalleerd en de patch gedraaid maar als hi jopstart hoor ik alleen achtergrond geluid,
beeld blijft zwart, krijg wel eerst het UBISOFT logo maar daarna wordt alles zwart en moet ik er middels taskmanager een eind aan maken! :(
Iemand enig idee wat ik moet veranderen, heb al de nieuwste videodrivers gedownload maar dat hel pook niet! :?
Wat voor videokaart heb je? Vriend van mij probeerde het met een GeForce3 en dat draaide dus niet (zelfde probleem als jij). Compatible videokaarten volgens de site:

"Supported Video Cards at Time of Release:
ATI® Radeon® 8500/9000/X series
NVIDIA® GeForce™ 4/FX/6 series (GeForce 4 MX not supported)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b-gone schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 23:51:
[...]

Wat voor videokaart heb je? Vriend van mij probeerde het met een GeForce3 en dat draaide dus niet (zelfde probleem als jij). Compatible videokaarten volgens de site:

"Supported Video Cards at Time of Release:
ATI® Radeon® 8500/9000/X series
NVIDIA® GeForce™ 4/FX/6 series (GeForce 4 MX not supported)"
Ik zie het al: "GeForce 4 MX not supported" ik heb een NVidia GeForce 4 MX440 64MB videokaart dus kan het wel vergeten denk ik! :(
Kon FarCry en Half Life 2 wel gewoon draaien en dit dan niet!!! :(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2005 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongens weet iemand waar de savegames staan bij de pc versie. in welke map precies?

ik moet BIA opnieuw installeren.. omdat ik nu bij het osptarten een foutmelding krijg ( nee dit is niet de foutmelding waar het om die AMD processoren gaat)

ookal heb ik wel een amd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Waar het altijd staat tegenwoordig, Application Data map :P

C:\Documents and Settings\[Je Profile]\Application Data\Gearbox Software\Brothers In Arms\

[ Voor 36% gewijzigd door GandalfTheGrey op 30-03-2005 23:05 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja en na brothers in arms?:)

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2005 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Hehe, verborgen mappen uitzette! :)

\Brothers In Arms\[IngameProfile]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zie em niet staan....

laat maar dan.... dan installeer ik em wel gewoon opnieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi spel, ik ben nog niet zo ver, (ik game niet zo veel)
maar t valt me nog mee van mijn vgatje, hij draait op 1280x1024 op high met antialiasing op 4 nog erg smooth :Y)
t ziet er om te kwijlen uit, en goeie gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bron: http://www.brothersinarms.nl/

Patch 1.03 is klaar - volgende week te downloaden...

Gearbox Software heeft de ontwikkeling van patch 1.03 afgerond en wacht momenteel op de goedkeuring van Ubisoft. Helaas konden zij het niet op tijd testen en omdat er volgens het beleid van Ubi geen patches vrijgegeven mogen worden op vrijdag, komt ie volgende week. De rede hiervoor is dat, mocht er na de vrijgeving onverwacht iets mis gaan, er in het weekend geen mensen aanwezig zijn die direct kunnen antwoorden of helpen.

- Added kick feature to the MP lobby, as well as in game.
- Added player quit message to multiplayer
- Added functionality to update profiles when changing localized versions
- Improved general performance and stability
- Improved Ubisoft game service performance and stability
- Updated karma physics to prevent crash with certain AMD CPUs
- Client would always see the first map played by the server as the current map (now the current map is displayed correctly to the client).
- Fixed typos in text messages displayed in multiplayer.
- Added additional information in "Submit Bug Report" feature that should help developers track down bugs.
- Fixed inconsistency with displaying ubi.com username vs. game profile name.
- Fixed an issue with game options not being saved correctly when users switch between profiles (for users with more than one game profile).
- Fixed screenshot button not working and removed most unnecessary/confusing keyboard bindings (Numpad keys causing display to rotate, for example). Screenshot is now F12. This change will ONLY take effect if you create a new profile.
- Fixed MG42 firing sound stuck in a loop when MG42 fired by AI soldiers.
- Fixed not allowing '-', '_' and '.' in ubi.com account name.
- Fixed problem with Logitech (and other) mice locking up and not allowing the player to rotate horizontally, vertically or both, after exiting from Situational Awareness view (in single and multiplayer) or Promotion (in multiplayer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

hoop dat clanbase dan nu de ladder accepteert

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nagenoeg dezelfde specs als die van jou, en het laden gaat best rap, maar als ik wil spelen, gaat het SCHOKKEND _NIET_ normaal... Daar heb ik nou een 9800pro voor gekocht :?

Waar kan dat nou aan liggen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:52
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 17:44:
zie em niet staan....

laat maar dan.... dan installeer ik em wel gewoon opnieuw
Niet doen.

Selecteer en kopiër de link in je adresbalk en voilá ;)

C:\Documents and Settings\[Je Profile]\Application Data\Gearbox Software\Brothers In Arms

druk dan op enter en je ziet je profiel staan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 12:09:
[...]

Ik heb nagenoeg dezelfde specs als die van jou, en het laden gaat best rap, maar als ik wil spelen, gaat het SCHOKKEND _NIET_ normaal... Daar heb ik nou een 9800pro voor gekocht :?

Niet aan je 9800por i.i.g want bij mij werkt het wel gewoon zonder enige slug.
Heb je wel 1024 mb aan geheugen? Heb je je schijf wel eens gedefragmenteerd? Staan er nog andere processen aan tijdens het spelen van de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

*kuch* FSAA ?

Dat is iig erg zwaar :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2005 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 21:32

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Nou ik heb m sinds deze week nu ook :)

En ik moet zeggen dat ik het een geweldig spel vindt.
Ik werd de afgelopen weken al erg bang van alle negatieve reviews, hoewel er ook positieve tussen zaten.
Ik vindt het spel eigenlijk niet te vergelijken met moh of cod, aangezien het bij de 1ste games,
voornamelijk een ego actie is gedurende het spel (no offense, want ik vind het zelf geweldige spellen).

Het aansturen van een team is erg leuk bedacht en geeft ook veel voldoening wanneer je weet te winnen ("I love it when a good plan comes together")

Toch enkele negatieve punten;
- toch wel domme AI van je eigen mannen, af en toe zoeken ze helemaal geen dekking terwijl ik ze achter een stel kratten zet, 1tje blijft er dan vrolijk net naast staan en krijgt de volle lading

- dat awareness view gedoe hadden ze wat mij betreft aan het begin van een missie kunnen neerzetten, en aangeven waar mogelijke duitsers zitten, zodat je later je mapje in game erbij kunt pakken, zoals het hoort.
Nu wordt het eigenlijk net iets te makkelijk, aangezien je de duitsers gewoon kunt zien zitten
(je kunt t natuurlijk ook niet gebruiken, maar ik vind het nog wel eens handig ;) )

Over de graphics heb ik niet zoveel te zeiken, aangezien ik ze ook niet op zn hoogst heb staan. En ingame let ik er eigenlijk niet eens op, de sfeer vangt dat goed op.

En eindelijk eens een ww shooter die de sfeer in het spel weet te krijgen en vast te houden zonder die ontiegelijke hoeveelheid muziek (orkest) onder het spelen.
Het is allemaal wel leuk en aardig die muziek, maar een echt spel (en film) heeft geen muziek nodig, enkel als ondersteuning :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Nu online

Infinchible

Woef!

De patch 1.03 is te downloaden!
Directe link:
http://www.brothersinarms...rs_in_arms_1.03_us_uk.exe

Hopen dat nu alle bugs en crashes goed gefixt zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 14:42:
- veel te kort
- het is liniair
- saaie MP
-- je kan niet eens een headshot maken :? kom op zeg

+ snelle laadtijden
Mee eensch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"""Yakuzaworm schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 14:42:
- veel te kort
- het is liniair
- saaie MP
-- je kan niet eens een headshot maken kom op zeg

+ snelle laadtijden""""

Niet erg mee-eens, lengte idd niet lang maar de rest valt wel mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
Headshots maken is niet zo moeilijk, gewoon na het richten eventjes tot 4 tellen, dan komen de kogels veel meer op de plek waar je richt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel ruimte heeft het spel nou nodig op de HDD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2.78 GB bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
Ik heb een GF4ti4200 en heb sinds vanochtend de 1.03 patch geinstalleerd..
En sindsdien loopt het veel trager als voorheen :? instellingen staan allemaal hetzelfde...
Iemand die dit ook ervaren heeft??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

ik ben trouwens bezig geweest aan een nieuwe topic start voor een nieuw 'brothers in arms' topic,
met dank aan ADMK voor zijn 1ste TS.

Ik hoor t wel als de volgende er weer in moet :>

edit:
thnx to ADMK voor toevoegen van nieuwe TS

[ Voor 17% gewijzigd door Pendaco op 09-04-2005 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Laatst online: 14-09 09:04

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

Heb amd athlon xp2000+ 512mb geheugen, en een GeForce TI4200 (beetje getweaked), en hij loopt als een zonnetje, alles op high, ik snap er geen hout van dat hij op sommige "ruige" systemen niet lekker draaien wil!

ik vindem trouwens wel erg kort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Nieuwe topicstart door Pendaco _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al opgevallen dat je "settings" voor GFX / GENERAL / PERFORMANCE steeds gereset worden als je een "checkpoint" reload...? Hij springt constant terug op 800*600 etc. :( :/

Hoe fix ik dit? Wat moet ik op "read only" zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:30
Ik zit hier nog steeds op de demo te wachten. Gezien de vele negatieve reacties wil hem toch eerst even uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

relonky schreef op zondag 10 april 2005 @ 14:29:
Ik zit hier nog steeds op de demo te wachten. Gezien de vele negatieve reacties wil hem toch eerst even uitproberen.
Die demo zou er nou zo ongeveer al wel moeten zijn, stelletje lijers zijn t ook :9

Ik vroeg me trouwens af of je mannen, assault en fire team net als jij zelf zonder ammo kunnen komen te zitten?
Ze vuren er wel allemaal vrolijk op los en reloaden ook netjes maar t zou toch een keer op moeten raken, of niet?

Trouwens nog een leuk filmpje over de Ragdoll effects in BIA;
Hier!
ik dacht trouwens dat ledematen afgeschoten konden worden, maar das hier niet t geval :?
ik heb wel een keer meegemaakt dat ik een duitser achter een mg met een half been zag liggen, nadat ik er een granaat op had gegooid >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Leuk filmpje B)
Die ragdoll doet me sterk denken aan de ragdoll uit flatout.
Dat is tenminste het eerste waar ik aan dacht na 20 seconden van dat filmpje te hebben gezien.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens...

ik heb een probleem. Zodra ik 3/4 minuten gespeeld heb reboot mijn pc ik heb in andere games hier GEEN last van dus het lijkt mij dat het geen videokaart probleem is.

Ik heb een pentium 2 ghz
512 mb
ati 8500
Weet iemand hoe ik dit kan oplosse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 13:56:
Jongens...
ik heb een probleem. Zodra ik 3/4 minuten gespeeld heb reboot mijn pc ik heb in andere games hier GEEN last van dus het lijkt mij dat het geen videokaart probleem is.

Ik heb een pentium 2 ghz
512 mb
ati 8500
Weet iemand hoe ik dit kan oplosse?
Je geeft wel erg minimale info, je kan bijv denken aan;
- nieuwste video drivers
- de patches 1.2 & 1.3 voor BiA
- alle andere processen uitzetten voor je t spel start (p2p progies enz)

Is er trouwens al iets bekend over die nieuwe config waar iemand mee bezig was, zodat lijken enz blijven liggen (en instellingen omhoog dat soort dingen) ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

yeah!

Clanbase eindelijk aan de BiA ladder:
http://www.clanbase.com/ladders.php?gid=54

nog inactive en niet gestart maar toch :D

multigaming clan BB4E (we spelen al jaren RTCW, ET, WoW, KO e.a.) heeft nu ook BiA squad. Die jongens winnen echt alles tot nu toe, ben benieuwd hoe ze het gaan doen op CB.
http://game-ladder.com/v1...dder&op=ladderhome&sid=15

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tis wel matig dat online play. er word amper online gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

is helemaal niet matig. Maar er zijn geen grote public servers. Onze jongens regelen alles via irc (zoals het een echte multiplay gamert betaamt). Je kan 24/7 potjes spelen maar het is een beetje een 'scene' heb ik het idee. Dit komt omdat het maar 2on2 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik de videokaart van mijn zwager heb overgenomen (Geforce 5600 FX/GT) ga ik BIA nog eens proberen onder mijn MX440 deed hij het namelijk niet! |:( tenminste het beeld bleef zwart, spel startte wel gewoon op dus heb nu goeie hoop! :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2005 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Met mijn 440MX draait ie ook niet. Maar dat was te verwachten, de kaart werkt gewoon niet, punt. Volgens mij ligt dat aan de shaders o.i.d. die niet op de MX zit. Gelukkig komt mijn 9800 pro deze week binnen. Kan ik eindelijk spelen.

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

als jullie de startpost lezen zouden jullie zien (google idem) dat BiA en 4e generatie mx kaarten niet compatible zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannies
  • Laatst online: 11-06 18:29

Dannies

Urashima Keitaro

[...]

ik had mijn oude videokaart drivers (sapphire 9800 pro) geinstalleerd het het schokken was verdwenen. de nieuwe drivers zorgen weer voor het probleem.

-- Microsoft Certified Professional --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazzper schreef op woensdag 20 april 2005 @ 11:57:
als jullie de startpost lezen zouden jullie zien (google idem) dat BiA en 4e generatie mx kaarten niet compatible zijn :(
Had ik ook gedaan daarom ben ik nu ook vrij zeker dat hij het wel gaat doen wanr de Geforce5600 moet het allemaal wel aan kunnen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
Jazzper schreef op woensdag 20 april 2005 @ 11:57:
Daarom schrijf ik ook: HET WAS TE VERWACHTEN... omdat ik die zooi allemaal gelezen heb.
Helaas nadat ik het spel al had :(

Helaas werkt BIA ook niet op mijn laptop met mobility radeon... die wilde het bij sommige mensen nog wel eens doen door gebruik te maken van de omegadrivers. Helaas niet op mijn lappie...

@ jazzper: Ja ik weet dat deze kaart officieel ook niet worden ondersteund. Nogmaals: Daar kwam ik pas achter toen ik de game al had!

[ Voor 35% gewijzigd door The_Bash op 20-04-2005 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
:*) Mijn Sapphire 9800 is binnen. Kan eindelijk BIA spelen. Ik moet zeggen dat de graphics mij ook een beetje tegenvallen. Vooral die scene met exit 4 Utah beach. Voor de Xbox gemaakt natuurlijk maar ik moet zeggen dat het er niet echt realistisch uitziet. Verder is het een spannend spel.

Het spel draait als een TREIN laadtijd is niet langer dan 15 seconden en ik heb alles op high staan (1024x768) en dan het mooie... mijn specs:

AMD athlon XP 1900+
512 meg RAM
Ati Radeon 9800 pro (128 MB)

Niet echt een spetterend systeem. Maar zoals ik al zei... het draait als een trein!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Vraagje: Ik wil een begeleidende tank door het aangegeven hek een open veld heen insturen. Het spel geeft aan dat ik hem er gewoon doorheen moet rijden, maar dat vertikt ie. Suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

welke map is dat? en je kan controleren of je eerdere objectives al gehaald hebt he. Tab meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedoel je dat stuk waar je door die barricades heen moet rijden ? Zoja, bij mij werkte het eerst ook niet omdat ik achter de barricade klikte ofzo, toen ik op of voor de barricade klikte ging de tank er wel door...maar ik weet het niet meer zeker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
La maar foutje van mezelf ;) ik moest door de bosjes met de tank ipv hek :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Laatst online: 09:01

jefjef

learning by doing

goed spel maar wel zeer kort! volgens mij is dit het begin van een serie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokiaFan
Voor de mensen die het nog niet wisten, de DEMO is hier te vinden:
http://www.brothersinarms.nl/roadtohill30/demo%20informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jefjef schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 15:57:
goed spel maar wel zeer kort! volgens mij is dit het begin van een serie...
Daar heb je helemaal gelijk in, want op de E3 komt bia: next chapter ( of hij echt zo heet, of dat ze hebben zo genoemd hebben omdat ze de naam nog niet weten, weet ik niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die deze game op authentic heeft uitgespeeld? Ik ben gekomen tot de op een na laatste missie (de laatste missie is alleen een cut-scene). De missie heet: No better spot to die. Bij die missie is het nadeel dat er een cutscene (of tenminste een heavy scripted stuk) inzit (datgeen je ook aan het begin ziet), en die duurt nog eens 5 minuten ook. Direct na die cut-scene word ik altijd 9 van de 10 keer neergemaait door die Duitser die op je af komt rennen. De keer dat ik er door kwam werd ik daarna wel ergens door een tank overhoop geschoten...

Erg vervelend dat je niet ff na die cut-scene niet ff kan saven. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat mar ik heb hem al gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

heb het spel eindelijk goed lopend nu ik van die "general protection fault" af ben... aangezien de makers daar zelf NOG STEEDS geen oplossing voor hebben, wat ik overignes erg slecht vind aangezien erg veel mensen het probleem hebben, duurde het ff voor ik het spel kon spelen :P

gisteravond de missie gedaan waarbij je die farm moet innemen... veel van die machinegeweer nesten en soldaatje achter boomstammen en muurtjes, maar uiteindelijk haalde ik toch de binnenplaats.

daarna moetje dat mortier team uitroeien wat weer helemaal aan het begin van het veld is. hoe hebben jullie dat gedaan? want voordat ik daar ben is iig al 1 persoon van de 4 van mijn team dood en de rest aardig gewond. (door die mortieren), vervolgens moetje dat team uitroeien, nog een stel soldaten die op je af komen rennen en een tank! hoe hebben jullie dat gedaan?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste