[PC/Xbox] Brothers in Arms

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste
Acties:
  • 1.688 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michali schreef op zondag 20 maart 2005 @ 13:51:
[...]

Ik ben een beetje bezig geweest met grafische tweaks, die ook in die zogenaamde patch gaan zitten. Nou het is allemaal onzin want het haalt helemaal niets uit. Je kunt de texture detail bijvoorbeeld op UltraHigh zetten, maar dat is gewoon gelijk aan Higher, in dit spel is het niet mooier oid. Verder nog wat zaken geprobeerd te tweaken, maar het geeft allemaal geen resultaat. (en ik heb dit overigens zowel in de bia.ini in mijn profiel gedaan als in degene die in de system map staat. Dus het werd hoe dan ook wel doorgevoerd, want ik zag wel wat veranderingen, maar die waren altijd negatief)
De jongen die hier mee bezig is weet volgens mij wel wat ie doet.
Hij heeft deze screenshot onder andere gepost
Afbeeldingslocatie: http://img124.exs.cx/img124/8857/shot000118ln.gif
Those screens just are very interesting, if you type Showall in console, you see just about every detail of script in the map, from lighting direction to AI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 22:54
Dat is niet echt bijzonder imo. Je kunt gewoon debug opties aanzetten in je bia.ini waardoor je een extra menu krijgt. Met een console commando kun je zo een map laden en krijg je dit te zien.

Ik heb ook even een paar screens gemaakt:

screen van boven
screen van voren met render mode 5 (standaard)
screen van voren met render mode 6 (lichter zonder schaduw)
mooie shot
screen van de show all optie
nog een screen van de show all optie
vliegende statistieken ;)
wireframe 1
wireframe 2

Wel grappig, maar je hebt er alle vrij weinig aan.

[ Voor 71% gewijzigd door Michali op 20-03-2005 16:34 ]

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Heb net ook even een stukje gespeeld en het is leuk dat je eindelijk squadbased tactieken kan toepassen zoals flanken en supressing fire enzo maar op een of andere manier is het spel niet zo meeslepend als MoH en CoD die ik uitgespeeld heb.

[ Voor 5% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 20-03-2005 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PelicanPete
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-03-2023
Ik krijg hem maar niet aan de praat... Nog iemand een werkende oplossing omtrend die General Protection Error?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
(jarig!)
weet niet of hij al gepost is maar hij blijft goed :)

Afbeeldingslocatie: http://www.ctrlaltdel-online.com/images/comics/20050305.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

InterXs schreef op zondag 20 maart 2005 @ 17:25:
weet niet of hij al gepost is maar hij blijft goed :)

[afbeelding]
tja, natuurlijk komen die terug, anders had je hem vast nooit uit kunnen spelen en daarnaast wilden ze de verhaallijn niet te veel aanpassen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PelicanPete schreef op zondag 20 maart 2005 @ 17:24:
Ik krijg hem maar niet aan de praat... Nog iemand een werkende oplossing omtrend die General Protection Error?
Ik heb die General Protection Fault (GPF) ook. Als je een beetje hebt rondgesnuffeld op de gearbox forums dan lees je dat ze er druk mee bezig zijn om dit te fixen. Deze week zal er dan ook een patch uitkomen voor dit en andere problemen. Tot die tijd zul je nog even moeten wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 13:49:
Ik vind het spel geweldig, dat mensen rushen in het spel en nisk rustig aan doen, en hem dan in 5 uur uitspelen..
Kan ik niks aan doen..
Ik ben er nu ong 10 ~ 15 uur mee bezig, kben bij D-Day + 6 , alternate route dacht ik..
Kvind de graphics errig mooi, maar op de details zijn niet gelet, ik hoop dat ze in BiA2 wat meer op de details letten.
Komt er btw wel een BiA2? ja toch?
Ik lees op meerdere plekken dat deze in de herfst al komt.. en dat operatie market garden in nederland erin zou zitten :)

Ik was voor mijn gevoel ook veel langer dan call of duty bijv trouwens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Erkens schreef op zondag 20 maart 2005 @ 17:44:
[...]

tja, natuurlijk komen die terug, anders had je hem vast nooit uit kunnen spelen en daarnaast wilden ze de verhaallijn niet te veel aanpassen ;)
Damn, ik had omdat een teammate dood ging, een missie overnieuw gedaan. :/ :D

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52

Steffy

Ayreonaut

Vanitas schreef op zondag 20 maart 2005 @ 20:17:
[...]

Damn, ik had omdat een teammate dood ging, een missie overnieuw gedaan. :/ :D
lol :D ik laat altijd iedereen dood gaan, ze komen toch terug dat is gelijk als je het weet ook het probleem, het maakt toch niks uit, als je het eenmaal wat is de game nog makkelijker en het was al te simpel :P

eeueh...
Erkens schreef op zondag 20 maart 2005 @ 17:44:
en daarnaast wilden ze de verhaallijn niet te veel aanpassen ;)
Welk verhaal :X Ik ben nog geen verhaal tegen gekomen, maar misschien komt het daar de saaie verhaaltjes die ze vertellen, dat boeit dus echt geen ruk. Zit totaal geen sfeer in :O

[ Voor 31% gewijzigd door Steffy op 20-03-2005 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik ga mijn mening even wat herzien.

Het spel wordt, naarmate je vordert, toch echt best goed. De graphics zijn op mijn bak ook aardig goed hoor. Tuurlijk, het is geen state of the art spul, maar het ziet er toch verdomd mooi uit allemaal. Het landschap is echt mooi neergezet vind ik. Mooi kleur van de lucht.. bomen en begroeiïng zien er goed uit.

De sfeer is op sommige momenten subliem..
spoiler:
Net een stukje waar een dode parachutist aan een boom hing.... Beneden aan de weg een MG42 nest... Ik kon daar dus niet langs. Op een gegeven moment maar omgelopen langs de parachutist... In de verte zie je luchtafweergeschut. Plotseling komen er drie of vier Amerikaanse jachtvliegtuigen over suizen, gevolgd door artillerie inslagen enkele meters bij me vandaan. Je teammaten die schreeuwen... Het geluid van de wapens en explosies.. Prachtig gewoon :9~
Op andere momenten vind ik sfeer ontbreken. Vooral in het begin van de game ontbrak het aan sfeer.

Kortom.. de graphics vallen me niet echt tegen. De manier waarop de soldaten bewegen en sneuvelen is ook heel goed gedaan. Eindelijk eens niet zo houterig... Wel jammer dat de lijken verdwijnen inderdaad. Ook erg jammer dat de omgeving nogal statisch is. Had leuk geweest als elementen in de omgeving kapot geschoten konden worden.

Waar ik me wel aan erger zijn de lange laadtijden... iedere keer weer. Als je voortijdig het loodje legt, dan moet je het hele checkpoint opnieuw laden. FF snel overnieuw beginnen is er dus niet bij...

Cutscenes kunnen niet geskipped worden.. Ook een misser. Vrij irritant als je geen zin hebt om het verhaal te volgen. De karakters zijn slecht neergezet en dus komt het op mij niet overtuigend over. Ik wil dat gezeik dus kunnen skippen.

Het nut van de 'V' button zie ik nog niet zo. Op de 1 of andere manier werkt dat voor mij niet zoals waarschijnlijk bedoeld is. Ik vind het erg lastig om vanuit die view te bepalen wat ik ga doen. Ik doe dat liever vanuit 1st person. Iemand die mij van het nut kan overtuigen?

Verder valt het nog niet mee om 2 teams te besturen. Ik heb de handigheid nog niet echt te pakken denk ik waardoor ik vaak verkeerd klik en mijn team de dood in stuur :P Je moet echt super snel klikken en beslissingen nemen... Dit is geen negatief punt hoor.. Waarschijnlijk toch eerst via 'V' bepalen wat ik ga doen...:P

Voor nu is deze game een lekker tussendoortje. Ik wacht namelijk met smart op BF2 ;)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PelicanPete
  • Laatst online: 26-03-2023
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 17:48:
[...]

Ik heb die General Protection Fault (GPF) ook. Als je een beetje hebt rondgesnuffeld op de gearbox forums dan lees je dat ze er druk mee bezig zijn om dit te fixen. Deze week zal er dan ook een patch uitkomen voor dit en andere problemen. Tot die tijd zul je nog even moeten wachten. :)
Ik meen begrepen te hebben dat ze de error fixen rond de athlons die geen sse instructies ondersteunen (karma crash). Laat ik nu juist een PIV hebben en een net iets andere fout...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Steffy schreef op zondag 20 maart 2005 @ 21:15:
Welk verhaal :X Ik ben nog geen verhaal tegen gekomen, maar misschien komt het daar de saaie verhaaltjes die ze vertellen, dat boeit dus echt geen ruk. Zit totaal geen sfeer in :O
tja, juist in die verhaallijn zit vooral de sfeer imo, je wordt erg betrokken bij alles wat er gebeurd, althans ik. Wellicht is dit type spel niks voor jou en wil jij gewoon weer een shooter ;)
Saai is het niet, maar goed sommige mensen vinden geschiedenis ook saai, erg persoonlijk dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erkens schreef op zondag 20 maart 2005 @ 23:21:
[...]

tja, juist in die verhaallijn zit vooral de sfeer imo, je wordt erg betrokken bij alles wat er gebeurd, althans ik. Wellicht is dit type spel niks voor jou en wil jij gewoon weer een shooter ;)
Saai is het niet, maar goed sommige mensen vinden geschiedenis ook saai, erg persoonlijk dus :)
Ik vind het allemaal heel interessant..de tweede wereldoorlog en normandië enzo..en dit spel geeft de beste nabootsing ervan tot nu toe vind ik..
vooral die 'extra content' die je krijgt bij elke missie vind ik cool om te zien :)

Als je de verhaallijn niet volgt, en gewoon doorgaat met een missie als je teammate dood gaat..tja wat wil je dan ook eigenlijk met zo'n spel..

Wanneer er bij mij een teammate dood ging loade ik gewoon m'n checkpoint..:)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:53
Wat moet ik aanpassen voor de beste graphics te krijgen heb een beetje gezocht maar kon niks vinden

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
Cyrus The Virus schreef op maandag 21 maart 2005 @ 00:10:
Wat moet ik aanpassen voor de beste graphics te krijgen heb een beetje gezocht maar kon niks vinden
Je moet Documents & Settings\[Windows Username]\Application Data\Gearbox Software\Brothers In Arms\[Profile]\bia.ini bewerken. Daarin kun je enkele leuke opties vinden:
code:
1
2
3
4
5
6
7
TextureDetailInterface=UltraHigh
TextureDetailTerrain=UltraHigh
TextureDetailWeaponSkin=UltraHigh
TextureDetailPlayerSkin=UltraHigh
TextureDetailWorld=UltraHigh
TextureDetailRenderMap=UltraHigh
TextureDetailLightmap=UltraHigh

Deze staan normaal op Higher, die moet je dus handmatig op UltraHigh zetten. Je kunt deze opties trouwens 2x vinden. Onder "WinDrv.WindowsClient" en onder "SDLDrv.SDLClient". Welke je moet hebben kun je zien aan de hand van optie "ViewportManager" onder "Engine.Engine". Ik heb hier een beetje mee geexperimenteerd, maar het is niet mooier dan Higher. Het is gewoon exact gelijk aan, wat aangeeft dat er een hardcoded check in de game zit om deze optie te voorkomen. Daar hadden ze vast een reden voor en ik denk ook niet dat het anders gaat worden.

Verder staat onder "ALAudio.ALAudioSubsystem" deze opties:
code:
1
2
UseEAX=True
Use3DSound=True

Die staan standaard op False en zijn in het opties menu ook niet aan te zetten, dus als je dit graag wilt kun je ze op True zetten.

De leukste optie staat echter onder "gbxUI.gbxRootWindow" en dat is:
code:
1
bEnableDebugConsoleAndMenu=True

Als je deze op True zet krijg je in het spel onder F2 een debug menu. Kun je wat leuke dingen instellen. Vooral de optie "Show all" is erg grappig.

Om een console te krijgen moet je onder "Engine.Console"
code:
1
ConsoleKey=192

dat even instellen. Onder de tilde ` krijg je dan een console. Veel Unreal commando's zijn hier ook op van toepassing. Erg grappig is om in het main menu het open commando te gebruiken. In plaats van de normale achtergrond daar krijg je dan de gekozen maken te zien. Je kunt echter niet spelen. Als je wel al normaal in een map zit kun je iedere map laden die je wilt. Met localtravel kan dat altijd trouwens, ook in het main menu. Wel uitkijken met mappen laden, want volgens mij wordt je save game gewoon overschreven naar het begin punt van die map.

[ Voor 9% gewijzigd door Michali op 21-03-2005 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvcds
  • Laatst online: 08-01-2024

basvcds

Multimonitormannetje

De eerste paar uurtjes dat ik speelde leek het een ripoff van COD en zat ik me nogal te irriteren aan de scripted events, maar nu ik een beetje met de V knop bezig ben en mn teams leer aan te sturen word het spel toch echt een stuk interresanter :)

Nu zit ik echter hiermee ; Ik ben net het level door waarbij je een landweggetje moet vrij maken van duitsers, en barricades omver moet rijden met de tank. Na de 2e barricade zie je in een filmpje een duitser een anti-tank granaat op de tank afschieten, maar de tank gaat niet stuk. Vervolgens word het beeld zwart en hoor ik alleen nog achtergrond geluid.

Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen valt ?

www.baskoole.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:01

TommyGun

Stik er maar in!

Had me heel erg verheugd op dit spel maar man, wat valt dit tegen zeg! Wat een brakke besturing zeg. Had ik niet verwacht van een FPS. Ik sta voor een tegenstander, schiet 10x op mij, ben maar een beetje dood. Moest namelijk 10 minuten wachten voordat dat rammel wapen was ge-reload. Echt brakke gameplay. Richten, lopen etc. Battlefield of MOH vindt ik dan veel beter qua besturing / gameplay. En idd die comic hierboven :P Edit; Wat ook brak is. Die ventjes zitten dan zeg maar achter een muurtje ofzo en net met hun hoofd erboven. Je kan zovaak op het hoofd schieten als je wilt, maar er gaat niks af. Owja; CoD vindt ik ook 3x niks hoor.

[ Voor 36% gewijzigd door TommyGun op 21-03-2005 11:59 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
Trouwens een leuke tip. Even je console aanzetten en je FOV op 100 of 110 zetten (kan door "FOV 100" in te typen). Dat speelt gelijk een stuk lekkerder. Ook leuk is om "behindview 1" in te typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Ik heb 2 vraagjes.

Ik zit momenteel in het Chapter waar je de brug naar Carentan moet opblazen. Ik ben helemaal aan het einde en ik krijg de hint: HIT the Plugger to end your mission. Ik heb op al die gele boxen lopen rammen op de brug, maar hij gaat niet af.. Waar zit de plugger?

Ik heb de volgende code in de bia.ini ingevoerd:
code:
1
2
[Engine.Console]
ConsoleKey=192

Maar met tilde krijg ik geen console te zien :(

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die plugger zit over de brug links achter de zandzakken, volg gewoon het snoer in het echt ga je toch ook ni op de explosieven rammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
GandalfTheGrey schreef op maandag 21 maart 2005 @ 12:08:
Ik heb 2 vraagjes.

Ik heb de volgende code in de bia.ini ingevoerd:
code:
1
2
[Engine.Console]
ConsoleKey=192

Maar met tilde krijg ik geen console te zien :(
Probeer eens bia.ini ook naar de system dir van bia te kopieeren. Mischien dat het dan wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

Je moest bia.ini dan toch op readonly zetten? Anders zet BiA hem weer op default values.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De sfeer/gameplay vind ik subliem, heerlijk om te spelen en de verhaallijn, pakt mij echt. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Graphics vind ik in dit spel wat minder maar de sfeer en gameplay neem ik voor lief.
Jammer dat ik weinig tijd heb om te spelen, maar als er tijd is weet ik wat ik speel :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Michali schreef op maandag 21 maart 2005 @ 08:45:
[...]

Je moet Documents & Settings\[Windows Username]\Application Data\Gearbox Software\Brothers In Arms\[Profile]\bia.ini bewerken. Daarin kun je enkele leuke opties vinden:
code:
1
2
3
4
5
6
7
TextureDetailInterface=UltraHigh
TextureDetailTerrain=UltraHigh
TextureDetailWeaponSkin=UltraHigh
TextureDetailPlayerSkin=UltraHigh
TextureDetailWorld=UltraHigh
TextureDetailRenderMap=UltraHigh
TextureDetailLightmap=UltraHigh

Deze staan normaal op Higher, die moet je dus handmatig op UltraHigh zetten. Je kunt deze opties trouwens 2x vinden. Onder "WinDrv.WindowsClient" en onder "SDLDrv.SDLClient". Welke je moet hebben kun je zien aan de hand van optie "ViewportManager" onder "Engine.Engine". Ik heb hier een beetje mee geexperimenteerd, maar het is niet mooier dan Higher. Het is gewoon exact gelijk aan, wat aangeeft dat er een hardcoded check in de game zit om deze optie te voorkomen. Daar hadden ze vast een reden voor en ik denk ook niet dat het anders gaat worden.

Verder staat onder "ALAudio.ALAudioSubsystem" deze opties:
code:
1
2
UseEAX=True
Use3DSound=True

Die staan standaard op False en zijn in het opties menu ook niet aan te zetten, dus als je dit graag wilt kun je ze op True zetten.

De leukste optie staat echter onder "gbxUI.gbxRootWindow" en dat is:
code:
1
bEnableDebugConsoleAndMenu=True

Als je deze op True zet krijg je in het spel onder F2 een debug menu. Kun je wat leuke dingen instellen. Vooral de optie "Show all" is erg grappig.

Om een console te krijgen moet je onder "Engine.Console"
code:
1
ConsoleKey=192

dat even instellen. Onder de tilde ` krijg je dan een console. Veel Unreal commando's zijn hier ook op van toepassing. Erg grappig is om in het main menu het open commando te gebruiken. In plaats van de normale achtergrond daar krijg je dan de gekozen maken te zien. Je kunt echter niet spelen. Als je wel al normaal in een map zit kun je iedere map laden die je wilt. Met localtravel kan dat altijd trouwens, ook in het main menu. Wel uitkijken met mappen laden, want volgens mij wordt je save game gewoon overschreven naar het begin punt van die map.
Bedankt voor de goede uitleg ga het meteen proberen

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
Scorperito schreef op maandag 21 maart 2005 @ 12:25:
Je moest bia.ini dan toch op readonly zetten? Anders zet BiA hem weer op default values.
Heb ik geen last van iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-08 11:34
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 21:03:
[...]

Nope..wat Steffy zegt is gewoon pure BS en ik denk dat bijna iedereen dat wel met me eens is :)
Niet echt de moeite waard om heel erg op in te gaan imo..dus ik ga steffy geen 'vergelijk screenshots' geven :)

Btw: Ik vind BIA juist veel sfeer hebben..
Ik neem aan dat je met "BS" B*LL SH*T bedoelt? in dat geval: AMEN _/-\o_
_/-\o_ _/-\o_ Ik vind wel dat Steffy errug zijn best doet om dit spel aan alle kanten af te kraken en het lijkt wel of ie daar op dit moment een sport van aan het maken is..... Ik ga zijn commentaar van dit moment af dan ook negeren denk ik. Ik gun iedereen zijn mening, dus ook Steffy mag zijn mening hebben, maar dan moet je ook eens op een volwassen manier reageren en eens met echte argumenten komen (dit met betrekking tot zijn verhaal over HL2) en eens vertellen welke games/graphics/gameplay je dan WEL goed vind!

Dit is niet bedoeld als flame, maar alleen om aan te geven dat je ook op een nette manier (lees: verantwoordere manier) je ongenoegen over een game kunt uiten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:46

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Zijn de config tweaks nu duidelijk zichtbaar, of stelt de game ze weer default terug!?

Dit is bij veel games het geval en een autoexec.cfg is dan de oplossing, dat laat de originele config file intact, en overruled de autoexec.cfg deze....

zou iemand de moeite willen doen, om screenshots te laten zien met max eyecandy tweaks tov default highest settings!?

Ben benieuwd of het ook echt zichtbaar wordt, op screens vaak duidelijker dan in bewegend beeld..
Game is wel oke hoe langer je het speelt, en kan alles vol open gooien op 1600x1200 met 4x AA en 16xAF via driver overruled. En wat meer grafische pracht is ook heel erg welkom _/-\o_ \

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
sain onez schreef op maandag 21 maart 2005 @ 15:24:
zou iemand de moeite willen doen, om screenshots te laten zien met max eyecandy tweaks tov default highest settings!?

Ben benieuwd of het ook echt zichtbaar wordt, op screens vaak duidelijker dan in bewegend beeld..
Game is wel oke hoe langer je het speelt, en kan alles vol open gooien op 1600x1200 met 4x AA en 16xAF via driver overruled. En wat meer grafische pracht is ook heel erg welkom _/-\o_ \
Ik had het een paar dagen geleden al getest en het haalt niets uit. Het lijkt wel alsof er een hardcoded check in de game zit die deze instelling niet toe laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 12:14:
Die plugger zit over de brug links achter de zandzakken, volg gewoon het snoer in het echt ga je toch ook ni op de explosieven rammen.
Hoe ben je aan het einde van de brug gekomen (krijg die MG maar niet dood)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

supressen en assaulten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 22:28

edward2

Schieten op de beesten

Ultra High heeft geen zin want er zijn geen ultra high textures beschikbaar volgens mij. Dus het aanroepen heeft geen zin.

[ Voor 16% gewijzigd door edward2 op 21-03-2005 17:52 ]

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

thnx guys, dit nu nuttige info voor nutteloze tweaks, scheelt weer wat fora afstruien voor een duidelijk antwoord... ;)

Die EAX enablen wel een optie of wordt ook weer disabled door game!?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind dat geen meter klinken in de game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-day + 5

De game is erg interessant aan het worden :)

commands geven gaat lekker, evenals de levels.

Ik hoop dat ik geen tanks meer onder mijn hoede krijg. Je weet dat je een panzer en anti-tank launchers tegenkomt, verpest het element van verrassing een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:06
Heb 'm ook een kleine 2 uurtjes gespeeld vandaag, maar ben er nog niet over te spreken. slecht is het niet, maar ook zeker niet goed. hier een paar minpuntjes die ik heb kunnen ontdekken , in mijn 2 uurtjes speeltijd.

- Vreselijk domme AI (op gegeven moment zelfs een bug daar in, mijn squad had me tegen de muur gedrukt en ik kon geen nieuwe plek meer kiezen , moest dus vanaf savepoint opnieuw beginnen)

- Geluid had echt veel beter gekund . de geluiden van de wapens vind ik eigenlijk maar slecht. in CoD zijn ze (mijn mening natuurlijk) enorm veel beter.

- De graphics... tja , aan de ene kant mooi , aan de andere kant echt zwaar slecht. vooral textures op muren en de grond zijn gewoon vaag. ligt niet aan mijn systeem, draait alles @ max + 6x 16x. (X800XL)

Ben er nog niet helemaal uit of ik 't de moeite vind om door te spelen, zoals ik hier lees zeggen een hoop mensen dat als je eenmaal verder bent, het spel beter/leuker wordt. dit mag van mij snel gebeuren ;)

Tis mijn mening maar, mss hulpvol voor andere mensen hiero .

Game on! :P

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier even mijn bescheiden mening :) :

Ik heb het spel sinds gisteren, mijn specs:

AMD Athlon Barton 3200+
2x 512mb DDR PC3200 Corsair Dual Channel
Maxtor sata
Radeon 9800pro

Had in Control panel van ATi AA op 2x gezet en AF op 2x. Ik start het spel, ga naar configs, zegt de controls wat goed en zet de reso op 1280x1024 en 2x AF.

Het spel begint "stom" je weet niet wat er gaande is, dan stopt het spel wel en begint het echt. Beeld loopt helemaal niet vloeiend en geluid schokt, ik zet in ATi control panel AA en AF uit --> geluid schokt niet meer maar het blijft niet vloeiend / speelbaar. Pas als ik mijn reso op 1024x786 zette werdt het spel speelbaar. Hoge systeemvereisten dus.

PRO:
- Sfeer is er wel
- Team leiden is wel redelijk tof en ze luisteren goed
- Realisme
- Omgeving/maps

CONTRA:
- Slechte graphics
- Hoge systeemvereisten
- Spel laad ZEEER traag, zelfs als je dood bent en je respawned duurt het even lang als een map laden, zeker paar minuten :| :/

Maar al boven al vind ik het toch wel redelijk goed meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyrus The Virus schreef op maandag 21 maart 2005 @ 16:45:
[...]

Hoe ben je aan het einde van de brug gekomen (krijg die MG maar niet dood)
Door met die sherman tank dat ding onder schot te nemen. Dan gaat die gast van zelf dood.
Pas er op dat je de sherman niet te ver voor uit laat gaan want ander wordt i afgeschoten door die AT gun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 19:26:

Het spel begint "stom" je weet niet wat er gaande is, dan stopt het spel wel en begint het echt. Beeld loopt helemaal niet vloeiend en geluid schokt, ik zet in ATi control panel AA en AF uit --> geluid schokt niet meer maar het blijft niet vloeiend / speelbaar. Pas als ik mijn reso op 1024x786 zette werdt het spel speelbaar. Hoge systeemvereisten dus.
Heb ook een radeon 9800 Pro maar werk super geen last ergens van werkt goed op 1280 x 1024. En dat het zo vaag begint vond ik ook. Dacht eerst van nou dat begint lekker 2 min spelen en al dood :P
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 19:26:

CONTRA:
- Slechte graphics
- Hoge systeemvereisten
- Spel laad ZEEER traag, zelfs als je dood bent en je respawned duurt het even lang als een map laden, zeker paar minuten :| :/

Maar al boven al vind ik het toch wel redelijk goed meevallen.
Dan is er toch wat mis met je pc als je een paar minuten moet wachten. Heb zelf een P4 3,2 maar dan is het hoog uit 1 min laat tijd. Weet niet wat er dan met je pc mis is maar jah, TOP SPEL :+ alleen mag er wel rap een fix komen voor de MP want dat is echt bagger. ;(

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2005 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 20:47
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 19:34:
[...]

Dan is er toch wat mis met je pc als je een paar minuten moet wachten. Heb zelf een P4 3,2 maar dan is het hoog uit 1 min laat tijd. Weet niet wat er dan met je pc mis is maar jah, TOP SPEL :+ alleen mag er wel rap een fix komen voor de MP want dat is echt bagger. ;(
Ik heb het nu ook een tijdje gespeelt (d-day+6) en ik ben er toch erg tevreden over. Oke, de graphics zijn niet super, maar de gameplay bevalt mij zeker. Het is een stuk tactischer dan b.v. CoD, alhoewel ik me met CoD ook enorm heb vermaakt. De multiplayer heb ik een paar keer geprobeert, maar is nog niet echt goed bevallen. Vooral het samenspelen met je andere teamspeler is gewoon lastig. Hopen dat er leuke mods of patches komen voor de MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote: Sunbird
Heb ook een radeon 9800 Pro maar werk super geen last ergens van werkt goed op 1280 x 1024.
Nu, het speelt wel "vloeiend" op 1280x1024 maar het is precies allemaal een beetje wazig, en als ik dat even op 1024x786 zette ging het ineens een heel stuk beter/mooier.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2005 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brammel schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 19:43:
[...]

Ik heb het nu ook een tijdje gespeelt (d-day+6) en ik ben er toch erg tevreden over. Oke, de graphics zijn niet super, maar de gameplay bevalt mij zeker. Het is een stuk tactischer dan b.v. CoD, alhoewel ik me met CoD ook enorm heb vermaakt. De multiplayer heb ik een paar keer geprobeert, maar is nog niet echt goed bevallen. Vooral het samenspelen met je andere teamspeler is gewoon lastig. Hopen dat er leuke mods of patches komen voor de MP.
Jah mp is wel grappig op zich de gameplay. Het enige wat er aan scheeld zijn de menus en de shit die er omheen draait. Zoals veel fouten die het spel vaak aangeeft, spontaan terug naar windows, vaak je naam uit de SP soms zit je in een server en heten er 3 van de 4 Matt Baker 1,2,3 8)7 wel vaag.
Er is een nieuwe patch in de maak voor deze problemen (zegt men eerst zien dan geloven). Maar voor de rest het samen werken met je teammate in MP gaat wel goed helemaal met TS er bij :)

P.S deze problemen zijn alleen in de MP in de SP heb ik geen problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
Ik heb het net voor het eerst gespeeld. Het ziet er redelijk uit. Alleen bij mij doet het geluid het niet bepaald goed. Ik hoor steeds gekraak. Ik heb gewoon onboard geluid via AC97 chip, maar het klinkt voor geen meter.

Instellingen van de bia.ini:

[ALAudio.ALAudioSubsystem]
UseEAX=False
Use3DSound=False
UseDefaultDriver=True
CompatibilityMode=False
UsePrecache=True
ReverseStereo=false
Channels=32
MaxEAXVersion=3
MusicVolume=1.0
AmbientVolume=1.0
SoundVolume=1.0
CinematicVolume=1.0
DopplerFactor=1.0
Rolloff=1.0
TimeBetweenHWUpdates=15
DisablePitch=False
LowQualitySound=False

[Edit] probleem opgelost. Even bij DirectX instellingen de hardware acceleratie van het geluid uitgezet.

[ Voor 9% gewijzigd door Jozz op 23-03-2005 16:10 ]

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 19:16

Aight!

'A toy robot...'

Uitgespeeld, het is korter dan COD maar speelt wel langer.

Leuke titel voor tussen door, met die tankjes is het wel grappig, maar zoals bijna elke WW2 shooter, beetje saai, steeds hetzelfde.. flanken, aanvallen. Bij cod was het ook, rushen dood schieten, volgende missie, krijg er genoeg van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet niet in bia.ini de optie 'usetriplebuffering' op True te zetten.
Framerate gaat omhoog. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 16:07:
Vergeet niet in bia.ini de optie 'usetriplebuffering' op True te zetten.
Framerate gaat omhoog. :P
Moet dit nu gewoon in de system directory of ook in de user directory (documents and settings....)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit veranderd in system directory.
In default. ini heb ik dit ook gedaan, maar of dit speciaal moet weet ik niet.
Mijn fps ging ongeveer 8 omhoog.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2005 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 16:37:
Ik heb dit veranderd in system directory.
In default. ini heb ik dit ook gedaan, maar of dit speciaal moet weet ik niet.
Mijn fps ging ongeveer 8 omhoog.
De default.ini zou ik gewoon met rust laten. Dan kun je nog zien wat de default waarde was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best vet spel moet ik zeggen, ben nu bij XYZ en speel op difficult, best lastig soms.
Ziet er ook wel aardig uit, 1600x1200 alles high.
De extra's zijn ook leuke toevoeging! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52

Steffy

Ayreonaut

:O Zo de lijdensweg van deze game is hier afgelopen, heeft wat moeite gekost, sinds dag 1 dat ik de game downloade om het uit te spelen maar het is gelukt.

Het was vaak leuker om te stoppen dan om door te gaan. Op het level met de brug na was het allemaal bout en saai.

Verders heeft de game 1 pluspunt en dat was het idee wat de makers hadden, een droom waar we nog steeds op moeten wachten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T i M
  • Laatst online: 12:11
Waar kan ik de linux server installatie downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 18:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Steffy schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:28:
:O Zo de lijdensweg van deze game is hier afgelopen, heeft wat moeite gekost, sinds dag 1 dat ik de game downloade om het uit te spelen maar het is gelukt.

Het was vaak leuker om te stoppen dan om door te gaan. Op het level met de brug na was het allemaal bout en saai.

Verders heeft de game 1 pluspunt en dat was het idee wat de makers hadden, een droom waar we nog steeds op moeten wachten :/
het is ook de bedoeling dat je een spel koopt :)
dan zou je er waarschijnlijk geen last van je probleem hebben ;)

* Outerspace wilt het wel kopen maar ik denk niet dat mijn pc het volledig trekt:
http://www.tweakers.net/gallery/sys/5364

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-04 10:59

wvdburgt

MacOS all the way baby!

ik vind dat snipen uit die kerk van Carantan super. ik zou zo'n level wel een half uur willen. ( ik speel trouwens difficult voordat iemand zegt dat ik em op easy heb). snippen en met de bar knallen is gewoon super in dit spel. riflen vergt wel redelijk wat skill. in et begin schoot ik dus alles aan gort behalve die duitsers. maar het speelt

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
outerspace schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:39:
* Outerspace wilt het wel kopen maar ik denk niet dat mijn pc het volledig trekt:
http://www.tweakers.net/gallery/sys/5364
Ik zou gewoon even de demo afwachten. Ik geef je wel goede kans dat het wel draait hoor (al dan niet op de hoogste stand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel nu een paar dagen. Het loopt lekker en ziet er goed uit. Het enige waar ik me aan erger is het feit dat de lopen van alle geweren en pistolen zo krom zijn als op een kermis. Ik kan werkelijk niets raken. Als ik op een duitser mik en hem precies in mijn vizier heb mis ik toch. Het is gemakkelijke om maar niet meer te richtten ;-0

Het skippen van de filmpjes is erg irritant zeker als het laden van een level al zo lang duurt. Volgens mij is dit dezelfde engine als Hitman. Daar duurde dat ook zo lang.

10 April gaan we dit waarschijnlijk via het lan spelen. Ben benieuwd of het dan wat leuker is. Vooralsnog houdt ik het bij Call of Duty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18
Ik geloof dat die ati9000 de laagste kaart is die ondersteund word (echt veel hoef je van die kaart niet te verwachten), daarbij komt nog eens het feit dat je maar 256 mb ram heb. Echt prettig zal het dus niet worden. Ik ben nieuwsgierig :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in bia.ini die optie van triplebuffering op true gezet maar ik heb blijkbaar minder frames :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 18:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Icey schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:49:
Ik geloof dat die ati9000 de laagste kaart is die ondersteund word (echt veel hoef je van die kaart niet te verwachten), daarbij komt nog eens het feit dat je maar 256 mb ram heb. Echt prettig zal het dus niet worden. Ik ben nieuwsgierig :).
nee klopt :)
mijn ati radeon 9000 werkt niet helemaal jofel, maar heb wel 512 ddr geheugen :)
blijkbaar vergeten up te daten. Ik zal eens wachten op de demo ;)

Ik zal het dus op een laag grafisch niveau moeten spelen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17:48

johnwoo

3S-GTE

Ik draai het op een P4 2.26 met 512 MB en een Radeon 8500, alles op medium op 1024, en het draait prima :)

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:07

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Ik snap niet dat het bij sommige mensen lang moet laden? :?

Hier laadt het spel echt wel in minder dan 15 seconden hoor. En zo über is mijn systeem nu ook weer niet :p

Het eerste level van dit spel vond ik trouwens wel erg goed :) De opening is zeer spectaculair :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-ETz-Memphis Z schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 19:16:
Ik snap niet dat het bij sommige mensen lang moet laden? :?

Hier laadt het spel echt wel in minder dan 15 seconden hoor. En zo über is mijn systeem nu ook weer niet :p

Het eerste level van dit spel vond ik trouwens wel erg goed :) De opening is zeer spectaculair :)
Idd, hier laadt het spel ook in maximaal 10 seconden, vind de laadtijden wel prettig zo eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff bij mij scheelt er iets niet, laden duurt zeer lang en tijdens dat laden werkt mijn harde schijf nooit :?

Maar als ik BIA start, en ik kom in het menu, staat daar links onder: BIAPCRC1.00

Is dit wel normaal? Hebben jullie dit ook? Staat RC1.00 niet voor Release Candidate 1? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 19:25:
Pff bij mij scheelt er iets niet, laden duurt zeer lang en tijdens dat laden werkt mijn harde schijf nooit :?

Maar als ik BIA start, en ik kom in het menu, staat daar links onder: BIAPCRC1.00

Is dit wel normaal? Hebben jullie dit ook? Staat RC1.00 niet voor Release Candidate 1? :?
Ik heb hem geupdate, en er staat bij mij dus RC1.02 (of RC 1.20 :/ ) Heb hem net trouwens uitgespeelt op "normal" en het is goed bevallen. Denk dat ik hem nog een keer of difficult uit ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Difficult is ook nog te doen, maar die dan komt dat autentic ofzo :? is stukken moeilijker. Duitsers schieten beter en je moet de levels in een keer halen zonder dat hij tussen tijds opslaat. Dus als je dood gaat net voor het eind is best wel K*T :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 22:32
Weet iemand wat de optie is, wat er voor zorgt dat BiA bij mij nou net niet lekker draait?
Ik heb alles op high ingesteld, shadows op projected, gewoon alles op zijn hoogst in een resolutie van 1024*768.
Specs:
AMD 1700+ @ 2200 mhz 166 FSB
Abit NF7-S 2
1024 DDR
Geforce 5900 XT
Windows XP

Ik moet zeggen dat alle spellen die er tegenwoordig zijn gewoon niet meer lekker draaien op mijn systeem, is hij nou al zo veroudert of zou ik misschien iets anders moeten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

waarschijnlijk is de 166mhz bus de bottleneck, de cpu dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
Nou, als ik hem op 200 zet (het kan wel :P), dan is alles verder stabiel, alleen heel stom, maar dan gaat de tijd sneller lopen, en als ik een film afspeel rolt het beeld achter het geluid aan, dus ja heb je ook weinig aan he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damm ik heb me echt vergist is dit spel. In het begin dacht ik nog dat het de zoveelste CoD kloon was maar na een paar missies verder vind ik het echt een geweldig spel. Dus kijk niet alleen naar de eerste paar missies mensen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Iemand die weet waar de savegame van dit spel zich bevind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Vind het niet zo'n super spel . hahah in begin van de topic start iedereen wow dat is een zwaar en uber mooi spel >:) . nau ik lach jullie hard uit :r .

gewoon de UT engine met laage textures. en iedereen kei leuk van ik speel het kei vlot 8) . ja kom op haha wat stelt die engine nu tegenwoordig nog voor. had er dan teminste highres textures ingestopt.

ik vond het ook helemaal niett fijn spelen het schieten is al helemaal niks :X . de feeling is gewoon echt klo*te vind ik. geef mij maar MOH O+ of COD B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij krijgt een 88% van de Pczone benelux :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit spel is niet tevergelijken met COD of MOH...omdat je hier een squad moet bedienen. Het is uniek is zijn stijl...

Ik ben ook geen fan van de "Unreal Engine", maar goed het spel is leuk om te spelen en daar gaat het me om tenslotte.

p.s. Tegen al die gasten die klagen dat spel lang moet laden of steeds crashed etc... Leer in godsnaam hoe je Windows goed moet installen & configuren....en koop 1024 mb aan fatsoenlijk geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Dan ben ik nu heel benieuwd hoe jij denkt dat je Windows goed moet installen en configureren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Laatst online: 13:18
P4 2,6 (ht, 800fsb)
512 mb ram
Ati 9600xt

En het draaid als een zonnetje, en het meest relaxte vind ik dat de laadtijden erg laag zijn. Dat moet ik met BF vietnam niet proberen. Opties staan op zijn hoogst voor zover in te stellen in het menu.

Enige minder prettige aan de game vind ik soms dat als er tegen mij gepraat word ik mijn wapen kwijt ben en niet rond kan lopen. Ik ben iemand die op zo'n moment alvast om zich heen gaat kijken, al dekking gaat zoeken en alles verkennen :P.

[ Voor 3% gewijzigd door Icey op 24-03-2005 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Icey schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 21:43:
P4 2,6 (ht, 800fsb)
512 mb ram
Ati 9600xt

En het draaid als een zonnetje,
AMD 2600+
512MB
Asus radeon 9600XT

en het draait voor geen kut :X 10-30 fps @ 1024x768 medium :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

welk commando in je console laat je fps zien?

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:38

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 21:35:
p.s. Tegen al die gasten die klagen dat spel lang moet laden of steeds crashed etc... Leer in godsnaam hoe je Windows goed moet installen & configuren....en koop 1024 mb aan fatsoenlijk geheugen.
Wat een ontzettende loze opmerking. Het spel is gewoon traag met laden, daar is heel weinig aan te doen. Een mb'tje of 1024 aan geheugen helpt tov van 512 maar punt blijft dat het spel te langzaam laad (ik bedoel cmon', leer het begrip quickload een keer kennen ofzo).
En Windows installen kun je heel weinig aan verknallen.

Het spel is duidelijk niet uniek imho. Het is de zoveelste WW II shooter met een (niet zo) leuk extraatje in de vorm van het bedienen van squads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 21:35:
Dit spel is niet tevergelijken met COD of MOH...omdat je hier een squad moet bedienen. Het is uniek is zijn stijl...

Ik ben ook geen fan van de "Unreal Engine", maar goed het spel is leuk om te spelen en daar gaat het me om tenslotte.

Vertel mij dan maar eens hoe het moet! Heb hier 2x 512mb Corsair Valueselect draaien in dual channel, niet goed genoeg? :/

Enja, ik heb nog maar 1000x windows geinstaleerd, het is dat ik het nog niet kan zeker 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IceStorm schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 22:36:
[...]

Wat een ontzettende loze opmerking. Het spel is gewoon traag met laden, daar is heel weinig aan te doen. Een mb'tje of 1024 aan geheugen helpt tov van 512 maar punt blijft dat het spel te langzaam laad (ik bedoel cmon', leer het begrip quickload een keer kennen ofzo).
En Windows installen kun je heel weinig aan verknallen.

Het spel is duidelijk niet uniek imho. Het is de zoveelste WW II shooter met een (niet zo) leuk extraatje in de vorm van het bedienen van squads.
integendeel zelfs, hier laad het spel heerlijk snel, meestal wel binnen 15 seconden klaar met laden. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat behalve een boel geheugen een beetje rappe cpu en een gedefragmenteerde hdd ook wel helpt.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2005 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

For what it's worth, het spel crashde bij mij enorm hard tijdens t spelen met reboots als leuke afmaker, tot ik de update installeerde. dat is echt sowieso nodig kennelijk. Nu draait het super op 1920x1200 met alles hoog.

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
Ik vind het anders toch wel vrij snel laden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
  • Laatst online: 20-09-2022
koop dan ook gewoon een XBOX! Geen gezeur met interne geheugen, instellingen en trage laadtijden _/-\o_ :*) :*) :*)

Ik vind dit echt een fantastisch spel. Enorm leuk om te spelen, lekker op de bank met 5.1 geluid... heerlijk! Dit limited edition ownt trouwens _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees alleen maar klachten van PC gebruikers :P Ik heb zelf ook de XBOX versie, laad snel en speelt erg goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een zeurders allemaal....en het spel is niet uniek?? Noem nog eens een WW2 3D shooter waarbij je een squad moet bedienen dan....

Het spel laad helemaal niet traag bij mij en ook niet bij mensen met een iets "mindere" pc config dan de mijne...conclusie...of je kunt windows niet goed installen /configuren /optimizen of je hebt bagger aan hardware gekocht en waarschijnluk maar 512mb aan geheugen.

It's as simple as that...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 07:07
eX0duS schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 09:54:
Weet iemand wat de optie is, wat er voor zorgt dat BiA bij mij nou net niet lekker draait?
Ik heb alles op high ingesteld, shadows op projected, gewoon alles op zijn hoogst in een resolutie van 1024*768.
Specs:
AMD 1700+ @ 2200 mhz 166 FSB
Abit NF7-S 2
1024 DDR
Geforce 5900 XT
Windows XP

Ik moet zeggen dat alle spellen die er tegenwoordig zijn gewoon niet meer lekker draaien op mijn systeem, is hij nou al zo veroudert of zou ik misschien iets anders moeten doen?
Vreemd, ik heb ook zo'n low end systeem, XP1600+ met een GF4ti4600 en maar 512DDR, maar de game draait prima op een res van 1024*768 en medium settings. Alleen op een bepaald moment halverwege het spel, de farm-missie, ging alles enorm traag lopen en was het vrijwel onspeelbaar, omdat je te ver kon kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 17:57

Maxow

Hidden Sound System

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 11:06:
Wat een zeurders allemaal....en het spel is niet uniek?? Noem nog eens een WW2 3D shooter waarbij je een squad moet bedienen dan....

Het spel laad helemaal niet traag bij mij en ook niet bij mensen met een iets "mindere" pc config dan de mijne...conclusie...of je kunt windows niet goed installen /configuren /optimizen of je hebt bagger aan hardware gekocht en waarschijnluk maar 512mb aan geheugen.

Hidden & Dangerous 1 & 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kingnbajam schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 10:17:
koop dan ook gewoon een XBOX! Geen gezeur met interne geheugen, instellingen en trage laadtijden _/-\o_ :*) :*) :*)

Ik vind dit echt een fantastisch spel. Enorm leuk om te spelen, lekker op de bank met 5.1 geluid... heerlijk! Dit limited edition ownt trouwens _/-\o_
Alleen dat het stukken k*tter te besturen is met zon vage gamepad, en dat de grafics stukken brakker zijn maar voor de rest klopt het. :Y) En trouwens bij mij laad het spel ook in 10-15 sec op mijn pc.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2005 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

ik zit vast in DDAy+7 Je moet met die tank een rechte weg af en dan door een barriere crasehen. So far so good maar daarna kom ik er niet doorheen... hints?

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Hmm waar loop je pcies tegen aan dan, dat je tank kapot word geschoten of je mannetjes?

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004

Polycom

Poes van goud

Wat een gaar spel zeg, echt steeds hetzelfde. Je laat je mannetjes op wat duitsers schieten om vervolgens naar de zijkant te rennen en ze dood te schieten. :O

Het ziet er nog eens lelijk uit ook.. damn ik had veel verwacht van deze game maar het is echt een dikke flop geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omebas
  • Laatst online: 01-09 21:38
Jazzper schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:11:
ik zit vast in DDAy+7 Je moet met die tank een rechte weg af en dan door een barriere crasehen. So far so good maar daarna kom ik er niet doorheen... hints?
Gewoon je tank meteen naar het einde van de straat sturen dan krijgt ie 1 hit en dan pakt ie de tegenstander (rechtermuis inhouden en met links klikken voor assault)...zelf eerst wachten tot de machinegun neer is en dan met je team recht het grasveld op en stap voor stap verder...je kan je tank dan ookweer terug laten komen.
Pu_Dy schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:33:
Wat een gaar spel zeg, echt steeds hetzelfde. Je laat je mannetjes op wat duitsers schieten om vervolgens naar de zijkant te rennen en ze dood te schieten. :O

Het ziet er nog eens lelijk uit ook.. damn ik had veel verwacht van deze game maar het is echt een dikke flop geworden.
Ik vond het wel leuk en verniewend maar idd achteraf was het allemaal hetzelfde. Ik baalde er ook van dat het zo kort was. Alleen dat het lelijk was ben ik niet met je eens..

[ Voor 34% gewijzigd door Omebas op 25-03-2005 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004

Polycom

Poes van goud

Ik vond het wel leuk en verniewend maar idd achteraf was het allemaal hetzelfde. Ik baalde er ook van dat het zo kort was. Alleen dat het lelijk was ben ik niet met je eens..
Vernieuwend? wat is er verniewend aan dan? Het enige vernieuwende is dat je je squad kan sturen in een woII omgeving (wat totaal niet uit gediept is)

Verder vind ik de game lelijk, in vergelijking met far cry, half life 2 en de nieuwe call of duty & medal of honour. De explosies zijn nep, low res textures.. etc etc het enige wat er wel mooi uitziet zijn de modellen, maar die zijn na half life 2 achterhaalt.

Spel is ook nog eens kort (replay waarde = 0.1), en niet heel leuk om te spelen. Kortom, ik hoop dat ze wat veranderingen brengen in deel 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Pu_Dy schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:33:
Wat vewacht je dan :? 8)7
Dat heet nu oorlogje spelen ;) Gelukkig dat het zo is, geeft toch meer een echt gevoel ipv zo'n standaard domme shooter waar je heen en weer moet rennen en random duitsers neerschieten, over realisme gesproken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shapeshifter
  • Laatst online: 07-09 21:38

Shapeshifter

Get it over with

...Gearbox Software heeft jaren lang in het diepste geheim aan Brothers in Arms RH30 gewerkt, al eerder als dat een van de Medal of Honor series en Call of Duty uit is gekomen....
^ Uit startpost :| Hier is een "dan" beter op zijn plaats ;) ^

--

Ik ga hem denk toch maar even proberen. Vriend van mij houdt wel van "realistic shooters" dus als ik hem niet tof vind gaat 'ie gelijk door :)

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:42

Zjemm

...

beetje een cod kloon.... lijkt net of ik een spel aan het spelen ben wat ik al uitgespeeld heb....nee nix voor mij :)

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor alle mensen die problemen hebben met de laadtijd van BIA. Zet voor de grap VSYNC eens uit in je video opties. Hierdoor ging bij mij de laadtijd terug van 2-3 minuten naar 15-20 seconden. Zal wel een bug zijn oid. Ik kwam deze tip tegen op het BIA forum van Gearbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zjemm schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 22:46:
beetje een cod kloon.... lijkt net of ik een spel aan het spelen ben wat ik al uitgespeeld heb....nee nix voor mij :)
? Dan heb jij volgens mij een heel ander spel zitten spelen, BiA lijkt in de verste weg niet op CoD, enige wat ze gemeen hebben is WOII.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel leuk, maar vrees dat het een flop wordt.. De consument pikt zulke graphics niet meer op de pc. En het is _saai_ zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 11:06:

Ik heb allemaal hardware van a-merken, zeer degelijk config, buiten dan een verouderde 9800pro, maar 1024mb corsair dual channel enzo, en spel laad wel zeer traag. Maar heb nog nooit HDD gedefragmenteerd, zal dat eens proberen :P

Maar al mijn andere games laden gewoon, lekker snel, dus lijkt het mij niet te liggen aan mijn hardware of windows aangezien alleen bia traag laad.
Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste