Ik ga mijn mening even wat herzien.
Het spel wordt, naarmate je vordert, toch echt best goed. De graphics zijn op mijn bak ook aardig goed hoor. Tuurlijk, het is geen state of the art spul, maar het ziet er toch verdomd mooi uit allemaal. Het landschap is echt mooi neergezet vind ik. Mooi kleur van de lucht.. bomen en begroeiïng zien er goed uit.
De sfeer is op sommige momenten subliem..
spoiler:Net een stukje waar een dode parachutist aan een boom hing.... Beneden aan de weg een MG42 nest... Ik kon daar dus niet langs. Op een gegeven moment maar omgelopen langs de parachutist... In de verte zie je luchtafweergeschut. Plotseling komen er drie of vier Amerikaanse jachtvliegtuigen over suizen, gevolgd door artillerie inslagen enkele meters bij me vandaan. Je teammaten die schreeuwen... Het geluid van de wapens en explosies.. Prachtig gewoon

Op andere momenten vind ik sfeer ontbreken. Vooral in het begin van de game ontbrak het aan sfeer.
Kortom.. de graphics vallen me niet echt tegen. De manier waarop de soldaten bewegen en sneuvelen is ook heel goed gedaan. Eindelijk eens niet zo houterig... Wel jammer dat de lijken verdwijnen inderdaad. Ook erg jammer dat de omgeving nogal statisch is. Had leuk geweest als elementen in de omgeving kapot geschoten konden worden.
Waar ik me wel aan erger zijn de lange laadtijden... iedere keer weer. Als je voortijdig het loodje legt, dan moet je het hele checkpoint opnieuw laden. FF snel overnieuw beginnen is er dus niet bij...
Cutscenes kunnen niet geskipped worden.. Ook een misser. Vrij irritant als je geen zin hebt om het verhaal te volgen. De karakters zijn slecht neergezet en dus komt het op mij niet overtuigend over. Ik wil dat gezeik dus kunnen skippen.
Het nut van de 'V' button zie ik nog niet zo. Op de 1 of andere manier werkt dat voor mij niet zoals waarschijnlijk bedoeld is. Ik vind het erg lastig om vanuit die view te bepalen wat ik ga doen. Ik doe dat liever vanuit 1st person. Iemand die mij van het nut kan overtuigen?
Verder valt het nog niet mee om 2 teams te besturen. Ik heb de handigheid nog niet echt te pakken denk ik waardoor ik vaak verkeerd klik en mijn team de dood in stuur

Je moet echt super snel klikken en beslissingen nemen... Dit is geen negatief punt hoor.. Waarschijnlijk toch eerst via 'V' bepalen wat ik ga doen...:P
Voor nu is deze game een lekker tussendoortje. Ik wacht namelijk met smart op BF2