[PC/Xbox] Brothers in Arms

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste
Acties:
  • 1.686 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

al iemand bij D-day +7? (Hill 30)
ik zit daar zo vast als een huis, (net als m'n bataljon)
ik (Baker) moet een US tankdivision zoeken, maar het enige wat ik tegen kom zijn Panzers en een hoop Duitse soldaten.
en de "situation view" geeft ook geen aanwijzingen....

[ Voor 12% gewijzigd door BadMotha op 18-03-2005 00:31 ]

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 22:28

edward2

Schieten op de beesten

Steffy schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 16:58:
[...]

Wat bedoel je daar mee? Wil jij soms zeggen dat HL2 mooie Graphics had, ga toch weg, zelfs 2 jaar geleden was ik niet onder de indruk geweest van HL2.
Dan ben je wel een uitzondering. Ik vind de gfx van HL2 één van de beste tot nu toe samen met Far Cry, alswe de demo van Splintercell3 even niet meerekenen, want die heeft deze eer overgenomen wat mij betreft. Highres textures, envoirement ligthing, bumpmaps, het zit er allemaal in.

Vind het raar dat in Bia zulke lage texture res gebruiken. Dat kan best hoger, fillrate en vidmem is tegenwoordig niet echt meer een beperking in de meeste vidkaartjes, og misschien zijn de textures slecht gemapped, net als in Deus ExIW.
Misschien staat het mipbias detail ook te laag. In UTengines zet ik alles op -0,5 (config.in).
En voor mensen die met v-sync. lage fps hebben, zet triple buffering aan ook in de config.ini

Ik zal binnenkort ook eens kijken naar Bia

[ Voor 3% gewijzigd door edward2 op 18-03-2005 00:36 ]

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:14
jagermeister1 schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 23:58:
Nee dit is geen flame. Puur mijn mening. Een game die weer snel van mijn HD verdwijnt als je het mij vraagt.
Amen :) Ik heb het denk ik 30 minuten gespeeld (misschien niet eens) en ik werd het constant 'flanken' al zat. Bovendien: je staat op 20 meter van iemand, richt op zijn hoofd en hij wandelt vrolijk verder. Ogenschijnlijk zonder enige verwondingen.

Laten we het er maar op houden dat het niet mijn game is ;) Terwijl ik zowel de CoD als de CoD: UO missies toch bijna allemaal in 1 ruk uitgespeeld heb. Op de een of andere manier werd je in dat verhaal getrokken, vanaf de eerste scene. Dat ontbreekt hier, hoewel ik wel toegeef dat ik het spel misschien niet genoeg tijd heb gegeven. Maar ik zag al 8 tot 10 uur in het wilde weg knallen in het vooruitzicht staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nadruk van de developers ligt hier met name dat er mensen eraan meegewerkt hebben die in WW2 daadwerkelijk hebben gevochten, als model ook overgenomen zijn in het spel, en missies worden nagespeeld die ze daadwerkelijk tijdens die oorlog hebben uitgevoerd.

Ze volgen hiermee de lijn van de film Saving Private Ryan, waarmee ze meer de realiteit willen weergeven zoals het was + een eerbetoon stellen aan alle die aan de geallieerden zijde zijn gesbeuveld of hebben meegevochten.

Persoonlijk vind ik het feit van voornoemde mij persoonlijk meer waard dan graphics, en wees eerlijk, er zijn tegenwoordig vrijwel geen slechte games meer, op hier en daar een uitzondering na. Ik heb zelf ook een aantal WW2 games gespeeld, zoals MoHaa en CoD. Vond MoHaa destijds ook al slecht, maarjah, verwachte nooit zelf zoveel van een EA game. CoD was daarintegen al veel beter en deze kan ook aardig scoren.

Jammer dat mensen zo moe worden van de WW@ games. Misschien moeten ze alleen de beste spelen en de wat mindere niet, dan blijft het onderwerp ook alweer wat aantrekkelijker. En games moet je niet met elkaar vergelijken qua engine's, de 1 heeft dat weer mooier dan de ander. Het gaat om de overall, gameplay, sfeer, musical score, techniek, verhaallijn en een mega pc om het lekker te kunnen spelen ;)

Ik heb veel mensen gekend die in de WW2 hebben gevochten en een aantal ervan leven nog. Ik kan nu, mede door oa de serie Band of Brothers, een ervaren wat ze hebben meegemaakt. De verhalen van vroeger vervagen, we maken het nu, dankzij de techniek, een stukje zelf mee. En ik kan je zeggen, tis geen pretje, zo een oorlog, maar nu, voor ons in vredestijd, toch wel leuk om het zo te kunnen ervaren. Neemt niet weg dat ik hoop, dat oorlog toch wel in dit decennia tot het verleden word verbannen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online

johnwoo

3S-GTE

BadMotha schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 00:30:
al iemand bij D-day +7? (Hill 30)
ik zit daar zo vast als een huis, (net als m'n bataljon)
ik (Baker) moet een US tankdivision zoeken, maar het enige wat ik tegen kom zijn Panzers en een hoop Duitse soldaten.
en de "situation view" geeft ook geen aanwijzingen....
Dat is het laatste level :)
spoiler:
Op de heenweg moet je de panzers ontwijken aangezien je geen granaten of antitank wapen hebt. De eerste twee zijn wat lastig, maar je kunt er midden door over een heg springen als een van de twee tanks (op de wegen naast dat veldje waar jij nu bent en waar eerst die twee Duitsers zaten :P) probeert je te flanken door langs dat veldje te rijden. Je kunt hem daar naartoe lokken door je kop even boven de heg aan de zijkant te steken. De derde is makkelijk, daar kun je met een boog rechts achter een heg langs omheen. Pas wel op voor de paar Duitsers die er nog lopen.

Je krijgt dan de beschikking over twee Shermans die je terug moet leiden naar de heuvel waar je squad standhoudt. Gebruik de wegen om de Duitse tanks steeds in een crossfire te krijgen (zodat steeds 1 van je tanks de Duitser aan de zijkant of achterkant kan raken).

Als je bij de heuvel bent kun je de tanks de MG posities laten chargen, de Duitsers hebben daar geen antitank wapens.

[ Voor 16% gewijzigd door johnwoo op 18-03-2005 00:59 ]

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'Leaning' is schuin leunen, zodat je om een hoekje/achter een boom vandaan/uit een raam kunt kijken en schieten, zonder je hele lichaam te laten zien. :)
Als je hier eenmaal goed mee om kunt gaan en het gewend bent is het een ontzettend gemis als een spel het niet heeft. :|

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2005 06:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52

Steffy

Ayreonaut

Wat ik nu ineens heel erg mis, vooral omdat het zogenaamd "Realistisch" moet zijn..kuch. Is het steunen van je geweer, als je ergens achter staat lijkt mij het logisch als je gaat richten dat je het geweer daar voor een deel op legt zodat jij niet zo staat te zwaaien. Ik ben dit 1 keer eerder tegen komen in een game, Volgens mij was dat Hidden & Dangerous 2 maar ik me vergissen maar dat mis ik hier dus wel heel erg. Ik zou als ik achter z'n krat zat die loop er opleggen en schieten, maar hier moet je gelijk gaan staan wat nou niet bepaald realistisch overkomt als je midden in een vuur gevecht zit. Beetje jammer vind ik, ook al zie je dit nooit in games, het moet toch mogelijk zijn.

Ondertussen begint het team mij ook de neus uit te komen, die hebben werkelijk waar een verschrikkelijke AI. Het dekking zoeken dat is redelijk maar vaak ook slecht maar als het dan per ongeluk een keer goed gaat ben ik al tevreden. Vervolgens stuur je ze ergens heen, ze kunnen in dekking daar heen lopen maar vervolgens rennen ze allemaal door openveld naar die plek, gewoon de korste weg, allemaal dood :( Dat slaat toch gewoon nergens op. En de AI is zo fucking Scripted als het maar kan, dat met die duitse tank op de binnen plaats slaat echt volkomen nergens op. Die laat zich gewoon stuk schieten omdat ie maar wat blijft staan. 8)7

Naja beetje bij beetje kom ik steeds verder, kost wel moeite maar sommige missies zijn geheel per ongeluk waarschijnlijk nog redelijk leuk te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 13:52
eborn schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 00:35:
[...]
Amen :) Ik heb het denk ik 30 minuten gespeeld (misschien niet eens) en ik werd het constant 'flanken' al zat. Bovendien: je staat op 20 meter van iemand, richt op zijn hoofd en hij wandelt vrolijk verder. Ogenschijnlijk zonder enige verwondingen.

Laten we het er maar op houden dat het niet mijn game is ;) Terwijl ik zowel de CoD als de CoD: UO missies toch bijna allemaal in 1 ruk uitgespeeld heb. Op de een of andere manier werd je in dat verhaal getrokken, vanaf de eerste scene. Dat ontbreekt hier, hoewel ik wel toegeef dat ik het spel misschien niet genoeg tijd heb gegeven. Maar ik zag al 8 tot 10 uur in het wilde weg knallen in het vooruitzicht staan :)
Inderdaad dat is ook mijn grootste irriratie. Kijken langs je korrel, mikken op z`n hoofd en missen. Dit spel hangt te veel af van het "flanken", herhaal je dan bovenstaande, dan raak je ze ineens wel. :/

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft trouwens iemand de bij GCshop heeft besteld zijn order al binnen.
Gisteren ochtend toen ik keek stond er "verzonden", dus ik ging er van uit dat ie woensdag verzonden was en ik hem gisteren dus binnen zou krijgen. maar nee :D

Ik kan niet wachten om de MP te proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 22:54
Ralphie schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 10:07:
[...]

Inderdaad dat is ook mijn grootste irriratie. Kijken langs je korrel, mikken op z`n hoofd en missen. Dit spel hangt te veel af van het "flanken", herhaal je dan bovenstaande, dan raak je ze ineens wel. :/
Als je goed mikt schiet je ze gewoon af hoor. Je hebt wel last van een afwijking en je moet mannetjes hoe dan ook altijd minstens 2 keer raken dus dan lijkt het soms alsof je ze niet raakt.

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michali schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 11:45:
[...]

Als je goed mikt schiet je ze gewoon af hoor. Je hebt wel last van een afwijking en je moet mannetjes hoe dan ook altijd minstens 2 keer raken dus dan lijkt het soms alsof je ze niet raakt.
ja dat raken lukt me nog wel zal wel mer met jullie 'mikken' te maken hebben :+

maar het klopt wel dat je ze minimaal 2x moet raken anders gaan ze niet dood en das wel beetje vreemd als je ze door het hoofd schiet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om een één of andere reden heb ik het spel gister gekocht..

Ik vind alles rond de tweede wereld oorlog altijd wel interessant, en dat alle missies authentiek zijn aan de echte oorlog (inclusief omgevingen) hielp aardig mee me over de streep te trekken om hem te kopen.

Ik ben alleen bang dat ik het spel na de SP niet meer zo vaak zal spelen - misschien nog 1 keer overnieuw - aangezien de MP volgens mij niks is..

Ik ben al aardig ver denk ik.. hoop niet dat ik het te snel heb uitgespeeld..

Maar iig weet ik weer hoe het is om een spel te kopen .. ik hoop dat het het waard is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 20:47
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 10:17:
Heeft trouwens iemand de bij GCshop heeft besteld zijn order al binnen.
Gisteren ochtend toen ik keek stond er "verzonden", dus ik ging er van uit dat ie woensdag verzonden was en ik hem gisteren dus binnen zou krijgen. maar nee :D

Ik kan niet wachten om de MP te proberen :P
Nee, hier hetzelfde, woensdag stond er verzonden, dus had hem gister of vandaag toch wel verwacht. Nu weet ik alleen niet of de postbode vandaag al is geweest. Of wordt het met de pakketdienst verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer is dat van pre-orderen. Ik heb RE4 gepreordert bij gcshop voor die 5 euro verschil, maar de betaling is bij hun nog niet ontvangen. Zal wel na het weekend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-09 10:24

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

hai, ik heb mijn exemplaar ook bij GCshop vandaan (vorige week besteld) en deze is gister afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij is hij ook gister afgeleverd.

met ghost recon 2 had ik ook gepreordered en toen kwam hij ook 2 weken later omdat ze blijkbaar teveel pre orders hadden aangenomen en de leverancier problemen had dat was wel balen dus.

hopen dat jullie dat niet hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irongangster
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-07-2021
Zow, Net Bia uitgespeeld, gewoon op normal. Speel em later wels op ze moeilijkst.
Erg gaaf hoor! Ook de multiplayer begin ik steeds meer te waarderen. JUIST omdat ik het wel even gehad heb met de standaard dingen.

Ik weet niet of het al langsgekomen is maar ik hoorde dat de mediamrkt de PC versie voor 29 had, de xbox voor 39 evenals de ps2 versie.

Game on ;)

[ Voor 27% gewijzigd door irongangster op 18-03-2005 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
gratis_vodka schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 14:00:
hai, ik heb mijn exemplaar ook bij GCshop vandaan (vorige week besteld) en deze is gister afgeleverd.
Dat slaat dus weer helemaal nergens op. Ik heb de mijne 2 weken geleden besteld (en betaald) en ik zit nu dus nog zonder BiA. Maar aangezien er woensdag al verzonden stond, kan het nu natuurlijk ook aan tpg liggen. Vreemd...

[ Voor 24% gewijzigd door Brammel op 18-03-2005 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoLiMiTSoLDieR
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-05 00:30
Shailesh schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 15:54:
[...]

Klopt, maar in de regel mag je er vanuit gaan, dat een spel met EAX ook 5.1 ondersteunt. Maar de optie bestaat gewoon niet! Tenminste, in het audio menu vind ik alleen een optie voor de mastervolume, maar dat is het dan ook. En als ik een beetje in de .ini ga kloten helpt het ook niet. Maar daarin staan wel regels als "useeax=false", en als ik die verander in true, verandert het weer terug :? .
Bij mij werkt het wel.
Je moet het volgende aanpassen in je bia.ini
code:
1
2
3
4
5
[ALAudio.ALAudioSubsystem]
UseEAX=True
Use3DSound=True
UseDefaultDriver=True
CompatibilityMode=True

In de user.ini staat ook iets van eax, die heb ik voor de zekerheid ook op True gezet.

code:
1
bEnableEAX=True

Als je alles veranderd heb, Moet je je ini's alleen lezend maken.
Zodat hij niet vanzelf terug gaat op False :)

(Rechtermuis op bestand kenmerk alleen-lezen)

[ Voor 4% gewijzigd door NoLiMiTSoLDieR op 18-03-2005 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

irongangster schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 14:08:
Zow, Net Bia uitgespeeld, gewoon op normal. Speel em later wels op ze moeilijkst.
Erg gaaf hoor! Ook de multiplayer begin ik steeds meer te waarderen. JUIST omdat ik het wel even gehad heb met de standaard dingen.

Ik weet niet of het al langsgekomen is maar ik hoorde dat de mediamrkt de PC versie voor 29 had, de xbox voor 39 evenals de ps2 versie.

Game on ;)
Ben vanmiddag nog in de Mediamarkt in Groningen geweest, k zag m niet liggen... Het kan zijn dat ik er overheen gekeken heb, ik had een beetje haast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

Wat je ook in bia.ini kunt veranderen

ff bij [Engine.Console]
blablabla

Het in dit veranderen:

[Engine.Console]
;ConsoleKey=0
ConsoleKey=192

En zit je ergens vast ofzo, dan moet je tijdens het gamen gewoon ff god intypen en dan werkt het

De overige cheats

god - God Mode
fly - Fly Away
walk - Stop Flying
allweapons - All Weapons
ghost - Clipping Mode
allammo - Loads of Ammo
invisible 1 - Makes you Invisible
invisible 0 - Makes you Unvisible
killall - Kills Everything
loaded - Get Everything!
unloaded
loadspmap <map>
supersquad
oldmovie
lightperiod
lightcone
getfirstmission
pawnanimextra
soundocclusion
smiteevil
summon
blindai 1
blindai 0
deafai 1
deafai 0
blindenemies 1
blindenemies 0
deafenemies 1
deafenemies 0

Met dank aan MMDoX

p.s. Ik ben tegen cheaten in de MP maar in de SP boeit het me niet, het is namelijk erg irritant als je ergens vast zit
Ik weet trouwens niet of die cheats ook in de mp werken [hoop/zal niet]
Play fair, game on!

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:22
play fair, game on!
moet je horen wie het zegt...

nofi hoor, maar je verneukt dat gewoon een hele game. Als je nog niet eens op easy een game uit kan spelen zonder cheats... :/

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Brammel schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 14:10:
[...]

Dat slaat dus weer helemaal nergens op. Ik heb de mijne 2 weken geleden besteld (en betaald) en ik zit nu dus nog zonder BiA. Maar aangezien er woensdag al verzonden stond, kan het nu natuurlijk ook aan tpg liggen. Vreemd...
De post is gekomen, hij is binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik inlog bij ubisoft zegt ie steeds dat m'n cd-key invalid is :?

Heb em gister bij dynabyte gekocht, en daar is het onmogelijk voor iemand om ff zon doosje open te doen en de cd key te checken.. dus dat kan het niet zijn..

Iemand anders dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

jarnotjuh schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 14:57:
play fair, game on!
moet je horen wie het zegt...

nofi hoor, maar je verneukt dat gewoon een hele game. Als je nog niet eens op easy een game uit kan spelen zonder cheats... :/
wie zegt dat ik ze gebruik???
ik doe dit voor de mensen die misschien moeite met een bepaald stuk hebben
bovendien wilde een paar mensen weten hoe de console geopent kan worden
nu weten ze het
bovendien... niet iedereen is even goed als jij??

en die play fair bedoel ik mee, met mp
bovendien je kunt ook commando's gebruiken en toch eerlijk spelen hoor :o
xenome schreef:
Als ik inlog bij ubisoft zegt ie steeds dat m'n cd-key invalid is :?

Heb em gister bij dynabyte gekocht, en daar is het onmogelijk voor iemand om ff zon doosje open te doen en de cd key te checken.. dus dat kan het niet zijn..

Iemand anders dit probleem?
heb je de nieuwe patch al geinstalleerd, die schijnt het te verhelpen

[ Voor 25% gewijzigd door Martinspire op 18-03-2005 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 08:43:
Wat ik nu ineens heel erg mis, vooral omdat het zogenaamd "Realistisch" moet zijn..kuch. Is het steunen van je geweer, als je ergens achter staat lijkt mij het logisch als je gaat richten dat je het geweer daar voor een deel op legt zodat jij niet zo staat te zwaaien. Ik ben dit 1 keer eerder tegen komen in een game, Volgens mij was dat Hidden & Dangerous 2 maar ik me vergissen maar dat mis ik hier dus wel heel erg. Ik zou als ik achter z'n krat zat die loop er opleggen en schieten, maar hier moet je gelijk gaan staan wat nou niet bepaald realistisch overkomt als je midden in een vuur gevecht zit. Beetje jammer vind ik, ook al zie je dit nooit in games, het moet toch mogelijk zijn.

Ondertussen begint het team mij ook de neus uit te komen, die hebben werkelijk waar een verschrikkelijke AI. Het dekking zoeken dat is redelijk maar vaak ook slecht maar als het dan per ongeluk een keer goed gaat ben ik al tevreden. Vervolgens stuur je ze ergens heen, ze kunnen in dekking daar heen lopen maar vervolgens rennen ze allemaal door openveld naar die plek, gewoon de korste weg, allemaal dood :( Dat slaat toch gewoon nergens op. En de AI is zo fucking Scripted als het maar kan, dat met die duitse tank op de binnen plaats slaat echt volkomen nergens op. Die laat zich gewoon stuk schieten omdat ie maar wat blijft staan. 8)7

Naja beetje bij beetje kom ik steeds verder, kost wel moeite maar sommige missies zijn geheel per ongeluk waarschijnlijk nog redelijk leuk te noemen.
Wat ik vooral niet begrijp is waarom ze geen stance button gebruiken. Bijvoorbeeld de rechter muisknop. Je drukt de rechter muisknop in en vervolgens kun je door de muis naar boven of beneden te bewegen langzaam aan bukken of opstaan. Precies zover als je zelf wilt zelfde geld voor het leanen. Gewoon rechtermuisknop indrukken en vevolgens naar links of rechts bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey... ik heb een probleempje met de PC versie

en dan het geluid: elke keer als er gepraat word of ik los een schot komt er een soort raar.. getik/gekraak doorheen....

ik kan het niet oplosse

herinstalleren had geen zin

zelfs windows herinstalleren niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-08 11:34
Steffy schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 16:58:
[...]

Wat bedoel je daar mee? Wil jij soms zeggen dat HL2 mooie Graphics had, ga toch weg, zelfs 2 jaar geleden was ik niet onder de indruk geweest van HL2.
Dan speel je zeker op 640 x 480 met een hopeloos verouderde graphics card? Eentje zonder DX9 ondersteuning of zo?! Zo niet dan moet je me toch eens vertellen wat je wel mooi vind want naar mijn mening is HL2 toch echt goed qua graphics. Of je hebt geen oog voor details, dat zou ook nog kunnen.....

Maar zoals ik in mijn vorige post al zei: t'is maar waar je van houd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kvind de graphics op zich wel ok... alleen de wapens is beetje niet op gelet... die hadden veel beter gemoeten... maar voor de rest: Top game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 17:17:
kvind de graphics op zich wel ok... alleen de wapens is beetje niet op gelet... die hadden veel beter gemoeten... maar voor de rest: Top game
Ik heb het nu ook even gespeelt, en ik moet zeggen, het bevalt me wel. Oke, de grafics zijn minder als verwacht, maar dit spel is niet een shooter zoals er al zo vele van zijn. Het is een keer wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ben nu wat verder en kom net eerste tank tegen :)

Ik denk dat dit het beste wo2-spel is op dit moment..je waant je soms in saving private ryan/BoB :)

Het leiden van je teams is ook erg cool gedaan.. en ik vind de graphics eigenlijk best wel goed..:)
(alles op zn hoogst, met 6800 GT, 2xaa en 2xaf.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

slash24 schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 16:19:
[...]

Dan speel je zeker op 640 x 480 met een hopeloos verouderde graphics card? Eentje zonder DX9 ondersteuning of zo?! Zo niet dan moet je me toch eens vertellen wat je wel mooi vind want naar mijn mening is HL2 toch echt goed qua graphics. Of je hebt geen oog voor details, dat zou ook nog kunnen.....

Maar zoals ik in mijn vorige post al zei: t'is maar waar je van houd!
Ik heb het toevallig op 1280x1024 gespeeld met alles op zijn max op mijn 9700 Pro en ik was alles behalve onder de indruk, de graphics waren echt niet meer van deze tijd, toen het in 2003 uit had moeten komen was het mooi maar Far Cry liet zien dat het veel mooier kon, en Doom 3 was ook mooier maar daar werd met de Engine heel erg op de sfeer ingespeeld wat erg goed gelukt is. Dat had HL2 totaal niet, sfeer ontbrak trouwens in zijn geheel in HL maar goed.

BiA heeft het ook, ik proef nergens sfeer. CoD was ook al z'n ramp spel wat gewoon slecht was, het niveau van het spel met de lineaire levels en 4,5 uur gameplay was gewoon uitermate triest maar de sfeer was na Moh voor het eerste ongelofelijk goed. CoD is echt op shooter gebied zelfs beter dan Doom 3 vind ik. Echt CoD was heerlijk in dat opzicht, daardoor vergat met ook dat de rest behoorlijk ondermaats was.

BiA heeft geen sfeer. Met een klein beetje muziek, niet realistisch maar dat is het toch al niet had BiA een stuk leuker kunnen zijn, beetje spanning opbouwen in gevechten. Dat had CoD wel heel duidelijk, met die russen die dan massaal aanvielen, de sfeer druipte van het spel af. BiA daartegen is een saaie recht uit recht aan game.

Ik ben redelijk ver, ik heb het spel dus de kans gegeven maar het blijft slecht, leuk als je geen eisen steld aan games maar tegenwoordig mag je echt wel beter verwachten dan dit, echt triest dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
screen 1
screen 2
screen 3

Wat klopt er niet :+

spoiler:
Het is geen cheat. Ik zat in situational awareness view en toen ik daar uit kwam stond ik ineens zo. Erg vreemd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online

johnwoo

3S-GTE

Ach ja iedereen heeft er toch een verschillende mening over. Ik vind ook dat het spel nadelen heeft (met name dat de maps niet zo groot zijn en met flauwe hekjes, heggen etc begrensd worden), maar sfeer heeft het imo wel. Tenminste ik had toch wel het gevoel dat ik "erin" zat.

De wapens voelen goed (met name de iron sights zijn goed), al hadden ze het wel zo mogen maken dat je iets meer raakt :+ Van de andere kant is dat juist wel realistisch, want in een gevecht heb je geen tijd om rustig aan te leggen, en zelfs al had je dat dan raak je nog niet altijd alles. Voor WO2 weet ik de stats niet, maar in Vietnam werden 17.000 kogels afgeschoten voor iedere kogel die een vijand verwondde of doodde.

Over graphics val ik nooit zo, maar ik vind ze toch zeker niet ondermaats (ook al is er beter). Daar viel iedereen vroeger ook over bij Operation Flashpoint, terwijl ik het een erg goed spel vond, met heel veel sfeer. Daar zat je zo "in" dat het niet eens opviel dat de bomen bestonden uit sprites in verschillende hoeken.

Mijn favoriete WO2 shooter blijft Hidden & Dangerous 2, omdat dat op dit moment het beste aan mijn wensen voldoet. Op volgorde van belangrijkheid naar mijn mening:
- goede sfeer (je hebt het gevoel dat je er bent)
- bewegingsvrijheid in de maps (niet te kleine maps)
- goede 'feel' met de wapens (van mij moet een shooter iron sights hebben)
- niet te domme vijanden (maar ook geen aimbots)
- best goede graphics (daar zal jij het waarschijnlijk niet met me over eens zijn :+)

Overigens zijn de makers van Hidden & Dangerous op dit moment bezig met een Flashpoint-achtige shooter, die volgens mij (als HD2 en OFP liefhebber) behoorlijk potentie heeft: Enemy in Sight

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Zijn er meer mensen die geen FSAA kunnen krijgen met Catalyst 5.3?
Andere versies niet geprobeerd trouwens...

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnwoo schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 20:16:
[...]

Ach ja iedereen heeft er toch een verschillende mening over.
Nope..wat Steffy zegt is gewoon pure BS en ik denk dat bijna iedereen dat wel met me eens is :)
Niet echt de moeite waard om heel erg op in te gaan imo..dus ik ga steffy geen 'vergelijk screenshots' geven :)

Btw: Ik vind BIA juist veel sfeer hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:59
Multiplayer is wel geinig. :) Moet wat meer teamverband komen, maar het is wel grappig en het mikken blijft moeilijk, toch vind ik het jammer dat je max met zn 4en kan spelen. Mag van mij wel zonder bots spelen en gewoon echte teammates. Dan kan je dus ong 14 spelers ofzo in 1 game.

SP moet ik nog aan beginnen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fu-Raz
  • Laatst online: 17-08-2019

Fu-Raz

Webdeveloper

De reacties zijn of positief of juist negatief, grappig. Morgen ga ik ook naar de stad om hem te kopen, ben erg benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen heb ik het afschuwelijke Driver 3 omgeruild voor Brothers In Arms. Even kort mijn eerste impressie:

Grafisch gezien valt het tegen. Niks bijzonders, niet beter dan Call of Duty, en ook niet zo mooi als de vele screenshots die we gezien hebben. Het spel voelt ongeveer hetzelfde als Call of Duty, maar dan met het strategische van Full Spectrum Warrion eraan toegevoegd. De sfeer vind ik goed, erg goed. Tot nu toe vind ik het een heel aardig spel, maar het kan niet op tegen de torenhoge verwachtingen die de meesten hebben. Gewoon een goed spel, niets meer, niets minder.

Edit: het is me inmiddels ook opgevallen hoe slecht de AI eigenlijk is. En dat je niet door materialen als hout heen kunt schieten. En het gebrek aan physics (keek je vroeger niet van op, maar sinds Half-Life 2...). En, en, en... Maar toch blijft het een leuk spel :).

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2005 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

johnwoo schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 00:53:
[...]

Dat is het laatste level :)
spoiler:
Op de heenweg moet je de panzers ontwijken aangezien je geen granaten of antitank wapen hebt. De eerste twee zijn wat lastig, maar je kunt er midden door over een heg springen als een van de twee tanks (op de wegen naast dat veldje waar jij nu bent en waar eerst die twee Duitsers zaten :P) probeert je te flanken door langs dat veldje te rijden. Je kunt hem daar naartoe lokken door je kop even boven de heg aan de zijkant te steken. De derde is makkelijk, daar kun je met een boog rechts achter een heg langs omheen. Pas wel op voor de paar Duitsers die er nog lopen.

Je krijgt dan de beschikking over twee Shermans die je terug moet leiden naar de heuvel waar je squad standhoudt. Gebruik de wegen om de Duitse tanks steeds in een crossfire te krijgen (zodat steeds 1 van je tanks de Duitser aan de zijkant of achterkant kan raken).

Als je bij de heuvel bent kun je de tanks de MG posities laten chargen, de Duitsers hebben daar geen antitank wapens.
bedankt!
jammer dat het alweer het laatste level is, wat ik al bedacht had, omdat de cutscene aan het begin van dit level, dezelfde is als aan het begin van het spel, (waar heb ik dat eerder gezien.. o ja! MOHAA:Pacific Assault)

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik ben nog steeds positief en begrijp de kritiek op de graphics niet.
Tuurlijk zijn er games die er beter uitzien maar om het nou slecht te noemen of eind jaren 90 ?
Dat stance is een heel goed punt en had wat mij betreft best met de scroll van de muis gekunt.
Ook switchen tussen team-members zou een goede optie zijn geweest, op die manier zou je je veel beter kunnen positioneren.
Of iig zelf je team kunnen opdelen/splitsen.
Op die manier krijg je wat meer varriatie in de taktieken.
Ook de tactical overview had beter uitgewerkt kunnen worden dmv de optie van het aanbrengen van way-points.
Wat te denken van de mode die je je team kan meegeven, assault, stealth/recon, etc.

Daarna ga je weer uit tactical view en kun je achterover leunend kijken hoe je team je commandos uitvoerd. [hoewel achterover leunend?]

Waarom kun je trouwens niet liggen/tijgeren?
Iemand point geven en dat dat mannetje ipv van "Jerry" roept hurkt en het vuist gebaar maakt?

Ik roep maar wat. ;)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Hunter
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-09 10:32
als je het spel uitspeelt verwacht je gewoon een deel 2:
Brothers in arms: Beyond Hill 30

maar dan zou het nit meer waargebeurd zijn. Toch is het spel leuker dan alle anderen WW² spellen. 't is gewoon origineler.

Ook zitten er gewoon leuke stukken tussen :+

"Let's say hello the airborn way!"
"You mean shoot them ?"
"Well ofcourse stupid!"
"Well you could just say SHOOT them"

^^ blijf in een deuk liggen van sommige stukken...

[ Voor 9% gewijzigd door Silent Hunter op 18-03-2005 22:30 ]

12.4 kWh Thuisbatterijen + 1.8kWp balkon systeem - 5kW Zendure Units - Doet iets met content voor batterijen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:09
hmm, ik vind de voice overs totaal niet grappig, dat is de enige waarin enige humor zat (overigens niet mijn humor :| )... Verder vind ik het gewoonl klote dat het bij mij totaal niet draait terwijl dat wel zo zou moeten.

De gameplay vind ik geweldig, en de graphics zijn soms erg mooi, soms ook erg bummer (dday scene is echt gewoon lelijk), de multiplayer lijkt me erg leuk trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Pff, dit is echt schandalig. Gare engine, mouselag, gare graphics. Had allemaal gewoon veel beter gekund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silent Hunter schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 22:29:
als je het spel uitspeelt verwacht je gewoon een deel 2:
Brothers in arms: Beyond Hill 30

maar dan zou het nit meer waargebeurd zijn. Toch is het spel leuker dan alle anderen WW² spellen. 't is gewoon origineler.
Grappig dat je dat zegt, want er is dus nog wel een beyond die echt gebeurd is.
Baker company (baker is overigens niet de echte naam van de millitair die je speelt) heeft onder andere nog in de ardennen en in.. jawel.. Arnhem gevochten.
Komt nog wel een vervolgje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben al wat verder in het spel nu.. en vind het toch met afstand het beste WW2 SP spel tot nu toe.. de gameplay vind ik echt veel beter dan andere wo2-spellen, door dat flanken :)

ff mooi plaatje ;)

http://img239.exs.cx/img239/2531/brothersinarms9yy.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2005 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 14-09 21:48

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Vervolgje staat bij Ubisoft al op de planning voor Q4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fu-Raz
  • Laatst online: 17-08-2019

Fu-Raz

Webdeveloper

Heb het net even gespeelt. Ik vind het echte en leuke game. Ik werd al vanaf het begin in het verhaal gezogen :D.

Hier draait alles perfect op het hoogst + 4x FA op een:
P4 3.0 GHz
ATi Radeon 9800SE
1024 MB

hier een screenie van hoe het er bij mij uitziet: www.phool-media.com/zooi/bia.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren geinstalleerd, na 2 chapters er meteen weer afgegooid. Ongelovelijk wat een bout game zeg. Call of Duty rip-off maar CoD is 5 maal beter wat ik wel mooi heb gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

wel grappig, zelf vind ik dit spel juist veel beter/mooier dan CoD :o
vooral de details met het water en gras, fantastisch gewoon :)
ook een betere verhaallijn, het enige is dat de besturing van CoD in sommige gevallen net even handiger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

PcManiaxx schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 00:01:
Pff, dit is echt schandalig. Gare engine, mouselag, gare graphics. Had allemaal gewoon veel beter gekund.
mouselag??
zet die sensitivity es wa lager dan, miss helpt dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 12:41

Copyman

Dode muis

Ik moet zeggen dat ik niet onder de indruk ben van dit spel, het houdt me iig niet zo bezig als splinter cell of half-life 2. Bij die die spellen voelde ik mij namelijk erg betrokken. Bij Brothers in Arms heb ik dat gevoel totaal niet.
Het ziet er leuk uit, het zit ook wel goed in elkaar, maar ik had er zoveel meer van verwacht.

Afgezien van dit stukje feedback, ik ben wel van plan om het spel uit te spelen. Maar aangezien er een drukke tijd op school aan zit te komen, laat ik hem eerst maar even links liggen. :)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 06:56

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Ik kan mijn resolutie niet hoger draaien als 1024x768.

Specs :

X850 XT PE icm Catalyst 5.3

Weet iemand hier een oplossing op ?

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Probeer andere drivers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Humor op het forum van brothersinarmsgame.com _/-\o_
Een kereltje krijgt een critical error, post hier een screenshot van in een door hem gemaakt topic.
Zie je op de achtergrond het bureaublad met daarop een file " biarzr.iso" ofzo :P

http://forums.ubi.com/eve...&f=238101043&m=7211072492

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Laatst online: 17-04 14:07
ik wil even iets duidelijk maken voor iedereen, diegene die nog beweren dat call of duty MOOIER kwa graphics is dan dit spel, moet toch echt eens een systeem upgrade doen en alles op high zetten, dit spel is zo veel mooier dan call of duty (de rook, de explosies, de kleine special effects, de mappen, alles heeft veel betere detail!)...

bij deze! Dit spel is grafisch best mooi, je moet gewoon wat beter 'kijken' en wat meer op de kleindere dingetjes letten (explosies, gras, textures.. vuur..etc)..

Ik vind het een TOP spel! voor de gameplay vind ik erg leuk, ook al hou ik zelf niet echt van linaire spellen, deze vind ik zeker leuk om te spelen (hou meer van spellen als, OPF, JO-escalation, (BF2))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Laatst online: 17-04 14:07
voor alle mensen die problemen hebben met video, ik las net dat maar een ' aantal ' kaarten gesupported zijn, dus de meeste problemen komen daar door, en dan zal je dus moeten wachten op een patch,

bij deze dus , zoiezo, problemen horen in een ander fora!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand is een home made patch aan het maken (vervangende INI files) die heel wat dingetjes gaat veranderen.
De patch wordt vandaag verwacht.
Hier enkele van de veranderingen.

* a fully working on/off EAX sound system and a workable console
* some featurs that can make the graphics higher and more precise
* ULTRAHIGH graphics settings toggle
* an Xfire and ASE port patch to be able to use XFIRE or All Seeying Eye instead of the UBI connection sevice.
* corpses leaving turned off. Corpses will no longer disapear.

en nog veel meer.

Ben benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 09:32
Zo daar ben ik best wel benieuwd naar.. Het spel is echt gaaf, die graphics vind ik zelf ook niet echt lelijk maar het kan wel beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

dat is zeker beter nieuws
heb je ook een link van een site ofzo waar ie komt te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het staat in een topic op de forums van ubi
http://forums.ubi.com/eve...2&r=7031038492#7031038492
lees maar eens de posts van script0r door.

het is overigens nog vroeg in de VS, zal dus nog wel even duren ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2005 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk komt er een vervolg op BIA ..maar dan met b.v. HL-2 engine ..met "physics"! Het spel ziet er niet slecht uit, maar de "Unreal Engine" begint toch wel beetje oud te worden. :)

De multiplayer vind ik ook heel goed...dus zeker geen spijt dat ik hem gekocht heb. Nu is het wachten nog op goede "mods" voor deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Maar wat verklaart dan dat het zo brak loopt op mijn pc? Die hele engine is gaar, net als bij MOHAA: Pacific Assault waar je ook dat mouselag ondervond. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcManiaxx schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 17:40:
Maar wat verklaart dan dat het zo brak loopt op mijn pc? Die hele engine is gaar, net als bij MOHAA: Pacific Assault waar je ook dat mouselag ondervond. :r
Tja ik heb er geen last van, dus dit zal wel weer een van de vele gevallen zijn waarin het aan de pc zelf ligt..(formatteren helpt altijd ;))

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2005 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Op mijn pc verwacht ik dit soort gekloot niet :) Zie specs maar.

En andere spellen zoals Doom 3 en HL2 draai ik gewoon met max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

PcManiaxx schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 17:53:
Op mijn pc verwacht ik dit soort gekloot niet :) Zie specs maar.

En andere spellen zoals Doom 3 en HL2 draai ik gewoon met max.
Uhm, ik heb vrijwel dezelfde specs als jij, maar mijn pc trekt toch echt alles @ max :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michali schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 20:03:
screen 1
screen 2
screen 3

spoiler:
Het is geen cheat. Ik zat in situational awareness view en toen ik daar uit kwam stond ik ineens zo. Erg vreemd :?
Is idd heel vaag, ik heb het ook al een paar keer gehad... Gebeurd ook wel eens als je een bom hebt geplaatst of mounted machinegun hebt gebruikt. Erg storend...

Wat betreft de game zelf: Ik vind het heel erg mee vallen. De graphics vallen me erg mee, ze zijn zeker niet het beste, maar ik vind het er op 1280*960 met alles op zn hoogst toch nog prima uit zien. Crosshair uit en die suppresion rondjes uit en het word op eens een stuk grotere uitdaging op de hoogste moeilijkheidsgraad. Het speelt best lekker, het voelt allemaal wel goed aan. Mouselag heb ik ook geen last van. Al moet ik zeggen dat MOH en Spearhead nog steeds het lekkerste vind spelen van alle WOII shooters.
Er zijn zeker een aantal punten voor verbetering vatbaar, maar vind het zeker geen slecht spel, ondanks dat het niet is wat ze ons beloofd hebben.

De multiplayer heb ik nog niet gespeeld, maar dat wil ik binnenkort ook nog ff testen.
PcManiaxx schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 17:40:
Dat het brak loopt en dat je mouselag hebt kan best zo zijn, echter de engine is omho niets mis mee, de engine heeft zich inmiddels al wel bewezen dacht ik zo.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2005 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

als je nog wat had gezocht over mouselag in mohpa dan had je gelezen dat je die focking mousesensitivity omlaag moet gooien!!!!!! jezus lees dan es gvd wat er gepost word!!!

[rustig worden modus] ik vind het spel nog steeds erg leuk om te spelen maar ik merk wel dat er niet gigantisch veel afwisseling is en dat je bij de mp best wel es kwaad kunt zijn om het feit dat je niet weet waar ze zitten omdat die surround niet zo lekker werkt[rustig worden modus]
maar gelukkig heb ik genoeg te doen [java kloppen enzo] dat het niet zo irriteerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
ik heb dus net ook ff bia getest en hieruit de volgende dingen. :)

- Als deze game voor de console alleen uitgebracht was is hij oke, het standaard menu'tje en de standaard "console" dingetjes maken hem niet serieus op de pc. ( druk je op esc, kom je in menu zie je linksonder CHEATS staan bijv.)

- realistisch ? deze game is dus niet realistisch maar gewoon irritant. :(
Het is gewoon een standaard 1st person met een paar dingetjes eruit gehaald. (bijv. crosshair)

nou wil ik niet zeuren, maar die graphics zijn zo uberslecht....
deze graphics horen thuis op de ps2 zo'n 2 jaar terug.

Het spel is gewoon overhyped, ook door gearbox zelf want ze deden wel erg stoer in hun filmpje.

"This is not just a war game" <------ :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

shakespeare schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 18:45:
- realistisch ? deze game is dus niet realistisch maar gewoon irritant. :(
Het is gewoon een standaard 1st person met een paar dingetjes eruit gehaald. (bijv. crosshair)
crosshair zit er gewoon in, kijk eens een keer serieus naar een spel voordat je er comentaar op geeft :/
nou wil ik niet zeuren, maar die graphics zijn zo uberslecht....
deze graphics horen thuis op de ps2 zo'n 2 jaar terug.
wat is er slecht aan, ik vind ze erg mooi, beter dan CoD iig, meer detail enzo

owja, en die cheats, je hebt idd niet goed naar het spel gekeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 15:51:
Hopelijk komt er een vervolg op BIA ..maar dan met b.v. HL-2 engine ..met "physics"! Het spel ziet er niet slecht uit, maar de "Unreal Engine" begint toch wel beetje oud te worden. :)
Dat is flauwekul, neem Play Star Wars Republic Commando, teovallig is het dezelfde game maar dan in een SW jasje, net zo (on)realistisch als BiA maar wel een stuk vermakelijker en het draaide 10 keer beter en zag er 5 keer mooier uit. Dus dan Unreal Engine is verouderd slaat nergens op. Ik ben blij dat het geen HL2 is geworden, dan waren het allemaal van die houterige mannetjes geweest, Nee gelukkig geen HL2 Engine voor deze game en laten we hopen dat ze het ook zo houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

ik vond republic commando anders helemaal niet zo veel mooier
maar was dat niet de unreal warfare engine?? [update van UT engine?]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:06
djmantri schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 19:41:
ik vond republic commando anders helemaal niet zo veel mooier
maar was dat niet de unreal warfare engine?? [update van UT engine?]
Nuhuh .. was zeker Unreal 2 engine ( of hoe je het ook wilt noemen die waarmee Unreal Tournament 2004 en Unreal 2 zjin gemaakt )

En idd ik vond Republic Commando er zeker veel strakker uitzien ... levels zijn best saai bij BiA ... en die bosjes irriteren me mateloos + je kan niet over simpel muurtje springen

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Erkens schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 19:07:
[...]

crosshair zit er gewoon in, kijk eens een keer serieus naar een spel voordat je er comentaar op geeft :/

[...]

wat is er slecht aan, ik vind ze erg mooi, beter dan CoD iig, meer detail enzo

owja, en die cheats, je hebt idd niet goed naar het spel gekeken ;)
right, die crosshair functie is gewoon voor het realisme daar heb ik het over.
Deze graphics beter als cod ? 8)7 echt dus no way.....
er is absoluut geen detail, alleen stukken "neppe" open velden.

jij kan beter eerst goed naar een spel kijken voordat je hem prijst :)

[ Voor 6% gewijzigd door shakespeare op 19-03-2005 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekker belangrijk die graphics, het 'spelen' met je 2 twee teams brengt voor mij genoeg frisse gameplay en vernieuwing met zich mee.

/me @ DD + 2, mag eindelijk fire-team en assault-team bevelen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-05 01:08
Cod heeft zeker wel minder detail dan brothers in arms. Tenzij je een slecht systeem hebt dan zal je nooit iets van dat detail zien. En als je cod beter vind ga je dat toch spelen, hoef je hier de forums niet te vervuilen met al dat verwende gamer gezeur...
De games zijn tegenwoordig echt wel goed, en de makers werken steeds langer en langer. En die verwende gamers willen maar meer en meer en zijn steeds minder tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt de demo nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keldererik schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 20:01:
Cod heeft zeker wel minder detail dan brothers in arms. Tenzij je een slecht systeem hebt dan zal je nooit iets van dat detail zien. En als je cod beter vind ga je dat toch spelen, hoef je hier de forums niet te vervuilen met al dat verwende gamer gezeur...
De games zijn tegenwoordig echt wel goed, en de makers werken steeds langer en langer. En die verwende gamers willen maar meer en meer en zijn steeds minder tevreden.
Jep, het begint heel opvallend dat met ELK 'verwacht' spel dat er uitkomt, de forums vol negatief commentaar staan..dit was bij doom3 en halflife 2 ook al zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Mwoah.. na een paar uur gespeeld te hebben moet ik zeggen dat ik me nu toch wel redelijk vermaak met deze game. Het is geen classic, maar hij is best te pruimen. Ik vind de cutscenes alleen bijzonder storend. Ik heb geen zin om het verhaal te volgen, maar je wordt gedwongen aangezien je de cutscenes niet weg kunt 'zappen'.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

shakespeare schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 19:45:
jij kan beter eerst goed naar een spel kijken voordat je hem prijst :)
:D
elk vrije uurtje dat ik heb zit ik het te spelen, en aan jouw reacties te zien heb je het misschien heel even geprobeerd en dan aan de kant gezet.
Het enige wat er niet zo mooi aan te zien was, was de achtergrond op de stranden tijdens een intro'tje.
jagermeister1 schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 20:57:
Mwoah.. na een paar uur gespeeld te hebben moet ik zeggen dat ik me nu toch wel redelijk vermaak met deze game. Het is geen classic, maar hij is best te pruimen. Ik vind de cutscenes alleen bijzonder storend. Ik heb geen zin om het verhaal te volgen, maar je wordt gedwongen aangezien je de cutscenes niet weg kunt 'zappen'.
Ik vind vooral de verhaallijn mooi, maar ik kan er wel inkomen dat het soms storend is (vooral als je bijvoorbeeld een hoofdstuk opnieuw wilt spelen bijvoorbeeld. Een skip functie zou dan handig zijn :)

[ Voor 43% gewijzigd door Erkens op 19-03-2005 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat ik me erger aan de spectator mode bij MP.
Is niet te volgen en ziet er niet uit.
Das dan ook het meeste negatieve wat ik te melden heb over de game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Tot nu toe bevalt dit spel me wel.................dat wil zeggen vooral het geluid >:) Echt vloeiend beeld krijgen lukt namelijk gewoonweg niet 8)7 . En na enkele minuten loopt ie zelfs in een freeze. Ik begrijp dat er videoproblemen kunnen zijn, maar zo erg had ik het niet verwacht. Ik heb de patch geinstalleerd, en m'n systeem heeft 1GB, MSI Neo2,939+ 6800 le met 71.90 drivers,5000 3dmark05 en 12000 3dmark03 en voor de rest alle spellen soepel. Behalve deze :P . Is er iemand hier die waarbij het eerst ook niet vooruit te branden was en die bijv. andere drivers heeft geprobeerd waarna het wel lekker liep.....anders vrees ik dat ik gewoon moet wachten op patches :O

[ Voor 8% gewijzigd door objectief2 op 19-03-2005 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRAM
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-01 21:16
Het spel was ietwat gehyped maar qua gameplay was het helemaal terecht. Het spelen is erg spannend. De teamplay met je maten gaat gewoon echt goed. Ze zijn niet erg dom ofzo.

Qua graphics vond ik em toch tegenvallen. Ik had verhalen gehoord dat het dezelfde soort gfx zou hebben als hf2 etc maar dat is gewoon niet waar. Ik speel het spel op bijna max met specs in sig.

Ik merkte wel dat ie nog wel buggy is soms. Had af en toe een halve vastloper als ik uit die ene view kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Het geluid is in 3d te krijgen in de bia config.in 3d op true te zetten, eax zou ik niet doen, klinkt alsof je in een kleine ruimte staat midden in het veld ;)
Het probleem van Bia is dat de textures erg klein zijn gehouden, waarschijnlijk doordat HDR al veel performance vreet, higher en in UT2xxx kan Ultra High gekozen worden.. De textures zijn bijna de helft of meer kleiner dan in UT2xxx

Triple buffering kan daar ook aan gezet worden. Je moet wel je config.in op readonly zetten ander worden je instellingen niet bewaard.

[ Voor 9% gewijzigd door edward2 op 19-03-2005 23:07 ]

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:46

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

zijn er links naar optimale fps en optimale eye candy autoexec.cfgs?!

zou er wel wat meer uit willen persen, maar idd hoe vaker je erin duikt, hoe leuker ie wordt..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

sain onez schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 23:07:
zijn er links naar optimale fps en optimale eye candy autoexec.cfgs?!

zou er wel wat meer uit willen persen, maar idd hoe vaker je erin duikt, hoe leuker ie wordt..
HDR uit en shadows uit. Maar AI vreet CPU, dus daar valt weinig aan te doen.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:31

WoutF

Hoofdredacteur
Ik heb 'em net uitgespeeld, en all-in-all is het zeker geen slechte game. Ik vind wel dat het erg traag op gang komt, de laatste paar missies werd ik er veel meer in gezogen.

Bij de extras ging ik nog even naar de E3 vid kijken (de xbox versie) en het viel me op dat de character animations daar echt veel mooier waren. De algehele grafische look vond ik daar eigenlijk beter.Toch jammer dat de game er ingame grafisch echt niet uit ziet zoals de BiA trailers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18
Wout schreef op zondag 20 maart 2005 @ 00:34:
De algehele grafische look vond ik daar eigenlijk beter.Toch jammer dat de game er ingame grafisch echt niet uit ziet zoals de BiA trailers
Dat noemen ze marketing, iets wat iedere producent wel doet. Als een producent daarin doorslaat krijg je iets wat je een hype noemt. Je creeërd verwachtingen die je helemaal niet waar kunt maken en dat is gevaarlijk.

Een simpel voorbeeld. Ik verkoop jou een mijn rugzak, en vertel jou dat het normale rugzak is waar je dingen in kan doen en hij is niet duur. Jij koopt mijn rugzak, kijkt ernaar, vult hem met spullen en gebruikt hem. Dat er een klein gaatje in mijn rugzak zit vind je niet erg, immers was hij niet zo duur en het doel waar je hem voor gekocht heb sluit goed aan bij de verwachtingen.

Stel dat ik jou mijn rugzak had verkocht en ik zou zeggen dat het een geweldige rugzak is, in supergeweldige kwaliteit, kogelwerend, vuurvast, ingebouwde gps en vele andere revolutionere dingen en vervolgens kom je erachter dat het een normale rugzak is... tja... dan voel je je diep genaaid.

Terwijl als ik niet had overhyped, dan was jij gewoon tevreden met mijn rugtas.

En dat is wat er gebeurd is bij deze game wat heeeeel erg jammer is! De game zelf is grappig, niet extreem goed grafisch geweld zoals bij farcry/doom3/hl2 maar wel een goede gameplay, goede sfeer, goed verhaal etc etc. Echter werd het gepresenteerd als iets wat beter zou zijn dan farcry+hl2+doom3 (okay, nu overdrijf ik :P) en doordat je de game gaat vergelijken word het niet meer dan een stukje shit met een boekje waar je je reet mee kan afvegen.

Marketing is een hele krachtige tool, enkel zijn er beslissingen genomen door het management die nooit genomen zouden mochen zijn. Sommige producenten doen het anders, die plaatsen screenshots die welliswaar minder mooi zijn, maar die het wel waar kunnen maken. Of zoals de makers van farcry, daar zat helemaal geen extreme marketing achter... die zorgte gewoon dat ze een geweldige mooie game uitbrachten, zo nu en dan een paar echte screenshots online gooide en de community deed de rest. Het is jammer dat farcry online nooit echt geweldig is geworden, komt omdat het een groot stuk realisme in bijv. de wapens miste...

//note, let eventjes niet op mijn zinbouw/spelling, ik heb daar normaal al moeite mee maar atm voel ik me niet goed en wil ik naar bed :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icey schreef op zondag 20 maart 2005 @ 00:46:
[...]

Dat noemen ze marketing, iets wat iedere producent wel doet. Als een producent daarin doorslaat krijg je iets wat je een hype noemt. Je creeërd verwachtingen die je helemaal niet waar kunt maken en dat is gevaarlijk.

Een simpel voorbeeld. Ik verkoop jou een mijn rugzak, en vertel jou dat het normale rugzak is waar je dingen in kan doen en hij is niet duur. Jij koopt mijn rugzak, kijkt ernaar, vult hem met spullen en gebruikt hem. Dat er een klein gaatje in mijn rugzak zit vind je niet erg, immers was hij niet zo duur en het doel waar je hem voor gekocht heb sluit goed aan bij de verwachtingen.

Stel dat ik jou mijn rugzak had verkocht en ik zou zeggen dat het een geweldige rugzak is, in supergeweldige kwaliteit, kogelwerend, vuurvast, ingebouwde gps en vele andere revolutionere dingen en vervolgens kom je erachter dat het een normale rugzak is... tja... dan voel je je diep genaaid.

En dat is wat er gebeurd is bij deze game wat heeeeel erg jammer is! De game zelf is grappig, niet extreem goed grafisch geweld zoals bij farcry/doom3/hl2 maar wel een goede gameplay, goede sfeer, goed verhaal etc etc. Echter werd het gepresenteerd als iets wat beter zou zijn dan farcry+hl2+doom3 (okay, nu overdrijf ik :P) en doordat je de game gaat vergelijken word het niet meer dan een stukje shit met een boekje waar je je reet mee kan afvegen.

Marketing is een hele krachtige tool, enkel zijn er beslissingen genomen door het management die nooit genomen zouden mochen zijn. Sommige producenten doen het anders, die plaatsen screenshots die welliswaar minder mooi zijn, maar die het wel waar kunnen maken. Of zoals de makers van farcry, daar zat helemaal geen extreme marketing achter... die zorgte gewoon dat ze een geweldige mooie game uitbrachten, zo nu en dan een paar echte screenshots online gooide en de community deed de rest. Het is jammer dat farcry online nooit echt geweldig is geworden, komt omdat het een groot stuk realisme in bijv. de wapens miste...

//note, let eventjes niet op mijn zinbouw/spelling, ik heb daar normaal al moeite mee maar atm voel ik me niet goed en wil ik naar bed :P.
Bij mij ziet het er precies hetzelfde uit als in de e3 trailer..en ik overdrijf niet..ook heb ik geen last van trage framerate.

Dus ik denk dat dat je marketing verhaaltje niet helemaal klopt ;)

--
Heb net het spel uitgespeeld ( eindelijk weer een spel dat niet zo kort is) ..en ik verklaar hem officieel tot het beste WO2 spel dat ik gespeeld heb..met afstand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die al beetje de "INI" files heeft getweaked? Zoals gore level etc...

Wat zijn de beste / mooiste tweaks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shit je kan toch wel lezen |:( er staat daar 17 maart, en welke datum is het nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 10:53:
[...]

shit je kan toch wel lezen |:( er staat daar 17 maart, en welke datum is het nu?
Hij wel, maar jij niet.
Er staat

"De Brothers in Arms Road to Hill 30 demo zal twee tot drie weken na de Europese game release (17 maart) uitgebracht worden en bevat twee levels."

Als jij een beetje je best doet met lezen zie je staan dat de demo twee tot drie weken NA de europe game release wordt uitgebracht.. en die europese gamerelease is idd op 17 maart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistral
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08 07:52
Michali schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 20:03:
screen 1
screen 2
screen 3

spoiler:
Als je Numlock aanstaat gebeurt dit merkte ik.
Als je op de 1,2,0 drukt krijg je verschillende hoeken te zien ;)
Als je op de 5 drukt is alles weer ok,wel een vreemde bug zeg!

[ Voor 7% gewijzigd door Mistral op 20-03-2005 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
Heb je al een report gedaan? Wel vreemd idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 02:39:
[...]

Bij mij ziet het er precies hetzelfde uit als in de e3 trailer..en ik overdrijf niet..ook heb ik geen last van trage framerate.

Dus ik denk dat dat je marketing verhaaltje niet helemaal klopt ;)

--
Heb net het spel uitgespeeld ( eindelijk weer een spel dat niet zo kort is) ..en ik verklaar hem officieel tot het beste WO2 spel dat ik gespeeld heb..met afstand :)
idd kortste spel dat ik ooit op hard in 5 uur heb uitgespeeld

- het spel ziet er redelijk uit
- de beloofde vrijheid is er eigenlijk niet. Je wordt gedwongen om bepaalde routes te nemen, als je bijvoorbeeld een machinegeweer-nest wilt besluipen via het water dan kan dat weer niet omdat er een boompje over het water ligt waar je eigenlijk logischerwijs onderdoor kan kruipen.
- de Ai probeerd goed te flanken of andere taktieken als ze de ruimte hebben (al lopen de duitsers wel erg te janken dat ze allemaal doodgaan ook al is er nog niets gebeurd)

zelf vond ik het maar een bovengemiddeld spel (SP). Ik zal het multiplayer gedeelte nog proberen en hopelijk gaat dat mij wat langer boeien dan die 5 uur singleplayer.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

8)7 Wat heeft idereen met dat niet vloeiend lopen, ben ik nu de enige waar ie goed loopt :X
Icey schreef op zondag 20 maart 2005 @ 00:46:
[...]

Je maakt het nu allemaal wel wat rooskleuriger vind ik. De game is leuk maar dat hoeft niet te betekenen dat ie goed is. Toen ik naar AvP in de bios ging of Van Hellsing vond ik het leuke films maar waren echt verschrikkelijk slecht, acteurwerk in beide films om te huilen en dan het verhaal zelf was nog triester maar wel leuk om te zien.

BiA is dus leuk om te spelen maar verders slecht, als je daarbij optelt dat niks wat beloofd werd er ook maar voor 10% in zit, dan is deze game dus echt gewoon slecht, niet dat je het spel niet speeld omdat ie slecht is, ik speel het uit en dan ben ik er klaar mee. Het is jammer maar Gearbox heeft zich gewoon veel en veel teveel werk op de hals gehaald voor een groepje programeurs met ervaring van Zero. Dat is het punt, een heel mooi idee maar duidelijk geen idee hoe ze dat waar moesten maken. Ze hadden in ieder geval Operation Flashpoint en Ghost Recon ff moeten spelen dat hadden ze er vast iets beters van gemaakt.

[ Voor 95% gewijzigd door Steffy op 20-03-2005 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het spel geweldig, dat mensen rushen in het spel en nisk rustig aan doen, en hem dan in 5 uur uitspelen..
Kan ik niks aan doen..
Ik ben er nu ong 10 ~ 15 uur mee bezig, kben bij D-Day + 6 , alternate route dacht ik..
Kvind de graphics errig mooi, maar op de details zijn niet gelet, ik hoop dat ze in BiA2 wat meer op de details letten.
Komt er btw wel een BiA2? ja toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 10:41:
Iemand die al beetje de "INI" files heeft getweaked? Zoals gore level etc...

Wat zijn de beste / mooiste tweaks?
Ik ben een beetje bezig geweest met grafische tweaks, die ook in die zogenaamde patch gaan zitten. Nou het is allemaal onzin want het haalt helemaal niets uit. Je kunt de texture detail bijvoorbeeld op UltraHigh zetten, maar dat is gewoon gelijk aan Higher, in dit spel is het niet mooier oid. Verder nog wat zaken geprobeerd te tweaken, maar het geeft allemaal geen resultaat. (en ik heb dit overigens zowel in de bia.ini in mijn profiel gedaan als in degene die in de system map staat. Dus het werd hoe dan ook wel doorgevoerd, want ik zag wel wat veranderingen, maar die waren altijd negatief)

[ Voor 18% gewijzigd door Michali op 20-03-2005 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

ja check het gamenieuws maar of op de nederlandse fansite www.brothersinarms.nl

hoe zit het met die patch trouwens??
en met die graphics modificatie?