[PC/Xbox] Brothers in Arms

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste
Acties:
  • 1.685 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Schuey schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 20:32:
nou ik heb net ook even 3 kwartier gespeeld, nounou. Ik ben misschien een beetje bevoordeelt, ik heb namelijk net een pc upgrade gedaan, dus qua graphics vind ik dit al prachtig.

Moet wel wennen aan je teams sturen, ik vloog al cod style overal doorheen, maar vonden ze niet zo cool, en het werkt ook niet zo goed :P Wat ik ook vet vind, je raakt niet altijd waar je op richt, geweldig, zo hoort het! Prachtig vind ik ook de animaties wanneer je iemand raakt, daar is echt veel geduld in gestopt zie ik, het klopt gewoon allemaal. Zo schoot ik iemand in zijn schouder, zo realistisch dat het eruit zag, inclusief de liter bloed die over een hek spetterde, heerlijk.

De geluiden van wapens vind ik ook zeer vetjes, de m1 garand klinkt hier zo fijn :9~, alleen als de bodem van de clip eject klinkt het toch wat minder als in cod, daar was het echt prachtig.

Ik vind dat degenen die twijfelen, eens na moeten gaan of ze niet te sterk meningen van anderen aanhangen, probeer het uit! Ik ga weer spelen, zet mijn helm op, en ga ervoor!
*eensch is

heb hem net ook gespeelt en vind hem geweldig! vooral het aimen vind ik erg goed uitgewerkt. je raakt idd niet alles waar je op aimed zelfs als je gehurkt zit is het best nog moeilijk om te aimen. in cod was het zo dat je een machine gunner in een paar tellen heb neergeschoten maar in bia moet je echt die machine gunner flanken. een heel gedoe maar best realistische denk ik zo.
en vooral dat ledematen eraf vliegen wanneer die gastjes geraakt worden door een nade, prachtig >:)
en ook mooi vind ik ook dat als je iemand zeg maar van dichtbij neerschiet dat al het bloed op je beeld spettert, zo ook als je de grond raakt komt er allemaal modder in je gezicht. leuk bedacht!
ook de manier hoe je een tank kan uitschakelen is best geinig, nade derin en boem :D
graphics zien er best gaaf uit btw.

[ Voor 5% gewijzigd door ADMK op 16-03-2005 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Schuey schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 20:32:
nou ik heb net ook even 3 kwartier gespeeld, nounou. Ik ben misschien een beetje bevoordeelt, ik heb namelijk net een pc upgrade gedaan, dus qua graphics vind ik dit al prachtig.

Moet wel wennen aan je teams sturen, ik vloog al cod style overal doorheen, maar vonden ze niet zo cool, en het werkt ook niet zo goed :P Wat ik ook vet vind, je raakt niet altijd waar je op richt, geweldig, zo hoort het! Prachtig vind ik ook de animaties wanneer je iemand raakt, daar is echt veel geduld in gestopt zie ik, het klopt gewoon allemaal. Zo schoot ik iemand in zijn schouder, zo realistisch dat het eruit zag, inclusief de liter bloed die over een hek spetterde, heerlijk.

De geluiden van wapens vind ik ook zeer vetjes, de m1 garand klinkt hier zo fijn :9~, alleen als de bodem van de clip eject klinkt het toch wat minder als in cod, daar was het echt prachtig.

Ik vind dat degenen die twijfelen, eens na moeten gaan of ze niet te sterk meningen van anderen aanhangen, probeer het uit! Ik ga weer spelen, zet mijn helm op, en ga ervoor!
Ik sluit me geheel bij jou aan, scheelt een hoop tiep werk. ;)
Voor mij is het een soort van CoD ravenshield style.
Je mannetjes het vuile werk laten doen. >:)
De game speelt gewoon prima weg wat ik nu dus ook gelijk weer ga doen. :)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 14-09 21:48

IceStorm

This place is GoT-like!!!

ADMK schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 20:44:
je raakt idd niet alles waar je op aimed zelfs als je gehurkt zit is het best nog moeilijk om te aimen.
Je raakt gvd ook niet als je op 3 meter afstand, gehurkt zit en iemand in zijn hoofd knalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 22:26

SgtStrider

Fractal Switchover!

Noem mij zielig, maar ik vind het super tegenvallen. Niet alleen voegen de features weinig toe, de AI is slecht, en de engine is gelimiteerd. De graphics vallen ook behoorlijk tegen.

Één van de velen in de serie oorlogsgames, echter slecht doorgeborduurd.

(edit: dit is een mening)

[ Voor 4% gewijzigd door SgtStrider op 16-03-2005 20:57 ]

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 21:32

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Steffy schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 19:43:
[afbeelding]

[afbeelding]

Als je screenies gaat bekijken dan zie je pas echt hoe triest het is, kijk naar die eerste kijk dan naar het landingsstrand :X 8)7 Waar zijn die kwijl Graphics in godsnaam gebleven :?
denk je niet dat ze dat voor de marketing/verkoop een beetje opsmeuen mbv photoshop ofzo ;)
Ik kan me herinneren dat dat voor moh net zo was

zie hier een snel vb;
Afbeeldingslocatie: http://home.aim.hsbrabant.nl/s135595/Pictures/bia_beach.jpg

Trouwens jammer dat er zoveel negatieve reacties zijn. Ik heb/had (net als velen anderen) hoge verwachtingen van t spel, mede na t zien van alle filmpjes.
en als t eentonig is, is t toch in zekere zin realistisch, aangezien de soldaatjes van toen een soortgelijke gedachtegang hadden :P

[ Voor 16% gewijzigd door Pendaco op 16-03-2005 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52

Steffy

Ayreonaut

Wie vindt het niet jammer..

Ik had het die gasten die de game gemaakt hebben gegunt hoor dat ze een goeie game hadden gemaakt, niet alleen voor mezelf. Het is voor de lui triest dat iedereen het gewoon afkraakt. Maar ja, het is gewoon bij lange niet zo goed als zij zelf vertelden en dan kun je er moeilijk omheen, dan krijg je commentaar natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:38

Martinspire

Awesomeness

SgtStrider schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 20:57:
Noem mij zielig, maar ik vind het super tegenvallen. Niet alleen voegen de features weinig toe, de AI is slecht, en de engine is gelimiteerd. De graphics vallen ook behoorlijk tegen.

Één van de velen in de serie oorlogsgames, echter slecht doorgeborduurd.

(edit: dit is een mening)
ok dan, je bent zielig [je vraagt er notebene zelf om :*) ]

en ik sluit me helemaal aan bij het hier bovenstaande positieve berichten

wat wel is, met een thomson is het veel lastiger dan met cod, hier kun je echt bijna geen ruk raken
net als met de rest van de wapens als je niet over je wapen heen koekeloerd :d

maar als je het eenmaal door hebt dan is het zo gepiept
spoiler:
ik ben nu bij dat stukje met die kerk waarna je de mortieren uit moet schakelen
dat wil nog niet helemaal :(

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 16-03-2005 21:38 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:49
Ik ben blij dat er nog meer mensen positief zijn :D

Trouwens vind ik command system ook heel cool. Heel intiütief wijs je mannen aan waar ze naar toe moeten, en wie ze moeten aanvallen. Na 2 levels ging dit bij mij al heel vloeiend, en waren sommige shoot outs door snel reageren al snel in mijn voordeel beslist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Ik heb vanmiddag en net flink zitten spelen. Mijn ervaring is dat het WEL een goed spel is.
Ik ben ergens op 8 Juni momenteel en het is niet zo Arcade als CoD en MOHAA van ik loop
er even doorheen met mijn BAR en ik ben god. Je moet echt gebruik maken van de "V" optie om
het battlefield te analyseren. Het aimen met die rifles is inderdaad kut, maar een BAR bijvoorbeeld
aimed errug goed. Graphics zijn wel oke en ik vind niet dat je daar de hele game aan moet ophangen.
En ga het spel nou eerst is serieus goed spelen, ipv meteen te flamen omdat het anders is als de gewone koek die je gewend bent.

@post hierboven Bij die mortieren moet je gewoon assaulten met je mensen.

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
Ik vind het een geweldig spel, maar wel erg zwaar, ik heb een amd xp 2500+ met radeon 9700, 1 gig ddr en het draait rondweg kut hier... ik haal op 1024 bij 768, verder alles op zn hoogst, geen fsaa, slechts 10 tot 20 fps... :'(

Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
DarkShadow schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 21:57:
Ik vind het een geweldig spel, maar wel erg zwaar, ik heb een amd xp 2500+ met radeon 9700, 1 gig ddr en het draait rondweg kut hier... ik haal op 1024 bij 768, verder alles op zn hoogst, geen fsaa, slechts 10 tot 20 fps... :'(

dan klopt er iets niet, ik heb een vergelijkbaar systeem, en draai alles op high, zelfs fsaa volgens mij op 16. Zou toch eens andere drivers proberen, ik ben er namelijk verbaasd over hoe verschrikkelijk goed het bij mij loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:31
DarkShadow schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 21:57:

Hmm vaag .. op mijn systeem loopt ie echt soepel met alles vol open ... weet niet hoeveel FPS maar hij loopt echt gewoon zwaar soepel .. nergens haperingen.

Ik snap echt totaal niks van die V knop ... je ziet waar iedereen zit maar je kan er verder niks mee :? :?

Verder vind ik het spel wel leuk .. graphics zijn wel iets minder dan ik verwacht had ( had wel iets meer verwacht van een opgepoetst Unreal 2 engine ). Geluid is ook wel goed. Alleen jammer dat het zo lineair is .. dus je ziet gigantisch veel bosjes waar je niet doorheen kan .. en die vind ik er weer niet zo mooi uitzien.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
hmm dat is echt weird dan... ik heb de laatste omega drivers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suepahfly
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 16:39
Ik ben net aan het installeren op een AMD 2600+ @17?? mhz met een brakke nVidia FX 5600.
Ik hoop dat het een beetje speelbaar is maar aan de berichten hier boven te horen niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

misschien es de laatste officiele ati drivers nemen???
want zo mega zijn die omegadrivers [woordspeling ;)] niet meer
btw voor iedereen die het nog niet heeft
http://stream.2003.02.gar...o04/afl10/bia_preview.wmv van gammo
en binnenkort review
het gaat wel over de xbox versie maar de graphics zijn grotendeels hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Zo'n strak videokaartje heb je er niet voor nodig hoor, mid-end is goed genoeg voor een aangename speelervaring. Ik speel het op een xp2500+ met radeon 9700 non-pro (wel 1.5gb ram) en op 1280x1024 met 16x anisotrophic filtering en geen FSAA gaat dat heel prima (hapert soms klein beetje, als er heel veel gras/boomblaadjes in beeld zijn).

Anyway, tot nu toe erg goed spel, MOOI gemaakt (als je geraakt wordt is echt gaaf, of als je doodgaat) en het Tactical View systeem heeft zijn waarde voor mij nu ook al bewezen, erg coole feature!

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
ik heb nu 5.1 drivers geprobeerd, zelfde resultaat, in het level waar ik nu zit start het met 12 fps, nagenoeg onspeelbaar, niet leuk iig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Je moet de vsync uitzetten en bijvoorbeeld textures op Low voor veel fps.
Hoe krijg je de console zichtbaar lukt me niet met tilde en hoe krijg je de fps in beeld?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
GandalfTheGrey schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 22:18:
Je moet de vsync uitzetten en bijvoorbeeld textures op Low voor veel fps.
Hoe krijg je de console zichtbaar lukt me niet met tilde en hoe krijg je de fps in beeld?
hehe, ik ben niet achterlijk :). Maargoed, ik verwacht toch dat ik dit spel op high kan spelen, als ik dat ook kan met halflife @ 40fps...

Beetje vreemde situatie, ik heb nu ook de laatste drivers geinstalleerd, maar nog steeds 12 fps...

fps bekijk ik door middel van fraps

[ Voor 4% gewijzigd door DarkShadow op 16-03-2005 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-05-2024

sjobber

gefrituurde kokkereltomaat

net eventjes gespeeld, maar valt mij vies tegen. De graphics zien er hier alla 1998 uit, bizar slecht voor deze tijd in ieder geval. Voor een spel van 2005 moet je toch echt met iets mooiers komen.
Ook het deze-kant-op-pad vind ik een beetje te doorzichtig. En dan ook telkens de tegenstanders tegenkomen op een 'open' veldje... te voorspelbaar imo.
En zoals wel meerderen zeggen... de AI. niet alleen de tegenstanders, maar ook je eigen manschappen. Was ineens me ventje kwijt, staat ie achter een muur te staan |:(

Voor mij is het spel een vieze tegenvaller, maar allicht dat er mensen zijn die er om kwijlen.

edit:
kuch, t ziet er wat beter uit in 1024*768 hehe :P

[ Voor 7% gewijzigd door sjobber op 16-03-2005 23:09 ]

Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je FSAA aanstaan? In ieder spel is de optie "Light blooming" / "Post processing" / "Soft lighting" in combinatie met FSAA een enorme klap voor je videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Dat is het vreemde, ik heb het absoluut niet aanstaan, en in het spel is er volgens mij geen optie om het alsnog aan te zetten...

Heeft iemand trouwens al de multiplayer geprobeerd, lijkt me een gigantisch leuke lan game dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 22:54
Woei toch weer goede berichten. Nu krijg ik er weer zin in :D (hopelijk heb ik hem morgen binnen, dan zet ik hier mijn uiterst kritische en objectieve mening neer).

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

multiplay is heel erg leuk, maar dan moet je wel wat goede tegenstanders hebben heb ik al gemerkt
alleen vraag ik me af hoe het zal gaan met campen [alhoewel je wel beter kan flanken
in sommige levels heb je 2 teamgenoten, sommige 3 en volgens mij in 1tje zelfs 4 maar dit kan ik niet bevestigen...
ik zal morgen es een filmpje maken ofzo van redelijke kwaliteit [maar dan heel kort denk ik ;)]

ik vermaak me er iig prima mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelaano
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-07 21:35

Roelaano

vd Laan & co.

Ik weet niet of ik de enige ben, maar ik vind de game af en toe wel een beetje een
'maan-effect' hebben. Zo zweeft een granaat echt door de lucht, en zit er totaal geen snelheid achter. Ook zweef je flink in het rond als je word neergeschoten in de MP. Je vliegt dan ongeveer 3 meter naar achter alvorens te landen.

Het is dus niet echt de game geworden waar ik op hoopte, maar slecht zou ik het ook niet willen noemen.

MVG, Roel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bol.com heeft mijn exemplaar verstuurd. Dus die kan ik morgen verwachten.

Echter door al die negatieve reacties hier vraag ik mij af of ik hier wel blij mee moet zijn.
Begin spijt te krijgen....

Nu ja morgen maar eens bekijken. Zou makkelijk kunnen dat de seal erop blijft en linea recta wordt terug gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
Woei officiele release over 2 minuten. Hopelijk kan ik hem morgen wel spelen dan. :)

edit:
:+

[ Voor 12% gewijzigd door Michali op 17-03-2005 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Build: (null)

CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1550 MHz  [860286418944.000000 0] with 511MB RAM
Video: RADEON 9700 PRO (6512)

General protection fault!

History: UObject::ProcessEvent <- (gbxMessageManager D0_1500_FOUCARVILLE.gbxMessageManager11, Function Engine.gbxMessageManager.Timer) <- AActor::Tick <- ULevel::Tick <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- UGameEngine::Tick <- UGameEngine::Tick <- CMainLoop::RunLoop <- MainLoop

zit je net lekker met 4 man in een vuurgevect in een klein dorpje.... crash

iets anders. Ik had 3 man tot mijn beschikking en ze luisteren erg braaf maar ik kan niet gesplitst die lui op pad sturen of wel.. Ze zijn onlosmakelijk verbonden lijkt het wel.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 22:26

SgtStrider

Fractal Switchover!

sjobber schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 22:42:
net eventjes gespeeld, maar valt mij vies tegen. De graphics zien er hier alla 1998 uit, bizar slecht voor deze tijd in ieder geval. Voor een spel van 2005 moet je toch echt met iets mooiers komen.
Ook het deze-kant-op-pad vind ik een beetje te doorzichtig. En dan ook telkens de tegenstanders tegenkomen op een 'open' veldje... te voorspelbaar imo.
En zoals wel meerderen zeggen... de AI. niet alleen de tegenstanders, maar ook je eigen manschappen. Was ineens me ventje kwijt, staat ie achter een muur te staan |:(

Voor mij is het spel een vieze tegenvaller, maar allicht dat er mensen zijn die er om kwijlen.

edit:
kuch, t ziet er wat beter uit in 1024*768 hehe :P
Fantastische reply. Bravo.

Dit is absoluut geen flame, maar constructief. En dat over die AI had ik precies hetzelfde! Ik had graag gezien dat het spel betere AI had dan anderen, en het dan evt. gekocht. Gearbox heeft trouwens destijds ook Opposing Force uitgebracht als iemand dat nog boeit. Addon voor HL1. Goed spel imho, en ook een goed verhaal. Wel in samenwerking met Valve, maar toch.

Dat 1-kant-op-lopen irriteer ik me ook groen en paars aan. Neem bijvoorbeeld de velden van Battlefield, zo zie ik het veel liever! Of WoW, met zijn immense werelden (gaat de andere kant op, maar je snapt het punt). Waarom blijft iedereen (game-dev) toch zo hangen bij de Q3 en UT engines? Dit is niet fout ofzo.. maar kost het developen van een engine zoveel tijd dat we qua games in de tijd blijven steken? Als iemand me dat kan uitleggen...

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Zo weer wat missies verder. Die tactical view (V) is wel erg relaxt maar het ding wil niet roteren etc zoals ik het wil. Je kan net niet lekker kijken zoals je wilt.

verder:
Ik heb net het chapter gehad dat de gliders moeten landen maar jij moet effe de boel clearen (lees palen omhalen). Heb je het hele veld leeg komen ze weer... ja leuk.. 2e keer trap je er niet in en zet je je mannetjes gewoon daar neer haha werkt briljant. Ik op mijn dooie gemakkie die palen omgooien. Verder nu in het level dat ik met een M5 op pad ga, das dan wel weer cool gedaan. Dat je zowel je mannetjes als de tank doet. http://www.leunk.com/bb4e/tankattack.jpg zo dus.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben best te spreken over de game.
GCshop heeft mijn order besteld, dus vanmiddag ook even de MP testen :9

Het spel is dan niet zo tactisch als velen hadden verwacht, maar het weet mij toch genoeg te boeien om non stop 2 uur te hebben gespeeld gisteren avond.

Een pluim trouwens voor het geluid!
Al het geluid, op de tompson na, is heel mooi.

Ik vermaak me er prima mee en na jaren van Mohaa en CoD is het een welkome afwisseling :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Laatst online: 17-04 14:07
Heb hem gisteravond ook gespeeld, hier mijn mening:

Graphics vallen vies tegen (zoals velen). MAAR de gameplay is super! Eindelijk een spel waar je niet 1,2,3 even wat mannetjes neerschiet, maar echt goed moet mikken en je maatjes je laten helpen, elk tegenstand die je tegenkomt brengt dus een leuk/spannend vuurgevecht mee.

Voor de rest is dit zeker de UT2003/4 engine? Ik kan hem trouwens wel behoorlijk hoog draaien, alleen kon ik geen AA instellingen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Ja het is de UT-Engine, maar draaien jullie het spul allemaal op zijn laagst?
ik vind de graphics best redelijk namelijk

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
als de gameplay maar goed is boeien me de graphics niet zo. Speelplezier staat boven nette graphics.
Ben vooral benieuwd naar het strategische gebeuren. Lijkt me erg leuk om je mensen orders te geven. Dat vond ik minder aan CoD. Je werkte in een groep maar dat was meer voor het beeld en had niets met strategie te maken omdat als er 1 doodging er een andere voor in de plaats kwam die hetzelfde niet-intelligente schietwerk deed wachtend totdat jij zelf een paar stappen verder deed.

ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook bij mij draait het spel RUK.. En dan ook echt ronduit FLUT.. Ik haal ook 10 tot 20 FPS, en ik zou toch denken dat ik met een 6800 redelijk ver moet komen, maar zelfs in de laagste res. blijft het 10 tot 20 FPS.. Ik snap er niets van, andere drivers helpen ook niks... En zo bijzonder zien de graphics er absoluut niet uit, gewoon UT2003 style... En UT2004 draait wel gewoon als een zonnetje, tevens als Half-Life 2, Doom 3, en FarCry, allemaal op 1152x864 met alles op high en in de meeste gevallen nog AA aan ook.. De patch hielp ook ronduit niks helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:01

greatgonzo

schit-te-rend!

misschien veel AI berekeningen, waardoor je fps wat zakt. Zo bijzonder is je CPU ook niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 10:15:
Ook bij mij draait het spel RUK.. En dan ook echt ronduit FLUT.. Ik haal ook 10 tot 20 FPS, en ik zou toch denken dat ik met een 6800 redelijk ver moet komen, maar zelfs in de laagste res. blijft het 10 tot 20 FPS.. Ik snap er niets van, andere drivers helpen ook niks... En zo bijzonder zien de graphics er absoluut niet uit, gewoon UT2003 style... En UT2004 draait wel gewoon als een zonnetje, tevens als Half-Life 2, Doom 3, en FarCry, allemaal op 1152x864 met alles op high en in de meeste gevallen nog AA aan ook.. De patch hielp ook ronduit niks helaas..
Toch vreemd ja, andere bijzonderheden?

Ik draai em trouwens op winxp 64 bits, dit geeft geen problemen (voor de mensen die zich dat afvragen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik ga vanavond eens kijken of het wat is. Ik verwacht er iig niet al te veel van.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

greatgonzo schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 10:33:
misschien veel AI berekeningen, waardoor je fps wat zakt. Zo bijzonder is je CPU ook niet meer
:D Kom op zeg, dat het een slecht spel is weten we nu wel maar ophouden met er de gek mee hebben zeg, kom op dit een serieuze aangelegenheid hoor >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

probeer es alles op low te zetten, kijken of het dan nog hapert en zo nee dan ligt het ergens anders aan [drivers/hardware] wat weet ik niet
mail gearbox dr es over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soyuz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-09 14:33
Ik heb vanmorgen BiA zitten spelen, en ik vindt het echt een goede game. Daarnaast draait hij ook nog eens super smooth op mijn Radeon 9800 Pro :p
De gameplay vindt ik heel verfrissend, en is eindelijk weer eens wat anders als MOHAA en Call of Duty, die ik beide trouwens ook vaak heb gespeeld. De wapens zijn heel realistisch en ook de lichte afwijking is hoe het hoort.

Ik ga maar snel weer verder spelen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
Ik heb hem net binnen en even 1,5 uur gespeeld en ik moet zeggen dat ik niet ontevreden ben. De graphics hadden beter gekunt maar zijn zeker niet slecht (hier niet iig). De graphics zijn zat genoeg voor een leuke ervaring vind ik. De besturing is even wennen, maar erg fijn. Het schieten is vergeleken met andere spellen eindelijk eens een beetje realistisch uitgewerkt en voelt erg goed aan. Je voelt dat je gun erg zwaar is en dat aimen helemaal niet zo gemakkelijk is. Het lijkt mischien (tot zover) een beetje repetitief, maar het zijn toch compleet andere situaties. Het is wel erg van A naar B, maar dat drukt de pret echt niet hier. Geluid is gewoon top.

Ik speel overigens op difficult met suppresion indicator uit al vanaf het begin. Als je het realistisch wilt : doe het dan gewoon goed. Het geeft een erg leuke sfeer zo iig. Gelijk lastig vanaf het begin.

Verder draait het hier erg goed. Ik heb een AMD64 3200+ en een Radeon 9800 als kaart. Geen haperingen, 1280x1024 alles op high en de zwaarste instellingen kwa performance. Mischien dat sommige hardware nog niet goed ondersteund wordt waardoor het soms traag loopt, maar hier heb ik er geen problemen van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 19:50
Heeft iemand het voor elkaar gekregen om 5.1 uit dit spel te persen? Er staat in de readme dat een geluidskaart met EAX wordt aanbevolen, maar ik kan nergens een optie vinden om EAX in te schakelen, en ik heb dan ook gewoon 2.0 geluid. Ik heb een soundblaster audigy 2.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-09 10:24

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

EAX is toch in principe wat anders dan 5.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-08 11:34
StyleWarz schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 12:29:
Ik heb vanmorgen BiA zitten spelen, en ik vindt het echt een goede game. Daarnaast draait hij ook nog eens super smooth op mijn Radeon 9800 Pro :p
De gameplay vindt ik heel verfrissend, en is eindelijk weer eens wat anders als MOHAA en Call of Duty, die ik beide trouwens ook vaak heb gespeeld. De wapens zijn heel realistisch en ook de lichte afwijking is hoe het hoort.

Ik ga maar snel weer verder spelen... ;)
Het is natuurlijk ook afhankelijk van wat je leuk vind! MOHAA en CoD vond ik in ieder geval dan ook ECHTE BAGGER!!! Ik ben meer van de games zoals BF1942, niet dat dit daar mee te vergelijken valt maar t'is toch wat anders dan MOHAA. MOHAA is in mijn ogen veel te arcade en dat geldt ook voor CoD. Deze game bevalt me dan ook beter dan die laatste 2.

Kortom: wat moet je er van zeggen? Het is niet "geweldig" maar ik vind het ook zeker geen slechte game. En graphics vind ik nog altijd bijzaak: Leuk als de graphics goed zijn, maar gameplay is belangrijker. De AI vind ik echter wel slecht. Hopelijk wordt daar nog wat aan gedaan d.m.v. een patch of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Naar mijn mening is dit spel echt een enorme tegenvaller. Slechte graphics, slechte ai en daarnaast is bewegingen eninteractie met de wereld zo on realistisch als maar kan. En net stond ik voor een grote schuur met allemaal deuren los maar ik liep gewoon steeds tegen een onzichtbare muur op en kon niet naar binnen dat zal niet mogen in deze tijd :( echt slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 12:28

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Ik had al een beetje gezocht op GOT, maar ik heb steeds last dat als ik het spel afsluit, dat hij ineens reset. Soms komt er wel een window met een foutmelding van de ut engine, maar klik ik dan op ok, dan reset hij gewoon. Iemand een idee?

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slash24 schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 15:09:
[...]

Het is natuurlijk ook afhankelijk van wat je leuk vind! MOHAA en CoD vond ik in ieder geval dan ook ECHTE BAGGER!!! Ik ben meer van de games zoals BF1942, niet dat dit daar mee te vergelijken valt maar t'is toch wat anders dan MOHAA. MOHAA is in mijn ogen veel te arcade en dat geldt ook voor CoD. Deze game bevalt me dan ook beter dan die laatste 2.

Kortom: wat moet je er van zeggen? Het is niet "geweldig" maar ik vind het ook zeker geen slechte game. En graphics vind ik nog altijd bijzaak: Leuk als de graphics goed zijn, maar gameplay is belangrijker. De AI vind ik echter wel slecht. Hopelijk wordt daar nog wat aan gedaan d.m.v. een patch of zo.
graphics zijn zeker niet het belangrijkste maar in deze tijd zijn het wel beroerde graphics naar mijn mening.

en de gameplay is inderdaad het belangrijkst maar vind het niet veel verschelen met andere fps.
het enige is dat je nu een poppetje kan commanderen nou heel gaaf hoor echt een verademing in gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Booh.. Zelfs in 640x400 en alles op low draait het genadeloos slecht. FF gearbox mailen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Laatst online: 14-09 19:50
gratis_vodka schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 14:36:
EAX is toch in principe wat anders dan 5.1?
Klopt, maar in de regel mag je er vanuit gaan, dat een spel met EAX ook 5.1 ondersteunt. Maar de optie bestaat gewoon niet! Tenminste, in het audio menu vind ik alleen een optie voor de mastervolume, maar dat is het dan ook. En als ik een beetje in de .ini ga kloten helpt het ook niet. Maar daarin staan wel regels als "useeax=false", en als ik die verander in true, verandert het weer terug :? .

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die checkpoints enorm ergerlijk. Ik wil kunnen saven waar en wanneer ik wil.
Verder graphics zijn niet op het niveau van HL2 maar kunnen er best mee door.

Ik draai 1600x1200 4xAA/16xAF gewoon heel vlot. Min fps is 40. Dit met een 6800u quality setting en 75.90 driver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem ook gekocht
maar een probleem

Build: (null)

CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 2183 MHz [1448814182400.000000 0] with 1023MB RAM
Video: NVIDIA GeForce 6800 LE (6681)

General protection fault!

History: ULevel::SpawnActor <- (PlayerController) <- UGameEngine::PreInit <- InitEngine

iemand een id?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
een General Protection Fault...
Hier kun je wat tips vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 16:46:
Verder graphics zijn niet op het niveau van HL2 maar kunnen er best mee door.
Wat bedoel je daar mee? Wil jij soms zeggen dat HL2 mooie Graphics had, ga toch weg, zelfs 2 jaar geleden was ik niet onder de indruk geweest van HL2.

Dat de graphics van BiA slecht zijn is gelijk een groot nadeel vind ik. De Graphics geven sfeer aan een game, ik ben een voorstander van gameplay voor graphics en desnoods 2D als het maar goed is. Alleen is het zo dat in shooters de graphics de sfeer bepalen en in HL2 en nu in BiA is het gewoon om te huilen zo slecht, HL2 had zelfs nog minder sfeer dan BiA. Komt gewoon door de Graphics.

Ben nu ondertussen wel ietsje verder in het spel, leuke game dat zei ik al eerder meer hij is en blijft gewoon slecht. Niks waar gemaakt van wat er werd beweerd dat is erg jammer maar goed. Het is zeker geen spel om te kopen, de MP val je bijna in slaap zo saai. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Niet online
volgens mij ben jij niet tevreden over de graphics va elk spel wat er nu op de markt is. Wat verwacht je wel niet, Virtual Reality duurt nog wel even hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
Wat vind je dan wel mooie graphics. Je moet het ook allemaal relatief zien natuurlijk. Mooi relatief tot wat nu mogelijk is. En wat toch op zo veel mogelijk machines draait. De grens daartussen is soms moeilijk te vinden. Ik vind half life best mooi. BiA komt niet in de buurt, maar vind ik ook niet zo slecht. Het gaat er zeker mee door voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Colt

DirectX 9,0c overnieuw installeren en de nieuwste drivers van je videokaart ook.

Tenminste dat loste bij mij hetzelfde probleem op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke alvast bedankt ik zal
ff nieuwe d9c proberen en als dat niet werk drivers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:23

WoutF

Hoofdredacteur
Is het iemand al gelukt de console tevoorschijn te toveren?
Ik heb die ini's al doorgesnuffeld, maar t wil niet lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03 08:13

BitBit3r

Lid

Vind het ook redelijk bagger. Tuurlijk is het realistisch dat mikken moeilijker is dan je denkt. Daarvoor beweegt je wapen dus ook constant een beetje. Maar als ik op een metertje of 100-150 hurk, en ik precies afdruk als het mikpunt op de borst is en toch niks raak?
Tja dan voel ik me een kluns en voel ik me verneukt door het spel. Dus niet leuk. Simpel as that.

Graphics, tja och, niet echt top, maar dat maakt niet zoveel uit als de gameplay goed zou zijn.
En je bent de hele tijd alleen maar bezig met flanken. Nothing special.

Wat er ook gebeuren moogh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb spel net geinstalleerd (gelijk na install 1.02 patch geinstalleerd) en even gespeeld, maar er werd me helemaal niet gevraagd de CD-KEY in te voeren??

Waar kan ik dat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:16

PoweRoy

funky!

ook geinstalleerd 1e indruk:

zie ter goed uit -> alla CoD en mohaa
+zeer goede squad interface, lekker dude vooruit sturen en laten schieten :P en dan jij flanken _O_
+goede sound

-geen crosshair, jup het was bekend maar vind t nog steeds irri om te switchen een ironsights en dan nog goed aimen :X lukt me egt voor geen meter, terwijl de bot rent en staat en iemand doodschiet :/
missschien tijd om een stipje op monitor te plakken :P

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:16

PoweRoy

funky!

Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 17:26:
Ik heb spel net geinstalleerd (gelijk na install 1.02 patch geinstalleerd) en even gespeeld, maar er werd me helemaal niet gevraagd de CD-KEY in te voeren??

Waar kan ik dat doen?
ik denk als je MP wilt doen, is bij veel spellen nu

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 17:26:

Waar kan ik dat doen?
enkel voor multiplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
Wel eens in het "Game Options" menu gekeken? ;)

Overigens zou ik hem gewoon uitlaten. Veel leuker imo. Verder heb ik de supression indicators ook uitstaan, die vind ik ook niet leuk. En ik speel op het allermoeilijkst. Erg veel speel plezier zo en zeker niet gemakkelijk. Je moet het echt tactisch aanpakken zonder al te veel hulpmiddelen.

[ Voor 8% gewijzigd door Michali op 17-03-2005 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 16:58:
[...]

Wat bedoel je daar mee? Wil jij soms zeggen dat HL2 mooie Graphics had, ga toch weg, zelfs 2 jaar geleden was ik niet onder de indruk geweest van HL2.
Ik vind de graphics van HL2 op 1600x1200 4AA/16AF heel mooi ja. Volgens mij heb je het spel op deze reso nog nooit gezien. Maar het kan beter, chronicles of riddick had bijvoorbeeld nog betere graphics in HDR mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 09:32
Zo die reacties vallen echt tegen? Ik had verwacht dat het juist een top spel was, die plaatjes etc zien er ook goed uit. Filmpjes ook. Had een tijd geleden een filmpje gezien van BiA @ XboX en daar zag het er volgens mij beter uit dan op menig screenshots die jullie hier hebben gepost?

Ik ben hem nu aan het downloaden, als hij me bevalt dan koop ik hem. Wil eerst even proberen hoe het speelt, beetje zonde als ik hem koop en het is niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

@dekay en anderen, ik denk dat ik voor iedereen hier spreek dat we 2 conclusies mogen trekken:

1. Hij is van te voren misschien wel erg gehyped en mede als gevolg hiervan
2. voldoet het spel niet aan ieders verwachtingspatroon en bovendien smaak.

ik vind het wel een prima de lima spel, kwam abuis te laat op mijn werk gister :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

dit is je reinste onzin natuurlijk, pak een shooter van 2 jaar geleden en vergelijk dat nou eens met HL2, als je daar geen enorm verschil tussen ziet moet je echt even naar een oogarts gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm....wazig....mijn fps komt niet boven de 30 uit...
INstellingen:
1100*700 (ongeveer)
De rest op medium , sommige op hoog, v-sync uit

Systeem:
p4 2,8 ghz 200mhz
512 mb ddr pc2700 333mhz
ati 9600xt 128 mb
epox 4plai moederboord, 800 mhz fsb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaming247
  • Laatst online: 14-09 16:14
Zelfde probleem hierzo, mijn Geforce 4 TI 4600 trekt het ook allemaal maar net op medium, net niet helemaal lekker... Binnenkort maar een beetje gaan overklocken :)

[Updated spec's]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06:17
Ehmm ik voel me een beetje een idioot, maar goed.
Ik zit .... vast :X

Ben net 1/2 uurtje aan het spelen en ben nu in
Ambush at exit 4
near Utah Beach, France.
D-Day 0700 June, 1944

Daar moet ik mijn buddy vertellen waar ie naar toe moet en de tutorial zegt:

Press and hold " to bring up the command ring. Then move *muis* to point the command ring to the nearby garden and release " to issue a 'move' order

Ik kan wel rondkijken, maar geen enkele ander commando reageert ie op. Ik neem aan dat er in de plaats van " een toets moet staan, maar in de controls zou ik niet weten welke dit moet zijn.

Heb all BiA forums inclusief GoT al gehad maar ik kan het nergens vinden...

*newsgroupie gaat zich vast heel stom voelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
Het gaat om de command team optie. Die staat normaal ingestelt op de rechter muis knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

newsgroupie schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 18:31:
Ehmm ik voel me een beetje een idioot, maar goed.
Ik zit .... vast :X

Ben net 1/2 uurtje aan het spelen en ben nu in
Ambush at exit 4
near Utah Beach, France.
D-Day 0700 June, 1944

Daar moet ik mijn buddy vertellen waar ie naar toe moet en de tutorial zegt:

Press and hold " to bring up the command ring. Then move *muis* to point the command ring to the nearby garden and release " to issue a 'move' order

Ik kan wel rondkijken, maar geen enkele ander commando reageert ie op. Ik neem aan dat er in de plaats van " een toets moet staan, maar in de controls zou ik niet weten welke dit moet zijn.

Heb all BiA forums inclusief GoT al gehad maar ik kan het nergens vinden...

*newsgroupie gaat zich vast heel stom voelen
rechtermuis inhouden en dan loslaten op het akkertje achter je.....

Weet iemand waar de F5 knop voor is? Ik drukte daarop en mijn view veranderde naar allerlei vage plekken......
Niet te lang doen, want toen liep het spel vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06:17
Dionysos schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 18:41:
[...]

rechtermuis inhouden en dan loslaten op het akkertje achter je.....
Ah donder die heb ik natuurlijk toegewezen aan het mikken ipv middle mouse dus...

Thanx!!

[ Voor 52% gewijzigd door Pimmr op 17-03-2005 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

Ik zit vast op een punt waar ik een tank moet vernietigen op een binnenplaats.... iemand die me kan helpen? :?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Jaa.. supress eerst de soldaatjes en Assault ze met je Assault squad. Zorg dat alle mannetjes dus dood zijn.. Supress dan met de al je soldaten beetje de tank, dat de aandacht van jou af is. Jij steekt over naar de overkant van de binnenplaats. pakt de pauzerfanst en raakt die tank 2/3 keer en klaar :p

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
[ spoiler][/spoiler] :( :P

Trouwens: voor mensen die echt performance problemen hebben: http://gbxforums.gearboxsoftware.com/showthread.php?t=32243

[ Voor 81% gewijzigd door Michali op 17-03-2005 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat de graphics van BiA slecht zijn is gelijk een groot nadeel vind ik. De Graphics geven sfeer aan een game, ik ben een voorstander van gameplay voor graphics en desnoods 2D als het maar goed is. Alleen is het zo dat in shooters de graphics de sfeer bepalen en in HL2 en nu in BiA is het gewoon om te huilen zo slecht, HL2 had zelfs nog minder sfeer dan BiA. Komt gewoon door de Graphics.

Ben nu ondertussen wel ietsje verder in het spel, leuke game dat zei ik al eerder meer hij is en blijft gewoon slecht. Niks waar gemaakt van wat er werd beweerd dat is erg jammer maar goed. Het is zeker geen spel om te kopen, de MP val je bijna in slaap zo saai. :Z
Just for the record: wat je nu zegt over HL2 is mogelijk de grootste onzin die deze maand tot nu toe is uitgesproken..en dit is geen kwestie van 'het is een mening' ;)

Verder ben ik het met je eens dat graphics sfeer bepalen in shooters..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

GandalfTheGrey schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 18:52:
Jaa.. supress eerst de soldaatjes en Assault ze met je Assault squad. Zorg dat alle mannetjes dus dood zijn.. Supress dan met de al je soldaten beetje de tank, dat de aandacht van jou af is. Jij steekt over naar de overkant van de binnenplaats. pakt de pauzerfanst en raakt die tank 2/3 keer en klaar :p
spoiler:
ik heb daar gewoon een granaat in gegooid, veel sneller :Y)

Zelf vind ik de graphics wel mooi en ook de gameplay zit wel goed, top spel dus :)
zeker zijn geld waard \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

over die tank op die binnenplaats:
beide opties niet aan gedacht, gewoon lomp door blijven hakken en dan red je het net hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 18:55:
[...]
Verder ben ik het met je eens dat graphics sfeer bepalen in shooters..
Dat is maar een klein gedeelte imo. Het draagt wel bij, maar het is ook het verhaal en het geluid wat zeker bijdraagt. En kwa graphics in het eerder het lichtwerk, kleur gebruik en de omgeving en niet zozeer hoe scherp te textures zijn oid. En daarmee zit het wel goed in BiA.

[ Voor 5% gewijzigd door Michali op 17-03-2005 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitgespeeld :D
Beetje kort imo, en dat om difficult

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 19:30:
Uitgespeeld :D
Beetje kort imo, en dat om difficult
idd dat vond ik best tegenvallen, ik heb hem in 8 tot 10 uurtjes uitgespeelt, op difficult mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
net weer een vet stukje :D
echt leuk dat als je zelf surpressing fire geeft dat het ook goed werkt :) Was een groot open veld, met een paar mg42 plekken erop. Had 1 mg42 ingenomen, en 300 meter verderop zat er nog 1. Ik stuurde mijn team achter een vrachtwagen, en ik gaf covering fire terwijl ze liepen, duitsers hielden hun koppie mooi laag, niemand geraakt. Zo ging dat een paar keer perfect, wisten zo heel wat duitsers uit te schakelen, heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ik had de console wel gekregen door in bia.ini in de system dir bij de line: console .... = 0 in =1 te veranderen
maar helaas kon ik de console alleen tevoorschijn toveren door middel van de linker muisknop
deze heb ik nog niet kunnen veranderen

maar dr schijnt al een rar met cheats erin [zie nforce.nl] een een nieuwe bia.ini die de console op de tilde knop zet
ff wachten dus nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begint "no leaning" tegenwoordig de trend te worden? HL2/CSS heeft het niet, in Battlefield 2 schijnt het niet te gaan kunnen en hier in BiA ook al niet. :/

CoD, MoH, oude Deltaforce games, JointOperations, FC, meeste oudere spellen hebben dus allemaal leaning mogelijkheid. :|

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2005 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ja dat viel mij ook al op, vind ik ook erg raar... en echt realistisch vind ik em ook niet, je schiet een mannetje dat voor je staat door z'n raap, maar hij vuurt nog even 5 kogels op jou af :?
Ook is de engine niet echt state of the art, want er zitten nogal wat doorzichtige textures op een paar dingen... je ziet de vijand, vuurt op em, je ziet een "hit", maar de vijand verroert geen vin.

Hopen dat COD2 dik wordt :) (BTW toch is het spel wel een leuk tijdverderf hoor, ben niet 100% negatief over de game)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:( irritatie, waarom is mijn bureaublad zo flets al ik afsluit, oke ik vind het al niks meer dit spel dwingt je ook gewoon om er een hekel aan te krijgen, ik moet nu echt elke keer opnieuw opstarten wil ik dit weer normaal hebben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Scorperito schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 20:48:
Ja dat viel mij ook al op, vind ik ook erg raar... en echt realistisch vind ik em ook niet, je schiet een mannetje dat voor je staat door z'n raap, maar hij vuurt nog even 5 kogels op jou af :?
Ook is de engine niet echt state of the art, want er zitten nogal wat doorzichtige textures op een paar dingen... je ziet de vijand, vuurt op em, je ziet een "hit", maar de vijand verroert geen vin.

Hopen dat COD2 dik wordt :) (BTW toch is het spel wel een leuk tijdverderf hoor, ben niet 100% negatief over de game)
wanneer komt CoD 2 eigenlijk uit? :+

[ Voor 2% gewijzigd door ADMK op 17-03-2005 22:02 . Reden: verkeerde smily :X ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Laatst online: 14-09 20:47
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 20:34:
Begint "no leaning" tegenwoordig de trend te worden?
...
offtopic:
Leaning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Laatst online: 09:35
kzit vast, bij dat level dat de gliders moeten gaan landen, heb 1 zo'n aa-gun afgemaakt, maar waar moet ik dan heen, kand nergens meer heen, zie wel een weg, maar daar zit ene onzizchtbare muur |:( en stukje verder een laag hegje maar daar kan ik ook niet heen 8)7 ben helemaal rond gelopen op het veld dat daar zit maar kan er gewoon nergens uit :(

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sv3n schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 22:02:
kzit vast, bij dat level dat de gliders moeten gaan landen, heb 1 zo'n aa-gun afgemaakt, maar waar moet ik dan heen, kand nergens meer heen, zie wel een weg, maar daar zit ene onzizchtbare muur |:( en stukje verder een laag hegje maar daar kan ik ook niet heen 8)7 ben helemaal rond gelopen op het veld dat daar zit maar kan er gewoon nergens uit :(
spoiler:
Je moet al die palen op het veld omgooien. Als je er naast gaat staan kan je een bom planten. Als je dit gedaan hebt land er een glider en ben je klaar met de missie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 21:32

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Steffy schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 21:36:
:( irritatie, waarom is mijn bureaublad zo flets al ik afsluit, oke ik vind het al niks meer dit spel dwingt je ook gewoon om er een hekel aan te krijgen, ik moet nu echt elke keer opnieuw opstarten wil ik dit weer normaal hebben :/
Dat heb ik ook wel eens als enemy territory bij mij een onverwachte foutmelding geeft.
Mn hele beeld is dan er vaal, alsof de gamma enorm omhoog staat geschoven.
en idd herstarten is dan de enige optie :'(
Ik denk dus dat het spel bij jou op 1 of andere manier niet goed wordt afgesloten ofzo
In de volksmond ook wel; 'leunen' genoemd.
Dit kan handig zijn als je achter een muurtje/gebouwtje staat en je koppie opzij wilt kijken waar de mannetjes zitten, zonder dat je een schietschijf wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

BTW ook irritant dat je met tab niet je objectives krijgt te zien ofzo.... voor iemand met een goudvis geheugencyclus van 10 seconden (zoals ikzelf) is dat knap irritant....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Niet online
ik ben ook aan het spelen geweest, moet nu een mortar team uitschakelen...

jammergenoeg zit er geen quicksave op voorzover ik heb kunnen ontdekken, maar hoe moet ik dat mortar team eigenlijk uitschakelen? covering fire lijkt niet te helpen, en mortieren ontwijken is op den duur erg lastig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

bigfoot1942 schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 22:40:
ik ben ook aan het spelen geweest, moet nu een mortar team uitschakelen...

jammergenoeg zit er geen quicksave op voorzover ik heb kunnen ontdekken, maar hoe moet ik dat mortar team eigenlijk uitschakelen? covering fire lijkt niet te helpen, en mortieren ontwijken is op den duur erg lastig...
spoiler:
gewoon erheen rennen en die gasten een kogel door de kop geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michali schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 19:12:
[...]

Dat is maar een klein gedeelte imo. Het draagt wel bij, maar het is ook het verhaal en het geluid wat zeker bijdraagt. En kwa graphics in het eerder het lichtwerk, kleur gebruik en de omgeving en niet zozeer hoe scherp te textures zijn oid. En daarmee zit het wel goed in BiA.
Idd, dat bedoelde ik ook ( had 'o.a.' moeten zeggen): Voor een gedeelte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Niet online
Erkens schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 22:42:
[...]

spoiler:
gewoon erheen rennen en die gasten een kogel door de kop geven
;) klinkt wel erg logisch nu je het zegt, maar ik zat te moeilijk te doen met flanken enzo ;)
Scorperito schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 22:33:
BTW ook irritant dat je met tab niet je objectives krijgt te zien ofzo.... voor iemand met een goudvis geheugencyclus van 10 seconden (zoals ikzelf) is dat knap irritant....
Druk eens op V...
dan krijg je behalve jezelf, je team en je vijanden meestal ook nog een of ander object in beeld wat je doel is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik vind hem ook tegen vallen. Ik heb zoals iemand anders eerder zei ook totaal geen gevoel bij de personages. Pinokkio ziet er nog realistischer uit dan deze karakters, als ie spreekt.... Nee.. dit boeit me niet meer. 2 jaar geleden was het idd heel wat geweest.

Geluiden zijn goed... erg goed zelfs :) . Cutscenes duren mij veels te lang. Hoe skip ik dat gelul in vredesnaam? Waarom moet je een level helemaal opnieuw inladen als je sneuvelt? Kan dat niet wat vlotter? Water ziet er daarentegen wel weer leuk uit vergeleken bij andere games. Modder en bloedspatten + blur zijn een leuke toevoeging, maar maakt het nog steeds niet bijzonder.

Aimen heeft in deze game ook niets meer met aimen te maken.. eerder met roulette of blackjack.. Puur een gok of je raakt dus...

Gameplay valt me ook een beetje tegen. Op het demo filmpje van vorig jaar zag het er allemaal heel goed uit, maar nu .. camera standpunten om te huilen als je die overview gebruikt. Verder lekker linear allemaal... Weinig tot geen verassingen die ik tegen kwam.

Nee dit is geen flame. Puur mijn mening. Een game die weer snel van mijn HD verdwijnt als je het mij vraagt.

[ Voor 8% gewijzigd door jagermeister op 18-03-2005 00:06 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste