*eensch isSchuey schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 20:32:
nou ik heb net ook even 3 kwartier gespeeld, nounou. Ik ben misschien een beetje bevoordeelt, ik heb namelijk net een pc upgrade gedaan, dus qua graphics vind ik dit al prachtig.
Moet wel wennen aan je teams sturen, ik vloog al cod style overal doorheen, maar vonden ze niet zo cool, en het werkt ook niet zo goedWat ik ook vet vind, je raakt niet altijd waar je op richt, geweldig, zo hoort het! Prachtig vind ik ook de animaties wanneer je iemand raakt, daar is echt veel geduld in gestopt zie ik, het klopt gewoon allemaal. Zo schoot ik iemand in zijn schouder, zo realistisch dat het eruit zag, inclusief de liter bloed die over een hek spetterde, heerlijk.
De geluiden van wapens vind ik ook zeer vetjes, de m1 garand klinkt hier zo fijn, alleen als de bodem van de clip eject klinkt het toch wat minder als in cod, daar was het echt prachtig.
Ik vind dat degenen die twijfelen, eens na moeten gaan of ze niet te sterk meningen van anderen aanhangen, probeer het uit! Ik ga weer spelen, zet mijn helm op, en ga ervoor!
heb hem net ook gespeelt en vind hem geweldig! vooral het aimen vind ik erg goed uitgewerkt. je raakt idd niet alles waar je op aimed zelfs als je gehurkt zit is het best nog moeilijk om te aimen. in cod was het zo dat je een machine gunner in een paar tellen heb neergeschoten maar in bia moet je echt die machine gunner flanken. een heel gedoe maar best realistische denk ik zo.
en vooral dat ledematen eraf vliegen wanneer die gastjes geraakt worden door een nade, prachtig
en ook mooi vind ik ook dat als je iemand zeg maar van dichtbij neerschiet dat al het bloed op je beeld spettert, zo ook als je de grond raakt komt er allemaal modder in je gezicht. leuk bedacht!
ook de manier hoe je een tank kan uitschakelen is best geinig, nade derin en boem
graphics zien er best gaaf uit btw.
[ Voor 5% gewijzigd door ADMK op 16-03-2005 20:47 ]