ik heb de game vanmiddag bij de dynabyte gekocht...
over de negatieve reacties die in de bovenstaande pagina's staan

bullshit
ik vind het echt een goede game
misschien dat de ai van de tegenstander een beetje tegenvalt [hijs nog niet al te slecht, probeer maar es te killen zonder te flanken!!!]
bovendien:
als dr 4 ventjes op je staan te schieten dan denk ik ook dat ik daar meer aandacht voor heb als dat er ineens 1 weg is

je zit dan helemaal klem en probeert dan wel weg te komen [dat doet de ai helaas niet]
maar...
dat gezeik over graphics...

wat een gelul zeg
ok het is niet het mooiste van allemaal... maar vergeet niet dat de kruispunten, de tuinen etc allemaal wel kloppen met de werkelijkheid
dus geen vage weg meer die naar een muf huis leid wat eigenlijk helemaal niet in de omgeving past...
bovendien, ik vind het nog wel meevallen

, ik heb liever dat het er iets minder uitziet maar dat ik het wel in alle pracht kan aanschouwen... want tenslotte heeft niet iedereen een megapc van 3000 euro
en dan nog es iets over de multiplay
ik heb nu ff 1 level gezien [kon helaas niet meer joinen] en 1 level gespeeld [trenches] en die waren wel erg vet moet ik zeggen
je moet echt zorgen dat je niet te vaak je hoofd omhoog doet want dan ben je hem kwijt
en het is erg leuk om es met een squad te spelen dat ook nog es een goede ai heeft [want dat hebben ze wel goed voor mekaar]
ik zou deze game geen 10 geven, ik denk ook geen 9, maar een 8 [/8,5] is het zeker wel waard
maar als je inderdaad realisme wilt of je hebt verwachtingen van een echte cod beater [dus met een veeeel hoger cijfer] nee dat niet maar opf is ook niet al te realistisch
wil je realisme, koop een wapen, zet hem tegen je hoofd en kijk dan of je 2 kogels kunt verdragen!!!