[PC/Xbox] Brothers in Arms

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste
Acties:
  • 1.682 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 18:11:
Kom nu niet met de BS reden dat mijn BiA niet legaal is want die komt er dus ook niet. Ik begon het spel en kreeg helemaal de CoD feeling, lekkere lineaire levels, wat verschrikkelijk, echt van die irritante hegjes enzo, ik vind het gewoon kinderachtig. Ik dacht dit wordt Operation Flashpoint in CoD stijl, erg realistisch maar wel zonder voertuigen te hoefen besturen maar dit is regelrecht CoD, dat zogenaamde Realisme kan van mij het dak op. Stelt geen fuck voor, H&D 2 was beter, en mooier trouwens.

Mijn mening na een uurtje is, Hype vanaf het begin! De game zal vast leuk zijn maar zker niet zoals sommige sites een 10, misschien voor de Xbox geweldig maar voor pc gewoon hoor |:(
Raar dat jij de enige persoon op tientalle forums bent met zo'n negatieve reactie :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

greatgonzo

schit-te-rend!

misschien op de fan forums?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Steffy schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 18:11:
[...] echt van die irritante hegjes enzo[...]
Tja, dat heet nu éénmaal "realisme"... de heggen waren één van de grootste negatieve verrassingen die de geallieerden zagen na de landing (vooral omdat zo'n heg er vanuit de lucht niet zo hoog uit zag) Het heeft de opmars door de Cotentin erg vertraagd.

Meer on-topic: ik heb hem al een paar maanden in pre-order staan, hopelijk krijg ik 'm dit weekend nog in de brievenbus :9~

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52

Steffy

Ayreonaut

EryciusPuteanus schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 18:50:
[...]

Tja, dat heet nu éénmaal "realisme"... de heggen waren één van de grootste negatieve verrassingen die de geallieerden zagen na de landing (vooral omdat zo'n heg er vanuit de lucht niet zo hoog uit zag) Het heeft de opmars door de Cotentin erg vertraagd.

Meer on-topic: ik heb hem al een paar maanden in pre-order staan, hopelijk krijg ik 'm dit weekend nog in de brievenbus :9~
Ja dat zal wel maar die heggen stonden vast niet zo dat je er niet langs kon. Dan die dooie koe die je steeds weer ziet liggen, echt de heletijde dezelfde, echt overal, buiten het dorp, in het dorp, wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Het spel werkt.. ziet er cool uit! Maar hij klapt er meteen uit als ik iemand neerschiet. Mijn hele PC reboot spontaan. Ik weet niet of dit een driver probleem is.. Ik heb Catalyst 4.9 nog, omdat die zeer stabiel zijn met CoD.

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Wie omstreeks Den Haag/Rijswijk woont moet ff 17 maart bij de mediamarkt kijken. ik heb namelijk gehoord dat BiA daar voor de PC 29 euro gaat kosten! als het zo is ga ik hem zeker weten daar halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een patch uit.
Nu wel een echte, verbeteringen aan het MP gedeelte vooral
Te vinden op Gamershell.com. en vast nog wel op veel andere plaatsen ;)
De patch heeft de versie 1.02 gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
ADMK schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 20:40:
Wie omstreeks Den Haag/Rijswijk woont moet ff 17 maart bij de mediamarkt kijken. ik heb namelijk gehoord dat BiA daar voor de PC 29 euro gaat kosten! als het zo is ga ik hem zeker weten daar halen.
Lijkt me heel sterk, das echt veeeeel te laag voor een spel dat bij elke normale winkel zeke rboven de 45 euro is. GCshop is nog goedkoper dan de mediamarkt qua games.
Volgens mij een fabeltje.

Overigens is mijn BiA nog niet verzonden :'( :'( (GCshop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spel was vandaag gewoon op te halen bij de Dynabyte in Arnhem indien je hem gereserveerd had (35 eur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm.... play.com heeft de gewone versie wel al op voorraad, de S.E. helaas nog niet :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:10
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 21:50:
Het spel was vandaag gewoon op te halen bij de Dynabyte in Arnhem indien je hem gereserveerd had (35 eur).
39.95 bedoel je......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNEAK-NL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 13:21

SNEAK-NL

galloooooooooooo

zojuist ff gauw de pc versie geprobeerd en hij bevalt me wel tot op heden .

oogt prima en speelt lekker weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davey s.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 01:40
Ik heb het gespeeld maar er ook weer er gauw afgehaald, de gameplay is belachelijk,schieten is belachelijk,graphics zijn belachelijk (bv scoop sniper) of kort gezegd spel slaat nergens op.
Mijn mening, maar misschien vinden jullie het wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
davey s. schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 22:47:
Ik heb het gespeeld maar er ook weer er gauw afgehaald, de gameplay is belachelijk,schieten is belachelijk,graphics zijn belachelijk (bv scoop sniper) of kort gezegd spel slaat nergens op.
Mijn mening, maar misschien vinden jullie het wat.
Das nogal een scherpe mening... kun je het ook onderbouwen met argumenten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee 35 euro dmv. extra korting ivm. kortingkaarten ed. Any way, het spel valt tegen qua graphics and playability, en het ENORME gemis van een deathmatch multiplayer optie :( echt jammer dit, ik had echt gehoopt dat dit een leuk spel had geworden. Dan maar wachten tot juni, dan komt BF2 uit :)

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2005 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

zie morgen wel wat er allemaal van waar is 8)7

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okey.. dan weten jullie nu vast meer over de grafische motor... Net zo pixelig als MoH PA??? Of valt het deze keer mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 00:09:
Okey.. dan weten jullie nu vast meer over de grafische motor... Net zo pixelig als MoH PA??? Of valt het deze keer mee?
Idd, net zo slecht als de Mohaa PA engine :( ook zo'n spel wat enorm tegenviel.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe, grappig, de verwachtingen van sommige mensen hier zijn gewoon veel te hoog.
Waar ik dan ook lees op internet.. iedereen vind het een topspel, maar een stel tweakers vinden het weer niks.
Echt appart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:46
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 01:03:
hehe, grappig, de verwachtingen van sommige mensen hier zijn gewoon veel te hoog.
Waar ik dan ook lees op internet.. iedereen vind het een topspel, maar een stel tweakers vinden het weer niks.
Echt appart.
Ach ja. We zijn gewoon wat verwend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

Net ff tot aan foucarville gedaan op de Xbox. Normaal gesproken zijn dit niet mijn soort spellen (en zeker niet opde xbox zo zonder muis enzo) maar het verhaal boeide, en kon me wel vermaken. Controls zijn wel ff wennen, zeker voor iemand die zeer af en toe een game speelt.

Persoonlijk vind ik hem leuker dan mohaa op de PC.

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokiaFan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:18
Kan 1 van jullie misschien al een paar ingame screenshots maken, in bijv. 1280x1024 en 4xAA en 8xAF? Graag ook even het FPS vermelden. Ik ga niet nog een spel kopen, wat vervolgens zelfs 'te zwaar' blijkt te zijn voor mijn PC. (Athlon 64 3200+, 1024 MB, 6800GT). Weet dat de DEMO hier voor is, maar die is er nog niet voorlopig.

Je wist vantevoren al dat de MP niet zo zou worden als bijv. CoD. Dit is meer strategie erbij, dat je je eigen manschappen moet aansturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:28
Ik maak vanvavond wel wat screenshots, mits ik tijd heb :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

jarnotjuh schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 08:24:
Ik maak vanvavond wel wat screenshots, mits ik tijd heb :P
Dan ga ik er overheen met vanmiddag :) Zodra ik weer thuis kom, worden er wat screenshots gemaakt, en het spel via de post binnen is, maar ze hebben het beloofd, dus neem aan van wel :9

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:28
Als jij wacht op jou post zit ik al screenies te maken, had vanmorge helaas geen tijd om te spelen ;)
ik loop stage tot 2 uur ofzo, daarna meteen spelen :)

Ontopic: BIA lijkt me echt gewoon vet, dit trekt me meer dan bijv COD of MOH, weet niet waarom.
Screenies zien er iig vet goed uit.
Jammer bij dit soort games dat er zelden of geen mods uitkomen, gaat ook wat lastig.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

NokiaFan schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 08:00:
Kan 1 van jullie misschien al een paar ingame screenshots maken, in bijv. 1280x1024 en 4xAA en 8xAF? Graag ook even het FPS vermelden. Ik ga niet nog een spel kopen, wat vervolgens zelfs 'te zwaar' blijkt te zijn voor mijn PC. (Athlon 64 3200+, 1024 MB, 6800GT). Weet dat de DEMO hier voor is, maar die is er nog niet voorlopig.

Je wist vantevoren al dat de MP niet zo zou worden als bijv. CoD. Dit is meer strategie erbij, dat je je eigen manschappen moet aansturen.
Hmm sorry. dat red ik niet. 1184 doet al moeilijk. Vanmiddag eens op 1024 stappen :O

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davey s.
Probleem is ook dat er nog veel bugs inzitte bv. als je dood wordt geschoten vliegt je wapen uit je hand en dan blijft het ventje gewoon staan en als je van veraf tegen een boom aankijkt dan zie je witte randen erom heen zitten...jah het is maar wat je mooi noemt.
Ik schrok me kapot toen ik even over lan speelde met een maat van me, ik kiesde voor het team duitsers en de eerste keer toen ik respawnde met een rifle d8 ik wth zit er onder mijn rifle maar het was me hand die er zo crappie uitzag, ik d8 misschien settings laag maar nee hoor high hielp ook niet want het bleef crappie eruit zien, de hand van de amerikanen ziet er wel wat beter uit.
Ik kraak nie veel games af maar ik had toch wel wat beters verwacht dan dit.

[ Voor 37% gewijzigd door davey s. op 16-03-2005 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Ik moet ook eerlijk bekennen dat het spel me ook wat tegenvalt....heb na gisteravond weer wat gespeeld maar het kan me eigenlijk toch niet zo boeien zoals MOHAA en COD dat wel deden bij mij....oke het is een andere type spel maar toch mis ik de sfeer die eerder genoemde game's mijn inziens wel hadden....

Denk dat deze real soon in de kast beland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm, ik was even dit topic aan het doorlezen. Maar sinds het spel op de pc uit is zijn de reacties toch een stukje minder posiftief, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
  • Laatst online: 29-05 22:54
Ik ben benieuwd dan als ie binnen is. Ik hoop iig niet een spel als CoD of MoH binnen te krijgen. Ik wil juist graag iets anders, meer realisme en minder arcade voorgekauwde actie. Mischien is dat de reden dat sommigen het niet leuk vinden. (ook al kan er natuurlijk weinig over zeggen als ik hem nog niet gespeeld heb).

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Nu online

greatgonzo

schit-te-rend!

Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 09:09:
hm, ik was even dit topic aan het doorlezen. Maar sinds het spel op de pc uit is zijn de reacties toch een stukje minder posiftief, jammer.
van een stuk of 4 users ja, terwijl men op andere forums vol lof spreekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-09 10:24

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

ik ben nu in ieder geval erg nieuwsgierig ;)

Call of Duty en de recente MoH versies heb ik nooit gespeeld omdat ik rond die periode voor langere tijd aan het reizen was, dus ik heb weinig vergelijkingsmateriaal :) Heb 'm op order staan bij GCshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:X Mensen die nu nog positief zijn hebben de game waarschijnlijk niet gespeeld. Dit spel moest echt realitisch zijn, nu ben ik Operation Flashpoint gewent en dan is dit echt aan afknapper. Het schieten is puur en puur arcade. Soms iemand 3 keer raken ofzo dat is echt niet realistisch. Je schiet iemand 2 keer in zijn been en hij loopt nog steeds. Bij Operation Flashpoint kon je dan gewoon niet meer lopen, als een medic je hielp wel weer dus maar je moest gewoon kruipen. En dan de dode mannetjes, die verdwijnen gewoon, en als er bloed ligt, wat zelden gebeurt verdwijnt dat volgens mij ook. De omgeving is zo statisch als de pest, echt niks gaat stuk of valt om. De levels zijn verschrikkelijk groen, veel te groen dus. De graphics zijn tot daar aan toe verders redelijk en zeker als het spel beter was geweest waren de graphics echt geen struikelblok geweest.

Wat ik met ook afvraag is, is of er voor de Xbox eigenlijk ooit wel een goed spel is uitgekomen. Als de spel op de Xbox een 9 of 10 krijgt dan moeten er tot nu toe erg trieste spellen voor de Xbox zijn want dit is echt een afknapper. :/ :|

Edit:
Michali schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 09:30:
Ik ben benieuwd dan als ie binnen is. Ik hoop iig niet een spel als CoD of MoH binnen te krijgen. Ik wil juist graag iets anders, meer realisme en minder arcade voorgekauwde actie. Mischien is dat de reden dat sommigen het niet leuk vinden. (ook al kan er natuurlijk weinig over zeggen als ik hem nog niet gespeeld heb).
Nou dan zou ik het spel maar niet kopen, het is net zo scripted als CoD, de AI van je Vijand is behoorlijk slecht en meer dan dekking zoeken doen ze niet. Wil je Realisme dan hoef je dit spel niet te kopen, dit is net zo realistisch als Max Payne :Z

[ Voor 24% gewijzigd door Steffy op 16-03-2005 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 17:01

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Steffy schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 09:40:
:X Mensen die nu nog positief zijn hebben de game waarschijnlijk niet gespeeld. Dit spel moest echt realitisch zijn, nu ben ik Operation Flashpoint gewent en dan is dit echt aan afknapper. Het schieten is puur en puur arcade. Soms iemand 3 keer raken ofzo dat is echt niet realistisch. Je schiet iemand 2 keer in zijn been en hij loopt nog steeds. Bij Operation Flashpoint kon je dan gewoon niet meer lopen, als een medic je hielp wel weer dus maar je moest gewoon kruipen. En dan de dode mannetjes, die verdwijnen gewoon, en als er bloed ligt, wat zelden gebeurt verdwijnt dat volgens mij ook. De omgeving is zo statisch als de pest, echt niks gaat stuk of valt om. De levels zijn verschrikkelijk groen, veel te groen dus. De graphics zijn tot daar aan toe verders redelijk en zeker als het spel beter was geweest waren de graphics echt geen struikelblok geweest.

Wat ik met ook afvraag is, is of er voor de Xbox eigenlijk ooit wel een goed spel is uitgekomen. Als de spel op de Xbox een 9 of 10 krijgt dan moeten er tot nu toe erg trieste spellen voor de Xbox zijn want dit is echt een afknapper. :/ :|

Edit:

[...]

Nou dan zou ik het spel maar niet kopen, het is net zo scripted als CoD, de AI van je Vijand is behoorlijk slecht en meer dan dekking zoeken doen ze niet. Wil je Realisme dan hoef je dit spel niet te kopen, dit is net zo realistisch als Max Payne :Z
wat zeur je nou met operation flashpoint telkens? 8)7 dit spel is een heele andere opzet dan ofp. ofp is voertuigen op grote gebieden. zo is bia niet opgezet. appels met peren imho.

en wat denk je dat ze in de oorlog deden? juist dekking zoeken, waren echt geen OFP ren over een leeg veld met boompjes rambo's bij hoor. (enkele uitzonderingen daar gelaten.)

[ Voor 6% gewijzigd door Hubert op 16-03-2005 09:50 ]

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Nu online

greatgonzo

schit-te-rend!

Hubert schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 09:47:
[...]

wat zeur je nou met operation flashpoint telkens? 8)7 dit spel is een heele andere opzet dan ofp. ofp is voertuigen op grote gebieden. zo is bia niet opgezet. appels met peren imho.
ach mensen horen kreten als oorlogssimulatie (dus geen arcade), teamgebonden spelen enz net als bij OFP. En dan zijn de verwachtingen hoog gespannen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 17:01

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

greatgonzo schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 09:49:
[...]

ach mensen horen kreten als oorlogssimulatie (dus geen arcade), teamgebonden spelen enz net als bij OFP. En dan zijn de verwachtingen hoog gespannen
true true :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davey s.
Ach jullie merken het wel als jullie het spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Hubert schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 09:47:
[...]

en wat denk je dat ze in de oorlog deden? juist dekking zoeken, waren echt geen OFP ren over een leeg veld met boompjes rambo's bij hoor. (enkele uitzonderingen daar gelaten.)
Daar gaat het niet om, het gaat om realisme en OpF is tot nu toe de meest realitische shooter ooit en realisme is met schieten, en je Healt in BiA komt niet eens in de buurt van OpF en daar gaat het dus toevallig wel om, dit is gemiddeld spel wat 2 jaar geleden erg goed was geweest. En het moet ook heel erg op taktiek aankomen. Dit is echt geen tatiek. De AI in deze game is puur geprogrameerd om zicht te focussen op het schieten van je team en laat de flank open maar reken er maar op dat ze vroeger heus de omgeving wel goed in de gaten hielden, duitsers waren erg goed getrained maar echt elke actie is het zelfde. De Taktiek van de AI bij aanvallen is gewoon rushen en er komt echt geen enkel taktiek bij kijken.

Ik zeg nu niet dat het een slechte game is maar kom nu niet aanzetten dat het super realistisch is en een geweldige strategische shooter want dat is compleet BS en dat weet iedereen die de game gespeeld heeft. Het is CoD, rushen rushen en rushen en je team geeft een beetje cover.

Het Cover geven is trouwens in dit speel weer erg goed gedaan daarvoor een pluspuntje. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Rexomnium

Vincam aut moriar

Echt een ongelooflijk goed spel dit. Ik ben het wel eens met Steffy dat het spel niet de realistische shooter is die het belooft te zijn. Hoe dan ook ben ik zeer gecharmeerd van de opzet en ik vind het tot nu toe een stuk beter dan de eindeloze mohaa en cod reeks :)
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 00:09:
Volgens mij hebben ze de engine van UT2003/2004 gebruikt als ik naar de opzet van de directories kijk.

[ Voor 40% gewijzigd door Rexomnium op 16-03-2005 10:46 ]

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Steffy schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 09:56:

[... negatief gebl@@t...]

Het Cover geven is trouwens in dit speel weer erg goed gedaan daarvoor een pluspuntje. 8)
jezus je kunt ook wat te zeiken hebben zeg
als het zo realistisch moet zijn ga dan in het leger ofzo :S
bovendien vond ik opf niet al te leuk omdat het gewoon tjah ehm ik kan het niet zo 123 beschrijven, het was gewoon nix voor mij...
[btw healen en dan weer op je been gaan staan waar net een kogel in kwam is ook niet al te realistisch ;)]

ik ga dadelijk ff langs de dynabyte en dan laat ik je wel weten of het zo damn arcade is!!!

[ Voor 44% gewijzigd door Martinspire op 16-03-2005 11:25 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davey s.
djmantri schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 11:24:
[...]

bovendien vond ik opf niet al te leuk omdat het gewoon tjah ehm ik kan het niet zo 123 beschrijven, het was gewoon nix voor mij...
[btw healen en dan weer op je been gaan staan waar net een kogel in kwam is ook niet al te realistisch ;)]

ik ga dadelijk ff langs de dynabyte en dan laat ik je wel weten of het zo damn arcade is!!!
Hij zeikt niet er werd gewoon beloofd dat de game realistisch werd gemaakt jah en als dat niet gebeurd dan lijkt het me logisch dat we teleurgesteld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Nu online

greatgonzo

schit-te-rend!

lees nog weinig over de MP, werkt dat al en hoe speelt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
greatgonzo schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 12:09:
lees nog weinig over de MP, werkt dat al en hoe speelt dat?
Je kunt al online gamen....alleen voegt dat ook niet zoveel toe....maar goed wil niet al te nega...overkomen.....

Iemand kopen ? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmantri schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 11:24:
[...]

Rustig maar hoor, hij uit ook alleen maar zijn goed onderbouwde mening.

En het is een terecht punt om over te klagen. Het spel is door de developer / uitgever zelf keer op keer bestempeld als de meest realistische WW2 shooter ooit. Of ze daarmee alleen het landschap bedoelen (wat ik zelf alleen onder de noemer authenticiteit zou plaatsen), of ook de gameplay, dat weet niemand. Als ze echter ook de gameplay bedoelde, dan is het ze dat zo te zien niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Conclusie: Niet kopen dus. Ikzelf vind het erg tegenvallen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 07:07
Ik kom helaas tot de conclusie dat ik het grotendeels met Steffy eens ben. Ik heb lang op dit spel gewacht, en het blijkt echt een tegenvaller.

Het beloofde realisme stelt gewoon geen kont voor, de tactics van de vijand idem. Ik speel 'm op hard, dan zou je verwachten dat je de vijand de flank toch niet zo belachelijk open laat. En dat ze op z'n minst terug gaan schieten als ze vanaf de flank beschoten worden ...

Het cover geven en de 'surpression' is leuk gedaan, wel goed dat de enemy minder vaak/gericht gaat schieten als ze lomp onder vuur liggen. Maar wel belachelijk zijn die circels erboven. Zo zie je veel te makkelijk waar ze heen lopen. Vooral als je achter een MG42 zit, door de grote vlam zie je niks als je full-auto schiet, maar aangezien je alleen maar een beetje onder de circeltjes hoeft te mikken maakt dat niet uit. Ook de situational awareness valt me tegen: door dat te gebruiken kan je wederom precies zien waar de enemy zich bevindt.

Het verdwijnen van de vijandelijke lijken is ook jammer. En mannetjes gaan niet eens mank/langzamer lopen ofzo als ze geraakt zijn. Daarnaast moet je een Duitser soms 2 keer in z'n kop schieten met een KAR, net zo vaak als in z'n lichaam ... dat slaat ook nergens op. Ik heb niet het idee dat de hitboxes goed uitgewerkt zijn.

Mijn conclusie: BIA is leuk om te spelen, leuker dan CoD zelfs door het teamgebeuren, maar Gearbox komt haar beloftes absoluut niet na. Maarja, hoe heb ik ook een realistische shooter kunnen verwachten die ook op de Xbox zou verschijnen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jilvoos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-08 17:17
Er is toch al een patch voor? Ik las dat mensen wat probleempjes hadden...

Oh dat is voor multiplayer:
http://www.brothersinarms.nl/roadtohill30/patch-1.02

[ Voor 37% gewijzigd door Jilvoos op 16-03-2005 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
Veel negatieve reacties. IGN geeft toch een 9.1 als cijfer. Ook gewoon hype? Ik ben erg benieuwd wel verder, hopelijk denk ik er anders over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Wat ik me gewoon ff af zat te vragen: de meeste toptitels brengen een demo uit, maar dat is bij deze niet gebeurd. Zou daar een bepaalde reden voor zijn geweest, bijvoorbeeld de tegenvallende gameplay :) ? Zodat mensen zich vooral focussen op de mooie plaatjes en het daarom toch wel kopen. Ik vroeg het me gewoon ff af. Ik heb het spel namelijk niet en als je niet beter zou weten had ik het denk ik ook zo gekocht :*)

CoD bracht destijds bijvoorbeeld ook demolevels uit, net als MoH en dan wist je meteen dat je wat goeds kreeg als je de game zou kopen......

[ Voor 15% gewijzigd door objectief2 op 16-03-2005 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het ook net even gespeeld, als je van CoD, MoH houd dan is dit echt een aanrader.
Houd je meer van realisme, Ofp dan zou ik deze game niet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik laat me niett afschrikken door de negatieve reacties. Ik wil het altijd eerst zelf uitproberen.

En die cirkels boven de vijand kon je dacht ik uitzetten.

En IGN geeft toch altijd veel te hoge cijfers, dus daar zou ik niet blind op afgaan. Ga eens naar www.gamerankings.com om een volledig beeld te krijgen. Maar BiA krijgt op de Xbox erg hoge cijfers. Dat is een feit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Nu online

greatgonzo

schit-te-rend!

als ik een spel koop wacht ik eerst de recentie van PCgameplay af. Die zijn zowat de enige die echt objectief naar een spel kijken. Iets wat ik van pu en diverse inet sites niet kan zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
  • Laatst online: 22-08 07:07
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 12:49:
En die cirkels boven de vijand kon je dacht ik uitzetten.
Klopt, dat had ik nog niet gezien. In de Game Options kan je ook de hints uitzetten. En de crosshair aan, maar dat heb ik met het oog op realisme dus maar niet gedaan.
Maar BiA krijgt op de Xbox erg hoge cijfers. Dat is een feit.
Tja, voor de xbox lijkt me dit ook een goede en vernieuwende game, xbox is sowieso meer arcade, dat moet ook wel, met die controls :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irongangster
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-07-2021
Ik vind het persoonlijk een topspel hoor!
Heerlijke gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 15:21

GG85

.......

Mwa, vind het ook wat tegenvallen, lage resolutie textures en je ziet gewoon aan de lettergrootte enzo dat dit spel gemaakt is voor een resolutie van 768x576,
De gamplay is gewoon niet echt lekker vind ik, al met al een 7,5 je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op zich leuk spel (heb hem voor xbox) maar grafisch valt het me toch echt zwaar tegen.
hoop dat dat op de pc beter is.

wel leuke gameplay en redelijke missies.

wel leuk om te doen maar geen topper.

geluid vindt ik overigens wel goed met logitech z-680 achter een machinegeweer dan wil je er niet meer achter vandaan :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 09:53
Heb hem zojuist twee uurtjes op de PC gespeeld :)
De gameplay is opzich best aardig, ookal ben je snel geneigd 1st person rambo style te spelen zoals in MOHAA of COD. Het tactische aspect brengt een leuke vernieuwing met zich mee, en is makkelijk te gebruiken. De uitwerking hiervan is niet altijd even perfect verwerkt, maar als geheel en totaal best goed gelukt. Wat me wel opvalt is dat als je via je gun mikt het nog lijkt dat je gun gruwelijk afwijkt :? Ook is een schot in de borst niet direct dodelijk/zwaar gewond. Het geluid is in orde, en de graphics zijn nog best te pruimen :) De missies zijn tot nu toe best aardig, dus ik ben benieuwd hoe de rest van het spel zich voort zal zetten. Ik heb er in ieder geval een goed gevoel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Nou, ondertussen moeten de echte twijfelaars wel over de streek zijn getrokken. Dit spel is als je het vergelijkt met wat er beloofd werd gewoon "Slecht" en dat is keihard maar keihard de waarheid. Ik moet zeggen dat ik het heel erg jammer vind dat het zo geworden is maar goed, een eigen game ontwikkelen valt niet mee en Gearbox heeft nooit meer gedaan dan uitmelken dus iets heel eigens valt dan ook niet mee. Wat ze hadden gewoon niet hadden moeten doen was zoveel beloven, je werd dood gegooid met van alles en nog wat en toen je er van hoorde was het echt van :9~ Dit kon gewoon niet waar zijn, dat blijkt dus ook wel achteraf. Gearbox heeft zichzelf teveel op de hals gehaald en men had kunnen weten dat het niks ging worden, zeker niet op de PC. Het zogenaamde verhaal van 1 team de Console en 1 team de PC dat is ook 1 grote leugen dat zie er gelijk aan af. Als dat zo was geweest had de game niet van die brakke graphics gehad want die zijn gewoon minder dan de Screenies, geen idee hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen maar het is echt zo.

Het is heel erg jammer, dit had echt een topper kunnen maar helaas. De game kreeg negens en tienen maar meer dan een 6,5 kan ik er niet van maken.

De game doet mijn trouwens ook enorm denken aan Freedom Force, z'n echte PS2 Poort Arcade Shooter. Het voordeel van die game was dat er geen verwachtingen waren en dat was bij BiA wel het geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 14-09 15:21

GG85

.......

Amen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
Ik speel al heel lang CoD wat vele malen beter is

WAT EEN K*T SPEL mijn vriend heeft er spijt van dat hij het gekocht heeft

Graphics zuigen
Gameplay sucks
Te veel gezwets
Etc.....

For me no more BiA

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah ik ga hem binnenkort es (downloaden) kopen ;) es proberen, maar volgens mij is het gewoon als al die andere war games :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand die de game al heeft gezien bij Free Record Shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Nu online
Alle pre-orders van gcshop zijn zojuist verzonden, iig mijne. :P

Ik ben benieuwd hoe die is, als de 1e missie me al niet bevalt verkoop ik em meteen. Vooral wil ik veel multiplayer spelen, daar gaat het mij met de meeste pc games om, singleplayer heb ik een Cube/DS voor. :)

[ Voor 63% gewijzigd door Hidde op 16-03-2005 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Hidde schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 16:30:

Ik ben benieuwd hoe die is, als de 1e missie me al niet bevalt verkoop ik em meteen. Vooral wil ik veel multiplayer spelen, daar gaat het mij met de meeste pc games om, singleplayer heb ik een Cube/DS voor. :)
:D >:) Ik zeg verders niks O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 20:47

Staat dat dan aangegeven bij de orderstatus? Die van mij is namelijk nog steeds betaald; in behandeling. Heb hem 2 weken geleden gepreorderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Laatst online: 02:54
Als dit een realistisch spel moet voorstellen... dan vraag ik me af waarom de geallieerden niet in 1 dag heel Europa hebben kunnen bevrijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:37

Maxow

Hidden Sound System

Zijn er nog meer mensen die geen 5.1 geluid uit hun speakers krijgen met dit spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjoan schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 16:52:
Als dit een realistisch spel moet voorstellen... dan vraag ik me af waarom de geallieerden niet in 1 dag heel Europa hebben kunnen bevrijden :)
offtopic:
Zij hadden geen cheats en speelden op hard ;)

Maar ff serieus, is het spel nou écht zo bagger als een aantal mensen doen geloven? Dat het niet 100% realistisch is boeit me niet zo heel veel, maar moet er wel een beetje bij in de buurt komen, en de sfeer vind ik ook belangrijk.

Ik wilde hem gaan halen, volgens mij is het beter om te wachten op een (vorm van) demo als ik het zo lees...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Nu online
Brammel schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 16:40:
[...]

Staat dat dan aangegeven bij de orderstatus? Die van mij is namelijk nog steeds betaald; in behandeling. Heb hem 2 weken geleden gepreorderd.
Jep, ze doen ook op volgorde van betaling, ik heb echt langer dan een maand geleden al betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 17:00:
[...]

offtopic:
Zij hadden geen cheats en speelden op hard ;)

Maar ff serieus, is het spel nou écht zo bagger als een aantal mensen doen geloven? Dat het niet 100% realistisch is boeit me niet zo heel veel, maar moet er wel een beetje bij in de buurt komen, en de sfeer vind ik ook belangrijk.

Ik wilde hem gaan halen, volgens mij is het beter om te wachten op een (vorm van) demo als ik het zo lees...
nou ik heb de xbox versie en vanavond de pc versie (voor een vriend, ook via GCshop) ik heb half life 2 gespeeld en de graphics van BiA vallen dan echt zwaar tegen (xbox dan) hoor dat het op pc ook zo is. en gameplay is wel leuk maar niet echt vernieuwend of anders dan bijvoorbeeld CoD.

alleen geluid daarentegen vond ik goed. beter dan die granaten die op megabommen lijken in sommige spellen.

eerste paar missies heb ik net gehad en zijn weinig aan dus zou hem of meteen verkopen of ff de moeite doen om verder te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 20:47
Hidde schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 17:02:
[...]

Jep, ze doen ook op volgorde van betaling, ik heb echt langer dan een maand geleden al betaald.
Verzonden staat er nu!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ik heb de game vanmiddag bij de dynabyte gekocht...

over de negatieve reacties die in de bovenstaande pagina's staan

:r bullshit :r

ik vind het echt een goede game
misschien dat de ai van de tegenstander een beetje tegenvalt [hijs nog niet al te slecht, probeer maar es te killen zonder te flanken!!!]
bovendien:
als dr 4 ventjes op je staan te schieten dan denk ik ook dat ik daar meer aandacht voor heb als dat er ineens 1 weg is :o je zit dan helemaal klem en probeert dan wel weg te komen [dat doet de ai helaas niet] B)
maar...
dat gezeik over graphics... :O wat een gelul zeg :O :X
ok het is niet het mooiste van allemaal... maar vergeet niet dat de kruispunten, de tuinen etc allemaal wel kloppen met de werkelijkheid :*)
dus geen vage weg meer die naar een muf huis leid wat eigenlijk helemaal niet in de omgeving past...
bovendien, ik vind het nog wel meevallen :9 , ik heb liever dat het er iets minder uitziet maar dat ik het wel in alle pracht kan aanschouwen... want tenslotte heeft niet iedereen een megapc van 3000 euro :+

en dan nog es iets over de multiplay
ik heb nu ff 1 level gezien [kon helaas niet meer joinen] en 1 level gespeeld [trenches] en die waren wel erg vet moet ik zeggen
je moet echt zorgen dat je niet te vaak je hoofd omhoog doet want dan ben je hem kwijt 8)7
en het is erg leuk om es met een squad te spelen dat ook nog es een goede ai heeft [want dat hebben ze wel goed voor mekaar]

ik zou deze game geen 10 geven, ik denk ook geen 9, maar een 8 [/8,5] is het zeker wel waard

maar als je inderdaad realisme wilt of je hebt verwachtingen van een echte cod beater [dus met een veeeel hoger cijfer] nee dat niet maar opf is ook niet al te realistisch
wil je realisme, koop een wapen, zet hem tegen je hoofd en kijk dan of je 2 kogels kunt verdragen!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Waarom bestel je in hemelsnaam als je niet zeker weet of het leuk is.. probeer dan eerst de "grote" demo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Nu online
R-B schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 17:16:
[...]

Waarom bestel je in hemelsnaam als je niet zeker weet of het leuk is.. probeer dan eerst de "grote" demo..
Mijn keuze toch altijd? Leek me wel vette game, maar nu door al die negatieve berichten... Maja nogmaals, ik speel straks zelf en oordeel er zelf over.
Jij weet ook niet of ie leuk is tot je em gekocht hebt... Zo is kopen nou eenmaal bij games. Tzal vast geen slechte game zijn, ben alleen bang voor de replayvalue als er AI meedoet aan de multiplayer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Hidde schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 17:18:
[...]

Mijn keuze toch altijd? Leek me wel vette game, maar nu door al die negatieve berichten... Maja nogmaals, ik speel straks zelf en oordeel er zelf over.
Jij weet ook niet of ie leuk is tot je em gekocht hebt... Zo is kopen nou eenmaal bij games. Tzal vast geen slechte game zijn, ben alleen bang voor de replayvalue als er AI meedoet aan de multiplayer...
Ik koop ze ook nooit haha :P Soms 1tje voor echt online..
Maja, ik zei het alleen maar even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Nou, het regent ondertussen van kritiek, van elke 20 mensen die op forums reageren zijn er ongeveer 3 mensen die zich nog afvragen of het echt zo slecht is, de rest vind het bagger. Conclusie is dus dat het echt een slecht spel is.

De Mp net even gedaan via Lan maar dat is saaier dan saai, zelfs Civilization via Internet is spannender dan dit, ik had de hoop dat in ieder geval de Mp redelijk was maar wat een afgang zeg :/ :O

[ Voor 4% gewijzigd door Steffy op 16-03-2005 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
Steffy schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 17:28:
Nou, het regent ondertussen van kritiek, van elke 20 mensen die op forums reageren zijn er ongeveer 3 mensen die zich nog afvragen of het echt zo slecht is, de rest vind het bagger. Conclusie is dus dat het echt een slecht spel is.

De Mp net even gedaan via Lan maar dat is saaier dan saai, zelfs Civilization via Internet is spannender dan dit, ik had de hoop dat in ieder geval de Mp redelijk was maar wat een afgang zeg :/ :O
Het klinkt niet echt veel belovend inderdaad. Ik ben zelf ook erg kritisch tegenover spellen, maar ik oordeel pas als ik heb gespeeld. Ik had er veel verwachtingen van, maar nu staan die in de schuur zeg maar. Jammer dat het weinig is geworden, het had veel potentie namelijk. Mischien dat ze er van leren en van deel 2 een echte topper maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 21:48

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Nou ja, dan ga ik ook maar een stukje tikken. Voor opgesteld, ik ben geen enorme fan van WW shooters of realisme ;) Oh, en ik had tot gisteren nog niks van BIA gehoord.

Ik moet zeggen dat ik het spel na 3 leveltjes gewoon 'niks bijzonders' vind. Het meeste stoor ik me aan de graphics. Het is imho de zoveelste saaie, fletse, grijze omgeving. Niks 'leeft' imho. Nou zijn graphics op zich niet echt belangrijk maar ik vind het wel belangrijk dat een omgeving een beetje tot leven komt.
Verder, ik ben alleen maar bezig met lopen, schieten en flanken tot nu toe, oftewel gewoon nul aan afwisseling. Ik hoop dat dat verandert anders hoeft het wat mij betreft gewoon niet ;).

Ik weet niet, het is geen slecht spel imho, het loopt best soepel (hoewel bewegingen, net als in veel WW shooters nogal sluggish lijken) en ziet er niet slecht uit maar het heeft gewoon niks bijzonders, flanken is 2x leuk maar daarna houdt het op. Het spel komt gewoon niet zo tot leven naar mijn idee.

[edit]Ik snap ook niet waarom de verwachtingen zo hoog lagen. Als ik op de website kijk zie ik ook heel weinig bijzonders staan, het ziet er uit als een WW shooter... meer niet.

[ Voor 13% gewijzigd door IceStorm op 16-03-2005 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

wat een geouwehoer tussen de actie door. Maar het is wel een geinig spel. Verwachtingen waren zwaar overtrokken helaas.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GameCrazy
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-03-2022
Wat pics op 1280 bij 1024 alles bijna alles op high en op 4x AF, en dat op een pentium 4 2.8 ghz 512 ddr en een ati radeon 9800 pro.
Maar ik vind hem wel tegenvallen ik had er veel meer van verwacht de graphics zijn redelijk goed alleen van dichtbij ziet het er echt slecht uit en de gameplay herhaald zich steeds weer.

Afbeeldingslocatie: http://img190.exs.cx/img190/6325/bia20050316165235874xf.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i154.exs.cx/img154/4356/bia20050316165243154co.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i154.exs.cx/img154/6725/bia20050316165300350mk.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i154.exs.cx/img154/5836/bia20050316165515710qo.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i154.exs.cx/img154/6969/bia20050316165638401vn.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i154.exs.cx/img154/1360/bia20050316165951489jk.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i154.exs.cx/img154/9619/bia20050316170359409bn.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i154.exs.cx/img154/2554/bia20050316170413179pg.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i154.exs.cx/img154/6719/bia20050316170414281hb.th.jpg

[ Voor 238% gewijzigd door GameCrazy op 16-03-2005 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 09:53
[url=urlvanplaatje][img=600,400]urlvanplaatje[/img][/url] voor thumbnails van je screens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd hoor, net wat reviews gelezen en het spel krijgt vaak in de 9....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

R-B schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 17:25:
[...]

Ik koop ze ook nooit haha :P Soms 1tje voor echt online..
Maja, ik zei het alleen maar even
stoer hoor
nu voel je je vast een echte gamer :/ :+
zieligerd
ga dan lekker slapen ofzo als je wel wilt gamen maar nix wilt kopen, want het is zo duur :o
:'( boehoehoehoe :'(
ok het is prijzig maar het is mijn hobby...

triest figuur
ik kan daar echt niet tegen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 18:10:
Vreemd hoor, net wat reviews gelezen en het spel krijgt vaak in de 9....
Dat was ook met het spel "Black & White", kreeg ook van ieder gerespecteerd blad een 9, maar viel uiteindelijk ook erg tegen. Zoals al eerder gemeld in dit topic, het is gewoon een hype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

een hype wil ik niet zeggen
zo veel zie je nou ook weer niet qua promotie
maar je moet altijd beloftes een beetje ruim nemen [zoals ik doe]
dan valt het altijd erg mee
ik had er niet teveel van verwacht en daarom is het best plezant nog
een 9 is het misschien niet nee, maar om hem nou zo erg af te kraken zodat hij nog slechter is dan ehm, pak hem beet: miami vice ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

djmantri schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 18:10:
[...]

stoer hoor
nu voel je je vast een echte gamer :/ :+
zieligerd
ga dan lekker slapen ofzo als je wel wilt gamen maar nix wilt kopen, want het is zo duur :o
:'( boehoehoehoe :'(
ok het is prijzig maar het is mijn hobby...

triest figuur
ik kan daar echt niet tegen :(
Geld groeit me niet op rug. Vind vooral zonde van geld spel kope en week later niet meer spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Nu online

greatgonzo

schit-te-rend!

Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 18:14:
[...]

Dat was ook met het spel "Black & White", kreeg ook van ieder gerespecteerd blad een 9, maar viel uiteindelijk ook erg tegen. Zoals al eerder gemeld in dit topic, het is gewoon een hype.
B&W viel niet tegen, maar werd gewoon niet opgepikt door de meeste gamers. Waarom niet? Omdat het niet een game was die je "eventjes" begon te spelen. Het was redelijk lastig en bovendien duurde het even voor je wat vorderde in het spel. En dan haken al snel mensen af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Nu online
R-B schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 18:26:
[...]

Geld groeit me niet op rug. Vind vooral zonde van geld spel kope en week later niet meer spelen..
Daarom koop ik vooral multiplater, singleplayer vind ik een beetje als een film, 1x gezien en een 2e keer is toch hetzelfde.
Online (multiplayer) is ALTIJD anders als het een goed spel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 18:14:
[...]

:) Ik vond B&W anders een te gek spel, beetje kort 5 eilanden maar het was een prachtig spel. 9 Was overdreven maar het was zeker niet slecht.

Ik ben nu wat verder, dat je benen en armen er af kunt blazen met granaten is wel grappig maar er wordt verders weinig mee gedaan. Je verwacht een bloedbad maar vervolgens verdwijnt alles :X |:( Dat is nog wel de grootste blunder van de game. Ook heb ik het idee dat ze wel iets mooiere mannetjes hadden kunnen maken.

Ik krijg ook echt het Men of Valor gevoel, dat was ook echt een boutspel. Daar zaten ook van die vervelende beperkingen in de levels. Ik had persoonlijk iets grotere levels verwacht, en ik vind het ook veel te opgezet, alles klopt zeg maar in de levels, het is niet improviseren maar gewoon je mannetjes achter het volgende muurtje/hegje/stapel brandhout plaatsen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Heb net iets van meer dan een uurtje gespeeld ... en helaas ... het spel valt me vies tegen ...

- Grafisch vind ik het weer tegenvallen net zoals MOHAA PA
ik vind deze engine op zich best weer zuigen, want heb best snelle bak, maar loopt pas echt lekker op 1024x768 en die AA op 2x en ik zie nog megaveel kartels ...
- Realistisch ?? ach ja ... niet zo erg als dat ze beloofd hadden idd

- gameplay tot nu toe .. echt niet erin gezogen worden, zoals bijv CoD dat echt enorm deed bij mij

- Dat tactiek bepalen vind ik op zich erg leuk dat ze hebben toegevoegd, maar door dat soort dingen word ik snel ook weer echt uit het spel getrokken ... En ik vind het niet echt lekker werken ( nog ), al zal je daar effe aan moeten wennen lijkt me ..

- waar ik gek van werd in MOHAA PA was het elke keer een klein stukje missie gedaan, en weeer laden naar volgend stuk .... Zelfde effect als een film kijken met elke keer reclame blokken ertussen ... ik zit er ff echt in ,,,, en dan ben ik er weer uit ... bout ! En dat is hier ook weer redelijk het geval.

Weet nie, is gewoon niet mijn spel dit... Ik heb tegenwoordig toch al wel altijd zoiets van eerst zien dan geloven .. en helaas wederom niet echt een toffe WW2 shooter die is uitgekomen ... Voor mij blijven MOHAA en CoD echt op nummer 1 staan ...

[ Voor 14% gewijzigd door JediUberknaft op 16-03-2005 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net ff gespeeld het spel, maar ik vind het inderdaad ook heel erg tegen vallen. De graphics vallen erg tegen vergleken met de huidige standaard en de gameplay ligt mij echt totaal niet (maar dat kan ook aan mij liggen). Persoonlijk vond ik CoD stukken beter dan dit spel.

Wel mooi aan het spel vind ik de tussenstukjes (vooral de tekst sommigen, maar ik ken alleen de eerste 5 min van het spel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brrr, ik laat me niet weerhouden. Maar ik ga toch wel met een beetje argwanend gevoel aan dit spel beginnen vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 19:25:
brrr, ik laat me niet weerhouden. Maar ik ga toch wel met een beetje argwanend gevoel aan dit spel beginnen vrees ik.
Ik heb weinig keus. Ik heb hem al bestelt :X volgende keer toch maar op de demo wachten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200404/1081876748_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img231.exs.cx/img231/8272/bia020ip.jpg

Als je screenies gaat bekijken dan zie je pas echt hoe triest het is, kijk naar die eerste kijk dan naar het landingsstrand :X 8)7 Waar zijn die kwijl Graphics in godsnaam gebleven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem gelukkig nog kunnen annuleren :X De L.E. is nog niet op voorraad bij play.com

Als ik de reacties hier zo lees is hij toch niet zo goed als gedacht.... Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Nu online
Ja inderdaad, ik vond dat effect van zon-schijnt-door-bomen-en-struiken heen best mooi... mja als ik zo die screenshots uit het eindresultaat zie is het wat anders.

Mja, ik zie het morgen wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:45

TMC

Iemand die weet waarom Brothers in Arms bij mij niet op start :? ? Krijg deze error:
Build: (null)

CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 2070 MHz [1522316869632.000000 0] with 511MB RAM
Video: RADEON 9600 SERIES (6490)

General protection fault!

History: UGameEngine::Init <- InitEngine
AuthenticAMD PentiumPro? Beetje raar, maar dat terzijde.
Heb zelf al wel gezocht op deze error, en bij andere games met de UT engine komt deze ook voor, maar een echte oplossing is er niet. Ja, je videokaart drivers opnieuw installeren, maar dat werkt niet. Ook staat er in de log van Brothers in Arms dit:
Log: ERROR - Failed to load SoundCue EVERYTHING.IMPACTS_BULLET_DIRT (sound IMPACTS_BULLET_DIRT) from sound package
Log: ERROR - Failed to load SoundCue EVERYTHING.PLAYER_FOOTSTEPS_DIRT (sound PLAYER_FOOTSTEPS_DIRT) from sound package
Log: ERROR - Failed to load SoundCue EVERYTHING.PLAYER_FOOTSTEPS_ST_DIRT (sound PLAYER_FOOTSTEPS_ST_DIRT) from sound package
Log: ERROR - Failed to load SoundCue EVERYTHING.PLAYER_FOOTSTEPS_SHUFFLE_DIRT (sound PLAYER_FOOTSTEPS_SHUFFLE_DIRT) from sound package
Log: ERROR - Failed to load SoundCue EVERYTHING.PLAYER_FOOTSTEPS_ST_SHUFFLE_DIRT (sound PLAYER_FOOTSTEPS_ST_SHUFFLE_DIRT) from sound package
Log: ERROR - Failed to load SoundCue EVERYTHING.IMPACTS_GRENADE_DIRT (sound IMPACTS_GRENADE_DIRT) from sound package
Log: ERROR - Failed to load SoundCue EVERYTHING.IMPACTS_BULLET_DIRT (sound IMPACTS_BULLET_DIRT) from sound package
Lijkt dus een probleem met het geluid, maar nieuwste drivers van mijn onboard geluidskaart maakt niks uit. Help :'( .

[ Voor 67% gewijzigd door TMC op 16-03-2005 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmud
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-06-2022
Ben nu even begonnen met de singleplay.. valt me echt een beetje tegen.. gameplay is gewoon niet wat ik er van verwacht. Ai is gewoon 8)7
Zal nog even de multiplayer proberen maar ik denk dat ik Cod2 maar ga aanschaffen (CoD en CoD UO reeds origineel in bezet :Y) )

[ Voor 12% gewijzigd door ymmud op 16-03-2005 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koop een Soundblaster Audigy 2....

p.s. Ik heb B.I.A. morgen ...can't wait. :)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2005 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
nou ik heb net ook even 3 kwartier gespeeld, nounou. Ik ben misschien een beetje bevoordeelt, ik heb namelijk net een pc upgrade gedaan, dus qua graphics vind ik dit al prachtig.

Moet wel wennen aan je teams sturen, ik vloog al cod style overal doorheen, maar vonden ze niet zo cool, en het werkt ook niet zo goed :P Wat ik ook vet vind, je raakt niet altijd waar je op richt, geweldig, zo hoort het! Prachtig vind ik ook de animaties wanneer je iemand raakt, daar is echt veel geduld in gestopt zie ik, het klopt gewoon allemaal. Zo schoot ik iemand in zijn schouder, zo realistisch dat het eruit zag, inclusief de liter bloed die over een hek spetterde, heerlijk.

De geluiden van wapens vind ik ook zeer vetjes, de m1 garand klinkt hier zo fijn :9~, alleen als de bodem van de clip eject klinkt het toch wat minder als in cod, daar was het echt prachtig.

Ik vind dat degenen die twijfelen, eens na moeten gaan of ze niet te sterk meningen van anderen aanhangen, probeer het uit! Ik ga weer spelen, zet mijn helm op, en ga ervoor!
Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste