[PC/Xbox] Brothers in Arms

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:
  • 1.681 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds ik een tijd geleden voor het eerst iets hoorde over deze squad based shooter zit ik er eigenlijk al op te wachten en na het zien van een aantal verschillende filmpjes ben ik helemaal zeer benieuwd wanneer deze game uitkomt, denk dat het wel eens een toppertje kan worden!
Ben benieuwd wanneer en voor hoeveel hij straks in de winkel ligt.
Dit staat er op GameSpot:

Brothers in Arms enters release candidate phase
Gearbox's ultra-realistic World War II shooter is on the verge of going gold for the PC, Xbox, and PlayStation 2.
A brief message on a Web site belied the approach of one of 2005's most anticipated games. In a short post uploaded this afternoon, Gearbox Software president Randy Pitchford casually told the world that Brothers in Arms: Road to Hill 30 "is essentially finished."

According to Pitchford's post, the WWII-inspired, first-person shooter has been in the release-candidate phase "since as early as January" for the PC, Xbox, and PlayStation 2. However, the game is still not quite ready to be submitted to its publisher, Ubisoft, for approval--the last step before a game goes gold and is sent to the factory for duplication. The news means that the game will almost certainly make its previously announced March 1 ship date.

"The team has been working on the release engineering and details required for a solid, major launch of a AAA game like Brothers in Arms," said Pitchford. "I would expect a wide press release soon that confirms the release to manufacturing of the gold master for each platform and the final shelf date of the game." (Emphasis in the original.)

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2005 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
* Zephyer trappelt van ongeduld...

MW | BF1 Stats

Verwijderd

GOLD!!! :9

Onlangs maakte Gearbox al bekend de releasemaster van Brothers in Arms naar Ubisoft te hebben gestuurd en vandaag komt dan echt het verlossende woord: de langverwachte Tweede Wereldoorlog-shooter is gold! Dit houdt in dat het spel klaar is en binnen afzienbare tijd in de winkels te vinden zal zijn. Brothers in Arms verschijnt in Europa voor alle drie de platformen, PS2, Xbox en PC, op 18 maart. In de VS zal de Xbox versie als eerste op de markt komen, op 1 maart, kort erna gevolgd door de PS2 en PC versie.

Bron: Gamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
nu nog een demo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat maar komen ben zeer benieuwd nu die af is zal die inderdaad wel snel in de winkels liggen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euhj.....jammer, het schijnt dat ze hetzelfde doen als Valve met
Half-life 2.......eerst het spel, dan een demo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop toch van niet.
Zou graag het spel ASAP willen hebben.
Maar ik koop hem toch echt niet zonder de demo te hebben gespeeld.
Ik vertrouw er na al die aandacht eigenlijk wel op dat het een goed spel wordt.. maar toch.. eerst zien.. dan kopen.
En ik heb er ook geen zin om me tot het niveau van downloaden te verlagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Wordt wederom zo'n tegenvallertje. Ik klink wat negatief, exuses.... maar helaas vrees ik dat dit weer zo'n spel wordt wat al zwaar gezien is... Ik wacht gewoon de 'demo' af.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 17:01

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

jagermeister1 schreef op zondag 27 februari 2005 @ 03:14:
Wordt wederom zo'n tegenvallertje. Ik klink wat negatief, exuses.... maar helaas vrees ik dat dit weer zo'n spel wordt wat al zwaar gezien is... Ik wacht gewoon de 'demo' af.
sjah helaas voor jou spelen al aardig wat lui m op de xbox en die zeggen allemaal dat het een must have is 8)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 09:41
En ik ben het er helemaal mee eens :)

Het ziet er goed uit en speelt ook superfijn!
Ook de manier waarop je de squadmembers orders kunt geven is goed uitgedacht
en werkt naar mijn mening heel makkelijk.
De sfeer in het spel is ook errug goed!
Al met al een toppertje

(heb de Xbox versie)

[ Voor 59% gewijzigd door messi op 03-03-2005 15:07 ]

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
nog 12/13 dagen ofzo tot de pc versie uit is bah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

messi schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 15:04:
En ik ben het er helemaal mee eens :)

Het ziet er goed uit en speelt ook superfijn!
Ook de manier waarop je de squadmembers orders kunt geven is goed uitgedacht
en werkt naar mijn mening heel makkelijk.
De sfeer in het spel is ook errug goed!
Al met al een toppertje

(heb de Xbox versie)
En wij maar wachten op de PC versie. Jaloers moet ik helaas afwachten! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was in Londen woensdag, alwaar ik eventjes in een grote gamestore vroeg wanneer ze hem daar voor pc verwachtten.
Ze konden me vertellen "This friday"
Dat is dus vandaag.
In Nederland duurt het nog wel eventjes, maar vandaag zou hij dus "uit" moeten komen.
Ondertussen huur ik even een Xbox :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
zeg xboxers, hoe is de game tot nu toe? speelt het lekker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ADMK schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:30:
zeg xboxers, hoe is de game tot nu toe? speelt het lekker?
Ja, Xboxers, is het de moeite waard om een Xbox te huren? (ookal betwijfel ik of de verhuurders het spel al hebben liggen) of kan ik beter op de pc versie wachten.

Oja... GEEN spoilers graag over het verhaal.
Ik hoorde al wel een minpunt.....
Als je mensen verliest in het gevecht die in het echt op dat moment nog niet dood zijn gegaan, staan ze aan het begin van de volgende missie gewoon weer naast je.
Beetje jammer, daar zouden ze dan eigenlijk gewoon nieuwe recruits moeten hebben die iets minder skills hebben dan je gesneuvelde man.
Zo kan je namelijk aan het einde van een missie gewoon een hele groep kamikaze laten plegen op een sterke vijand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
Ik ben inmiddels een paar levels verder, en het is echt een superspel.
Je teammates reageren aardig goed op de situtaties, en zijn perfect voor "suppressing fire".
Jij kan dan omlopen en ze vanaf de zijkant een voor een afschieten.

Ook is er een level met mortier explosies, waar je door een grasveld moet rennen (ik speel het via de advanced scart cable dus 5.1 geluid) en ik kreeg er een band of brothers gevoeld bij. _/-\o_

Er is naar mijn mening ook een klein minpuntje. (hoewel dit meer voor de xbox versie geld)
Om de teammates naar een plek te sturen of iemand aan te vallen (suppresing fire) moet je de Linker trigger indrukken en dan met de d-pad een cirkel over het veld verplaatsen, alleen als je niet goed oplet en je wilt je teammates iemand laten aanvallen, kun je soms verkeerd klikken. Daardoor rennen ze op de vijand af :P.

Dit heeft al menig teammate van mij het leven gekost :X

Nog een positief punt is het geluid, man wat is dat prachtig!
(een goede set is dan wel vereist ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 15:53:
[...]

Ja, Xboxers, is het de moeite waard om een Xbox te huren? (ookal betwijfel ik of de verhuurders het spel al hebben liggen) of kan ik beter op de pc versie wachten.

Oja... GEEN spoilers graag over het verhaal.
Ik hoorde al wel een minpunt.....
Als je mensen verliest in het gevecht die in het echt op dat moment nog niet dood zijn gegaan, staan ze aan het begin van de volgende missie gewoon weer naast je.
Beetje jammer, daar zouden ze dan eigenlijk gewoon nieuwe recruits moeten hebben die iets minder skills hebben dan je gesneuvelde man.
Zo kan je namelijk aan het einde van een missie gewoon een hele groep kamikaze laten plegen op een sterke vijand.
das idd erg jammer ja, mss dat ze dat gaan veranderen in een patch ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is heel goed....krijg weer MOH: Allied Assault gevoel ..toen dat uitkwam. :)

die sfeer...prachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
btw, hoe realistisch is het? is het 1 shot kill of moet je je vijanden helemaal vol schieten voordat ze doodgaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ligt eraan waar je raakt denk ik , Hoofdschot = 1 shot kill , arm/benen = 2 schoten , hart = 1 schot, eromheen 2 schoten.
Zoiets denk ik.
Kheb hem gepre-orderd, dit spel gaat echt rulen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:15

Willybubba

Nut up or shut up.

Same here. MoH: AA en CoD waren al toppertjes, ik hou wel van de WO2 sfeer dus al met al genoeg reden om de X-box limited tin versie ge-pre-ordered te hebben :)

Alle filmpjes die ik al gezien heb zijn ook geniaal... enige wat ik dan weer jammer vindt is dat ie ongeveer gelijk met Resident Evil 4 uitkomt, m'n andere must-have game.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

MoH en CoD zijn/waren inderdaad toppertjes. Echter, als ik na een jaar weer MoH opstart, dan moet ik toegeven dat het er niet uitziet in vergelijking tot CoD. Wellicht dat we dat ook over Brothers in Arms (BiA?) en Call of Duty kunnen zeggen over een jaartje.

Hij zou hier in de VS dinsdag in de winkels liggen, dus die avond zal ik enkele ervaringen posten.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

De reviews voor de Xbox versie liegen er in ieder geval niet om. Dit is een absolute topper :)
http://www.gamerankings.c...sp?q=brothers%20in%20arms

Ik weet alleen niet of ik deze ga kopen. Ik beschik met Ghost Recon 2 al over een tactisch oorlogsspel (hoewel het uiteraard niet hetzelfde is) en ik wil de nieuwe Splinter Cell ook zeker hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Messi: mag ik vragen hoe jij nu al een de Xbox versie komt? Die komt in Nederland namelijk pas op 17 maart uit en was pas vanaf 2 maart in Noord Amerika te krijgen.

Toevallig dat er op 2 maart, nog voor de ochtendrelease, een warez versie van de Xbox verscheen op de newsgroups...

Op Brothers in Arms Nederland:
US: Xbox - 1 maart | PC - 15 maart | PS2 - 15 maart
EU: Xbox - 17 maart | PC - 17 maart | PS2 - 17 maart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 20:41:
@Messi: mag ik vragen hoe jij nu al een de Xbox versie komt? Die komt in Nederland namelijk pas op 17 maart uit en was pas vanaf 2 maart in Noord Amerika te krijgen.

Toevallig dat er op 2 maart, nog voor de ochtendrelease, een warez versie van de Xbox verscheen op de newsgroups...

Op Brothers in Arms Nederland:
US: Xbox - 1 maart | PC - 15 maart | PS2 - 15 maart
EU: Xbox - 17 maart | PC - 17 maart | PS2 - 17 maart

Waarom zou je een vraag stellen, als je het antwoord al weet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:49
silentsnow schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 10:59:
MoH en CoD zijn/waren inderdaad toppertjes. Echter, als ik na een jaar weer MoH opstart, dan moet ik toegeven dat het er niet uitziet in vergelijking tot CoD. Wellicht dat we dat ook over Brothers in Arms (BiA?) en Call of Duty kunnen zeggen over een jaartje.

Hij zou hier in de VS dinsdag in de winkels liggen, dus die avond zal ik enkele ervaringen posten.
Vast wel, steeds een generatie verder. :)
Al die MoH's na AA vond ik maar 'slecht' stuk minder (bijv MoH: Pacific assault), en dat komt gewoon doordat CoD toen nieuwe standaard had neer gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

messi schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 21:07:
[...]
Waarom zou je een vraag stellen, als je het antwoord al weet? ;)
Mod! Stuur z'n ip naar Gearbox! :P

Vroeg het eerst maar is beleefd. Randy Pitchford heeft op het gbx forum een paar dagen geleden een lid vals beschuldigd van piracy, da's een beetje lullig...

Voor de mp zul je 'm toch moeten kopen, dus veel maakt het niet uit. Kan je wel vertellen dat de PC versie stukken beter is (niet dat de console versies slecht zijn hoor)!

Ga volgende week de gouden PC versie spelen bij Ubi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je weet nu al dat de pc versie beter is dan de console, maar je gaat hem pas volgende week spelen? :?
Ik heb ook zomaar een idee dat je de console versie ook nog niet gespeeld hebt, of wel soms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de bèta versie op de Xbox en PC gespeeld en volgende week de gouden PC (en misschien Xbox) versie.

En anders kun je toch ook op de vele filmpjes het verschil zien..?

De eerste 30 minuten van de Duitse versie zijn trouwens online gezet. :X

Staat een Amerikaan bij een villa om aan een madame te vragen waar ze zijn... "Je suis American. Amerikane. Wo sind wie hier?"

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2005 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 22:52:
Ik heb de bèta versie op de Xbox en PC gespeeld en volgende week de gouden PC (en misschien Xbox) versie.

En anders kun je toch ook op de vele filmpjes het verschil zien..?

De eerste 30 minuten van de Duitse versie zijn trouwens online gezet. :X

Staat een Amerikaan bij een villa om aan een madame te vragen waar ze zijn... "Je suis American. Amerikane. Wo sind wie hier?"
Dat die Duitsers dat leuk vinden om te spelen :?
Zo is het gelijk totaal niet meer realistisch, zonde van het spel imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjah... Duitsers he. Veel Duitsers verstaan niet eens Engels...

Moet er niet aan denken om BiA in het Nederlands te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:09
kickje :)

nog 8 dagen 4 uur en 41 minuten...*zucht*... :z

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 22:54
Ik heb er al veel overgelezen, heb de filmpjes gezien etc. en ik ben er zo zeker van dat dit een super spel gaat worden dat ik hem al pre-ordered heb. Heb ik nog nooit gedaan, maar ik kan echt niet wachten totdat ik het schijfje hier in mijn pc mag steken :P Nog een ruime week, dan mag ik me uitleven.

[ Voor 3% gewijzigd door Michali op 08-03-2005 19:44 ]

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilovetechno
  • Laatst online: 03:42
Heb de XBOX versie net een half uurtje... Heel lekker spel.. mooi geluid en mooie omgevingen.

De grafisch is het voor de XBOX mooi maar kan niet wachten op de PC versie..

Ik ga weer snel doorspelen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil eerst een demo zien. Weet iemand of zie komt? En wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gek trouwens, dat een zo mediahyped spel als dit zo weinig populairiteit geniet op GoT. :?
Ik bedoel.. Spellen zoals Battlefield 2 hebben al propvolle topics.. en aan info over dit spel ontbreekt het ook niet.

Maargoed..
Nog een week... :D :D

OT:
waar hebben jullie ge- preordered?
Ik ben een beetje laat, maar ik ben normaal niet zo'n game koper.. aangezien er maar 1x per jaar een titel uitkomt die mij boeit.
Welke shop is snel, goedkoop EN betrouwbaar? :D
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 21:04:
Ik heb de comments en previews gelezen van heel veel goeie gamebladen en allemaal 9'ens en 10'en in combinatie met de filmpjes zeggen mij al genoeg.. ik hoef geen demo meer..
Gewoon kopen en gaan met die banaan :D

Maar ik zal even een stukje c/p'en die van de week in de forums van BIA zijn gepost:
Posted March 2nd by DUVALMAGIC (RANDY? from Gearbox):

I don't have a date for you guys for a demo.

We do plan on doing one.

I don't know if it will come out before, during or just after the PC launch.

I wish I could have more precise details about a demo for you, but we have a lot of things we're doing right now.

There is a ton of post launch work for us to do.

Things on our plates:

- A billion crazy foriegn language versions. Which of you are buying the Hungarian version?
- Mod kit / SDK discussions. You guys want this, right?
- Mac version. Halo was the best selling Mac game in the last five years or so. Let's see if BiA can beat that.
- Demo. Yes, it will happen.
- PC version update around launch time (real world test of the autoupdater and provide a few quickies people will want or need).
- Eat, sleep, etc.

These items are not in order of priority - except for "Eat, sleep, etc." That always seems to come last for us.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2005 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Veel mensen zeggen dat het pas na de release komt ( net zoals D3 en HL2)
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 21:37:
Gek trouwens, dat een zo mediahyped spel als dit zo weinig populairiteit geniet op GoT. :?
Ik bedoel.. Spellen zoals Battlefield 2 hebben al propvolle topics.. en aan info over dit spel ontbreekt het ook niet.

Maargoed..
Nog een week... :D :D

OT:
waar hebben jullie ge- preordered?
Ik ben een beetje laat, maar ik ben normaal niet zo'n game koper.. aangezien er maar 1x per jaar een titel uitkomt die mij boeit.
Welke shop is snel, goedkoop EN betrouwbaar? :D
www.gcshop.nl voor maar 34.50! heb er goede ervaringen mee (op tijd binnen, zeer snel en goede service)

[ Voor 58% gewijzigd door ADMK op 08-03-2005 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Ik heb al 2 weken geleden bij gcshop.nl besteld en betaald. :) World Of Warcraft heb ik daar ook gekocht, sindsdien ga ik elk spel daar kopen!

Top gewoon, snelle service, en heerlijk goedkoop.

BiA wordt wel goed realistisch, lijkt me een hele boeiende game. Ik ben benieuwd, voor 36,50 vond ik het geen geld. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt.. ik heb em nu ook besteld :D

Gamer.nl meld het gold gaan van het spel....
Vreemd genoeg is deze al bijna 2 weken gold :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien ga ik hem toch wel kopen.. Het enige dat ik wil weten is of deze engine niet weer zo pixelig is als die van MoH PA. Die Engine vond ik echt lelijk en dat bepaald in zekere mate ook mijn spelplezier. Hopelijk bij Brothers in Arms wel Anti Aliasing mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 10:40
vriend van me vertelde dat Bart Smit deze week een demo heeft ofzo die je gratis kan krijgen... hmmm, raar dat ie niet op internet rond zweeft.. zal wel vergissing zijn fzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
Ik heb hem op de xbox nu bijna uitgespeeld. En al hoe wel ik het een geweldig spel vind. vind ik toch niet echt dat ik in het verhaal word mee gesleept...
Je "brothers" zijn voor mij nog steeds AI waarbij ik geen gevoel heb OH NEE hij is dood... Dit komt denk ik gewoon door het abrupt afbreken van een level en hop door naar een ander level.

Er is geen onderlinge communicatie met je teammates. Ze proberen er af en toe een leuk stukje voor de missie in te gooien maar het gevoel van "Brothers" ontbreekt mij toch totaal. De missies zijn leuk en uitdagend. Maar de personages ken je nauwelijks. En zoals eerder vermeld het feit als iemand dood gaat dat het geen ruk uitmaakt voor het verhaal omdat ze de volgende missie toch weer spring levend zijn.

Het is in elk geval qua realisme een grote voor uit gang voor het WO2 genre.

Als hij uit is ga ik hem zeker kopen voor de PC speelt IMHO toch beter dan een console.
Gehaktbal schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 00:16:
vriend van me vertelde dat Bart Smit deze week een demo heeft ofzo die je gratis kan krijgen... hmmm, raar dat ie niet op internet rond zweeft.. zal wel vergissing zijn fzo :P
Een video DVD demo ja. Staan gewoon alle trailers etc op. Niks speelbaars.

[ Voor 18% gewijzigd door The Otherside op 09-03-2005 00:18 ]

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 21:37:
Besef je wel dat dit een zéér realistische shooter is. En das wat anders dan die arcade-sjaakies met battlefield 1/2 die elk stukje realisme verafschuwen :P
Langleve de simulaties!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tering wat een gruwelijk spel _/-\o_ Deze ga ik dus echt kopen, shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gehaktbal schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 00:19:
[...]

Besef je wel dat dit een zéér realistische shooter is. En das wat anders dan die arcade-sjaakies met battlefield 1/2 die elk stukje realisme verafschuwen :P
Langleve de simulaties!!! :D
bf is vergeleken met UT behoorlijk realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
pacman vergeleken met HL ook :?

(cq. waardeloze opmerking)

[ Voor 33% gewijzigd door Joss op 09-03-2005 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
inderdaad appels met peren vergelijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
The Otherside schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 00:17:
Een video DVD demo ja. Staan gewoon alle trailers etc op. Niks speelbaars.
Alle trailers op hoge resolutie wel. Dus toch de moeite waard om even te bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Die trailer zijn dus van ingame :?

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:09
Demo komt pas uit, nadat het spel is uitgebracht. Hetzelfde wat dus met HL2 is gedaan ;)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
Zephyer schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 12:50:
Die trailer zijn dus van ingame :?
Welke trailer? De meeste wel dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Heb de startpost een beetje geupdate met informatie, als er nog gasten zijn die een gave startpost kunnen maken kun je hem mailen naar adamk22@gmail.com dan plak ik het gelijk op got :)

check dit: http://www.ctrlaltdel-onl...=archives&date=2005-03-05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 00:05:
Misschien ga ik hem toch wel kopen.. Het enige dat ik wil weten is of deze engine niet weer zo pixelig is als die van MoH PA. Die Engine vond ik echt lelijk en dat bepaald in zekere mate ook mijn spelplezier. Hopelijk bij Brothers in Arms wel Anti Aliasing mogelijkheid.
Enkele graphic details
"- Increased texture resolution across the board
- Anisotropic filtering options, up to 16x (or whatever your card supports)
- An option for true reflections in water
- Configurable draw distance for grass
- Projected character shadows"
Verder kan je in de PC filmpjes die Gearbox online heeft gezet ook wel zien hoe "pixelerig" het spel is.
Ookal vond ik dan MOH Pa helemaal zo slecht nog niet was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
volgens sommige mensen is gearbox bezig met de tweede deel BiA, staat in de officiele forums ergens geloof ik.
Operation Market Garden komt er in voor hebk gehoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ADMK schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 20:17:
volgens sommige mensen is gearbox bezig met de tweede deel BiA, staat in de officiele forums ergens geloof ik.
Operation Market Garden komt er in voor hebk gehoord :)
mja, zo wordt een verhaal snel groot.

Er is wel gezegd dat er mogelijk een vervolg komt, maar das logisch als ze hun spel een titel als Bia: Road to hill 30 geven.
Dat wordt dan prolly "Road to Arhnem" ofzo
Daarna nog "Road to berlin" etc :)
Het 101st, waar je squad uit bia in gelegerd is, heeft in het echt ook in Arnhem gevochten, dus het zou prima kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Laatst online: 04-09 16:23

T-8one

take it easy, take a sisi

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 15:47:
[...]

Enkele graphic details

[...]

Verder kan je in de PC filmpjes die Gearbox online heeft gezet ook wel zien hoe "pixelerig" het spel is.
Ookal vond ik dan MOH Pa helemaal zo slecht nog niet was ;)
Het spel is wel vrij pixelig moet ik indd zeggen, wel vind ik dat je vijanden erg goed kan onderscheiden van de achtergrond wat bij veel consoleshooters nog wel eens ontbreekt. En dan doel ik niet op dat rode rondje wat boven hun hoofd zweeft als ze dekking zoeken (of niet)

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De graphics zijn zo slecht nog niet hoor! Heb de alpha van de PC versie 'live' op groot scherm gezien en ik vond het er zeer goed uitzien! Scheelt veel met de Xbox versie.

@Logisnack: Gamer.nl is kut en verschrikkelijk onbetrouwbaar! De PC en PS2 versies zijn dit weekend wel Gold gegaan. De Xbox was eind februari al Gold.

@...: Systeemeisen zijn na de Goldmelding ook aangepast: systeemeisen.

Demo wordt op dit moment gemaakt. Gearbox wilde eerst de PC en PS2 versies afmaken. Waarschijnlijk komt ie in de releaseweek uit.
Demo informatie:
De Brothers in Arms Road to Hill 30 demo zal in de week van, of na de Europese game release (17 maart) uitgebracht worden en bevat twee levels.

Het eerste hoofdstuk is "Rendevouz with Destiny", waarin de bekende luchtdropping op D-Day centraal staat. In dit level leer je ook de belangrijkste karakters en het controlesysteem kennen.

Het tweede deel "The Fall of St. Come" is de derde dag (D+2) van D-Day, in St. Come-du-Mont. Je zal hier de kenmerken van je squadleden ontdekken en door tactisch te vuren en manouvreren tegen verschillende eenheden moeten vechten. Alles is zo accuraat mogelijk nagemaakt. Alles wat er toen stond, staat er nu weer exact hetzelfde... op jouw computerscherm!
Kan niet wachten om 'm dinsdag te spelen! :9

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2005 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
dus je krijgt de parachutesprong level gelijk al in de demo? dan wacht ik liever op de full version :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd. De demo levels heb ik toch allemaal al gezien/ gespeeld. Demo is meer voor de twijfelaars (zijn die er? :P) en wat extra promotie op gamesites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Voor de echte fans:
PS2: http://www.play.com/play2...=title&r=PS2&title=572618
PC: http://www.play.com/play2...e=title&r=PC&title=572621
XBOX: http://www.play.com/play2...title&r=XBOX&title=572620

Een tinnen blik versie met vele extra's! Voor een paar euro een must-have?
Zelfde als bij Band Of Brothers

[ Voor 33% gewijzigd door HappyFun op 11-03-2005 09:53 ]

Defunctus Deo Juvente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HappyFun schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 09:52:
Voor de echte fans:
PS2: http://www.play.com/play2...=title&r=PS2&title=572618
PC: http://www.play.com/play2...e=title&r=PC&title=572621
XBOX: http://www.play.com/play2...title&r=XBOX&title=572620

Een tinnen blik versie met vele extra's! Voor een paar euro een must-have?
Zelfde als bij Band Of Brothers
Niet iedereen heeft een creditcard :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
Woei, die van mij is net verzonden, ik kreeg net een mailtje. Ik had bij ubisoft zelf besteld dus dan heb je hem blijkbaar wat eerder. Ik hoop hem overmorgen of maandag binnen te hebben :)

[ Voor 5% gewijzigd door Michali op 11-03-2005 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Interesant.
Dat betekend dat Ubisoft vandaag de boel richting europa verscheept.
Met andere woorden.. de nederlandse stores zullen hem ook maandag hebben. :D
Met andere woorden.. als ze niet een "wacht tot 16 maart plicht met verkopen" opdracht krijgen, heb ik hem ook dinsdag of woensdag :D:D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 10:57:
[...]

Niet iedereen heeft een creditcard :(
Wil er best eentje voor je mee laten komen ...

Defunctus Deo Juvente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HappyFun schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 16:18:
[...]

Wil er best eentje voor je mee laten komen ...
Nee laat maar, ik heb al elders besteld ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2005 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 12:45

macuz

Dance!

jongens, ik zit vast in het bos! :P
Je missie is die tank door t bos leiden en dan zorgen dat ie r heel uit komt, maar ik kom er zelf niet eens heel uit! Ik krijg ze erg moeilijk dood, de 1e groep al, omdat ze de hele tijd supressed zijn en als ik ze dan wil pakken vanaf n andere kant wordt ik al neergeknalt door n andere groep deutschers... help? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

macuz schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 16:42:
Je missie is die tank door t bos leiden en dan zorgen dat ie r heel uit komt, maar ik kom er zelf niet eens heel uit! Ik krijg ze erg moeilijk dood, de 1e groep al, omdat ze de hele tijd supressed zijn en als ik ze dan wil pakken vanaf n andere kant wordt ik al neergeknalt door n andere groep deutschers... help? :)
Wil je hier even een spoiler tag voor maken?
Je spoiled hier het doel van een missie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel niet, maar probeer dit ff: Laat je 1e groep supressing fire geven op de 1e groep zodat die gebukt blijven zitten, loop dan zo om dat je die groep kan afknallen maar niet door de andere gepakt kan worden, laat dan supressing op de andere groep en doe het zelfde als bij de 1ste groep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:32

Vos

AFCA

macuz schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 16:42:
dit betreft xbox versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
Ik ben ook wel erg benieuwd naar de modding mogelijkheden. Ik ben op zich best wel in voor het maken van een leuke mod. Mischien dat we een leuk projectje kunnen opstarten als meer mensen geintereseerd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Bij ubisoft zijn ze wel heel erg ijverig, de eerste patch is er al. (1.0 --> 1.01)
http://www.3dgamers.com/d...bia-1.0-1.01-int.exe.html

Nu nog wachten op het spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
niels88 schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 12:09:
Bij ubisoft zijn ze wel heel erg ijverig, de eerste patch is er al. (1.0 --> 1.01)

Blijkt dat zo ook na de gold status nog hard door gaan met testen. Goede zaak vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Niet online
Michali schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 12:28:
[...]

Blijkt dat zo ook na de gold status nog hard door gaan met testen. Goede zaak vind ik.
Of dat ze het spel af moesten hebben, en dat er dus veel bugs in zitten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is denk weer het enige spel na HL2 dat ik daadwerkelijk ga kopen mits ze een realitische insteek hebben in de multiplayer :)

Ben erg benieuwd hoe de AI zich gedraagt niet dat je je ergerd aan de domme bots zoals bij verschillende games...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
niels88 schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 12:31:
[...]

Of dat ze het spel af moesten hebben, en dat er dus veel bugs in zitten. ;)
Er zal vast wel een soort van semi auto update functie in zitten, dus zo'n probleem lijkt me dat niet. Hopelijk niet te veel bugs natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06-2024
niels88 schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 12:09:

f offtopic,dit is ook al gebeurt met een ander spel wat nog niet uit is maar wel gold is,nl. act of war.
Blijft toch wel bijzonder,een spel wat nog niet te koop is maar er is al wel een patch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
Liever dat dan een bedrijf dat bijna ontkent dat hun software fouten bevat en pas na een maand of 3 met de eerste patch uitkomt. Je kunt nu eenmaal niet op alle systemen testen en je komt altijd weer wat tegen. Ik speel liever met kleine bugjes in het begin dan dat ik nog een maand moet wachten. Natuurlijk moet het niet uit de hand lopen, want dan heb je kans dat een spel echt flopt, maar dat zal verder wel meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Niet online
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de release notes van die patch, maar ze zijn nergens te vinden. De patch zelf staat ook nog niet op ubisoft/gearbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
The BiA updates available on the Ubisoft FTP site (BiA-1.0-1.01-xxx.exe) are NOT intended for public download at this time. These updates are published for final internal testing purposes only. Anyone that downloads this patch now and applies it to a retail game next week will not be able to play online, or receive future updates through the auto update system. To be clear, version 1.01 is NOT a valid version number for Brothers in Arms.
Dat is dan duidelijk lijkt me :)

http://gbxforums.gearboxs....php?t=31895&page=2&pp=10

*** Patch BiA-1.0-1.01-xxx.exe NIET INSTALEREN ***

Mischien even handig om in de start post te zetten :)

[ Voor 20% gewijzigd door Michali op 12-03-2005 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michali schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 13:16:
[...]

Dat is dan duidelijk lijkt me :)

http://gbxforums.gearboxs....php?t=31895&page=2&pp=10

*** Patch BiA-1.0-1.01-xxx.exe NIET INSTALEREN ***

Mischien even handig om in de start post te zetten :)
In een later stadium krijgen we prolly wel een 1.01 versie voor de kiezen.
Ik las ook op de gearbox forums dat ze de autoupdater gingen testen.. ik denk dat ze daar nu mee bezig zijn.. vandaar de nep patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 14:01:
[...]

In een later stadium krijgen we prolly wel een 1.01 versie voor de kiezen.
Ik las ook op de gearbox forums dat ze de autoupdater gingen testen.. ik denk dat ze daar nu mee bezig zijn.. vandaar de nep patch.
Ze zeggen wel dat je dan niet meer op internet kan spelen, dus ik zou er wel even mee uitkijken. (de nep patch dus he) Vandaar dat het wel even duidelijk moet zijn dat hij niet geinstalleerd mag worden. Uiteraard is het met een reinstall ook op te lossen, maar toch fijn als je even gewaarschuwd wordt.

[ Voor 20% gewijzigd door Michali op 12-03-2005 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 12:45

macuz

Dance!

Vos schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 11:50:
[...]

dit betreft xbox versie?
ja

En het is niet echt een spoiler want ik weet ook nog niet wat er gaat komen aangezien ik in t begin al vast zit :P missies in dit spel veranderen nog wel eens!

[ Voor 39% gewijzigd door macuz op 13-03-2005 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
Nog niets binnen vandaag. Hopelijk morgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 20:47
Michali schreef op maandag 14 maart 2005 @ 19:39:
Als iemand iets binnen krijgt, laat dan meteen ff weten bij welke winkel hij hem heeft besteld. Dan kunnen medebestellers inschatten wanneer ze hem kunnen ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michali schreef op maandag 14 maart 2005 @ 19:39:
Reken maar gewoon op woensdag op zijn vroegst hoor.
Ubisoft kan hem wel naar nederland geshipt hebben, maar voor het dan bij jou thuis ligt gaan er wel een paar dagen voorbij.
Brammel schreef op maandag 14 maart 2005 @ 19:41:
[...]

Als iemand iets binnen krijgt, laat dan meteen ff weten bij welke winkel hij hem heeft besteld. Dan kunnen medebestellers inschatten wanneer ze hem kunnen ontvangen
Ik denk dat de mods dat op lange termijn niet leuk vinden :P

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2005 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 19:42:
[...]
Ik denk dat de mods dat op lange termijn niet leuk vinden :P
offtopic:
want?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[oftopic]
Het gaan inhoudelijk niet op het spel in en iedereen ziet vanzelf wel wanneer hun spel komt.
Trouwens, mensen gaan toch wel roepen wanneer ze hun spel binnen hebben, wat op het begin begrijpelijk is, maar op een gegevenmoment loopt het uit de hand en krijg je alleen maar posts met "ik heb hem, woei"
En trouwens, als je van iemand hoort "ik heb em daar besteld en binnen" komt jou bestelling echt niet sneller :P
[/oftopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 20:08:
[...]

offtopic:
Het gaan inhoudelijk niet op het spel in en iedereen ziet vanzelf wel wanneer hun spel komt.
Trouwens, mensen gaan toch wel roepen wanneer ze hun spel binnen hebben, wat op het begin begrijpelijk is, maar op een gegevenmoment loopt het uit de hand en krijg je alleen maar posts met "ik heb hem, woei"
En trouwens, als je van iemand hoort "ik heb em daar besteld en binnen" komt jou bestelling echt niet sneller :P
offtopic:
Ik geef je helemaal gelijk. Nu weer terug over BiA?

[ Voor 6% gewijzigd door Brammel op 14-03-2005 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De PC versie is later in Nederland gekomen dan verwacht. Verwacht 'm zeker niet voor donderdag als je 'm besteld hebt.

Ik heb 'm woensdag eindelijk binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 22:49:
De PC versie is later in Nederland gekomen dan verwacht. Verwacht 'm zeker niet voor donderdag als je 'm besteld hebt.

Ik heb 'm woensdag eindelijk binnen. :)
Kennisje van me heeft em al, zal wel niet helemaal legaal zijn.
Dadelijk even daar spelen, zal jullie op de hoogte brengen vanavond

(mij niet flamen voor warez, want ik koop hem gewoon zelf en download zelf niks ;) )

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2005 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Ik heb h'm ook al kunnen ophalen...(Dynabyte Arnhem)....

Alleen als ik wil multiplayen dan geeft ie aan dat mijn key al in gebruik is... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crawl NL schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:02:
Ik heb h'm ook al kunnen ophalen...(Dynabyte Arnhem)....

Alleen als ik wil multiplayen dan geeft ie aan dat mijn key al in gebruik is... |:(
hehe, lekker dan.
Misschien heeft Ubisoft de server nog niet open gezet om dat de World Wide release pas donderdag is? ;)
Ik zou hem iig wel even gaan ruilen.. wie weet werkt er 1 of andere knakker die je serial heeft gejat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
Ik heb hier nog niets binnen. Gelukkig heb ik een erg geduldig karakter, dus ik wacht lekker af :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

hmmm dan ga ik morgen ofzo toch maar es langs onze dynabyte ofzo :p hopen dat ze hem al hebben :p

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:14:
[...]

hehe, lekker dan.
Misschien heeft Ubisoft de server nog niet open gezet om dat de World Wide release pas donderdag is? ;)
Ik zou hem iig wel even gaan ruilen.. wie weet werkt er 1 of andere knakker die je serial heeft gejat.
Er zat een seal omheen dus dat ze de serial hebben kunnen jatten lijkt me sterk maar ik ga denk ik toch maar even terug.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:10

greatgonzo

schit-te-rend!

als je via de gebruikelijke p2p wegen zoekt kom je allemaal albums van de Dire Straits tegen :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De xbox-versie is al in meerdere winkels gezien, maar is de pc versie al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij wordt al door verschillende winkels geleverd.
Dit vond ik op het brothersinarms.nl forum:

Afbeeldingslocatie: http://i153.exs.cx/img153/2569/biacd2oy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52

Steffy

Ayreonaut

Kom nu niet met de BS reden dat mijn BiA niet legaal is want die komt er dus ook niet. Ik begon het spel en kreeg helemaal de CoD feeling, lekkere lineaire levels, wat verschrikkelijk, echt van die irritante hegjes enzo, ik vind het gewoon kinderachtig. Ik dacht dit wordt Operation Flashpoint in CoD stijl, erg realistisch maar wel zonder voertuigen te hoefen besturen maar dit is regelrecht CoD, dat zogenaamde Realisme kan van mij het dak op. Stelt geen fuck voor, H&D 2 was beter, en mooier trouwens.

Mijn mening na een uurtje is, Hype vanaf het begin! De game zal vast leuk zijn maar zker niet zoals sommige sites een 10, misschien voor de Xbox geweldig maar voor pc gewoon hoor |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Hmm ziet er wel vet uit allemaal, lijkt me wel leuk spel om me tijdje mee te vermaken :)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste