Het Grote Xbox 360 Topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.161 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-04 17:07

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/curry/xbox360topichdr.png

Het grote Xbox 360 Topic

2 december 2005 is het eindelijk zover! Na een aantal jaren felle strijd tussen Microsoft's Xbox, Sony's PS2 en Nintendo's Gamecube zal de eerste next generation console het Europese strijdperk betreden: Microsoft's Xbox 360.

In dit topic is er alle ruimte om naar believen te discussieren over alles wat de Xbox 360 aangaat, van de beste methode om hem op je TV aan te sluiten tot over gelekte video's kwijlen.

We willen het hier wel graag over de machine zelf hebben, en niet over randapparatuur die niet direct met de X360 te maken heeft. Dus: controllers en dergelijke horen hier zeker, maar hier graag geen ellenlange verhandelingen over surround setjes en flat TV's: die vragen komen in Audio, Video & HiFi Forum veel beter tot hun recht en verstoren de discussies over vette games, trailers en screenies dan niet ;)

WaarschuwingLet op!
Je kunt hier in principe posten wat je wilt, maar hou wel in ogenschouw dat ook hier de Algemene FAQ geldt naast de Spielerij policies. Met nadruk willen we nog even verduidelijken dat discussies over mod-chips, het illegaal downloaden van games of het ombouwen van ook de Xbox 360 uit den boze zijn.

Hardware specificaties

General
Controller2.4GHz Wireless
Weight7.7 lbs.
Form FactorConsole
Dimensions (WxDxH)12.15 in x 3.27 in x 10.15 in
Graphics Processor and Memory
Embedded Video Memory10MB
Graphics ProcessorCustom ATI Processor
Graphics Core Clock Speed500MHz
System Memory512MB UMA (Shared with GPU)
Vector Units1 VMX-128 unit per core (3 total)
CPU Math Performance9 Billion Dot Product Operations per Second
System Memory Bandwith22.4GB/s, 256GB/s to EDRAM
Memory ArchitectureUnified Memory Architecture
Shaders48-way Parallel Floating Point Dynamically-Scheduled, 48 billion Operations/s
Video Memory512MB UMA (Shared with CPU)
Fill Rate (pixels)16 Gigasamples/s using 4X MSAA
Fill Rate (triangles)500 Million/s
Product Identification
ManufacturerMicrosoft
Product LineMicrosoft Xbox 360
Video Output
Resolution480p, 480i, 720p, 1080i
Expansion and Connectivity
Digital Media FormatsDVD-Video, DVD-ROM, DVD-R/RW, DVD+R/RW, CD-DA, CD-ROM, CD-R, CD-RW, WMA CD, MP3 CD, JPEG Photo CD
Game Media FormatDual-Layer DVD-ROM
Other I/O Connectors3 USB 2.0, 2 Memory Slots, Ethernet Port (RJ45)
Controller PortsSupports up to 4 Controllers
Plug and Play Storage20GB Removable Hard Drive
Standard AV Output Connectorsn/a
Integrated Communications802.11 A/B/G Wi-Fi ready, adapter not included
Processor
Processor Core Spec3 Cores, 2 hardware threads per core
Marketing Performance Measurement1 TFLOP
Processor Clock Speed3.2GHz
L2 Cache1MB
ProcessorCustom IBM PowerPC CPU
Integrated Devices
Built-in FeaturesBackward Compatible with Xbox (limited), Stands Vertically or Horizontally, Interchangable Face Plates, Xbox Live Service, Media Center Extender
System Memory
Memory Bandwidth22.4GB/s main memory bandwidth, 256GB/s to eDRAM, 21.6GB/s FSB
Storage
Media Drive12 x Dual-Layer DVD-ROM
Audio
Decompression Channels320 Independent Decompression Channels
Surround SoundMultichannel Output (software driven)
Sampling Frequency48KHz 16-bit

Woei, en komen er ook spelletjes voor?

Stapels! Er zijn op dit moment al ruim 200 games bevestigd als zijnde in ontwikkeling voor de Xbox 360, en Microsoft verwacht dat er binnen de launch window van 3 maanden na release van de console minimaal 40 spellen op de markt zullen zijn. Binnen een week na de launch zelf zullen er ook al een stuk of 15 in de schappen liggen, waaronder 5 beroemde franchises van Electronic Arts. Een greep uit de interessantste launchgames:

Kameo boxKameo: Elements of Power
Kameo™: Elements of Power™ is een actie-avonturengame met RPG-elementen voor gamers van alle leeftijden en elk niveau, waarin gamers op een magische en epische reis worden gestuurd, vol intensieve gevechten, magnifieke werelden om te onderzoeken en vernieuwende acties waarbij ze veranderen (morphen) in verschillende soorten krijgers.
Klik hier voor screenshots

PGR3 boxProject Gotham Racing 3
De populaire Project Gotham serie gaat verder op de Xbox 360 waarbij de vele onderdelen die de serie zo geliefd maken worden uitgebreid. PGR3 geeft de ultieme lijst van de mooiste supercars die er bestaan en introduceert ze op high definition. De stijl heeft het voor het zeggen op de weg en racers passen zelf hun rijgedrag aan, offline of online.

PDZ boxPerfect Dark Zero
Joanna Dark returns in the Xbox 360-exclusive "Perfect Dark Zero," the prequel to the international award-winning and multimillion-selling first-person shooter "Perfect Dark" from famed game developer Rare Ltd. A secret war has begun between shadowy corporations bent on world domination. Joanna Dark and her father, Jack, are caught up in the fight for the planet's future. A routine bounty hunting mission rips open a global conspiracy that will change Joanna's destiny - forever.

DOA4 boxDead or Alive 4
Dead or Alive 4, (Tecmo Inc., Team Ninja) wordt de ultieme Xbox 360 game. Deze game benut optimaal de functionaliteit van de nieuwe console en geeft gamers de meest intense digitale vechtervaring ooit.

NFS:MW boxNeed for Speed: Most Wanted
Wake up to the smell of burnt asphalt as the thrill of illicit street racing permeates the air. From the makers of the hit Need for Speed™ Underground series, Need for Speed™ Most Wanted challenges players to become the most notorious and elusive street racer.

Vaak Gevraagde Vragen

:? Wat kost dat nou?
De Xbox 360 wordt door Microsoft in 2 versies afgeleverd, het Core System en de Premium Edition. Het Core System kost je 299 euro adviesprijs waarvoor je naast de console een wired controller krijgt en een composiet aansluitkabel met SCART-adapter voor het videosignaal.

Xbox 360 Premium EditionDe Premium Edition kost 399 euro, waarvoor je al het volgende schoons krijgt:
- Xbox 360 met zilveren DVD-lade
- 20GB Xbox 360 Hard Drive
- Xbox 360 Wireless Controller
- Xbox Live Headset
- HD/AV bekabeling met SCART adapter
- Ethernet kabel
- 1 maand Xbox Live Gold

:? Wat kosten de accessoires los?
Zie deze nieuwspost voor de adviesprijzen.

:? Kan ik die Xbox 360 nog preorderen?
De meeste online retailers zijn door hun preorder packs heen, en nemen nu veelal bestellingen aan in de hoop dat ze nog preorder kits krijgen maar zonder garanties voor 2 december. Bij veel reguliere winkels als Dixons en ePlaza kun je ze nog wel gewoon in de winkels krijgen. Het is onbekend of Microsoft nog meer preorder kits uitlevert.

:? Preorder kit?
Yup! Microsoft geeft zelf speciale preorder kits uit voor de Premium Edition. Hiervoor betaal je 39 euro, waarna de kassabon je garantie geeft dat er op 2 december bij de winkel van aanschaf een glimmende Xbox 360 op je ligt te wachten die voor 360 euro voor jou is. Je betaalt dus geen cent meer, en krijgt er naast een one-size-fits-all longsleeve shirt (pics) ook een speciale Media Remote bij zonder numerieke toetsen en backlight. Deze is dus wat anders dan de reguliere remote van 30 euro, maar je krijgt 'm wel alleen gratis bij de eerste shipment!

:? Hoe zit het met Xbox Live?
Alle trotse bezitters van een Xbox 360 hebben een gratis Xbox Live Silver membership. Hiermee kun je in principe vrijwel alles behalve online gamen. Je kunt dus wel chatten, demo's en trailers downloaden en op de marktplaats terecht met micropayments. De hardcore gamer zal voor een maandelijks bedrag Xbox Live Gold aanschaffen, waarmee je wanneer je wilt online kunt gamen en toegang hebt tot echt alle features. Waar de bestaande Xbox Live abo's nog in populariteit geremd werden door het feit dat je een creditcard nodig had, komen er nu prepaid cards die je on- en offline kunt bestellen voor X maanden Gold.

:? Micropayments watwat?
Micropayment is het buzzword voor online handel van de komende jaren. Op dit moment is content altijd oftewel gratis oftewel een stevig bedrag, en micropayments vullen het gat op van de kleine betalingen. Je kunt voor bijvoorbeeld 20 euro per CC of prepaycard een aantal punten kopen, zeg 20000. Deze kun je vervolgens aan kleine dingen uitgeven, denk aan 100 punten voor een gamertag-foto van je favoriete spel, of 1000 punten voor een single-level unlimited access demo van een nieuw spel. Doordat leveranciers met de minibetalingen van een paar cent hun kosten kunnen dekken krijg je dus veel meer geinige content als het goed is.

:? Is de Xbox 360 backwards compatible?
Ja. En nee. De X360 zal niet de originele Xbox zomaar kunnen emuleren, daarvoor zit er teveel verschillende hardware in. Echter, met de goeie 'profiles' die de X360 hints geeft over welke optimalisaties hij mag maken kan het wel. Af-fabriek zullen er waarschijnlijk voor de echte classics als de Halo-games al profiles aanwezig zijn. Verdere backwards compatibility zal een kwestie zijn van via Xbox Live nieuwe profiles downloaden voor op je harddisk. Wat houdt dit concreet in: je hebt de HD nodig voor uitgebreide backwards compatibility, en het is niet bekend in hoeverre Microsoft echt alle Xbox games op deze manier gaat bijwerken. Microsoft zelf zegt er niet meer van dan "you will be able to play top-quality Xbox games on your X360." Zoals verwacht zijn Halo en Halo 2 al proefondervindelijk bewezen te werken.

:? Heb je deze hele openingspost zelf geschreven?
Uhm nee, maar grotendeels wel ;) Voor de gamebeschrijvingen ben ik uitgeweken naar Dimension Plus, en de table met specs heb ik gejat van GameSpot.

Een aantal images zijn gebruikt met toestemming van Yonix, maintainer van Het Grote Xbox/X360 Topic, en de coverfoto's van de games zijn van GCShop gepikt. Dit topic is afgesplitst omdat de X360 nu dermate populair is dat de Xbox zelf in dat topic ondergesneeuwd raakte.

:? Ah maar je bent dan ook van alles vergeten :z
Als je het even aangeeft frot ik het er graag bij :)

[ Voor 255% gewijzigd door curry684 op 30-11-2005 23:40 . Reden: nedstat is kut ole ole ]

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JapyDooge
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-04 18:38

JapyDooge

NoxiousPluK

nice done! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:02

mr_petit

opperprutser

Moet dat niet PS2 zijn in de 1e zin van je post?

"man is not truly one, but truly two,"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
mr_petit schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 02:47:
Moet dat niet PS2 zijn in de 1e zin van je post?
Fixed :X Thnx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-04 13:36

GZ

!!

Snif, snif... Ik ruik het. De XBOX360 gaat deze generatie domineren.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133744

Ik heb nu xbox live op mijn oude xbox maar er word gezegd dat je die makkelijk kan overschakelen op de xbox 360. Hoe gaat dat dan in zijn werk ?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:48
Nicely Done Curry :*) _/-\o_

/me Yonix wil de Xbox360 NU! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-04 23:24
Ik vind 399 Euro nogal wat, de basic klinkt dus heel wat interesanter alleen mis je dan die harde schijf. Valt het zelf inbouwen van een eigen harde schijf nou ook onder het illegaal modden of mag dat gewoon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:39

BM

Moderator Spielerij
Kaap schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 08:31:
Ik vind 399 Euro nogal wat, de basic klinkt dus heel wat interesanter alleen mis je dan die harde schijf. Valt het zelf inbouwen van een eigen harde schijf nou ook onder het illegaal modden of mag dat gewoon :?
Aangzien de HD aan de zijkant klikt zal het niet een gewone IDE kabel zijn die je vastdrukt, en dus zal het lastig worden om er zelf een HD aan te maken.

Komt bij dat MS denk ik op de HD wel een soort van activationcode/software zal zetten :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:55
De screens worden steesd beter.. Ik kan echt niet wachten tot PGR3 bij mij thuis ligt.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

Grr, ik kreeg visite (iemand met zn psp die iso's wilde laden en dat mocht ik natuurlijk fixen |:( ) en ik moest vroeg slapen en nu zit ik op mn stage en curry was me voor.
You get the point :P

nice topicstart curry (alhoewel waar ik mee bezig was wel wat groter zou worden!)

Btw over het overzetten van xbox live naar de x360, ik denk dat je je CC gegevens in moet voeren en dat hij dan meteen je account vind (1 account per CC lijkt me?) en overzet. (Update USERS SET "subscription" TO xbox_360_gold Where CCnummer = $ccnummer)

[ Voor 3% gewijzigd door Collaborator op 05-10-2005 09:07 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-04 19:41
Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat deze kast ook "gehacked" zal zijn.
Ik vermoed dat het langer duurt dat de voormalige gameconsoles..

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-04 08:17

Atmoz

Techno!!

Nice topicstart. Nu hebben we eindelijk ons eigen topic _/-\o_

Ook hier post ik dat linkje maar he: http://members.home.nl/atmoz2/Xbox360%20screenshots/

Kun je wat leuke screenshots vinden (nog voor de "X05", dus alleen 'oude' screens). Maarja altijd leuk om nog eens terug te kijken naar die High-Res screens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
TheEvilCuber schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 09:07:Btw over het overzetten van xbox live naar de x360, ik denk dat je je CC gegevens in moet voeren en dat hij dan meteen je account vind (1 account per CC lijkt me?) en overzet. (Update USERS SET "subscription" TO xbox_360_gold Where CCnummer = $ccnummer)
Dat denk ik niet (ik heb er iig 2 op de creditcard). Ik denk dat je de eerste keer als je live op de 360 gaat gevraagd wordt of je een account wil maken of wilt importeren (net als account recovery nu). Dan geef je gamertag en laatste 4 cijfers van je CC in. Daarna kies je voor Silver of Gold en klaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Curry684:

Je hebt het in de TS over die mediaremote:
...en krijgt er naast een one-size-fits-all longsleeve shirt (pics) ook de Media Remote t.w.v. 30 euro gratis bij. Deze krijg je dus alleen gratis bij de eerste shipment!
De remote die bij de Pre-Orders zit is een soort "light version". Deze heeft namelijk geen numerieke toetsen en geen backlight. De "echte" remote, die je gewoon los moet kopen heeft dit namelijk wel. Wat je erbij krijgt is dus niet te vergelijken met de 30 euro versie. :)

[edit]

Ook nog niet in dit topic gezien volgens mij: de X05 Trailer: http://www.xboxyde.com/leech_1731_en.html

[ Voor 13% gewijzigd door Atmoz op 05-10-2005 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
atmoz schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 09:23:
De remote die bij de Pre-Orders zit is een soort "light version". Deze heeft namelijk geen numerieke toetsen en geen backlight. De "echte" remote, die je gewoon los moet kopen heeft dit namelijk wel. Wat je erbij krijgt is dus niet te vergelijken met de 30 euro versie. :)
Processed, evenals je screenshot site nu bij de links :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Zit bij de €299 versie er standaard ook een memory card ?
En wat is de toe gevoegde waarde van een HD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

curry684 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 09:40:
[...]

Processed, evenals je screenshot site nu bij de links :)
Misschien (als ik tijd heb) maak ik die "site" wat uitgebreider. Dan ook met de nieuwe screens. En niet alle screens op 1 pagina, maar verdeeld over meerdere (met thumbs ofzo). Dan laat ik het wel weten.
homernt schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 09:50:
Zit bij de €299 versie er standaard ook een memory card ?
En wat is de toe gevoegde waarde van een HD?
Die zit er niet bij inbegrepen: zowel bij de 399 als bij de 299 versie niet.
De HD is om spellen te spelen van de "oude" Xbox, en voor snelheid (cache disk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
atmoz schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 10:00:
[...]

Die zit er niet bij inbegrepen: zowel bij de 399 als bij de 299 versie niet.
De HD is om spellen te spelen van de "oude" Xbox, en voor snelheid (cache disk).
Maar die memory card heb wel nodig neem ik aan om spellen te kunnen spellen?
En kun die HD daar dan ook voor gebruiken?

[ Voor 26% gewijzigd door homernt op 05-10-2005 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

homernt schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 10:05:
[...]

Nee, je kunt perfect spellen spelen zonder memorycard. Je hebt die alleen nodig om save games op te slaan. Dat is bijvoorbeeld handig als je ze mee wilt nemen naar vrienden ofzo. Tenminste dat lijkt me toch. Maar je kunt zoieso spellen spelen zonder die card!!

En de HD kun je natuurlijk ook gebruiken om savegames op te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xun
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-04 13:07

Xun

De harde schijf gebruik je hetzelfde als in de gewone Xbox. Alleen als je geen harde schijf hebt heb je een memory card nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
homernt schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 10:05:
[...]

Voor spellen heb je geen van beiden nodig in principe. De memory card is met name handig om data zoals savegames naar vrienden mee te nemen, en de HD is daar ook bruikbaar voor maar deze kan natuurlijk ook nog trailers opslaan die je gratis van Xbox Live download e.d.

Heb TS uitgebreid met stukje over de HD en backwards compatibility :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
atmoz schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 10:10:
[...]

Nee, je kunt perfect spellen spelen zonder memorycard. Je hebt die alleen nodig om save games op te slaan. Dat is bijvoorbeeld handig als je ze mee wilt nemen naar vrienden ofzo. Tenminste dat lijkt me toch. Maar je kunt zoieso spellen spelen zonder die card!!

En de HD kun je natuurlijk ook gebruiken om savegames op te slaan.
Bedankt voor antwoorden van de vragen. Ik zie toch wel de mogelijk om te saven als essentiële onderdeel om een spel te kunnen spellen. Anders moet in een ruk het spel uitspellen.

Toch nog één vraag:
snelheid (cache disk) daar merk je tijdens spelen niks van hoop ik als geen HD hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 31-03 14:07

RSP

xboxyde.com heeft 'n uitgebreide verslaggeving van wat er zich tot nu toe heeft voorgedaan op X05;

- Perfect Dark ziet er matig en traag uit. Coop is veelbelovend. Grote levels.
- Nieuwe Bioware RPG (triologie)
- Too Human aangekondigd (sillicon knights)
- Gears of War heeft nog steeds framerate problemen.
- PGR3 eveneens, daarnaast wel de beste X360 game uit grafisch oogpunt
- Kameo is af.

En ik zie waarschijnlijk nog veel over 't hoofd ook. Voor mij is het in ieder geval duidelijk. Er zijn niet genoeg indrukwekkende games aanwezig bij de lauch om voor deze console het volle pond neer te leggen.

edit; ik lees dat mijn oordeel over PDZ nog een beetje voorbarig is; Waarschijnlijk geven gameplay filmpjes een beter beeld van wat we kunnen verwachten van de uiteindelijke versie.

[ Voor 14% gewijzigd door RSP op 05-10-2005 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

disjfa

be

homernt schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 10:19:
[...]
Toch nog één vraag:
snelheid (cache disk) daar merk je tijdens spelen niks van hoop ik als geen HD hebt?
Hoe kan een persoon dat nu gaan zeggen? Dat ligt toch compleet en geheel aan hoe het spel inelkaar zit. Als deze idd gebruik zou maken van disk cache (wat waarschijnlijk niet al te vaak zal voorkomen) dan zou het kunnen voorkomen, en zo niet niet.

Dat is iig als ik een beetje logisch nadenk.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Gears of War heeft nog steeds framerate problemen.
GameSpot had 2 weken geleden of zo een interview met CliffyB (lead developer bij Epic). Een van de problemen die ze op dit moment nog hebben is dat de engine nog niet van volledige parallellisering is voorzien. Dit moet je zien als dat ze 1 van de 3 cores volledig belasten en de capaciteit van de andere 2 nog nauwelijks. Men is er op dit moment dus hard aan bezig om zoveel mogelijk uit te splitsen naar 2 cores met de 3e als 'spare room'. Als developer kan ik je zeggen dat dat een rotkarwei is maar zeker alle hickups kan oplossen zolang de GPU niet de bottleneck is :) GoW heeft niet voor niets een 2006 release date met "it's finished when it's finished".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 31-03 14:07

RSP

Dat snap ik wel, maar ik bedoel ook niets meer dan dat de problemen die ze eerder dit jaar hadden nog steeds bestaan. Terwijl ik had gehoopt dat dit probleem inmiddels verholpen zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
RSP schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 10:45:
Dat snap ik wel, maar ik bedoel ook niets meer dan dat de problemen die ze eerder dit jaar hadden nog steeds bestaan. Terwijl ik had gehoopt dat dit probleem inmiddels verholpen zou zijn.
Eerst zorgen dat je alles op orde wat je erin wil hebben, en vervolgens pas optimaliseren is redelijk standaard procedure :) In de meeste projecten is optimalisatie echt ingeruimd op de laatste maanden van het project omdat je nu eenmaal de grootste slagen kunt maken zodra alles in place is. Als je direct iets perfects wil bouwen loop je het risico dat je stapels tijd investeert om iets te optimaliseren wat uiteindelijk niet boeit op het grote plaatje, en dat je weer een nieuwe optimalisatieronde moet starten als je er nieuwe features bij bouwt. Bovendien zijn de final dev kits pas redelijk kort beschikbaar, en pas op de uiteindelijke hardware kun je echt goed beoordelen wat er feitelijk optimalisatie behoeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:16

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Oei Oei Oei.. Op X05.. Nieuwe screenshots van Kameo Elements of Power! Ziet er zeer vet uit!

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
PGR3 is toch wel een launch game? In de OP staat dat dit nog steeds niet zeker is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Black-Hole schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 10:59:
PGR3 is toch wel een launch game? In de OP staat dat dit nog steeds niet zeker is :?
Yep, PGR3 is een launch titel. :)

http://www.xbox.com/en-US...4-xbox360launchtitles.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
Nou
Titles that will form part of the impressive Christmas holiday portfolio include these:
Ik weet het dan nog niet zo zeker :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Black-Hole schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 10:59:
Laatste info die ik op diverse plekken heb gevonden is er nog steeds geen officiele bevestiging dat PGR3 de 2 december gaat halen. Het is wel zeker een 'launch window title', dwz beschikbaar binnen 3 maanden na de introductie van de X360 in de VS.

Vorige week speculeerden analisten nog dat de bevesting van NFS:MW als echte launch game zou inhouden dat PGR3 het definitief niet haalt, omdat Microsoft zelf hard aan NFS:MW heeft meegewerkt om hem op de launchdate klaar te hebben, en het pointless zou zijn om dat te doen als ze daarmee de concurrentie met hun eigen racegame aangaan met alle risico's van dien. Het zou economisch verstandiger kunnen zijn om een maandje te wachten totdat de NFS hype voorbij is en dan met PGR3 er nog eens overheen te fietsen.

Al met al heb ik dus in de TS aangegeven dat er van Microsoft uit nog geen definitief uitsluitsel is :)

edit:
hmm dat persbericht is toch redelijk ondubbelzinnig, als het in de Christmas portfolio zit moeten ze wel vanaf eind november al verkopen in principe....

[ Voor 8% gewijzigd door curry684 op 05-10-2005 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:02

Phydomir

Dennis

RSP schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 10:21:

- Too Human aangekondigd (sillicon knights)
Wow. Loopt dat project nog steeds. Dat spel zou toch al ergens vlak na de launch van Gamecube uitkomen?

was het al maar vast 2 december

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Laatst online: 23:59

NightHawk4

Lotte is Liev :>

curry684 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 11:17:
[...]

Laatste info die ik op diverse plekken heb gevonden is er nog steeds geen officiele bevestiging dat PGR3 de 2 december gaat halen. Het is wel zeker een 'launch window title', dwz beschikbaar binnen 3 maanden na de introductie van de X360 in de VS.

Vorige week speculeerden analisten nog dat de bevesting van NFS:MW als echte launch game zou inhouden dat PGR3 het definitief niet haalt, omdat Microsoft zelf hard aan NFS:MW heeft meegewerkt om hem op de launchdate klaar te hebben, en het pointless zou zijn om dat te doen als ze daarmee de concurrentie met hun eigen racegame aangaan met alle risico's van dien. Het zou economisch verstandiger kunnen zijn om een maandje te wachten totdat de NFS hype voorbij is en dan met PGR3 er nog eens overheen te fietsen.

Al met al heb ik dus in de TS aangegeven dat er van Microsoft uit nog geen definitief uitsluitsel is :)

edit:
hmm dat persbericht is toch redelijk ondubbelzinnig, als het in de Christmas portfolio zit moeten ze wel vanaf eind november al verkopen in principe....
Het zou kunnen natuurlijk maar wel apart dat ik mijn PGR3's al besteld heb bij Microsoft tesamen met alle accessoires en consoles zelf. Elke titel kan natuurlijk uitgesteld worden maar PGR3 word toch echt als launchtitel aangeboden door Microsoft voor muh gamesjoppie :?

...en nog steeds geen definitieve aantallen doorgekregen wat ik geleverd krijg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Mogelijke verhaal Halo 3:

http://www.richeswillrust...wthread.php?tid=75&page=1

Hier kun je het script downloaden. :)

[ Voor 41% gewijzigd door magnifor op 05-10-2005 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-04 11:54
Waarschijnlijk ga ik voor deze Xbox wel alles legaal houden ;-)

Is er al bekend hoe je Xbox Live kunt betalen bij de 360? Dus, meer mogelijkheden dan alleen CC?

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118498

is al eerder verteld op GoT,
kan door middel van prepaid kaarten te koop bij de xbox verkoopfilialen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mhm, weet nu wel vrij zeker dat ik tot na de launch wacht met het aanschaffen van een 360. Dat ik nu las dat je een soort gecastreerde afstandsbediening krijgt bij de pre-order... Dan koop ik over een tijdje wel een premium + losse ECHTE :P afstandsbediening. En welke games nu ECHT launchgames zijn is ook niet duidelijk (of mis ik iets?). Verder vraag ik me af welke versie van xbox live je nodig zult hebben voor oude xbox spellen spelen. Ik wacht dus ieg nog tot er wat meer reviews zijn denk ik :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34043

NightHawk schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 11:54:
[...]

Het zou kunnen natuurlijk maar wel apart dat ik mijn PGR3's al besteld heb bij Microsoft tesamen met alle accessoires en consoles zelf. Elke titel kan natuurlijk uitgesteld worden maar PGR3 word toch echt als launchtitel aangeboden door Microsoft voor muh gamesjoppie :?

...en nog steeds geen definitieve aantallen doorgekregen wat ik geleverd krijg :(
heb je ook van die preoder kids gehad voor je gameshop?
microsoft garandeerd zowiezo.
dat alle msen die zoon preorder kit besteld hebben ook daadwerkelijk een xbox 360 kunnen komen halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Wat mij vraag is en dat is die al vanaf het begin. Microsoft vertelde bij de introductie dat je de X360 kon connecten aan je windows XP machine en daar media vanaf spelen. Is dat ook dat ook echt zo dus kan je mp3's afspelen van je pc en video bestanden? Als die dit zou kunnen dan is het inderdaad een echt entertaiment apparaat voor mij.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

disjfa

be

@cool0: Dat kan ook al gewoon zonder xbox hoor :P De xbox geeft er alleen maar een skin bij.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Ik bedoel dus: Windows XP machine staat op zolder via een kabel loopt dat naar een hub of router vervolgens gaat daar een kabel naar beneden naar de Xbox die op de TV aangesloten vervolgens browse je door je media bestanden heen die op je windows XP machine staan en start je de net nieuwe gedownloade aflevering van Lost op bv. Is dit mogelijk?

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schobbejak
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-02-2023
Ik heb nog nooit een console gehad, en heb er daarom wat vragen over;
-Een tv laat beelden met 25 fps zien (50 interlaced fields); is dat ook zo wanneer er een xbox op aangesloten is, of laat hij zoveel fps zien als de xbox kan berekenen?
-komt 1080i over als 25 of 50 fps?
-Ik wil de eventuele xbox 360 aansluiten op mijn dell 2405(1920*1200), maar ik kan enkel een vga kabel voor de xbox vinden (http://www.xbox.com/en-US/xbox360/xbox360accessories.htm)- weet iemand of hier nog verandering in gaat komen?
-Gaat mijn monitor de fields deinterlacen, zodat ik maar 25 fps heb?
-wat is beter; aansluiten met component, of met vga?
Alvast bedankt voor eventuele replies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 00:59

TheVMaster

Moderator WOS
YEaah...ik heb een pre-orderkit weten te bemachtigen bij de FRS in Zwolle :) whehe..er was er vandaag één binnengekomen en die is voor mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

_schobbejak schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 13:42:
Ik heb nog nooit een console gehad, en heb er daarom wat vragen over;
-Een tv laat beelden met 25 fps zien (50 interlaced fields); is dat ook zo wanneer er een xbox op aangesloten is, of laat hij zoveel fps zien als de xbox kan berekenen?
-komt 1080i over als 25 of 50 fps?
-Ik wil de eventuele xbox 360 aansluiten op mijn dell 2405(1920*1200), maar ik kan enkel een vga kabel voor de xbox vinden (http://www.xbox.com/en-US/xbox360/xbox360accessories.htm)- weet iemand of hier nog verandering in gaat komen?
-Gaat mijn monitor de fields deinterlacen, zodat ik maar 25 fps heb?
-wat is beter; aansluiten met component, of met vga?
Alvast bedankt voor eventuele replies.
-hij laat zoveel FPS zien als hij op het moment aankan. Je ogen kunnen er niet meer zien, maar het zal dan wel soepeler lopen.
-1080i komt over als het aantal frames dat uit de xbox360 komt, afhankelijk van het spel, (framedrops ed)
-geen id, er zijn meedere kabels aangekondigd
-deinterlacen weet ik niet, maar je ziet gewoon wat er uit je xbox komt lijkt me, of dat nou 20 of 80 fps is.
-component denk ik, maar het verschil tussen VGA en component is zo klein dat het niet noemenswaardig is.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

atmoz schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 09:23:

Waar heb je dat weg dan ?? :? Vind het wel flauw dat er geen numerieke toetsen op zitten en geen blacklight als het echt waar is |:( Maar is er ook verschil qua functies bij de afstandsbedieningen of is dat wel hetzelfde ?

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 133744 op 05-10-2005 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:13
Na lange wandelingen in het grote oerwoud van de resolutie's, (kreten als HDTV, HDReady, 720p, 1080i en 1080p......je wordt er toch horndol van :+ ) kan ik eindelijk het bos verlaten na 2 (bijna) keuze's gemaakt te hebben.

1e Keus....er komt op 2 december (mits nog leverbaar :P ) hier een XBOX360 in huis te staan.

2e Keus....waarop moet ik al dat moois laten draaien....?

Nu ben ik in het gelukkige bezit van een Philips 32pw9527, breedbeeldje met Pixel Plus..wat een verademing is ten opzichte van andere, zeg maar doorsnee, breedbeeldjes. Is het verstandig om voor de doos nu speciaal een LCDtv aan te schaffen of zal het verschil hiermee minimaal zijn ten opzichte van mijn huidige tv ?

PS Er zit zelfs een optie (dubbele lijnen) op deze philips, als ik deze selecteer dan wordt het beeld wel erg strak waare het niet dat deze scherp begint te flikkeren......iemand die toevallig weet of dit vwb doos wel van pas zou kunnen komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

cool0 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 13:40:
Ik bedoel dus: Windows XP machine staat op zolder via een kabel loopt dat naar een hub of router vervolgens gaat daar een kabel naar beneden naar de Xbox die op de TV aangesloten vervolgens browse je door je media bestanden heen die op je windows XP machine staan en start je de net nieuwe gedownloade aflevering van Lost op bv. Is dit mogelijk?
Ja, dit kan. Je Xbox 360 is een volwaardige MCE extender.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:52
Crawl NL schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 14:43:
Na lange wandelingen in het grote oerwoud van de resolutie's, (kreten als HDTV, HDReady, 720p, 1080i en 1080p......je wordt er toch horndol van :+ ) kan ik eindelijk het bos verlaten na 2 (bijna) keuze's gemaakt te hebben.

1e Keus....er komt op 2 december (mits nog leverbaar :P ) hier een XBOX360 in huis te staan.

2e Keus....waarop moet ik al dat moois laten draaien....?

Nu ben ik in het gelukkige bezit van een Philips 32pw9527, breedbeeldje met Pixel Plus..wat een verademing is ten opzichte van andere, zeg maar doorsnee, breedbeeldjes. Is het verstandig om voor de doos nu speciaal een LCDtv aan te schaffen of zal het verschil hiermee minimaal zijn ten opzichte van mijn huidige tv ?

PS Er zit zelfs een optie (dubbele lijnen) op deze philips, als ik deze selecteer dan wordt het beeld wel erg strak waare het niet dat deze scherp begint te flikkeren......iemand die toevallig weet of dit vwb doos wel van pas zou kunnen komen ?
ik heb zelf ook een pixelplus 32pw9617. Inderdaad veel mooier dan een standaard breedbeeld maar het blijft een 480i tv. Dat dubbele lijnen verhaal is niets minder dan 100hz zonder pixelplus; daar schiet je in mijn optiek niets mee op; het is in elk geval geen progressive scan.

Al met al heb je qua normale breedbeeld tv's een zeer mooi beeld; een LCD met HD ondersteuning van 720i, 720p of 1080i maakt het echter nog veel mooier volgens mij; simpel omdat de resolutie een stuk hoger is. Overigens kan wel je FPS omlaag gaan daardoor; net zoals bij computer games. Ik ben erg benieuwd hoe dit zich zal gaan verhouden; PGR3 op HD (schijnt 25 FPS op te leveren; misschien op een 480i gewoon lekker 50 a 60 FPS??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
hully schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 15:09:
[...]

ik heb zelf ook een pixelplus 32pw9617. Inderdaad veel mooier dan een standaard breedbeeld maar het blijft een 480i tv. Dat dubbele lijnen verhaal is niets minder dan 100hz zonder pixelplus; daar schiet je in mijn optiek niets mee op; het is in elk geval geen progressive scan.

Al met al heb je qua normale breedbeeld tv's een zeer mooi beeld; een LCD met HD ondersteuning van 720i, 720p of 1080i maakt het echter nog veel mooier volgens mij; simpel omdat de resolutie een stuk hoger is. Overigens kan wel je FPS omlaag gaan daardoor; net zoals bij computer games. Ik ben erg benieuwd hoe dit zich zal gaan verhouden; PGR3 op HD (schijnt 25 FPS op te leveren; misschien op een 480i gewoon lekker 50 a 60 FPS??)
Hier staat dus ook een XBOX 360 in huis op 2dec en ik ga hem aansluiten op me Phillips 32PW9525 ;) lol dat moet wel werken...geluid gaat via me JVC DD5.1/DTS systeempje :) PGR3 zal wel knallen dan ;)

Welke games zijn btw WANNAhaves voor de 360 op de releasedatum? Ik zat te denken aan PGR3 en Dead Or Alive 4 (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:17
Phydomir schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 14:50:
[...]

Ja, dit kan. Je Xbox 360 is een volwaardige MCE extender.
mjah maar hij zal waarschijnlijk niet instaat zijn om 3rd party software zoals Xvid, waarin Lost episodes zijn ge encoded, af te spelen :'( , Dus ombouwen zal waarschijnlijk ineviteble zijn als we de 360 willen gebruiken zoals "we" nu met onze xbox ( XBMC ) gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Okyah schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 13:11:
Mhm, weet nu wel vrij zeker dat ik tot na de launch wacht met het aanschaffen van een 360. Dat ik nu las dat je een soort gecastreerde afstandsbediening krijgt bij de pre-order... Dan koop ik over een tijdje wel een premium + losse ECHTE :P afstandsbediening.
Toch ben ik eigenlijk ook wel benieuwd of Atmoz daar een bron bij heeft :)
En welke games nu ECHT launchgames zijn is ook niet duidelijk (of mis ik iets?).
Persbericht Microsoft 4 oktober over launchgames. Als het goed is betekent "beschikbaar voor Kerst" dat het in de VS per Thanksgiving (eind november!) beschikbaar is, dan begint namelijk officieel het shopping season.
Verder vraag ik me af welke versie van xbox live je nodig zult hebben voor oude xbox spellen spelen. Ik wacht dus ieg nog tot er wat meer reviews zijn denk ik :)
Voor zover ik weet betaal je nu voor Xbox Live en wordt dat dus naadloos omgezet in een Xbox Live Gold. Wat Silver gaat betekenen voor huidige Xbox-bezitters heb ik nog niets over gelezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

curry684 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 16:05:
Ik ook ! Had het al eerder gevraagd maar nog geen reactie erover gehad. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

curry684 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 16:05:

Voor zover ik weet betaal je nu voor Xbox Live en wordt dat dus naadloos omgezet in een Xbox Live Gold. Wat Silver gaat betekenen voor huidige Xbox-bezitters heb ik nog niets over gelezen :)
Nja, ik neem even aan dat die opmerking over de verschillende afstandsbedieningen waar is. Voor mij zou dat ding een flinke reden zijn om er nu al voor te gaan. Maar goed ;) Hopen dat er idd een super luxe remote uit komt zo direct ;)

Ik heb btw geen Live en ben ook niet echt van plan Gold aan t schaffen, maar wil wel graag gewoon m'n oude xbox spellen kunnen spelen op de 360. Tzou erg zonde zijn als dat niet gewoon ging met Silver.... Maar goed, de tijd zal het ons leren he :P Ze hadden daar imo wel duidelijker over mogen zijn....

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Okyah schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 16:27:
[...]
Nja, ik neem even aan dat die opmerking over de verschillende afstandsbedieningen waar is. Voor mij zou dat ding een flinke reden zijn om er nu al voor te gaan. Maar goed ;) Hopen dat er idd een super luxe remote uit komt zo direct ;)

Ik heb btw geen Live en ben ook niet echt van plan Gold aan t schaffen, maar wil wel graag gewoon m'n oude xbox spellen kunnen spelen op de 360. Tzou erg zonde zijn als dat niet gewoon ging met Silver.... Maar goed, de tijd zal het ons leren he :P Ze hadden daar imo wel duidelijker over mogen zijn....
Ik begreep dat er bij de uitgebreide versie ook een jaarabo Xbox live gold zou zitten? dus dat hoef je dan niet aan te schaffen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-04 08:03

S2S

Ik heb nooit gehoord dat we een el cheapo versie van de afstandsbediening kregen in het preorder premium pack. Verder zou het me ook niet uitmaken, als ik er maar mee kan navigeren in dvd's en andere media.

Maar ik heb er ook zeker 1 op 2 Dec (ik hoop op 1 of 2 dagen eerder :) ) en sluit hem ook aan op een Phillips pixelplus breedbeeld :)

mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
TheVisionMaster schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 16:33:
[...]

Ik begreep dat er bij de uitgebreide versie ook een jaarabo Xbox live gold zou zitten? dus dat hoef je dan niet aan te schaffen ;)
1 maand, geen jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

BlowFish schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 15:16:
[...]

mjah maar hij zal waarschijnlijk niet instaat zijn om 3rd party software zoals Xvid, waarin Lost episodes zijn ge encoded, af te spelen :'( , Dus ombouwen zal waarschijnlijk ineviteble zijn als we de 360 willen gebruiken zoals "we" nu met onze xbox ( XBMC ) gebruiken.
Zeker wel. Dat is nu juist het mooie er van. In feite streamed je XB360 alles vanaf je pc. Dus wat je pc kan kan je xb360 dan ook. Zo ga ik het thuis ook gebruiken. Heb je tenminste geen last van de bagger kwaliteit die s-vhs biedt t.o.v. RGB scart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 20-04 23:02

Wom

Ik blijf me verbazen over de in car view van PGR3. Zo vet heb ik het nog nooit gezien.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82576

wat is een goede (online) winkel om de xbox te preorderen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Phydomir schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 16:59:
[...]

Zeker wel. Dat is nu juist het mooie er van. In feite streamed je XB360 alles vanaf je pc. Dus wat je pc kan kan je xb360 dan ook. Zo ga ik het thuis ook gebruiken. Heb je tenminste geen last van de bagger kwaliteit die s-vhs biedt t.o.v. RGB scart
Maar voor streamen heb je geen X360 nodig natuurlijk. Ik hoop oprecht dat de X360 hetzelfde modpotentieel (en meer) krijgt als de Xbox, dus als standalone mediaspeler. Streamen vind ik überhaupt vaak een work-around, omdat je in feite 2 apparaten aan moet laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzz321
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-01-2021
Hoi ,

Ik heb momenteel een Xbox met Xbox Live! , ik betaal jaarlijks voor Live! , maar wanneer de xbox360 er is wil ik graag gebruik gaan maken van die ''pre-pay cards'' , omdat ik van mijn CC af wil.
Mijn huidige subscriptie is geldig tot 8 Januari.

Hoe kan ik er nu voor zorgen dat er op 8 januari geen 60 euro van mijn CC wordt gehaald?
Moet ik mijn account opzeggen en zodra ik een 360 heb een nieuw account creeeren?

M.vr.Gr

Rush

P.S. Sorry als ik niet goed genoeg gezocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:07

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Any word on nieuwe GTA voor de x360?

[ Voor 11% gewijzigd door Slasher op 05-10-2005 17:40 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

en weg :)

[ Voor 110% gewijzigd door PWM op 10-10-2005 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Voor de geinteresseerden: ik moest net bij Dixons Eindhoven Woensel zijn en die hadden nog een preorderkit achter de toonbank staan. De buren van ePlaza claimden er ook nog "een aantal te hebben".

En ik ben geen modje, dus allemaal voor stemmen :Y)
Rushwood schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 17:30:
Ik heb momenteel een Xbox met Xbox Live! , ik betaal jaarlijks voor Live! , maar wanneer de xbox360 er is wil ik graag gebruik gaan maken van die ''pre-pay cards'' , omdat ik van mijn CC af wil.
Mijn huidige subscriptie is geldig tot 8 Januari.

Hoe kan ik er nu voor zorgen dat er op 8 januari geen 60 euro van mijn CC wordt gehaald?
Moet ik mijn account opzeggen en zodra ik een 360 heb een nieuw account creeeren?
Even supportdesk bellen lijkt me de snelste oplossing :) En sowieso melden ze vast voor 8 januari wel hoe het (eventuele) overgangstraject gaat verlopen.

[ Voor 58% gewijzigd door curry684 op 05-10-2005 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:12

fulgore

goud

Heb het gezien. Zit ik daar een half uur op te wachten duurt het item, wat natuurlijk weer als laatste kwam, hooguit 3 minuten :X

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Wel gave shots van PGR3 en PDZ in volle actie, en volgens mij zag ik zelfs een stukje Gears :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:48
PWM schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 18:05:
Zo guys.

Ik had een X360 spel beloofd indien de startpost fantastisch was. Om het topc niet te veel te vervuilen, zal ik onderstaande Poll 2 dagen laten staan :)

Meeste stemmen gelden :9
Poll: Is deze startpost een gratis Xbox360 spel waard?
Dit is TOP. Opsturen die game
Wat een ruk startpost
Modjes zouden nooit wat moeten krijgen
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Hmm......wat zal ik toch eens stemmen? :9
Ik zal eerlijk zijn, de Startpost ziet er netjes en verzorgt uit met veel informatie over de Xbox360 en dus verdiend het wel een Xbox360 spel :P

En PWM, ik vind het tof van je dat je zoiets doet _/-\o_ maar mocht dit ooit nog gaan doen, je weet mij te vinden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Lekkere wedstrijd, 1 competitor hmm wie zal er winnen :P?

Als er nou een leuke deadline komt ofzo

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Anoniem: 133744 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 16:23:
[...]

Ik ook ! Had het al eerder gevraagd maar nog geen reactie erover gehad. :'(
Nee klopt, ik ben ook nog niet online geweest ;)

Van een XboxPromoTeam-lid:
Overigens is deze afstandsbediening wat wij noemen: een shorty. De afstandsbediening, die wij los verkopen, heeft nog een numeriek deel, heeft backlit toetsen en is universeel, ofwel je kunt er ook je TV zelf mee aanzetten.
LINK (ergens in het midden)

[edit]

Nogmaals _/-\o_ PWM voor die "prijsvraagactie"

@curry245:
Je hebt gestemd op: Dit is TOP. Opsturen die game
;)

[ Voor 15% gewijzigd door Atmoz op 05-10-2005 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Junkie
  • Laatst online: 28-04-2024

T-Junkie

user brain not connected...

mp3 / wma
Voor de liefhebbers, de pers conferentie in mp3/wma, game gedeeltes zijn eruit geknipt.
Voor meer over de X05 van Major Nelson: http://www.majornelson.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Echt vaag, ik heb vanmiddag hier een vraag gepost, maar nu is die weg. Nog maar eens dan:

Hoe gaat dat bij mensen die online (bijvoorbeeld bij DimensionPlus) bestellen? Die krijgen hun Xbox360 toch later omdat die eerst moet worden opgestuurd? Of zie ik dit verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100320

Rox_NL schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 20:00:
[...]

Voor de mensen die het gemist hebben en het toch willen zien: klikje (pas op! geluid kan hard zijn), 10 mb filmpje)
Bedankt. _/-\o_ ..ben net pas thuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
atmoz schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 19:56:
Echt vaag, ik heb vanmiddag hier een vraag gepost, maar nu is die weg. Nog maar eens dan:

Hoe gaat dat bij mensen die online (bijvoorbeeld bij DimensionPlus) bestellen? Die krijgen hun Xbox360 toch later omdat die eerst moet worden opgestuurd? Of zie ik dit verkeerd?
Dat was al het vorige topic gekkie :P

Iig maakt het mij niet uit, 2 december is een vrijdag en zowel ik als m'n vriendin werken fulltime dus ik zal 'm graag op zaterdag pas in de brievenbus krijgen ;) Ik zie het echter als waarschijnlijker dat die 2 december via embargo wordt afgedwongen en de winkels al wel op 1 december mogen versturen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-04 08:03

S2S

Idd, ik hoop dat ik mijn X360 op donderdag avond al in de gameshop kan ophalen.....vrijdag gaat wat moeilijk worden.

mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Slasher schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 17:40:
Any word on nieuwe GTA voor de x360?
Nee, maar in de tussentijd zal Saint's Row vast je interesse kunnen wekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34043

curry684 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 21:28:
[...]

Nee, maar in de tussentijd zal Saint's Row vast je interesse kunnen wekken :)
saint row ziet er erg kaal uit weet niet wat ik er van moet zeggen
heb nu zoveel coole shit gezien dat deze mij tegenspreekt
oja het ziet wel veel beter uit dan
die neversoft activision troep
zoals gun en tony hawk
dawn wat erg dat je dat durft te tonen als bedrijf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Anoniem: 34043 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 00:27:
[...]

saint row ziet er erg kaal uit weet niet wat ik er van moet zeggen
heb nu zoveel coole shit gezien dat deze mij tegenspreekt
oja het ziet wel veel beter uit dan
die neversoft activision troep
zoals gun en tony hawk
dawn wat erg dat je dat durft te tonen als bedrijf
Moet zeggen dat ik van Gun ook niet onder de indruk was, en Tony Hawk meuk trekt me sowieso niet, maar zeker de trailer van Saint's Row ziet er erg goed uit en zet een sfeertje heel erg in de stijl van GTA SA. Alternatief is overigens Crackdown, een soort van GTA-vanuit-de-kant-van-de-goeien maar net zo gewelddadig en lomp :)

btw je post leest erg irritant zonder leestekens en hoofdletters en met enters in het midden van zinsnedes, je zou mij en denk ik veel anderen een plezier doen als je daar een paar seconden meer aandacht aan schenkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118829

De mensen die zich zorgen maken om pre-orders etc.. Intertoys en Mediamarkt hebben de console 100% zeker 2 dec.. deze doen namelijk officieel niet aan pre-orders dus als je gewoon met openingstijd aanwezig bent dan is er geen probleem.. ging precies zo met de psp en elke andere console die tot nu toe uitgekomen is..

Overigens is er ook een goeie kans dat freerecordshop, bartsmit en eplaza er ook nog een hele zooi zullen hebben, maar zover ik weet hanteren deze weer wel officieel pre-orders..

Al met al ik geloof niet zo in pre-orderen.. het geeft je wel zekerheid daar niet van maar ik heb in Nederland gewoon simpelweg nog nooit meegemaakt dat een console in 1 dag uitverkocht was en ik weet wel bijna cker dat het dit keer ook niet het geval gaat zijn..

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 118829 op 06-10-2005 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Misschien is het een hele domme vraag, maar goed... :*)

Kan je de XBOX 360 (met harde schijf) nou ook gebruiken als een soort harddiskrecorder om dingen van TV op te nemen? Er zit wel dat hele media gebeuren in, maar als die op kan nemen dan is het echt helemaal top! _/-\o_

ook een leuke site met regelmatig XBOX 360 nieuws

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118829

zover ik weet kan de xbox360 dit zelf niet.. het zal via windows Media Center moeten gaan.. je xbox360 streamed deze dus naar media center en media center neemt het dan op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Anoniem: 118829 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 08:32:
zover ik weet kan de xbox360 dit zelf niet.. het zal via windows Media Center moeten gaan.. je xbox360 streamed deze dus naar media center en media center neemt het dan op.
De Xbox360 streamt geen TV beelden naar de computer. De computer (Media Center) neemt dus ook geen TV op vanaf de Xbox360. Dat komt omdat de Xbox360 niet kan worden aangesloten op de TV kabel. Als je wilt opnemen zul je dus een TV (capture) kaart in je pc moeten zetten. Misschien (denk zelf van niet) is het dan mogelijk om via de Xbox360 de pc aan te sturen en dan TV te laten opnemen. De opgenomen beelden kun je dan wel 100% zeker weer afspelen op de Xbox360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 22:36

GG85

.......

Wat me opvalt is dat nog niemand over het volgende heeft nagedacht: hoe zit het met ghosting op hdtv lcd tv's?
Ik bedoel, het verschil tussen een lcd tv en monitor is de grootte en de snelheid van de schermen.
lcd tv's zijn groter en kosten in verhouding minder dan lcd pc monitoren omdat deze over het algemeen een stuk sneller zijn.
Dit omdat lcd tv's in principe nooit een hogere framerate dan 30fps (ntsc) ghostvrij hoeven te kunnen weergeven. Hierdoor zijn lcd tv's groter en goedkoper dan hun pc monitoren.

Wat ik me dus afvraag is wat er gaat gebeuren als je een game die draait op zeg gemiddeld 60fps op een lcd tv gaat weergeven. Waarschijnlijk ghosting als de neten.
Dit zou je kunnen oplossen door de fps te limiten op biv 30fps maar dat is ook niet echt een oplossing, hoger is namelijk altijd beter bij games, zeker bij fps en race games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Een beetje redelijke LCD TV heeft een response tijd van 16ms of lager. Uit ervaring die ik heb met normale LCD/TFT schermen kan ik je zeggen dat je wel heeeeeeeeel erg goed moet kijken wil je dan iets van vertraging kunnen merken. (mits je natuurlijk een beetje kwaliteits scherm heb. Dus niet een of ander B merk)

Op mijn eigen 17" TFT met 20ms response tijd speel ik net zo fijn UT2004 als op mijn oude CRT in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:33
Ja ik denk dat je gewoon een lcd moet hebben met een goeie responsetijd.

Ik zag bijvoorbeeld een lcd van 700 euro met response tijd 23ms, 1366x768 pixels, 68 cm
is dat bizar goedkoop en heb je dan rommel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Ohwww..da's dan weer jammer :) Maar jah..ik neem toch wel een abo...had het ook op de 'oude' xbox...echt SUPERleuk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

jaapstobbe schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 09:39:
Ja ik denk dat je gewoon een lcd moet hebben met een goeie responsetijd.

Ik zag bijvoorbeeld een lcd van 700 euro met response tijd 23ms, 1366x768 pixels, 68 cm
is dat bizar goedkoop en heb je dan rommel?
Rommel :)

Nee, daar kan ik niet over oordelen. Dit is er echter 1 van 950,-

http://www.lcd-discounter...4fcJ8790J6df8003ba2d2.htm

Deze heeft ook 1366x768 en een response tijd van 8ms. Ik heb hier dus de grote broer van gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 03-04 23:48
Jammer alleen dat de contrastverhouding om te janken is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:33
Schweino schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:19:
welke ratio is minstens vereist dan?

[ Voor 11% gewijzigd door jaapstobbe op 06-10-2005 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

PWM schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 09:46:
[...]

Rommel :)

Nee, daar kan ik niet over oordelen. Dit is er echter 1 van 950,-

http://www.lcd-discounter...4fcJ8790J6df8003ba2d2.htm

Deze heeft ook 1366x768 en een response tijd van 8ms. Ik heb hier dus de grote broer van gekocht.
Heb jij dan: http://www.lcd-discounter...1eeJ9da0J5bbb5041e19c.htm toevallig? Zo ja, wat vind je er van. Op de specs afgaande lijkt me het een mooi scherm.

Edit:
Wat ik trouwens wel apart vind is dat de LCD Discounter een andere contrast verhouding op hun site heeft staan dan op kieskeurig staan. Namelijk 500:1 ipv de 1000:1 die LCD Discounter heeft staan.

[ Voor 15% gewijzigd door Phydomir op 06-10-2005 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellrazor
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-04 13:21
dus ff voor de duidelijheid

ik heb een sony BBTV http://www.sony.nl/view/S...ry=TVP+Widescreen+16x9+TV

hoe zou ik hier voor het beste beeld een x360 op moeten aansluiten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

hellrazor schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 11:14:
dus ff voor de duidelijheid

ik heb een sony BBTV http://www.sony.nl/view/S...ry=TVP+Widescreen+16x9+TV

hoe zou ik hier voor het beste beeld een x360 op moeten aansluiten ?
RGB scart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Schweino schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:19:
Ik heb naar schermen gekeken met 1:500/1:1000 en zelfs 1:2000 en 1:3000. Imho is contrast verhouding een marketing kreet. Ik kon echt geen verschillen ontdekken.

Misschien zit ik er naast hoor? Oveirgens heeft de LG van mij 1:1200 en niet 1:600 zoals op de site staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Phydomir schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:31:
[...]

Heb jij dan: http://www.lcd-discounter...1eeJ9da0J5bbb5041e19c.htm toevallig? Zo ja, wat vind je er van. Op de specs afgaande lijkt me het een mooi scherm.

Edit:
Wat ik trouwens wel apart vind is dat de LCD Discounter een andere contrast verhouding op hun site heeft staan dan op kieskeurig staan. Namelijk 500:1 ipv de 1000:1 die LCD Discounter heeft staan.
Nope, die heb ik niet. Reden, die is slecht :)

Die tv is al 2 jaar op de markt, en nu eenmaal niet meer zo goed als de huidige generatie:

Ik heb deze: http://www.lcd-discounter...156JbaebJe49d2abaa6d3.htm

Hij bevalt echt prima. 1 nadeel (hebben alle lcd's): Mijn kabel tv is echt ruk. Dat viel me niet op op mijn oude bak, maar nu zeker wel. TV is echt om te janken soms. Digitale TV besteld, daar wacht ik nu even op.

DVD's en Xbox _/-\o_ En dat terwijl ik de Xbox gewoon Scart heb, en geen RGB nog _/-\o_

Het geluid is ook goed uit de speakers. Ik wacht met Dolby Digital tot ik mijn nieuwe huis heb gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:16

SD5k

>4&X

Van 'Vaak gevraagde vragen' zou ik trouwens maar 'Vaak gestelde vragen' maken, pleonasmen willen we hier natuurlijk niet hebben hé! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
-Sander schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 11:42:
Van 'Vaak gevraagde vragen' zou ik trouwens maar 'Vaak gestelde vragen' maken, pleonasmen willen we hier natuurlijk niet hebben hé! ;)
Het allitereert alleen zo lekker met al die v's :P

Zie trouwens dat het achtergrondplaatje grijzer is dan ik dacht, dat zag ik gisteravond helemaal niet :X Vanavond even wat smoothen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De Intertoys in Bussum heeft nog 2 pre-order kits liggen.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord, voordat je een vraag stelt!