Weet je nog dat de eerste ps2 games uitkwamen dat iedereen dacht van pfff net ps1 games maar dan net iets mooier? Totdat de tweede en derde wave van games kwamen? Zo ook een wereld van verschil tussen bv splinter cell 1 en 3 op de xbox! Hoeveel mensen hebben een 45+ inch lcd/plasma? ga jij er een kopen? een 32 inch is al 82 cm! Wat een gedoe om niets. Iedereen laat zich zo makkelijk teleurstellen. Ik zeg wacht gewoon even af. Kijk wat de recensies doen van de games. Wacht gewoon rustig af kijk naar de games an ga niet af op iemand die zegt oh.. op mijn 46 inch lcd zag het dashboard er een beetje blokkerig uit (no offense btw). Nou ik kan je vertellen vrijwel alles ziet er iets blokkerig uit op een 46 inch lcd. En om maar iemand te quoten van een bekend xbox forum:atmoz schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 22:52:
[...]
Serieus? Echt super sjeise als dat zo is. Waarom maken ze het dashbord dan niet beter? Je hoeft maar een mooie hoge resolutie BMP te gebruiken en het ziet er meteen super uit. Waarom dan zo'n slechte kwaliteit dashbord?
[edit]
Dat is toch het makkelijkste van alles... Stilstaande beelden moeten wat mij betreft echt SUPERuitzien op de Xbox360. Zeker met die HD resolutie's !!
Ik begin toch een beetje te twijfelen soms. Al heel wat mensen hebben kunnen spelen op de Xbox360, maar ik heb nog nergens kunnen lezen dat het echt super super super geweldig vette kwaliteit is allemaal. Overal lees je: "ja het was echt mooi" en "het ziet wel goed uit". Het valt me een beetje tegen allemaal. Hoe denken jullie hierover?
"People are getting too tied up with this "next generation" wording. When the 6800 graphics card came out from nvidia it was classed as a next generation card, no one had a problem with that as it's was twice as fast and had a lot of more and new features than its predecessor. Now we have a console that is around 20 times as fast is it's predecessor with a graphics card that has moved 3 PC generations and the first commercial triple! core processor in the home. Console games showing for the first time ever dashboard multi tasking with a game and literally thousands of on screen NPC's that have yet to be seen in any game to date
No it doesn't have life like graphics and never will have. Who cares? It looks decent to me!
Look at it this way - put a $600 graphics card (7800gtx extreme) in your $1000 PC and load COD2 set all the lighting and AA the same as the xbox (which is all the way up on all settings) and set it to a 720p resolution. Now watch as the $300 console wipes the floor with your PC. Now if that's not next gen I don't know what is."
Ik wil alleen maar zeggen. Laat je niet zo snel teleurstellen door wat mensen die een slechte ervaring hebben. (dashboard blokkerig pffff) De 360 is zijn geld meer dan waard. En vind je hem te duur? Dan koop je hem toch lekker niet. Ook goed. Maar ik weet dat ik ga genieten. Ook al zijn de eerste launchgames wellicht niet helemaal je van het.. Ze maken dan ook nog lang geen gebruik van de kracht van de 360. (gears of war wat er toch wel vrij netjes uitziet draait slechts op 1 core!).
[ Voor 3% gewijzigd door OcNewB op 30-10-2005 23:42 ]