Het Grote Xbox 360 Topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 11.278 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:31
Duitse zenders beginnen HDTV-uitzendingen

Weet iemand geen cheape shop in duitsland waar je die lcd krengen kan halen? :)

ALs het Wk voetbal hier in NL straks ook in HDTV wordt uitgezonden ben ik verkocht :9~

[ Voor 22% gewijzigd door jaapstobbe op 27-10-2005 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:18
Anoniem: 102124 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 22:39:
maar ik bedoel, als ik nu een 19inch monitor op een pc aansluit dan kan je simpelweg je resolutie aanpassen, maar ga je dit ook op xbox360 kunnen ?

dus bv 1280*1024 op xbox360
dan heeft hdtv voor mij (gamen) geen nut meer
en normaal zal je wel geen balken of vervorming hebben (hoop ik toch)
Volgens mij selecteert de Xbox 360 automatisch de ''hoogste'' resolutie die wordt ondersteunt door de TV / Monitor, maar dit ligt natuurlijk ook aan de soort kabel die je gebruikt (HDTV / Standaard AV) en welke resolutie wordt ondersteunt door het spel zelf (Xbox 360 games ondersteunen minimaal een resolutie van 720p).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalmind
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:15
Anoniem: 102124 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 22:39:
maar ik bedoel, als ik nu een 19inch monitor op een pc aansluit dan kan je simpelweg je resolutie aanpassen, maar ga je dit ook op xbox360 kunnen ?

dus bv 1280*1024 op xbox360
dan heeft hdtv voor mij (gamen) geen nut meer
en normaal zal je wel geen balken of vervorming hebben (hoop ik toch)
Yep, er is een VGA kabel voor de xbox360, dus je kan hem zo aan je monitor hangen. Echter zal je xbox360 niet hoger dan 1280*720 uitgeven, en hoe dat eventueel met scaling en/of vervorming gaat op een CRT weet ik echter niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102124

digitalmind schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 23:08:
[...]

Yep, er is een VGA kabel voor de xbox360, dus je kan hem zo aan je monitor hangen. Echter zal je xbox360 niet hoger dan 1280*720 uitgeven, en hoe dat eventueel met scaling en/of vervorming gaat op een CRT weet ik echter niet.
yup ik ga normaal voor die kabel, maar die resolutie is bijna gelijk aan een 900 euro lcd monitor :p

ik hoop op geen scaling :p

CRT of TFT maakt dus niks uit voor xbox360 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34043

jaapstobbe schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 22:52:
Duitse zenders beginnen HDTV-uitzendingen

Weet iemand geen cheape shop in duitsland waar je die lcd krengen kan halen? :)

ALs het Wk voetbal hier in NL straks ook in HDTV wordt uitgezonden ben ik verkocht :9~
ga even naar saturn in duitsland!

www.saturn.de daar hebben ze heel wat hd tv's staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

ik heb mn xbox2 en PGR3 bij freerecord besteld, iemand ervaring met hun? Zij hebben toch vrij vroeg wel flinke voorraden leek me aangezien het zo'n grote keten is.. heb wel vooruit moeten betalen (CC) dus zal flink balen als t erg veel later dan 2 december wordt..

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86475

Anoniem: 34043 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 00:17:
[...]

ga even naar saturn in duitsland!

www.saturn.de daar hebben ze heel wat hd tv's staan :)
''GEIZ IST GEIL!''
Beetje vreemd motto vindt je niet? :P

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 86475 op 28-10-2005 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:05

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

dadj schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 00:42:
ik heb mn xbox2 en PGR3 bij freerecord besteld, iemand ervaring met hun? Zij hebben toch vrij vroeg wel flinke voorraden leek me aangezien het zo'n grote keten is.. heb wel vooruit moeten betalen (CC) dus zal flink balen als t erg veel later dan 2 december wordt..
De enige manier dat je zekere weet dat je een Xbox 360 krijgt is als je een pre-order kit hebt aangeschaft. Het is nog onbekend hoeveel units Microsoft kan leveren, dus daarom krijg je alleen met een pre-order kit de garantie dat je er één kunt krijgen. Ik denk wel dat als je de Core versie van de 360 besteld, je mogelijk een grotere kans hebt om er één te krijgen op 2 december.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Iemand enig idee wanneer de 2e lading Xbox360's komen :p en dat vraag ik terwijl de eerste lading nog moet komen 8)7

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102124

die xbox preorder kit bestaat dus NIET in belgie hé... :(
maar gepreordered in gameshop, was een van de eerste dus ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:52

S2S

Op www.xbox.com kun je nu ook een gamercard maken...w00t w00t

En naar wat het lijkt de uiteindelijke USA release lijst met data:

Afbeeldingslocatie: http://www.kotaku.com/gaming/gamestoprelease1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kotaku.com/gaming/gamestoprelease2.jpg

[ Voor 69% gewijzigd door S2S op 28-10-2005 10:01 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Nou, mijn gamercard is aangemaakt, jammer dat je motto maar 21 tekens kan bevatten, mijn lievelingsmotto is er dan net 1 te lang (remmen is voor mietjes :+). Heb nu maar de engelse vertaling gedaan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xun
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-05 21:32

Xun

Mijn gamercard is ook aangemaakt. Vanaf nu ben ik 105. Volgens mij maakt dat mij de oudste tweaker hiero :+

(je kan je geboortedatum nie aanpassen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 20:39
De setup van de gamecard is netjes gedaan, de nieuwe site is echt stukken beter dan de oude.
Mijn gamecard ook maar direct aangemaakt maar helaas was de nick die ik wou al in gebruik stelletje rotzakken :+ Kan niet wachten om de dash te gebruiken en die te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-05 11:57

mindcre8r

Tradepedia

in maart Def Jam op de 360 :D woei! kick aes!

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-05 17:06

fulgore

goud

We voeren momenteel onderhoud uit aan Xbox.com.

We zijn binnenkort weer terug met een geheel nieuwe look en interessante functies!

edit: ff een refresh gedaan :D

[ Voor 12% gewijzigd door fulgore op 28-10-2005 14:56 ]

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53218

Gamertag Prickly Goo 8)

Motto: Goo-ey Prickles :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-04 17:56

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
curry684 was nog beschikbaar :Y)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15142

Gamertag aangemaakt... johnblaze9 8) Interessant item over dat CRT / LCD tv gedoe...
Baalde zelf inderdaad ook al een beetje, heb een kleine 5 maanden geleden een Samsung Plano-crt breedbeeld gekocht en was eik niet van plan nog meer geld uit te geven aan mijn gamingplezier door nú al te switchen naar LCD :+ dus: amen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142179

sorted.bits schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 20:45:
[...]
Bart smit heeft nu een internet aanbieding van een Xbox voor 135 euro, veel goedkoper dan dat zal hij wel niet worden.

Heb mijnes net verkocht :) Net als mijn Gamecube, samen voor 235.. netjes lijkt me
Ik denk het wel, XBOX schat ik rond eind november/december op 99 Euro om nog even de gamecube dwars te zitten, terwijl de 360 voor het oudere/duurdere publiek wordt gelanceerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BlowFish schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 21:51:
[...]

uiteraard... lelijk. het is subjctief! ik gaf hier ook enkel mijn mening.
Je hebt gelijk ik geef niet duidelijk aan welke tv ik bedoel. het gaat om de HDTV geen monitor.
voor de redenen die je noemt lijkt me deze meer geschikt:
[afbeelding]

BEELD
HDTV H/Ready
Zichtbare beelddiagonaal 32”
Beeldverhouding 16:9
Resolutie (horizontaal x verticaal) 1366 x 768
Contrastratio 800:1
Luminantie 500 Cd/m²
Kijkhoek (horizontaal x verticaal) 170°/170°
GELUID
Uitgangsvermogen 10 W x 2
Surround SRS TruSurround XT
Stereo NICAM / A3
BEELDOPTIES
DNIe (DNIe demo on/off) •
My Color Control (MCC) • (3 kleuren)
Dynamic contrast 3000:1
Brightness sensor •
Teletekst 1000 pagina’s
Tuners 1
PIP • (pc)
INGANG/UITGANG
Digitaal (HDMI-HDCP/DVI-compatible) 1/1
Scart 2
Component (Y/PB/PR) 1
Video-ingang 1
S-video-ingang 1
PC-ingang (D-sub) 1
Audio-uitgang 1
OVERIGE
Energieverbruik (maximaal) 184 W
Energieverbruik (stand-by) <1 W
Muurbevestiging Audipack/Vogels (VESA 200x200)
Gewicht 15 kg
Afmetingen met stand (hxbxd) 797 x 249 x 650,7 mm
Afmetingen zonder stand (hxbxd) 797 x 99 x 592 mm
toon volledige bericht
Typenummer en aantal ms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-05 14:21
99 euro voor een xbox en nog meer verlies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 10:15
Ze maken geen nieuwe xboxen meer, dus degene die ze nu verkopen is verlies beperken. Beter verkopen voor minder dan gewoon ergens in een magazijn blijven staan denk ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Caboman schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:50:
99 euro voor een xbox en nog meer verlies?
Op de hardware werd toch al verlies gemaakt. Hardware is al geproduceerd, kosten van een PIII chip en de GPU zijn te verwaarlozen gezien de gedateerde handel. En verder wil men zsm de oude xdozen kwijt, om met de 360 aan de slag te gaan. Verder:

1. Verlies op verkoopprijs is geen punt, het gaat om de verkoop van de games. Hoe sneller de dozen zijn verkocht, des te eerder zullen er games voor worden gekocht. Een xbox die in het magazijn staat, heeft geen eigenaar en niemand die games koopt
2. Zijn de 3 R's bekend? Rente, Ruimte, Risico. Alle opslag met een product m.n. aan het eind van z'n life cycle is dubbel slecht. Z.s.m. die bende eruit, mede omdat die ruimte ook weer gebruikt kan worden voor de 360.
3. Nu 135 via Bart Smit op het internet, die extra 36 Euro lukt ook nog wel

En idd, elke bijdrage aan omzet, is een bijdrage. Dat men aan de verkoop niks overhoudt is niet helemaal waar. Liever nu nog 99 Euro per console, dan te lang wachten, Gamecube die nog goedkoper wordt (en PS2) en met de zooi blijven zitten. Heeft het totaal geen bijdrage meer aan beperken van het verlies.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 142179 op 28-10-2005 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-05 18:08
misschien een domme vraag, maar ik vraag het toch maar even, ik snap er namelijk steeds minder van :P

Een conventionele Breedbeeld TV met de juiste kabels kan 480p/i beeld afgeven (xbox 360) ?

[ Voor 3% gewijzigd door BlowFish op 28-10-2005 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Nee, alleen sommige tv's met pixelplus of DIST.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:55
Ik heb een pixelplus philips, hoe kan ik opzoeken of deze 480p/i weergeeft? Hijs 2 jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Anoniem: 142179 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:16:
[...]
Op de hardware werd toch al verlies gemaakt. Hardware is al geproduceerd, kosten van een PIII chip en de GPU zijn te verwaarlozen gezien de gedateerde handel. En verder wil men zsm de oude xdozen kwijt, om met de 360 aan de slag te gaan. Verder:

1. Verlies op verkoopprijs is geen punt, het gaat om de verkoop van de games. Hoe sneller de dozen zijn verkocht, des te eerder zullen er games voor worden gekocht. Een xbox die in het magazijn staat, heeft geen eigenaar en niemand die games koopt
2. Zijn de 3 R's bekend? Rente, Ruimte, Risico. Alle opslag met een product m.n. aan het eind van z'n life cycle is dubbel slecht. Z.s.m. die bende eruit, mede omdat die ruimte ook weer gebruikt kan worden voor de 360.
3. Nu 135 via Bart Smit op het internet, die extra 36 Euro lukt ook nog wel

En idd, elke bijdrage aan omzet, is een bijdrage. Dat men aan de verkoop niks overhoudt is niet helemaal waar. Liever nu nog 99 Euro per console, dan te lang wachten, Gamecube die nog goedkoper wordt (en PS2) en met de zooi blijven zitten. Heeft het totaal geen bijdrage meer aan beperken van het verlies.
Waarschijnlijk zal Sony hetzelfde doen om niet te veel Marktaandeel te verliezen aan Microsoft. Ze hebben nog niks wat ze tegenover de XBox 360 kunnen zetten, dus het enige wat ze kunnen doen is de PS2 heel goedkoop maken.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75298

komt er een muis voor de 360? ivm q4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:03
Crawl NL was ook nog beschikbaar.....gaan we nu een opsomming maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Wat info over de processors van IBM in de Xbox (btw het is wel sony vs xbox maar IBM verdient uiteindelijk de meeste pieken): http://www.techzine.nl/nieuws/8141
Opmerkelijk genoeg wilde IBM de naam van de processor niet bekend maken en gaf het bedrijf ook zeer weinig informatie over het stroomverbruik van de processor. Aan dat laatste wordt momenteel nog druk gewerkt door beide bedrijven, waardoor sommige kenners adviseren om de eerste editie van de Xbox 360 nog even links te laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

mobygo76 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 20:23:
Ik heb een pixelplus philips, hoe kan ik opzoeken of deze 480p/i weergeeft? Hijs 2 jaar oud.
Ik zou het niet weten, ik heb namelijk ook een pixelplus...het staat nergens. Ik kreeg een vaag vermoeden dat hij progressive scan kan omdat als je een spelcomputer aansluit er ineens de optie progressive scan bij komt in het menu van de tv, normaal alleen pixel plus, dubbele lijnen etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:05
Ik heb me vandaag niet in kunnen houden en toch maar vast een pre-order kitje gekocht. Liep door het centrum van Hoofddorp en daar zag ik er nog 3 staan..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:55
S2S schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 23:10:
[...]

Ik zou het niet weten, ik heb namelijk ook een pixelplus...het staat nergens. Ik kreeg een vaag vermoeden dat hij progressive scan kan omdat als je een spelcomputer aansluit er ineens de optie progressive scan bij komt in het menu van de tv, normaal alleen pixel plus, dubbele lijnen etc..
Ik heb nog geen spel computer, maar zal inderdaad dan wel kunnen, thanx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ook effe een gamertag aangemaakt genaamd magnifor. :Y)

Kan ik er gelijk mee online als ik mijn Xbox 360 heb en een Xbox Live Gold abbo neem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

25287

magnifor schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 02:01:
Ook effe een gamertag aangemaakt genaamd magnifor. :Y)

Kan ik er gelijk mee online als ik mijn Xbox 360 heb en een Xbox Live Gold abbo neem?
Je kan er ook al mee online als je alleen de Xbox 360 koopt.. je kunt alleen niet online gamen :) Maar ja dus, je hebt nu je gamertag "gereserveerd" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

De launch titles zijn allemaal maar single-threaded, terwijl de Xbox360 multithreaded kan...Dus dat belooft nog veel mooiere en betere games dan bij de launch !!

http://theinquirer.net/?article=27249

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 18-05 20:39
Anoniem: 69767 schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 09:14:
De launch titles zijn allemaal maar single-threaded, terwijl de Xbox360 multithreaded kan...Dus dat belooft nog veel mooiere en betere games dan bij de launch !!

Had vernomen dat CoD2 eigenlijk wel meerdere cores gebruikt? Een voor de Ai de ander weer voor special effects en dergelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
25287 schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 03:38:
[...]

Je kan er ook al mee online als je alleen de Xbox 360 koopt.. je kunt alleen niet online gamen :) Maar ja dus, je hebt nu je gamertag "gereserveerd" :)
Met een Xbox Live Gold abbo kan ik toch online gamen met mijn gamertag genaamd magnifor (die ik dus gereserveerd heb)?

[ Voor 6% gewijzigd door magnifor op 29-10-2005 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

magnifor schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 11:50:
[...]

Met een Xbox Live Gold abbo kan ik toch online gamen met mijn gamertag genaamd magnifor (die ik dus gereserveerd heb)?
Ik denk dat je bij je xbox live gold registratie evt. kan inloggen op een bestaande account door je CC gegevens te koppelen / matchen.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133505

ik heb rond gekeken op het internet over previews over de xbox 360 en het viel me op dat ze geen hd-Dvd gebruiken zodat hun max bij dual layer dvd schijfjes ligt en dat is maximaal ongeveer 8.5 gb aan opslag ruimte is dat niet te weinig voor een next generation console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 133505 schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 12:39:
ik heb rond gekeken op het internet over previews over de xbox 360 en het viel me op dat ze geen hd-Dvd gebruiken zodat hun max bij dual layer dvd schijfjes ligt en dat is maximaal ongeveer 8.5 gb aan opslag ruimte is dat niet te weinig voor een next generation console?
Misschien hebben we het hier al 20 keer over gehad?
Het is nu nog te duur en te vroeg om HDDVD te gebruiken volgends MS, daarom kiezen ze liever voor multidiscs voor grote spellen.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
TheEvilCuber schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 12:09:
[...]

Ik denk dat je bij je xbox live gold registratie evt. kan inloggen op een bestaande account door je CC gegevens te koppelen / matchen.
Ik heb geen cc, dus moet ik zo'n prepaid pakketje kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheEvilCuber schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 12:46:
[...]

Misschien hebben we het hier al 20 keer over gehad?
Het is nu nog te duur en te vroeg om HDDVD te gebruiken volgends MS, daarom kiezen ze liever voor multidiscs voor grote spellen.
oke bedankt :D ik was al bang voor te korte games door die ontiegelijke mooie graphics en zo dus nog meer reden om voor de xbox 360 te kiezen ;) ze pakken het briliant aan die lui bij microsoft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

magnifor schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 12:59:
[...]

Ik heb geen cc, dus moet ik zo'n prepaid pakketje kopen. :)
Dan kan je gewoon die code uit het prepaid pakket invoeren bij je live account :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
TheEvilCuber schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 14:17:
[...]

Dan kan je gewoon die code uit het prepaid pakket invoeren bij je live account :)
Oke. Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
dikki dik schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 14:23:
[...]

jammer van de witte zijkant.
witte zijkant? das gewoon de xbox360
logisch als je alleen het frontje vervangt he :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Laatst online: 12-07-2020
jaapstobbe schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 14:37:
[...]

witte zijkant? das gewoon de xbox360
logisch als je alleen het frontje vervangt he :O
fasceplate houdt toch alleen de voorkant in, waarom zouden ze anders de zijkant laten zitten :O

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
dikki dik schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 14:40:
[...]

fasceplate houdt toch alleen de voorkant in, waarom zouden ze anders de zijkant laten zitten :O
dat zeg ik toch, maar goed dat je jezelf verbetert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
jaapstobbe schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 14:57:
[...]

dat zeg ik toch, maar goed dat je jezelf verbetert ;)
dat bedoel ik ook, die witte zijkant staat gewoon niet :p Dat is het enige wat ik met mijn opmerking bedoelde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

25287

magnifor schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 11:50:
[...]

Yup :)

Ow, sfeerfoto uit de kamer van Joanna

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/~jordi/image0003.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door 25287 op 29-10-2005 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Anoniem: 69767 schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 09:14:

Bull, the Havok physics engine is sowieso al multithreaded en die wordt in 7 launch titles gebruikt.

Wat men bedoelt is dat men bij lange na niet *GENOEG* gebruik wordt gemaakt van multithreading. De eerste core zal 100% vol zitten, de tweede 25% en de derde 5% bijvoorbeeld. Daar is dus nog veel ruimte voor verbetering idd. Bijv. Gears of War is nog vrijwel compleet single core atm, maar Epic heeft ook aangegeven dat uitsplitsen naar multithreading een taak was voor de laatste maanden voor zodra ze de hardware hadden om het mee te kunnen testen. Unreal Engine 3 is dus wel singlethreaded atm, maar dermate modulair opgezet zodat het wel multithreaded gemaakt kan worden. Daar is dus nog veel verbetering te verwachten in de laatste maanden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133505 schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 12:39:
Nee, om de volgende redenen:

1. De gemiddelde game voor de XBOX (dus niet de 360) is rond de 2 tot 3 GB, het komt maar heel zelden voor dat de volle 4 GB wordt gebruikt, laat staan een DVD9 van max. ongeveer 8,5 GB.

Als de games al groot zijn, komt dat vaak door het vele videomateriaal (soms totaal onzinnig van demo's etc. wat er ook op staat, om die grote DVD maar vol te krijgen) en daarom worden de DVD9's al vaak omgebouwd naar DVD5 (weghalen van -overbodige- video (soms ook dezelfde video in diverse talen e.d.) dus van 8,5 GB naar ongeveer 4,5 max

2. De 360 heeft een double layer/DVD9 functionaliteit, dus 8,5 GB, lijkt mij niet dat we dat nu per definitie nodig hebben. Daarnaast, je kunt evt. ook 2 schijfjes gebruiken en wisselen, vroeger met games op diskette had je soms wel 4 of 5 diskettes om te wisselen ;)

3. MS gaat de toekomstige 360's tzt indien nodig met HD-DVD uitrusten, dus wees niet bang je kunt vast en zeker upgraden tzt mocht het nodig zijn

4. Blue Ray is een onnodig dure investering, achtelijk teveel opslagruimte, de media kost ongelooflijk veel, verwacht dus dure schijfjes, dus duurdere games, een duurdere machine, met onnodig veel ruimte (iig voor een flinke tijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Anoniem: 142179 schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 17:59:
[...]
4. Blue Ray is een onnodig dure investering, achtelijk teveel opslagruimte, de media kost ongelooflijk veel, verwacht dus dure schijfjes, dus duurdere games, een duurdere machine, met onnodig veel ruimte (iig voor een flinke tijd)
Blue-Ray schijfjes kosten tegenwoordig nauwelijks meer dan HD-DVD schijfjes. Wel iets duurder dan een gewone DVD uiteraard, maar op een totaalbedrag van een game maar een heel klein percentage.
En onnodige ruimte. Dat is een hele gevaarlijke uitspraak. Bill Gates heeft ook ooit gezegd dat 640kb echt alles was wat we ooit nodig zouden hebben.

Vergeet niet dat met name textures (hoge resolutie), geluid (5.1 ipv 2.0), HD filmpjes veel meer ruimte innemen dan bij de huidige xbox spellen. Eerste ontwikkelaars hadden al problemen met het "beperkte" formaat van een DVD.
Voor spellen welke op PS3 en xbox360 uitkomen is het voor ontwikkelaars wel een nadeel dat er een verschil zit in opslagcapaciteit. Moeten ze DVD aanhouden of Blue-Ray en dan downsizen voor xbox360?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
gran turismo 4 gebruikt op dit moment ook al dvd9 en om nou te zeggen dat daar zoveel filmpjes inzitten.... Daarom denk ik toch dat het verstandiger zou zijn om er hd dvd in te zetten. Maar goed het is niet anders, dan maar meerdere dvd's is natuurlijk ook geen ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

25287

Shiver23 schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:17:
[...]

Blue-Ray schijfjes kosten tegenwoordig nauwelijks meer dan HD-DVD schijfjes. Wel iets duurder dan een gewone DVD uiteraard, maar op een totaalbedrag van een game maar een heel klein percentage.
En onnodige ruimte. Dat is een hele gevaarlijke uitspraak. Bill Gates heeft ook ooit gezegd dat 640kb echt alles was wat we ooit nodig zouden hebben.

Vergeet niet dat met name textures (hoge resolutie), geluid (5.1 ipv 2.0), HD filmpjes veel meer ruimte innemen dan bij de huidige xbox spellen. Eerste ontwikkelaars hadden al problemen met het "beperkte" formaat van een DVD.
Voor spellen welke op PS3 en xbox360 uitkomen is het voor ontwikkelaars wel een nadeel dat er een verschil zit in opslagcapaciteit. Moeten ze DVD aanhouden of Blue-Ray en dan downsizen voor xbox360?
Lijkt me niet dat een blu-ray schijfje bijna evenveel kost als een normale DVD (die worden gebruikt bij de 360). Daarnaast kost de speler zowieso al meer dan een normale DVD setup. Je kunt er dus wel op rekenen dat de prijs van een spel op een blu-ray schijfje significant duurder wordt dan een normale DVD, vooral in het eerste stadium waarin niemand nog een blu-ray speler heeft en de schijfjes nog niet zo veel geproduceerd worden als normale DVD's.

Ik denk dat het uiteindelijk juist verstandig was om bij DVD te blijven gewoon uit het oogpunt van de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

25287 schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:36:
[...]

Lijkt me niet dat een blu-ray schijfje bijna evenveel kost als een normale DVD (die worden gebruikt bij de 360). Daarnaast kost de speler zowieso al meer dan een normale DVD setup. Je kunt er dus wel op rekenen dat de prijs van een spel op een blu-ray schijfje significant duurder wordt dan een normale DVD, vooral in het eerste stadium waarin niemand nog een blu-ray speler heeft en de schijfjes nog niet zo veel geproduceerd worden als normale DVD's.

Ik denk dat het uiteindelijk juist verstandig was om bij DVD te blijven gewoon uit het oogpunt van de prijs.
Prijs voor de consument of de producent?
Ik verwacht dat Sony in het begin een hoop "subsidie" zal geven op het feit dat er een blu-ray lezer inzit en dat de games op blu-ray komen. Daarbij is het volgens mij bij de PS3 ook mogelijk om games op DVD af te spelen, dus lijkt me dat ontwikkelaars spellen op DVD uit zullen geven als blu-ray niet nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-05 14:21
Anoniem: 142179 schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 17:59:
[...]

3. MS gaat de toekomstige 360's tzt indien nodig met HD-DVD uitrusten, dus wees niet bang je kunt vast en zeker upgraden tzt mocht het nodig zijn

Wat een achtelijke opmerking. De PS3 is niet om 5 jaar mee te gaan, maar over de 10 jaar. Wat sony doet is investeren in de toekomst. Ze zijn vastberaden om blu-ray de next-gen schijf te maken, al is dat over een jaar nog niet dan wel over 5 - 10 jaartjes.

En volgens mij kijkt MS nog de kat uit de boom. Want als HD-DVD flopt zullen ze wel een blu-ray speler overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shiver23 schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:17:
[...]

Ik heb het ook over de kosten van Blue Ray tov gewone DVD's, dan wel DVD9 schijfjes

Die uitspraak van Bill Gates is ook van hele andere orde. Hier sprak hij over het interne Ram. Daarnaast is natuurlijk de opslag hard gegaan van een 3,5 inch diskette naar de huidige DVD. De groei is eigenlijk na de CD te hard gegaan (verstap van ongeveer 700 MB naar 4,5 of 8,5 GB), waarbij ze dus niet snel het plafond halen. Wel apart dan dat in de totale looptijd van bijv. de XBOX (zo'n 5 jaar nu) de games nog nooit de console ontgroeid zijn, dan wel vaak tegen het plafond aan zijn gaan zitten.

Mogelijkheden: tot DVD9 8,5 GB

Ik schat 95% van de games zit rond 2 tot 3 GB
Paar procent zit op een volle DVD
Paar procent (2 of 3) op DVD9

en die laatste 2 dan ook vaak door overbodig extra materiaal.

Dat zijn de statistieken. Ik verwacht dan ook niet dat met de 360 direct alle games op 8,5 GB standaard zitten. En met de upgrademogelijkheid van HD DVD tzt is er geen vuiltje aan de lucht lijkt mij

Dus ook al maken ze games voor de PS3, dan gaan ze ook de capaciteit van de Blue Ray niet gebruiken, of het zal vrij onnodig gebruik zijn met extra demo filmpjes. Van downgraden verwacht ik dan ook totaal niks voorlopig. MS is niet gek hoor dat men nu een gewone DVD in de 360 zet. Kostenbewust heet dat, Sony is de PS3 onnodig duur aan het maken, dat gaat ze nog opbreken

Is ongeveer hetzelfde als videokaarten met onnoemelijk veel Ram als verkoopargument, terwijl het niet nodig is, het veel meer op pipelines, mhz'en en andere zaken aankomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Anoniem: 142179 schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:54:
[...]
Dat zijn de statistieken. Ik verwacht dan ook niet dat met de 360 direct alle games op 8,5 GB standaard zitten. En met de upgrademogelijkheid van HD DVD tzt is er geen vuiltje aan de lucht lijkt mij
Games voor de Xbox 360 blijven op DVD uitkomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Caboman schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:51:
[...]

Wat een achtelijke opmerking. De PS3 is niet om 5 jaar mee te gaan, maar over de 10 jaar. Wat sony doet is investeren in de toekomst. Ze zijn vastberaden om blu-ray de next-gen schijf te maken, al is dat over een jaar nog niet dan wel over 5 - 10 jaartjes.

En volgens mij kijkt MS nog de kat uit de boom. Want als HD-DVD flopt zullen ze wel een blu-ray speler overwegen.
Toch mooi! Je eigen opmerking blijkt nog achtelijker te zijn. De gemiddelde PC gaat 3 jaar mee, laat staan dat de GPU bijna nog vaker geupgrade moet worden voor de nieuwste game. Hardware heeft tegenwoordig een houdsbaarheidsdatum die korter is dan 5, laat staan 10 jaar. Een 360 gaat bij de start 400 Euro kosten, de PS3 duurder gezien de Blue Ray en meer zaken. Over 5 jaar wil je echt wel een nieuwe console als de gedateerde hardware op GPU en CPU alweer 10 x zijn ingehaald. Evenals het feit dat de PS2 veel mindere graphics heeft dan de XBOX/specs minder zijn.

Investeren in de toekomst? Dit heet een gok, want Blue Ray is nog geeneens de standaard, men is nog aan het ruzieën, evenals destijds over de DVD standaarden, lekkere gok is dat straks met een apparaat zitten dat wellicht je andere media geeneens kan afspelen.

Als we naar jou luisteren, dan heb je de kans

1. na 5 jaar met een verouderd baksel te zitten, maar omdat 'ie duurder was ga je niet zo snel upgraden als bij een goedkoper alternatief
2. met Blue Ray te zitten, waarvan de capaciteit voorlopig niet van gebruikt wordt, tzt wellicht helemaal de standaard niet is
3. Over 5 tot 10 jaar is er alweer de volgende standaard en niet Blue Ray... Want.. hoe lang is de DVD er nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
[...]

Of juist niet, misschien flopt de hele "next-gen" opslag wel, en komt er iets veel goedkopers met nog grotere opslag... En is MS juist slim om af te wachten wat het is immers zeer onzeker wat er de komende jaren gaat gebeuren qua opslag, misschien komen er zelfs wel nieuwe compressie middelen en worden de next gen spellen misschien zelfs kleiner! .. who know? .. niemand en daarom is het misschien helemaal niet zo verkeerd van MS om een afwachtende positie aan te nemen. Het zal me dan ook niets verbazen als sony straks met een PS3 komt zonder blue-ray.
.. we kunnen enkel speculeren, denk dat MS al genoeg risico's neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marzman schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 20:41:
[...]

Waarschijnlijk zal Sony hetzelfde doen om niet te veel Marktaandeel te verliezen aan Microsoft. Ze hebben nog niks wat ze tegenover de XBox 360 kunnen zetten, dus het enige wat ze kunnen doen is de PS2 heel goedkoop maken.
Dat was ook niet het punt van de opmerking.

Ik reageerde op iemand die zei dat MS meer verlies zou maken tov de huidige prijs als hij gaat zakken naar 99 EUro

We hadden het over de XBOX (niet de 360) en de PS2 en niet de PS3.
Natuurlijk gaat Sony proberen te reageren, aangezien dat al constant het beleid is. Één verschil: MS heeft wel kapitaal achter de hand om verlies te kunnen dragen, Sony met PS niet bijster veel. Daarnaast moet de PS2 nog mee totdat de PS3 uit gaat komen. En als er vertraging is en niet voorjaar 2006 wordt, maar 2007, dan wordt het nog lastig voor zo'n lange tijd voor hele lage prijzen de console te droppen... Duurder maken kun je nl. niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Leuk om te zien dat mensen die uitspraak van Sony na al deze tijd nog steeds verkeerd opvatten. De PS3 is inderdaad bedoeld om 10 jaar mee te gaan, echter natuurlijk niet 10 jaar als de snelste console van Sony. Over een jaar of 6-7 komt waarschijnlijk weer de PS4 uit en daarna zal er dan nog 3-4 jaar ondersteuning zijn in de vorm van nieuwe games voor de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86475 schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 20:47:
[...]

Leuk om te zien dat mensen die uitspraak van Sony na al deze tijd nog steeds verkeerd opvatten. De PS3 is inderdaad bedoeld om 10 jaar mee te gaan, echter natuurlijk niet 10 jaar als de snelste console van Sony. Over een jaar of 6-7 komt waarschijnlijk weer de PS4 uit en daarna zal er dan nog 3-4 jaar ondersteuning zijn in de vorm van nieuwe games voor de PS3.
Idd, what's the difference met een XBOX, daar maken ze ook nog jaren games voor omdat de huidige markt toch aantrekkelijk blijft om games voor te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

PS heeft ook 10 jaar ondersteuning gehad van nieuwe games e.d.

Sony heeft er natuurlijk baat bij om de user-base van blu-ray zo groot mogelijk te maken. Microsoft staat hier helemaal los van. Is dan ook logisch dat de PS3 een blu-ray drive krijgt. En het lijkt er meer en meer op dat de PS3 ook rond de €400,- gaat kosten.
Dat het niet zo goed gaat met Sony is niet waar. Ondanks de investeringen in de PS3 en hoeveelheid marketingkosten voor de PSP hebben ze toch een bescheiden winst gehaald. Gaat alweer stukken beter met Sony als een jaar geleden.

We zullen wel zien in hoeverre de games op blu-ray inderdaad meer dan 8,5gb zullen zijn, maar dat een blu-ray drive voor de PS3 nadelig is, dat zie ik echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik kan haast niet wachten tot de 1e user reviews van tweakers.net van de xbox 360 >:)
kan je ook weer xbox live poorten zoals bij de orginele xbox want als dat zo is dan ben ik verkocht :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:50

TheVMaster

Moderator WOS
S2S schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 09:52:
Op www.xbox.com kun je nu ook een gamercard maken...w00t w00t

En naar wat het lijkt de uiteindelijke USA release lijst met data:

[afbeelding]

[afbeelding]
Yeaah..Mijn nickname was nog vrij :p ik heb hem gelijk aangemaakt :) -->

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133744

Ik heb ook gamercard aangemaakt !! :)

Ik heb al xbox live dus me oude naam natuurlijk
weer gebruikt !! ;) Vettuh leuke opties zo te zien.. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131339

Zo ook een gamertag aangemaakt ;-)
Hoe moet je deze koppelen aan je xbox? zal er ergens gevraagd worden wat je gamerstag en wachtwoord is?

Je kunt verder toch niks registreren als je alleen preorder kit hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kan je ook registreren als je geen live of xbox hebt. Ik heb wel live en een xbox dus dan word wel je gamertag en verschillende andere gegevens gevraagd die je hebt ingesteld op je live account.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-03 09:33
Voor de mensen hier die hun gamercard als signature willen gebruiken heb ik een php-script gemaakt.

Ik heb ff geen zin om alles te vertalen, dus jullie moeten maar ff de tekst in brak engels lezen :)
I made a script to use your gamercard as your signature

Requirements:
  • Webspace
  • PHP installed
  • GDimage 2 extension for PHP installed
  • A ftp client
How to install
  1. Download the script here
  2. Unzip the contents to your harddisk
  3. Open gamercard.php in notepad. Changes the config values
  4. Copy all the files to your webspace
  5. Change the permissions on the "output" dir to 777
How to use
My script makes an image from the gamercard so you can use it on forums which allow images as signatures. To use it do something like this: [ img ]http://www.your-webspace.com/gamercard/gamercard.php[ /img ] (without the spaces). Some forums don't allow the php extension in an image-tag so use something like this: [ img ]http://www.your-webspace.com/gamercard/gamercard.php?extension=.jpg[ /img ] (without the spaces).

Note
There is no support for icons (like the betatester icon) yet because it isn't functional on the xbox.com forum yet. Once it works on the xbox.com forum I will add it to the script.

The script is probably not bug-free and I don't take any responsibility if something goes horribly wrong. Use it at your own risk! >:)

Enjoy and please let me know if it works or doesn't work :*)
toon volledige bericht

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamarinde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-06-2024
Ik heb afgelopen zaterdag een paar uur op de Xbox360 mogen spelen :*)
En alles ziet er echt machtig goed uit en dan te bedenken dat het nog maar Debug versies waren van de eerste spellen die uit komen.

Weet je trouwens hoe relaxed het is om naar je eigen muziek te luisteren tijdens het gamen.

Pics van zaterdag:
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v303/tamarinde/xbox360/xbox1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v303/tamarinde/xbox360/xbox2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v303/tamarinde/xbox360/xbox3.jpg

Leuk voor de tweakers onder ons, de Xbox360 Dashboard update:
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v303/tamarinde/xbox360/xbox4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v303/tamarinde/xbox360/xbox5.jpg

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shiver23 schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 21:58:
PS heeft ook 10 jaar ondersteuning gehad van nieuwe games e.d.

Sony heeft er natuurlijk baat bij om de user-base van blu-ray zo groot mogelijk te maken. Microsoft staat hier helemaal los van. Is dan ook logisch dat de PS3 een blu-ray drive krijgt. En het lijkt er meer en meer op dat de PS3 ook rond de €400,- gaat kosten.
Dat het niet zo goed gaat met Sony is niet waar. Ondanks de investeringen in de PS3 en hoeveelheid marketingkosten voor de PSP hebben ze toch een bescheiden winst gehaald. Gaat alweer stukken beter met Sony als een jaar geleden.

We zullen wel zien in hoeverre de games op blu-ray inderdaad meer dan 8,5gb zullen zijn, maar dat een blu-ray drive voor de PS3 nadelig is, dat zie ik echt niet.
Oh, het is volgens jou niet waar dat het niet zo goed gaat met Sony? Ik zou me eens iets beter informeren in de economische sfeer, zie hier een newsbericht van onlangs:

"Winst Sony daalt met bijna de helft

Uitgegeven: 27 oktober 2005 09:21

TOKIO - De Japanse elektronicagigant Sony heeft in het tweede kwartaal van zijn gebroken boekjaar de nettowinst met 46 procent zien dalen. Het resultaat in de periode juli-september bedroeg 28,5 miljard yen (216 miljoen euro), tegen 53,2 miljard yen in dezelfde periode vorig jaar.

Het resultaat werd gedrukt door uitgaven die samenhangen met een reorganisatie. Vorige maand zette de directie een reorganisatieplan uiteen, die over een periode van drie jaar 10.000 banen gaat kosten. De omzet in het tweede kwartaal ging omhoog van 1,702 biljoen yen naar 1,703 biljoen yen (12,87 miljard euro)."

Je reorganiseert niets voor niets, daarnaast is een omzetstijging van 1,702 biljoen yen naar 1,703 biljoen yen OMZET een stijging van 12,8624 miljard Euro naar 12,87 miljard Euro. Echter, resultaat is mede door de reorganisatie gehalveerd. De echte stijging in resultaat de komende tijd komt dus niet zozeer voort uit meer afzet van producten, meer uit de lagere personeelskosten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben benieuwd wat Shiver23 daar op te zeggen heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Tamarinde schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 15:30:
Ik heb afgelopen zaterdag een paar uur op de Xbox360 mogen spelen :*)
En alles ziet er echt machtig goed uit en dan te bedenken dat het nog maar Debug versies waren van de eerste spellen die uit komen.

Weet je trouwens hoe relaxed het is om naar je eigen muziek te luisteren tijdens het gamen.
Nou ben ik eigenlijk zeer benieuwd hoe de 360 er in praktijk op de samsung lcd eruit ziet, is het beeld gewoon perfekt in praktijk of is er toch wel last van ghosting ofdat soort ongein?
Is naar jouw mening die samsung zn geld dik waard om te kopen enkel en alleen voor de 360, of heb jij zoiets van - het is absoluut geen noodzaak-.
Kortom, is deze tv gewoon perfekt voor de 360 (echt HDTV input dus) of is lcd toch nog niet over alle kinderziektes heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamarinde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-06-2024
Anoniem: 104748 schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 17:39:
[...]

Nou ben ik eigenlijk zeer benieuwd hoe de 360 er in praktijk op de samsung lcd eruit ziet, is het beeld gewoon perfekt in praktijk of is er toch wel last van ghosting ofdat soort ongein?
Is naar jouw mening die samsung zn geld dik waard om te kopen enkel en alleen voor de 360, of heb jij zoiets van - het is absoluut geen noodzaak-.
Kortom, is deze tv gewoon perfekt voor de 360 (echt HDTV input dus) of is lcd toch nog niet over alle kinderziektes heen?
Wat daar stond was een HDTV van 5000 euro en 4 kleinere van rond de 1200 euro.
Heb trouwens begrepen dat met het WK voetbal dat de prijzen flink omlaag zullen gaan.

De kwaliteit van die schermen is echt heel hoog maar omdat mijn Xbox360 nog opgestuurd moet worden kan ik niks over de kwaliteit op gewone TV's zeggen.
Alleen op dat grote 48 inch scherm zag je dat de resolutie van de Xbox360 Dashboard eigenlijk te laag was maar de games zagen er wel super uit.

Xbox 360 heb ik maar nu moet ik sparen voor een HDTV want een gewone TV vind ik niet meer goed genoeg :'(

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Laatst online: 20-05 10:45

FlyEragon

Alien Monkeys

Mensen, vergeet ff niet dat op je huidige TV met een resolutie die niet eens hoger is dan 640*480, je
"fotorealistische" films ed kijkt. Wat er dus nog steeds realistischer uitziet als een 1280*1024 xbox-360 spelletje met 8*AA 16*AF bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Erkandude schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 17:55:
Mensen, vergeet ff niet dat op je huidige TV met een resolutie die niet eens hoger is dan 640*480, je
"fotorealistische" films ed kijkt. Wat er dus nog steeds realistischer uitziet als een 1280*1024 xbox-360 spelletje met 8*AA 16*AF bijvoorbeeld
en kijk nu een een HD-film in een resolutie van 1280x720 of 1900x1080... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Laatst online: 20-05 10:45

FlyEragon

Alien Monkeys

Tuurlijk is dat mooier, maar ik prefereer lagere reso met met meer fotorealisme dan high res en minder fotorealisme. Doordat alles zo scherp wordt zie je de imperfecties ook beter. Maar wat ik duidelijk wou maken is dat je helemaal geen hdtv nodig hebt om van je X-360 te kunnen genieten imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Erkandude schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 18:16:
Tuurlijk is dat mooier, maar ik prefereer lagere reso met met meer fotorealisme dan high res en minder fotorealisme. Doordat alles zo scherp wordt zie je de imperfecties ook beter. Maar wat ik duidelijk wou maken is dat je helemaal geen hdtv nodig hebt om van je X-360 te kunnen genieten imho.
ja maar als je een grote tv of monitor of beamer hebt ziet een game op een lage res er niet bepaald super uit.. dat heeft mij er altijd van weerhouden een console te kopen.. tot nu dan..
Op mn pc heb ik een 24"widescreen lcd monitor op 1920x1200 en een spel op 1024 is echt geen pretje.. dan speel ik liever op native res met een lagere fps of iets minder effecten. dat zal ook zeker opgaan voor een grote plasma of lcd. Wel zit je er een stuk verder af natuurlijk.

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
Kortom: met een HDTV kan je optimaal genieten van je xbox 360, met een gewone tv blijft het helaas "gewoon heel erg genieten" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Tamarinde schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 17:51:
[...]

Heb trouwens begrepen dat met het WK voetbal dat de prijzen flink omlaag zullen gaan.

De kwaliteit van die schermen is echt heel hoog maar omdat mijn Xbox360 nog opgestuurd moet worden kan ik niks over de kwaliteit op gewone TV's zeggen.
Alleen op dat grote 48 inch scherm zag je dat de resolutie van de Xbox360 Dashboard eigenlijk te laag was maar de games zagen er wel super uit.

Xbox 360 heb ik maar nu moet ik sparen voor een HDTV want een gewone TV vind ik niet meer goed genoeg :'(
Het ging mij vooral om de kleine samsungs in de pratkijk (le26r51b), ik had deze namenlijk bijna gekocht maar nergens kunnen bekijken met een echte HD input. Ik ben dus benieuwd ofdat t met HD input écht zo geweldig is en ofdat er dus écht geen ghosting, ruis, vlekken of iets anders wat slechter is dan bij een normale crt tv. Maar ik zal toch wel wachten op het moment dat de 360 hier staat,
Ben gewoon zo benieuwd . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacquesDoekjes
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:20
Erkandude schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 17:55:
Je vergeet het element interactiviteit van de spellen. Op de tv speelt alles zich op de voorgrond af, de kleine details zijn minder belangrijk. Bij race spellen zoals PGR is een hoge resultie veel belangerijker omdat je verder in de achtergrond kijkt.
En het ziet er uiteraard stukken beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131339

LCD/Breedbeeld

Ik lees hier nu al tijden berichten over resoluties en lcd tv's.
Ik heb een "ouderwetse" breedbeeld van Sony...100hz.

Als ik mijn laptop met tv out hierop aansluit kan deze de resolutie van 1024 aan...

Kan nu ik met dexbox 360 ook deze resolutie spelen?
Mijn schoonvader heeft een lcd tv, moet zeggen dat reguliere tv uitzendingen er echt klote op uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Anoniem: 131339 schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 19:41:
Mijn schoonvader heeft een lcd tv, moet zeggen dat reguliere tv uitzendingen er echt klote op uitzien.
Klopt ook, je hebt echt Digitale TV nodig op een LCD scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
LCD/Breedbeeld

Als ik mijn laptop met tv out hierop aansluit kan deze de resolutie van 1024 aan...

de vraag is of je daadwerkelijk 1024 pixels op je tv hebt, ik denk eerder dat je beeld gewoon gescaled wordt naar PAL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LCD/Breedbeeld

Denk dat die 100hz tv prima zal zijn om de Xbox 360 op aan te sluiten hoor. Zal er allemaal parchtig uitzien, alleen wat minder scherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Anoniem: 133744 schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 17:02:
Ben benieuwd wat Shiver23 daar op te zeggen heeft..
Is bekend en is correct. (Kan ik moeilijk iets anders over zeggen :))
Je pakt nu 2 kwartalen van dit jaar. Er is ook een duidelijke aanwijzing waarom de winst gedaald is. Wat er ook bij staat is dat de omzet gegroeid is. De winst is inderdaad gedaald, maar er wordt wel winst gemaakt, sinds Sony weer een nieuwe baas heeft.
Vorig jaar maakte Sony dikke verliezen dus de situatie is wel degelijk verbeterd. En het grootste deel van de PS3 hebben ze natuurlijk al lang gemaakt met de ontwikkeling daarvan. De kosten van een Blu-Ray drive zullen echt niet het einde van Sony betekenen. En kan mogelijk juist een goede investering zijn wanneer "hun" standaard uiteindelijk de standaard voor HD-materiaal wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-05 06:36

Atmoz

Techno!!

Tamarinde schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 17:51:
[...]

Serieus? Echt super sjeise als dat zo is. Waarom maken ze het dashbord dan niet beter? Je hoeft maar een mooie hoge resolutie BMP te gebruiken en het ziet er meteen super uit. Waarom dan zo'n slechte kwaliteit dashbord? ;(

[edit]

Dat is toch het makkelijkste van alles... Stilstaande beelden moeten wat mij betreft echt SUPER :9~ uitzien op de Xbox360. Zeker met die HD resolutie's !!
Ik begin toch een beetje te twijfelen soms. Al heel wat mensen hebben kunnen spelen op de Xbox360, maar ik heb nog nergens kunnen lezen dat het echt super super super geweldig vette kwaliteit is allemaal. Overal lees je: "ja het was echt mooi" en "het ziet wel goed uit". Het valt me een beetje tegen allemaal. Hoe denken jullie hierover?

[ Voor 23% gewijzigd door Atmoz op 30-10-2005 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-05 07:36
LCD/Breedbeeld

Ehm dat je videokaart dat signaal kan doorsturen (en fatsoenlijk kan omzetten) betekent niet dat je tv die resolutie ook ondersteunt. Dat doet ie namelijk niet,.. :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door OcNewB op 30-10-2005 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Nieuwe Perfect Dark Zero vids!

http://www.karaokebadboy.com/pdz_showroom_gameplay_1.wmv
http://www.karaokebadboy.com/pdz_showroom_gameplay_2.wmv
http://www.karaokebadboy.com/pdz_showroom_gameplay_3.wmv

Zijn video's van de twee levels uit de demo build. En eindelijk iemand die enigzins een beetje kan richten e.d. in tegenstelling tot al die andere koekebakkers uit de vorige filmpjes. Begin nu toch te twijfelen of ik PD0 toch erbij ga halen bij de launch....

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75298

jongens een vraagje.
ik heb een redelijk oude pc p3 933 512 sdram geforce 3 ti 200 ik speelde hier altijd quake 3 op en ik moet teogeven dat spel erg owned.
nu is quake 4 ineens uit het niets uitgebracht en het ziet erg geil uit je kan stellen dat mijn penis hier stijf van wordt. er is alleen een probleem; ik ben een student met een bijbaatntje die geen geld heeft voor een p4 met een of andere dkke ati kaart. dus wat ga ik doen? DE XBOX 360 KOPUHHH!
dat is maar 300 euro. Alleen heb ik geen zin om quake 4 met een gamepad te spelen. dus mijn vraag luidt: is quake 4 op de xbox 360 speelbaar met een muis?
en is hij net als met q3 op de dreamcast speelbaar tegen pc spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-05 17:51

jasjenl

Liab A Tymo

Anoniem: 75298 schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 23:18:
nu is quake 4 ineens uit het niets uitgebracht en het ziet erg geil uit je kan stellen dat mijn penis hier stijf van wordt.
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-05 07:36
atmoz schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 22:52:
[...]

Serieus? Echt super sjeise als dat zo is. Waarom maken ze het dashbord dan niet beter? Je hoeft maar een mooie hoge resolutie BMP te gebruiken en het ziet er meteen super uit. Waarom dan zo'n slechte kwaliteit dashbord? ;(

[edit]

Dat is toch het makkelijkste van alles... Stilstaande beelden moeten wat mij betreft echt SUPER :9~ uitzien op de Xbox360. Zeker met die HD resolutie's !!
Ik begin toch een beetje te twijfelen soms. Al heel wat mensen hebben kunnen spelen op de Xbox360, maar ik heb nog nergens kunnen lezen dat het echt super super super geweldig vette kwaliteit is allemaal. Overal lees je: "ja het was echt mooi" en "het ziet wel goed uit". Het valt me een beetje tegen allemaal. Hoe denken jullie hierover?
Weet je nog dat de eerste ps2 games uitkwamen dat iedereen dacht van pfff net ps1 games maar dan net iets mooier? Totdat de tweede en derde wave van games kwamen? Zo ook een wereld van verschil tussen bv splinter cell 1 en 3 op de xbox! Hoeveel mensen hebben een 45+ inch lcd/plasma? ga jij er een kopen? een 32 inch is al 82 cm! Wat een gedoe om niets. Iedereen laat zich zo makkelijk teleurstellen. Ik zeg wacht gewoon even af. Kijk wat de recensies doen van de games. Wacht gewoon rustig af kijk naar de games an ga niet af op iemand die zegt oh.. op mijn 46 inch lcd zag het dashboard er een beetje blokkerig uit (no offense btw). Nou ik kan je vertellen vrijwel alles ziet er iets blokkerig uit op een 46 inch lcd. En om maar iemand te quoten van een bekend xbox forum:

"People are getting too tied up with this "next generation" wording. When the 6800 graphics card came out from nvidia it was classed as a next generation card, no one had a problem with that as it's was twice as fast and had a lot of more and new features than its predecessor. Now we have a console that is around 20 times as fast is it's predecessor with a graphics card that has moved 3 PC generations and the first commercial triple! core processor in the home. Console games showing for the first time ever dashboard multi tasking with a game and literally thousands of on screen NPC's that have yet to be seen in any game to date
No it doesn't have life like graphics and never will have. Who cares? It looks decent to me!
Look at it this way - put a $600 graphics card (7800gtx extreme) in your $1000 PC and load COD2 set all the lighting and AA the same as the xbox (which is all the way up on all settings) and set it to a 720p resolution. Now watch as the $300 console wipes the floor with your PC. Now if that's not next gen I don't know what is."

Ik wil alleen maar zeggen. Laat je niet zo snel teleurstellen door wat mensen die een slechte ervaring hebben. (dashboard blokkerig pffff) De 360 is zijn geld meer dan waard. En vind je hem te duur? Dan koop je hem toch lekker niet. Ook goed. Maar ik weet dat ik ga genieten. Ook al zijn de eerste launchgames wellicht niet helemaal je van het.. Ze maken dan ook nog lang geen gebruik van de kracht van de 360. (gears of war wat er toch wel vrij netjes uitziet draait slechts op 1 core!).

[ Voor 3% gewijzigd door OcNewB op 30-10-2005 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacquesDoekjes
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:20
Anoniem: 75298 schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 23:18:
Alleen heb ik geen zin om quake 4 met een gamepad te spelen. dus mijn vraag luidt: is quake 4 op de xbox 360 speelbaar met een muis?
en is hij net als met q3 op de dreamcast speelbaar tegen pc spelers?
Van geen vraag weet ik zeker het antwoord, maar de goed onderbouwde gedachtes die ik heb zijn alsvolgt:
Neen
Neen

Ten eerste er zal heus wel een muis adapter ooit verschijnen, maar de io die een gamepad levert is een wezenlijk verschil met de io die een muis levert. Dus met een muis spelen zal alsnog
niet vergelijkbaar zijn met het pc werk (dit is iets wat ik bedacht heb, kan er naast zitten).
Maar dan nog, serieus, met een gamepad is niets mis. Het eerste spel wat ik met de xbox controller speelde was Halo, en binnen een half uur was ik volledig omgeschakeld. Het belangrijkste bij de spellen op een console is dat het niet zo zeer meer om preciezie gaat (daar zit een lichte mate van auto aim in) maar meer om tactieken, wat zeer goed uitgewerkt was in Halo.

Wat betreft het spelen tegen pc spelers, ms heeft zijn eigen netwerk xbox live opgezet waar geen pc spelers op kunnen, dus ik neem aan dat de multiplayer quake 4 gewoon tegen andere xbox bezitters is. Daar heeft ook iedereen dezelfde gamepad handicap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:18
Tja, de een wordt opgewonden van een vrouw, de ander van een Game :p

Maaruh, back ontopic :)

De ''Mini Afstandbediening'' die bij de 1e ''Xbox 360 Premium Edition'' Batch zit, is deze Universeel of is dit net zo'n afstandsbediening als de DVD-Remote die je voor de Xbox moest kopen?
Mijn excuses dat ik deze vraag moet stellen, maar ik kan het zo niet terug vinden op de Xbox site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord, voordat je een vraag stelt!