Het is al verholpen, had er gewoon wat dingen afgepleurd en voila
Toch bedankt voor alle tips
Hmmmm.
http://www.precisionmanuals.com/html/747400F.htm
Na het zien van dit loop ik met de gedachte dat de release van de -400 en -400D wel erg imminent is!
Hmmmm #2.
"Royal Air Maroc and Malaysia are on tap. Possible final liveries from me are Northwest Launch livery, Canadian Goose and maybe El Al, time permitting
". Floris zegt dit weekend, wat denken jullie?!
Na het zien van dit loop ik met de gedachte dat de release van de -400 en -400D wel erg imminent is!
Hmmmm #2.
"Royal Air Maroc and Malaysia are on tap. Possible final liveries from me are Northwest Launch livery, Canadian Goose and maybe El Al, time permitting
[ Voor 43% gewijzigd door DutchCommando op 26-07-2005 12:30 ]
Flightsim 2004 (9.1) NL2000 en PMDG vliegtuig.Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 10:50:
is dat een speciale add-on ofzo?
Of hoort dat echt bij FS2004?
Ik weet ook niet waar het vandaan komt.
Enige wat ik denk is dat ik weer extra moet betalen voor de FDutchCommando schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:23:
Hmmmm.
Hmmmm #2.
"Royal Air Maroc and Malaysia are on tap. Possible final liveries from me are Northwest Launch livery, Canadian Goose and maybe El Al, time permitting". Floris zegt dit weekend, wat denken jullie?!
maarja ...
Onderaan de F pagina staat iets van "PMDG 747 Queen of the skies must be installed for this product" Daar begint het al
Ik gok op dit jaar nog

Ik gok op dit jaar nog
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Wat, de F? De -400 en -400D verwacht ik wel zeer binnenkort hoorND schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 17:39:
Onderaan de F pagina staat iets van "PMDG 747 Queen of the skies must be installed for this product" Daar begint het al![]()
Ik gok op dit jaar nog
Ja, "Release Soon" dat heb ik meer ergens gezien 
Kleine impressie Napoli - Lima,

Kleine impressie Napoli - Lima,

He, de Beech B200 met retrofit Garmin 430. Bevalt de combinatie?
RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2
Nieuwe info van PMDG die ingaat op opties, panel lightning en meer: http://forums.avsim.net/d...&topic_id=89052&mode=full
Ja die combi is super ! Zeer goede aanrader voor als je jets ff beu bent. De B200 zonder Garmin is natuurlijk ook leuk.flopdoc schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 22:58:
He, de Beech B200 met retrofit Garmin 430. Bevalt de combinatie?
Ik heb een vraag over het repainten van vliegtuigen.
Ik wil graag een fokker 70 van (Project Fokker PF10070v2) repainten, maar net als bij een aantal andere vliegtuigen kan ik het .BMP bestand, uit de texture map niet openen.
Weet iemand hoe dit kan? en een oplossing hiervoor?
Ik ben er al een tijd mee bezig, om uit te zoeken hoe dit kan, het wil steeds maar niet lukken...
bij voorbaat dank!
Ik wil graag een fokker 70 van (Project Fokker PF10070v2) repainten, maar net als bij een aantal andere vliegtuigen kan ik het .BMP bestand, uit de texture map niet openen.

Weet iemand hoe dit kan? en een oplossing hiervoor?
Ik ben er al een tijd mee bezig, om uit te zoeken hoe dit kan, het wil steeds maar niet lukken...

bij voorbaat dank!
Gelukkig weet ik er zelf geen ruk van, maar waarschijnlijk hebbie hier wat aan;pascald schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 19:58:
Ik heb een vraag over het repainten van vliegtuigen.
..
bij voorbaat dank!
http://forum.projectopens...a23f0e839674&showforum=27
Verwijderd
Lol, de gene die het manual gemaakt heeft, vliegt ook iets van Level-D (zie screenshots).
En ook de melding "do not duplicate" onderaan elke pagina vind ik wel grappig. ;-)
't is geen metzinger manual, maar 382 pagina's is leuk leesvoer.
Maar wachten tot dat ding er nou eindelijk is. Maar ja als de manual er is, zal het vast niet meer lang duren.
En ook de melding "do not duplicate" onderaan elke pagina vind ik wel grappig. ;-)
't is geen metzinger manual, maar 382 pagina's is leuk leesvoer.
Maar wachten tot dat ding er nou eindelijk is. Maar ja als de manual er is, zal het vast niet meer lang duren.
Eerlijk gezegt zie ik niks wat mij aan Level-D doet denken? (Gelukkig maar)Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 12:48:
Lol, de gene die het manual gemaakt heeft, vliegt ook iets van Level-D (zie screenshots).
[ Voor 5% gewijzigd door DutchCommando op 28-07-2005 12:54 ]
Is waarschijnlijk een BMP in DXT formaat. Kun je converteren (en weer terug) met DXTBmp.pascald schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 19:58:
| | | · | | · | | · | | · | | | : | | |·| |·| |·| |·|
Verwijderd
Weet iemand wat er te doen is aan slechte FPS in de cockpit?
Ik heb van buiten het vliegtuig meestal een FPS tussen de 25 en 30, maar in de cockpit rond de 10 slechts, nu denk ik dat dit komt door de gauges, is er iets in te stellen waardoor ik ook in de cockpit betere FPS heb, iets als gauge refreshing rate ofzo? Of is dat niet aan te raden?
Ik heb van buiten het vliegtuig meestal een FPS tussen de 25 en 30, maar in de cockpit rond de 10 slechts, nu denk ik dat dit komt door de gauges, is er iets in te stellen waardoor ik ook in de cockpit betere FPS heb, iets als gauge refreshing rate ofzo? Of is dat niet aan te raden?
Verwijderd
Ik heb nou wat rondjes gevlogen met die LevelD 767.
Opzich vliegt het wel aardig. Maar waar ik alleen tegen aanloop is dat de autoland toch niet helemaal lekker gaat.
Heb een ILS approach gedaan op bijna alle runways @ EHAM nu en ook 1 op LFPG, maar elke keer telt dat ding netjes af van 100 terug naar 10 en dan komt er geen touchdown.
't is niet dat de snelheid te hoog ligt, 145 lijkt me zelfs wat aan de lage kan voor zo'n ding.
Flaps @ 25. Altimiter staat ook goed.
Dus dan maar weer de speedbrakes uitknallen en een harde landing veroorzaken.
Krijg dat ding dus gewoon niet aan de grond met de autoland.
Heb de patch al geinstalleerd, maar hielp ook niet. Meer mensen met dit probleem of doe ik toch iets fout?
Opzich vliegt het wel aardig. Maar waar ik alleen tegen aanloop is dat de autoland toch niet helemaal lekker gaat.
Heb een ILS approach gedaan op bijna alle runways @ EHAM nu en ook 1 op LFPG, maar elke keer telt dat ding netjes af van 100 terug naar 10 en dan komt er geen touchdown.
't is niet dat de snelheid te hoog ligt, 145 lijkt me zelfs wat aan de lage kan voor zo'n ding.
Heb de patch al geinstalleerd, maar hielp ook niet. Meer mensen met dit probleem of doe ik toch iets fout?
In afwachting van z'n grote broer nogmaals de pmdg 737. Van Trondheim naar Stavanger met Norwegian Shuttle. PMDG Livery bij VirtualNorwegian. Trondheim en Stavanger (en alle andere major airports in Noorwegen) zijn ook freeware, zoek op AVSIM naar "Norway Airports 2004".

Kloteklok niet vergeten...

Witte ruitenwissers, PMDG liveryinstaller batchfile vergeten

Oslo op de achtergrond, headerbug vergeten

Kloteklok niet vergeten...

Witte ruitenwissers, PMDG liveryinstaller batchfile vergeten

Oslo op de achtergrond, headerbug vergeten

Post eens een screenie van 767 in autoland @ 200ft RAVerwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 22:35:
Ik heb nou wat rondjes gevlogen met die LevelD 767.
Verwijderd
vliegen jullie met die nieuwe patch eig of nie?(9.1)
of brengt hij meer problemen mee dan hij er oplost?
@ mekkieboek
mag ik ff je email, kzou je iets moeten vragen
bedankt
of brengt hij meer problemen mee dan hij er oplost?
@ mekkieboek
mag ik ff je email, kzou je iets moeten vragen
bedankt
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2005 13:13 ]
Dat mag. Naar moet ik het sturen?Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2005 @ 13:03:
mag ik ff je email
Verwijderd
EHAM, RWY36RDutchCommando schreef op zondag 31 juli 2005 @ 00:39:
[...]
Post eens een screenie van 767 in autoland @ 200ft RA

Verwijderd
@ mekkieboek
mijn mail is nicolas@vanoverbeke.be
str ff mail dan kan ik iets vragen
bedankt heh
mijn mail is nicolas@vanoverbeke.be
str ff mail dan kan ik iets vragen
bedankt heh
Wat is je Vref daar? Want die heb je volgens mij niet geselecteerd.
Verwijderd
Of hij heeft gewoon zijn speed bugs niet ingesteld.
Raar is dat die inderdaad geen touchdown maakt... Zelfs als je landing altitude in de FMC te hoog staat zou approach mode moeten overrulen en alsnog de landing maken.
Werk deze lijst is af als je onder een hoek van 090 aanvliegt op CH voor ILS/NDB approach 06 EHAM:
- Tune ILS radio 110.55
- Set ILS course 061
- Activate approach mode
- Speed 180 knots, flaps 5
- When established, speed 160 knots
- Passing outermarker: gear down, dial FAS in a/t window (Vref+5)
- Flaps according to schedule
Het zou moeten werken zo, zorg ook dat je aan een fuel zit bij landing van ongeveer 13000lbs.
Raar is dat die inderdaad geen touchdown maakt... Zelfs als je landing altitude in de FMC te hoog staat zou approach mode moeten overrulen en alsnog de landing maken.
Werk deze lijst is af als je onder een hoek van 090 aanvliegt op CH voor ILS/NDB approach 06 EHAM:
- Tune ILS radio 110.55
- Set ILS course 061
- Activate approach mode
Het zou moeten werken zo, zorg ook dat je aan een fuel zit bij landing van ongeveer 13000lbs.
- AP triple modeVerwijderd schreef op zondag 31 juli 2005 @ 16:28:
Of hij heeft gewoon zijn speed bugs niet ingesteld.
- Tune ILS radio 110.55
- Set ILS course 061
- Activate approach mode
Los van die speed bugs, moet hij dan een R van referentie V geven in je speedtape.
Verwijderd
gowja beauty:p bestaan mooiere lol
nee nog niet gezien maar ik ben gene pro zoals de meesten hier
nee nog niet gezien maar ik ben gene pro zoals de meesten hier
Verwijderd
Misschien een off-topic vraag, maar doe het toch:
Wat is nou 't verschil tussen Flight Simulator 2004 en X-plane?
Wat is nou 't verschil tussen Flight Simulator 2004 en X-plane?
Nu ook al livereys te downloaden voor de pmdg 747-400 
Volgens mij duurt het nu niet zo lang meer.... jammer dat ik net ff een paar daagjes op vakantie ga
Volgens mij duurt het nu niet zo lang meer.... jammer dat ik net ff een paar daagjes op vakantie ga
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
blader even terug, er is een andere linkVerwijderd schreef op zondag 31 juli 2005 @ 22:55:
btw de link van franco IA traffic werkt niet
Verwijderd
Moet zo'n kist niet gewoon ook kunnen landen zonder dat je iets programmeerd in je FMC?
Heb ik wel vaker gedaan met m'n PMDG, alleen ILS ingesteld in je radio stack, Vor/Loc aan, APP aan, dual AP en gaan. Nooit problemen mee gehad.
Raar dat die LevelD 't dan verprutst.
Of is het juist raar dat die PMDG 't dan wel doet?
Heb ik wel vaker gedaan met m'n PMDG, alleen ILS ingesteld in je radio stack, Vor/Loc aan, APP aan, dual AP en gaan. Nooit problemen mee gehad.
Raar dat Level D 't verprutst.Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 10:23:
Moet zo'n kist niet gewoon ook kunnen landen zonder dat je iets programmeerd in je FMC?
Bij mij vliegt ie ook nog regelmatig de ILS zeer gaar
Verwijderd
Die FTP server van Derice?Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 12:24:
de link van franco Ai op p 14 werkt ook niet
Net voor je getest, kon gewoon downloaden.
Doe een quicksearch in dit topic op Derice?
Verwijderd
Dit kwam ik tegen op het wee wee wee:
Geen zin om via FS2004 je ATC skills te proberen?
Kan nu ook zonder: http://klm-games.jbbe.nl/takeoff/en
Geen zin om via FS2004 je ATC skills te proberen?
Kan nu ook zonder: http://klm-games.jbbe.nl/takeoff/en
Verwijderd
ik vroeg me af is er ergens een map met vliegvelden in europa, ben net terug van vakantie en wou ff rond vliegen in frankrijk, moliets aangezien er veel vliegtuigen vlogen denk ik dat er wel vliegveld dicht bij is (waarschijnlijk vlakbij de grens van spanje
ok ik was een beetje lui na wat zoeken heb ik er een gevvonden bij san sabastian, alleen nu begon ik de vlucht is opeens ALLES helemaal blokkerig alsof ik in software rendering zit ofzo, ik heb het al een tijdje niet meer gespeeld en toen ik het spel startte zei hij completing setup
, kheb een radeon 9500 met de 5.6 cats
ok ik was een beetje lui na wat zoeken heb ik er een gevvonden bij san sabastian, alleen nu begon ik de vlucht is opeens ALLES helemaal blokkerig alsof ik in software rendering zit ofzo, ik heb het al een tijdje niet meer gespeeld en toen ik het spel startte zei hij completing setup

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2005 16:35 ]
Verwijderd
Woei,
Laterop vandaag gaat eindelijk es de releasedatum bekend gemaakt worden van de pmdg747.
http://forums.avsim.net/d...&topic_id=90777&mode=full
Beetje omslachtig allemaal, ze kondigen de release van de releasedate aan, maar whatever, dan weten we in ieder geval waar we aan toe zijn
Laterop vandaag gaat eindelijk es de releasedatum bekend gemaakt worden van de pmdg747.
http://forums.avsim.net/d...&topic_id=90777&mode=full
Beetje omslachtig allemaal, ze kondigen de release van de releasedate aan, maar whatever, dan weten we in ieder geval waar we aan toe zijn
Dat word dus waarschijnlijk early tomorrow morning. Aangezien Randazzo in PST tijdzone woont begint zijn ochtend om 15:00 bij ons (dan is het bij hem 6:00, maar verwacht het maar iets later) 
EDIT: Het is niet de policy van PMDG om een releasedate aan te geven. Misschien komt er wel te staan: "in one minute"?
EDIT: Het is niet de policy van PMDG om een releasedate aan te geven. Misschien komt er wel te staan: "in one minute"?
[ Voor 25% gewijzigd door DutchCommando op 02-08-2005 10:38 ]
Verwijderd
Moet je kijken hoe die site er nu uit ziet! Cool! En origineel! Een 747 die de hele site aan gort vliegt!
Moest eerlijk gezegd wel ff aan 9/11 denken...
De prijs: $54.95. Poeh... was dat al langer bekend eigenlijk...?
De prijs: $54.95. Poeh... was dat al langer bekend eigenlijk...?
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2005 11:39 ]
Het is maar wat in je opkomt...Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 11:37:
Verwijderd
Weet iemand hoe het kan/hoe het opgelost wordt, dat als ik ik/je offline vliegt je niks geen problemen hebt in full screen en windowed mode.
Maar als ik online vlieg en dus SB3 heb lopen naast mijn FS ik in full screen me main panel niet heb werken (of af en toe wel) en in windowed mode (ook in fullscreen) het wel heb werken, maar als ik dan naar een ander venster ga of FS minimaliseer en dan weer FS terughaal en bv me FMC oproep door shift 7 ik eerst weer naar full screen moet en terug voordat ik me FMC zie
Maar als ik online vlieg en dus SB3 heb lopen naast mijn FS ik in full screen me main panel niet heb werken (of af en toe wel) en in windowed mode (ook in fullscreen) het wel heb werken, maar als ik dan naar een ander venster ga of FS minimaliseer en dan weer FS terughaal en bv me FMC oproep door shift 7 ik eerst weer naar full screen moet en terug voordat ik me FMC zie
Lekkere ripoff van AI AardvarkVerwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 11:37:
Moet je kijken hoe die site er nu uit ziet! Cool! En origineel! Een 747 die de hele site aan gort vliegt!

Verwijderd
hmm
alles staat geselecteerd om te downen van derice
maar hij start de donwload niet
ok het werkt, heb net die lijst gedownload, ZIET ER MACHTIG uit, al die luchtvaartmaatschappijen zelfs de charter maatschappijen zittn in dat FRANCO AI packet
echt ongeloofelijk
heb wel een ander probleempje
pmdg 737 werkt niet
eerst zei hij dat het niet ging omwile van die update van fs(9.1),
dan heb ik die update gedeinstaleerd en als ik nu bij vliegtuig type boeing pmdg neem, moet hij ff laden, dan kies ik weer/tijd enzo
daarna fly now
en dan kom ik op bueraublad met dat kadertje van ms send/send not
alles staat geselecteerd om te downen van derice
maar hij start de donwload niet
ok het werkt, heb net die lijst gedownload, ZIET ER MACHTIG uit, al die luchtvaartmaatschappijen zelfs de charter maatschappijen zittn in dat FRANCO AI packet
echt ongeloofelijk
heb wel een ander probleempje
pmdg 737 werkt niet
eerst zei hij dat het niet ging omwile van die update van fs(9.1),
dan heb ik die update gedeinstaleerd en als ik nu bij vliegtuig type boeing pmdg neem, moet hij ff laden, dan kies ik weer/tijd enzo
daarna fly now
en dan kom ik op bueraublad met dat kadertje van ms send/send not
[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2005 15:22 ]
Ik volg je echt niet Iceman, maar ok?
.
[ Voor 98% gewijzigd door Dennis_k op 02-08-2005 17:49 . Reden: foutje ]
PMDG 747-400 release is gelukkig eenvoudig samen te vatten.
ama·teu·ris·tisch (bn.)
1 als van of op de wijze van een amateur
2 [pej.] knoeierig, slecht => dilettanterig, dilettantisch; <=> professioneel
ama·teu·ris·tisch (bn.)
[ Voor 6% gewijzigd door Ensinker op 02-08-2005 18:47 ]
http://www.watbenjedan.nl/
Een prutser!
prut·ser (de ~ (m.), ~s)
1 iem. die erg onhandig en knoeierig werkt => kluns
Een prutser!
prut·ser (de ~ (m.), ~s)
1 iem. die erg onhandig en knoeierig werkt => kluns
Lekker hoor die release van die 747
Half Avsim ligt plat. Als je de 747 wilt kopen, geeft de PMDG site aan dat de pagina niet gevonden kan worden. Het is weer hetzelfde gelazer als met de update van 737NG anderhalf jaar geleden. Inderdaad een stelletje prutsers.

Half Avsim ligt plat. Als je de 747 wilt kopen, geeft de PMDG site aan dat de pagina niet gevonden kan worden. Het is weer hetzelfde gelazer als met de update van 737NG anderhalf jaar geleden. Inderdaad een stelletje prutsers.
Amateuristisch? Omdat www.precisionmanuals.com inmiddels niet meer te bereiken is? ;-)
[ Voor 0% gewijzigd door mekkieboek op 02-08-2005 19:10 . Reden: te laat ]
Niet in de laatste plaats ja.mekkieboek schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 19:10:
Amateuristisch? Omdat www.precisionmanuals.com inmiddels niet meer te bereiken is? ;-)
Verwijderd
@ derice of iemand anders
heb net FRANCO AI gedownload samen met nog iets anders dat in je map zat en dat is GA-AI FRANCO
wat moet ik instaleren eigenlijk? of alletwee?
bedankt cya
heb net FRANCO AI gedownload samen met nog iets anders dat in je map zat en dat is GA-AI FRANCO
bedankt cya
Verwijderd
Ik had mijn credit card gegevens al ingevuld en op continue gedrukt en toen kreeg ik ook een time out. Refreshen had geen zin want toen kreeg andere foutmeldingen. Ik heb wel een bevestiging had per e-mail, dus waarschijnlijk is het al van mijn credit card afgeschreven
. Weet iemand of ik dat ongedaan kan laten maken door Visa? Of kan ik het ergens anders toch downloaden? Ik heb namelijk wel alle gegevens om te valideren en installeren.

rscp1: Ik zit in hetzelfde schuitje inderdaad.
Verwijderd
Fijn is dat. Ik heb ze een email gestuurd. Maar het zal wel een paar dagen duren voordat ik daar een antwoord op krijg, want wij zijn niet de enigen die dit probleem hebben denk ik...DutchCommando schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 19:31:
rscp1: Ik zit in hetzelfde schuitje inderdaad.
Nog een woord:
bit·tor·rent (zn.)
1 methode om grote bestanden te verspreiden onder een groot aantal simultane ontvangers.
bit·tor·rent (zn.)
1 methode om grote bestanden te verspreiden onder een groot aantal simultane ontvangers.
[ Voor 7% gewijzigd door mekkieboek op 02-08-2005 19:49 . Reden: toalfout ]
Het GA-AI Pakket van mij voegt zoals de naam al zegt GA verkeer toe. Kijk hier voor een voorbeeld: http://members.lycos.nl/frankaihost001/ga-ai.htmlVerwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 19:28:
bedankt cya
Dat andere pakket is alleen voor de grote airliners. Zie voor wat erin zit hier: http://members.lycos.nl/frankaihost001/status.html
Je kunt ze allebei los van elkaar installeren
Ik weet niet hoe het zit met de beveiliging die ze bij PMDG gebruiken maar bittorrent is inderdaad hier geschikt voor. Het is volgens mij ook ontworpen om Linux distributies te verspreiden als ik het goed heb.mekkieboek schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 19:43:
Nog een woord:
bit·tor·rent (zn.)
Verwijderd
Wat je wil.Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 19:28:
bedankt cya
Het pakket zelf is van FrankO, dus kan er naast zitten:
Maar GA-AI is voor General Aviation "traffic" de dus wat kleinere kisten enzo.
Het gewone AI pakket is voor vliegend en taxiend verkeer.
Vergeet niet de afcads te installeren anders heb je er niet zoveel aan. Dan is 't vrij rustig overal.
-edit antwoord stond hierboven dus al van de "master" ;-)
Als je pc niet zo snel is (probeer eens een defrag?) dan kan dat best wel even duren ja.Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 20:17:
is da normaal dat FRANCO AI een uur moet instaleren?:s:s:s
en zoveel plaats in neemt
En 't klopt dat het lekker veel vreet. Dat zoiets allemaal uit een installer van een paar 100MB komt blijf ik gaaf vinden.
Afcads, die staan als het goed is ook op de FTP server.Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 20:20:
hmm afcads??
sry ben nieuw
kan je dat ff uittleggen?
Wijst zit eigenlijk vanzelf. D'r zit een readme bestandje bij.
Afcads zorgen ervoor dat je luchthavens wat drukker zijn. Dus meer vliegtuigen aan de gates enzo.
Start FS straks maar eens op zonder en daarna met de extra AFCAD's. Dan zul je het verschil zien.
Als je een pc hebt die niet echt high perfromance is, zou ik het overigens niet echt installeren. Dat vind ie denk ik niet fijn.
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2005 20:25 ]
Verwijderd
hmm afcads??
sry ben nieuw
en die GA AI is dat nodig? of niet? want als het gewoon stilstaat neemt dan dan bv plaatsen af van de gewone AI, of komt er met die GA AI nog meer vliegtuigen bij??
sry ben nieuw
en die GA AI is dat nodig? of niet? want als het gewoon stilstaat neemt dan dan bv plaatsen af van de gewone AI, of komt er met die GA AI nog meer vliegtuigen bij??
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2005 20:22 ]
Verwijderd
Zie ook hierboven.Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 20:20:
hmm afcads??
sry ben nieuw
En dat GA, wat je dus zelf wil, zeker als je pc het aankan is het wel leuk om erbij te hebben.
Dan staat er tenminste iets op je luchthaven. Niet alleen maar van die grote bakken.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2005 20:25 ]
Verwijderd
ok bedankt alletwee voor de hulp
THANKS
kga ff proberen en kijken of die afcads of je server staat
THANKS
kga ff proberen en kijken of die afcads of je server staat
Verwijderd
Ik heb in mijn FS map alleen deze 3:
Traffic.bgl
Traffic_GA.bgl
Traffic_IWI4_GA.bgl
geen andere files die beginnen met traffic.
Traffic.bgl
Traffic_GA.bgl
Traffic_IWI4_GA.bgl
geen andere files die beginnen met traffic.
Verwijderd
sry dat ik nog iets vraag
waar moet ik die afcads unzippen???
thanks
ok kheb het in addon scenery gezet en dan trug scenery
heb daarnet fs opgestart en met die geinstalde afcads zie ik dus geen verschil dan vroeger
dus graag iemand die zegt waar ik ze moet installen
bedankt
waar moet ik die afcads unzippen???
thanks
ok kheb het in addon scenery gezet en dan trug scenery
heb daarnet fs opgestart en met die geinstalde afcads zie ik dus geen verschil dan vroeger
dus graag iemand die zegt waar ik ze moet installen
bedankt
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2005 21:39 ]
Verwijderd
Je afcad(s) zet je neer in "waar je fs9 staat"\FS9\Addon Scenery\scenery
Dat is alles!
Je ziet meteen of het "werkt" als je FS opstart aangezien íe z'n sceneries aanpast en daardoor langer opstart als je ze dan hebt geinstaleerd.
Suc6!
Dat is alles!
Je ziet meteen of het "werkt" als je FS opstart aangezien íe z'n sceneries aanpast en daardoor langer opstart als je ze dan hebt geinstaleerd.
Suc6!
Verwijderd
der is wat meer volk
en tis schitterend om al die vliegtuigen te zien van die maatschappijen
heb daarnet die GA gedownload en getest maar nog niet gezien op brussels national ms omdat ik aan de gate staat
maar een andere vraag
de schaduwen van de vliegtuigen zijn VEEL TE groot. lelijk zefls
nog mensen met dat probleem?
BTW ALLEMAAL BEDANKT voor jullie hulp
heb daarnet die GA gedownload en getest maar nog niet gezien op brussels national ms omdat ik aan de gate staat
maar een andere vraag
BTW ALLEMAAL BEDANKT voor jullie hulp
Verwijderd
wrom vind je dat? beetje onderbouwing op zn tijd is nooit verkeerd heGilly schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 18:47:
PMDG 747-400 release is gelukkig eenvoudig samen te vatten.
ama·teu·ris·tisch (bn.)
Verwijderd
Dat je die onderbouwing nog nodig hebtVerwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 07:39:
[...]
wrom vind je dat? beetje onderbouwing op zn tijd is nooit verkeerd he

Met de release van de PMDG 737-600/700 en later de 800/900 kwam het bij PMDG ook als een verrassing dat er zoveel belangstelling was. Beide keren lag de server plat en was het onmogelijk om hem aan te schaffen. Een keer kan gebeuren maar daarna moet je daar toch wel van te voren op inspelen.
Verder is het natuurlijk ook heel stom dat er veel mensen uiteindelijk de 747-400 hebben weten te kopen maar waarbij vervolgens nooit een download link komt.
Ik zal straks nog wat internal shots plaatsenVerwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:03:
@ ducth commando
is dat die nieuwe pmdg 747??
zo ja very nice
In volledige grootte en daarom clickable, eerst een RTO, dan een T/O voor een aantal circuitjes op het veld.
1035664 - [FS200x] Vragen en mooiste screenshots, deel 74 | ||
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
[ Voor 4% gewijzigd door DutchCommando op 03-08-2005 17:21 ]
Verwijderd
zalig , echt schitterend
kzie zelfs dat er wijzeers (schermpjes) voor temperatuur en geardoors en wa is het nog allemaal.
kan ik hieruit besluiten dat pmdg veel realistischer is dan de gewone fs?
wss ook moelijker?
kzie zelfs dat er wijzeers (schermpjes) voor temperatuur en geardoors en wa is het nog allemaal.
kan ik hieruit besluiten dat pmdg veel realistischer is dan de gewone fs?
wss ook moelijker?
Nog ééntje dan om het af te leren:
een visual approach gebeuren dinges :0

Edit: oops, stby altimeter vergeten goe te zetten ;P
Goeie morgen (edit2), als ik flaps 25 speed doe dan moet ik ook wel flaps 25 instellen
een visual approach gebeuren dinges :0

Edit: oops, stby altimeter vergeten goe te zetten ;P
Goeie morgen (edit2), als ik flaps 25 speed doe dan moet ik ook wel flaps 25 instellen

[ Voor 51% gewijzigd door DutchCommando op 03-08-2005 13:03 ]
GA zie je inderdaad niet overal. Volgens mij is het grootste deel in Amerika te vinden.Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 22:14:
der is wat meer volk
maar een andere vraag
BTW ALLEMAAL BEDANKT voor jullie hulp![]()
Schaduwen te groot? Ik denk dat dat door de tijd van de dag komt en dat is gewoon het probleem van FS
DutchCommando van mij mogen je tumbnails wel wat groter
Overigens vind ik die KLM texture wel erg saai. Zoiets kan iedereen maken in MS Paint (NOFI)... Beetje dirt en heel wat minder glans doet wonderen
Hoe is ie verder die PMDG 747?
Tzijn standaard abo tumbnails, geen zin om daar aan te prutten. Ik zet pics neer in hoge resolutie dus klikken is sowieso advicedThe_FrankO schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 13:46:
[...]
DutchCommando van mij mogen je tumbnails wel wat groterZe zijn zo klein dat ik er wel op moet klikken om te kunnen zien wat het is
Overigens vind ik die KLM texture wel erg saai. Zoiets kan iedereen maken in MS Paint (NOFI)... Beetje dirt en heel wat minder glans doet wonderenKleur blauw van de KLM op de staart is volgens mij ook niet de juiste.
Hoe is ie verder die PMDG 747?
Ik vind de KLM livery ook maar twijfelachtig inderdaad. De kleur blauw op de staart lijkt niet te kloppen en het is bietje brak
De PMDG 747 is verder fantastisch, interactie tussen verschillende systemen is heel duidelijk en het klopt gewoon! Één klein dingetje is wel op te merken m.b.t. ALT HOLD. (gaan we weer). Bij lage snelheden en het veranderen van de flaps gebeurt het zo af en toe dat deze net iets deviate van de altitude (max van 40ft oid), hij gaat wel netjes terug.
Wat?? De luchtballonen of de ontploffing bij de deurtjarde schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 00:51:
Heb ik weer. Net weg van EHAM..
[afbeelding]
Vond het wel grappig.. Nog nooit gezien.
Heeft iemand enig idee wanneer Flight Simulator 2006 uitkomt? Meestal toch aan het einde van het jaar?
[ Voor 63% gewijzigd door PWM op 03-08-2005 14:35 ]
Ik verwelkom u bij de les over lichten.
WING lights
Ik had vraagje weet iemand hoe je tijdens een landing die hoops moet aan zetten met welke knop ?
Want ik hoor wel is van land op ILS Runway 27 maar hoe kan ik weten welke baan dat is ?
Ik dacht door die hoops of weet iemand een andere manier ?
Alvast bedankt,
Want ik hoor wel is van land op ILS Runway 27 maar hoe kan ik weten welke baan dat is ?
Alvast bedankt,
Verwijderd
Kan aan mij liggen, maar what the fuck is 'hoops'Nevels schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 17:37:
Ik had vraagje weet iemand hoe je tijdens een landing die hoops moet aan zetten met welke knop ?
Alvast bedankt,
Banen worden omschreven aan de richting waar ze in liggen, pas ook al gezegd meen ik mij te herinneren, dus je zoekt maar ff
27 is dus tussen hdg 265 en hdg 274 (VUISTregelen, KAN anders zijn, maar neem van mij aan dat het bij 98% van de banen klopt, en het anders niet meer scheelt dan 5 graden).
Hoe issie met het volgen van (scherpe) bochten tijdens lnav? Met de lds767 lijkt het af en toe of de piloot toeterzat is.DutchCommando schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 13:57:
en het klopt gewoon! Één klein dingetje is wel op te merken m.b.t. ALT HOLD. (gaan we weer). Bij lage snelheden en het veranderen van de flaps gebeurt het zo af en toe dat deze net iets deviate van de altitude (max van 40ft oid), hij gaat wel netjes terug.
Kan ik niks over zeggen. Ik ben van EHAM naar LFLX gevlogen zonder echt scherpe bochten in de route te hebben. Op dit moment sta ik nog altijd op LFLX voor touch & go, landing, failure practice etc.mekkieboek schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 19:42:
[...]
Hoe issie met het volgen van (scherpe) bochten tijdens lnav? Met de lds767 lijkt het af en toe of de piloot toeterzat is.
Hoops: bedoel ik mee van die gele rondjes waar je door heen moet vliegen tijdens een oefen landing,Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 17:39:
[...]
Kan aan mij liggen, maar what the fuck is 'hoops'
Banen worden omschreven aan de richting waar ze in liggen, pas ook al gezegd meen ik mij te herinneren, dus je zoekt maar ff
27 is dus tussen hdg 265 en hdg 274 (VUISTregelen, KAN anders zijn, maar neem van mij aan dat het bij 98% van de banen klopt, en het anders niet meer scheelt dan 5 graden).
"27 is dus tussen hdg 265 en hdg 274 "
Hoe weet je dat ?
Ik ben nog maar een beginner ,
En ik zal binnenkort nog is dit hele topic doornemen dat zal wat tijd kosten maar als ik het maar vind!
AfrondenNevels schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 20:12:
[...]
Hoops: bedoel ik mee van die gele rondjes waar je door heen moet vliegen tijdens een oefen landing,
"27 is dus tussen hdg 265 en hdg 274 "
Hoe weet je dat ?
Ik ben nog maar een beginner ,
En ik zal binnenkort nog is dit hele topic doornemen dat zal wat tijd kosten maar als ik het maar vind!
265 word [27]0
274 word [27]0
275 word [28]0
180 word [18]0
Dan kan de baan nog links rechts of in het midden liggen:
18L 18C 18R
Verwijderd
kheb daarnet die edit voicepack geinstaleerd?
is dat eig nodig?
veel verschil heb ik eig niet
of wat doet dat precies?
2de punt:
die afcads werken schitterend, lekker veel volk op de baan
maar euh wrm vertrekt iedereen bv in Brussel op runway 2, allemaal!
3de vraag bijna alle vliegtuigen die willn taxi'en zeggen information quebec. wat wilt dat zeggen
is dat eig nodig?
veel verschil heb ik eig niet
of wat doet dat precies?
2de punt:
die afcads werken schitterend, lekker veel volk op de baan
maar euh wrm vertrekt iedereen bv in Brussel op runway 2, allemaal!
3de vraag bijna alle vliegtuigen die willn taxi'en zeggen information quebec. wat wilt dat zeggen
Het is idd meestal gebaseerd op magnetische heading.DutchCommando schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 20:15:
[...]
Afronden
265 word [27]0
274 word [27]0
275 word [28]0
180 word [18]0
Dan kan de baan nog links rechts of in het midden liggen:
18L 18C 18R
Als je 4 parallele runways hebt krijg je 17L, 17R, 18L, 18R. Of met 19L en 19R. Dan klopt de magnetische heading niet meer, maar je kan er wel van uit gaan dat het daarop gebaseerd wordt
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
We moeten het niet te moeilijk maken voor de beginner dudeBolk schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 20:26:
[...]
Het is idd meestal gebaseerd op magnetische heading.
Als je 4 parallele runways hebt krijg je 17L, 17R, 18L, 18R. Of met 19L en 19R. Dan klopt de magnetische heading niet meer, maar je kan er wel van uit gaan dat het daarop gebaseerd wordt
Dit topic is gesloten.