[Multiplatform] Unreal Tournament 3 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 10.068 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Unreal Tournament 2007 to arrive in March 07
WE HAVE to disappoint all of you who have expected the mighty Unreal Tournament 2007 as a Yuletide present. As game development is a tricky thing and as things often get delayed we regret to inform you that the game will be pushed back at least for a quarter.

We all expected to see the game in November/December, in time for the famous Santa Claus with his equally famed reindeers to drop it into your stockings before Yule time but now we know it is not going to happen.

We heard that the new date now aims for March 2007 and let's hope that is the final one. Lack of this game will affect a lot of people a lot but I guess that Epic didn’t delay things for the fun of it. There is a lot in stake for many as Unreal Tournament 2007 is about to push a few boundaries. It is hard to make a game and those guys are doing a heck of a good job.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:09
Hacku schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 12:56:
Unreal Tournament 2007 to arrive in March 07

[...]
Inderdaad een grote teleurstelling (:(), maar des te groter wordt de kans dat Unreal Tournament 2007 een beter ''afgewerkt'' product zal worden.

Let's just hope for that! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-08 11:25
Epic had toch een overeenkomst met Midway dat ze het spel af wilden hebben, hoe lang het uitstellen ook zou duren. Dit is dus 't resultaat :P
Ach, ik vind 't niet erg, meestal krijg je tijdens kerst altijd een hele rits games, maar in de lentemaanden geen een. Dus dit is weer een mooie opvulling. :)

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

't Heet UT2k7, dus verwacht ook dat het in dat jaar uitkomt. Helaas nog wel iets langer wachten maar ach, ik heb er hoop op dat dit alleen maar ten goede komt voor de game. 't Is niet zoals GSC Game-world doet met Stalker.

Moeten we alleen wel langer wachten op een spel waarvan je zeker weet dat de UE3 engine goed benut wordt. :( Ik ga een kalender bijhouden, ik kan niet wachten. :P

[ Voor 10% gewijzigd door Bleet op 10-06-2006 22:53 ]

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Je kan ook Gears of War kopen, da's het eerste spel wat de U3 engine gaat gebruiken.

En trouwens, UT2k4 kwam in 2003 uit, dus mijn verwachtingen waren eigenlijk dat UT2k7 ook zo rond april 2006 uitkwam, helaasch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Kazu schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 23:42:
Je kan ook Gears of War kopen, da's het eerste spel wat de U3 engine gaat gebruiken.

En trouwens, UT2k4 kwam in 2003 uit, dus mijn verwachtingen waren eigenlijk dat UT2k7 ook zo rond april 2006 uitkwam, helaasch...
Ik kan mijzelf herinneren dat Unreal Tournament 2004 rond maart 2004 in de winkels lag, maar ik kan het ook fout hebben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 19:57:
hey allemaal ik ben nieuw met unreal tournament. ze zeggen dat unreal tournament 2007 op het unreal 3 engine draait.

wat is dat unreal 3 engine zit dat al bij de cd-rom ingegrepen of moet je dat ergens downloaden

p.s. ik hen nog geen een unreal tournament :*)
Dit vind ik toch wel een van de meest grappige vragen die ik ooit op GoT heb gelezen :D

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op zondag 11 juni 2006 @ 01:29:
[...]

Dit vind ik toch wel een van de meest grappige vragen die ik ooit op GoT heb gelezen :D
:')

Ik baal ergens wel een beetje van al die grote veranderingen, want ik zit nou niet echt breed met het geld en ik weet zeker dat ik hier een bak voor nodig heb.... en die heb ik niet.. dus het zal wel weer krap worden qua graphics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Yonix schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 23:55:
[...]

Ik kan mijzelf herinneren dat Unreal Tournament 2004 rond maart 2004 in de winkels lag, maar ik kan het ook fout hebben :p
Krijg nou wat, je hebt nog gelijk ook, mijn fout :D

Ik word oud :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Kluk-Kluk schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 21:28:
[...]

Jij speelt (uit principe) dus ook geen Starforce beveiligde games? ...... Ik dacht niet dat dat soort mensen er nog waren.....

Maar even on-topic, gaat de nieuwe UT eigenlijk wel SF gebruiken ?? Ik denk het niet ........ Denk dat ze (net als Sony) de fout ondertussen wel ontdekt hebben :)

edit:

En ik koop veel games, maar de games die bekend staan als "Starforce Secured" laat ik links liggen .......
Ja hoor, er zijn nog genoeg mensen die dat niet doen, ik ben daar ook één van.
Maar heel misschien hebben we geluk, Rise&Fall Civilizations At War is uitgegeven door Midway, maar zonder enige beveiliging. Hoe dan ook, ik wacht eerst wel af wat ze er op zetten voordat ik wat aan ga schaffen :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

't is altijd al hun policy geweest om een game pas uit te brengen als die af is; het gevreesde "when it's done!". Ik voorzie al weer een hele reeks flauwe "give us teh demo!" plaatjes ...

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-08 09:48
FnF schreef op zondag 11 juni 2006 @ 07:21:
[...]

Ja hoor, er zijn nog genoeg mensen die dat niet doen, ik ben daar ook één van.
Maar heel misschien hebben we geluk, Rise&Fall Civilizations At War is uitgegeven door Midway, maar zonder enige beveiliging. Hoe dan ook, ik wacht eerst wel af wat ze er op zetten voordat ik wat aan ga schaffen :)
Hoe weet jij of RaF beveiliging heeft, het spel is nog niet uit.

Overigens hebben enkele reviewers (in de US) het spel al en die zeggen dat er de laatste StarForce op zit :r

Als jij aanwijzingen hebt dat hier het spel onbeveiligd is, moet je 't effe, zeggen, dan koop ik hem toch.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Breepee schreef op zondag 11 juni 2006 @ 13:39:
[...]

Hoe weet jij of RaF beveiliging heeft, het spel is nog niet uit.

Overigens hebben enkele reviewers (in de US) het spel al en die zeggen dat er de laatste StarForce op zit :r

Als jij aanwijzingen hebt dat hier het spel onbeveiligd is, moet je 't effe, zeggen, dan koop ik hem toch.
De Duitse versie had geen beveiliging, maar alle andere landen hebben wel een Starforce beveiliging.
Dus UT2007 zal ook maar aan mijn neus voorbij moeten gaan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

FnF schreef op maandag 12 juni 2006 @ 08:17:
[...]

De Duitse versie had geen beveiliging, maar alle andere landen hebben wel een Starforce beveiliging.
Dus UT2007 zal ook maar aan mijn neus voorbij moeten gaan :'(
Zouden we ze nog kunnen overtuigen om geen Starforce te nemen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:20
UT heeft toch nooit copyprotection gehad? dus waarom nu ineens wel? Epic heeft echt wel zoveel macht dat ze zelf bepalen hoe en wat er op de DVD komt te staan hoor dus ik zou me maar geen zorgen maken. Misschien kunnen we dan nu ook weer over het spel praten ipv over de copyprotection? :z

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

eghie schreef op maandag 12 juni 2006 @ 09:38:
Misschien een domme vraag, maar hoe weten jullie altijd welke beveiliging een game gebruikt? :? Vraag me nu dus ook af, hoe jullie zo zeker zijn, dat UT2007 StarForce gaat gebruiken voor beveiliging? :?
Ramon de Jesus schreef op maandag 12 juni 2006 @ 09:49:
UT heeft toch nooit copyprotection gehad? dus waarom nu ineens wel? Epic heeft echt wel zoveel macht dat ze zelf bepalen hoe en wat er op de DVD komt te staan hoor dus ik zou me maar geen zorgen maken. Misschien kunnen we dan nu ook weer over het spel praten ipv over de copyprotection? :z
De allereerste UT (UT99 bedoel ik) heeft bij de lancering SafeDisc gehad als beveiliging, had daar toen een programma'tje voor die de beveiliging er af kon halen. Later, met patch 436 hebben ze de beveiliging er uit gehaalt.

Idem bij UT2003, UT2004 weet ik niet zeker...

offtopic:
Jow Ramon, alles goed? :9 Oud klasgenootje hier van HU... :+

[ Voor 50% gewijzigd door CH4OS op 08-12-2006 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

eghie schreef op maandag 12 juni 2006 @ 09:38:
[...]

Dan zullen we met z'n allen MidWay een brief moeten sturen, maar ik reken er niet op dat we ze kunnen overtuigen.
GJ-tje schreef op maandag 12 juni 2006 @ 10:18:
[...]
Misschien een domme vraag, maar hoe weten jullie altijd welke beveiliging een game gebruikt? :? Vraag me nu dus ook af, hoe jullie zo zeker zijn, dat UT2007 StarForce gaat gebruiken voor beveiliging? :?
[...]
De allereerst UT (UT99 bedoel ik) heeft bij de lancering SafeDisc gehad als beveiliging, had daar toen een programma'tje voor die de beveiliging er af kon halen. Later, met patch 436 hebben ze de beveiliging er uit gehaalt.

Idem bij UT2003, UT2004 weet ik niet zeker...

offtopic:
Jow Ramon, alles goed? :9 Oud klasgenootje hier van HU... :+
MidWay gebruikt altijd Starforce bij de games die ze uitbrengen, niemand verwacht dat ze Unreal Tournament 2007 over gaan slaan, tenzij Epic zo veel inbreng heeft, dat ze er van af kijken, maar ik reken er zeker niet op.

Verder komt UT2007 zeer waarschijnlijk in Maart 2007 uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

FnF schreef op maandag 12 juni 2006 @ 10:29:
MidWay gebruikt altijd Starforce bij de games die ze uitbrengen, niemand verwacht dat ze Unreal Tournament 2007 over gaan slaan, tenzij Epic zo veel inbreng heeft, dat ze er van af kijken, maar ik reken er zeker niet op.
Dan nog blijft eigenlijk mijn vraag open, hoe weten jullie zo zeker dat iemand een bepaalde beveiliging gebruikt? Waar haal je dat bijvoorbeeld vandaan? ;)
Verder komt UT2007 zeer waarschijnlijk in Maart 2007 uit.
Dat zou wel mooi zijn, alhoewel eerder natuurlijk leuker is :9
Heb ik tenminste ook nog tijd om eerst een nieuwe PC aan te schaffen :+

Desalniettemin, zal ik een van de eersten zijn die 'm gelijk koopt :9

[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 12-06-2006 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GIEF me spell :P

Dit spel is weer een leuke editie van de Ut versies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Dark
  • Laatst online: 10-08 13:45

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

Als ze de demo dan maar zo rond kerst uit brengen dan hebben we toch nog een leuk "cado" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
ietsje eerder mag ook wel... anders heb ik niks te doen in mijn vakantie :P

Ik heb echt zin in dit spel, heb ut2004 ook en dat vind ik toch wel één van de beste spellen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:04
Het zit er dik in dat er een Linux- en misschien zelfs een Macversie uitkomen, dus hoe waarschijnlijk acht je het dan dat ze StarForce zullen gebruiken... :?

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Mr_Dark schreef op maandag 12 juni 2006 @ 10:37:
Als ze de demo dan maar zo rond kerst uit brengen dan hebben we toch nog een leuk "cado" :D
Mochten ze toch dat domme StarForce gaan gebruiken moeten ze het niet in hun hoofd halen het ook in de DEMO te rammen zoals sommige ontwikkelaars doen momenteel :|

* nero355 verwacht een StarForce vrije UT en geweldige gameplay en graphics as always :*)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-06 01:32

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Jammer dat er al een UE3.0 demo uit is, die enkel werkt op Intel-platformen...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UT 2007 zal zeker geen starforce gaan gebruiken omdat het mensen toch een serial nodig hebben en het spel zullen kopen. Bovendien is starforce ook bij uitgevers een beetje in ongenade geraakt.

Ik vrees trouwens dat ut2007 gaat tegenvallen, werd een beetje somber over het multiplatform gebeuren door een interview dat de gameplay aangepast (lees langzamer) gaat worden om het met een gampad speelbaar te maken. zonde :'( Ut zwicht voor het grote geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-08 08:16
Wat boeit het nou of deze game Starforce gaat gebrukuiken of niet, voordat je heb kan kopen in de winkels is er al een reloaded crack te vinden :P

Dan koop je hem gewoon alsnog en dan laat je die verotte dvd lekker in het doosje en gebruik je alleen de serial key. Zo heb ik het gedaan met UT2004..

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-08 09:48
Sluuut schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 20:48:
Wat boeit het nou of deze game Starforce gaat gebrukuiken of niet, voordat je heb kan kopen in de winkels is er al een reloaded crack te vinden :P
Dat valt dus smerig tegen met die nieuwe StarForce ;) UT is een grote naam, dus in dit geval zal het meevallen met het tempo, maar 't is tegenwoordig echt stukken lastigeren dan vroegah...

Beter om die zooi er gewoon niet op te hebben, ook als je hem koopt is het gewoon veel beter niet de heel tijd die CD erin te hoeven schuiven.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Ik las gisteren ergens op een editing site dat de Unreal Engine 3.0 ZELF een low-poly model uit zou kunnen poepen. Ik ben er nogal skeptisch in, het zou fantastisch zijn als het kon, maar ik denk dat een engine nooit die inzichten heeft die een 3d artiest wel zou hebben...

Ik ben nu de site aan het bouwen voor de mod waar ik al een hele tijd over droom, tis slechts een plaatje, moet het geheel nog functioneel maken natuurlijk. Desalnietemin een sfeerimpressie:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nol/mod-site-logo3.jpg

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Laatst online: 22:01

Sorcerer8472

Mens sana?

Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 20:40:
UT 2007 zal zeker geen starforce gaan gebruiken omdat het mensen toch een serial nodig hebben en het spel zullen kopen. Bovendien is starforce ook bij uitgevers een beetje in ongenade geraakt.

Ik vrees trouwens dat ut2007 gaat tegenvallen, werd een beetje somber over het multiplatform gebeuren door een interview dat de gameplay aangepast (lees langzamer) gaat worden om het met een gampad speelbaar te maken. zonde :'( Ut zwicht voor het grote geld.
UT99 was ook langzamer dan UT2k3/UT2k4 en dat was imo ook de reden dat UT99 leuker was: je kon nét wat meer denken over wat je ging doen. Ben benieuwd!

Ben ook benieuwd naar die poly-verlaging door de UT2k7-engine en imo kan het wel met software; je kunt immers ook afbeeldingen/geluiden zo comprimeren dat ze minder ruimte innemen maar dan wel op een lossy-manier die niet heel hinderlijk is...

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

UT99 was idd trager, men schijnt die snelheid weer als leidraad te gebruiken deze keer.

Neemt niet weg dat het spel het nu puur moet hebben van naam en nieuwe engine, speeltechnisch is het alleen meer van hetzelfde (en ik vreet het soepeltjes, want vind het nog steeds 1 van de betere franchises).

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

skullsplitter schreef op zondag 25 juni 2006 @ 23:30:
UT99 was idd trager, men schijnt die snelheid weer als leidraad te gebruiken deze keer.

Neemt niet weg dat het spel het nu puur moet hebben van naam en nieuwe engine, speeltechnisch is het alleen meer van hetzelfde (en ik vreet het soepeltjes, want vind het nog steeds 1 van de betere franchises).
Nou, ik geef ze nog een kans. Lagere snelheid + wat van die originele elementen en het moet een goede game kúnnen worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Ik koop hem alleen al om de mod-mogelijkheden...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-08 14:46
Hardwarematige physics processor

Weet iemand waarom de PPU bij UT2007 wordt toegepast? Want ik wil de kaart misschien kopen icm met UT2007 maar volgens mij is unreal hier veel te snel voor. Het is toch meer snel schieten en weg rennen. Bij FEAR neem je rustig de tijd dus let je er beter op.

Wat zeggen jullie ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
De physics engine in de Unreal 3 engine is echt gigantisch qua berekeningen. Jaartje terug heb ik 'ns zo'n filmpje gezien wat hij allemaal kon en daar sta je echt versteld van.
Kan me voorstellen dat Epic en Midway gekozen hebben om de PPU te ondersteunen om de overige hardware te ontlasten van deze berekeningen.

Keus ligt bij jezelf denk ik, die berekeningen gebeuren, of je er nou snel langs loopt of langzaam, ze vínden plaats. Dus een PPU als extra 'rekenhulpje' kan wel handig zijn imho.
Ware het niet dat de prijs nogal hoog is (vind ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Geld maakt niet uit maar hoe zie jij het voor je dan? Unreal is toch snel of wordt het goed gebruikt bij onslaught?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Dark

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

Versteegrob schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 20:03:
Geld maakt niet uit maar hoe zie jij het voor je dan? Unreal is toch snel of wordt het goed gebruikt bij onslaught?
Denk dat het vooral gebruikt gaat worden in de nieuwe game-mode aangezien daar de mappen 4x(?) zo groot zijn als een Onslaught map. Dan heb je natuurlijk veel meer kans dat je in de verte grote explosies e.d. ziet gebeuren.

Ik zou zeggen.. wacht eerst is af hoe UT gaat lopen op je comp en wacht de reviews af waarbij ze een PPU gebruikt hebben om te kunne zien of je het nodig gaat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Versteegrob schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 17:07:
Hardwarematige physics processor

Weet iemand waarom de PPU bij UT2007 wordt toegepast? Want ik wil de kaart misschien kopen icm met UT2007 maar volgens mij is unreal hier veel te snel voor. Het is toch meer snel schieten en weg rennen. Bij FEAR neem je rustig de tijd dus let je er beter op.

Wat zeggen jullie ervan.
Misschien is het interessant om deze review eens te lezen over de AGEIA PhysX Psysics Processing Unit (PPU) te lezen: - Klik

Ook volgen twee links naar Tech Demos van de Unreal 3.0 Engine, waarin je kunt zien op welke manier(en) een PPU kan worden toegepast in een Game als Unreal Tournament 2007.

- Unreal 3.0 Engine Tech Demo
- Unreal 3.0 Engine Tech Demo (E3 2004)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Die ppu is zo'n grote onzin. Daar laatst ook van bekend dat die Ageia demo's softwarematig gelockt waren maar in principe gewoon te draaien zijn zonder ppu. Hebben ze daarna een patch erin gezet om dat weer recht te zetten maar heel verdacht was er geen verschil tussen ppu en zonder ppu. Ik zou het gewoon houden op multithreaded support voor je physics. Je dualcore kan dat makkelijk aan.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Dark

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

Ik lees dit net op gamespot: http://www.gamespot.com/news/6154971.html

Confirmed: No Unreal Tournament 2007 till 2007
"Right now, UT 2007 (PC) is slated to hit in the first half of 2007," the spokesperson told GameSpot. When it was announced in May 2005, the game had a broad "2006" release date. Since then, it has moved to a broader "winter" release window, which traditionally extends into the first few months of the following year. The new release window means the game could conceivably not ship until June 2007.
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:02

Vrijdag

De Zwarte

Mr_Dark schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 11:58:
Ik lees dit net op gamespot: http://www.gamespot.com/news/6154971.html

Confirmed: No Unreal Tournament 2007 till 2007

[...]

:(
Dan heb ik nog genoeg tijd om te sparen voor een nieuwe pc :Y)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Dark

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

Daar heb je dan eigenlijk wel weer gelijk in :P

maar goed misschien dat ze de demo dan nog dit jaar vrijgeven, iig hoop ik dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-08 22:21

SG

SG surft naar info hardewaren

CyberAmp schreef op maandag 31 juli 2006 @ 18:47:
Die ppu is zo'n grote onzin. Daar laatst ook van bekend dat die Ageia demo's softwarematig gelockt waren maar in principe gewoon te draaien zijn zonder ppu. Hebben ze daarna een patch erin gezet om dat weer recht te zetten maar heel verdacht was er geen verschil tussen ppu en zonder ppu. Ik zou het gewoon houden op multithreaded support voor je physics. Je dualcore kan dat makkelijk aan.
Ach je heb de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.

Ja dat is bekend dat de klok, eh de software mode ook goed loopt. In releases tot R35
Maar dan nu de klepel.
In software mode zijn twee zware physX features disabled die nu wel enabled kunnen zijn sinds Release R36. En dus nu wel in software geactiveerd kunnen worden en dan heel belangrijk de frame rate naar 'n slide show trekken.

Bij de Ageia driver zit ook zo'n box demotje en die draaied ook evenhard met of zonder PPU erin.
Iedereen met Graw draaied dit dus in software mode omdat bij graw altijd de ageia drivers worden mee geinstaleerd. Op enkele PPU eigenaren na die wel hardware ondersteunend kunnen draaien.

Maar er zijn meer Features zoals Fluids en cloths. Die veel zwaarder zijn.

En dit gaat dan Om Cell Factor: Combat Training. Tis maar 'n demo. Er zijn plannen om 'n full retailgame te maken van CellFactor met desructable enviorment.

Dan voor UT2007 Zal Epic vooral in die game voornamelijk voor de effects Physics gaan. Gameplay physX zoals in Cellfactor misschien voor enkele Speciale mappen die PPU eisen.

Daarbij heeft CellFactor zo'n UT achtige gameplay.

Met die cloth feature is het bijvoorbeeld mogelijke 'n map met wat leger tenten te bouwen waarbij de tenten realisticher op gun fire reageren. in Cell Factor en of ook UT2007 mogelijk.

Voor het aan flarden schieten van die grote flag heb je toch well 'n PPU voor nodig dus ook die voor 'n map met tenten.

Gameplay physics zal niet snel in een retailgame geimplementeerd worden. Effectphysics des te meer. Omdat Gameplay physics online connectie belasting vergroot. CellFactor was als demo oorspronkelijk bedoeld voor LAN. Door invloed op gameplay moet devs de PPU audience en software audience op servers scheiden door de gameplay verschill waar effects Physics geen alst van hebben. Ook invloed op Pathing in destructable enviorments heeft en daarnaast alles wat physics ondergaat ook in de level design ook elk object dat aan physx onderhevig moet zijn, zijn specifieke PhysX attributen moet krijgen. Veel meer werk dus voor de Dev's

Ja Ut2007 brengt 'n erg Modificeerbare Unreal3 engine met zich mee.
Waar Cellfactor demo R36 de Reality engine mee brengt en ook de Reality Builder. Een level designtool.
'N modificeerbare demo. :)

How er dus rekening mee dat veel PPU review al ondertussen achterhaald zijn en dat de situatie zoals het ervoorstaat voor PPU maandelijks kan veranderen. Ook mede dat er steeds wat Patches en meer van die 65+ games uitkomen. Die de situatie kunnen beinvloeden Waarvan UT2007 een van de grotere van is.

[ Voor 7% gewijzigd door SG op 01-08-2006 16:15 ]

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
SuperG schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 15:58:
[...]

Ja dat is bekend dat de klok, eh de software mode ook goed loopt. In releases tot R35
Maar dan nu de klepel.
In software mode zijn twee zware physX features disabled die nu wel enabled kunnen zijn sinds Release R36. En dus nu wel in software geactiveerd kunnen worden en dan heel belangrijk de frame rate naar 'n slide show trekken.

Bij de Ageia driver zit ook zo'n box demotje en die draaied ook evenhard met of zonder PPU erin.
Iedereen met Graw draaied dit dus in software mode omdat bij graw altijd de ageia drivers worden mee geinstaleerd. Op enkele PPU eigenaren na die wel hardware ondersteunend kunnen draaien.

En dit gaat dan Om Cell Factor: Combat Training. Tis maar 'n demo. Er zijn plannen om 'n full retailgame te maken van CellFactor met desructable enviorment.

Dan voor UT2007 Zal Epic vooral in die game voornamelijk voor de effects Physics gaan. Gameplay physX zoals in Cellfactor misschien voor enkele Speciale mappen die PPU eisen.

Met die cloth feature is het bijvoorbeeld mogelijke 'n map met wat leger tenten te bouwen waarbij de tenten realisticher op gun fire reageren. in Cell Factor en of ook UT2007 mogelijk.

Voor het aan flarden schieten van die grote flag heb je toch well 'n PPU voor nodig dus ook die voor 'n map met tenten.

Gameplay physics zal niet snel in een retailgame geimplementeerd worden. Effectphysics des te meer. Omdat Gameplay physics online connectie belasting vergroot. CellFactor was als demo oorspronkelijk bedoeld voor LAN. Door invloed op gameplay moet devs de PPU audience en software audience op servers scheiden door de gameplay verschill waar effects Physics geen alst van hebben. Ook invloed op Pathing in destructable enviorments heeft en daarnaast alles wat physics ondergaat ook in de level design ook elk object dat aan physx onderhevig moet zijn, zijn specifieke PhysX attributen moet krijgen. Veel meer werk dus voor de Dev's

Waar Cellfactor demo R36 de Reality engine mee brengt en ook de Reality Builder. Een level designtool.

How er dus rekening mee dat veel PPU review al ondertussen achterhaald zijn en dat de situatie zoals het ervoorstaat voor PPU maandelijks kan veranderen. Ook mede dat er steeds wat Patches en meer van die 65+ games uitkomen. Die de situatie kunnen beinvloeden Waarvan UT2007 een van de grotere van is.
Je zegt zelf al dat gameplay physics niet zo snel in (mp) games gebruikt zal worden omdat dat heel erg bandbreedte gevoelig gaat worden, dus dan klopt het toch dat die PPU eigenlijk onzin is? Zeker NU is het onzin aangezien er nog geen games zijn die het ondersteunen. Sowieso is het raar om nu hardware te kopen voor een spel wat over een jaar pas uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spijt me, maar de gameplay van UT2004 is nog niet overtroffen. Zodra ik met UT99 hetzelfde kan uithalen als met UT2004 dan komt het ook weer op mijn systeem.

Waar ik het wél mee eens ben is dat de stem (zeker die van Xan) in de originele UT stukke beter klinkt. UT99 is nog steeds een goed spel. Het is een oudje en ik vind UT2K4 beter, maar ik zou beslist niet te beroerd zijn om er een of meerdere avonden voor te gaan zitten.
Onze clan gebruikt zogenaamde "easter-eggs". Deze easter-eggs maken de gameplay professioneler en vooral sneller. Tijd om de textures te bezichtigen kost je geheid een frag.

De UT serie laat je gewoon bezig zijn. De games vragen het uiterste van je snelheid en accuraatheid (zeker op het hoogste lievelingsniveau Godlike). Ze lenen zich uitstekend voor on-line gameplay en de games zijn stabiel, heel stabiel.

Beide games van hoge klasse!

PS: Ik heb UT99 duizenden uren gespeeld en op UT2004 ben ik nog steeds niet uitgekeken. De mapgrootte van UT2004 rijkt bijna de 10 gig :)

Laat UT2007 maar komen, het krijgt van mij een warm onthaal.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2006 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

Ramon de Jesus schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 16:18:
[...]
Je zegt zelf al dat gameplay physics niet zo snel in (mp) games gebruikt zal worden omdat dat heel erg bandbreedte gevoelig gaat worden, dus dan klopt het toch dat die PPU eigenlijk onzin is?
Als het zo simplisties bekijkd, ja. Alleen het is een heel stuk complexer, nee dus..
Het is niet zwart wit dat als iets wat moeilijker is dat het dan sowieso niet doorbreekt.
Ten eerste zijn er de grote jongen de class AAA titles die graag de technische grens opzoeken wat mogelijk is en er ook de tijd budged en know how voor hebben om het voor elkaar te krijgen. Zo zullen de meeste en vooral de kloon bakker daar niet voor gaan. Maar ja 'n gamer kan maar enkele games kopen dus dat zijn die, die op de plank blijven liggen. Uiteindelijk moet je als gamer 'n keuze maken welke games je wilt aanschaffen.
Dus met andere woorden de drempel is hoger. De easy way is de effect physx. Houd niet in dat er 'n paar vooruit strevende Dev teams wel deze kans aangrijpen om zich te onderscheiden van de rest van het veld. Om games naar 'n nieuwe level of gameplay interactie dmv PhysX te zetten.

Daarnaast zijn niet alle games puur online alleen. Nee veel games hebben 'n story line gedreven heid en dat past vooral in een sterk fucused single player deel met als toetje wat Mplay er boven op en dat vaak optioneel aangezien er ook nog wel eens puur singleplayer games uit komen.
Daarnaast is Gameplay physX wel mogelijk in Online aleen niet in zo'n grote schaal. De physX load can bijvoorbeeld ingesteld worden op verbinding bandbreedte en het aantal spelers.
Zeker NU is het onzin aangezien er nog geen games zijn die het ondersteunen.
Op he moment is het nog niet aantrekkelijk maar dat is elke mark introductie van nieuw soort hardware het kost tijd. In mijn geval was ik het tegenstrijdige gezwam van tegen strijdige reviews zat. En de enige manier is zelf hands on ervaring en natuurlijk de situatie volgen zoals het ontwikkeld.
Daarnaast had ik al graw. Tactische shooter is wat my aanspreekd.
En natuurlijk de hands-on ervaring met Cellfactor in volle glory.
Dus ik ben een early adopter.
Sowieso is het raar om nu hardware te kopen voor een spel wat over een jaar pas uitkomt.
Graw
Cellfactor Combat training Demo
Bet on soldiers
zijn PhysX games die ik nu speel.
Die twee maal €228,- was niet zo'n hoge drempel voor mij.

Vooral Cellfactor laat de potentie zien.

Ik kijk dus uit wat die 65+ games gaan brenggen. Of er wat leuks effect en gameplayphysX killer game er tussen zit.

En onderschat effect Physics niet het oog wil ook wat en wat is het makkelijkste te marketen juist wat je ziet.
Dus UT2007 kan aardig wat betekenen voor ageia als deze populair wordt.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
ja wel leuk allemaal, en je zal ongetwijfeld gelijk hebben als ik zou kunnen begrijpen wat je schrijft, maar de vraag ging over UT2007 icm de PhysX en niet over de physx zelf. Dat je zoveel geld voor zoiets uitgeeft dat moet je zelf weten en dat je je aankoop moet verdedigen dat snap ik ook wel. Maar nogmaals het gaat hier over UT2007 en zoals gezegd is het nutteloos om hardware te kopen voor iets wat je over een jaar pas kan spelen. In een jaar kan namelijk veel veranderen; vooral de hardware-prijs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

SuperG schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 15:58:
[...]

Maar dan nu de klepel.

Jah & Nah. Het blijft nl. allemaal softwarematige geklooi met die demo's (ook dat gedoe met de vlag en fluids); dus ik geloof er niet in. De bijdrage van de ppu is er theoretisch wel maar het is niet zo belangrijk als ze iedereen doen geloven. Zo eind dit jaar ook nog quadcore erbij en DX10, waarschijnlijk vaarwel physX... Met goede multithreaded support lijkt me meer winst uit te halen. Trouwens die ene review is niet achterhaald. UT2007 is bovendien een zware belasting op je GPU (DE bottlenek) dus reken maar op 0% winst met zo'n PPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

Ramon de Jesus schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 19:44:
ja wel leuk allemaal, en je zal ongetwijfeld gelijk hebben als ik zou kunnen begrijpen wat je schrijft, maar de vraag ging over UT2007 icm de PhysX en niet over de physx zelf. Dat je zoveel geld voor zoiets uitgeeft dat moet je zelf weten en dat je je aankoop moet verdedigen dat snap ik ook wel.
Dat was dan ook om aan te tonen dat op dit moment die hardware nog on aantrekkelijk is doordat er nog weinig games zijn die het ondersteunen. Waarvan er ook nog geen van uitblinkt in het algemeen. Zoals 'n kass-hit. Maar dat ik toch er voor gegaan ben zie sig :)
En natuurlijk kijk ik uit wat 'n PPU voor UT2007 kan betekenen. En of er speciale map voor gemaakt worden. En wat ermee mogelijk is in UnrealED3.0
Maar nogmaals het gaat hier over UT2007 en zoals gezegd is het nutteloos om hardware te kopen voor iets wat je over een jaar pas kan spelen. In een jaar kan namelijk veel veranderen; vooral de hardware-prijs :P
Ja het Cost Nu $250 tot 300 of rond de €228 maar dat kan veranderen. En ja als UT2007 aardig wat Physix effecten gebruikt kan dat met zo'n high profile game wel wat worden. Alleen dan met de Prijs van wat het in 2007 gaat kosten. Ondertussen is 'n PCI-E versie ook bschikbaar.
CyberAmp schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 21:48:
Jah & Nah. Het blijft nl. allemaal softwarematige geklooi met die demo's (ook dat gedoe met de vlag en fluids); dus ik geloof er niet in. De bijdrage van de ppu is er theoretisch wel maar het is niet zo belangrijk als ze iedereen doen geloven.
Los van ageia sucses het balletje is gaan rollen de markt is zich nu zwaar aan het voorbereiden voor hardware accelerated physics. Dus de komende jaren zullen de games wat meer Physix kunnen toveren dan je gewend bent. IIG 'n grotere stap dan we normaal gewent zijn. En of dat door ageia of aTI of nV hardware gedaan wordt het komt zeker. En dat vind ik geweldig. De volgende evolutie van games is op gang en UT2007 is zo'n game die zo'n beetje de voortouw neemt en hun hebben dus voor PhysX oplossing gekozen.
Zo eind dit jaar ook nog quadcore erbij en DX10, waarschijnlijk vaarwel physX... Met goede multithreaded support lijkt me meer winst uit te halen.
Geen idee welke aan het langste eind trekt. Vergeet ook niet dat ageia niet alleen staat er is al concurentie. En dat is zeker niet Dualcore ook niet Quad, maar GPU's dedicated gebruikt voor Physics. Maar in ieder geval is ageia met physx nog in de lead. Hardware, API, Dev support, games beschikbaar en vele onderweg. Terwijl voor HAvok FX zo nog de games moeten aankondigen.
Waarbij Quadcore dus mutiple threads iig meer dan 4 zware threads, kwas software enginering nog op gang moet komen. Heeft ageia kans om aan te slaan in de markt.
Dat duurt nog wel even.
Maar dat is het punt niet. UT2007 Unreal3 engine is al Dual core supporting én PhysX. Dualcore can 'n PPU aardig bij benen op bepaalde vlakken, mits het dedicated Physics moest doen. 'n DC en Quad moet 'n scala aan taken doen. Dat kan dus ook 'n SMP enablede rendermodule van 'n game engine zijn. AI die meer bij het niveau past van heden daagse games en gamers verwachtingen. Het gemekker over domma AI in de kiem te smoren.
Heel belangrijk CPU zijn general pourpouse en presteren minder op die specialistische taak. Plus moeten hun resources delen met 'n zooi andere taken. En uiteindelijk zal Quad core komen maar dat duurt 1 á 2 jaar uiteraard eer dat de midrange prijs punt berijkt en is het dan tijd voor PPU 2 en de GPU voor Havok FX zijn dan ook in krachtigere generaties beschikbaar.
Dus 'n extra GPU in voor havokFX enablede games. Denk dat UT2007 Die DC voor alle andere taken behalve Physx gebruiken maar dat overlaat aan de PPU en dan op grotere schaal. indien geen PPU moeten andere taken gaan dringen met wat gelimiteerde wat 'n DC CPU shared aankan aan CPU Physics.
Trouwens die ene review is niet achterhaald. UT2007 is bovendien een zware belasting op je GPU (DE bottlenek) dus reken maar op 0% winst met zo'n PPU.
Oh die review (welke?) is zeker achter haald! Waar heb je het over. FPS? PPU is er niet voor meer FPS maar voor meer Physx in ene game. En voor effect Physx geld. De PPU belast juist de GPU meer door Effect(GPU belastende) Physx dmv hardware acceleratie flink op te schroeven.
Verwacht dus nog meer eyecandy die de GPU te slikken krijgt dus ietswat lagere FPS. Maar wel veel coolere GFX. :) Voor gameplay Physx. Nou de CPU krijgt een grotere lading aan gameplay Physx te offloaden maar ook weer om het resultaat weer verder te bewerken.

Je hebt CPU last en ook GPU last. Maar in geval van 'n PPU of GPU voor PhysX. Komt er 'n veel groter PhysX last bij. Die de CPU last en GPU last ook weer beinvloeden.

UT2007 kan dan toch ook wel aardig CPU afhankelijk zijn. Maar meer GPU afhankelijk. Ja het oog wil ook wat.

Kijk ook al uit naar de Bot's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

SuperG schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 00:28:
[...]

Los van ageia sucses het balletje is gaan rollen de markt is zich nu zwaar aan het voorbereiden voor hardware accelerated physics. Dus de komende jaren zullen de games wat meer Physix kunnen toveren dan je gewend bent. IIG 'n grotere stap dan we normaal gewent zijn. En of dat door ageia of aTI of nV hardware gedaan wordt het komt zeker. En dat vind ik geweldig. De volgende evolutie van games is op gang en UT2007 is zo'n game die zo'n beetje de voortouw neemt en hun hebben dus voor PhysX oplossing gekozen.

[...]
Geen idee welke aan het langste eind trekt. Vergeet ook niet dat ageia niet alleen staat er is al concurentie. En dat is zeker niet Dualcore ook niet Quad, maar GPU's dedicated gebruikt voor Physics. Maar in ieder geval is ageia met physx nog in de lead. Hardware, API, Dev support, games beschikbaar en vele onderweg. Terwijl voor HAvok FX zo nog de games moeten aankondigen.
Waarbij Quadcore dus mutiple threads iig meer dan 4 zware threads, kwas software enginering nog op gang moet komen. Heeft ageia kans om aan te slaan in de markt.
Dat duurt nog wel even.
Maar dat is het punt niet. UT2007 Unreal3 engine is al Dual core supporting én PhysX. Dualcore can 'n PPU aardig bij benen op bepaalde vlakken, mits het dedicated Physics moest doen. 'n DC en Quad moet 'n scala aan taken doen. Dat kan dus ook 'n SMP enablede rendermodule van 'n game engine zijn. AI die meer bij het niveau past van heden daagse games en gamers verwachtingen. Het gemekker over domma AI in de kiem te smoren.
Heel belangrijk CPU zijn general pourpouse en presteren minder op die specialistische taak. Plus moeten hun resources delen met 'n zooi andere taken. En uiteindelijk zal Quad core komen maar dat duurt 1 á 2 jaar uiteraard eer dat de midrange prijs punt berijkt en is het dan tijd voor PPU 2 en de GPU voor Havok FX zijn dan ook in krachtigere generaties beschikbaar.
Dus 'n extra GPU in voor havokFX enablede games. Denk dat UT2007 Die DC voor alle andere taken behalve Physx gebruiken maar dat overlaat aan de PPU en dan op grotere schaal. indien geen PPU moeten andere taken gaan dringen met wat gelimiteerde wat 'n DC CPU shared aankan aan CPU Physics.

[...]

Oh die review (welke?) is zeker achter haald! Waar heb je het over. FPS? PPU is er niet voor meer FPS maar voor meer Physx in ene game. En voor effect Physx geld. De PPU belast juist de GPU meer door Effect(GPU belastende) Physx dmv hardware acceleratie flink op te schroeven.
Verwacht dus nog meer eyecandy die de GPU te slikken krijgt dus ietswat lagere FPS. Maar wel veel coolere GFX. :) Voor gameplay Physx. Nou de CPU krijgt een grotere lading aan gameplay Physx te offloaden maar ook weer om het resultaat weer verder te bewerken.

Je hebt CPU last en ook GPU last. Maar in geval van 'n PPU of GPU voor PhysX. Komt er 'n veel groter PhysX last bij. Die de CPU last en GPU last ook weer beinvloeden.

UT2007 kan dan toch ook wel aardig CPU afhankelijk zijn. Maar meer GPU afhankelijk. Ja het oog wil ook wat.

Kijk ook al uit naar de Bot's.
Die review van Tom heb ik het over en die slaat precies de spijker op de kop (over de softwareoptimalisatie, m.a.w. het in de maling nemen) Dat je eyecandy gaat missen zonder ppu is gewoon niet waar tenzij ze het softwarematig erin bakken vanwege een deal met Ageia. Ernstige framedrops zonder extra "ppu" eyecandy in UT2007 is pure speculatie. Eerst zien dan geloven. Ik kijk uit naar DX10 kaarten met physics support en goede multithreaded games. Ik zeg het nogmaals, de bottlenek in UT2007 blijft de gpu en de bijdrage van ppu blijft theoretisch (ook het eyecandy verhaal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

CyberAmp schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 07:10:
Die review van Tom heb ik het over en die slaat precies de spijker op de kop (over de softwareoptimalisatie, m.a.w. het in de maling nemen) Dat je eyecandy gaat missen zonder ppu is gewoon niet waar tenzij ze het softwarematig erin bakken vanwege een deal met Ageia.
Lees ook eens andere reviews
Volg de huidige stand van zaken op het [H] forum daar wordt alles bijgehouden.
Plus [H]ardOCP onthoud zich van een review omdat het nog steeds veel te vroeg is om er iets definitiefs over te zeggen. Wel 'n interview met alle belanghebbenden aTI, nV, Ageia
Tom benaderd het ding als 'n GPU. Dat is dus fout. Het gaat niet om de FPS.
Het Graw FPS probleem is 'n driver questie.

Daarnaast kan ik me niet herrinneren dat Tommetje dat beweerd. Ik vraag me af wat bedoel je met eyecandy. Effects PhysX is 'n speciaal soort eye candy dat Zeer reken intensief is om dat in realtime te doen.
Zoals Fluid Cloths en Particle dust Hair. alles wat niet voor gecalculeerd dus fix of animated reageerd op de omgeving.. Verreist naast het genereren en grafish neer poten een aanzienlijk computation load om het natuurkundig gedrag te simuleren. Alleen die Eyecandy wat tot nu to nog niet met in realtime berekend gedrag getoond is.
Uiteraard bestaan er voor veel van die technieken van die lap middeltjes zoals Fix of een animated alpha texture wat als flaggetje moet dienen. Fluid als statische decal of geanimeerd.
Deze effectphysx kunnen dan ook verheven worden tot Gameplay Physx als er interactie trap tov de gamer wordt in geweven. Zoals fluid beinvloed frictie. Flaggen cloths reageren naast wind ook op speler en ook op gunfire.
Particle dust is meer zo'n pure effects Physx als ook haar.
Dus eyecandy zoals die nu overall in games worden toegepast zal je altijd beschikbaar hebben. Alleen nu krijg je de optie tot 'n veel realistischere form van bestaande Fix/anim form eyecandy features. En dmv Dedicated HArdware Physx acceleration is dit niet zomaar even 'n PhysX load die effe 'n dualcore erbij can doen. Die heeft het al druk.
Ernstige framedrops zonder extra "ppu" eyecandy in UT2007 is pure speculatie. Eerst zien dan geloven.
Hangt eraf van wat voor PhysX effecten ze gaan toe passen. iig de zware PhysX effecten zouden eventueel niet enabled kunnen worden door de checkbox te disablen
De lichte PhysX effecten zouden dan 'n slider kunnen hebben of 5 standen
Of om het verschil te kunnen laten zien, laten ze alle opties open.
Maar ja wat voor PhysX mix zullen ze toepassen.
'N grotere zooi boxen en vaten met fluid er in, gore: vloeiend bloed, flame trower, vrouwelijke karakters met lang haar in wapperende rokjes. Wat meer destructable enviorment of structuren cq objecten.
Dat is al 'n mix pakketje van 6 effecten. Waarvan boxen en vaten gameplay PhysX op de CPU kan zijn en de rest voor de PPU
Ik kijk uit naar DX10 kaarten met physics support en goede multithreaded games. Ik zeg het nogmaals, de bottlenek in UT2007 blijft de gpu en de bijdrage van ppu blijft theoretisch (ook het eyecandy verhaal).
Is UT2007 geen DX10 supportende title.Zo ja. Dan moet je dit afvragen waarom supporten ze dan die ageiaPhysX? Omdat het zo bout is? Lees eens de interview van Tim sweeny de maker van UT2007 en de Unreal3 engine. Wat Physix hardware acceleratie in houd en wat het kan betekenen voor UT2007.

Dx10 wordt dus puur gebruikt voor de Graphics in UT2007. willen ze dat voor Physx gebruiken moeten ze $250.000 voor Havok (CPU)neer leggen en $100.000 voor FX (GPU) er achter.
Inplaats van 'n PPU kan je daarvoor dan 'n extra G-kaart minimaal X1600 of hoger met SM3.0 er bij prikken. Uiteraard zou ook een kaart ook het kunnen maar dan High-end. Het is dan geen dedicated render of PhysX ding maar shared twee zware taken. nV wil dit supporten, ATI geloofd meer in 'n 1+1 of 2+1 oplossing.
Uiteraard komen er ook games op die fiets maar UT2007 is er geen van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
SuperG zou je de discussie UT2007 gericht kunnen houden svp dit gaat wel heel erg offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 17:08:

PS: Ik heb UT99 duizenden uren gespeeld en op UT2004 ben ik nog steeds niet uitgekeken. De mapgrootte van UT2004 rijkt bijna de 10 gig :)
Het is alleen zo jammer dat ik maar weinig leuke servers zie staan voor 2k4. :{

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

Ramon de Jesus schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 16:58:
SuperG zou je de discussie UT2007 gericht kunnen houden svp dit gaat wel heel erg offtopic.
UT2007 gebruikt de PhysX api dus het is ontopic. Aangezien ik het over UT2007 met de PhysX API heb. Dus zeker wel enigzins ontopic.

• Wackmack
Is er al iets meer bekend over de einddatum? Heb hier een dikke pc dus kan echt niet wachten.

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Versteegrob schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 12:07:
Is er al iets meer bekend over de einddatum? Heb hier een dikke pc dus kan echt niet wachten.
Tegen de tijd dat het uitkomt is je pc alweer antiek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

TroonStaal schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 12:11:
[...]

Tegen de tijd dat het uitkomt is je pc alweer antiek :+
Dat is ie morgen ook. Maar als je een beetje gunstig aanschaft kan je CPU 3 jaar mee zonder problemen, terwijl je je graka elk anderhalf jaar wel kunt vernieuwen (maar dan niet steeds het duurste van het duurste nemen, dat zet geen zoden aan de dijk...)

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Hebben jullie de nieuwste UT trailer al gezien? Is al weer een paar dagen oud, maar in deze zit wel meer actie dan de oudere trailers.

Klikkie

Ikzelf vind de HUD er weer aardig standaard uit zien, wat een goed teken is. Alleen wat mij betreft mag de ammocount een stukje kleiner, hij is wel heel erg aanwezig. Weten hoeveel munitie je nog hebt is altijd belangrijk, maar dat weet je in 1 oogopslag, daar heb ik niet zo'n groot ding voor nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-08 11:31
In UT2004 kon je de grootte van de HUD zelf aanpassen, dus waarschijnlijk zal dat ook wel in UT2007 kunnen :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kazu schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 17:26:
Hebben jullie de nieuwste UT trailer al gezien? Is al weer een paar dagen oud, maar in deze zit wel meer actie dan de oudere trailers.

Klikkie

Ikzelf vind de HUD er weer aardig standaard uit zien, wat een goed teken is. Alleen wat mij betreft mag de ammocount een stukje kleiner, hij is wel heel erg aanwezig. Weten hoeveel munitie je nog hebt is altijd belangrijk, maar dat weet je in 1 oogopslag, daar heb ik niet zo'n groot ding voor nodig...
Leuke trailer weer, jammer dat ze de flak cannon & minigun ook nog even hebben laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Het ziet er wel leuk uit, maar naar mijn mening een beetje UT2004 in een nieuw jasje.
Qua gameplay evolutie, qua graphics revolutie. Ach :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Kazu schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 17:26:

Klikkie

Ik heb nog nooit UT mp gespeeld maar volg het wel met interesse.
Het trailerfilmpje is helaas niet echt superscherp maar we moeten het er mee doen. Ik vind het wat minder indrukwekkend dan screenshots die ik lange tijd (1 a 1.5jr) geleden in gametijdschriften zag.

Eerlijk gezegd vindt ik de graphics die ik bij Crysis zie vele malen indrukwekkender terwijl die screenshots uit de gamemags destijds Crysisachtig waren. Wel denk ik dat de Multiplayer bij UT veel beter en meer fastpaced zal zijn.

Beetje mixedfeelings tot zover.. :P

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Dit is natuurlijk wat we willen horen :)

UT2007 Demo Plans [August 28, 2006, 9:30 pm ET]
Epic Games Forums (thanks Beyond Unreal and Voodoo Extreme) offers word from Epic's Steve Polge on plans to release a demo for Unreal Tournament 2007 prior to the retail release of their coming shooter sequel, along with an idea about how many maps will be included in the final product:
We currently have well over 40 maps in development. Some of those may be cut, but you should expect UT 2007 to ship with a comparable number of maps to past UT releases (UT2004, which had two games worth of maps excepted).

We are definitely planning to release a demo long enough before we go gold to be able to incorporate feedback from the demo into our final release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Persoonlijk kan mij het aantal maps voor een multiplayer-only game niet zo heel erg veel schelen. Zolang het er maar een handje vol verschillende zijn. Zodra die maps platgespeeld zijn, zijn er vast wel een aantal goede user-made maps als vervanging. Hoewel de kwaliteit van maps die door de makers zijn ontwikkeld wel vaak beter is in termen van aandacht op details, balans en performance.

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Om maar weer een topic de lucht in te schoppen, is er nog nieuws omtrent release dates of andere leuke feitjes ??

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 22:24
UT2007 komt waarschijnlijk het eerste kwartaal van 2007 uit.

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Op het gebied van UT2007 is het erg stil, maar dan maar wat andere UnrealEngine3-related stuff.

Zoals Gears of War:

willhaven Says "Shut Up! Gears is Hard!"
Gears of War Multiplayer Video

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op zondag 11 juni 2006 @ 01:29:
[...]

_/-\o_

Goed, een engine is een manier van werken waarop beelden van het spel worden gerenderd (gemaakt). Nieuwe engines betekenen meer kwaliteit en meer detail, maar ook hogere systeemeisen. Dus die Unreal 3 engine zit in het spel zelf en het spel staat NIET op CD-ROM, maar ik denk op een dual layer DVD (9,4 GB).

Mijn UT2004 map is 9 gig in omvang en ik reserveer voor UT2007 20 Gig.

Dat ik het spelletje ga kopen is heel erg zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
UT2007 At 2007 WCG?
The World Cyber Games is trying to determine next year's game lineup and is soliciting reader feedback. Among the choices given is Unreal Tournament 2007. Go vote! (thanks Ricardo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan mag je hopen dat het spel wel een beetje snel uitkomt. Anders kan je helemaal niet meer oefenen.
Ik denk dat ze beter Quake 4 kunnen kiezen, dat spel is al heel wat getweaked (speelt veel beter met de 1.3 patch). Ik ben ook meer een quake fanboy btw. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
Ik vind beide leuk, alhoewel ik nog steeds Quake3 veel meer speel dan Quake4. UT speelde ik altijd wel een paar keer op een dag, tegenwoordig veel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lurge
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Lurge

ActueleWind

komt er nog een demo van UT 2007?

ActueleWind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
Denk het wel he.

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-08 23:56
Staat er uberhaubt al een release date voor dit spel dan? Echt te jammer dat er zo weinig bekent is over dit spel...

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-08 19:53
Jaaaa ik vind het ook maar raar. Waarom niet gewoon concreet net als vroeger.. Gewoon snel een demo releasen, en voor de kerst de game releasen. Leuke presentjes zijn dat altijd, toch koud buiten, lekker gamen! :)

Is allemaal een beetje te geworden , maarjaaaa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PassieWassie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-03 09:55
Voor mensen die een voorproefje van de U3 engine willen, ga eens de demo van roboblitz spelen ;)

Specs: http://specs.tweak.to/14936= Nieuwe Spekjes mensen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

De releasedate staat nu nog gepland voor het 2e kwartaal volgend jaar. Hopelijk kunnen we er onze zomervakantie leuker door maken. :P

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

PassieWassie schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 17:25:
Voor mensen die een voorproefje van de U3 engine willen, ga eens de demo van roboblitz spelen ;)
De graphics van Roboblitz vond ik vies tegenvallen, het was niet slecht, maar Quake 4, F.E.A.R. enz. zagen er minstens net zo goed uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Bleet schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 17:43:
De releasedate staat nu nog gepland voor het 2e kwartaal volgend jaar. Hopelijk kunnen we er onze zomervakantie leuker door maken. :P
Lekker triest, nog zo lang wachten... pfffff.
Al bekend wanneer de demo uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Kan me nog de tijd herinneren dat ze dachten dat het midden 2006 af zou zijn. Die mensen leren niet echt daarvan geloof ik :+

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

babbaloerie schreef op woensdag 15 november 2006 @ 10:02:
[...]

De graphics van Roboblitz vond ik vies tegenvallen, het was niet slecht, maar Quake 4, F.E.A.R. enz. zagen er minstens net zo goed uit...
De graphics zijn natuurlijk zo mooi als de grafische ontwerper ze maakt, m.a.w. met een prachtige engine kun je nog steeds lelijke games maken. Kijk trouwens naar Roboblitz screen 1 & 2 wat een verschil in hetzelfde spel.

mooie screen
Afbeeldingslocatie: http://www.roboblitz.com/HTML_SITE/gallery/Game%20Screens/tn_RoboBlitz2.jpg
lelijke screen
Afbeeldingslocatie: http://www.roboblitz.com/HTML_SITE/gallery/Game%20Screens/tn_RoboBlitz07.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Cyberamp op 16-11-2006 14:29 ]

• robvanderaart
Ten eerste verwar je volgens mij de 2 screens.

Ten tweede, beetje offtopic dit ?

Eerst hadden ze de 2007 versie gepland voor Q1 2007. Lijkt net de PS2 die ook alleen maar vertraging oploopt. :O

Gears of War draait trouwens ook op de Unreal Engine, maar die ziet er schitterend uit hoor.

[ Voor 19% gewijzigd door robvanderaart op 16-11-2006 14:40 ]

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

robvanderaart schreef op donderdag 16 november 2006 @ 14:39:
Ten eerste verwar je volgens mij de 2 screens.

Ten tweede, beetje offtopic dit ?

Eerst hadden ze de 2007 versie gepland voor Q1 2007. Lijkt net de PS2 die ook alleen maar vertraging oploopt. :O

Gears of War draait trouwens ook op de Unreal Engine, maar die ziet er schitterend uit hoor.
Volgens mij mis je het punt van de discussie die eerder dan mijn reply begonnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-08 19:53
Oh ja? Heb je ook een bron? Laat dat maar eens even zien dan. Volgens mij is er nog helemaal niets bekend gemaakt hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
weet iemand al of er ook een versie van unreal 2007 komt voor linux ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:51

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Wat ik ervan weet is dat het idd 2e kwartaal zal worden.. heb al ergens gelezen mei 2007 :(

Ze roepen steeds dat het een echt unreal game zal worden, maar toch vind ik 2003 en 2004 lang niet zo lekker spelen als UT99. Nu geven ze expliciet aan dat ze echt de gameplay van UT99 terug willen laten komen in het spel, dus ben echt benieuwd. 2k3 en 2k4 was ik steeds na een paar maandjes op uit gekeken en toch maar weer ut99 spelen. Dat begin ik na 7jaar toch ook wel beetje beu te raken, dus hoop echt dat ze fatsoenlijk werk neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zer0cool12342 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 22:59:
[afbeelding]

Nou ben ik zelf nogal ervaren unreal level bouwer dus kan wel over weg met unreal editor maar dit ziet er toch erg gaaf uit zoveel lijntjes ben ik nog nooit tegen gekomen in 1 level kan niet wachten!
hahaha.

Zoveel "lijntjes" ??
Dat klinkt echt ervaren ja. _/-\o_

Je bedoeld misschien edges of polygons, maar lijntjes klinkt echt ubern00b.
Sorry voor de flame, maar moest hier even om lachen.
Ik zou zeggen dat de "mesh density" hoog is.... of dat de "polycount" behoorlijk is.
Niet dat ik ooit ga beweren dat ik "nogal ervaren" ben hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dragon9114 schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 12:31:
weet iemand al of er ook een versie van unreal 2007 komt voor linux ?
Die vraag kan je denk ik het beste beantwoorden met een andere vraag:

"Is het spel geschreven in de OpenGL API?"

Nee? Ook niet voor Linux dan. of voor BSD of wat voor *nix (-like) dan ook.
En naar mijn weten is de Unreal Engine gewoon enkel Direct3D.

De jongens van ID software zijn volgens mij de enigen die OpenGL blijven gebruiken voor hun engines. John Carmack is er voorstander van, je zou bijna kunnen zeggen dat Carmack de enige reden is dat er nog OpenGL games bestaan van het kaliber Doom 3 e.d. (uiteraard zijn er legio kleine opengl spelletjes, maar daar hebben we het nu niet over)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 19:02:
[...]

Die vraag kan je denk ik het beste beantwoorden met een andere vraag:

"Is het spel geschreven in de OpenGL API?"
Tja, aan de andere kant kant komt UEd3 wel naar Linux en Mac en heeft een PlayStation 3 ook geen ondersteuning voor Direct3D maar wel OpenGL. Nu weet ik niet hoe een game-engine precies in elkaar steekt, maar de rendermodule zou eventueel na de release ook nog omgeschreven kunnen worden om mbv OpenGL te renderen op alternatieve PC-platformen. Jammer maar helaas zijn mensen met een Mac/Linux/BSD/whatever niet de grootste en dus meest aantrekkelijke doelgroep.

Wat betreft de release date meende ik begrepen te hebben dat het ergens in H1 2007 zou zijn. Januari of juni, wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rafe schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 19:43:
[...]

Tja, aan de andere kant kant komt UEd3 wel naar Linux en Mac en heeft een PlayStation 3 ook geen ondersteuning voor Direct3D maar wel OpenGL. Nu weet ik niet hoe een game-engine precies in elkaar steekt, maar de rendermodule zou eventueel na de release ook nog omgeschreven kunnen worden om mbv OpenGL te renderen op alternatieve PC-platformen. Jammer maar helaas zijn mensen met een Mac/Linux/BSD/whatever niet de grootste en dus meest aantrekkelijke doelgroep.

Wat betreft de release date meende ik begrepen te hebben dat het ergens in H1 2007 zou zijn. Januari of juni, wie weet.
De editor ja.
Die kan ook wel in OpenGL draaien hoor.
Je kan de scene die uiteindelijk in Unreal komt probleemloos in een viewport laten renderen in OpenGL. Het is gewoon "een presentatie" van de scene. Niet per definitie 1:1 wat je in het spel ziet.

Je kan het beste vergelijken met 3D modeling software, daar zijn "viewports" ook slechts een snelle presentatie van wat je uiteindelijk in software wil renderen voor de eindproductie.
Dat zijn compleet andere renderers, dan die gebruikt worden in de viewports.
De "unreal engine" is tot op zekere hoogte (niet helemaal hetzelfde) ook een renderer op basis van een hardware geimplementeerde API. En dat is in dit geval toch echt Direct3D en GEEN OpenGL. Dat de editor dus OpenGL aanspreekt -en daarbij de hardware implementatie- van je videokaart staat daar geheel los van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
Goed, daar kan ik inkomen dat de editor en diens renderer & gebruikte API los staan van de game :). Desondanks zou ik het apart vinden als ze wel een editor releasen voor platformen waar de game zelf uiteindelijk niet op komt te draaien. Plus, zoals ik al in mijn vorige post vermeldde, UT2007 wel naar de PS3 komt en die heeft natuurlijk geen Direct3D aan boord, maar wel OpenGL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Laatst online: 19-08 10:57
Is er al bekend of er een Mac OS X versie komt?
Wil niet een pc aanschaffen of bootcamp draaien op mijn Mac alleen voor deze game.
Als het moet, moet het natuurlijk. Maar een OS X versie lijkt me heerlijk.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Even een kick geven ;)
Computer and Videogames is te weten gekomen dat Unreal Tournament is afgevoerd. Althans, toch de titel. Velen waren waarschijnlijk al in zware shock maar het gaat dus gewoon om een naamsverandering. Unreal Tournament 2007 is een spin-off van de originele Unreal Tournament en alle vorige edities kregen steeds een jaartal in hun titel. Midway heeft nu beslist om de game te gaan hernoemen.

Over welke naam het zal gaan, is nog niet bekend maar het zou best wel eens Unreal Tournament III kunnen zijn, daar men ook de Unreal 3 engine gebruikt. Het fijne ervan weten we nog niet, maar daar zal weldra verandering in komen. We houden je op de hoogte!

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:49

Rio

Ik heb al een boek

Speculatie lijkt te kloppen, ga maar eens naar http://www.unrealtournament2007.com/ en kijk in de titelbalk van IE, daar staat Unreal Tournament 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Rio schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 13:55:
[...]

Speculatie lijkt te kloppen, ga maar eens naar http://www.unrealtournament2007.com/ en kijk in de titelbalk van IE, daar staat Unreal Tournament 3.
Kuch, ik vind het logo ook een aardige hint geven.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Afbeeldingslocatie: http://www.unrealtournament2007.com/UT3_logo.jpg

:)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Oftewel het spel is nu officieel uitgesteld tot volgend jaar? :P

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:29

robhof

Lembongan view

Bleet schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 19:29:
Aaaargh, nee nee neeeeee! ;)

Hopelijk komt er over niet al te lange tijd een demo uit. Ik ben nog steeds erg benieuwd wat de precieze systeemeisen zijn om UT2007/UT3 in volle glorie te kunnen spelen. Logischerwijs is dat nog steeds niet duidelijk, ondanks veel gespeculeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserunner
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06 23:33
Bleet schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 19:29:
Ja hij komt ergens in het 3e millenium uit... When it's done...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

robhof schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 20:14:
[...]

Aaaargh, nee nee neeeeee! ;)

Hopelijk komt er over niet al te lange tijd een demo uit. Ik ben nog steeds erg benieuwd wat de precieze systeemeisen zijn om UT2007/UT3 in volle glorie te kunnen spelen. Logischerwijs is dat nog steeds niet duidelijk, ondanks veel gespeculeer.
Het zal wel weer meevallen as usual met die sysreqs.

Verder duurt het wel al erg lang. 2007 zullen ze wel afschaffen om van een lading gezeur af te zijn en omdat "UT3" een sterkere naam is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
Ff naar http://beyondunreal.com/ voor wat laatste nieuwtjes, zoals 2 Hands-on previews, screenshots en een nieuwe (HD) trailer. :)

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.