'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
Het Epic forum is op dit moment 1 grote huilie. Zelfs mensen die huilen dat de splashdamage van de rocketlauncher te groot is? Sorry? Dat ding doet geen damage, behalve als je een rocket in iemands neusgat stopt. Er zijn 2 dingen waar ik me op dit moment echt aan erger+ 1 issue dat zeker moet worden aangepakt:MOAW schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:07:
Wel leuk dat mensen nogsteeds whinen over geen 1 on 1 maps en weinig advanced options. Damn, heeft iemand de laatste tijd een demo gezien die 750mb groot was? Nee, ze zijn allemaal 1,5-2,0GB tegenwoordig omdat die demo's alle texture's en diverse spelmodi hebben. Dit omdat de game moet verkopen, en mensen willen hem eerst testen.
Wat is nu het geval? Het gaat erom dat Epic de game test, en niet de spelers. Ze willen gewoon de laatste paar bugs eruit halen die voorkomen op verschillende OS versie's en diverse hardware.
Toch wel triest om te zien dat al die mensen whinen, maarja, het hele epic forum staat er vol mee op dit moment. :x
@Deurmat: Zet mouse smoothing uit in het menu, de meesten zien dit compleet over het hoofd.
- Brakke UI
- Geen Dedicated servers
- En in mindere mate fatsoenlijke widescreen support, ik wil geen vert-. Ik wil hor+. En ik wil dat zonder in ini files te kloten.
Gameplaywise heb ik een paar opmerkingen
- Voertuigen iets zwaarder
- Snellere primary fire shockrifle
- Misschien een hogere double jump? Of je eerste jump hoger? Ik heb het idee dat ik stuk lager spring dan in Quake zelfs met double jump.
En dat is het eigenlijk wel. Double triple air dodge whatever is totaal niet nodig. Eindelijk weer een echt pure shooter. Ik ben meer van Q3, maar heb met vrienden ook UT99 gespeeld. UT03 en 04 kon ik echter niet uitstaan, ze wilden daar gewoon te veel instoppen heb ik het idee waardoor het niet meer natuurlijk aanvoelde. En gelukkig doen de wapens nu WEL damage.
Het zijn echt maar minor issues-Sander schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:41:
[...]
Het punt is dat het volledige spel over ongeveer een maand al in de winkels moet liggen.
Een brakke demo? Ik moet eerlijk toegeven dat ik de demo erg vermakelijk vind, en men moet er rekening mee houden dat het een BETA demo is.-Sander schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:54:
Toch vind ik het onverstandig om zo'n brakke demo online te zetten vlak voor de echte release, vind het een beetje slechte reclame eigenlijk. Zo ga ik de game nu niet meer op de dag van de release kopen maar kijk ik eerst even de kat uit de boom.
Maargoed, dat laatste is ook pas één keer vermeld o.i.d.

-Sander schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:41:
[...]
Het punt is dat het volledige spel over ongeveer een maand al in de winkels moet liggen.
Wat FnF zegt, maar men download toch zelf een beta of niet. Als het een final is dan verwacht je geen fouten (teleurstellingen?), maar dit is een beta, dus een schoonheid prijs zal ie niet in de wacht slepen. Btw als het niet in de release mee kan komen, kan het natuurlijk altijd in een patch. Wat men vaak vergeet is, dat wij nooit een 'echte' final release krijgen (kan ook niet maar tochFnF schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:45:
[...]
Je wilt niet weten hoe veel je nog kan doen in een maand tijd. En vergeet niet dat tussen de beta demo build en gisteren de release daarvan meestal ook een behoorlijke tijd zit.
GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
Demo is niks mis mee.-Sander schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:54:
Toch vind ik het onverstandig om zo'n brakke demo online te zetten vlak voor de echte release, vind het een beetje slechte reclame eigenlijk. Zo ga ik de game nu niet meer op de dag van de release kopen maar kijk ik eerst even de kat uit de boom.
Verwijderd
Verwijderd
Nice.DaMorpheus schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:15:
Ik heb zojuist 10 dedicated servers online gezet, verdeeld over DM en CTF. Je kan ze vinden op ping of naam (i3D.net). Zijn er wensen met bepaalde mappen/gamemodi?
Maak gewoon een mapcycle van de 2 mappen voor deathmatch met voting (korter dan default, als je dat kan)
Heb op lans en MP vele uurtjes doorgebracht, en ik hoop dat UT3 weer net zo lang mee kan als UTT!!
Met oog op de mods, nu al weer erg zin in!
Pentium D 940 & 2 GB ram, btw.
Speelt idd erg lekker weg, ik denk dat ik het spel wel ga kopen.
[ Voor 3% gewijzigd door Richub op 13-10-2007 13:34 ]
toshiba a200-1g2:
geforce 7300
2 gig ram
core duo 2 ghz
multicore uitgeschakeld low settigns: 20 fps average
multicore ingeschakeld low settings: 25 fps average
Dit op een resolutie van 640*480...
Sjah, duidelijk dus dat ik ut 3 niet zal kunnen spelen op lanparties met mijn laptop
Op me pc(zie sig) loopt het dan wel weer uitstekend uiteraard
[ Voor 37% gewijzigd door skelleniels op 13-10-2007 13:49 ]

(daarnaast is het irritante dat je vanuit het inlog menu van de demo niet af kan sluiten behalve met ctrl+alt-del natuurlijk, maar dan blijft er één of ander process lopen die mijn cpu verzuipt met 100% usage!)
Dat alles gewoon in het spel zelf

DarkWalkerDaMorpheus schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:52:
Heatray, echt geweldig. Als je lekker aan het schieten bent en je pakt die strider! WOW!
Verwijderd
Dan maak je een nieuwe?Frank76NL schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:25:
Ja, dat heb ik geprobeerd, maar dan wordt er gezegd dat de username alfanumeriek moet zijn en geen spaties mag bevatten. En dat doet het ook niet!??!
Verwijderd
Verder draait het spel op z'n mooist zonder problemen. Heb even geen fps rating nog gekeken, maar je voelt et als je onder de 40 gaat.
Overigens is het erg goed gedaan dat je kan instellen hoeveel bloom je wilt. Ik kan me voorstellen dat mensen geen zin hebben in een blinkende wereld.
Laggen echt verschrikkelijk, onspeelbaar.DaMorpheus schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:15:
Ik heb zojuist 10 dedicated servers online gezet, verdeeld over DM en CTF. Je kan ze vinden op ping of naam (i3D.net). Zijn er wensen met bepaalde mappen/gamemodi?
Waar stel je dat in? ben dat niet tegen gekomenVerwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:52:
God wat een lekker spel. Heb eerst even een paar potjes single player gedaan om vervolgens op internet te gaan spelen. Op zich is de latency een beetje irritant, heb dus ook niet echt goed de sniper rifle kunnen testen, maar het ziet er naar uit dat ik weer een paar maandjes zoet ben.
Verder draait het spel op z'n mooist zonder problemen. Heb even geen fps rating nog gekeken, maar je voelt et als je onder de 40 gaat.
Overigens is het erg goed gedaan dat je kan instellen hoeveel bloom je wilt. Ik kan me voorstellen dat mensen geen zin hebben in een blinkende wereld.
Dit is ook met het maken van een nieuwe. "Your account is not accepted it has to be alfanumeric with no blanc spaces...bla,bla bla".
Kom er dus niet in. Wat een onzin.
(Ben er wel achter dat je via single player het spel netjes kan afsluiten).
totaal geen last van lag..
moet je bij video zijn: en dan staat er onder (waar jij je resolutie kan instellen) ook die bloom options, ik heb hem nu op vivid staan aangezien die laatste stand je ogen verbranden..
Verwijderd
Welke accountnaam probeer je aan te maken....Frank76NL schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 15:04:
[...]
Dit is ook met het maken van een nieuwe. "Your account is not accepted it has to be alfanumeric with no blanc spaces...bla,bla bla".
Kom er dus niet in. Wat een onzin.
(Ben er wel achter dat je via single player het spel netjes kan afsluiten).
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Nou ik had al Frank76NL, nu heb ik wat andere geprobeerd, werkten allen niet.Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 15:08:
[...]
Welke accountnaam probeer je aan te maken....
Nu ben ik eindelijk wel geacepteerd (misschien had het afsluiten van Peerguardian en het omgooien van mijn vuurmuur (Unreal had al toestemming, maar toch) ermee te maken.
Leuk scherm om naar te kijken "Connecting...", maar om daar nou 50 euro voor uit te geven staks.
Edit: (let wel via "Find quick match" gevolgd door het scherm "Connection failed". Nou, gaat um niet worden denk ik.
[ Voor 9% gewijzigd door FrankNLD op 13-10-2007 15:35 ]
90% is denk ik non-dedi maarja het consolefriendly-menu helpt ook niet mee want je kan ze er niet uitfilteren.Frank76NL schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 15:26:
[...]
Nou ik had al Frank76NL, nu heb ik wat andere geprobeerd, werkten allen niet.
Nu ben ik eindelijk wel geacepteerd (misschien had het afsluiten van Peerguardian en het omgooien van mijn vuurmuur (Unreal had al toestemming, maar toch) ermee te maken.
Leuk scherm om naar te kijken "Connecting...", maar om daar nou 50 euro voor uit te geven staks.
Verwijderd
ik wel ik krijg elke keer een foutcode.
ik heb dus wel windows xp x64 proffesional edition maar kan het aan 64bit versie liggen van windows xp
hier staat de oplossing dus.
http://utforums.epicgames...hread.php?t=578513&page=3
op dat forum zeiden ze dat het ligt aan dat windows 2003 server of zoiets en dat x64 xp versie daar niet goed mee over kan
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2007 17:26 ]
Verwijderd
Problemen met connecten komen doordat het allemaal home hosted is en sommige mensen hun poorten niet kunnen forwarden (laat staan weten wat poorten zijn).Frank76NL schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 15:26:
[...]
Nou ik had al Frank76NL, nu heb ik wat andere geprobeerd, werkten allen niet.
Edit: (let wel via "Find quick match" gevolgd door het scherm "Connection failed". Nou, gaat um niet worden denk ik.
Moet zeggen dat de UI even wennen is verder, misschien iets grotere knoppen links rechts / meer opties, maar goed, het is een beta demo dus nog lang niet alles is beschikbaar.
De NW-DM gaat me beter af dan in UT2k4, maar ik schijn nogal te missen met de Shock Rifle en ik hoop niet dat ik ook zo ga zuigen met Insta straks.
Wat ik overigens wel relaxt vind is dat je pointer mooi van kleur verandert zodra je iemand raakt, weet je tenminste of je ook echt goed zit ^^ Ik ben benieuwd naar de uiteindelijke Retail versie, als ze de huidige bugs en irritaties eruit halen dan ben ik zeker zoet voor de komende maanden!
Trouwens lang geleden dat ik een demo heb gespeeld met zoveel bagger servers.
specs;
E6600@3,0 GHz (stabiel uiteraard)
7800gtx
2 gig RAM
Windows Vista HP
1280x1024
Ligt het echt aan mijn specs (wat me niet waarschijnlijk lijkt) of ligt het aan vista? Ik ben gewend de nieuwe games toch wel op high aan te kunnen, maar het loopt zelfs niet echt soepel met de settings op 2 van de 5 en post op het laagst..
Verwijderd
Zoek naar de game "Koeitje" en password is "got"
Verwijderd
en dat lukt niet want dat doet die niet hij crashed
Verwijderd
Eerste potje Vehicle CTF
ik heb allebei de graphics van 5 naar 4 gezet en nu heb ik geen mouse lag meer .. tenminste niet op die id3 server
Maar dat was in UT2004 geloof ik ook al.
De pc waar ik het op speel trouwens:
AMD athlon XP 2000+
1024 GB DDR2
geforce 6800 non ultra 128MB
winXP sp2
resolutie: 1280x1024
Heb geen FPS test gedaan (weet niet of dat kan) maar ik gok dat dit rond de 25 fps ligt.
Het loopt allemaal lekker soepel op me systeem, met settings op hoog en 1440x900
deathmatch gaat lekker snel, en de wapens vind ik ook genieten.
alleen met Vehicle CTF werd ik heletijd afgemaakt, vond het opzich wel leuk om te spelen maar me voorkeur gaat uit naar de simpele deathmatch
ik ga het zeker halen
Hello there
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2007 17:34 ]
UT3 is geweldig!!!
Alleen, Ik wil mijn muis op 2.5 zetten.. Maar je kan alleen kiezen uit hele getallen

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
je dat was ik, tomino en flore..Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:22:
[afbeelding]
Eerste potje Vehicle CTFzaten ook nog 3-4 Gotters in mijn team ofzo maar die waren al weg
ik heb allebei de graphics van 5 naar 4 gezet en nu heb ik geen mouse lag meer .. tenminste niet op die id3 server
Ik heb dus precies hetzelfde.BHStar schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 16:35:
Ik heb het ook geïnstalleerd, echt heb ik echt heel veel lag
specs;
E6600@3,0 GHz (stabiel uiteraard)
7800gtx
2 gig RAM
Windows Vista HP
1280x1024
Ligt het echt aan mijn specs (wat me niet waarschijnlijk lijkt) of ligt het aan vista? Ik ben gewend de nieuwe games toch wel op high aan te kunnen, maar het loopt zelfs niet echt soepel met de settings op 2 van de 5 en post op het laagst..
Amd64 3200+
7900 gt
2 gig ram
En dus ook windows Vista. Echter zelf met de setting op medium en 1440x900 loopt het bijna lange na niet lekker. Echt maximaal 30 fps, maar meestal 15-25 met 1 bot. Denk dus inderdaad dat het aan Vista ligt... INstallatie duurde overigens ook heel lang.
stat net
rond de 30 fps op 1600x1200 dus draait net op high ben ik toch wel blij mee
Ik speel zelf nu 1680x1050, met alles op full en ik kom niet onder de 48, gemiddelde is 75 met een benchmark van 5 min fraggen..
Is het misschien een idee dat alle gotspelers gewoon [GoT] voor de naam zetten, met je nickname ofc..?
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Verwijderd
Ik hoef niet te forwardenHaTe schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:41:
Koeitje, Welke porten moet je forwarden voor een server? De oude UT2004 porten werken niet..
UT3 is geweldig!!!Heb nog heel veel UT2004 gedaan afgelopen jaar.. Vooral iCTF was wreed
Alleen, Ik wil mijn muis op 2.5 zetten.. Maar je kan alleen kiezen uit hele getallen2 is iets te langzaam en 3 is te snel.. Nu heb ik hem ook maar op 2 staan... : /
[ Voor 31% gewijzigd door Kaasje123 op 13-10-2007 18:28 ]
Heb al een paar keer zitten zoeken maar kan je server niet vindenVerwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 18:20:
Ik ben vanavond weg maar laat de server aan voor jullie
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
Verwijderd
Same here. Kan hem ook niet vinden, kdenk dat ie off isCopycat schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 18:30:
[...]
Heb al een paar keer zitten zoeken maar kan je server niet vindenWat voor gametype host je dan
Of is die ook al uit de lucht geweest

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2007 18:39 ]
Verwijderd
Verwijderd
Wel leuk spel, beetje quake achtig, lekker snel ook. Alleen eerst een nieuwe pc
XP 3200
1 GB ram
Radeon x800
maar het draait wel
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2007 19:09 ]
Ik haalde constant 62FPS.
maar nu ik de lock uit heb gezet zit ik boven de 100 constant
Audi S3
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Verwijderd
Als ik een offline game wil starten en ga alle menu's langs tot ik eindig bij start mission dan gaat de game terug naar het menu

Ook online gebeurt er niets als ik join indruk bij een server.
hopelijk dat dit gefixt is bij het hele spel
EDIT: duidelijk, je mag geen rare tekens gebruiken in je inlog naam

Dus gefixt
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2007 19:42 ]
win XP-32 SP2, p4 2.8@ intel 865 chipset en nvidie 7600 met laatste whql drivers.
iemand een idee?
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
In de CTF map onder bij het water.eghie schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 19:34:
Waar kan ik de redeemer eigenlijk vinden in de demo. Ik wil dat wapen wel eens uitproberen.
Net getest. 1280 x 800 met alles vol open ongeveer 40 fps. Soms wat meer.
Wat een gekkenhuis. Wel wennen. Alle wapens en voertuigen net wat anders.
C2D 2400 @ 3280
2GB 666MHz @ 730MHz 3-3-3-12
X1950 Pro 512 @ stock
Raptor 10K
30" Dell 3007WFP
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2007 19:40 ]
Sowieso bij de CTF map onderaan in het midden op een eilandje.eghie schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 19:34:
Waar kan ik de redeemer eigenlijk vinden in de demo. Ik wil dat wapen wel eens uitproberen.
Volgens mij kun je dit zelfs op een 7jaar oude pc spelen.
Maar zodra je alles op High zet, is het echt prachtig!
Alleen wil ik World Detail en Texture Detail beide op de waarde 3 hebben en Post-Processing op Vivid, alleen waar staan die waardes in die INI-file? Want deze instellingen springen elke keer na het opnieuw opstarten van UT3-demo naar de waardes 2-2-Default.
Ik heb de instellingen aan de hand van deze uitleg bekeken.
| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |
Een winnaar @ mid settings zegt niet veel over ultra
[ Voor 12% gewijzigd door PainkillA op 13-10-2007 20:15 ]
Graag verder in deel 2:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1251362
Groetjes TopicAdmin
Dit topic is gesloten.