valt me enorm tegen dat unrealtournament 3. ik hoef het hele spel niet meer:
- voertuigen zijn zo licht als pingpong balletjes, had dat nou gewoon overgenomen uit ut2004 want dit slaat nergens op. rij tegen een muurtje en je stuitert weg.
- over kopieren gesproken, doe eens niet zo geluiden uit ut2004 pakken en deze op een ander voertuig/wapen plakken. maak dan gewoon nieuwe sounds, stelletje cheapass developpers.
- de menu's zijn een ramp, again -> ut2004 hadden ze als voorbeeld moeten nemen
- het hoverboard is redelijk poep, niet echt praktisch in een spel als UT aangezien na 1 keer raken al op je snufferd gaat. daarnaast zou hij op water langzaam moeten gaan maar als je van 1m hoog valt kom je op de bodem van je meertje en ga je weer op volle snelheid
- je kan de camera achter je voertuig niet veranderen, in ut2004 kon je in firstperson gaan en de camera afstand veranderen met je scroll. nu zit je vast met je neus op de reet van je voertuig = minder overzicht.
- somige wapens zijn best poep, zo winnen de dual enforcers het gemakkelijk van de shockrifle en maakt de 2nd fire flakshell van de flakcannon een rare boog. ook is de rocketlauncher een beetje langzaam. (wat was er trouwens mis met de reward 'flak monkey', ik was een beetje verbaasd toen ik een 'flak master' kreeg)
- je kan de vlag niet dragen in bijvoorbeeld een scorpion. jammer want ik zie het probleem daarmee niet, ging perfect in ut2004.
- als je iets wilt typen blokkeren al je toetsen, in ut2004 kon je bijvoorbeeld gewoon recht door blijven rijden in je voertuig als je de W toets niet nodig had. nu moet je overal mee stoppen om iets te zeggen.
kortom: Epic heeft imo de plank totaal misgeslagen en had meer naar ut2004 moeten kijken
[
Voor 10% gewijzigd door
leecher op 12-10-2007 23:28
]