Ik wacht wel ff op damorpheus als die hem ff online gooit
eldeegee schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 15:55:
Ik wacht wel ff op damorpheus als die hem ff online gooit
Hmm je kan world detail en textures maar op 5 zetten terwijl de engine tot 10 kan gaan. Dus kennelijk word het wat zwaarder in de retail haha
Hahaha dat is Chris, ofwel Luxxiz van TF en SR. Een van de beste spelers in de UT classic scene, goeie vent ookMOAW schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:47:
[...]
Wel beetje offtopic, maar dit is niets illegaals, een demo is een demo.
Ik gebruik al maanden lang Utorrent en werkt goed, average van 750kb/s op vrijwel alles. Ligt natuurlijk ook aan je verbinding en router. Ook seeds moet je hebben. Zal zodalijk beide bestanden vergelijken.
btw: FP heeft een extra map met data1 en data2. en de torrent heeft dit niet.Dus dat is wel een goed teken.
[...]
reports van mensen die spelen!![]()
[afbeelding]
Hier werkt ie ook heerlijk op 1280x1024, vind hem alleen vrij donker. Moet erg wennen aan de feel, maar ga 100% mn best doen
Iemand al servers om online vs GoT te gaan
De meeste mensen deugen!
En zitten er weer bekende UT maps in? Deck17(of nu 18) in? Of FaceClassic?
Of gaan we het helemaal opnieuw doen?
Of gaan we het helemaal opnieuw doen?
Verwijderd
die download van gravediggers.eu is bij mij d00d, iemand de torrent al online ??
edit: wat gevonden http://www.gamingnewslink.com/
edit: wat gevonden http://www.gamingnewslink.com/
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2007 16:20 ]
Zijn er mensen die de Crysis demo ook hebben?
Zo ja.. welke spel vergt er het minste van je systeem?
heb 'maar'een 1950XT, dus hoop dat ie lekker draait...
crysis zal ik het me medium instellingen moeten doen op 1024x768ben ik bang
Floris-K schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:21:
Zijn er mensen die de Crysis demo ook hebben?

Als je gelukt hebt
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
hij staat al bijna op de nieuwsgroepen :-D
(400 mb vd 800 nogwat)
(400 mb vd 800 nogwat)
[ Voor 23% gewijzigd door Jester op 12-10-2007 16:24 ]
- hardware always changes.. -
1 ctf map, 1 dm map en 1 tdm map
.
Nu even geen tijd, vanaaf ook nog UT wedstrijd, maar daarna eens goed verkennen
.
Nu even geen tijd, vanaaf ook nog UT wedstrijd, maar daarna eens goed verkennen
De meeste mensen deugen!
Ik heb m'n key gewoon via een gratis registratie bij fileplanet. Heb ook net de download thuis aan gezet
. Hopelijk is ie klaar als ik thuis ben.
en, waar blijven de Linux Binaries voor een dedicated servert?
Ja, zit ik ook op te wachten, kunnen ze die niet alvast ff leakenSoaDmaggot schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:26:
en, waar blijven de Linux Binaries voor een dedicated servert?
Maar zonder gekheid, ik zal straks ff kijken of ik iets van een listen of dedicated servertje op kan zetten.
Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!
iemand is nog heel hard aan het uploaden...Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:25:
@ Jester,
ik vind er alleen 1 van 182mb die nog niet compleet is ?
Verwijderd
Hoe krijg je zo'n key dan? Moet je daar subscriber voor zijn? Of vereist het spel geen key?
Verwijderd in "[Multiplatform] Unreal Tournament 3"Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:35:
Hoe krijg je zo'n key dan? Moet je daar subscriber voor zijn? Of vereist het spel geen key?
Geen dank
De key heb je niet nodig om te spelen!
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
staat deze al toevallig op de ftp server van een of andere uni????
plz???
plz???
ik krijg hier de melding kan faulltrep.ddl niet vinden helaas
ik voel me lekkaah !!!
Verwijderd
Jezus man, wat een vette game. Ziet er echt super uit en speelt lekker weg. Net een 24 mans server gehost op een map voor 6-10 spelers
. Tot tie crashte
. Ik zal even wat screens neerplempen.
Aan downloadsnelheden posten heeft niemand wat. Zodra men mirrors vindt zullen ze die vanzelf posten. Geduld
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2007 16:50 ]
Beste mensen, om te spammen over downloadmirrors kan ik jullie deze channel aanraden: #ut3 op uk.quakenet.orgdangerpaki schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:47:
[...]
ik krijg de melding: 17,2 kb/s 19:58:20 to go...
waar heb je hem vandaan. aahh ik wil de demo!!!!!
Hier zitten 600 man te spacen om hun demo binnen te halen
zou iemand me misschien even die faultrep.dll kunnen geven zodat ik t ook kan spelen ??
ik heb m van die een of andere raar talige website( kan ik niet eens mee instalen) en van torrents ( denk niet dat ik dat hier mag posten, zal de link zoeken en dan pm ik je wel )
ik heb m van die een of andere raar talige website( kan ik niet eens mee instalen) en van torrents ( denk niet dat ik dat hier mag posten, zal de link zoeken en dan pm ik je wel )
ik voel me lekkaah !!!
speelt wel lekker. Alleen graphics zijn aardig maar kunnen nog hoger denk ik in full versie. beetje ut2004 gevoel + wat classic99
hier een torrentdangerpaki schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:47:
[mbr]Aan downloadsnelheden posten heeft niemand wat. Zodra men mirrors vindt zullen ze die vanzelf posten. Geduld[/]
Niet linken naar torrentsites
met 111 seeders. en goed naar de leechers meot je niet kijken.
hij zegt in het begin unregistered torrent. moet je gewoon een paar keer op update tracker klikken en dat pakt ie wel wat.
wel jammer dat net nu de voeding van mn pc verrot is... aahhhh...
mn laptop zal het waarschijnlijk niet trekken
[ Voor 15% gewijzigd door Fuelke op 12-10-2007 18:58 ]
Kan niet uitvogelen hoe je screenshots maakt. En Koeitje, het lijtk net alsof jij soms wel AA in screens hebt. En dat je textures er toch beter uitzien dan hier
Verwijderd
Worlddetail op max. AA staat niet geforced oid, staat gewoon uit. Ik gebruik fraps voor screenshots.MOAW schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:58:
Kan niet uitvogelen hoe je screenshots maakt. En Koeitje, het lijtk net alsof jij soms wel AA in screens hebt. En dat je textures er toch beter uitzien dan hier
MOAW: 90hz CRT bak?
Heb trouwens de brightness ingame iets omlaag gegooit, het was net iets te flets.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2007 17:02 ]
Verwijderd
inloggen?DaMorpheus schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:53:
Hiero: http://forum.i3d.net/./downloads.php?do=file&id=402
1000 mbit, veel plezier

VIEZE VUILE FILEPLANET HONDEN waarom kan ik ALS enige niet spelen terwijl ik zo'n subscriber troep van die gasten heb, maar zeggen dat de beta nog niet speelbaar is.
terwijl iedereen hier al speelt?
IK WORD GENAAID DOOR DIE SCHRALE VIEZE TENT
terwijl iedereen hier al speelt?
IK WORD GENAAID DOOR DIE SCHRALE VIEZE TENT
Facts don't care about your feelings
Ja, anders zakt de snelheid helemaal snel in
en traag....
Links naar die site zijn niet geheel welkom
[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2007 17:23 ]
mis nog 3 files,maar die moeten denk ik nog ge-refreshed worden ;-) de kuddo's heb je al gehad
Net eventjes op de pc van mijn broertje gespeeld (heeft een krachtiger systeem dan ik) en met alle settings voluit draait het daar prima.
Het ziet er toch wel erg mooi uit en ben dan ook benieuwd naar hoe het eruit ziet met alle settings op zijn hoogst.
Ik vind het wel lastig om je tegenstanders te onderscheiden van de omgeving, ze lijken allemaal een beetje dezelfde kleur te hebben, maar verder speelt het prima weg en zit er een aardige snelheid in de game. Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Het ziet er toch wel erg mooi uit en ben dan ook benieuwd naar hoe het eruit ziet met alle settings op zijn hoogst.
Ik vind het wel lastig om je tegenstanders te onderscheiden van de omgeving, ze lijken allemaal een beetje dezelfde kleur te hebben, maar verder speelt het prima weg en zit er een aardige snelheid in de game. Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Verwijderd
Inderdaad; de groepen moeten ff syncenJester schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:12:
[...]
mis nog 3 files,maar die moeten denk ik nog ge-refreshed worden ;-) de kuddo's heb je al gehad
Thnx
NZB:
[ Voor 20% gewijzigd door Fuelke op 12-10-2007 18:18 ]
Heb gewoon 60hz tft hoor. Alleen met Vsinc af krijg ik wel erg hooge fps op max detail. En het ziet er idd hetzelfde uit, ben gewoon beetje blindVerwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:01:
[...]
Worlddetail op max. AA staat niet geforced oid, staat gewoon uit. Ik gebruik fraps voor screenshots.
MOAW: 90hz CRT bak?
Heb trouwens de brightness ingame iets omlaag gegooit, het was net iets te flets.

Die dartkwalker is wel sick btw.. die benen zijn echt vet gedaan. Ben benieuwd naar Warfare
Er zit DX10 in de demo neem ik aan? Want als ik naar de plaatjes hierboven kijk zou je zeggen dat het zo mooi niet eens is. Of heeft epic ons weer gek gemaakt met opgepoetste AF/AA plaatjes?
Verwijderd
Hmm, ik krijg em niet hoger dan 62fps. Zelfs als ik mn kop in de muur stop.MOAW schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:33:
[...]
Heb gewoon 60hz tft hoor. Alleen met Vsinc af krijg ik wel erg hooge fps op max detail. En het ziet er idd hetzelfde uit, ben gewoon beetje blind
Die dartkwalker is wel sick btw.. die benen zijn echt vet gedaan. Ben benieuwd naar Warfare
Die textures zijn low-res zo te zien. Et is dan ook een demo natuurlijk.PcManiaxx schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:41:
Er zit DX10 in de demo neem ik aan? Want als ik naar de plaatjes hierboven kijk zou je zeggen dat het zo mooi niet eens is. Of heeft epic ons weer gek gemaakt met opgepoetste AF/AA plaatjes?
| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |
Ah mooi! Dan ben ik wel heel benieuwd naar hoe ie op Ultra uit zal gaan zienMelvinB schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:48:
[...]
Die textures zijn low-res zo te zien. Et is dan ook een demo natuurlijk.
PcManiaxx schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 18:01:
[...]
Ah mooi! Dan ben ik wel heel benieuwd naar hoe ie op Ultra uit zal gaan zien

Tja is toch fijn een constante 62fps, anders krijg die tearing overal.Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:43:
[...]
Hmm, ik krijg em niet hoger dan 62fps. Zelfs als ik mn kop in de muur stop.
Demo net even gespeeld, game lijkt best goed te draaien op mijn niet super recente pc (4200x2/7800GTX). Paar screentjes gemaakt die hier te vinden zijn.
Wat me overigens positief opviel; de 2e core doet ook echt wat!!!!
Wat me overigens positief opviel; de 2e core doet ook echt wat!!!!
Quadcore word ook goed benut, alle cores meer dan 20-30% in gebruik en 1 core die rond de 60% word gebruikt.
Dan word hij dus niet goed benut
, als hij echt goed benut zou worden draait alles 100%!.
Nee, gamesites kunnen de release av CoD4 demo en UT3 demo niet aan
My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83
@Tortelli, gast ik krijg 125fps Average op een volle server, dus meer benutten heeft totaal geen zin toch? 
heb ook FOV aangepast van 90 naar 100.4
en FPS uncapped.
heb ook FOV aangepast van 90 naar 100.4
Wat een dag zeg: HL2 Ep2, COD 4 en nu de beste game ooit, UT!! Ik speel '99 nog steeds af en toe. Nu maar hopen dat deze net zo goed wordt....
Verwijderd
Hoe haal je die cap van FPS af? Mijne staat muurvast ook al staat vsync niet aan, en zelfs Force OFF in nvidia panel. Ik drop af en toe naar 50-55fps maar dat is past echt in intense actie en de meeste tijd zit ik gewoon vast op 62.MOAW schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 18:40:
@Tortelli, gast ik krijg 125fps Average op een volle server, dus meer benutten heeft totaal geen zin toch?
heb ook FOV aangepast van 90 naar 100.4en FPS uncapped.
nogmaals, kan iemand misschien even die dll file posten ofzo ? faultrep.dll
aub, dan kan ik ook spelen
ik voel me lekkaah !!!
Moet je even kijken op Epic forums, daar stond een uitleg (best simpel, alleen weet het niet uit mn hoofd)Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 18:51:
[...]
Hoe haal je die cap van FPS af? Mijne staat muurvast ook al staat vsync niet aan, en zelfs Force OFF in nvidia panel. Ik drop af en toe naar 50-55fps maar dat is past echt in intense actie en de meeste tijd zit ik gewoon vast op 62.
Mouse smoothing moet je btw ook uitzetten in menu, want dat heeft een soort lag en dat wil je niet.
Verwijderd
Helaas kan ik geen werkende mirror meer vinden nu ik eindelijk thuis ben
Naja kijk ik straks nog wel een keer ofzo.. News servers waren maar half voor mij ofzo niet genoeg in ieder geval ( de NZB file )
Ik kan me goed voorstellen dat je geen snelheids problemen hebt, maargoed een fatsoenlijke multicore support vind ik wel nice.MOAW schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 18:40:
heb ook FOV aangepast van 90 naar 100.4en FPS uncapped.

Mijn AMD 4200x2je (van dik 2 jaar oud overigens) doet het nog perfect!
Net even deathmatch online gedaan. Opzich zijn de fps niet zo'n probleem (zit constant boven de 40 iig) alleen had ik redelijk wat last van lag. Even afwachten tot er een paar goede nederlandse servers zijn
[ Voor 16% gewijzigd door Tortelli op 12-10-2007 19:10 ]
http://www.auww05.dsl.pipex.com/ - multiplay.co.uk werkt aardig bij mij, 2mb/s is nu binnen.
[ Voor 12% gewijzigd door writser op 12-10-2007 19:19 ]
Onvoorstelbaar!
FPS cap moet je zo uitzetten:MOAW schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:01:
[...]
Moet je even kijken op Epic forums, daar stond een uitleg (best simpel, alleen weet het niet uit mn hoofd)
Mouse smoothing moet je btw ook uitzetten in menu, want dat heeft een soort lag en dat wil je niet.
go to documents
my games
ut3 demo
ut game
config
open utenigne.ini
find
[Engine.GameEngine]
bSmoothFrameRate=TRUE
MinSmoothedFrameRate=22
MaxSmoothedFrameRate=62
change 62 to 1000000 and u got unlocked fps
Zelfde hier, ben er benieuwd.LyP0 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 18:56:
nogmaals, kan iemand misschien even die dll file posten ofzo ? faultrep.dll
Verwijderd
Die 62 komt me bekend voorPavla schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:15:
[...]
FPS cap moet je zo uitzetten:
go to documents
my games
ut3 demo
ut game
config
open utenigne.ini
find
[Engine.GameEngine]
bSmoothFrameRate=TRUE
MinSmoothedFrameRate=22
MaxSmoothedFrameRate=62
change 62 to 1000000 and u got unlocked fps

Wel poep dat ik alleen 2.1 sound krijg en geen 5.1 Maar DAMN wat is het geluid ziekelijk goed zeg!! Echt wat je had verwacht van UT3, GODLIKE
Verwijderd
Het geluid is inderdaad echt goed. Ik speel deze lekker niet met koptelefoon maar gewoon met de speakers achter me, heb ik tenminste goed gebruik van mn subwooferMOAW schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:31:
Wel poep dat ik alleen 2.1 sound krijg en geen 5.1 Maar DAMN wat is het geluid ziekelijk goed zeg!! Echt wat je had verwacht van UT3, GODLIKE
iemand nog een werkende mirror?
Heeft De universiteit van twente hem al?
Heeft De universiteit van twente hem al?
Wow, ik ben echt helemaal overdonderd door UT3. Vehicles zijn TOP. Heerlijk UT sfeertje, snelheid is TOP, wapens voelen goed.
MUST-BUY. Ben alleen ENORM aan t twijfelen of ik hem voor mn PS3 of PC haal.
MUST-BUY. Ben alleen ENORM aan t twijfelen of ik hem voor mn PS3 of PC haal.
die doet helemaal niks hier.Odysseus1985 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:40:
Dit is een lekkere link:
i3d
Wel eerst even inloggen
Pc punt uit, veel beter dan Ps3 want die stinkt (nouja, voor UT3 stinkt die
)
Voor NVIDIA:
EXE ff renamen naar R6Vegas_Game.
Pak je de optimalisaties voor UE3 mee, en eventueel kan je FSAA aanzetten.
EXE ff renamen naar R6Vegas_Game.
Pak je de optimalisaties voor UE3 mee, en eventueel kan je FSAA aanzetten.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Damn
Dat ziet er uber uit, beetje jammer van de wapens die er een beetje 'te' vreemd uit zien, maar de kwaliteit van het spel mag er wel wezen! 
(En meteen denken van... zal ik eens een upgrade van mijn 7900GS TOP doen of niet
)
* Vinnie speelt vanavond nog wel een paar keertjes

(En meteen denken van... zal ik eens een upgrade van mijn 7900GS TOP doen of niet

* Vinnie speelt vanavond nog wel een paar keertjes
C:\>_
GRRR dit spel is NERGENS normaal te downloaden. Waarom is dit toch elke keer weer een terugkerend ritueel. Als je wilt dat de demo goed ontvangen wordt door het publiek zorg er dan eerst eens voor dat hij ook letterlijk goed te ontvangen is. Echt walgelijk elke keer
als je toegang hebt tot usenet, misschien even proberen?
Ditto. Het is echt vreselijk hoe ze er telkens weer voor kunnen zorgen dat er te weinig bandbreedte beschikbaar is. Ik snap niet dat mensen hem kunnen downloaden met 1mb/s.Kaasje123 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:08:
GRRR dit spel is NERGENS normaal te downloaden. Waarom is dit toch elke keer weer een terugkerend ritueel. Als je wilt dat de demo goed ontvangen wordt door het publiek zorg er dan eerst eens voor dat hij ook letterlijk goed te ontvangen is. Echt walgelijk elke keer
Demo is ook op filefront: http://files.filefront.co...o/;8780331;/fileinfo.html
Werkt perfect voor me, nog maar 30 min
Werkt perfect voor me, nog maar 30 min
Goede server à 1Gbit. Avg snelheid rond de 1MB/s de user. Deel dat wat door elkaar. Een paar miljoen mensen willen de demo. Kortom: te kort aan bandwidth.SOEDARKMASTER schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:10:
[...]
Ditto. Het is echt vreselijk hoe ze er telkens weer voor kunnen zorgen dat er te weinig bandbreedte beschikbaar is. Ik snap niet dat mensen hem kunnen downloaden met 1mb/s.
We hebben een 2e gig link toegevoegd (de NL only). Kan ie in de startpost? 
URL: http://forum.i3d.net/downloads.php?do=file&id=402
URL: http://forum.i3d.net/downloads.php?do=file&id=402
Ze zouden ook een torrent kunnen hosten ...
Onvoorstelbaar!
oops foutje
[ Voor 95% gewijzigd door pixon op 12-10-2007 20:39 ]
Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -
Hier nog maar een mirror, gebruik em zelf regelmatig vanwege de hoge snelheid.
ftp://ftp.quicknet.nl/pub...ershell.com/experts/demo/
ftp://ftp.quicknet.nl/pub...ershell.com/experts/demo/
Echt een vet spel. Het spel crashed bij mij alleen nog wel eens als ik een server probeer te hosten. Maja het is ook een Beta dan kan dat gebeuren. Overigens draai ik Vista X64 en dat draait als een tiet
Verwijderd
ghmm net even gespeelt, het spel super!!!!!!!! maar ja jammer dat de servers niet goed werken ik kan blijven schieten maar ik raak niemand,en ik vlieg heen en weer door het level ,maar verder is ie weer vet
killing spree!!!!!!!
killing spree!!!!!!!
Wat een zuigende interface, ik krijg er een heel erg console gevoel bij. Selecteren gaat gewoon niet lekker en het voelt niet inituatief.
Daarnaast is het op mijn pc ook nog eens traag. Vertraging van de cursor, zwaar irratant.
Daarnaast is het op mijn pc ook nog eens traag. Vertraging van de cursor, zwaar irratant.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Prima interface, ik weet niet of je ooit wel eens een game doet, maar de meeste games tegenwoordig hebben een vergelijkbare interface hoorpingkiller schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:48:
Wat een zuigende interface, ik krijg er een heel erg console gevoel bij. Selecteren gaat gewoon niet lekker en het voelt niet inituatief.
Echt een SUPER vette game !!!!!
Voldoet aan al m`n verwachten, en draaid ook nog een lekker soepel op z`n hoogst. Gameplay is echt weer fantastisch, net zoals de graphics.
Maar toch heeft m`n 8800 GTS @ 1950/640 + Xeon 3060 @3.4 ghz het er moeilijk mee wanneer je high-skilled bots kiest...
Voldoet aan al m`n verwachten, en draaid ook nog een lekker soepel op z`n hoogst. Gameplay is echt weer fantastisch, net zoals de graphics.
Maar toch heeft m`n 8800 GTS @ 1950/640 + Xeon 3060 @3.4 ghz het er moeilijk mee wanneer je high-skilled bots kiest...
[ Voor 7% gewijzigd door SpX op 12-10-2007 20:58 ]
mouse smoothing afzetten bij controlspingkiller schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:48:
Alle servers laggen enorm, warp gewoon 10 meter soms en raak schieten is een ramp
Toch maar even wachten tot er wat NL servers up zijn.
ff gespeeld @1920x1200 ca. 50-70FPS.Grafisch indrukwekkend.
Moet idd zeggen dat dit spel me erg heeft verrast in een positieve manier
..
denk dat ik deze straks ff pre-order
denk dat ik deze straks ff pre-order
Verwijderd
12 man dedi server up. Als je een locked server ziet staan met de naam Koeitje. Dan is het password "got"
Heb weer hetzelfde probleem als ik bij Ut2k4 ook al had en wat ik bij geen enkele andere game heb; knetterend/krakend geluid... ook in het menu. Vind het maar vreemd.
Zal straks hopelijk even kunnen langskomen, nog een uurtje en hij is binnen hierVerwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 21:21:
12 man dedi server up. Als je een locked server ziet staan met de naam Koeitje. Dan is het password "got"
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
Dit topic is gesloten.