[Multiplatform] Unreal Tournament 3 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 10.108 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Domme vraag misschien, maar ik kan het zo snel niet vinden:

Waar kun je je FPS en Ping zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Sander schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 02:34:

voer "stat fps" (zonder quotes) in in de console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-06-2021

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Holy Shite!

Ik heb nu wel heel erg snel een nieuwe videokaart nodig! :D

...:::everybeat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na kain het werkt hier oke,

als je je executable laad met die debugger dan moet je 2 keer f5 doen niet te snel achter elkaar want hij laad kleine stukjes.

als je het 2 keer doet moet je wachten je pc laad het spel dan (kan even duuren hangt van je pc af)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Nadat ik 2 keer op f5 heb geduwt krijg ik een zwart scherm en laad er niks. Als ik echter na de 2 keer f5 even wacht dan zie ik in de debuger dat hij weer vast hangt. Als ik dan een 3de en 4de keer op f5 duw dan hoor ik de nvidia intro en de intro van hp. Als ik dan op de window klik dan krijg ik een 10 tal seconden later het begin scherm van UT3. Ik moet dan een login aanmaken echter zodra ik op enter klik dan hangt alles vast en het geluid in een oneindige loop. Daarna kan ik alleen nog via ctrl-alt-delete het spel sluiten.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 18:49
ik vind de models er werkelijk niet uitzien.. low -res models ofzo? wat vinden jullie hiervan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Dark
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-08 13:45

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

Fix for UT3 Demo on Windows XP 64-bit and Windows Server 2003
We created a fix for the game not starting up on Windows XP 64 and Windows Server 2003 systems. This patch has not undergone the same amount of QA as the released demo so I strongly encourage to ONLY replace the UT3Demo.exe with the one from the patch if you are experiencing the "Modified executable code is not allowed" issue at startup.
http://www.epicgames.com/download/UT3Demo-XP64-2K3.zip

volgens mij is het tijd voor Deel 2 (meer dan 1000 posts :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-08 22:31
Mr_Dark schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 09:28:
Fix for UT3 Demo on Windows XP 64-bit and Windows Server 2003

[...]

http://www.epicgames.com/download/UT3Demo-XP64-2K3.zip

volgens mij is het tijd voor Deel 2 (meer dan 1000 posts :D)
vanvond ga ik deel 2 opstarten :) en ff wat dingen opnieuw maken en verplaatsen

[ Voor 7% gewijzigd door Zer0cool12342 op 13-10-2007 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
leecher schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 23:26:
valt me enorm tegen dat unrealtournament 3. ik hoef het hele spel niet meer:

- voertuigen zijn zo licht als pingpong balletjes, had dat nou gewoon overgenomen uit ut2004 want dit slaat nergens op. rij tegen een muurtje en je stuitert weg.
- over kopieren gesproken, doe eens niet zo geluiden uit ut2004 pakken en deze op een ander voertuig/wapen plakken. maak dan gewoon nieuwe sounds, stelletje cheapass developpers.
- de menu's zijn een ramp, again -> ut2004 hadden ze als voorbeeld moeten nemen
- het hoverboard is redelijk poep, niet echt praktisch in een spel als UT aangezien na 1 keer raken al op je snufferd gaat. daarnaast zou hij op water langzaam moeten gaan maar als je van 1m hoog valt kom je op de bodem van je meertje en ga je weer op volle snelheid
- je kan de camera achter je voertuig niet veranderen, in ut2004 kon je in firstperson gaan en de camera afstand veranderen met je scroll. nu zit je vast met je neus op de reet van je voertuig = minder overzicht.
- somige wapens zijn best poep, zo winnen de dual enforcers het gemakkelijk van de shockrifle en maakt de 2nd fire flakshell van de flakcannon een rare boog. ook is de rocketlauncher een beetje langzaam. (wat was er trouwens mis met de reward 'flak monkey', ik was een beetje verbaasd toen ik een 'flak master' kreeg)
- je kan de vlag niet dragen in bijvoorbeeld een scorpion. jammer want ik zie het probleem daarmee niet, ging perfect in ut2004.
- als je iets wilt typen blokkeren al je toetsen, in ut2004 kon je bijvoorbeeld gewoon recht door blijven rijden in je voertuig als je de W toets niet nodig had. nu moet je overal mee stoppen om iets te zeggen.

kortom: Epic heeft imo de plank totaal misgeslagen en had meer naar ut2004 moeten kijken :/
Allereerst is dit een beta demo.
Daarnaast is dit bij elke nieuwe release zo. Epic echter luistert mooi naar de community, hun patches bestaan 50% of meer uit wijzigingen gevraagd door de community, dus ik denk wel dat dit goed komt.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:48
Hmm.. ik zie maar HEEL weinig servers & ik kan nergens naar connecten. Balen zeg
\
-edit-
Eindelijk naar 1 geconnect: wow, wat ben ik hier slecht in: 10 kills 24 deaths.
MOet zeggen dat het er wel mooi uitziet, EN dat het vlot loopt. Het stroperige dat ik met andere U3 games weleens heb is hier helemaal niet.

Verder denk ik dat het niet mijn cup of tea is, dat 1-1 schieten gaat mij te snel

[ Voor 66% gewijzigd door cheiron op 13-10-2007 10:52 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorge mannen,

Is er weer een GOT-servertje up :)? Zo ja, name, gametype, pass aub :).

Veel speelplezier.

P.S. Redeemer ftw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

LOL. De game draait buitengewoon goed op 1920x1200:

Edit: link verwijderd... Damn popups! :o

[ Voor 129% gewijzigd door Format-C op 13-10-2007 11:20 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:13
Ik vind het echt lomp dat Epic het spel op zo'n manier released. Waar zijn de dedicated servers? Waarom kan ik niet connecten naar 9 van de 10 servers? Echt lomp en laat een slechte indruk achter bij spelers!

En Epic is niet zo dom, maar ze verwachten blijkbaar dat ADSL lijntjes genoeg zijn om te hosten en te spelen tegelijk? :Z :r

Waarom zetten ze zelf niet gewoon ff een 30tal servers neer!? Zij hebben de experts

En release gewoon die linux dedicated server nu meteen.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

He jammer, op een 2400+ met een 6600GT is het niet echt speelbaar helaasch ;) Hoewel ik het nog steeds een prestatie vind om zo'n spel uberhaupt nog op mijn oude bak te krijgen.
Ziet er wel leuk uit en ik vind het vooral een pluspunt dat de levels veel mooier/"realistischer" zijn geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
-Sander schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 02:34:

Dat vraag ik me ook af, fps kan je zien door stat fps in te typen, maar hoe kan je je ping zien?
Dat getal onder je fps is niet je ping namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:27
Waarom moet ik inloggen om offline te spelen? Slaat nergens op, IMHO.
Of heb ik een 'gebugde' demo?

Ben inmiddels een andere demo aan het binnenhalen (andere link) ... Kijken of het bij deze anders is...

[ Voor 3% gewijzigd door Richub op 13-10-2007 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
Richub schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 11:39:
Waarom moet ik inloggen om offline te spelen? Slaat nergens op, IMHO.
Of heb ik een 'gebugde' demo?

Ben inmiddels een andere demo aan het binnenhalen (andere link) ... Kijken of het bij deze anders is...
Hier is het ook zo, maar het werkt wel. Vind het echt een heerlijk spel :)

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben jullie dit ook? Als ik bij advanced in graphics die detail bars omhoog zet komt er een melding van je moet opnieuw opstarten anders zie je geen veranderingen. start ik op nieuw op zijn alle settings weer naar default geladen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geinstalleerd en loopt als een zonnetje @ 1280x1024 en de rest open(niet dat dat veel opties zijn nu)

dit is nu een game waar ik al een hele tijd op heb zitten wachten en tevreden ben ik wel,maar ik had nog betere graphics verwacht, voor een 8800GTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forcepoint
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 08:53
Heb je toevallig Vista, en heb je de locatie van de Documents folder veranderd? Ik wel, en bij mij slaat ie de boel ook niet op.
http://utforums.epicgames.com/showthread.php?p=25018863#post25018863
Hier staan workarounds... heb ze nog niet geprobeerd maar ga ik wel doen :>

EDIT:
Wat bij mij heeft gewerkt is dit:
In je Documents folder, maak je een reeks mappen aan:
"\My Games\Unreal Tournament 3 Demo\UTGame\Config\"
In mijn geval ziet het er dan zo uit:
"E:\My Games\Unreal Tournament 3 Demo\UTGame\Config"

Als je de game nu opstart, en je verandert de instellingen, worden ze ook daadwerkelijk opgeslagen. :*)

[ Voor 33% gewijzigd door Forcepoint op 13-10-2007 12:14 . Reden: oplossing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou heb het dan ook eens getest.

Na eerst tegen bots gespeeld te hebben vond ik het erg vet! Het speelde lekker en zag er ook wel mooi uit. Maar als ik op internet wilde connecten dan bleef hij steeds hangen bij connecting..

Beetje rondzoeken later en poort 7777 doorschakelen op mijn router naar mijn ip en het werkte wel. Heb wat potjes geragged op internet maar het lijkt alsof mijn muis raar reageert. Het lijkt alsof afentoe de muisversnelling aanstaat ofzo.. Dan beweegt de cursor heel langzaam en dan opeens weer een heel stuk heel snel. Best irritant. Verder lijkt het toch alsof hij niet helemaal vloeiend loopt .. maar dit kan aan mij liggen. Lijkt ook alleen op internet. Wat ik vooral denk is dat het komt door die muis "lag" ofzo.

Mijn systeem is:

E6600 Duo
Geforce 8800GTX 768 MB
2 Gig geheugen
Win XP SP2 32 Bits.

Dus daar zal het wel niet aanliggen. Maar goed vind het wel echt een vet spel en ben benieuwd hoe instagib is. Verder vind ik het wel slecht van de servers etc.. helemaal geen dedicated servers ofzo. en de ping klopt van geen kanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 12:40

Knaak

It's me, Mario!

Wel leuk dat mensen nogsteeds whinen over geen 1 on 1 maps en weinig advanced options. Damn, heeft iemand de laatste tijd een demo gezien die 750mb groot was? Nee, ze zijn allemaal 1,5-2,0GB tegenwoordig omdat die demo's alle texture's en diverse spelmodi hebben. Dit omdat de game moet verkopen, en mensen willen hem eerst testen.

Wat is nu het geval? Het gaat erom dat Epic de game test, en niet de spelers. Ze willen gewoon de laatste paar bugs eruit halen die voorkomen op verschillende OS versie's en diverse hardware. :)

Toch wel triest om te zien dat al die mensen whinen, maarja, het hele epic forum staat er vol mee op dit moment. :x

@Deurmat: Zet mouse smoothing uit in het menu, de meesten zien dit compleet over het hoofd 8)7.

[ Voor 7% gewijzigd door Knaak op 13-10-2007 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MOAW schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:07:
@Deurmat: Zet mouse smoothing uit in het menu, de meesten zien dit compleet over het hoofd 8)7.
Ja dat heb ik dus al gedaan. Hielp wel een beetje maar niet alles.. Beetje gaar naja zal misschien wel gewoon ff wennen zijn ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:10:
[...]

Ja dat heb ik dus al gedaan. Hielp wel een beetje maar niet alles.. Beetje gaar naja zal misschien wel gewoon ff wennen zijn ofzo.
Ah ok, vreemd dan, speelt hier toch zeer precies met een G5 2007. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06:08

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Ik snap niet dat sommige mensen al de game veroordelen, terwijl dat dit een beta demo is. Als je juist op en aanmerkingen hebt, kan je dat het beste doen in de epic forums. Misschien wordt er dan nog naar gekeken om het op te lossen of staat er al een oplossing.

Tuurlijk mag je van mij hier ook je commentaar kwijt, maar om het gelijk een slechte game te noemen is ook voorbarig.

beta demo any1? :>

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 11:54:
hebben jullie dit ook? Als ik bij advanced in graphics die detail bars omhoog zet komt er een melding van je moet opnieuw opstarten anders zie je geen veranderingen. start ik op nieuw op zijn alle settings weer naar default geladen |:(
Heb ik ook.

En als ik de OpenAl-optie aanvink in de Audio-settings, dan hoor ik een soort gesis tijdens het spelen, terwijl je de rest van de geluiden ook gewoon blijft horen. Dit op een X-Fi Fatal1ty trouwens.

Maar goed, de texture-settings onthoudt ie dus niet. Staat elke keer weer op laag en dat ziet er niet uit. Ik heb wat in de INI-files zitten te kijken, maar ben de instellingen daar nog niet tegengekomen.

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 11:57:
dit is nu een game waar ik al een hele tijd op heb zitten wachten en tevreden ben ik wel,maar ik had nog betere graphics verwacht, voor een 8800GTS
In de volledige versie zal je veel meer opties hebben waardoor het er grafisch nog veel beter uit ziet. Daarnaast heeft de demo geen high-res textures.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

XTREEMRaGE schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:30:
Ik snap niet dat sommige mensen al de game veroordelen, terwijl dat dit een beta demo is. Als je juist op en aanmerkingen hebt, kan je dat het beste doen in de epic forums. Misschien wordt er dan nog naar gekeken om het op te lossen of staat er al een oplossing.

Tuurlijk mag je van mij hier ook je commentaar kwijt, maar om het gelijk een slechte game te noemen is ook voorbarig.

beta demo any1? :>
Het punt is dat het volledige spel over ongeveer een maand al in de winkels moet liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

-Sander schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:41:
[...]

Het punt is dat het volledige spel over ongeveer een maand al in de winkels moet liggen.
Je wilt niet weten hoe veel je nog kan doen in een maand tijd. En vergeet niet dat tussen de beta demo build en gisteren de release daarvan meestal ook een behoorlijke tijd zit.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Toch vind ik het onverstandig om zo'n brakke demo online te zetten vlak voor de echte release, vind het een beetje slechte reclame eigenlijk. Zo ga ik de game nu niet meer op de dag van de release kopen maar kijk ik eerst even de kat uit de boom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MOAW schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:07:
Wel leuk dat mensen nogsteeds whinen over geen 1 on 1 maps en weinig advanced options. Damn, heeft iemand de laatste tijd een demo gezien die 750mb groot was? Nee, ze zijn allemaal 1,5-2,0GB tegenwoordig omdat die demo's alle texture's en diverse spelmodi hebben. Dit omdat de game moet verkopen, en mensen willen hem eerst testen.

Wat is nu het geval? Het gaat erom dat Epic de game test, en niet de spelers. Ze willen gewoon de laatste paar bugs eruit halen die voorkomen op verschillende OS versie's en diverse hardware. :)

Toch wel triest om te zien dat al die mensen whinen, maarja, het hele epic forum staat er vol mee op dit moment. :x

Het Epic forum is op dit moment 1 grote huilie. Zelfs mensen die huilen dat de splashdamage van de rocketlauncher te groot is? Sorry? Dat ding doet geen damage, behalve als je een rocket in iemands neusgat stopt. Er zijn 2 dingen waar ik me op dit moment echt aan erger+ 1 issue dat zeker moet worden aangepakt:

- Brakke UI
- Geen Dedicated servers
- En in mindere mate fatsoenlijke widescreen support, ik wil geen vert-. Ik wil hor+. En ik wil dat zonder in ini files te kloten.

Gameplaywise heb ik een paar opmerkingen
- Voertuigen iets zwaarder
- Snellere primary fire shockrifle
- Misschien een hogere double jump? Of je eerste jump hoger? Ik heb het idee dat ik stuk lager spring dan in Quake zelfs met double jump.

En dat is het eigenlijk wel. Double triple air dodge whatever is totaal niet nodig. Eindelijk weer een echt pure shooter. Ik ben meer van Q3, maar heb met vrienden ook UT99 gespeeld. UT03 en 04 kon ik echter niet uitstaan, ze wilden daar gewoon te veel instoppen heb ik het idee waardoor het niet meer natuurlijk aanvoelde. En gelukkig doen de wapens nu WEL damage.
[...]

Het zijn echt maar minor issues

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 06:42
-Sander schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:54:
Toch vind ik het onverstandig om zo'n brakke demo online te zetten vlak voor de echte release, vind het een beetje slechte reclame eigenlijk. Zo ga ik de game nu niet meer op de dag van de release kopen maar kijk ik eerst even de kat uit de boom.
Een brakke demo? Ik moet eerlijk toegeven dat ik de demo erg vermakelijk vind, en men moet er rekening mee houden dat het een BETA demo is.
Maargoed, dat laatste is ook pas één keer vermeld o.i.d. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06:08

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

[...]

FnF schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:45:
[...]

Je wilt niet weten hoe veel je nog kan doen in een maand tijd. En vergeet niet dat tussen de beta demo build en gisteren de release daarvan meestal ook een behoorlijke tijd zit.
Wat FnF zegt, maar men download toch zelf een beta of niet. Als het een final is dan verwacht je geen fouten (teleurstellingen?), maar dit is een beta, dus een schoonheid prijs zal ie niet in de wacht slepen. Btw als het niet in de release mee kan komen, kan het natuurlijk altijd in een patch. Wat men vaak vergeet is, dat wij nooit een 'echte' final release krijgen (kan ook niet maar toch :P).

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:15

Stewie!

Keen must die!

Ik heb zojuist 10 dedicated servers online gezet, verdeeld over DM en CTF. Je kan ze vinden op ping of naam (i3D.net). Zijn er wensen met bepaalde mappen/gamemodi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

-Sander schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:54:
Demo is niks mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaaf spel :) Net even local gespeeld (vehicle ctf), kan niet wachten totdat ik de tijd heb om wel even online te knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:15:
Ik heb zojuist 10 dedicated servers online gezet, verdeeld over DM en CTF. Je kan ze vinden op ping of naam (i3D.net). Zijn er wensen met bepaalde mappen/gamemodi?
Nice. :> .

Maak gewoon een mapcycle van de 2 mappen voor deathmatch met voting (korter dan default, als je dat kan) :). 4 DM, 4CTF, 2 TDM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 21:46
Zometeen even uitproberen! Hij is bijna binnen.
Heb op lans en MP vele uurtjes doorgebracht, en ik hoop dat UT3 weer net zo lang mee kan als UTT!!
Met oog op de mods, nu al weer erg zin in! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:12

BioHazard

*\o/*

Toch wel jammer dat er geen instagib in de demo zit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:27
Bij mij liep het spel erg goed, rekening houdend met mijn 7600GT AGP graka op 1024 x 768.
Pentium D 940 & 2 GB ram, btw.

Speelt idd erg lekker weg, ik denk dat ik het spel wel ga kopen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Richub op 13-10-2007 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Kom maar op met die dedi servers, meeste servers hebben 1 of 2 sec lag echt niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-08 13:07
ff de test aan het doen hoe groot het verschil met 1 core is en 2 cores op mijn laptop.

toshiba a200-1g2:

geforce 7300
2 gig ram
core duo 2 ghz

multicore uitgeschakeld low settigns: 20 fps average :'(
multicore ingeschakeld low settings: 25 fps average :'(

Dit op een resolutie van 640*480...

Sjah, duidelijk dus dat ik ut 3 niet zal kunnen spelen op lanparties met mijn laptop :|

Op me pc(zie sig) loopt het dan wel weer uitstekend uiteraard

[ Voor 37% gewijzigd door skelleniels op 13-10-2007 13:49 ]

http://specs.tweak.to/16567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 21:15

Stewie!

Keen must die!

Heatray, echt geweldig. Als je lekker aan het schieten bent en je pakt die strider! WOW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Laatst online: 04-09 19:25
Voor de demo moet je dus inloggen met je Gamspy-ID, maar ieder keer geeft ie aan dat mijn username en wachtwoord niet kloppen?!?!?! 3 keer nagekenen op www.gamespyid.com, maar username en password kloppen gewoon? Heeft iemand anders hier ook last van? |:(
(daarnaast is het irritante dat je vanuit het inlog menu van de demo niet af kan sluiten behalve met ctrl+alt-del natuurlijk, maar dan blijft er één of ander process lopen die mijn cpu verzuipt met 100% usage!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Volgens mij hoeft dat niet, en moet je gewoon een account aanmaken en daarmee inloggen.
Dat alles gewoon in het spel zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Ja, dat heb ik geprobeerd, maar dan wordt er gezegd dat de username alfanumeriek moet zijn en geen spaties mag bevatten. En dat doet het ook niet!??! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

DaMorpheus schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:52:
Heatray, echt geweldig. Als je lekker aan het schieten bent en je pakt die strider! WOW!
DarkWalker :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank76NL schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:25:
Ja, dat heb ik geprobeerd, maar dan wordt er gezegd dat de username alfanumeriek moet zijn en geen spaties mag bevatten. En dat doet het ook niet!??! 8)7
Dan maak je een nieuwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

God wat een lekker spel. Heb eerst even een paar potjes single player gedaan om vervolgens op internet te gaan spelen. Op zich is de latency een beetje irritant, heb dus ook niet echt goed de sniper rifle kunnen testen, maar het ziet er naar uit dat ik weer een paar maandjes zoet ben.

Verder draait het spel op z'n mooist zonder problemen. Heb even geen fps rating nog gekeken, maar je voelt et als je onder de 40 gaat.

Overigens is het erg goed gedaan dat je kan instellen hoeveel bloom je wilt. Ik kan me voorstellen dat mensen geen zin hebben in een blinkende wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DaMorpheus schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:15:
Laggen echt verschrikkelijk, onspeelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Laatst online: 16-09 07:47
Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:52:
God wat een lekker spel. Heb eerst even een paar potjes single player gedaan om vervolgens op internet te gaan spelen. Op zich is de latency een beetje irritant, heb dus ook niet echt goed de sniper rifle kunnen testen, maar het ziet er naar uit dat ik weer een paar maandjes zoet ben.

Verder draait het spel op z'n mooist zonder problemen. Heb even geen fps rating nog gekeken, maar je voelt et als je onder de 40 gaat.

Overigens is het erg goed gedaan dat je kan instellen hoeveel bloom je wilt. Ik kan me voorstellen dat mensen geen zin hebben in een blinkende wereld.
Waar stel je dat in? ben dat niet tegen gekomen :? Ik stoor me er overigens totaal niet aan het heeft wel wat. Vind het wel typerend voor de engine. Gears of war had dit op de xbox ook al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorion3
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 08:28

Gorion3

ABC++

totaal geen last van lag..

Awesomenauts! Swords & Soldiers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Dit is ook met het maken van een nieuwe. "Your account is not accepted it has to be alfanumeric with no blanc spaces...bla,bla bla".

Kom er dus niet in. Wat een onzin.
(Ben er wel achter dat je via single player het spel netjes kan afsluiten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorion3

Gorion3

ABC++

FnF schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:54:
[...]

Laggen echt verschrikkelijk, onspeelbaar.
totaal geen last van lag..

moet je bij video zijn: en dan staat er onder (waar jij je resolutie kan instellen) ook die bloom options, ik heb hem nu op vivid staan aangezien die laatste stand je ogen verbranden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank76NL schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 15:04:
[...]

Dit is ook met het maken van een nieuwe. "Your account is not accepted it has to be alfanumeric with no blanc spaces...bla,bla bla".

Kom er dus niet in. Wat een onzin.
(Ben er wel achter dat je via single player het spel netjes kan afsluiten).
Welke accountnaam probeer je aan te maken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Net een tijdje de demo zitten spelen. Best wel leuk. Levels ziet er mooi uit en zijn goed opgebouwd. Die hoverboard is een leuke toevoeging, beetje back to the future stijl, enkel wel jammer dat je er zo snel vanaf pleurt. Hopelijk komen er nog hoverboard only levels, net zoals de surf maps in CSS.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 15:08:
[...]

Welke accountnaam probeer je aan te maken....
Nou ik had al Frank76NL, nu heb ik wat andere geprobeerd, werkten allen niet.
Nu ben ik eindelijk wel geacepteerd (misschien had het afsluiten van Peerguardian en het omgooien van mijn vuurmuur (Unreal had al toestemming, maar toch) ermee te maken.

Leuk scherm om naar te kijken "Connecting...", maar om daar nou 50 euro voor uit te geven staks. :S

Edit: (let wel via "Find quick match" gevolgd door het scherm "Connection failed". Nou, gaat um niet worden denk ik.

[ Voor 9% gewijzigd door FrankNLD op 13-10-2007 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Frank76NL schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 15:26:
[...]

Nu ben ik eindelijk wel geacepteerd (misschien had het afsluiten van Peerguardian en het omgooien van mijn vuurmuur (Unreal had al toestemming, maar toch) ermee te maken.

Leuk scherm om naar te kijken "Connecting...", maar om daar nou 50 euro voor uit te geven staks. :S
90% is denk ik non-dedi maarja het consolefriendly-menu helpt ook niet mee want je kan ze er niet uitfilteren. :> Spel zelf doet me denken aan UT GOTY :) maar alle console dingen mogen ze er van mij uitslopen want wie gebruikt er nou een gamepad om UT te spelen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand ook problemen met installeren van ut3 beta demo?

ik wel ik krijg elke keer een foutcode.
ik heb dus wel windows xp x64 proffesional edition maar kan het aan 64bit versie liggen van windows xp

hier staat de oplossing dus.

http://utforums.epicgames...hread.php?t=578513&page=3

op dat forum zeiden ze dat het ligt aan dat windows 2003 server of zoiets en dat x64 xp versie daar niet goed mee over kan

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2007 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Epic heeft een fix uitgebracht voor 64bit systemen, kijk maar eens een aantal posts terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Laatst online: 16-09 21:46
ja, bij mij gaat er ook GOT voor m'n naam. Tot snel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank76NL schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 15:26:
[...]

Edit: (let wel via "Find quick match" gevolgd door het scherm "Connection failed". Nou, gaat um niet worden denk ik.
Problemen met connecten komen doordat het allemaal home hosted is en sommige mensen hun poorten niet kunnen forwarden (laat staan weten wat poorten zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Mijn ervaring met de Beta Demo is vrij goed te noemen. Het installeren ging goed en het heerlijke originele UT99 menu beluidje is gewoon weer vet.

Moet zeggen dat de UI even wennen is verder, misschien iets grotere knoppen links rechts / meer opties, maar goed, het is een beta demo dus nog lang niet alles is beschikbaar.

De NW-DM gaat me beter af dan in UT2k4, maar ik schijn nogal te missen met de Shock Rifle en ik hoop niet dat ik ook zo ga zuigen met Insta straks.

Wat ik overigens wel relaxt vind is dat je pointer mooi van kleur verandert zodra je iemand raakt, weet je tenminste of je ook echt goed zit ^^ Ik ben benieuwd naar de uiteindelijke Retail versie, als ze de huidige bugs en irritaties eruit halen dan ben ik zeker zoet voor de komende maanden!

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Nou eindelijk op wat servers kunnen proberen. Grafiks zijn zeer goed, samen met goede performance. Deathmatch, waanzin. Team deathmatch, ok. Capture the flag verhicles, best leuk. Al met al niet mijn ding, maar goed ik heb deze serie nooit echt gespeeld en ben meer van de dingen die wat minder Unreal(alistic) zijn. Ik begrijp ook wel waarom mensen dit wel leuk kunnen vinden.
Trouwens lang geleden dat ik een demo heb gespeeld met zoveel bagger servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHStar
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 15:43
Ik heb het ook geïnstalleerd, echt heb ik echt heel veel lag
specs;
E6600@3,0 GHz (stabiel uiteraard)
7800gtx
2 gig RAM
Windows Vista HP
1280x1024

Ligt het echt aan mijn specs (wat me niet waarschijnlijk lijkt) of ligt het aan vista? Ik ben gewend de nieuwe games toch wel op high aan te kunnen, maar het loopt zelfs niet echt soepel met de settings op 2 van de 5 en post op het laagst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op de i3d servers heb ik grandioze lag, dus ik host zelf weer.

Zoek naar de game "Koeitje" en password is "got"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar die fix werkt alleen als de game is geinstalleerd.
en dat lukt niet want dat doet die niet hij crashed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.deurmat.net/Screens/ut3own.JPG

Eerste potje Vehicle CTF :D zaten ook nog 3-4 Gotters in mijn team ofzo maar die waren al weg :p

ik heb allebei de graphics van 5 naar 4 gezet en nu heb ik geen mouse lag meer .. tenminste niet op die id3 server :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 19:16

Metro2002

Memento mori

Net even de demo gespeeld maar ziet er goed uit allemaal, draait niet vreselijk vloeiend maar dat komt omdat mijn systeem ook niet zo nieuw meer is maar tis prima speelbaar met de settings op hoog allemaal :) Vind het alleen wel jammer dat je de tegenstanders soms zo slecht ziet vanwege het enorme detailniveau van het spel. dan gaan de tegenstanders een beetje op in de omgeving (itt tot UT 1 waar je iedereen altijd prima zag :P )

Maar dat was in UT2004 geloof ik ook al.

De pc waar ik het op speel trouwens:

AMD athlon XP 2000+
1024 GB DDR2
geforce 6800 non ultra 128MB
winXP sp2
resolutie: 1280x1024

Heb geen FPS test gedaan (weet niet of dat kan) maar ik gok dat dit rond de 25 fps ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Laatst online: 03-07 11:52

Sinester

Game Guru

Heb de Demo net binnegesleept en wat vind ik het weer vet.

Het loopt allemaal lekker soepel op me systeem, met settings op hoog en 1440x900
deathmatch gaat lekker snel, en de wapens vind ik ook genieten.

alleen met Vehicle CTF werd ik heletijd afgemaakt, vond het opzich wel leuk om te spelen maar me voorkeur gaat uit naar de simpele deathmatch

ik ga het zeker halen :9~

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even op de server van Koeitje gespeeld en kan zeggen dat dit 1 van de servers is met weinig lag! NICE .. retardNL

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2007 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:46

HaTe

haat niet

Koeitje, Welke porten moet je forwarden voor een server? De oude UT2004 porten werken niet..
UT3 is geweldig!!! :D Heb nog heel veel UT2004 gedaan afgelopen jaar.. Vooral iCTF was wreed :P

Alleen, Ik wil mijn muis op 2.5 zetten.. Maar je kan alleen kiezen uit hele getallen :O 2 is iets te langzaam en 3 is te snel.. Nu heb ik hem ook maar op 2 staan... : /

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorion3

Gorion3

ABC++

Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:22:
[afbeelding]

Eerste potje Vehicle CTF :D zaten ook nog 3-4 Gotters in mijn team ofzo maar die waren al weg :p

ik heb allebei de graphics van 5 naar 4 gezet en nu heb ik geen mouse lag meer .. tenminste niet op die id3 server :D
je dat was ik, tomino en flore.. :) hehe dat was echt relaxt, flag-> hoverboard (doe je met Q) -> achter vehicle hangen en gaan met die banaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDukemaster
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-08 22:21
BHStar schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 16:35:
Ik heb het ook geïnstalleerd, echt heb ik echt heel veel lag
specs;
E6600@3,0 GHz (stabiel uiteraard)
7800gtx
2 gig RAM
Windows Vista HP
1280x1024

Ligt het echt aan mijn specs (wat me niet waarschijnlijk lijkt) of ligt het aan vista? Ik ben gewend de nieuwe games toch wel op high aan te kunnen, maar het loopt zelfs niet echt soepel met de settings op 2 van de 5 en post op het laagst..
Ik heb dus precies hetzelfde.

Amd64 3200+
7900 gt
2 gig ram

En dus ook windows Vista. Echter zelf met de setting op medium en 1440x900 loopt het bijna lange na niet lekker. Echt maximaal 30 fps, maar meestal 15-25 met 1 bot. Denk dus inderdaad dat het aan Vista ligt... INstallatie duurde overigens ook heel lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFlow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 14:03
Vraag is hier al een paar keer langsgekomen, dus hier is het console commandowaarmee je je ping kan zien:

stat net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-08 20:30
heb em net voor et eerst gespeeld en moet zeggen ziet er geweldig uit !! :)
rond de 30 fps op 1600x1200 dus draait net op high ben ik toch wel blij mee 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vanavond weg maar laat de server aan voor jullie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:49
30 fps zou ik echt niet tevreden mee zijn.. :)

Ik speel zelf nu 1680x1050, met alles op full en ik kom niet onder de 48, gemiddelde is 75 met een benchmark van 5 min fraggen.. :P Graphics ben ik tot nu toe echt wel over tevreden, het is alleen de servers die vaag doen... Maar die I3D servers hebben veel geholpen!

Is het misschien een idee dat alle gotspelers gewoon [GoT] voor de naam zetten, met je nickname ofc..? :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaTe schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:41:
Koeitje, Welke porten moet je forwarden voor een server? De oude UT2004 porten werken niet..
UT3 is geweldig!!! :D Heb nog heel veel UT2004 gedaan afgelopen jaar.. Vooral iCTF was wreed :P

Alleen, Ik wil mijn muis op 2.5 zetten.. Maar je kan alleen kiezen uit hele getallen :O 2 is iets te langzaam en 3 is te snel.. Nu heb ik hem ook maar op 2 staan... : /
Ik hoef niet te forwarden :P. Maar volgens mij is het poort 7777.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Laatst online: 16-09 07:47
Hebben andere mensen er trouwens ook last van dat het spel de instellingen niet opslaat van de audio en muis speed? :? Elke keer dat ik de demo opstart moeten die weer goed gezet worden. Daarnaast vind ik de muziek wel erg zacht

[ Voor 31% gewijzigd door Kaasje123 op 13-10-2007 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 18:20:
Ik ben vanavond weg maar laat de server aan voor jullie :)
Heb al een paar keer zitten zoeken maar kan je server niet vinden :? Wat voor gametype host je dan :? Of is die ook al uit de lucht geweest :?

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
Met deze games ben ik toch blij dat mijn scherm een max resolutie heeft van 1280*1024. Draait echt als een zonnetje hier :*)

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Copycat schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 18:30:
[...]

Heb al een paar keer zitten zoeken maar kan je server niet vinden :? Wat voor gametype host je dan :? Of is die ook al uit de lucht geweest :?
Same here. Kan hem ook niet vinden, kdenk dat ie off is :/ . Wel wreed dat je uberhaupt host :).

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2007 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is nu online hoor (7 man aan het spelen nu op heatray, je kan voten). Zoek eens naar 'locked' servers, deathmatch, show empty/full. En moet je mij zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is die enorme spin waar ik in kon op een DM map? soort vervanger van redeemer?

Wel leuk spel, beetje quake achtig, lekker snel ook. Alleen eerst een nieuwe pc :P want het ziet er niet uit hier

XP 3200
1 GB ram
Radeon x800

maar het draait wel ;)

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2007 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Dat is een Darkwalker, een soort War of The Worlds achtig voertuig. Kort beschreven: de dood op 3 poten.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
ik speel zelf op 1280x1024 en dan alles wat je kan instellen op het hoogst, met onderstaand systeem.

Ik haalde constant 62FPS.

maar nu ik de lock uit heb gezet zit ik boven de 100 constant :P

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 02:36
OMG ik kan hem hier gewoon vol open spelen op 1280x1024 en dan loopt ie echt nog lekker _/-\o_ _/-\o_ Geweldig spel zeg, gevoel van de UT serie zit er echt in, en die minigun is te gek geworden :9~ :9~

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer bij mij start hij niet :?
Als ik een offline game wil starten en ga alle menu's langs tot ik eindig bij start mission dan gaat de game terug naar het menu 8)7

Ook online gebeurt er niets als ik join indruk bij een server.

hopelijk dat dit gefixt is bij het hele spel

EDIT: duidelijk, je mag geen rare tekens gebruiken in je inlog naam 8)7
Dus gefixt :*)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2007 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Hier blijft het crashen bij het laden.

win XP-32 SP2, p4 2.8@ intel 865 chipset en nvidie 7600 met laatste whql drivers.

iemand een idee?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Waar kan ik de redeemer eigenlijk vinden in de demo. Ik wil dat wapen wel eens uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eghie schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 19:34:
Waar kan ik de redeemer eigenlijk vinden in de demo. Ik wil dat wapen wel eens uitproberen.
In de CTF map onder bij het water.

Net getest. 1280 x 800 met alles vol open ongeveer 40 fps. Soms wat meer.
Wat een gekkenhuis. Wel wennen. Alle wapens en voertuigen net wat anders.

C2D 2400 @ 3280
2GB 666MHz @ 730MHz 3-3-3-12
X1950 Pro 512 @ stock
Raptor 10K
30" Dell 3007WFP

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2007 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

eghie schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 19:34:
Sowieso bij de CTF map onderaan in het midden op een eilandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayonaise
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-06 15:43
In het begin lijkt het net alsof je Wolfenstein 3D aan het spelen bent :')
Volgens mij kun je dit zelfs op een 7jaar oude pc spelen.

Maar zodra je alles op High zet, is het echt prachtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best wel goed spel, zeker als je bedenkt dat dit nog maar een Beta demo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

En het leukste van alles: Er zitten alleen 3 maps in terwijl er zo'n 40 in de .ini file maplist staat. Rond de 12 Warfare maps. HELL YEAH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Ik weet dat je de UTDemoCompat.ini op Alleen-lezen moet zetten, wil je je zelf aangepaste instellingen bewaren als je het spel afsluit.

Alleen wil ik World Detail en Texture Detail beide op de waarde 3 hebben en Post-Processing op Vivid, alleen waar staan die waardes in die INI-file? Want deze instellingen springen elke keer na het opnieuw opstarten van UT3-demo naar de waardes 2-2-Default.

Ik heb de instellingen aan de hand van deze uitleg bekeken.

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
waarom zit iedereen de performance te vergelijken tussen bijv 8800 en 2900 kaarten terwijl deze beta demo nog niet eens op max kwaliteit kan? textures zijn maar max op normal ofzo te zetten?
Een winnaar @ mid settings zegt niet veel over ultra

[ Voor 12% gewijzigd door PainkillA op 13-10-2007 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
  • Laatst online: 05-08 22:31
Slotje komt er op:
Graag verder in deel 2:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1251362

Groetjes TopicAdmin

Acties: