• Zer0cool12342
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-06 21:51
Afbeeldingslocatie: http://www.lanpartyguide.com/images/ut3_banner.jpg
Introductie
Genre:Shooter
Uitgever: Midway
Ontwikkelaar: Epic Games
Release: Kwartaal 4,2007
Beschikbaar op: Xbox360, Playstation 3, PC (Windows,Mac OS,Linux)

Tijdelijke Informatie

Released:
Sinds vandaag 23 November 2007 is Unreal Tournament 3 Officeel te koop in Nederland voor een bedrag van 55 Euro.

Beta Patch
En jawoor het spel is nog maar net uit of er is al een beta patch.
Hierin geeft Epic aandacht aan de vragen en opmerkingen van de Gamer zelf:

De beta van patch 1.01 is 181 MB groot en richt zich vooral op de verbetering van de User Interface. Hier de volledige lijst aan verbeteringen:

- slaat settings en vooruitgang op zonder dat je een profiel moet aanmaken
- voegt ping en verbindingstijd toe aan je scorebord
- verwijdert het bevestigingsmenu bij het starten van een game
- verwijdert onnodige top instellingen pagina
- in het mid game menu heb je nu een Message tab
- berichten van vrienden worden bijgehouden tot dat je ze daadwerkelijk verwijdert
- muisgevoeligheid is beter in te stellen. In plaats van een balk kun je hem gewoon invoeren
- framerate verbetering en toevoeging van FOV opties binnen het advanced video menu
- verhoogt het aantal maximum spelers/bots tot 32
- herstelt het automatisch overgaan naar het vote menu op het einde van een match
- verbetert mid game menu prestaties

De volledige Changelog alhier te bekijken:
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/29139295

Download Links:(volgen er meer)
http://www.esreality.com/?a=post&id=1472671
http://www.epicgames.com/download/patch101.exe
http://stuff.ut-fun.de/ut3servers/patch101.exe

Ontwikkeling
Net zoals in Half-Life 2 zullen de levels eerst opgebouwd worden met behulp van eenvoudige blokken. Op deze manier kan men testen of een level goed speelbaar zal zijn en eventueel aanpassingen maken. Daarna kan het level afgemaakt worden met decoratie en aankleding in een bepaald thema.

Het spel maakt gebruik van Unreal Engine 3. Deze kan gebruik maken van technologieën zoals de PhysX PPU. De engine vereist het gebruik van een DirectX 9 videokaart.

Niet alle spelmodi van vorige Unreal Tournament spellen zullen terugkeren.
Zo zullen Bombing Run, Double Domination en Assault niet aanwezig zijn in Unreal Tournament 3. In een nieuwe spelmodus, Unreal Warfare (voorheen bekend als Conquest), zullen de spelers wel bepaalde doelen moeten volbrengen, vergelijkbaar met Assault.
Deze spelmodus speelt zich af op maps die enkele malen groter zijn dan de maps in de Onslaught spelmodus van Unreal Tournament 2004.

Ook zullen de bots in Unreal Tournament 3 verbeterd worden en ze zullen in staat zijn om eenvoudige gesproken opdrachten te begrijpen en uit te voeren.

Bij dit spel zal ook de laatste versie van UnrealEd, de editor waarmee nieuwe levels gemaakt kunnen worden, meegeleverd worden. Deze zal uitgerust zijn voor Unreal Engine 3; de vorige editor was toegespitst op Unreal Engine 2.5. Eén van de toevoegingen is een knop waarmee de levelontwerpers hun level kunnen spelen in de editor. Het spel hoeft daardoor niet apart opgestart te worden. Ook bevat het een manier om op een visuele wijze scriptcode te creëren. Deze visuele interface wordt Kismet genoemd.
Op deze manier kunnen mensen met weinig tot geen ervaring met scripten en programmeren toch zaken in het spel aanpassen.

Speltypen
Unreal Tournament 3 zal (waarschijnlijk) de volgende spelmodi bevatten:
  • Deathmatch
  • Team Deathmatch
  • Dual Mode
  • Onslaught
  • Unreal Warfare (Voorheen: Conquest) (Zeer grote Onslaught maps)
  • Vehicle Capture the Flag
Wapens
De volgende wapens zijn (waarschijnlijk) aanwezig in Unreal Tournament 3::
  • Impact Hammer
  • Dual Enforcers
  • Canister Gun
  • Shock Rifle
  • Link Gun
  • Tarydium Stinger (soort Minigun)
  • Flak Cannon
  • Rocket Launcher
  • AVRiL (Anti-Vehicle Rocket Launcher)
  • Sniper Rifle
  • Translocator
  • Redeemer
  • Target Painter
Voertuigen
De volgende voertuigen zullen (waarschijnlijk) in Unreal Tournament 3 aanwezig zijn:

Axon voertuigen:
De Axon voertuigen zijn de voertuigen uit Unreal Tournament 2004 en UT2004: Editor's Choice Edition (ECE)
  • Manta
  • Raptor
  • Scorpion
  • Hellbender
  • Cicada
  • SPMA
  • Paladin
  • Goliath
  • Leviathan
Necris voertuigen
De Necris, een buitenaards ras in het Unreal universum, hebben ook 9 voertuigen met een eigen stijl en rijgedrag.
  • Viper
  • Nemesis
  • Darkwalker
  • Fury
Overige voertuigen
  • Hoverboard ( Persoonlijk Vervoermiddel)
Teams
De volgende teams zijn in Unreal Tournament 3 aanwezig:
  • Necris
  • Nakhti
  • Juggernauts
  • Iron Guard
  • The Corrupt
  • Krall
  • Team van Jakob (naam nog onbekend, mogelijk ThunderCrash)
  • Twin Souls
  • Eigen team (de speler kan zelf een team samenstellen en daarmee spelen)

Multimediaal
Demo: De demo van Unreal Tournament 3 voor de pc:

De Windows demo is te downloaden op de volgende lokaties:
Bestandsnaam: UT3BetaDemo.exe
Groote: 741MB

Http Links:Ftp Links:NZB:Torrent:En voor de mensen die een x64 Of 2003 windows hebben is er de volgende fix:

De Linux Server Demo is op de volgende locaties te downloaden:
Bestandsnaam: UT3-linux-server-betademo-10132007.tar.bz2
Groote: 648MB
Uitleg om te installeren:
http://thepiratebay.org/t...demo_server_for_GNU_Linux

Http Links:Torrent Links:

Demo problemen

In de demo is het geval dat bij sommige mensen de ingestelde instellingen niet bewaard worden dus je stelt em in op 1280x1024 en na herstart van het spel staat ie weer op 800x600.

Hiervoor is een soort fix hij staat in het volgende topic:
http://utforums.epicgames...p?p=25018863#post25018863

Tweaks
Omdat er in de options niet zo heeel veel in te stellen valt kun je handmatig in de ini files van unreal het spel zo naar eigensmaak instellen..

Er is een site met uigebreide informatie hier over:
http://www.tweakguides.com/UT3_1.html

Technische info:
Pc:
  • Medium: 1 DVD
Minimum Systeemeisen:
  • Windows XP SP2 of Windows Vista
  • 2.0+ GHZ Single Core Processor
  • 512 MB RAM
  • NVIDIA 6200+ or ATI Radeon 9600+
  • 8 GB HD
Recommended System Requirements:
  • 2.4+ GHZ Dual Core Processor
  • 1 GB RAM
  • NVIDIA 7800GTX+ or ATI x1300+
  • 8 GB of Free Hard Drive Space
Advies Prijs: 47.95 Euro

Playstation 3:
  • Beeldformaat:16:9
  • 480P Supoort
  • Geheugen Kaart
  • Downloadable Content
  • Hard Drive Support
  • Keyboard Support
  • Mouse Support
  • Medium: 1 Blu-ray Disc
Advies Prijs: 64.95 Euro

Xbox 360:
  • Medium: 1 DVD-PL
Technische details volgen snel.

Advies Prijs: 59.95 Euro

Wallpapers:
Een aantal Wallpapers(Clickable):

Screenshots

Video's / Trailers:

Unreal Tournament 3 Official Trailer :
Klik
Unreal Tournament 2007 Ingame Trailer :
Klik.
Unreal Tournament 3 Interview :
Klik
Unreal Tournament 2007 Developer Interview :
Klik
E3 Unreal Tournament 3 Trailer:
Klik
Epic Head Interview Unreal Tournament 3
Klik

Trick's & Cheats

Cheats: druk op de tilde knop zodat je in de Console komt
dat is deze ~ zit links naast de 1 dan type je:
God = God mode
Loaded = Alle Wapens
allammo = 999 ammo
fly = Vliegen
ghost = door muren heen clipping mode
walk = de fly mode uitzetten.

Wapen Tricks:

Rocket Launcher:
Linker muisknop = enkele raket
Rechter muisknop = meerdere raketten naast elkaar
Rechter + 1 linker klik = spiral (staat ook bij je crosshair)
Rechter + 2 linker klikken = grenades

Shock Rifle:
Vuur eerst met rechts 1 bal af en schiet daarna met links de bal stuk zo krijg je een mega explosie.

Overige Tricks:
Ga naar je console en typ daar:
stat fps = krijg je je fps te zien.
stat net = ping en overige connectie info
behindview 1 / 0 = Andere camera
freecamera 1 / 0 = Ook andere camera
giveweapon utgame.utweap_instagibrifle = InstaGib Wapen

Ingame Announcements:
15 inpact hammer kills --> JACKHAMMER
15 enforcer kills --> GUNSLINGER
15 biorifle kills --> BIO HAZARD
15 shock combo kills --> COMBOKING
15 link beam kills --> SHAFT MASTER
15 Stinger kills --> BLUE STREAK
15 flak cannon kills --> FLAK MASTER (thank you Lert)
15 headshots with sniperrifle --> HEADHUNTER (thank you Lert)
15 rocket launcher kills --> ROCKET SCIENTIST (thanks Dirty-Frank)
15 Avril kills -> BIG GAME HUNTER

kills in a row without dying: award:
5 KILLING SPREE
10 RAMPAGE
15 DOMINATING
20 UNSTOPABLE
25 GODLIKE
30 MASSACRE

kills fast after eachother: award:
2 DOUBLE KILL
3 MULTI KILL
4 MEGA KILL
5 ULTRA KILL
6 MONSTER KILL

Bechmark Resulaten
Afbeeldingslocatie: http://resources.vr-zone.com/newzhunter/8800GT/UT3.jpg
Overige
Release dates:
Zondag 15 Juli : Mail gehad van Gamestop voor een datum 1 Feb 2008 voor de Xbox 360

Pc
Released
Amazon.com November 19, 2007
bol.com 23 November, 2007

Playstation 3:
Kwartaal 1 2008
Amazon.com November 19, 2007
Gamestop.com November 12, 2007
Ign.com US: Winter'07 ,Europe: Winter'07

Xbox 360:
Amazon.com March 31, 2008
Gamestop.com 1 Februari 2008
Ign.com US: TBA 2008,Europe: Q1 2008

Oude Datums
Gamepro.com 10/02/2006
Yahoo.com 01/01/2007

Nieuwe Info:
Het is officeel bekend dat pc-speleres tegen playstation 3 spelers kunnen gaan gamen via het netwerk van Gamespy.

Links:
Beyond Unreal
Unreal Engine 3

[ Voor 255% gewijzigd door Zer0cool12342 op 05-07-2014 13:39 ]

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-07 06:35

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Anoniem: 144158 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 22:20:
[...]

Ik vind dat je niet aan de hand van een keer spelen/ 1 map kan concluderen dat een team superieure skill heeft kijk maar eens naar de match tegen bU waar jullie met 7-1 op suspense van verloren
Anoniem: 159816 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 22:24:
[...]

Ik heb toen niet gespeeld, en ik weet niet wie er speelde. Ik ken die situatie niet. Misschien lagen jullie wel met z'n allen te slapen op de eerste map ;) .

Neemt niet weg dat Kargo een zware *censuur* map blijft. De manier waarop wij de campaign in coop hebben uitgespeeld was ook tank lamen in het midden :+

Maar goed, misschien komt er nog wel een rematch. Ik zie wel of ik er dan bij kan zijn, vind de vehicle gamemodes sowieso al de minste :). Zitten jullie niet in een iTDM/TDM iCTF/CTF ladder?
Cassius schreef op donderdag 13 december 2007 @ 23:08:
[...]

En als de spelers overal bunnyhoppen, met hooverboards de base in proberen te rijden, sniperen op tanks, flakken van 20 meter en continue rechtdoor in base lopen - dan kan ik je vertellen dat we in TDM daar hard overheen gaan. Maar dat zijn stoere woorden - we hebben wel verloren :D . Dus in vCTF waren we niet zo goed, al waren we te naiëf; wisten wij veel dat je mensen zin hadden om 30 minuten met 3 man in mid te staan :P !

Gewoon insta voor mij =D
Toch sportief dat jullie het zo opvatten. We hebben allebei fouten gemaakt. Jullie hebben ons op Kargo onderschat en onze tactiek op suspense zoog aan alle kanten. Het zei zo, wij moeten gewoon meer oefenen. Ik zie uit naar een rematch. :)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Onze tactiek op Suspence? Kan me niet voorstellen dat het beter was dan die van jullie :D. Twee defence, 2 offence ...ennuh dat was het. Moet je voorstellen hoe goed wij zouden zijn als we daadwerkelijk tactics hadden :+.

Maar goed, wij hadden Kargo echt nooit gespeeld tegen humans. Alleen tegen bots @ hard campaign. En toen was eigenlijk ook al gelijk duidelijk dat je de tank moest hebben. Jullie hadden die echter als eerste, hij spawnde wat sneller dan ik verwacht had :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Dank voor de mooie topicstart again btw :) !

Dat ding spawnde inderdaad retesnel :D ! Btw R420R - hoe vond je die laatste cap op suspense hahaha :D ! Zat je toevallig in een van de voertuigen in onze flagroom toen?

Ik schreeuwde op teamspeak tegen Forcepoint (als black hawk van een helicopter) - dit wordt eeen RUIGE :X !!! Ik drop hem al vliegend naar beneden keihard af - koei schiet de voertuigen net op tijd af en uit het vuur komt hij gesprongen, was friggin prachtmoment :D !

We doen wel een keer een rematch, ik ben er nog steeds niet achter welke mappen echt leuk zijn :) .

[ Voor 4% gewijzigd door Cassius op 14-12-2007 10:47 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:39

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Kosh66 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 21:45:
[...]

Ehm, ik weet niet of dit hetzelfde is, maar was dit niet op te lossen met die variabele aan te passen in
UTEngine.ini: PumpWindowMessagesWhenRenderThreadStalled=True
i.p.v. deze op false te laten staan, zoals ie default staat?

Ik was zodoende in staat om de single player campain te splen zonder crashes....mijn specs zijn ongeveer gelijk aan de jouwe, qua hardware. (AMD Barton 2800+, 2GB Ram, SB Audigy en een 6800GT, mijn nieuwere 7950GT is waarschijnlijk defect, snif :'( )
Hmm ik had deze nog niet uitgeprobeerd!!Dat doe ik vanaaf wel...ben nu op m'n werk ;x

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144158

Momenteel richten we ons geloof ik vooral op de war en vctf ladder ik zou ook wel een andere ladder maar dat wordt op het moment denk ik teveel.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 144158 op 14-12-2007 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

CostumUT (UTcomp makers)
http://www.esreality.com/?a=post&id=1480943
CustomUT is a customization mutator for Unreal Tournament 3. CustomUT is all about making the game your own. You can change your skin colors, customize your crosshiars, play warmup till you're ready, and get the hit feedback you want. Just customize it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176663

http://www.enemydown.co.uk/landing.php?page=playcom

Eerste tournooi met prijzengeld dacht ik.

is niet mis i.i.g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Weet iemand wat de sales zijn van UT3?
ik kan het niet zomaar te voorschijn toveren( kan dus niks vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:36

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Beetje jammer dat je dan per se op play.com moet bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-07 06:35

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Cassius schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 09:55:
Dank voor de mooie topicstart again btw :) !

Dat ding spawnde inderdaad retesnel :D ! Btw R420R - hoe vond je die laatste cap op suspense hahaha :D ! Zat je toevallig in een van de voertuigen in onze flagroom toen?

Ik schreeuwde op teamspeak tegen Forcepoint (als black hawk van een helicopter) - dit wordt eeen RUIGE :X !!! Ik drop hem al vliegend naar beneden keihard af - koei schiet de voertuigen net op tijd af en uit het vuur komt hij gesprongen, was friggin prachtmoment :D !

We doen wel een keer een rematch, ik ben er nog steeds niet achter welke mappen echt leuk zijn :) .
Die actie is een beetje langs mij heen gegaan :P. Ik had het veel te druk met op het zweten van spanning. We hebben een harde dobber aan jullie gehad, vooral omdat we een van onze topverdedigers achterwege moesten laten omdat jullie geen 5v5 konden spelen. Toen hadden we nog maar 1 "native" verdediger over. Dit ging dus grandioos fout. Nou moet ik wel zeggen dat we veel geoefend hebben op kargo omdat we wisten dat we daarop de meeste kans zouden hebben. Die map zat immers niet in de demo.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-03 22:03
Floris-K schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 14:02:
[...]

Beetje jammer dat je dan per se op play.com moet bestellen.
Opzich is het natuurlijk wel jammer, maar ik zou niet de illusie hebben dat GoT ook maar een klein beetje kans heeft om een prijs te winnen. Reken maar dat de beste clans op dit toernooi afkomen dan maken wij geen schijn van kans. en met 200-10 verliezen is ook niet echt leuk ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

appie1981 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 15:32:
[...]

Opzich is het natuurlijk wel jammer, maar ik zou niet de illusie hebben dat GoT ook maar een klein beetje kans heeft om een prijs te winnen. Reken maar dat de beste clans op dit toernooi afkomen dan maken wij geen schijn van kans. en met 200-10 verliezen is ook niet echt leuk ;(
lol daar ga ik idd ook (nog) niet van uit.. We moeten allemaal nog oefenen en voornamelijk communicieren + teamplay. Als we dat geregeld krijgen, dan moeten we op zijn minst toch wel mee kunnen draaien in de sub-top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:29
Pow, de eigen gemaakte mods komen nu lekker tot z'n recht nu de eerste patch uit is! :D

Whoepy, dis het begin nog maar... ga hier heel veel plezier mee hebben! Goooo UT3! FTW! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-07 11:01
Floris-K schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 16:00:
[...]

lol daar ga ik idd ook (nog) niet van uit.. We moeten allemaal nog oefenen en voornamelijk communicieren + teamplay. Als we dat geregeld krijgen, dan moeten we op zijn minst toch wel mee kunnen draaien in de sub-top
Daarvoor zullen de fragging-skills ook wel met 200% omhoog voor moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-07 13:14
Met name teamplay weegt heel zwaar in matches met meer dan 4 spelers, met goede teamplay moet je zeker in de subtop kunnen komen.
offtopic:
Nog geen gezeur gehad over de clannaam van GoT? Aim}x{Here is destijds geswitched van naam omdat een stel idioten begon te mauwen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MikeN schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 00:58:
Met name teamplay weegt heel zwaar in matches met meer dan 4 spelers, met goede teamplay moet je zeker in de subtop kunnen komen.
offtopic:
Nog geen gezeur gehad over de clannaam van GoT? Aim}x{Here is destijds geswitched van naam omdat een stel idioten begon te mauwen...
Je bedoeld omdat het op MyG0t lijkt? We hebben nog geen gezeur gehad, maar dat kan ook komen omdat het niet lijkt alsof we cheaten. Misschien als we beter worden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Nee, er is ook een GoT UT99 clan en die begon met UT2k4 te zeuren over de naam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

MikeN schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 03:03:
Nee, er is ook een GoT UT99 clan en die begon met UT2k4 te zeuren over de naam...
Ach dan noemen jullie je zelf toch GoT UT3 als ze beginnen te zeiken :P ;)

[ Voor 5% gewijzigd door XTREEMRaGE op 15-12-2007 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

XTREEMRaGE schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 14:39:
[...]

Ach dan noemen jullie je zelf toch GoT UT3 als ze beginnen te zeiken :P ;)
We heten geen GoT, maar #got.ut3 :) . Uniek, herkenbaar en trekt mensen naar irc. Btw ik heb per ongeluk in single player wat uitgevonden met hoover. Als je bijvoorbeeld in kargo rijdt in die goot op je hoover - dan lijkt die enorme zijwand echt te hoog om op te komen. Maar het kan! Board er met een trick tegenop, en dan een dubbeljump van het bord af :D ! Geen idee wat ik er aan heb, maar het is allicht een coole trickjump waarmee je van route kan switchen. Heb btw ook wat gave reflection moves; die laat ik vanaaf wel aan het team zien, ow strident ook trouwens :) !!

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-07 16:26
Verdorie, gisteren kon ik nog goed UT3 spelen, vandaag start hij niet op :S

Ook na een herinstallatie van UT3 start hij niet meer. Na het splashscreen flitst het beeld eventjes maar gebeurt er verder niks meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228363

Ff systeemherstel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
Uitgeschakeld...

Heeft me tot nu toe ook nooit echt geholpen. Tja, als het me niet lukt herinstalleer ik windows wel weer eens. Daar is het toch tijd voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Kosh66 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 21:45:
[...]

Ehm, ik weet niet of dit hetzelfde is, maar was dit niet op te lossen met die variabele aan te passen in
UTEngine.ini: PumpWindowMessagesWhenRenderThreadStalled=True
i.p.v. deze op false te laten staan, zoals ie default staat?
Deze optie heeft voor mij geholpen btw!! Ik kan nu eindelijk de filmpjes ook zien in SP mode :)
Cassius schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 16:50:
[...]

We heten geen GoT, maar #got.ut3 :) .
Kijk dan hoor je weinig gezeik te krijgen van andere Got'ers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 13:58:
Weet iemand wat de sales zijn van UT3?
ik kan het niet zomaar te voorschijn toveren( kan dus niks vinden)
In de US in de eerste 10 14 dagen 34.000 stuks. M.a.w: bijzonder weinig. CoD4 op de Xbox 360 zat al op ruim 1.000.000 stuks in die eerste 10 dagen (inmiddels bijna 2 miljoen).

Misschien dat de kerstdagen nog wat goeds gaan brengen voor Epic.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gFmbLnHFto2dishsZjcbGf8M/full.jpg

Overigens is het gerucht dat er nog niet aan de 360 versie gewerkt zou worden gelukkig niet waar :)
What I probably should have said was 'start working on it again'. We had the game up and running on all three platforms up until last spring...

[ Voor 38% gewijzigd door PWM op 15-12-2007 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PC gaming lijkt dood te gaan :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Het is gewoon bekend dat PC gaming een enorme duikvlucht aan het nemen is; ik heb twee vrienden die bij de MediaMarkt werken (eentje Eindhoven, eentje Breda) en beide op de games afdeling. Er worden wel een factor 11 keer meer console games verkocht dan PC games - we zijn echt het onderspit aan het delven :) .

Stel dat van de 40.000 UT3 kopers + aantal downloaders spelen er maar 5000 online; dan heb je nog een leuke gezellige en competatieve scene, maar het zou zoveel groter kunnen. Helaas, en dit zeg ik met nostalgie, wordt het nooit meer zo als in de eerste dagen van UT. Jammer, maar het zij zo. Maar druk erover maken heeft ook geen nut :) . Gewoon lekker spelen voor de fun, waarvoor het bedoeld is :D !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

[quote]Anoniem: 159816 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 23:46:
PC gaming lijkt dood te gaan :/ .
[/quote]

PC Gaming is niet dood, PC Games kopen gebeurd niet.

Call of Duty 4 is op de 360 6x meer verkocht dan op de PC in de US, iets klopt er dan niet :)

UT3 zal op zowel de PS3 als op de 360 een veelvoud verkopen van het PC aantal. Het is te hopen dat ze de kosten er nog uit halen voor de PC, de dag dat dat niet meer gebeurd kan wel eens vervelend gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Zijn er hier al mensen levels aan het maken met de Unreal Editor?

Ik ben druk bezig met het lezen van tutorials, omdat ik een idee heb voor een VCTF level.

Misschien dat iemand er handiger mee is (ik weet net hoe ik een kamer moet maken :X ), maar hier een beschrijving:

Simpel gezegd is het 1 gigantische canyon met een beetje bocht zodat je niet alles in 1x kan zien, (geen idee of het mogelijk is, maar naar menselijke maatstaven 2km lang, 500m breed) muren waar je niet overheen kan, en aan de uiteinden 2 tunnels, 1 waar de vlag in staat, 1 waar de players spawnen.

Alleen maar 'zware' landvoertuigen zoals Goliaths en SPMAs (eigenlijk te zwak, maar wel goed tegen voetvolk), Leviathans, Darkwalkers en Nemesissen.

Een paar 'bunkers' waar je Goliaths in kan rijden (U - vormig muurtje, zo hoog dat alleen de turret er bovenuit steekt) en muren waar een SMPA achter kan staan (hoog genoeg om de SMPA aan het zicht te onttrekken (als je een SMPA met de spatiebalk neerzet kan je een camera schieten en vervolgens de cam gebruiken om mortieren te plaatsen)

De 'playertunnel'ingang precies groot genoeg om een Leviathan in klem te rijden (trechter) en vervolgens een medespeler rustig de vlag te halen (zelf niet uitstappen :+ ), terwijl van de ene kant de Leviathan kapot geschoten wordt om er uit te komen zijn de tegenstanders bezig met repareren met de linkguns.
(dat is de hint om dit level te kunnen winnen, nu nog zo ver zien te komen _dat_ je de tunnel kan afsluiten ;) bots zullen dit niet kunnen) het level is gewoon een spiegelbeeld, net als Suspense.

De spelers krijgen in de tunnel alleen maar hun enforcer, impact hammer en linkgun, met alleen maar ammo pickups.
En boven de tunnels nog een mooie campingplaats in de vorm van een smalle richel waar het zware handgeschut ligt zoals de AVRIL en Rocketlauncer (met ammo). Enig nadeel is dat je daar wel een mooi doelwit bent :P

Verder gewoon een open slagveld, geen tunnels waar alleen mensen kunnen lopen (behalve de speler- en de vlagtunnel, maar dat zijn rechte pijpen met een afsluiting zoals in Suspense, ongeveer 20m 'diep'), een beetje een V-vormig dal met een hele brede weg in het midden, maar tot aan de vertikale muren kan je overal lopen/rijden zonder obstakels (of dekking >:)).

Paintplaatje van wat ik bedoel, freehand tekenen is niet mijn beste kant, dan maar cubisme :+
Het zwarte zijn de muren, aan de linkerkant van de grijze stukken moet je ook nog een muur denken, de blauwe en rode dingen in de muren zijn de tunnels, linker voor players, rechter voor vlaggen, rode en blauwe lijntjes (de L- en de U-vorm) zijn de Goliathbunker en de Hellfiremuur, het grijze is de 'parkeerplaats', en het groene is de beloopbare canyonbodem, lichtergroen = hoger, donkerdergroen = lager, je moet zelf maar even de hoogtelijnen er bij denken. De weg loopt over het laagste gedeelte. De oranje lijnen zijn alleen maar hulplijnen. Tekening is niet perfect, en de ruimte tussen de Goliathbunker/Hellfiremuur en Canyonmuur is groot genoeg voor alle voertuigen, maar de tekening geeft een idee van mijn plannen (of inspiratie voor anderen)

Beschrijving: insert het verhaaltje van Suspense, maar vervang 'Bridge' door 'canyon' :P

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 22:29

grep

meer begrep...

MikeN schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 03:03:
Zo is het niet gegaan en dat weet je best. UT99 GoT is al jaren dood btw, dus waarom deze oude koe opeens uit de sloot gehaald wordt is mij een raadsel.

Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Resistor schreef op zondag 16 december 2007 @ 15:37:
Zijn er hier al mensen levels aan het maken met de Unreal Editor?

Ik ben druk bezig met het lezen van tutorials, omdat ik een idee heb voor een VCTF level.

Misschien dat iemand er handiger mee is (ik weet net hoe ik een kamer moet maken :X ), maar hier een beschrijving:

Simpel gezegd is het 1 gigantische canyon met een beetje bocht zodat je niet alles in 1x kan zien, (geen idee of het mogelijk is, maar naar menselijke maatstaven 2km lang, 500m breed) muren waar je niet overheen kan, en aan de uiteinden 2 tunnels, 1 waar de vlag in staat, 1 waar de players spawnen.

Alleen maar 'zware' landvoertuigen zoals Goliaths en SPMAs (eigenlijk te zwak, maar wel goed tegen voetvolk), Leviathans, Darkwalkers en Nemesissen.

Een paar 'bunkers' waar je Goliaths in kan rijden (U - vormig muurtje, zo hoog dat alleen de turret er bovenuit steekt) en muren waar een SMPA achter kan staan (hoog genoeg om de SMPA aan het zicht te onttrekken (als je een SMPA met de spatiebalk neerzet kan je een camera schieten en vervolgens de cam gebruiken om mortieren te plaatsen)

De 'playertunnel'ingang precies groot genoeg om een Leviathan in klem te rijden (trechter) en vervolgens een medespeler rustig de vlag te halen (zelf niet uitstappen :+ ), terwijl van de ene kant de Leviathan kapot geschoten wordt om er uit te komen zijn de tegenstanders bezig met repareren met de linkguns.
(dat is de hint om dit level te kunnen winnen, nu nog zo ver zien te komen _dat_ je de tunnel kan afsluiten ;) bots zullen dit niet kunnen) het level is gewoon een spiegelbeeld, net als Suspense.

De spelers krijgen in de tunnel alleen maar hun enforcer, impact hammer en linkgun, met alleen maar ammo pickups.
En boven de tunnels nog een mooie campingplaats in de vorm van een smalle richel waar het zware handgeschut ligt zoals de AVRIL en Rocketlauncer (met ammo). Enig nadeel is dat je daar wel een mooi doelwit bent :P

Verder gewoon een open slagveld, geen tunnels waar alleen mensen kunnen lopen (behalve de speler- en de vlagtunnel, maar dat zijn rechte pijpen met een afsluiting zoals in Suspense, ongeveer 20m 'diep'), een beetje een V-vormig dal met een hele brede weg in het midden, maar tot aan de vertikale muren kan je overal lopen/rijden zonder obstakels (of dekking >:)).

Paintplaatje van wat ik bedoel, freehand tekenen is niet mijn beste kant, dan maar cubisme :+
Het zwarte zijn de muren, aan de linkerkant van de grijze stukken moet je ook nog een muur denken, de blauwe en rode dingen in de muren zijn de tunnels, linker voor players, rechter voor vlaggen, rode en blauwe lijntjes (de L- en de U-vorm) zijn de Goliathbunker en de Hellfiremuur, het grijze is de 'parkeerplaats', en het groene is de beloopbare canyonbodem, lichtergroen = hoger, donkerdergroen = lager, je moet zelf maar even de hoogtelijnen er bij denken. De weg loopt over het laagste gedeelte. De oranje lijnen zijn alleen maar hulplijnen. Tekening is niet perfect, en de ruimte tussen de Goliathbunker/Hellfiremuur en Canyonmuur is groot genoeg voor alle voertuigen, maar de tekening geeft een idee van mijn plannen (of inspiratie voor anderen)

Beschrijving: insert het verhaaltje van Suspense, maar vervang 'Bridge' door 'canyon' :P
Er is een UnrealEd-topic:
UnrealEd (UEd) (Unreal Tournament level design)

Je kan beter daar over UT(3)-mapping gaan discussieren dan in dit topic, welke hier niet voor bedoeld is dacht ik.

Maar goed, ben zelf bezig met een 5vs5 CTF-map met custom content en dit wordt niet een wide-open map zoals de stock-maps waar je ook nauwelijks je tegenstanders in kan zien.

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
grep schreef op zondag 16 december 2007 @ 15:58:
[...]

Zo is het niet gegaan en dat weet je best. UT99 GoT is al jaren dood btw, dus waarom deze oude koe opeens uit de sloot gehaald wordt is mij een raadsel.
Ik wist niet dat UT99 GoT al dood was, was simpelweg benieuwd of er nu niet hetzelfde gezeur kwam. Over hoe het is gegaan kun je me altijd even vragen, dan pak ik de IRC logs met bedreigingen wel even uit de kast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Zullen we die onzin even laten rusten? Hier heeft #got.ut3 niets mee te maken, dankuwel :) !

Toch weer jammer dat ook Ageia in UT3 niet echt kan aantonen dat zij HET spul hebben. Ik verwacht toch echt dat een map daar aanzienlijk mee speelt (bestaande maps) en niet alleen één van de twee showcase mappen. Sowieso vind ik de physics die standaard in UT3 zitten best prima, zeker de ragdolls, voertuigen (gewicht, explosies, handling), gevoel en interactie met zwaartekracht :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-07 11:29

Krizzie

Progressive Music \o/

Het probleem bij de pc games is dat het veelste zwaar wordt. Bij elke game die uit komt hoort bijna een nieuwe pc om het te spelen zoals het hoort. Wij doen dat graag maar pietje die soms een spelletje speelt vind een xbox van 300 euro al heel erg veel. Laat staan als hij dat elk jaar moet uitgeven aan alleen een videokaart.

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmasterUT2k4
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-06 20:23
Resitor en MelvinB, plaats eens wat screenshots in het UnrealEd-topic!ben wel benieuwd wat jullie aan het maken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-06 16:43
Krizzie schreef op maandag 17 december 2007 @ 14:42:
Het probleem bij de pc games is dat het veelste zwaar wordt. Bij elke game die uit komt hoort bijna een nieuwe pc om het te spelen zoals het hoort.
Dat vond ik bij UT3 nou juist erg meevallen. Na wat frustratie die ik ondervond met die 14fps in Crysis, vliegt UT3 daarentegen, alles max, op 1920x1200, juist bijna van mijn scherm, zo snel! Ik vind het dus een realistisch gemaakt spel; en met 'realistisch' bedoel ik dan: gemaakt op wat mensen daadwerkelijk aan hardware kunnen hebben (in tegenstelling tot wat ze wellicht over 3 jaar fatsoenlijk op hun computer kunnen draaien). Chapeau, UT3, dus!

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

albatross schreef op maandag 17 december 2007 @ 16:28:
[...]

Dat vond ik bij UT3 nou juist erg meevallen. Na wat frustratie die ik ondervond met die 14fps in Crysis, vliegt UT3 daarentegen, alles max, op 1920x1200, juist bijna van mijn scherm, zo snel! Ik vind het dus een realistisch gemaakt spel; en met 'realistisch' bedoel ik dan: gemaakt op wat mensen daadwerkelijk aan hardware kunnen hebben (in tegenstelling tot wat ze wellicht over 3 jaar fatsoenlijk op hun computer kunnen draaien). Chapeau, UT3, dus!
Maar ik denk niet dat de gemiddelde consument die zijn pc heeft gekocht bij een dixons of paradigit een 8800GTX erin heeft hangen :) . Naar nieuwe generatie kaarten kijkende zit je dan echt meer met 8500GT / 8600GTS op de top. We verkopen ook nog veel 8400GS kaarten atm in pc's :/ .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-07 11:29

Krizzie

Progressive Music \o/

albatross schreef op maandag 17 december 2007 @ 16:28:
[...]

Kijk even naar je config...

De meeste casual gamers hebben geen Quadcore cpu met een 8800/2900 kaart. Tuurlijk het draait als een trein op de pc's van tegenwoordig, maar de meeste mensen hebben een pc die al een jaartje of 2 staat en nog 2 jaar vooruit moet voor ze weer een nieuwe bij Dell of de boer om de hoek halen. En dan is het vaak zo dat ze een standaard systeem nemen van 1000 euro en dan moet het beestje weer 5 jaar mee gaan.

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-06 16:43
Krizzie schreef op maandag 17 december 2007 @ 16:42:
[...]
Kijk even naar je config...

De meeste casual gamers hebben geen Quadcore cpu met een 8800/2900 kaart. Tuurlijk het draait als een trein op de pc's van tegenwoordig, maar de meeste mensen hebben een pc die al een jaartje of 2 staat en nog 2 jaar vooruit moet voor ze weer een nieuwe bij Dell of de boer om de hoek halen. En dan is het vaak zo dat ze een standaard systeem nemen van 1000 euro en dan moet het beestje weer 5 jaar mee gaan.
Daar heb je wel een punt, natuurlijk (en Cassius ook). Maar ik dacht altijd dat juist gamers nogal investeren in hun hardware. Ik meen me van een survey van xtremesystems, een tijd terug (over wie de high-end kaarten koopt), nog te herinerren dat het juist single, lekker verdienende lieden tussen de 20 en 30 zijn die behoorlijk in hun buidel (kunnen) tasten die de betere systemen kopen; en in welke hoek dus de meeste gamers zitten. Want ik denk niet dat de gemiddelde tiener echt heel veel uit kan geven voor een high-end systeem.

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

http://users.telenet.be/sideshow/hattrick.jpg

wat is dit toch een leuk spel _/-\o_
heerlijk noobs bombarderen met rockets, dan een headshotje of 2 gevolgd door de eerste beste te hammeren om de hoek en daarna een hattrick :*) hahah

en nu wachten op patches, maps, en anders spelers :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

@ SideShow lol goede server :D

ik neigde in het begin altijd naar de Stinger maar speel de laatste tijd echt veel met rockets. alt en dan 3 tegelijk.. werkt stukken beter ! Ik vind het wel jammer dat op veel servers steeds dezelfde maps gespeeld worden. Is er een war en ken ik de map niet eens.. :/

Vanavond iig een friendly potje Warfare :D Vind overigens wel dat er meer clans mogen komen voor oa. Warfare. Dit zou dé mode worden van UT3, maar er zijn slechts 8 clan active ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timba-
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-07 22:48
weet iemand wanneer er eens een lan party waar dit spel word gespeeld binnekort ?
Liefst beetje boven in holland ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeon_vl
  • Laatst online: 04-05 20:06
Hey iedereen,

Ik heb vandaag UT3 gekocht en het ziet er echt schitterend uit! :)
Ik ben nu alleen aan het onderzoeken waarom hij het nodig vindt om na een 4 tal minuten gameplay ineens te hangen en de monitor in standby te gooien, waardoor ik heel de zaak met de knop moet afzetten. :/
Drivers zijn ok, ik installeer nu de patch, en als het dat niet is verdenk ik de psu.
Hopelijk krijg ik het snel gefixed wat voor de rest ziet het er echt top uit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Xeon_vl schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 15:24:
Hey iedereen,

Ik heb vandaag UT3 gekocht en het ziet er echt schitterend uit! :)
Ik ben nu alleen aan het onderzoeken waarom hij het nodig vindt om na een 4 tal minuten gameplay ineens te hangen en de monitor in standby te gooien, waardoor ik heel de zaak met de knop moet afzetten. :/
Drivers zijn ok, ik installeer nu de patch, en als het dat niet is verdenk ik de psu.
Hopelijk krijg ik het snel gefixed wat voor de rest ziet het er echt top uit _/-\o_
Maar doet ie dit ook met andere games? crysis? Was dit ook zo met de demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:33
vandaag de mijne ook ontvangen

Afbeeldingslocatie: http://www.americar.nl/foto/ps3-2.jpg

Wel de PS3 versie uit de US. Nadeel hiervan is dat er nogal wat lag optreedt met de huidige servers waardoor ik echt niet fijn online kan spelen.
+ het is alweer bijna 8 jaar geleden dat ik UT heb gespeeld dus moet er echt ff in komen !
Maar het ziet er top uit !

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30795

Timba- schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:08:
weet iemand wanneer er eens een lan party waar dit spel word gespeeld binnekort ?
Liefst beetje boven in holland ;)
www.LanEmmen.nl
IN weerdinge (Drenthe) +/- 150 man

Echt een toffe lan, ben er de afgelopen jaren ook geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeon_vl
XTREEMRaGE schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:21:
[...]

Maar doet ie dit ook met andere games? crysis? Was dit ook zo met de demo?
Ik heb helaas niet echt een referentiepunt, de demo heb ik niet gedownload (download limieten in belgie) en crysis heb ik ook niet.

Het googlen heeft niet veel opgeleverd. Iemand heeft hetzelfde gehad bij gears of wars, en die had het verholpen door de beta drivers te uninstallen maar ik heb geen beta drivers.

Men zij bij zijn post eventueel dat het de monitor was die zichzelf redde van te hoge refresh rate. Kan dit? Het zou verklaren waarom de pc zelf rustig doorloopt (hoewel hij hangt) maar geen beeps geeft van falende hardware. Eventueel vanavond eens een ander scherm erbij halen.

- edit -
mijn pc:
Dell dimension 4600 ( 8)7 )
Pentium 4 3ghz
1gb ram
MSI Geforce 7600 GS AGP versie, passief gekoeld
X-fi extreme music geluidskaart

Allemaal op een dell 250 Watt voeding.
Niet erg ideaal dus, de psu loopt al een jaar deze opstelling te trekken en heeft nog nooit echt last gemaakt (ook niet bij ut2004 alle mogelijke settings open). Ook valt hij dus niet helemaal stil, boeltje hangt, scherm wordt zwart en springt in standby. Pc doet rustig verder alsof er niets is gebeurd.

[ Voor 24% gewijzigd door Xeon_vl op 18-12-2007 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Xeon_vl schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:33:
[...]

Ik heb helaas niet echt een referentiepunt, de demo heb ik niet gedownload (download limieten in belgie) en crysis heb ik ook niet.

Het googlen heeft niet veel opgeleverd. Iemand heeft hetzelfde gehad bij gears of wars, en die had het verholpen door de beta drivers te uninstallen maar ik heb geen beta drivers.

Men zij bij zijn post eventueel dat het de monitor was die zichzelf redde van te hoge refresh rate. Kan dit? Het zou verklaren waarom de pc zelf rustig doorloopt (hoewel hij hangt) maar geen beeps geeft van falende hardware. Eventueel vanavond eens een ander scherm erbij halen.

- edit -
mijn pc:
Dell dimension 4600 ( 8)7 )
Pentium 4 3ghz
1gb ram
MSI Geforce 7600 GS AGP versie, passief gekoeld
X-fi extreme music geluidskaart

Allemaal op een dell 250 Watt voeding.
Niet erg ideaal dus, de psu loopt al een jaar deze opstelling te trekken en heeft nog nooit echt last gemaakt (ook niet bij ut2004 alle mogelijke settings open). Ook valt hij dus niet helemaal stil, boeltje hangt, scherm wordt zwart en springt in standby. Pc doet rustig verder alsof er niets is gebeurd.
Ik heb ook een oud systeempje.
AMD athlon 2800+
2gb ram pc2700
XTi X1950 pro 512mb
Audigy 2 zs pro platinum ofzo

Dit wel op een Chieftec 350 Watt voeding. Officieel heeft m'n X1950 450 Watt nodig om goed te draaien en dat ding draait hier perfect. Maar als het alleen met UT3 is en niet UT2k4....zou ik niet 1,2,3 de voeding verdenken maar idd aan een driver.

Maar ik denk dat je beter hulp kan krijgen op Epic Games. Misschien dat je daar ook kan zoeken? Of anders je probleem daar stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Linux server versie is uit.
Nou kijken als dat de aantals servers omhoog kan krikken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Die dedicated serversoftware die via epic forums kunt downloaden is dat voor PC en PS3 gebruik ? Of alleen voor PC gebruik ? Ik kan daar nergens informatie over vinden.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeon_vl
Xtreemrage, ik heb wat zitten zoeken tussen wat schreeuwposts op dat epic forum en uiteindelijk heb ik heel het probleem kunnen oplossen door de beta drivers van nvidia ertegen aan te gooien. De beeldkwaliteit is nu wel oerslecht, maar hij crasht toch al niet iedere 5 seconde :)
Heb al wat kunnen spelen, heerlijk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Is er iemand die mij een link kan gevennaar wat uitleg over de Dedicated server software van unreal tournament 3? Of mij ff eenhandje kan helpen. Ik heb geprobeerd UT3.exe op te starten maar die werkte al niet (terwijl de demo wel heeft gewerkt !)
Ik heb utfrontend opgestart en daar kan ik wel kiezen voor de PS3 maar dan worden direct de SP en MP tabbladen uitgeschakeld. En de knop server starten is ook uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:39
Nog iemand behoefte om mee te doen aan dat Enemydown/play.com toernooi?

Ben zelf slecht en heb weinig tijd. Als je wint kan je vast wel mijn aanschafprijs vergoeden :P . Dus alleen voor iemand die echt goed is :P

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-07 23:47

PromWarMachine

Forsaken Archer

Dat is helaas ook wat je zou moeten concluderen bij deze het zien van deze webiste.

De top 3 (!) van meest verkochte console games (~56 miljoen copies) is zo ongeveer gelijk aan de gehele top 100 van PC games 8)7
Addertje onder het gras is natuurlijk wel dat je bij een console een gratis game krijgt. Of je die nou wilt of niet. Bij een videokaart krijg je ook wel een game, maar dat varieert veel vaker.

Maar we moeten natuurlijk niet vergeten dat het aantal illigale downloads van PC games een enorme veelvoud is ten opzichte van die van de console.

[ Voor 13% gewijzigd door PromWarMachine op 19-12-2007 14:33 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

inquestos schreef op woensdag 19 december 2007 @ 14:22:
Nog iemand behoefte om mee te doen aan dat Enemydown/play.com toernooi?

Ben zelf slecht en heb weinig tijd. Als je wint kan je vast wel mijn aanschafprijs vergoeden :P . Dus alleen voor iemand die echt goed is :P
Nou ja denk dat het niveau niet echt hoog ligt daar.
De meeste toppers hadden het spel vast al wel in huis toen deze actie begon.. En de echt goede hebben de games via sponsors ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Xeon_vl schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:11:
Xtreemrage, ik heb wat zitten zoeken tussen wat schreeuwposts op dat epic forum en uiteindelijk heb ik heel het probleem kunnen oplossen door de beta drivers van nvidia ertegen aan te gooien. De beeldkwaliteit is nu wel oerslecht, maar hij crasht toch al niet iedere 5 seconde :)
Heb al wat kunnen spelen, heerlijk spel.
Maar natuurlijk een betadriver kan ook helpen ;D
harley schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:01:
Is er iemand die mij een link kan gevennaar wat uitleg over de Dedicated server software van unreal tournament 3? Of mij ff eenhandje kan helpen. Ik heb geprobeerd UT3.exe op te starten maar die werkte al niet (terwijl de demo wel heeft gewerkt !)
Ik heb utfrontend opgestart en daar kan ik wel kiezen voor de PS3 maar dan worden direct de SP en MP tabbladen uitgeschakeld. En de knop server starten is ook uitgeschakeld.
Heb je al op Epic forums gekeken? Ik denk wel dat je daar meer kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30795

PromWarMachine schreef op woensdag 19 december 2007 @ 14:30:
[...]

Dat is helaas ook wat je zou moeten concluderen bij deze het zien van deze webiste.
offtopic:

Wel een handige webiste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Ik weet niet als dit al naar voren is gekomen, maar UT3 tweak tool!!
http://forums.epicgames.com/showthread.php?t=592757

Klinkt goed, maar ik heb het nog niet uitgeprobeerd ;x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102844

In welke folder worden de screenshots gesaved?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

My documents / my games / ut3

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
XTREEMRaGE schreef op woensdag 19 december 2007 @ 15:15:
[...]

Maar natuurlijk een betadriver kan ook helpen ;D

[...]

Heb je al op Epic forums gekeken? Ik denk wel dat je daar meer kan vinden?
Ja voor zover ik er nu uit kan opmaken werkt de versie helaas niet voor de ps3 ondanks belofte van epic wordt het door een programeur van epic zelf ontkend dat het werkt. Wat wel raar is aangezien je wel PS3 optie kunt kiezen.
Vond trouwens dat zelfs voor een server er behoorlijke systeemeisen werden gesteld :P Dacht wel ff een oude pc hiervoor te kunnen inrichten maar ben bang dat die vlieger niet opgaat.

Net 3 games CTF zitten spelen (tegen average bots en laatste game tegen 1 stapje betere bots weet zo ff niet meer welke naam) in twee verschillende maps maar dit brengt echt weer oude gevoelens naar boven en heb me vandaag overdag voor het eerst verheugd op het spelen van een PS3 game sinds ik hem heb !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:19

spaceboy

Op grote hoogte

Oke, ik ben stout geweest. Ik heb met een illegale key gespeeld. Maar ik heb nu het spel gekocht (collector's edition zelfs, ik heb ze nog allemaal, UT, UT2003, UT2004 en nu deze in mooie metal box).

Echter... ik heb de illegale versie ge-uninstalled en mijn originele geinstalleerd. Er wordt nu alleen niet om mijn key gevraagd. Weet iemand waar ik dat kan aanpassen/instellen?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

spaceboy schreef op woensdag 19 december 2007 @ 23:09:
Oke, ik ben stout geweest. Ik heb met een illegale key gespeeld. Maar ik heb nu het spel gekocht (collector's edition zelfs, ik heb ze nog allemaal, UT, UT2003, UT2004 en nu deze in mooie metal box).

Echter... ik heb de illegale versie ge-uninstalled en mijn originele geinstalleerd. Er wordt nu alleen niet om mijn key gevraagd. Weet iemand waar ik dat kan aanpassen/instellen?
Die zit in een van je ini's. Te vinden onder my games in my documents :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Anoniem: 159816 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 23:17:
[...]

Die zit in een van je ini's. Te vinden onder my games in my documents :)
Ja, dat dacht ik al! Maar welke? Er zijn er 9 en ik heb ze allemaal vrij goed doorgespit (260kb in totaal)... :(

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245611

:)

ik vind dit de beste Unreal Tournament editie tot nu toe en ik was een enorme UT99/Goty fan... Ut2003 en 2004 vond ik wat minder maar het enige nadeel van ut3 wat ik kan vinden is dat er geen assault is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

spaceboy schreef op woensdag 19 december 2007 @ 23:18:
[...]

Ja, dat dacht ik al! Maar welke? Er zijn er 9 en ik heb ze allemaal vrij goed doorgespit (260kb in totaal)... :(
Gooi ze allemaal weg?

Afbeeldingslocatie: http://www.penny-arcade.com/images/2007/20071219.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Thanks. Geniale oplossing. It works. Zojuist mijn eerste online potje ZWAAAAAR gewonnen! (1 on 1 op Deck16, heerlijk) :)

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

spaceboy schreef op woensdag 19 december 2007 @ 23:18:
[...]

UTenige.ini wissen en dan opnieuw starten.
Je moet je key dan opnieuw ingeven :>

• Aapenootjes
Hoera, mijn UT3 start weer :)

Solution: If using ATI hardware, ensure "Support DXT Texture Formats" in the Catalyst Control Centre is enabled (3D --> More Settings).

• harley
Ik ga zo een potjeUT3 CTF op de PS3 spelen.
servernaam = GOT/Harley
Of ik moet al een andere server vinden met GOT erin.
Map weet ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154585

Floris-K schreef op woensdag 19 december 2007 @ 14:39:
[...]

Nou ja denk dat het niveau niet echt hoog ligt daar.
De meeste toppers hadden het spel vast al wel in huis toen deze actie begon.. En de echt goede hebben de games via sponsors ontvangen?
ehmmm Dignitas, TRB, mouz.ut en xTp niet goed :p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Anoniem: 154585 schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 12:35:
[...]

ehmmm Dignitas, TRB, mouz.ut en xTp niet goed :p?
Ik hoop dat oude UT clans ook weer opstaan. dkh, fnatic, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wie doen er eigenlijks mee aan dat EnemyDown toernooi?
Ik heb er zelf ook een team voor samengesteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Wat ik mij trouwens afvraag... ik word al een dagje ouder, dus misschien komt het daardoor, maar met de ouwe UT ('99) kon ik die single player tutorials enzo zeg maar makkelijk flauwless door komen. Nu word ik gewoon altijd wel een keertje afgeknald door die bots.

Vraag: ben ik slechter geworden, of zij de bots beter geworden? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:43
spaceboy schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 15:51:
Wat ik mij trouwens afvraag... ik word al een dagje ouder, dus misschien komt het daardoor, maar met de ouwe UT ('99) kon ik die single player tutorials enzo zeg maar makkelijk flauwless door komen. Nu word ik gewoon altijd wel een keertje afgeknald door die bots.

Vraag: ben ik slechter geworden, of zij de bots beter geworden? ;)
waarschijnlijk beide! ;)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-07 14:23

justifire

Shut up and squat !!

Voor degenen die last hebben van kleine pauzes tijdens het spelen icm een nvidia videokaart.
Forceware 169.28 beta schijnt dit probleem op te lossen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:45
Ik heb deze vraag ook in het x-fi topic gesteld. Maar misschien past hij hier beter.

*knip*

Nee, hier past hij niet beter. Ten eerste niet omdat het een crosspost is, wat niet mag. Ten tweede, omdat dit een discussietopic is over UT3, voor technische problemen/vragen over/met games moet je in Spielerij - Problemen & Vragen zijn :)

[ Voor 59% gewijzigd door TheZeroorez op 27-12-2007 16:23 ]

http://axrotterdam.blogspot.nl

justifire schreef op maandag 24 december 2007 @ 12:45:
Voor degenen die last hebben van kleine pauzes tijdens het spelen icm een nvidia videokaart.
Forceware 169.28 beta schijnt dit probleem op te lossen.
ook die kleine "pauzes" vanwege customUT? want zonder customUT heb ik die "pauzes" nie alleen op servers met customUT :@

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-07 18:41
Leeft UT3 nog een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Het is kerst - nu is het rustig :) . Ik verwacht dat UT3 start op 7 januari 2008 ... al vind ik nu al wel 4 of 5 actieve iCTF servers (waren er normaal 2) :p !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipperJR
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-06 17:10
Mischien een stomme vraag,,, maar is UT3 op internet (op de pc) een beetje levendig?? (Lees: Veel servers en veel mensen die spelen). Dit was met UT99 wel altijd het geval maar hoe zit dit met UT3???
Ik twijfel namelijk nog of ik hem zal kopen of niet (speel nu ontzettend veel CoD4).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

CoD4 is zonder twijfel groter, maar het niveau op een fatsoenlijke UT3 server ligt ook een stuk hoger. Zelf speel ik vooral UT3 omdat ik er fun in wil hebben en goed in wil zijn, ook is de scene wat hechter :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-07 09:48

ByteDelight

Retro computing is alive!

Cassius schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 01:22:
CoD4 is zonder twijfel groter, maar het niveau op een fatsoenlijke UT3 server ligt ook een stuk hoger. Zelf speel ik vooral UT3 omdat ik er fun in wil hebben en goed in wil zijn, ook is de scene wat hechter :) .
Pfew, ik ga niet 4 topics doorploeteren voor deze vragen:
Hoe weet ik of ik redelijke skills heb?
Hoe vind ik servers zonder noobs?
Kan ik eens proberen op zo'n server mee te draaien om erachter te komen of ik onder noobs of experienced val? ;)

Wat een spel... Ben vooral into Team Deatchmatch, Vehicle CTF en Warfare.

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

bverstee schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 15:42:
[...]

Pfew, ik ga niet 4 topics doorploeteren voor deze vragen:
Hoe weet ik of ik redelijke skills heb?
Hoe vind ik servers zonder noobs?
Kan ik eens proberen op zo'n server mee te draaien om erachter te komen of ik onder noobs of experienced val? ;)

Wat een spel... Ben vooral into Team Deatchmatch, Vehicle CTF en Warfare.
1. gewoon op wat servers spelen en kijken hoe hoog je eindigt. Zoek eens wat clanservers op
2. Geluk hebben?
3. Ga er maar van uit dat je noob bent, dan valt het altijd mee ;) Voor de rest zie antwoord 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Probeer een pickup op IRC. Ik heb de kanalen niet zo goed bijgehouden, maar via bv. http://utpickups.eu e.d. kun je dan met wat mensen die het spel vaker spelen meespelen. Weet niet hoe actief het allemaal is en hoe vaak er gespeeld wordt, maar het valt altijd te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als je slim bent ga je ff op IRC en dan add je ff op een pickup voor het desbetreffende type..
#UT3.tdm voor tdm en #UT3.iCTF

daar spelen vaak redelijk goeie spelers mee, leer je trouwens ook veel sneller van dan publics... daar speel ik eigenlijk nooit op...

edit:
@ hierboven... de iCTF pickup is het meest populair van de pickups.. meestal in de namiddag/avond begint het een beetje te lopen

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 154585 op 28-12-2007 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74995

UT3 loopt continu vast als ik deck online speel, heb al alles op Epic games forum geprobeerd, maar krijg het maar niet weg. Soms kan ik een paar matches achter elkaar spelen, soms crashed ie al bij het laden, maar 9 van de 10 keer crasht ut3 tussen gefragd worden en respawn.
Hier een topic erover: http://forums.epicgames.com/showthread.php?t=587272
Er zijn meer problemen met UT3 maar dit is toch wel de enigste die ik niet opgelost krijg.
Heb nieuwste catalyst 7.12.
Is een verse install winxp mediacenter edition, nooit problemen met andere spellen gehad.
Heb alle details ook op minimum gehad, alle eyecandy in de utengine.ini uit,....zelfde probleem

Heeft er iemand hier dit probleem al opgelost ?
My specs:

ATI x1950 pro 256mb PCI-E 16
Core2duo 6300 (1,8ghz)
2 gig geheugen
Intel(R) G965 Express Chipset
Audigy 4 geluidskaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteDelight

ByteDelight

MikeN schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 21:10:
Probeer een pickup op IRC. Ik heb de kanalen niet zo goed bijgehouden, maar via bv. http://utpickups.eu e.d. kun je dan met wat mensen die het spel vaker spelen meespelen. Weet niet hoe actief het allemaal is en hoe vaak er gespeeld wordt, maar het valt altijd te proberen.
WTF is een pickup???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je gaat dus naar een van die channels in IRC.. Daar kun je !add typen en dan wordt je toegevoegd aan het topic.. zodra er 10 man geadd hebben krijg je een pm van een bot met een IP. Dat ip joinen alle 10 mensen dan en dan kun je een potje 5on5 iCTF spele..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteDelight

ByteDelight

Anoniem: 154585 schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 10:44:
[...]

Je gaat dus naar een van die channels in IRC.. Daar kun je !add typen en dan wordt je toegevoegd aan het topic.. zodra er 10 man geadd hebben krijg je een pm van een bot met een IP. Dat ip joinen alle 10 mensen dan en dan kun je een potje 5on5 iCTF spele..
Ah ;) nice.
Moet je dan wel op de irc channel blijven, en meteen de UT3 server joinen als je de PM krijgt?
En geldt dat dan maar voor één potje op het IP in het topic van de channel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bverstee schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 11:15:
[...]

Ah ;) nice.
Moet je dan wel op de irc channel blijven, en meteen de UT3 server joinen als je de PM krijgt?
En geldt dat dan maar voor één potje op het IP in het topic van de channel?
Na de pm kun je in principe van IRC af, en dan moet je gewoon zo snel mogelijk de server joinen..
En de pickup gaat inderdaad per map van 20 minuten.. dus daarna moet je gewoon weer adden..
Grote voordeel is dus dat de skill een stuk hoger ligt in de pickups en er is nog enige "teamplay"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Anoniem: 74995 schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 02:32:
UT3 loopt continu vast als ik deck online speel, heb al alles op Epic games forum geprobeerd, maar krijg het maar niet weg. Soms kan ik een paar matches achter elkaar spelen, soms crashed ie al bij het laden, maar 9 van de 10 keer crasht ut3 tussen gefragd worden en respawn.
Hier een topic erover: http://forums.epicgames.com/showthread.php?t=587272
Er zijn meer problemen met UT3 maar dit is toch wel de enigste die ik niet opgelost krijg.
Heb nieuwste catalyst 7.12.
Is een verse install winxp mediacenter edition, nooit problemen met andere spellen gehad.
Heb alle details ook op minimum gehad, alle eyecandy in de utengine.ini uit,....zelfde probleem

Heeft er iemand hier dit probleem al opgelost ?
My specs:

ATI x1950 pro 256mb PCI-E 16
Core2duo 6300 (1,8ghz)
2 gig geheugen
Intel(R) G965 Express Chipset
Audigy 4 geluidskaart
grappig.
Heb bijna dezelfde specs (in ieder geval ook ati x1950 pro) en had inderdaad laatst tijdens een online iTDM war op Deck een harde crash (teamspeak deed het nog wel trouwens, maar ctl+alt+del werkte niet).
Was zeer verbaasd omdat ik nog geen crashes had ervaren tot nu toe en dacht eigenlijk dat het iets met de 1.1 patch te maken had. Heb er (vooralsnog) op de CTF mappen ook totaal geen last van.
Gebruik trouwens op dit moment Omega 3.8.421 drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timba-
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-07 22:48
bij die pugs ligt t "skill level" over t algemeen nog extreem laag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

uhhh... weet niet welke pickups jij speelt maar in iCTF pickup ligt de skill toch over het algemeen vrij hoog, een uitzondering daar gelaten.. Uiteraard adden er altijd wel een paar niet uber skilled mensen, maar er zitten toch ook altijd vrij goeie bij, tis in ieder geval een stuk beter dan publics en er word vaak ook veel minder lame gespeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Als je in #UT3.iCTF (quakenet avonden) speelt en singh, majou, ramo, loque, relict, menzi en dergelijke doen mee ... dan speel je wel op een wat hoger niveau mee hoor. Soms is het niveau wat lager, maar het is tot nu toe -altijd- een berg beter dan de publics; zeker wat betreft teamplay en communicatie.

Het zal nu vrij rustig zijn tot midden/eind januari, daarna gaat het eigenlijk beginnen :) . Zag je ook in hoogtij dagen van UT en UT2k4, zeer drukke periode is half januari tot half juli (winter tot de vakantie). Ben ook benieuwd wat er dan komen gaat ... laat eerst webadmin maar eens komen :D !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don_Gulio
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-06 08:47
Ik speel hier nu al een paar weken UT3 op m'n 3.7ghz atlon met een 7800GT. Maar ik wil hogere framerates, en zal dus in ieder geval een andere videokaart nodig hebben (HD3870 zit ik aan te denken): nu is alles op minimaal detail, in 1024 resolutie, maar dat schiet niet op. In de woonkamer staat nog een X2 4400+ die ik zou kunnen ombouwen (liever niet).

Wat kan ik verwachten van mijn 3.7 Athlon, danwel de X2 4400 in hoge settings/resoluties met een HD3870? Het liefst bouw ik't spul niet om, ben met 50fps wel happy. Lukt dat met de 3.7 als er een goede VGA kaart in zit? Of is zelfs de X2 4400+ alweer te oud voor UT3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Je San Diego draait sowieso niet op 3,7GHz en met een X2 4400+ zul je zeker een flinke jump merken ja. 7800GT moet het toch wel op 50-fps volhouden met details laag.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Zo... ik ben er ook weer !

Over de crashes... Ik denk dat ik weet waar het nou aan ligt.

Ik drukte altijd als een idioot mijn muisknop en spatie in bij het respawnen en crashte regelmatig.
Sinds ik alleen nog maar mijn muisknop gebruik nadat ik dood ben, crasht mijn spel niet meer.
Misschien dat het spel dus flipt door de dubbele invoer.. Weet niet of jullie dit uit kunnen proberen .\

*edit: Bedenk me net dat ik in tussentijd ook ben over gestapt op nvidia, dus daar zou het ook wel een aan kunnen liggen lol

[ Voor 14% gewijzigd door AndereKoekoek op 02-01-2008 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Floris-K schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 10:34:
Zo... ik ben er ook weer !

Over de crashes... Ik denk dat ik weet waar het nou aan ligt.

Ik drukte altijd als een idioot mijn muisknop en spatie in bij het respawnen en crashte regelmatig.
Sinds ik alleen nog maar mijn muisknop gebruik nadat ik dood ben, crasht mijn spel niet meer.
Misschien dat het spel dus flipt door de dubbele invoer.. Weet niet of jullie dit uit kunnen proberen .\

*edit: Bedenk me net dat ik in tussentijd ook ben over gestapt op nvidia, dus daar zou het ook wel een aan kunnen liggen lol
rofl. Geweldige post + edit. Heb er erg om moeten lachen. :D _/-\o_

Kom inmiddels ook steeds meer oude bekenden uit ut99 en 2k4 tegen op ut3 publics, dus gaat de goede kant op.

[ Voor 7% gewijzigd door grep op 02-01-2008 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteDelight

ByteDelight

Ik heb een verspreid over aantal dagen ge-add op #UT3.iCTF, maar dan ben ik steeds de enige; ik zie er niemand bij komen.
Als ik in UT3 overigens met 'START' probeer te connecten naar dat IP adres, gebeurt er niets (wachten wachten wachten).

Is het gewoon heel rustig momenteel, of moet ik het op een later tijdstip op de avond proberen?

Ik heb ook wel eens van clanservers gehoord. Kan ik daar het beste voor googlen?
Ik zou best wel eens met een clan mee willen spelen op gelockte servers, mits ze 'fraggers-in-opleiding' accepteren...

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste