Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:15

AndereKoekoek

Ping! Pong?

grep schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 12:47:
[...]

rofl. Geweldige post + edit. Heb er erg om moeten lachen. :D _/-\o_

Kom inmiddels ook steeds meer oude bekenden uit ut99 en 2k4 tegen op ut3 publics, dus gaat de goede kant op.
ja.. sorry mijn collega's hebben er ook veel last van... Heb een te zware oudejaarsnacht gehad ivm feestje waar je onbeperkt cocktails en champagne kon drinken icm sushi en oesters.. pffff... lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 22:29

grep

meer begrep...

bverstee schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 13:02:
Ik heb een verspreid over aantal dagen ge-add op #UT3.iCTF, maar dan ben ik steeds de enige; ik zie er niemand bij komen.
Als ik in UT3 overigens met 'START' probeer te connecten naar dat IP adres, gebeurt er niets (wachten wachten wachten).

Is het gewoon heel rustig momenteel, of moet ik het op een later tijdstip op de avond proberen?

Ik heb ook wel eens van clanservers gehoord. Kan ik daar het beste voor googlen?
Ik zou best wel eens met een clan mee willen spelen op gelockte servers, mits ze 'fraggers-in-opleiding' accepteren...
Denk dat de afgelopen dagen iedereen gewoon andere dingen aan het doen geweest is. Even blijven volhouden. Weet niet hoe het overdag is maar normaliter rond 20:00 zal het meestal wel druk moeten zijn (ligt meestal ook een beetje aan clan activiteiten, clans druk -> pickups rustig).

Om te connecten moet je, zover ik weet, het commando OPEN gebruiken, niet START.

Meespelen met een clan ligt een beetje aan de clan in kwestie. Meestal als je een aantal spelers in een clan beter kent (via online chats oid) mag je wel meespelen met intern gerommel. Officiele wars zijn natuurlijk uitgesloten.

Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deo_Volente
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-08 11:11
Ik speel ook sinds kort, moet zeggen dat het aantal spelers me reuze meevalt. Vooral in de avonduren is er genoeg te vinden (ik speel vooral dm/duel). Spel bevalt me super, moest wel ff inkomen maar heb dan ook 6 jaar geen UT gespeeld :)

Ik vind het gamemenu wel slecht..
Hij wilt bijv mijn server history niet onthouden, waardoor ik servers weer niet bij favo's kan toevoegen (die knop staat alleen bij server history). 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Die server history vertikt het ook consequent bij mij, beetje jammer :[ !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens de startpost kan cross-gaming niet (Ps3 vs Pc).
Kan dit ook niet via lan want het lijkt me tof om tegen mijn broer te spelen via cross-platform.
En op de ps3 zijn ook veel spelers, zelfs als je een server host dan heb je de server zo vol.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2008 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 22:40:
Volgens de startpost kan cross-gaming niet (Ps3 vs Pc).
Kan dit ook niet via lan want het lijkt me tof om tegen mijn broer te spelen via cross-platform.
En op de ps3 zijn ook veel spelers, zelfs als je een server host dan heb je de server zo vol.
beide games draaien op een andere snelheid ivm besturing consoles
Denk dus dat het daarom sowieso niet mogelijk is...

Sowieso zouden de pc-gamers de consoles afmaken ^^ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Floris-K schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 23:26:
[...]

Al was het alleen al omdat wij 30 procent sneller rennen en sneller reloaden ;) !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Floris-K schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 23:26:
[...]

Ik speel ut3 op de ps3 met toetsenbord en muis. sta rank ongeveer 200 dus ik denk dat je het toch echt verliest. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cassius schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 11:04:
[...]

Al was het alleen al omdat wij 30 procent sneller rennen en sneller reloaden ;) !
Zit dat snelheids verschil er nu wel of niet in, ik hoor allemaal andere verhalen. Wat wel zeker is, is dat de PS3 versie op 30fps gecapped is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Hey mensen daar ben ik ook weer eens;P, jammer dat er nog niet een patch is gereleased met nieuwe verbeter punten binnen ut3, want er zijn er nog zat die eruit gehaald moeten worden wat dat betreft;).

Ikzelf ben inderdaad de afgelopen 2 a 3 weken ook niet actief geweest wat natuurlijk komt door de feestdagen:). Ik wens hierbij iedereen nog de beste wensen voor 2008 dat er maar veel gefragt mag worden:).

Ik heb trouwens sinds deze week een Samsung LE40F86 scherm waarmee ik dus ook speel met m'n pc, dat is echt genieten met gamen, alleen merk ik in ut3 dat ik een soort "mouselag" heb. Mensen die ut99 hebben gespeeld met vsync aan weten wat die mouselag is. Het is niet zo erg als dat, maar ik voel wel een "lag". Echte reflex shots worden lastiger te maken omdat er dus een kleine delay in zit.
Ik weet niet zozeer wat ik daar nog aan kan doen, heb met andere games er geen last van, het ligt dus niet aan de tv, want de respons time is laag van dit toestel. Hebben jullie nog een idee wat ik kan doen om dit te verhelpen?

Ik heb trouwens ook al gekeken in de muis instellingen ik dacht misschien moet daar nu ook iets in veranderd worden omdat ik nu op een 40 inch scherm speel, maar dit mocht vooralsnog niet baten.

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Hey Mach wb :)

vsync is inderdaad het eerste waar ik aan denk, dus checken hoe het in ut3 is ingesteld (vsync aan of uit) en vervolgens hoe je je video drivers + evt tooling (ati tray tool bv in geval van ati) staat. Triple buffer in geval van vsync ook aan, hoewel dat meer ter voorkoming van tearing is, weet niet zeker of dat ook aan mouselag bijdraagt. Check ook bij de videodrivers/tools of 'flip queue size' (ati) of "Max frames rendered ahead" (nvidia) wel op 0 staat.
Dat zijn effe de eerste dingetjes die ik kon bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

-Mach!- schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 16:28:
Ik heb trouwens sinds deze week een Samsung LE40F86 scherm waarmee ik dus ook speel met m'n pc,.
LOL _/-\o_

Hoe moet ik me dit voorstellen? Neem aan dat je die tv niet op je computerburea hebt staan?
Hoe ver zit je van je scherm af nu dan? Lijkt me zeker wel vet gamen !

Die lag zou misschien wel veroorzaakte kunnen worden door de verbinding met de tv?
De tv wordt namelijk gebruikt voor een doeleinde waar hij niet echt voor gebouwd is denk ik?
Als je op diezelfde port een kleine monitor aansluit, dan is de lag ook meteen weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:17
Wb Mach! :)

Ben zelf aangekomende maandag ook weer enigzins present, was pleite ivm wintersport en feestdagen uiteraard. Heb tot 10 februari echter tentamens van uni, dus hoop niet al teveel aanwezig te zijn.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Welcome back everyone, goed dat jullie er weer zijn :) .

Mach, input lag is echt een bitch. Ik had het zelf op een Samsung 32" ook best sterk en heb het verminderd met een drietal aantal probeersels. Note: ik heb ze allemaal tegelijk gedaan en toen werkte het lekker, niet echt wetenschappelijk, dus het kan zijn dat 1 van deze 3 op zichzelf al werkt :p -->

* VSync UIT
* Trilinair Buffering UIT
(Note: deze twee bovenste uit heb ik atm WEL tearing mee zo nu en dan in zo'n snel spel als UT3. Ook op mn Samsung 720N ... ik zie dan zo nu en dan een zwarte horizontale streep van een paar pixels ergens op mn scherm --> is niet echt gameplay verhindered though)
* USB Refreshrate naar 1000Hz (mocht je het willen en je hebt een hoge dpi muis, heb ik de tool wel)

Dingen die misschien helpen -->

* Sommige schermen/tv's hebben in het menu pas de 'overdrive' optie zitten. Dan pas gaat het paneel echt in fatsoenlijk stand. Of misschien is er een firmware met een update?
* Waarschijnlijk is je FPS cap er al van af, maar anders zou ik iig zorgen dat de game 90fps constant loopt.
* Gebruik een bedrade muis ;)
* Soms helpt het of je DVI /of/ VGA aansluit

Kijk maar, hoop dat er iets helpt ^^ !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Bedankt voor de reacties :) Even nog wat informatie;
* Ik heb de pc aangesloten middels een DVI -> HDMI kabel, dus niet via de VGA aansluiting
* Ik heb vsync UIT staan
* Ik heb de maxdesiredframerate staan op 400 ofzo (zodat mijn framerate niet gecapped wordt)
* Ik heb de Logitech G5 2007 Gamers muis, die instelling waar jij het over hebt over 1000Mhz USB heb ik voorbij zien komen, volgens mij staat die bij mij niet op 1000Mhz maar op 500 Mhz of lager. Dus hier gaat ik eens even na kijken:)

Ik heb ook het idee dat ik dit probleem alleen heb bij ut3, ik speel ook COD4 en daar heb ik er helemaal geen last van. Nou kan dat liggen aan het feit dat ut3 vele male sneller speelt, waardoor het erg opvalt.

Bedankt voor de input jongens:). Ik zal morgen of vanavond weer eens even mijn irc aanzetten om weer even te babbelen:).

NEWSFLAH!
Ik heb een public UT3 / Teamspeak server beschikbaar! Ik moet hem nog gaan instellen etc. Ik zal hier morgen eens naar kijken. In ieder geval wordt het een instagib server, ik wil ook de optie houden tussen modes zoals DM/TDM/ICTF. Hierbij de gegevens, tevens is er een public TS server aanwezig voor 20 personen. Hierbij de gegegens;

Teamspeak server: teamspeak.gothica.nl:8792 Password=Trancerulez
UT3 Server: 81.18.167.94:7977

Maak er gebruik van:), en zoals gezegd hij moet nog ingesteld worden, dus heb geduld:).

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Je moet gewoon hard hopen op webadmin, dat maakt het level 100 keer makkelijker. Tot die tijd -->

http://commandgen.mfdclan.com/

Selecteer je settings en die tool genereert de commandline, zeer handig.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:31
Na het een tijdje gespeelt te hebben, moet ik zeggen dat het een vette game is. Het originele UT gevoel is redelijk terug, mijn enige commentaar is dat het niet voelt als een nieuwe game!

Ik mis dingen. Je moet je omgeving aan flarden kunnen schieten! Een prullenbak moet bezwijken onder je gewicht. Als ik een rocket op een muur af knal dan moet diegene die er achterstaat verpletterd worden onder die muur en de stenen moeten je om de oren vliegen, je moet bomen kunnen fellen en als ik de Redeemer lanceer wil ik kraters zien! Dit moet toch kunnen in een game tegenwoordig?
Ook de taunts zijn op zijn zacht gezegd een beetje mieterig, F That, You'll feel the impact of that one?
Fuck that! Suck on that! Don't bleed over my shoes!, in een spel waar de ledematen je om de oren vliegen moet dat toch wel kunnen?

Geloof me ik ben geen geweldadig persoontje, maar als ik Unreal willen knallen dan denk ik aan het bovenstaande!

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 18:22
Dat heeft UT helemaal niet nodig.

Gewoon het online spelen tegen fatsoenlijke spelers is de ultieme fun. Daar brengt een afbrokkelende muur of een halve boom helemaal niets tegen in.

Pure skill is mooier dan eender welke graphic die je na 2 keer zien al moe bent. Dat is UT.

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
Dat is UT al bijna 10 jaar nu, het wordt tijd dat je luitjes kunt killen die zich lopen te veschuilen achter een stukje hout. Er mag wel iets vernieuwends in een game.

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:37
Ik zou zeggen download de custom maps van ageiga eens. Die lui van de physx chip. Draai de map lighthoude maar eens. Dan zie je waarom er geen kraters in ut3 zitten/ muren die kapot gaan/ planken die versplinteren.

Een normale dual of quadcore trekt het niet. Ik haal 30-11fps met een 3,2ghz dualcore met 1800mhz fsb.

Het schijnt zelfs zo te zijn dat die physx chip het niet eens meer kan behappen als het een beetje druk wordt.

http://axrotterdam.blogspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
Ach kom dit moet tegenwoordig ook wel kunnen met een prima GPU & CPU. Ik heb al zat games gezien waar je bijvoorbeeld een gat in de muur kunt knallen etc. Het hoeft ook niet gelijk 100%, gewoon eerst een paar leuke features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:17
Gat in de muur? Decals kan je krijgen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 12:24
hello tweakers even een vraagje,

heeft iemand hier UT3 draaien onder vista met een soundblaster Live? de concrete vraag werkt de OpenAL setting van UT3 dan en merk je dan ook dat de EAX aanstaat?

heb er namelijk nog een liggen en wil die dan misschien binnenkort erbij gooien in m'n pc (die nu nog onder bestelling is) want dat klinkt altijd wel beter dan de onboard sound.

kan iemand die deze geluidskaart met UT3 gebruikt onder vista wat ervaringen delen aub.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

EAX(2) + UT3 was volgens mij niet zo'n goed idee :p . Ik dacht dat dat een van de veroorzakers was van veel crashes, of ze moeten dat gefixt hebben.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
ja dat hoorde ik ook maar na de 1.1 patch heb je in je settings de mogelijkheid om openal aan te zetten. en op tweakguides zag ik staan dat je hierdoor dus niet meer de speciale ALchemy drivers van creative nodig had om hardwarematig geluid op vista te krijgen. ik neem aan dus ook met EAX aan etc. volgens mij kreeg je dan minder of geen crashes

de vraag is dus of dit ook op de SB live zou werken. of die ook aanspreekbaar zouden zijn via openal. aangezien creative zelf geen ALchemy drivers voor SB live heeft uitgebracht.

niemand hier die vista draait met een SB live en mooie effecten krijgt (of juist niet)?

[ Voor 4% gewijzigd door dangerpaki op 08-01-2008 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
De geluiden in UT3 zijn niet van een hoogstand niveau, imo. Bijvoorbeeld die trein in DM-Defiance? die klinkt zo ongelofelijk vreemd...ik heb me daar wel over verbaasd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik heb sinds dit weekend ook problemen met mijn geluid.
Heb het nooit hard staan, maar toch lijkt het alsof mijn speakers zijn opgeblazen.

De ontploffingen komen samen met een hoop gekraak en het klinkt gewoon echt voor geen meter.
Vanavond maar eens ff kijken naar de drivers enz of het daarma opgelost is.
Knap vervelend als je warfare speelt met 32 spelers en iedereen heeft een rocket launcher, dan hoor je dus niks anders dan gekraak door de ontploffingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Floris-K schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 16:48:
Ik heb sinds dit weekend ook problemen met mijn geluid.
Heb het nooit hard staan, maar toch lijkt het alsof mijn speakers zijn opgeblazen.

De ontploffingen komen samen met een hoop gekraak en het klinkt gewoon echt voor geen meter.
Vanavond maar eens ff kijken naar de drivers enz of het daarma opgelost is.
Knap vervelend als je warfare speelt met 32 spelers en iedereen heeft een rocket launcher, dan hoor je dus niks anders dan gekraak door de ontploffingen
Ja dat is balen, misschien last van een kabelbreukje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik had dat bij UT1 als ik te snel doorklikte na intro filmpje altijd, dan kraken bij ieder hard volume. Had het opgelost door in de ini iets van een soundelay hoger/langzamer te zetten. Ik gok niet dat het werkt, maar het deert ook niet echt :) .

Ik gok dat hij zijn bekabeling niet is, want volgens mij is de rest wel goed, toch?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Cassius schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 16:11:
Ik had dat bij UT1 als ik te snel doorklikte na intro filmpje altijd, dan kraken bij ieder hard volume. Had het opgelost door in de ini iets van een soundelay hoger/langzamer te zetten. Ik gok niet dat het werkt, maar het deert ook niet echt :) .

Ik gok dat hij zijn bekabeling niet is, want volgens mij is de rest wel goed, toch?
Ja ben er nog ff mee bezig geweest en de bekabeling is het niet.
Andere port van onbaord geluid gepakt en gekraak was weg.
Misschien dan al 1 uitgang brak na 2 maanden dit moederbord te hebben.
OpenAL stond trouwens ook aangevinkt.. ook dat weg gehaald..
Vanavond maar eens verder testen, want was gisteren beetje druk, waarvan ik vanavond even de resultaten post op IRC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cassius schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:03:
Je moet gewoon hard hopen op webadmin, dat maakt het level 100 keer makkelijker. Tot die tijd -->

http://commandgen.mfdclan.com/

Selecteer je settings en die tool genereert de commandline, zeer handig.
Dit in combinatie met Binaries exec files is zeer handig inderdaad.
Ik type in: exec adminlogin.txt en hij logt in
En met: exec ictfpublic.txt gaat hij naar mn specifieke settings.
Als je dit niet kent, ik heb er post over op een ander forum: http://forum.justwarfare.com/viewforum.php?f=24
Eerst uitgelegt hoe je een specifiek ip snel joint, daarna over admin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cobb schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 20:17:
Na het een tijdje gespeelt te hebben, moet ik zeggen dat het een vette game is. Het originele UT gevoel is redelijk terug, mijn enige commentaar is dat het niet voelt als een nieuwe game!

Ik mis dingen. Je moet je omgeving aan flarden kunnen schieten! Een prullenbak moet bezwijken onder je gewicht. Als ik een rocket op een muur af knal dan moet diegene die er achterstaat verpletterd worden onder die muur en de stenen moeten je om de oren vliegen, je moet bomen kunnen fellen en als ik de Redeemer lanceer wil ik kraters zien! Dit moet toch kunnen in een game tegenwoordig?
Ook de taunts zijn op zijn zacht gezegd een beetje mieterig, F That, You'll feel the impact of that one?
Fuck that! Suck on that! Don't bleed over my shoes!, in een spel waar de ledematen je om de oren vliegen moet dat toch wel kunnen?

Geloof me ik ben geen geweldadig persoontje, maar als ik Unreal willen knallen dan denk ik aan het bovenstaande!
dat van die muren etc... kan in de PhysX maps... jedoch als dit overal zou kunnen zou het spel zo ontiegelijk zwaar worden dat niemand het kan draaien zonder quadcore, sli en physxkaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
Hmm, ik ben er een tijdje tussen uit geweest in de Game wereld, maar had na een jaar of 4 nu wel meer vooruitgang verwacht dan wat mooiere plaatjes.

Anyway, UT3 is nog steeds een vette game en kan niet wachten op de eerste War Of The Worlds mod!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ineens zijn mn crashes btw al twee weken weg *klopt af* en ik heb niets veranderd ... (maar dan ook niets behalve twee games geïnstalled :p ... niet eens UE3 engine ;) ! ) ... hopen dat het wegblijft.

Ik wacht een beetje op een chaosUT mod, vond dat altijd enorm vermakelijk. Ik zit overigens vast in hard single player in TDM. Puur omdat team mates bots niets doen, erg vervelend. Haal je zelf 30 frags en je teambots 6 en 7 .... kom op. En andere team haalt allemaal 15 ofzo, waarom kunnen zij het wel en mijn team bots niet :/ ? En ik kan niet recruiten zoals in 2k4 (wat ik overigens echt vet vond :X ! ) :[ ...

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
Je moet je bots sturen met commands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:27

iop

for your info: (geen zin mn eigen post te vertalen, jullie kunnen vast een beetje engels)

Some binds are working now, some are buggy..
When u bind a certain key, make sure its not bound in menu already (doesnt work)

Bindings=(Name="GBA_SwitchWeapon5",Command="switchweapon 5 | switchweapon 6")
Bindings=(Name="GBA_SwitchWeapon4",Command="switchweapon 4 | switchweapon 9")
Bindings=(Name="GBA_SwitchWeapon8",Command="switchweapon 7 | switchweapon 8")

My wpns ^^, bug here is: when u have both wpns, it will only select one (its not switch)

Bindings=(Name="Z",Command="GBA_Taunt2 | Teamsay -=Belt taken [55 secs]=-")
Bindings=(Name="x",Command="Teamsay -=Belt Available!!=-")

Belt binds ^^

Bindings=(Name="Leftshift",Command="ThrowWeapon | teamsay -=Weapon Dropped=-")

Dropweapon ^^ Big BUG here: when you pick up your own weapon: CRASH

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Slightly offtopic: iemand nog een idee waar ik UT3 voor onder de 40 (liefst onder de 35) euro kan vinden/kopen/bestellen etc :) ? Much appreciated als je een tip hebt!

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Cassius schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 20:10:
Slightly offtopic: iemand nog een idee waar ik UT3 voor onder de 40 (liefst onder de 35) euro kan vinden/kopen/bestellen etc :) ? Much appreciated als je een tip hebt!
cdwow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:43

-d-

39 euro incl verzenden bij play.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Mijn "clan aanbieding" staat nog steeds Tensun/Cassius.
Ik pm je wel effe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

grep schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:46:
Mijn "clan aanbieding" staat nog steeds Tensun/Cassius.
Ik pm je wel effe. :)
Aanbieding? Aanbieding?
Kopen! Kopen! Kopen!

nah Tensun ff zonder gein.. je gaat ons toch niet verlaten hé?

[ Voor 12% gewijzigd door AndereKoekoek op 16-01-2008 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Wat huh nee :p ? Ik zoek een legale variant voor een huisgenoot en vriend van me :) .

Btw, de nieuwe UT3 Sprinta ziet er zo'n beetje als enige map echt nice uit met custom textures!

Btw ik ga misschien een nieuwe monitor halen (22" inch Samsung) --> kan iemand zeggen wat ik ongeveer mag verwachten met een 8800GTS320 op 1680x1050 en of UT3 lief is met breedbeeld?

[ Voor 33% gewijzigd door Cassius op 16-01-2008 12:16 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 09:14
www.direct2drive.com

50 dollar met de huidige wisselkoers ongeveer 34 euro

Maak dagritmekaarten met mijn Picto-Selector op www.pictoselector.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

cdwow 31,99 incl verzending

moet je alleen wel wat geduld hebben O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cassius schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 11:42:

Btw ik ga misschien een nieuwe monitor halen (22" inch Samsung) --> kan iemand zeggen wat ik ongeveer mag verwachten met een 8800GTS320 op 1680x1050 en of UT3 lief is met breedbeeld?
Speel je op fugly of met settings omhoog? Als je op fugly speelt zit je altijd met je fps boven de 300 (ik zit tegen de 400 aan met een 8800GTX) anders drop je weleens naar de 50 met alles maxed. Maar dat is op mijn kaart. Maar rekenen er maar op dat het gewoon lekker zal draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
heren ik heb soms een klein probleempje misschien iemand anders die dat ook heeft.

ik heb een club3d 3850 256mb
deze zit in het systeem: E4500, 2gig ddr2 666mhz, msi p35 neo-f, uitgeklede versie vista.
alles draait op standaard snelheden.

bij het spelen van ut3 op 1440x900 alles op high merk ik dat ik af en toe toch slow downs krijg.
ik heb het spel in windowed mode gespeeld op 1280x800@alles high settings. en daarnaast m'n ati scherm open gezet en mn gpu draait dan ergens tussen de 40 en 65%. lijkt mij dus dat op 1440x900 geen problemen zouden moeten ontstaan.

iemand anders dit probleem ook?

ik denk zelf dat het een beetje driver kwestie is die hopelijk snel opgelost zal worden.
verder draait het spel wel gewoon strak. en damn het spel is gewoon super. vind alleen nog wel steeds dat de gameplay wat langzamer is dan bij ut2k4 maar das meer een kwestie van wennen.

EDIT:iiemand de nieuwe 8.1 catalysts al geprobeerd onder ut3?? wat is het resultaat?

[ Voor 4% gewijzigd door dangerpaki op 17-01-2008 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Heb nu een 223BW 1680x1050 - draait ongeveer 105-110 fps op low settings :) . Not bad, maar mijn 8800GTS320 wordt ineens 10 graden warmer en tikt lekker de 83 graden aan :X !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Cobb schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 16:37:
De geluiden in UT3 zijn niet van een hoogstand niveau, imo. Bijvoorbeeld die trein in DM-Defiance? die klinkt zo ongelofelijk vreemd...ik heb me daar wel over verbaasd.
Er zit in defiance geen trein ;) Je bedoeld Heatray denk ik.

Ik heb een redelijk groot probleem met mn geluid, Ik krijg in UT3 krijg ik met geen mogelijkheid m'n 5.1 geluid aan de praat.

Ik heb een Q6600 op een Asus P5KC moederbord (met onboard Realtek HD audio) en als speakers een Creative Cambridge 5.1 speakerset.

Ik heb al de nieuwste drivers van de RealTek site gedownload en geinstalleerd. In het configuratie programmatje wat bij de driver zit werkt de 5.1 test goed, de testgeluiden komen uit alle 6 de speakers. Maar zodra ik in UT zit heb ik alleen nog maar stereo geluid.
In UT3 zit de optie OpenAL maar het maakt niets uit of dat aan of uit staat, 5.1 werkt niet, ik krijg slechts stereo geluid.

Waar zou dit aan kunnen liggen?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Meelobee schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 10:19:
[...]

Er zit in defiance geen trein ;) Je bedoeld Heatray denk ik.

Ik heb een redelijk groot probleem met mn geluid, Ik krijg in UT3 krijg ik met geen mogelijkheid m'n 5.1 geluid aan de praat.

Ik heb een Q6600 op een Asus P5KC moederbord (met onboard Realtek HD audio) en als speakers een Creative Cambridge 5.1 speakerset.

Ik heb al de nieuwste drivers van de RealTek site gedownload en geinstalleerd. In het configuratie programmatje wat bij de driver zit werkt de 5.1 test goed, de testgeluiden komen uit alle 6 de speakers. Maar zodra ik in UT zit heb ik alleen nog maar stereo geluid.
In UT3 zit de optie OpenAL maar het maakt niets uit of dat aan of uit staat, 5.1 werkt niet, ik krijg slechts stereo geluid.

Waar zou dit aan kunnen liggen?
ondersteunen die realtek chippies wel openAL??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipmans
  • Laatst online: 11-09-2022
Bij technische problemen kun je in Spielerij - Problemen & Vragen terecht

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2008 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 23:59
Is het normaal dat er zoveel servers zijn met niemand erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

jaaoie17 schreef op zondag 20 januari 2008 @ 11:23:
Is het normaal dat er zoveel servers zijn met niemand erin?
Om 11.23 in de ochtend wel ja :Z ... de drukte begint meestal zo na het eten, 19u CET ofzo :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timba-
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-09 13:50
morgen hebbe we vctf praccy tegen die gotclan heh , jullie zijn er neem ik aan ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
tweakers, heeft iemand anders het probleem dat ondanks dat in rivatuner de hd3850 op 50-60% gpu activiteit zit je maar 40fps haalt in ut3 met alles op high (resolution 1440x900)?

systeem:
C2D e4500@2930 mhz
2x1gb kingston ddr2 666mhz
msi p35 neo-f
hd3850

EDIT:
het probleem is opgelost, zet "smooth frames uit en je hebt meer frames, en je GPU wordt beter benut. snap het hele nut neit van de smooth frames. als je GPU het te lastig krijgt krijg je toch framedrops of je daarvoor nou je GPU op 50 of 100% laat lopen. rare logica IMO

[ Voor 35% gewijzigd door dangerpaki op 21-01-2008 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

De logica is dat je beter 50 fps constant kunt hebben dan 80 procent van de tijd 80fps met drops naar 50fps. Nadeel is wel dat hij ietsie gaat bufferen en dat je meer 'delay' krijgt. Dat is de gedachte erachter ... ik heb het zelf ook lekker uitstaan tho.

Het is een beetje stil rond Epic, benieuwd waar ze mee bezig zijn :/ ?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Kan er hier iemand misschien een stukje getweakte ini online gooien?
Heb gisteren wat wijzigingen doorgevoerd, maar zie zelfs het water niet meer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mendel129
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:33

mendel129

Radioactivator

Cassius schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 10:33:
Meet with Epic Games at GDC 2008
Epic Games today announced plans to demonstrate the latest Unreal Engine 3 features at this year's Game Developers Conference, which will take place next month at the Moscone Center in San Francisco, Calif. Epic will hold closed door presentations for its prospective customers, evaluators, licensees, members of its Integrated Partners Program and the media. Check full story for details.

bron

inderdaad benieuwd met wat ze gaan afkomen... 8)

Bringer of heat, food and silence!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Ze zijn dus blijkbaar druk geweest met het uitontwikkelen van de engine tbv nieuwe licensees, niet met ut3 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timba-
beetje jammer van die clan van jullie hoor , eerst willen jullie al de hele cb war cancellen omdat "bij got wars geen afspraken zijn" onder het mom "wij hebben een leven" .
nooit erbij stil gestaan dat wij dat ook hebben en dus niet alle avonden online zijn , maar wars inplannen zodat we dus niet een beetje lopen te niksen achter de computer ?
En als met veel pijn en moeite jullie toch 4 bij mekaar hebben gekregen willen jullie na de eerste map niet meer verder spelen omdat jullie geen zin meer hebben .
En dan ook nog zeggen dat ik manieren moet leren als ik er een opmerking over maak .
ga liever buiten spelen ipv mensen hun tijd te verspillen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Timba- schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 13:11:
ga liever buiten spelen ipv mensen hun tijd te verspillen .
Geboortedatum 24 april 1987
lol :X
En wij lopen al langer met het idee om te kappen met vctf, omdat we er gewoon geen tijd voor hebben,zweinig activity en wij spelen allemaal liever insta.. dus sja..
Voor jou geldt nog steeds dat je moet opgroeien, je post hier bevestigt dat nog eens extra :O

[ Voor 4% gewijzigd door AndereKoekoek op 23-01-2008 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Timba, hou die zaken op clanbase. Het kinderachtige gezeur hoeft hier niet zo :) . We hebben de tweede map gewoon gespeeld, gg, klaar over. Ik kan je overigens per direct vertellen dat mensen niet echt blij met je zijn; maar je gelooft me waarschijnlijk niet, dus soit. En 'die' clan van ons heeft een super positieve beoordeling, dus je moet eens goed zoeken waar het vandaan komt :+ .

grep, heb een post gedaan op de epic forums ... kon het niet laten ;) !

http://forums.epicgames.com/showthread.php?t=599992

Beetje veel gelul over censorship, maar hij heeft iig al 5 sterren gehad - dus hoopt dat er iemand een oogje open doet :) !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik heb het idd al gezien!
Er wordt wel meteen verwezen naar het algemene patch topic, maar daar horen ze al tijdje niks meer. Beetje jammer dat ze het niet zo goed oppakken... Uiteindelijk heb je overal dezelfde problemen.. Patch 1 was iig goed uitgewerkt. Als je bijv. EA hebt die patches om de haverklap, maar die patchen de verkeerde dingen, waardoor alles uit balans raakt. Vraag me soms af waarom het allemaal zo moeilijk is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Zonder twijfel vond ik Patch 1 een prima patch hoor, no offence there :) ! Ik denk alleen dat er nog heel veel dingen missen die -echt- 100% gepakt waren als ze goed hadden getest op multi-pc configs. Maar ik probeer alleen info te krijgen, we horen gewoon niets daar, dat is jammer :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Cassius schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 10:33:
De logica is dat je beter 50 fps constant kunt hebben dan 80 procent van de tijd 80fps met drops naar 50fps. Nadeel is wel dat hij ietsie gaat bufferen en dat je meer 'delay' krijgt. Dat is de gedachte erachter ... ik heb het zelf ook lekker uitstaan tho.

hmm.. ja ik begrijp wat ze ermee proberen te bereiken maar volgens mij maakt het niet uit als je GPU volledig wordt belast omdat je in drukte zit dan zul je toch framedrops krijgen. want je videokaart kan niet voorspellen en alvast renderen van te voren.

maar ben inderdaad ook benieuwd naar waar ze mee bezig zijn bij epic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timba-
ja kijk ik kom gewoon met gegronde argumenten waarom jullie een flutclannetje zijn en beter kunnen stoppen met mensen hun tijd te verspillen door afspraken te missen en onsportief gedrag te vertonen als jullie verliezen .
en dat jij als tegenargument heb "je ben 20" .. tja .. :f

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

_O- 0-2 voor het publiek.

Maar ik zal je even 100% ontkrachten voor de goede orde, voor zover het al 'argumenten' zijn, laat staan gegronde. Kan ik ook verder met mijn dag :) .

Puntje 1. Wij wilden niet cancellen en ik was hard op zoek om mensen te zoeken de game te spelen. Ik heb twee mensen zelfs gesmst en een bericht gestuurd en meerdere mensen proberen te overtuigen op IRC. Taboen weet hiervan en begrijpt dat het niet altijd lukt als clanleader. Ik bood aan 3v3 te spelen, andere gamemodes, toen kwam de vierde en we zeiden continue "we willen gewoon spelen". Dus je slaat de plank finaal mis :) .

Puntje 2. Dus als er één war gecancelled wordt zit er niets anders op dan te niksen achter je computer? Misschien zou je Taboen kunnen helpen en een vervangende match vinden of zelf een game regelen zodat jullie aan de slag kunnen. Maar ik denk dat gewoon flamen en niks doen inderdaad makkelijker is...

Puntje 3. Ja na veel zoeken hadden we een vierde en we zijn we zo snel mogelijk naar de server gegaan. En je moet eens goed bij je leeftijd en taalgebruik stilstaan. Een opmerking? Je praat als een kleuter die zijn agressie en frustratie niet kan beheersen "LOOOL NERDS" "ROFL NOOBS PLAY". Of termen uitkramen als 'flutclannetje', van die kinderachtige steekjes. Laat staan de 'ga liever buiten spelen'. We zijn allemaal ouder dan jij, wat op zich niet eens veel zegt, maar qua gedachtengang heb je nog veel te gaan - om over beargumentering en waarheidsgetrouwe praat nog maar niet te beginnen.

Puntje 4. We zullen bu nog wel vaker zien, waarschijnlijk in instagib games. Hoop dat je dan speelt in ieder geval :) .

Quote van de dag: "Ow tieten daar komen die spaghettivliegtuigen weer aan" :D

[ Voor 130% gewijzigd door Cassius op 23-01-2008 15:31 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timba-
die quotes lol nerds en rofl noobs play heb ik nooit gezegd , en als ik iets in die trend zei was t in t begin als geintje , maar later serieus omdat jullie gelijk zo hapten .
maar waarom vertel je nu pas dat je wel moeite had gedaan om mensen te zoeken .
terwijl je eerst gewoon zei "ja wij hebben een leven" "clanmatches zijn bij ons geen afspraken" .
en dat je constant over me leeftijd begin vind ik gewoon zwak .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timba- schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 16:48:
die quotes lol nerds en rofl noobs play heb ik nooit gezegd , en als ik iets in die trend zei was t in t begin als geintje , maar later serieus omdat jullie gelijk zo hapten .
maar waarom vertel je nu pas dat je wel moeite had gedaan om mensen te zoeken .
terwijl je eerst gewoon zei "ja wij hebben een leven" "clanmatches zijn bij ons geen afspraken" .
en dat je constant over me leeftijd begin vind ik gewoon zwak .
offtopic:
Nog nooit van hoofdletters gehoord of heb je nooit normale zinsbouw geleerd op de basischool ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen we dit soort gezeur niet op clanbase houden? Kunnen we tenminste het weer over de game hebben.

M'n tentamen periode is ondertussen bijna voorbij, kan ik eindelijk weer eens wars gaan spelen :) . Altijd leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timba-
waarom zou ik

Omdat we je (gezeik) hier niet willen :)

[ Voor 61% gewijzigd door TheZeroorez op 23-01-2008 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:56
Dit spel lijkt me echt helemaal niks voor de xbox360 of PS3, op de pc kan nog wel leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
SCIxX schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 18:18:
Dit spel lijkt me echt helemaal niks voor de xbox360 of PS3, op de pc kan nog wel leuk zijn.
denk dat het met een toetsenbord en muis op de PS3 wel goed te doen is. alleen zoals ik het begrepen heb ligt de snelheid van gameplay dus 30% lager. en dat zou voor mij meer het probleem zijn denk ik. want ik vind de gameplay nu al een stuk langzamer dan met ut2k4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:56
Met toetsenbord en muis zie ik het nut niet meer in van console gaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wel. Het is goedkoper, het is betrouwbaarder en het is makkelijker. Om er maar een paar op te noemen. Ik heb hem zelf voor de pc, want UT hoort gewoon op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerpaki schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 19:17:
[...]

denk dat het met een toetsenbord en muis op de PS3 wel goed te doen is. alleen zoals ik het begrepen heb ligt de snelheid van gameplay dus 30% lager. en dat zou voor mij meer het probleem zijn denk ik. want ik vind de gameplay nu al een stuk langzamer dan met ut2k4
PS3 versie draait op 30fps locked. Geen idee of hij echt 30% langzamer draait, maar met 30fps is het toch geen optie voor veel mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Laatst online: 21:51

Eagle Creek

Breathing security

Ik kan mij herinneren dat enkele jaren geleden iedereen in de ban leek van UT 2004. Veel mensen enthousiast, er werd gesproken over clans, reviews volgen over het web en MSN namen stonden er vol mee.

Echter.. UT4 lijkt vrij doods.. Zojuist zag ik dat mijn Xfire nu UT3 ondersteund wordt.. Toen ik ging zoeken bleek 'ie al in November uitgekomen te zijn.

Waar is de hype? Ik heb er eigenlijk niets over gehoord? Of zat ik gewoon ergens onder een steen :D?

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Volgens mij is er niet echt een superhype? Er kwamen naast UT3 spellen uit die UT3 helemaal overdonderde (CoD4 bijvoorbeeld). Maar atm kan ik altijd wel games vinden op servers en is clanbase ook prima active :) !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
SCIxX schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 19:21:
Met toetsenbord en muis zie ik het nut niet meer in van console gaming.
nou zit de laatste tijd toch serieus te overwegen om op consoles over te stappen puur door al dat upgraden dat niet meer nodig is.
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 19:50:
[...]

PS3 versie draait op 30fps locked. Geen idee of hij echt 30% langzamer draait, maar met 30fps is het toch geen optie voor veel mensen :)
en als ik dit lees hou ik het toch maar even bij de PC met gamen :). wel jammer van die 30FPS je zou toch verwachten dat de PS3 wat meer kan trekken.

hoewel ik wel nog steeds aan het overwegen ben om straks een PS3 te nemen ipv een BR speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

http://utforums.epicgames.com/showthread.php?t=600148

2e officiele patch komt eraan, met hele mooie changelog mag ik wel zeggen :)
(nu maar hopen dat alles er ook daadwerkelijk in zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
grep schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 21:12:
http://utforums.epicgames.com/showthread.php?t=600148

2e officiele patch komt eraan, met hele mooie changelog mag ik wel zeggen :)
(nu maar hopen dat alles er ook daadwerkelijk in zit)
das inderdaad een behoorlijke waslijst.

hoop dat ze ook de fout oplossen die ik krijg bij het laden van maps soms, dat de loading screen in een soort van loop raakt van twee opeenvolgende animatieframes en daarna een memory error volgt. vaak is dit voorafgegaan door een serverbrowser lijst die een eeuwigheid duurt voordat die servers laat zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 12:26
Toch mooi hoor, hoe epic met de UT serie omgaat qua patches...
Misschien aan de ene kant wel jammer dat er zo snel na release al gepatched moet worden (bijna 2x al...) maar aan de andere kant, mensen met bv testdrive unlimited hoelang hebben die niet op een patch gewacht :P En lange changelog idd. Vermaak me met deze versie beter dan met UT2k4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Is er al iets bekend over de Linux client voor dit spel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop

iop

Sh4wn schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:25:
Ja, dat je erg blij mag zijn één pot te spelen zonder crash. (ik heb het over linux servers)
Er wordt hier erg positief gedaan over patching, ik vind het belachelijk dat een game in beta toestand wordt gereleased. Ik weet dat het tegenwoordig normaal gevonden wordt, maar het is slecht voor de basis van je fanbase. Velen haken nu al af en gaan naar goed lopende spellen zoals COD4.

Imo hadden de patches er standaard ingebakken moeten zitten, als na 2 potjes 2v2 kwam ik achter velen bugs en on-afheden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Ik vermoed dat de meesten die nu hun heil bij COD4/TF2 zoeken wel weer terug komen als de meeste oneffenheden verdwenen zijn.
De gameplay van UT is toch heel anders en als je dat ooit leuk hebt gevonden, blijf je er bij terug komen.
Ik vermaak me inclusief bugs nu ook prima btw.

[ Voor 9% gewijzigd door grep op 26-01-2008 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop

iop

grep schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 13:07:
Ik vermoed dat de meesten die nu hun heil bij COD4/TF2 zoeken wel weer terug komen als de meeste oneffenheden verdwenen zijn.
De gameplay van UT is toch heel anders en als je dat ooit leuk hebt gevonden, blijf je er bij terug komen.
Ik vermaak me inclusief bugs nu ook prima btw.
mja eens en oneens, ik heb de hele 2kx serie NIET kunnen waarderen, UT1 daarintegen is nog steeds een meesterlijk spel, wat ik tot op heden nog met plezier speel.

Ik vermaak me ook wel met ut3, maar erger me ook vaak, zeker gezien wij met de clan een linux server hebben, waar je dus nauwelijks op kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enorm mooi topic :)

Ik heb het spel al een maand en ik nstalleerde het onder Vista. Met 25fps was ik niet echt gelukkig en ik baalde als een stekker want toen ik het spel op mijn Windows XP harddisk installeerde (dualboot, ieder eigen schijf, geen bootmenu (via BIOS geregeld)) wist ik niet wat me overkwam.
40 fps en niet zulke droips meer. Gewoon op de gemiddelde instellingen en spelen maar. Goed te doen en een heel verschil tussen Vista en XP. Echt een heel verschil...

Enorm gaaf spel, maar de feeling is anders als in UT2004 en dat is jammer want met de settings van UT2004 kon ik geweldig aimen (de muis was precies afgesteld) en in UT 3 moet ik deze setting nog ontdekken in een van de INI's.
UT2004 speel ik vlug af op Godlike, maar UT3 is maximaal Skilled. Ach, het spel is dan ook nog nieuw en de meeste uren draaide ik in UT2004, dus kun je dat ook beter, logisch.

Ik speel het veel en ik vind de gameplay verder heel goed en de sfeer? Die kennen we ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 19:09:
Enorm mooi topic :)

Ik heb het spel al een maand en ik nstalleerde het onder Vista. Met 25fps was ik niet echt gelukkig en ik baalde als een stekker want toen ik het spel op mijn Windows XP harddisk installeerde (dualboot, ieder eigen schijf, geen bootmenu (via BIOS geregeld)) wist ik niet wat me overkwam.
40 fps en niet zulke droips meer. Gewoon op de gemiddelde instellingen en spelen maar. Goed te doen en een heel verschil tussen Vista en XP. Echt een heel verschil...

Enorm gaaf spel, maar de feeling is anders als in UT2004 en dat is jammer want met de settings van UT2004 kon ik geweldig aimen (de muis was precies afgesteld) en in UT 3 moet ik deze setting nog ontdekken in een van de INI's.
UT2004 speel ik vlug af op Godlike, maar UT3 is maximaal Skilled. Ach, het spel is dan ook nog nieuw en de meeste uren draaide ik in UT2004, dus kun je dat ook beter, logisch.

Ik speel het veel en ik vind de gameplay verder heel goed en de sfeer? Die kennen we ;)
inderdaad wel jammer dat het op vista beter draait. nou maar hopen dat ze snel betere patches en drivers uitbrengen dat het op vista ook feilloos draait.
eigenlijk hadden ze de engine gewoon native DX10 moeten maken. nu is het steeds DX9 wat 'geemuleerd' wordt in vista. beetje jammer IMO.

maar ben zelf de interface van Vista wel gewend geraakt en wil het nu om die reden niet meer kwijt en dual boot vind ik dan teveel poespas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:12

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Ik irriteer me ook meer aan de kleine bugs die ze al voor de release eruit hadden moeten halen. Ik vind het treurig dat Epic zo met de (die-hard)fanbase om gaat. Ja ze brengen patches rap uit, maar het had niet zo vaak mogen gebeuren als ze het spel wat verder hadden afgemaakt.

Genoeg daarover, wat gedaan is gedaan :P. Ik heb een nieuwe muis gekocht. Logitech G9 laser, uit verscheidene reviews blijkt ie wel goed te zijn. Maar mijn vraag: hebben jullie de G9? en hoe bevalt ie in UT3?
Sh4wn schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:25:
Hmmm UT(UT2k3/UT2k4) kon je altijd op linux gewoon spelen? UT3 kan dat (nog) niet?
Wel vreemd dat ze dat dan hebben beslist om linux later toe tevoegen.
dangerpaki schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 20:14:
[...]

inderdaad wel jammer dat het op vista beter draait. nou maar hopen dat ze snel betere patches en drivers uitbrengen dat het op vista ook feilloos draait.
eigenlijk hadden ze de engine gewoon native DX10 moeten maken. nu is het steeds DX9 wat 'geemuleerd' wordt in vista. beetje jammer IMO.

maar ben zelf de interface van Vista wel gewend geraakt en wil het nu om die reden niet meer kwijt en dual boot vind ik dan teveel poespas
Yep en als het goed is komt er binnen enkele weken een sp uit voor vista ;).
nieuws: 'Service pack 1 voor Vista komt binnen enkele weken uit'
Hopelijk geeft de sp de nodige boost voor de games :).

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
ben ook benieuwd hoe het na SP1 draait.

alleen heb een vlited editie van vista erop staan. alle extra troep eraf gegooid. dus ik kan niet zomaar SP1 erover installeren. dan moet ik SP1 eerst slipstreamen dan weer vliten en dan iso branden voordat ik kan installeren.

daar heb ik niet zo een twee drie zin in nu net ik de nieuwe comp goed heb draaien. maar ben zeker benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Miniwerving puur voor UT3, niet op algemene basis :)

GoT is nog op zoek naar 2 echte skilled en actieve spelers voor het team :) . We zoeken iemand die in avonden beschikbaar is op irc/ut3 en met teamspeak en servers om kan gaan. Heb je interesse, please let me know ... we hebben je echt nodig :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ut3 is geweldig en ik ben vrij goed... maar kheb helaas geen zin meer in t hele clanverband dinges ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patch 2 wordt geweldig. Patch 1 had al een waslijst aan fixes, patch 2 krijgt minder fixes maar wel een stuk belangrijkere (webadmin ;) )

En, we kunnen straks met 64 spelers in UT3 spelen! Een nutteloze maar toch wel erg grappige luxe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Unreal Tournament III: Limited Collector's Edition (3) (2007)
EUR 27.99 Free Delivery

play.com :O

De prijs van de game zakt wel snel tov andere games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

UT3 nu pas kopen: EUR 27.99

Lol met de GoT clan sinds December: onbetaalbaar!

goed gedaan dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

grep schreef op maandag 28 januari 2008 @ 16:08:
UT3 nu pas kopen: EUR 27.99

Lol met de GoT clan sinds December: onbetaalbaar!

goed gedaan dus :+
hahah ja true true true :D

Maar ik vind eht toch wel bizar vergeleken met andere 'nieuwe' games
Quake bijv. is ook gezakt, maar Crysis/CoD4 staan nog op hetzelfde niveau

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N0stradamus
  • Laatst online: 19-07-2024
Zo, ook maar eens in het UT3 topic posten... Ik moet zeggen dat ik het een lekker spel vind. En dan heb ik het alleen over het spel en niet over de UI, da's bagger. Blij dat er met de volgende patch in iedergeval een changeteam knopje zal zitten voordat de game begint.
Ik speelde eigenlijk altijd instagib UT99 en UT2004, maar in UT3 moet ik daar nog een beetje aan wennen. Speel nu meerendeels vCTF en Warfare, in eerste instantie noodgedwongen ivm afwezigheid iCTF servers, nu omdat ik het ook daadwerkelijk leuk vind :). Ben denk ik ook niet de slechtste speler, sta vaak op 1 of 2 en dat is niet omdat ik egoistisch speel.
Het n00b gehalte vind ik eigenlijk best hoog. Als er 32 spelers op een server zitten, dan zijn er misschien 8 geen n00b en daarvan 2 of 3 gewoon goed. Die gasten staan dan bijvoorbeeld vlak voor een big health en pakken dat ding niet. Zelfde met alle andere powerups... die laten ze allemaal links liggen. Soms meldt ik de bedoeling van die dingen... Maar goed, hoop dat niveau snel omhoog gaat en dat er veeeeel meer servers komen.
Ik mis iCTF Bridge of Fate & Face Classic (en nog wel een paar eigenlijk), maar dan moet ik maar weer eens UT2k4 opstarten.

Als ik het echt allemaal van te voren wist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:12

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Floris-K schreef op maandag 28 januari 2008 @ 16:02:
Unreal Tournament III: Limited Collector's Edition (3) (2007)
EUR 27.99 Free Delivery

play.com :O

De prijs van de game zakt wel snel tov andere games
Dan ga je je toch wel afvragen waarom het zo duur kost tijdens de launch als het een paar maanden daarna wel goedkoop kan :).
Dus kennelijk hoeven games (die zo groot zijn als ut3 etc) geen 50 euro's te kosten :D.

Maar ik kijk uit naar de 2e patch! Ik heb nog steeds niet de G9 muis uitgeprobeerd met UT3, alleen UT2k4 en speelt heerlijk daarin. Hopelijk ook in UT3 :D.

Btw wat voor gametypes speelt de Got clan?

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

We zijn nu instagib only gegaan :) . GoT speelt iCTF(2on2/3on3/5on5) & iTDM (2on2/3on3/4on4)

Bieden een leuk team met server, irc, website, email adres, ftp ruimte, actieve leden en een supergoeie sfeer - gotters hé :D !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop

iop

Voor degene die op CB spelen, Hier een UT coverage Promo video.

Sorry dat ik het zeg, ookal is het een Got clan, maar recruiten doe je toch op irc of op clanbase, niet hier me dunkt?

dat terzijde, asl er gotters zijn die een tdm 2v2 willen spelen (of 4v4 praccy) ben je welkom op #macloud.ut3 quakenet =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

iop tha man schreef op maandag 28 januari 2008 @ 18:36:
Voor degene die op CB spelen, Hier een UT coverage Promo video.

Sorry dat ik het zeg, ookal is het een Got clan, maar recruiten doe je toch op irc of op clanbase, niet hier me dunkt?

dat terzijde, asl er gotters zijn die een tdm 2v2 willen spelen (of 4v4 praccy) ben je welkom op #macloud.ut3 quakenet =]
Dat dunkt je dan verkeerd :) . Ik zeg toch niet 'join de clan in 2 seconden'. Eerst speel je minimaal twee practice games mee en je ziet het echt wel of iemand er kaas van heeft gegeten :) . Maar toch bedankt voor je interesse :+ .

De meeste mensen deugen!

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste