[Multiplatform] Unreal Tournament 3 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 10.069 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-08 22:31
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ca_klok/upperbar.PNG
Introductie
Genre:Shooter
Uitgever: Midway
Ontwikkelaar: Epic Games
Release: Kwartaal 4,2007
Beschikbaar op: Xbox360, Playstation 3, PC (Windows,Mac OS,Linux)

Tijdelijke Informatie

Demo: De demo van Unreal Tournament 3 voor de pc:

De Demo is te downloaden op de volgende lokaties:
Bestandsnaam: UT3BetaDemo.exe
Groote: 741MB

Http Links:Ftp Links:NZB:Torrent:
Ontwikkeling
Net zoals in Half-Life 2 zullen de levels eerst opgebouwd worden met behulp van eenvoudige blokken. Op deze manier kan men testen of een level goed speelbaar zal zijn en eventueel aanpassingen maken. Daarna kan het level afgemaakt worden met decoratie en aankleding in een bepaald thema.

Het spel maakt gebruik van Unreal Engine 3. Deze kan gebruik maken van technologieën zoals de PhysX PPU. De engine vereist het gebruik van een DirectX 9 videokaart.

Niet alle spelmodi van vorige Unreal Tournament spellen zullen terugkeren.
Zo zullen Bombing Run, Double Domination en Assault niet aanwezig zijn in Unreal Tournament 3. In een nieuwe spelmodus, Unreal Warfare (voorheen bekend als Conquest), zullen de spelers wel bepaalde doelen moeten volbrengen, vergelijkbaar met Assault.
Deze spelmodus speelt zich af op maps die enkele malen groter zijn dan de maps in de Onslaught spelmodus van Unreal Tournament 2004.

Ook zullen de bots in Unreal Tournament 3 verbeterd worden en ze zullen in staat zijn om eenvoudige gesproken opdrachten te begrijpen en uit te voeren.

Bij dit spel zal ook de laatste versie van UnrealEd, de editor waarmee nieuwe levels gemaakt kunnen worden, meegeleverd worden. Deze zal uitgerust zijn voor Unreal Engine 3; de vorige editor was toegespitst op Unreal Engine 2.5. Eén van de toevoegingen is een knop waarmee de levelontwerpers hun level kunnen spelen in de editor. Het spel hoeft daardoor niet apart opgestart te worden. Ook bevat het een manier om op een visuele wijze scriptcode te creëren. Deze visuele interface wordt Kismet genoemd.
Op deze manier kunnen mensen met weinig tot geen ervaring met scripten en programmeren toch zaken in het spel aanpassen.

Speltypen
Unreal Tournament 3 zal (waarschijnlijk) de volgende spelmodi bevatten:
  • Deathmatch
  • Team Deathmatch
  • (Vehicle) Capture the flag
  • Onslaught
  • Unreal Warfare (Voorheen: Conquest) (Zeer grote Onslaught maps)
  • Vehicle Capture the Flag
Wapens
De volgende wapens zijn (waarschijnlijk) aanwezig in Unreal Tournament 3::
  • Impact Hammer
  • Dual Enforcers
  • Canister Gun
  • Shock Rifle
  • Link Gun
  • Tarydium Stinger (soort Minigun)
  • Flak Cannon
  • Rocket Launcher
  • AVRiL (Anti-Vehicle Rocket Launcher)
  • Sniper Rifle
  • Translocator
  • Redeemer
  • Target Painter
Voertuigen
De volgende voertuigen zullen (waarschijnlijk) in Unreal Tournament 3 aanwezig zijn:

Axon voertuigen:
De Axon voertuigen zijn de voertuigen uit Unreal Tournament 2004 en UT2004: Editor's Choice Edition (ECE)
  • Manta
  • Raptor
  • Scorpion
  • Hellbender
  • Cicada
  • SPMA
  • Paladin
  • Goliath
  • Leviathan
Necris voertuigen
De Necris, een buitenaards ras in het Unreal universum, hebben ook 9 voertuigen met een eigen stijl en rijgedrag.
  • Viper
  • Nemesis
  • Darkwalker
  • Fury
Overige voertuigen
  • Hoverboard ( Persoonlijk Vervoermiddel)
Teams
De volgende teams zijn in Unreal Tournament 3 aanwezig:
  • Necris
  • Nakhti
  • Juggernauts
  • Iron Guard
  • The Corrupt
  • Krall
  • Team van Jakob (naam nog onbekend, mogelijk ThunderCrash)
  • Twin Souls
  • Eigen team (de speler kan zelf een team samenstellen en daarmee spelen)

Multimediaal
Screenshots:
Een aantal Screenshots(Clickable):

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ca_klok/tn_DarkWalker_01.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ca_klok/tn_UT3_02.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ca_klok/tn_UT3_03.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ca_klok/tn_Necris_Darkwalker.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ca_klok/ut2007_06sm.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ca_klok/GD0107_01_thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ca_klok/ut2007_09sm.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ca_klok/ut2007_29small.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ca_klok/ut2007_20sm.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ca_klok/ut2007_43small.jpg

Wallpapers:
Een aantal Wallpapers(Clickable):

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ca_klok/222.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ca_klok/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ca_klok/lglglthumg.PNG Afbeeldingslocatie: http://www.freakygaming.com/gallery/wallpapers/unreal_tournament_3/thumb_battle_scars.jpg

Video's / Trailers:

Unreal Tournament 3 Official Trailer :
Klik
Unreal Tournament 2007 Ingame Trailer :
Klik.
Unreal Tournament 3 Interview :
Klik
Unreal Tournament 2007 Developer Interview :
Klik
E3 Unreal Tournament 3 Trailer:
Klik
Epic Head Interview Unreal Tournament 3
Klik

Technische Specificaties & Prijs

Technische Info

Pc:
  • Medium: 1 DVD
Minimum Systeemeisen:
  • Windows XP SP2 of Windows Vista
  • 2.0+ GHZ Single Core Processor
  • 512 MB RAM
  • NVIDIA 6200+ or ATI Radeon 9600+
  • 8 GB HD
Recommended System Requirements:
  • 2.4+ GHZ Dual Core Processor
  • 1 GB RAM
  • NVIDIA 7800GTX+ or ATI x1300+
  • 8 GB of Free Hard Drive Space
Advies Prijs: 47.95 Euro

Playstation 3:
  • Beeldformaat:16:9
  • 480P Supoort
  • Geheugen Kaart
  • Downloadable Content
  • Hard Drive Support
  • Keyboard Support
  • Mouse Support
  • Medium: 1 Blu-ray Disc
Advies Prijs: 64.95 Euro

Xbox 360:
  • Medium: 1 DVD-PL
Technische details volgen snel.

Advies Prijs: 59.95 Euro

Overige
Release dates:
Zondag 15 Juli : Mail gehad van Gamestop voor een datum 1 Feb 2008 voor de Xbox 360

Pc
Amazon.com November 12, 2007
Ign.com US: November 12, 2007 Europe: September 28, 2007
1up.com Sep 03, 2007

Playstation 3:
Kwartaal 1 2008
Amazon.com November 19, 2007
Gamestop.com November 12, 2007
Ign.com US: Winter'07 ,Europe: Winter'07

Xbox 360:
Amazon.com March 31, 2008
Gamestop.com 1 Februari 2008
Ign.com US: TBA 2008,Europe: Q1 2008

Oude Datums
Gamepro.com 10/02/2006
Yahoo.com 01/01/2007

Nieuwe Info:
Het is officeel bekend dat pc-speleres tegen playstation 3 spelers kunnen gaan gamen via het netwerk van Gamespy.

De Demo

Links:
Beyond Unreal
Unreal Engine 3
De officieele Unreal Tournament 3 site

[ Voor 218% gewijzigd door Zer0cool12342 op 13-10-2007 00:48 . Reden: Demo Download link aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het er nu al tijd voor? Er is nog maar zo weinig info vrijgegeven dat er nog maar erg weinig is om over te praten, lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op de e3 zal er wel meer informatie over komen :P Er kan toch vast een topic over worden gemaakt om hier vast over het spel te praten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
  • Laatst online: 16-06 23:00
kan niet w8en om die te gaan spelen. nog even iets over de system specs, ik heb gelezen dat je de engine goed kan runnen op een nvidia gforce 6600 :) dus ik kan em gelukkig met mijn huidige systeem waarschijnlijk mooi runnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-06 01:32

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

ik heb met mezelf afgesproken alleen nog een nieuwe midrange GPU te kopen voor ik mijn hele systeem bijwerk, puur en alleen omdat ik met dat nieuwe systeem UE3.0 wil kunnen draaien...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

1 Character meer detail dan een gemiddeld UT'99 level :D Hopelijk kan mijn 9600 Pro het een beetje bijbenen ... S.W.A.T. 4 gaat al moeilijk soms :'(

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

shit, nu al weer

Ik heb al te weinig tijd om 20054 te spelen, en dan gaan ze er nog 1tje bij gooien :o

Naja, ik zal toch wel eerst een nieuw systeem moeten, dus voorlopig blijf ik nog wel ff op 20054 hangen.

Ik hoop alleen dat 't niet weer een 'flop' wordt als 20043, die eigenlijk te snel de deur uitgegaan is...

Hoop dat ze snel wat meer info vrijgeven :)

edit:

|:( 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door J2pc op 02-06-2006 08:43 ]

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

begin maar te sparen, Ati moet je toch echt denken aan een X800+, bij Nvidia aan een 6600+ om het lekker te spelen... Maar dat spul is volgend jaar gewoon betaalbaar, en dat betreft gokt Epic het meestal vrij goed...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

J2pc schreef op maandag 18 april 2005 @ 23:01:
shit, nu al weer

Ik heb al te weinig tijd om 2005 te spelen, en dan gaan ze er nog 1tje bij gooien :o

Naja, ik zal toch wel eerst een nieuw systeem moeten, dus voorlopig blijf ik nog wel ff op 2005 hangen.

Ik hoop alleen dat 't niet weer een 'flop' wordt als 2004, die eigenlijk te snel de deur uitgegaan is...

Hoop dat ze snel wat meer info vrijgeven :)
Je haalt hier overduidelijk jaartallen uit je anus, vriend ;)

2005 wordt overgeslagen, maar ik denk dat we daar een alleraardigst cadeautje voor terugkrijgen :Y

Om over de mogelijkheden kwa mods maar te zwijgen :X

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:18
Ik vind het een beetje te snel gaan met die ut200* reeks, ik onderbouw: :Y)

1) Ut2004 was hoe ut2003 had moeten worden, voertuigen, 2 extra gametypes. Met dit alles is ut2004 toch een goeie game, wat zorgt voor een aardige tijd speelplezier.
2) De mods: Er zijn zoveel mods in de maak, dat de makes nog niet eens tijd hebben om het uit te brengen voor ut2003. Ik heb zlef 1.5 jaar op de atari forums rond gezweven, en merk dat er echt goeie mods in de maak waren. Atlantis was er zo een, elke maand kwam er wel een update. Er is vanaf het begin van ut2003 aan gewerkt, nu nogsteeds niets! (correct me if i'm wrong). Gaat dus allemaal wat te snel.
3) Epic heeft het wel goed voor elkaar, het zijn wel titels die aanslaan, maar de system reqs zijn toch aan de hoge kant hoor. toen ut2004 net uitwas had iedereen nog een baggere fps enzo.

Toch wil ik wel dat dit weer een topgame word, maar niet zo overhyped. Want dat is het.
Zie hl2, veel te veel gehype, en valt toch wel een beetje tegen, tekort. Ik hoop dat ut2006 wel meteen wat mods heeft, anders zie ik de toekomst somber in, teveel van hetzelfde, ondanks de gametypes die er bij komen, en de wapens.

Just my 2 cents

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:48
jarnotjuh schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 10:16:
Ik vind het een beetje te snel gaan met die ut200* reeks, ik onderbouw: :Y)

1) Ut2004 was hoe ut2003 had moeten worden, voertuigen, 2 extra gametypes. Met dit alles is ut2004 toch een goeie game, wat zorgt voor een aardige tijd speelplezier.
2) De mods: Er zijn zoveel mods in de maak, dat de makes nog niet eens tijd hebben om het uit te brengen voor ut2003. Ik heb zlef 1.5 jaar op de atari forums rond gezweven, en merk dat er echt goeie mods in de maak waren. Atlantis was er zo een, elke maand kwam er wel een update. Er is vanaf het begin van ut2003 aan gewerkt, nu nogsteeds niets! (correct me if i'm wrong). Gaat dus allemaal wat te snel.
3) Epic heeft het wel goed voor elkaar, het zijn wel titels die aanslaan, maar de system reqs zijn toch aan de hoge kant hoor. toen ut2004 net uitwas had iedereen nog een baggere fps enzo.

Toch wil ik wel dat dit weer een topgame word, maar niet zo overhyped. Want dat is het.
Zie hl2, veel te veel gehype, en valt toch wel een beetje tegen, tekort. Ik hoop dat ut2006 wel meteen wat mods heeft, anders zie ik de toekomst somber in, teveel van hetzelfde, ondanks de gametypes die er bij komen, en de wapens.

Just my 2 cents
Hoezo bagger FPS ?? geloof dat de meeste mensen een goeie FPS hadden ( waaronder ik met dit systeem )

Ben echt benieuwd naar het nieuwe engine :9~ Als je al die plaatjes ervan zag :9~
En nu zie ik die voertuigen .. wow echt super mooi zeg. :9~ :9~

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
*lol* tja @ here een amd 64 3000 met een 1gb mem en 9600 pro ik hoop ook dat ik em kan draaien maar ik denk het wel en ander moet niet alles op HIGH maar op MEDIUM.

uhm tja m8 het is altijd nog:
  • Unreal Champoinship
  • Unreal Champoinship 2 ''The Liandri Conflict''
  • Unreal 1
  • Unreal 2 ''The aweking''
  • Unreal Tournament 99 ''Old Skool''
  • Unreal Tournament 2003
  • Unreal Tournament 2004
  • ''Unreal Tournament 2006''
    Verwachten versie!
En 2005 is nooit uitgekomen er waren wel plannen maar nooit in de winkels geweest! 8)7

Ik hoop zelf niet dat ut 2006 zo'n game word dat alles gemod wordt dus gewoon pure houden!
Daar koop je die game ook voor ;) om hem gewoon te spelen ben zelf wel benieuwt naar conquest mode!

Ik vondt zelf het verschil tussen ut 99 en ut 2004 erg groot de besturing en de looks totaal anders, Net als Counter strike 1,6 En Counter strike : source dat speelt ook totaal anders!

Maar Swat 4 draait zelf op een amd athlon 2000 met een hercules 9000 128mb tja niet op hoog maar gewoon custom!

[ Voor 27% gewijzigd door Zer0cool12342 op 19-04-2005 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:17

Sabbi

je denkt aan mij.

Dat filmpje !!!! :D :X :D
Hebben ze de broer van Ellen Feiss aangenomen om de presentatie te geven ofzo? wat een absolute onder de steen vandaan getrokken malloot is dat...
Gelukkig zien de graphics er wel ok uit... Hopen dat hij niet de stemmen in gaat spreken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
Sabbi schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 10:52:
Dat filmpje !!!! :D :X :D
Hebben ze de broer van Ellen Feiss aangenomen om de presentatie te geven ofzo? wat een absolute onder de steen vandaan getrokken malloot is dat...
Gelukkig zien de graphics er wel ok uit... Hopen dat hij niet de stemmen in gaat spreken. :+
Hahahah ok :) ja het is wel een noob maar het gaat om de prestaties van de engine !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08 21:57

Rexomnium

Vincam aut moriar

Wat een onzin om games zo snel op elkaar uit te brengen. Ze kunnen zich beter richten op compleet nieuwe spellen in plaats van zo'n concept tot bloedens toe uit te melken. Het lijkt mij niet meer dan wenselijk om pas bij een nieuwe (dus geen "verbeterde") engine serieus na te gaan denken over een nieuw deel. UT is een multiplayer game. Als je elke 2 jaar een nieuw deel gaat uitbrengen kunnen clans en de daarbij horende scene zich onvoldoende ontwikkelen om een beetje interessant te zijn.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NO2
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

NO2

Zou dit ook nog gaan werken met een gf 4 ti 4200 @ 4600 en een sempron 2200+ @ 3000+ :X ?

De 2004 werkte hier nog wel heel goed :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 07:48
Rexomnium schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 11:04:
Wat een onzin om games zo snel op elkaar uit te brengen. Ze kunnen zich beter richten op compleet nieuwe spellen in plaats van zo'n concept tot bloedens toe uit te melken. Het lijkt mij niet meer dan wenselijk om pas bij een nieuwe (dus geen "verbeterde") engine serieus na te gaan denken over een nieuw deel. UT is een multiplayer game. Als je elke 2 jaar een nieuw deel gaat uitbrengen kunnen clans en de daarbij horende scene zich onvoldoende ontwikkelen om een beetje interessant te zijn.
Uuuuh .. dit is een totaal nieuw engine ... ;)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-08 02:00

HKS-Skyline

Vroooom ?

Timocos schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 11:11:
[...]

Uuuuh .. dit is een totaal nieuw engine ... ;)
ut 3.0 is een doorontwikkelde engine, niet compleet nieuw.

maargoed, aangezien die gasten van unreal technologies echt de bom zijn wat het maken van engines betreft, zal ut2006 als een tierelier draaien, ook op oudere systemen :D

ik vind de voertuigen in 2004 maar nix, doe mij maar oldskool deathmatchen of ctf :P

www.unrealtechnology.com voor meer info over de 3.0 engine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
HKS-Skyline schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 12:00:
[...]

ut 3.0 is een doorontwikkelde engine, niet compleet nieuw.

maargoed, aangezien die gasten van unreal technologies echt de bom zijn wat het maken van engines betreft, zal ut2006 als een tierelier draaien, ook op oudere systemen :D

ik vind de voertuigen in 2004 maar nix, doe mij maar oldskool deathmatchen of ctf :P

www.unrealtechnology.com voor meer info over de 3.0 engine
Daar ben ik het cker mee eens doe mij ook maar een lkr potje dtm online op old skool die wagens vern* het hele unreal verband dat vindt ik er van.
Ik hoop dan het in de conquest mode heel anders er aan toe gaat maar ik denk dat unreal mensen dit maken om een wat breder publiek te zoeken ,beetje naar de grote online mmorpg games!

Maar we zullen zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Laatst online: 14-09-2024
Ik vind persoonlijk dat die gasten van Unreal de grond aanvegen met ID _O_

En onslaugt/assault mappen die 4 keer zo groot zijn :9~ dat wordt echt bruut want in 2004 kon je al een paar leuke uurtjes hebben met 32 man en nu nog groter betekent nog meer poppetjes in een level nog meer hakken en slachten.

Dat eind stukje van dat filmpje kende ik nog niet erg vet gemaakt met die kleine en grote poppetjes aan eind van dit jaar nieuwe PC kopen dan dan mooi dit spel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Mijn mod-idee ga ik weliswaar nog steeds op Epic-spul houden, maar ik blijf voorlopig toch nog plannen en doen (naast dat ik gewoon nog niets kan kwa modden, behalve ideeen uitdragen en die sturen, soort creative producer dan?) gaat ook nog wel even moeilijk worden, maar ik denk dat ik hem doorschuif naar Unreal Engine 3.0.

Over de UT reeks: eens in de 2 jaar een redelijke game die daadwerkelijk iets toevoegt vind ik best. UT2004 draaide idd bagger, nog steeds, terwijl 2003 als een trein draaide, en er hetzelfde uitzag. Hoe dat kan? Geen idee, maar ik gok op optimalisatie (mods en zelfgebouwde levels draaien vaak beter, en dat ligt niet puur en alleen aan de polycount)

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
Kijk er zijn 2 publieken vindt ik bij de unreal tournament 2004 versie:
De instappers
En
De Die hard's

Je hebt mensen die spelen unreal tournament 2004 omdat ze gewoon gek zijn van de tdm , dm , ctf
En je hebt mensen die spelen het
Onslaugt gedeelte meer

Ik ben dus een die hard ik speel unreal tournament al vanaf het begin en speel bijna nooit de onslaugt versie omdat ik er gewoon geen bal aan vindt het is meer de powernode's veroveren dan de echte schiet en ren actie uit het vorige deel!

Even om terug te komen op unreal 1 en 2 ,dit vindt ik zelf totaal andere game.

Ik zat net ff op de van unrealtechnology en kwam dit tegen!

Afbeeldingslocatie: http://media.teamxbox.com/dailyposts/unreal/ue3scene.gif

Nou ben ik zelf nogal ervaren unreal level bouwer dus kan wel over weg met unreal editor maar dit ziet er toch erg gaaf uit zoveel lijntjes ben ik nog nooit tegen gekomen in 1 level kan niet wachten!

[ Voor 2% gewijzigd door Zer0cool12342 op 19-04-2005 23:02 . Reden: Aanpassing in text ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
Dit is dus Unreal engine 3!
Zo gaat ut 2006 er denk ik ongeveer uit zien!

Wat vinden jullie er van?

Nice Grasshttp://www.unrealtechnology.com/screens/p_embry2.jpg

Nog 1http://www.unrealtechnology.com/screens/p_embry1.jpg

Beetje doom3 achtig!http://www.unrealtechnology.com/screens/p_bezerker.jpg

Nog 1 tje http://www.unrealtechnology.com/screens/SoftShadows.jpg

Battlefiedl @ engine 3 ?? http://www.unrealtechnology.com/screens/TerrainShot.jpg

Editing map! http://www.unrealtechnology.com/screens/TerrainEditing.jpg

De nieuw unreal editor denk ik! http://www.unrealtechnology.com/screens/Cascade3.jpg

Nice! http://www.unrealtechnology.com/screens/RagDoll.jpg

What een poly's http://www.unrealtechnolo...s/character_creation1.jpg

Jij snapt het fenomeen 'resizen' nog niet helemaal volgens mij ;)

[ Voor 55% gewijzigd door Crash op 20-04-2005 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Binnenkort maar eens gaan ronselen, gaat een tricky mod worden gezien de licenties die erachter zitten, maar tis ook meer een voorbeeldfunctie die het moet gaan hebben...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
Ik hoor net van een maatje dat de unreal engine 3 al wel benut is in het spel Splinter Cell: Chaos Theory Is dit zo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Laatst online: 23-04 12:44
Zer0cool12342 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 23:38:
Ik hoor net van een maatje dat de unreal engine 3 al wel benut is in het spel Splinter Cell: Chaos Theory Is dit zo??
:? onzin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Zer0cool12342 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 23:10:

Wat vinden jullie er van?

Nice Grass[afbeelding]

Nog 1[afbeelding]

Beetje doom3 achtig![afbeelding]

Nog 1 tje [afbeelding]

Battlefiedl @ engine 3 ?? [afbeelding]

Editing map! [afbeelding]

De nieuw unreal editor denk ik! [afbeelding]

Nice! [afbeelding]

What een poly's [afbeelding]
Wat een polies welke pc moet dit trekken?

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Rey
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-05 19:18
Wsl is de engine schaalbaar net als de vorige engines dus kun je de nieuwe versie ook op minder l33te pc draaien ;). Overigens draai ik UT2004 altijd op een low, altijd genoeg frames en meestal word het level ook wat duidelijker doordat er minder dingetjes te zien zijn waardoor je zou kunnen worden afgeleid.

http://www.4gamer.net/new.../20040926054110_30big.jpg
:9~

Resizen! ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Crash op 20-04-2005 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
Ziet er goed uit dat plaatje :) wel leuke vergelijking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

X-Rey schreef op woensdag 20 april 2005 @ 11:08:
Overigens draai ik UT2004 altijd op een low, altijd genoeg frames en meestal word het level ook wat duidelijker doordat er minder dingetjes te zien zijn waardoor je zou kunnen worden afgeleid.
Wat dus eigenlijk niet de bedoeling is en meer een noodgreep voor trage systemen moest zijn...

Tis niet geheel de discussie, maar naar mijn mening is het aanpassen van belichting (zoals vele in de quake-reeks hebben gedaan), het gebruik van brightskins en het weghalen van bepaalde elementen gewoon net zo erg als een aimbot gebruiken, je geeft jezelf gewoon een voordeel wat anderen niet nemen.
Persoonlijk speel ik een spel het liefst fully loaded, puur en alleen omdat de ontwikkelaar het zo bedoeld heeft...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Zer0cool12342 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 10:45:
  • Unreal Champoinship
  • Unreal Champoinship 2 ''The Liandri Conflict''
  • Unreal 1
  • Unreal 2 ''The aweking''
  • Unreal Tournament 99 ''Old Skool''
  • Unreal Tournament 2003
  • Unreal Tournament 2004
  • ''Unreal Tournament 2006''
    Verwachten versie!
Er komen alvast 2 games op de Unreal 3 engine: UT2006 & een nieuw Unreal game.

Verder, voor optimaal te spelen zou je videokaart met 1GB geheugen nodig hebben.

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/betapics/U3/t1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/betapics/U3/t2.jpg
Zer0cool12342 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 23:10:
Die screens zijn er gewoon om je een beeld te geven van de engine :)
Verwacht maar dat het game zelf er totaal anders zal uitzien.
De eerder genoemde Conquest speelmodus moet een soort van mix tussen Onslaught en Assault worden maar moet zich afspelen in gigantische speelvelden die vier keer zo groot als een Onslaught speelveld kunnen zijn. Het moet een speelmodus worden waarin grote en lange veldslagen zich gaan afspelen tussen grote aantallen spelers.
Tot 8 teams geloof ik :p

Afbeeldingslocatie: http://img190.exs.cx/img190/6545/ut68rq.jpg

Meer scans op http://www.ataricommunity...f6874ce37&threadid=459552

Nog wat meer info voor de startpost:

• General
"Envy" is Epic's code name for the next UT.
Expect UT2004's "bounciness" to be toned down in the next UT.
The double-jump is back.
It is possible that "Envy" will not be called "Unreal Tournament 2006" or "Unreal Tournament 2007".

• Vehicles
Nine 'Axon' vehicles taken from UT2004: ECE
The Scorpion buggy now comes with an XMP-style rocket booster, as well as an 'eject' button which turns it into a self-destructing bomb.
Scorpion now features Rocket Launchers instead of UT2004's energy web.
Goliath tank may feature destructable treads this time around.

• Nine new Necris vehicles
Weapons
Rocket Launcher
Flak Cannon
Redeemer
Link Gun
Shock Rifle
AVRiL
Sniper Rifle
Dual Enforcers
Stinger (from Unreal 1 and Unreal Championship 2, replaces the Minigun)
Canister Gun (houses Grenade Launcher, Mine Layer, Bio Rifle)

• Teams
Nakhti (Egyptians from UC2)
Necris
Juggernauts
The Corrupt
Iron Guard
Krall
Jacob's Team (Marines?)
"Player's Team" (Unnamed)

• Quotes
"Actually, we don't think 2K4 was very successful [...] It wasn't a bad game... I just wish it could have been a better game than it was." - Steve Polge
"We've paid [...] a lot of attention to what the guys in the community are saying, and we take that feedback to heart." - Jim Brown
"The original Unreal Tournament was on the threshold of being a great game. If we had done 2K4 without having to feel kind of in the box of what we had started in 2K3, I think it would have been a much better game than it was." - Steve Polge
"[In UT2004] you miss the feeling you get from being in someone's face and fighting with them." - Jeff Morris

[ Voor 157% gewijzigd door XWB op 20-04-2005 12:56 . Reden: screens resized ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hacku schreef op woensdag 20 april 2005 @ 11:38:
[...]

Verder, voor optimaal te spelen zou je videokaart met 1GB geheugen nodig hebben.

.
LMAO , 1 GB waarneer komt die game uit, 2007 ofzo, ik weet wel dat er nu 512 kaarten zijn, maar 1 GB , dan gaan ze het niet veel verkopen :*) :*) :*) ...

Wel super geile screens :9~ :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 11:51:
[...]

LMAO , 1 GB waarneer komt die game uit, 2007 ofzo, ik weet wel dat er nu 512 kaarten zijn, maar 1 GB , dan gaan ze het niet veel verkopen :*) :*) :*) ...

Wel super geile screens :9~ :9~ :9~ :9~
Sli, lijkt me dan waarschijnlijker. tegen die tijd vast wel betaalbaarder ook (i hope).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of dat 'tot 8 teams' idee nu zo goed gaat werken. Misschien TDM, lijkt me wel cool, groepjes van 2-4 die tegen elkaar knallen .... maar met "echte" teamgametypes ... niet echt, wordt een chaos .... ja je moet 't eerst zien, ik hoop dat ze er goed over nadenken, ik denk alleen dat een deel ervan wel weer half teruggedraaid gaat worden. Zoiets als DDOM, dat zou leuk geweest zijn met 3-4 groepen, maar ja, dat halen ze er weer uit, omdat de domme massa alleen maar de standaard DM/TDM/CTF blijft spelen, terwijl dei andere gametypes echt HEEL erg tof zijn! Maar ja, simpelheid haalt het boven alles .... DDOM is echt mijn favoriete gametype!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 21:36

Fuelke

Forza Ferrari

Kan iedereen zijn screens even resizen aub

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Er komen alvast 2 games op de Unreal 3 engine: UT2006 & een nieuw Unreal game (Unreal III: Side Story - The Adventures of Mr. Crow)

[...]
Je weet dat The Adventures of Mr. Crow een 1 april grap is? ;)

Niet dat het geen leuk idee is. Ik schiet nog steeds in de lach als alle spelers (slakken) verdampen zodra ze in de Dode Zee (hoog zout gehalte) stappen.

De mensen die overigens bang zijn dat ze dit niet met hun videokaart gaan redden: Het zou goed kunnen. Natuurlijk kan er een hoop details / shaders etc. uitgezet worden, maar we hebben het over een spel wat misschien wel aan het einde van 2006 pas uitkomt. Als je niet voor dit spel hoeft te upgraden, dan heb je het vast wel nodig voor een ander spel.

Hacku/X-rey: Zou je trouwens van de screenshots echte thumbnails willen maken? Nu zijn ze +/- 240kb / stuk, terwijl dat waarschijnlijk best 60kb kan worden. Dat brengt alleen maar voordelen met zich mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Je weet dat The Adventures of Mr. Crow een 1 april grap is?
Ahh sla me dood 8)7 :p
Maar sowieso zou er een nieuw Unreal game komen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:34
[...]

Er komen alvast 2 games op de Unreal 3 engine: UT2006 & een nieuw Unreal game.

[afbeelding]

[afbeelding]

[...]

Die screens zijn er gewoon om je een beeld te geven van de engine :)
Verwacht maar dat het game zelf er totaal anders zal uitzien.
Ik hoop dat het ongeveer zo uitgaat zien, damn wat een sfeer hier heb ik lang op gewacht _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Qua kwaliteit zal het game er hetzelfde/beter uitzien, ik wou gewoon zeggen dat de omgevingen en models van hierboven anders zullen zijn.

De Unreal 3 engine ondersteunt verder nog de Physics Processing Unit (PPU)
Dit is een apparte chip, die de physics op zich neemt, zodat de videokaart meer werk heeft voor andere zaken.

http://www.theinquirer.net/?article=22592

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Laatst online: 14-09-2024
Damn dat bos zit er vet uit, echt zoals een bos er uit moet zien :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
Ja volgende plaatjes die ik heb zal ik resizen en uploaden op me webspace ;)

Maar ik geloof er niks van dat je 1gb kaarten nodig hebt volgens mij zijn die nog nie eens in de maak! ik denk dat het spel wel zal draaien op mijn 9600 en ook wel op mijn 9000 maar niet alles supper mooi de screens van dat bos had ik ook gezien ziet er inderdaad heel erg mooi uit!

TJa sli zal wel nodig zijn maar tja ik hou niet echt van nvidia dus moet toch wachten op de ati versie heb al wel gelezen dat ze komen! maar moet ik ook weer nieuw moederbord enz :) dus denk het nie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Maar ik geloof er niks van dat je 1gb kaarten nodig
Tjah, de hoofdprogrammeur bij Epic (Tim Sweeney) had dat zelf gezegd, dus :)

Daarbij, tegen eind 2006 heb jij die 9600 al lang vervangen, niet?
Well, we are aiming at the kind of PC that we think will be mainstream in 2006. We will also be able to scale it down. Basically DirectX 9 cards will be minimum spec, so any DirectX 9 shipping today will be capable of running our game, but probably at reduced detail. If you only have a 256 meg video card you will be running the game one step down, whereas if you have a video card with a gig of memory then you'll be able to see the game at full detail.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• You-Suk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08 19:46
Leuk om te zien dat er een topic over Tournament 2006 is :)

* You-Suk wil niet achterblijven en heeft een linkje met pics gevonden

http://media.pc.gamespy.c...83/imgs_1.html?ui=rssFeed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
nu ik zo naar die screenies kijk, ziet et er wel mooi uit, maar niet zo heel geweldig.... veel mider mooi dan die demofilmpjes, hebben ze het detail gereduced(op die pics van you-suck)???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Furbyk1ller schreef op woensdag 20 april 2005 @ 22:46:
nu ik zo naar die screenies kijk, ziet et er wel mooi uit, maar niet zo heel geweldig.... veel mider mooi dan die demofilmpjes, hebben ze het detail gereduced(op die pics van you-suck)???
Eh, pardon? 8)7

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
denk het wel dat ik dan weer nieuwe pc heb :) maar denk dat het spel dan al wel uit is denk nog wel in 2005 uit komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:53
Zer0cool12342 schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:27:
Maar ik geloof er niks van dat je 1gb kaarten nodig hebt
Voor optimaal gebruik zou je 't nodig hebben (als we Hacku mogen geloven). Dat betekent gewon dat je alles op high wilt zetten, met een lekkere resolutie, FSAA etc. dat je dan wel 1 Gb nodig hebt om nog een lekkere framerate over te houden...

Ik vind 't er trouwens wel wat minder uitzien dan tijdens de UE3 presentatie (zie bijvoorbeeld dit ). Tijdens die presentatie had ik ook niet verwacht dat er zo snel al gebruik van zou worden gemaakt (als het echt UT2006 wordt, ligt ie over 6 tot 12 maanden zeker al in de winkel lijkt me zo....)

In het dat interview van Hacku staat dat ze eerst een level bouwen als een soort blokkendoos-achtig iets, om er eerst een goede gameplay in te gooien, en dat ze vervolgens pas aan de slag gaan met modeleren en texturen... Niet echt de juiste methode (je gaat bij het ontwerpen van een auto ook niet er eerst voor zorgen dat alles goed werkt en de wegligging goed is, en dat er voldoende baggageruimte aanwezig is (etc.) en dan een mooi design erop "plakken"). Een level is natuurlijk wel wat anders, maar dan nog...

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
Ja ik weet van mijn zelf dat ik een level ging bouwen in unreal ed,meestal eerst de grote dingen dus muur , gangen en dan pas de plantjes en een boom ofzo! ;) dus meschien worden de levels beter speel baar en ook nog mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Laatst online: 04-08 21:37
hmm ziet er wel uber uit maar ik moet nog maar net zien of het UT1999 kan evenaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ziet er goed uit, en ik hoop inderdaad dat het UT 99 gaat overtreffen :) heb nu alweer zin in een potje ctf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:59
Het is niet eens zeker of het Unreal Tournament 2006 gaat heten. (want dan zou die idd ergens in 2006 moeten komen). Maar misschien heet ie wel Unreal Tournament 3 ofzo.
Hacku schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:49:
[...]

Ahh sla me dood 8)7 :p
Maar sowieso zou er een nieuw Unreal game komen.
Gears of War. Door Epic. Net zoals Digital Extremes (Pariah), een uitstapje naar een ander game-universum. Maar die moet een eigen topic krijgen. (grootste deel van de screenies hierzo zou 'cannonfodder' zijn voor die game.
Unreal 3 zouden plannen voor zijn, maar nog geen concrete dingen.
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 11:59:
Ik weet niet of dat 'tot 8 teams' idee nu zo goed gaat werken. Misschien TDM, lijkt me wel cool, groepjes van 2-4 die tegen elkaar knallen .... maar met "echte" teamgametypes ... niet echt, wordt een chaos .... ja je moet 't eerst zien, ik hoop dat ze er goed over nadenken, ik denk alleen dat een deel ervan wel weer half teruggedraaid gaat worden. Zoiets als DDOM, dat zou leuk geweest zijn met 3-4 groepen, maar ja, dat halen ze er weer uit, omdat de domme massa alleen maar de standaard DM/TDM/CTF blijft spelen, terwijl dei andere gametypes echt HEEL erg tof zijn! Maar ja, simpelheid haalt het boven alles .... DDOM is echt mijn favoriete gametype!
Ik weet niet hoor, als je alleen weet '8 teams' dan kan je daar natuurlijk niet zoveel over zeggen. Je kan je ook een voorstelling maken van 8 commando-teams met max 10 spelers ofzo die zich verstoppen in het grote level en dan alle andere teams doodsnipen terwijl ze via een headset met elkaar communiceren over waar zij en de vijand zitten.

My point being, je weet niets ;) trek nog maar ff geen conclusies ;)
skullsplitter schreef op woensdag 20 april 2005 @ 11:33:
[...]

Wat dus eigenlijk niet de bedoeling is en meer een noodgreep voor trage systemen moest zijn...

Tis niet geheel de discussie, maar naar mijn mening is het aanpassen van belichting (zoals vele in de quake-reeks hebben gedaan), het gebruik van brightskins en het weghalen van bepaalde elementen gewoon net zo erg als een aimbot gebruiken, je geeft jezelf gewoon een voordeel wat anderen niet nemen.
Persoonlijk speel ik een spel het liefst fully loaded, puur en alleen omdat de ontwikkelaar het zo bedoeld heeft...
als de makers er een low quality optie in bouwen, dan is het wat mij betreft niet een 'noodgreep' hoor, en moet je dat gewoon kunnen doen. Ik speel UT2004 ook op low, simpelweg omdat ik liever 70FPS heb dan 45. Verder is het nogal offtopic ;)Het is niet eens zeker of het Unreal Tournament 2006 gaat heten. (want dan zou die idd ergens in 2006 moeten komen). Maar misschien heet ie wel Unreal Tournament 3 ofzo.
inquestos schreef op donderdag 21 april 2005 @ 11:16:
[...]
In het dat interview van Hacku staat dat ze eerst een level bouwen als een soort blokkendoos-achtig iets, om er eerst een goede gameplay in te gooien, en dat ze vervolgens pas aan de slag gaan met modeleren en texturen... Niet echt de juiste methode (je gaat bij het ontwerpen van een auto ook niet er eerst voor zorgen dat alles goed werkt en de wegligging goed is, en dat er voldoende baggageruimte aanwezig is (etc.) en dan een mooi design erop "plakken"). Een level is natuurlijk wel wat anders, maar dan nog...
beetje slechte vergelijking, als jij een auto maakt zet je ook eerst een houten 'buitenkant' in de windtunnel om te kijken oftie wel zuinig rijdt, voordat je gaat bedenken wat voor stof er op de stoelen moet komen.
Rexomnium schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 11:04:
pffft het is ook nooit goed he ;)
We zitten eeuwig te wachten of allerlei soorten spellen, ik noem een doom 3 of een hl2, die bedrijven doen er eeuwig over om een spel op de markt te brengen. Heb je eens een spel wat een iets betere flow heeft, is het weer niet goed. Ik persoonlijk ben heel blij dat Epic niet 6 jaar per spel doet, maar gewoon wat meer vaart erachter zet.

Oh en het nieuwe spel waar ze zich op moeten richten van jou heet Gears of War.

En waarom zou je pas met een nieuwe engine een nieuw deel van je spel mogen maken? Alle Splinter Cell spellen tot nu toe zijn ook met dezelfde engine. Zijn die dan ook allemaal fout?

En dat van de clans ben ik niet met je eens. Overgang van UT2003 naar UT2004 was een overgang van niets, die zou de 'ontwikkeling' van de scene niet mogen beinvloeden.

[ Voor 68% gewijzigd door Ramon op 21-04-2005 14:32 . Reden: hmmm ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
Denk zelf ook dat ie eerder unreal Tournament 3 gaat heten ook omdat de engine unreal engine 3 heet en kijk als je zo'n titel hoort van 2006 denk je meteen aan weer een soort update van 2004 maar ok ik zou het ook nie weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt mij wel zo handig dat ze het gewoon "Unreal Tournament: Final" , gaan noemen, vind je ook niet, kunnen ze eindelijk aan iets nieuws beginnen :*) ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagabonding
  • Niet online
Haha, zo snel slachten ze de kip met de gouden eieren niet. >:)

Er kan nog zoveel nieuwe functies worden toegevoegd, dat het me sterk lijkt dat het als het over 5 jaar is verdwenen. Maar mij hoor je niet klagen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
Ik hoop het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Rey
  • Laatst online: 17-05 19:18
[...]

brightskins staan volgens mij standaard aan, ik hoef er iig niets voor aan te passen, epic brightskins heb ik het dan over. En een aimbot is toch wel iets héél anders dan de game op low settings draaien zodat je geen irritanten dingen in je beeld hebt, en zodat je de game lekker kan spelen, zonder fps drops. En een voordeel nemen wat andere niet hebben is gewoon onzin. Ik heb een GF4 4400 andere hebben een GF6800 ultra, dat is ook een voordeel dat ik niet heb, en ik compenseer dat dan door de settings wat lager te zetten. En lagere settings is niet altijd beter, als je worddetail op low zet kun je soms niet meer door sommige textures kijken, bijvoorbeeld roosters die in drunklet, deepsprinta en access worden gebruikt, hiervoor heb je minimaal normal nodig, anders is de texture te wazig.

overigens, zoals al in het 2k4 topic werd genoemt:

http://www.play.com/play2...e=title&r=PC&title=601818
Unreal Tournament 2006
Our price: £17.99 Delivered
availability: Due for release on 01/12/2005

geen zekerheid natuurlijk, want 2k4 moest ook in september/november ofzo uitkomen en dat werd maart ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

X-Rey schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 11:53:
[...]

brightskins staan volgens mij standaard aan, ik hoef er iig niets voor aan te passen, epic brightskins heb ik het dan over. En een aimbot is toch wel iets héél anders dan de game op low settings draaien zodat je geen irritanten dingen in je beeld hebt, en zodat je de game lekker kan spelen, zonder fps drops. En een voordeel nemen wat andere niet hebben is gewoon onzin. Ik heb een GF4 4400 andere hebben een GF6800 ultra, dat is ook een voordeel dat ik niet heb, en ik compenseer dat dan door de settings wat lager te zetten. En lagere settings is niet altijd beter, als je worddetail op low zet kun je soms niet meer door sommige textures kijken, bijvoorbeeld roosters die in drunklet, deepsprinta en access worden gebruikt, hiervoor heb je minimaal normal nodig, anders is de texture te wazig.

overigens, zoals al in het 2k4 topic werd genoemt:

http://www.play.com/play2...e=title&r=PC&title=601818
Unreal Tournament 2006
Our price: £17.99 Delivered
availability: Due for release on 01/12/2005

geen zekerheid natuurlijk, want 2k4 moest ook in september/november ofzo uitkomen en dat werd maart ofzo
Mjah, de slachtofferrol... Ik bedoel dus gewoon dat je een spel gewoon moet spelen zoals het uit de doos komt, low-detail aanzetten om meer te kunnen zien is dus een aanpassing die jou meer gemak moet opleveren, en dan heb ik het niet over de rendersnelheid...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
Kost dat spel maar £17.99 of is dat gewoon verwacht!

zeg dat ie dus ongeveer begin 2006 uit komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
de screens zien er zeker mooi uit, ook dat SpeedTree spul gaat mooi worden, eindelijk bos zoals het hoort in een videogame :) ik als die-hard UT (2004) speler vind alles best zolang ze IG maar in het spel laten.... NW, ONS, AS, zelfs Conquest kan me allemaal gestolen worden :P IG for life :P

voor de mensen die het gemist hebben, er stond vorige maand in de Computer Gaming World een artikel over UT 'Envy'. dit artikel is nu volledig en gratis online te bekijken, CGW artikel 'ENVY' oh ja, pas op voor kwijlen over je toetsenbord he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Klinkt interessant, AI die goed luisterd en dat soort leuke goodies :)

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
het bedoel jij met ig?? als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
het bedoel ik met IG? InstaGib... jeweettoch, one-shot kills met gemodificeerde Shock Rifles... LowGrav aan, GameSpeed 135 en AirControl 0.35 (of hoger })) en gaan met die banaan >:) das het betere fragwerk IMO. je moet er wel van houden zeg ik erbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

[...]

Alles uit/naar beneden is net zoiets als een aimbot gebruiken? Waarom? Het is gewoon een mogelijkheid die iedereen kan gebruiken. Het speelt gewoon sneller, ik heb het zelf ook wel gemerkt, daarom speel ik mp spellen alleen in de laagste instellingen. Wel op 1280x1024 vanwege mijn tft.

Optopic: UT2k4 scheen nogal te hangen aan je CPU, gaat dat met de volgende engine ook zo zijn? Ben nog niet van plan om te gaan upgraden namelijk :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
TroonStaal schreef op maandag 09 mei 2005 @ 10:57:
[...]

Alles uit/naar beneden is net zoiets als een aimbot gebruiken? Waarom? Het is gewoon een mogelijkheid die iedereen kan gebruiken.
Lol, een aimbot ook ;)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

8)7 daar heb ik niet aan gedacht. |:(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
"11 nieuwe wapens"
Waarschijnlijk zijn het gewoon weer de zelfde, maar dan weer in andere vorm. :O
Ach zo kun je altijd wel weer een "nieuw" spel uitbrengen. :+

[ Voor 16% gewijzigd door -Skyhawk- op 09-05-2005 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Game Modes:
Onslaught, Deathmatch, Team Deathmatch, Capture the Flag,Conquest.
Jammer dat ze wéér Assault er uit hebben gehaalt, want dat vond ik echt een gemis in UT2K3, was er maar wat blij mee, dat het terug was in 2K4... Of zou Assault nu Conquest heten? :? Of zoeken ze gewoon een reden, om een 2K7 ook te kunnen maken? :? Ik vind namelijk, dat UT geen UT is, zonder Assault :(
De eerder genoemde Conquest speelmodus moet een soort van mix tussen Onslaught en Assault worden maar moet zich afspelen in gigantische speelvelden die vier keer zo groot als een Onslaught speelveld kunnen zijn. Het moet een speelmodus worden waarin grote en lange veldslagen zich gaan afspelen tussen grote aantallen spelers.
Oh... Oke :*)

[ Voor 32% gewijzigd door CH4OS op 09-05-2005 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

TroonStaal schreef op maandag 09 mei 2005 @ 10:57:
[...]

Alles uit/naar beneden is net zoiets als een aimbot gebruiken? Waarom? Het is gewoon een mogelijkheid die iedereen kan gebruiken. Het speelt gewoon sneller, ik heb het zelf ook wel gemerkt, daarom speel ik mp spellen alleen in de laagste instellingen. Wel op 1280x1024 vanwege mijn tft.
Het blijft zwaktebod. Dat je in drukke omgevingen (high detail) iemand minder ziet is JOUW handicap, dus als je het uitschakeld zodat jij beter in het level kunt kijken dan de, jouw inziens, bosmongool die alles out of the box of hoger draait, dan zie ik dat als jezelf onrechtmatig een voordeel verschaffen, hetzelfde als wallhacks en aimbots: in principe zou het niet nodig moeten zijn. Die TFT staat bij mij hetzelfde, maar alles sneller dan 35 fr/s vind ik snel zat. Als het maar stabiel is, en zelfs dat niet altijd. Het lijkt sneller, maar in werkelijkheid merk je er geen fuck van, omdat je TFT hoe dan ook te traag is. Gamespeed maakt het sneller, niet de FPS... Ik realiseerde me wel vandaag pas wat Carmack bedoelde met de 60 Hz verversing in Doom3, maar dat komt meer door het achterhaalde idee van hitboxes etc...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuwe screens/wallpapers

screen1

screen2

screen3

:9~ :9~ :9~

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2005 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Daar staat toch echt UT 2007? :?

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Dxta schreef op maandag 09 mei 2005 @ 17:49:
Daar staat toch echt UT 2007? :?
Midway Media Relations has confirmed to BeyondUnreal that "Unreal Tournament 2007" is indeed the official name of the next UT title.
http://www.beyondunreal.com/daedalus/singlepost.php?id=8201

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het wordt gewoon een vet spel wat weer heerlijk speelbaar zal zijn. Ik zelf vind ONS in UT2004 het leukst simpelweg omdat ik graag TDM speel, en het net ff iets meer is als alleen maar dom om je heen knallen. Het gaat er om dat je je basis verdedigt en in de tussentijd genoeg nodes verovert om de vijandelijke basis te kunnen aanvallen. Een soort digitaal landje-pik ofwel kickass! (imho).

Ik kan niet wachten op een nieuwe versie UT!!! En zoals ik een nieuw systeem heb gekocht voor HL2 zal ik voor zo'n spel als deze ook wel een nieuw moederbord kopen,... en een nieuwe CPU, ... en een nieuwe grafische kaart (of 2?!),... en nieuw DDR2(3?) geheugen,... en een nieuwe kast (BTX?),.... en een nieuwe voeding om al dat geweld aan te kunnen,... en ja, op een 17" CRT spelen stinkt dan ook dus ja er komt dan ook een TFT in huis. Ofwel, DAMN, een compleet nieuw systeem kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo mooi en revolutionair is alles nou ook weer niet, alleen de belichting maakt het alles gelikt. Hopen dat de gameplay een beetje goed in elkaar steekt zoals dat bij UT2004 wel het geval is _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 20:14:
[...]

Zo mooi en revolutionair is alles nou ook weer niet,
Kijk nog eens :)

Screens van hierboven zijn btw low-res.

[ Voor 8% gewijzigd door XWB op 09-05-2005 20:30 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Ik vind ze ook niet echt bijzonder, het bijzondere zie je denk ik pas als je het in beweging ziet, bewegende lichtbronnen, fuzzy shadows en dat soort dingen zijn wat die engine zo mooi maakt. Die zie je niet echt op de screenies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 21:04
http://www.gamer.nl/nieuws/26180

Gaat dus 2007 heten. Release Datum zal waarschijnlijk ook geen 1/12/2005 zijn :'( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• You-Suk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08 19:46
Ep0ss schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 10:10:
http://www.gamer.nl/nieuws/26180

Gaat dus 2007 heten. Release Datum zal waarschijnlijk ook geen 1/12/2005 zijn :'( ;(
Hmmm, dan mogen we de titel ook wel ff aanpassen }) })

* You-Suk blijft verder geduldig wachten op meer info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 00:32

GG85

.......

Die is al aangepas naar aanleiding van mijn (helaas gesloten gesloten) topic, misschien heb je wat aan de startpost TS?
[rml][ PC] Unreal Tournament 2007[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

skullsplitter schreef op maandag 09 mei 2005 @ 17:36:
[...]

Het blijft zwaktebod. Dat je in drukke omgevingen (high detail) iemand minder ziet is JOUW handicap, dus als je het uitschakeld zodat jij beter in het level kunt kijken dan de, jouw inziens, bosmongool die alles out of the box of hoger draait, dan zie ik dat als jezelf onrechtmatig een voordeel verschaffen, hetzelfde als wallhacks en aimbots: in principe zou het niet nodig moeten zijn. Die TFT staat bij mij hetzelfde, maar alles sneller dan 35 fr/s vind ik snel zat. Als het maar stabiel is, en zelfs dat niet altijd. Het lijkt sneller, maar in werkelijkheid merk je er geen fuck van, omdat je TFT hoe dan ook te traag is. Gamespeed maakt het sneller, niet de FPS... Ik realiseerde me wel vandaag pas wat Carmack bedoelde met de 60 Hz verversing in Doom3, maar dat komt meer door het achterhaalde idee van hitboxes etc...
Ach, ik vind het prettiger spelen. Daarbij komt ook nog, al die eyecandy zie ik toch niet als ik in een hevig vuurgevecht zit, dus waarom zou ik het inschakelen?

we gaan een beetje offtopic geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

TroonStaal schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 19:17:
[...]

Ach, ik vind het prettiger spelen. Daarbij komt ook nog, al die eyecandy zie ik toch niet als ik in een hevig vuurgevecht zit, dus waarom zou ik het inschakelen?

we gaan een beetje offtopic geloof ik
Nee, dit is juist heerlijk van belang in het geval van 2007, welke op gameplay alleen grotere maps bovenop de huidige versies biedt, naast een shitload aan grafische vooruitgangen.

Echter zijn die niet nodig, want die zie je toch niet in een hevig vuurgevecht. Althans, zo redeneer jij. Ik zie het echter zo: graphics zijn DE manier samen met geluid om een speler helemaal IN het spel te betrekken, hoe beter het lijkt, hoe indrukwekkender de ervaring. Hoe makkelijker om jezelf in de rol van je personage in te leven, omdat je nu alles echt herkent als zijnde een wereld om je heen, zij het virtueel. Als een ontwikkelaar daar de tijd in steekt, dan kun je op zijn minst eens spelen zoals het "hoort". HL2 ga je ook niet in lowest spelen, omdat dat zo lekker speelt. Je wil opgaan in die wereld, daarvoor koop je games. Anders kun je net zo goed gaan punniken ofzo, of gewoon pre-1994 games gaan spelen: draaien als een tierelier en kwa gameplay maakt het geen kont uit.

Maar het eerste stukje van je antwoord is dus hoogst discutabel: een aimbot speelt ook fijner, en in kale levels heb je ECHT wel voordeel boven diegene die MET de opsmuck spelen.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
skullsplitter schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 20:35:
[...]

Nee, dit is juist heerlijk van belang in het geval van 2007, welke op gameplay alleen grotere maps bovenop de huidige versies biedt, naast een shitload aan grafische vooruitgangen.

Echter zijn die niet nodig, want die zie je toch niet in een hevig vuurgevecht. Althans, zo redeneer jij. Ik zie het echter zo: graphics zijn DE manier samen met geluid om een speler helemaal IN het spel te betrekken, hoe beter het lijkt, hoe indrukwekkender de ervaring. Hoe makkelijker om jezelf in de rol van je personage in te leven, omdat je nu alles echt herkent als zijnde een wereld om je heen, zij het virtueel. Als een ontwikkelaar daar de tijd in steekt, dan kun je op zijn minst eens spelen zoals het "hoort". HL2 ga je ook niet in lowest spelen, omdat dat zo lekker speelt. Je wil opgaan in die wereld, daarvoor koop je games. Anders kun je net zo goed gaan punniken ofzo, of gewoon pre-1994 games gaan spelen: draaien als een tierelier en kwa gameplay maakt het geen kont uit.

Maar het eerste stukje van je antwoord is dus hoogst discutabel: een aimbot speelt ook fijner, en in kale levels heb je ECHT wel voordeel boven diegene die MET de opsmuck spelen.
ach man het gaat weer helemaal nergens over wat jij zegt. Er is nogal een verschil tussen Half Life 2 en UT200x maar dat laat je per ongeluk uit je verhaaltje weg. Wat mij betreft is alles wat de makers van het spel ingebouwd hebben als opties geoorloofd en geen 'onrechtmatig voordeel' boven anderen. Die anderen kunnen immers ook in dat spel die settings aanpassen. Dat die anderen dat niet doen omdat ze misschien liever grafische pracht boven FPS hebben is toch niet JOUW probleem?
Kijk in een multiplayer spel spelen mensen om verschillende redenen, de een wil gewoon graag een poging doen om bovenaan te staan de andere wil gewoon ff lekker knallen, weer iemand anders wil gewoon genieten van de omgeving.... etcetera. Dat gecombineerd met de systeemeisen van een spel en het systeem van de speler bepaalt gewoon op wat voor settings ze het spel het liefst draaien.

En laten we nog maar ff geduldig afwachten voor we gaan concluderen dat het enige verschil in dit nieuwe UT2007 deel de grotere levels en de eyecandy is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Het is dus WEL mijn probleem als ik daardoor nadeel ondervindt, doordat ik als een zwerende vinger opval in het level.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

skullsplitter schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 20:35:
[...]

Ik speel MP spellen vooral om te winnen, NIET omdat ik wil dat het er mooi uit ziet. (niet dat het winnen altijd lukt, maar dat terzijde) Dat anderen dan eventueel hinder zouden kunnen hebben omdat IK mijn instellingen naar beneden gooi is dan vooral hun probleem en zolang IEDEREEN de instellingen naar eigen inzichten kan afstellen weiger ik het als cheaten te zien.

Maar verder ontopic:
Singleplayer spellen wil ik wél zien wat het spel te bieden heeft, daarom doe ik die wel MET alle setting op hoog. Tenminste, voor zover mijn beestje dat trekt.
Daarom hoop ik ook op een beetje verhaallijn in 2k7, en niet alleen een paar botmatches. Het zou fijn zijn als er iets van het verhaal van Unreal 2 in is doorgetrokken, dat geeft nét dat beetje meerwaarde dan alleen maar MP mogelijkheden. Want een spel dat er prachtig uitziet maar een verhaal heeft met evenveel diepgang als de sportpagina van de donderdagtelegraaf laat ik gewoon lings liggen. (tenzij de MP opties dan weer uitmuntend zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

TroonStaal schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 22:02:
[...]

Ik speel MP spellen vooral om te winnen, NIET omdat ik wil dat het er mooi uit ziet. (niet dat het winnen altijd lukt, maar dat terzijde) Dat anderen dan eventueel hinder zouden kunnen hebben omdat IK mijn instellingen naar beneden gooi is dan vooral hun probleem en zolang IEDEREEN de instellingen naar eigen inzichten kan afstellen weiger ik het als cheaten te zien.

Maar verder ontopic:
Singleplayer spellen wil ik wél zien wat het spel te bieden heeft, daarom doe ik die wel MET alle setting op hoog. Tenminste, voor zover mijn beestje dat trekt.
Daarom hoop ik ook op een beetje verhaallijn in 2k7, en niet alleen een paar botmatches. Het zou fijn zijn als er iets van het verhaal van Unreal 2 in is doorgetrokken, dat geeft nét dat beetje meerwaarde dan alleen maar MP mogelijkheden. Want een spel dat er prachtig uitziet maar een verhaal heeft met evenveel diepgang als de sportpagina van de donderdagtelegraaf laat ik gewoon lings liggen. (tenzij de MP opties dan weer uitmuntend zijn)
En dat is nu dus het wrange: er is gewoon nooit echt een balans. En daar had ik het dus over. Iedereen (najah, iedereen, de tweakers van de betreffende scene) weigerd het als cheaten te zien, want het KAN immers met een simpele ingreep.

Net als Quake2 en 3 waar je de lichten zo kon instellen dat het net een Hollands Bordeel is (kermiskleuren omdat de lichtwaarden te ver doorgeschoten zijn en dus klaarlichte levels, waar ze NIET op gebouwd zijn), terwijl de andere kant van de kabel de instellingen donker heeft staan. En dat vind ik ronduit verneukeratief.

Bovendien kun je UT zowieso overslaan als SP je ding is, maar das meer een retorisch antwoord...
Maar laat het nu alleen over UT2007 gaan, en de SP daarvan is gewoon hetzelfde als in de voorgaande delen: leren raggen.

[ Voor 7% gewijzigd door skullsplitter op 10-05-2005 22:34 ]

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-08 18:35

edward2

Schieten op de beesten

Zer0cool12342 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 23:38:
Zou best wel eens kunnen dat er wat zaken uitde Unreal Engine 3 in SC CT zitten.
Ze hebben een licentie op deze engine en ik kan me goed voorstellen dat Epic een handje geholpen heeft met het implementeren van zaken zoals Parallaxmapping, HDR, SM3.0 lange shaders etc.

Wat betreft UT2007, wat een geweldige gfx, met afstand de mooiste beelden van een game tot nu toe. Voorlopig de enige next gen engine die complexe ligthing met über high res texture werk mixt...

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 19-08 19:19
is het nu opeens UT 2007 :?

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
Nee, niet opeens het was nog neit zeker dat het zo ging heten maar nu is het dus officeel unreal 2k7

En komt dus waarschijnlijk 1/12/2005 uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Zer0cool12342 schreef op zondag 15 mei 2005 @ 23:37:
[...]
En komt dus waarschijnlijk 1/12/2005 uit!
:?
Bedoel je niet 1/12/2006 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
2 filmpjes van het E3 @ http://media.ps3.ign.com/media/748/748505/vids_1.html op de PS3

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
http://www.ut2007.com

site is al in de maak. en fuck die console's! ut2007 moet eerst voor pc uitkomen. (sorry voor deze ordinaire uitlating, maar het moest even)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 26-08 09:48
Ik denk dat je daar wel vanuit kunt gaan. Shooters (zeker met de geschiedenis van UT) horen bij uitstek op de PC thuis.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
Cker met je eens net als Grand theft auto san andreas
het spel was als 1e op de pc en toen in eens allen maar op de ps2 ik vindt dit echt slap en dom van de makers van het spel

Ik hoop ook dat hij eerst uitkomt op de pc naja of tegelijk !:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
Filmpje's zien er cker vet uit noh echt mooi hoop dat ie wel op de pc uit komt ander heb ik er nog niks aan :) hahahaha maar denk het wel dat water ziet er mooi uit als ie uit het raam gaat !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladon
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Dat water is nog wel het minst speciaal aan die demo. Dat tweede fimpje doet me iig wel warm lopen voor UT2k7 :9~ Ben wel erg benieuwd wat mijn huidige config van de nieuwe UT gaat vinden. Mijn 3200+, 512 2700 en 9700pro gaan mij duidelijk niet dergelijke kwaliteit opleveren als in het filmpje.

En nee, geen console voor mij, dan maar investeren in mijn pc of low detail spelen. Ik stem ook voor eerste release op het pc-platform. Dat moet wel, daar hoort FPS thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
De pc versie komt heus wel eerst, die filmpjes op de PS3 zijn er gewoon om de kracht van de nieuwe consoles te laten zien.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
hahahaha maar dat filmpje draait niet op een console hoor;!) die draait gewoon op een pc denk??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-08 19:17

Nik

Unreal Tournament 2007 (PS3)

Als titel van de filmpjes... Lijkt me toch wel een PS3 techdemo. Dus hij draait er wel op, alleen is de vraag, gaat de uiteindelijke hardware van de PS3 er ook zo uit zien?

Bij de weg, wat zijn die filmpjes mooi :D Vraag me af of ze nu gewoon een betere bumpmapping gebruiken of dat het gewoon 'echt polygonen zijn (of een geniale combo daarvan). Ziet er erg gedetailleerd uit hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dit spel zit ik dus echt te wachten. Aangezien UT & UT2004 mijn favoriete games zijn.

Alleen zal ik nog wel ff moeten sparen voor een nieuw systeem. Aangezien mijn Packard Bell computer dit niet aankan..( Ati Radeon 9000 128mb pro, 2.6GHZ..)

Achja, heb nog de tijd tot eind 2006. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobiaz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

Ik dacht eerst bij het lezen van de topic start, neee niet weer, was het maar nog steeds Unreal Tournament GOTY.... maar doen ik dat filmpje zag!!! Whaaaowww die belichtingen!! Super!!!

(al blijf ik er bij dat UT1 de beste gameplay had.. )

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
ben het volledig met je eens de gameplay van ut goty is altijd nog het beste het ziet er dan niet zo mooi uit maar de snelheid de besturing alles is gewoon beter :) mijn mening dan :)
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.