[Multiplatform] Unreal Tournament 3 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 10.103 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
At this week's E3 Expo in LA, BU contributor Erik 'spineblaZe' Tande interviewed Epic programmer and UT2007 lead designer Steve Polge on the developer's next big PC title. Amongst other things, Steve talks about the new game's movement, the new Conquest gametype (which he was playing while being interviewed), and confirms the return of the original UT's Impact Hammer!
BeyondUnreal: What specific changes have been made to dodging and movement? Are wall kicks or dodge-jumps going to be removed?

Steve Polge: All the movement abilities from UT2004 are still there. So you've got double-jump, you still have dodge-jump: The biggest thing we've done is fine tuning and tweaking the existing movement to get it exactly how we want. We'll be in the hallway after a play session arguing about whether the jump higher should be 4 units heigher or whatever. But the biggest change is really that we've increased the feel of gravity. And that makes the world feel a little more solid and less floaty. What it ends up doing is, while you still have all those movements, they're not quite as dramatic. You're not feeling like you're floating through the air. What we're trying to do in our play sessions is perfect the combat. We also do a lot of play sessions of UT and UT2004 and kind of compare where we're going and if we're happy with the changes we're making. You still have all those things a good player can take advantage of. By reducing the amplitude of the dodgeing movements, the fighting is more controlled in a way that allows the it to be more "in your face," closer and more personal, and that's really one of the things we're going for.

BeyondUnreal: Speaking about "up close and personal," what are the plans for melee combat in UT2007? Will the shield gun be returning or will we see something different?

Steve Polge: We're going back to the impact hammer. [Steve smiles deviously]
http://www.beyondunreal.com/content/articles/128_1.php

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zer0cool12342 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 22:59:
Kijk er zijn 2 publieken vindt ik bij de unreal tournament 2004 versie:
De instappers
En
De Die hard's

Je hebt mensen die spelen unreal tournament 2004 omdat ze gewoon gek zijn van de tdm , dm , ctf
En je hebt mensen die spelen het
Onslaugt gedeelte meer

Ik ben dus een die hard ik speel unreal tournament al vanaf het begin en speel bijna nooit de onslaugt versie omdat ik er gewoon geen bal aan vindt het is meer de powernode's veroveren dan de echte schiet en ren actie uit het vorige deel!

Even om terug te komen op unreal 1 en 2 ,dit vindt ik zelf totaal andere game.

Ik zat net ff op de van unrealtechnology en kwam dit tegen!

[afbeelding]

Nou ben ik zelf nogal ervaren unreal level bouwer dus kan wel over weg met unreal editor maar dit ziet er toch erg gaaf uit zoveel lijntjes ben ik nog nooit tegen gekomen in 1 level kan niet wachten!
Unreal Tournament Multiplayer lijkt heel erg op Unreal 1 (!) multiplayer. Die maps zijn tot en met UT2k4 gebruikt (deck16, curse etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijft grappig dat zoveel mensen hun pc wil gaan upgraden voor voornamelijk dit spel, terwijl het spel ook gewoon op de Xbox 360 en Playstation 3 uitkomt. Ikzelf ga het spel denk ik voor de Xbox 360 of Playstation 3 halen en plug dan gewoon mijn muis en toetsenbord in de console. Heb ik ook geen state of the art videokaart of cpu meer nodig om dit spl in zijn volle glory te kunnen spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:26

Polycom

Poes van goud

Ladon schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 23:56:
Dat water is nog wel het minst speciaal aan die demo. Dat tweede fimpje doet me iig wel warm lopen voor UT2k7 :9~ Ben wel erg benieuwd wat mijn huidige config van de nieuwe UT gaat vinden. Mijn 3200+, 512 2700 en 9700pro gaan mij duidelijk niet dergelijke kwaliteit opleveren als in het filmpje.

En nee, geen console voor mij, dan maar investeren in mijn pc of low detail spelen. Ik stem ook voor eerste release op het pc-platform. Dat moet wel, daar hoort FPS thuis.
haha wat had je anders verwacht? 9700 is nou toch al redelijk veroudert (je kan er nog wel nieuwe spelen mee spelen maar echt nieuw is het niet) en ut 2007 komt pas eind 2006/begin 2007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:13
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 18:53:
Blijft grappig dat zoveel mensen hun pc wil gaan upgraden voor voornamelijk dit spel, terwijl het spel ook gewoon op de Xbox 360 en Playstation 3 uitkomt. Ikzelf ga het spel denk ik voor de Xbox 360 of Playstation 3 halen en plug dan gewoon mijn muis en toetsenbord in de console. Heb ik ook geen state of the art videokaart of cpu meer nodig om dit spl in zijn volle glory te kunnen spelen. :)
Maar je weet nog helemaal niet of er naast dit spel wel goede games op die consoles uitkomen.... voor de pc ben je altijd redelijk zeker dat er wel wat leuks uitkomt. Bovendien tegen de tijd dat de PS3 en Xbox 360 komen zijn die heel (nog) duur en de X800 al een stukje goedkoper.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je met een x800 het spel op zijn allerhoogste stand in 1600x1200 kunt spelen valt anders nog te bezien, ik denk het persoonlijk niet. En je zult dan ook een flinke cpu nodig hebben. En op de consoles komen echt nog wel veel goede games. Bijna iedere nieuwe geplande shooter komt uit op de nieuwe consoles(COD 2, Battlefield 2. Raven Shield 3 etc.) dus dat zit wel goed.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2005 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
UT2007 Article Yields New Details

• Feigning Death is back!
• All maps will stream - not just Conquest. You'll be able to chat and strategize even as levels are loading up. Teams should stay set between rounds.
• Hoverboard may include a grappling hook to attach to other vehicles.
• Possible deployables (no gametypes specificed) such as a semi-solid Jelly Shield that will allow you to block entrances or trap others in, Spy Robots, Automatic Turrets.
• A possible "insectoid" walker-vehicle.
• Conquest gametype will include Tarydium resources - but will not slow down gameplay.
• Survival gametype "sort of a 1 on 1".
• Level-specific "superweapons" such as a collapsing roof, broken dam, earthquakes, falling boulders. (no gametype specified)
• The most focus being placed on DM and CTF - getting just right.
The UT2007 name may change: "...at the moment we're calling it UT2007, but that could change. We might not do numbers.”

http://www.beyondunreal.com/daedalus/singlepost.php?id=8324

[ Voor 15% gewijzigd door XWB op 28-05-2005 13:26 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Laatst online: 21:47

Sorcerer8472

Mens sana?

Wow, dit topic is behoorlijk in het slop geraakt, en dat terwijl er nieuwe screenshots zijn :P

Allereerst even dit E3-filmpje (kun je downloaden terwijl je de screenies bekijkt :+), wat dus het filmpje is dat ook met een camcorder op de E3 is opgenomen, maar deze keer dan in 'iets' betere kwaliteit :+
http://download.fluxxnet....gine/unreal3engine_e3.mov

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200505/small1115709304_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200505/small1115708960_1.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200505/small1115708960_2.jpg

De game staat gepland voor ergens in 2006. Ben benieuwd :o

[ Voor 23% gewijzigd door Sorcerer8472 op 12-06-2005 09:48 ]

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gepland ja ;) Als je de trends een beetje volgt, zal het wel 2007 worden .... of ze moeten natuurlijk een spel met bugs uitgeven ;). Maar ik hoop dat ze die les uit UT2k3 geleerd hebben! Bugs hou je altijd op zich, maar UT2k4 was af, UT2k3 NIET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Denk dat je een beetje (jaartje ofzo ;) ) achterloopt, filmpje had ik al gezien, en de screenshots ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Ramon de Jesus schreef op zondag 12 juni 2005 @ 10:25:
Denk dat je een beetje (jaartje ofzo ;) ) achterloopt, filmpje had ik al gezien, en de screenshots ook ;)
Een post van 1 of 2 maanden terug een stuk hoger geeft nog een URL van datzelfde filmpje, maar dan met camcorder op de E3 2004 opgenomen, dus ik plaats de nieuwe link maar even 8)7

Screenshots zijn idd ook al paar weken oud. Maargoed, ik hoop stiekem dat hier insiders zitten die nieuwe info met ons willen delen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk toch echt dat ik dit spel niet kan spelen met mijn huidige computer.. haha :P

Ati radeon 9000pro 128mb zegt al genoeg.

Heb in ieder geval 1GB ram nodig.

Achja, ben aan het sparen voor een nieuwe pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reken maar op 2GB ram. BF2 loopt nu al krap aan met 1024mb geheugen. Ga er denk ik nog eens 512mb bij zetten voor dat spel...

Ennuh 2007??? Tegen die tijd koop ik wel weer wat nieuw spul wat de Unreal 3.0 Engine helemaal top draait. O.a. voor UT2007, maar er komen meer games gebaseerd op deze engine. Denk aan Americas Army 3.0. Bovendien denk ik dat een 6800GT tegen die tijd wel errug verouderd is... De geforce 7800 komt binnekort uit en die zal tot 2x sneller zijn dan de huidige generatie. Volgend jaar verwacht ik weer een nieuwe generatie. Die zal weer 2x sneller zijn als geforce 7 serie. Dus dat is dan al 4x sneller als 6800GT. Tegen die tijd moet je dus haast wel upgraden (tenzij je van details op LOW houd natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 22:12:
Reken maar op 2GB ram. BF2 loopt nu al krap aan met 1024mb geheugen. Ga er denk ik nog eens 512mb bij zetten voor dat spel...

Ennuh 2007??? Tegen die tijd koop ik wel weer wat nieuw spul wat de Unreal 3.0 Engine helemaal top draait. O.a. voor UT2007, maar er komen meer games gebaseerd op deze engine. Denk aan Americas Army 3.0. Bovendien denk ik dat een 6800GT tegen die tijd wel errug verouderd is... De geforce 7800 komt binnekort uit en die zal tot 2x sneller zijn dan de huidige generatie. Volgend jaar verwacht ik weer een nieuwe generatie. Die zal weer 2x sneller zijn als geforce 7 serie. Dus dat is dan al 4x sneller als 6800GT. Tegen die tijd moet je dus haast wel upgraden (tenzij je van details op LOW houd natuurlijk).
1 GB zal genoeg zijn om te spelen, 2 GB zal de allerlekkerste speelervaring geven (geen geSWAP). M'n 512 MB zijn nu al wat weinig voor UT2004, maar UT2004 doet het op zich redelijk goed op tragere processoren en als je minder geheugen hebt. Epic houdt ook redelijk rekening met low-end pc's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 19:30
Yep, eind 2006/2007 zal 2k7 ongeveer uitkomen. Mooi mikpunt om dus een nieuwe pc te kopen! Dat wordt dus een dikke 64bits processor, 2 gb ram, een videokaart die misschien wel op 1ghz loopt met minstens 512 geheugen, een harde schijf die op 12000 toeren draait.

Kortom, gaat helemaal goedkomen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorcerer8472 schreef op zondag 12 juni 2005 @ 09:46:
Wow, dit topic is behoorlijk in het slop geraakt, en dat terwijl er nieuwe screenshots zijn :P

Allereerst even dit E3-filmpje (kun je downloaden terwijl je de screenies bekijkt :+), wat dus het filmpje is dat ook met een camcorder op de E3 is opgenomen, maar deze keer dan in 'iets' betere kwaliteit :+
http://download.fluxxnet....gine/unreal3engine_e3.mov

[afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding]

De game staat gepland voor ergens in 2006. Ben benieuwd :o
Ik vraag me nog steeds af of deze pics nou echt in-game zijn? Ik heb namelijk ook die filmpjes gezien van die presentatie bij E3 en ook de presentatie van de nieuwe Engine en toen zag het er echt niet zo uit als daar. Dit lijkt me zo'n scetch wat je ook wel eens hebt bij een film..zo'n storyboard zeg maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 20:08:
[...]

Ik vraag me nog steeds af of deze pics nou echt in-game zijn? Ik heb namelijk ook die filmpjes gezien van die presentatie bij E3 en ook de presentatie van de nieuwe Engine en toen zag het er echt niet zo uit als daar. Dit lijkt me zo'n scetch wat je ook wel eens hebt bij een film..zo'n storyboard zeg maar...
Die bovenste zou echt in-game moeten zijn, die andere 2 kunnen tuurlijk ook gewoon losse renders zijn, van hogere kwaliteit als een gewone screenshot dus, maargoed, we zien het uiteindelijk wel :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
schopje
Op de Games Convention in Leipzig was IGN getuige van een demonstratie van Unreal Tournament 2007. Het spel werd gedemonstreerd door James Brown van Epic Games. Hij wist onder andere te vertellen dat door de streaming technologie van de Unreal 3 engine, er nagenoeg geen laadtijden aanwezig zullen zijn in Unreal Tournament 2007.

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200508/small1124531009_0.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200508/small1124531009_1.jpg

De levels in Unreal Tournament 2007 zijn niet zozeer arena's, als wel geloofwaardige omgevingen met verschillende elementen die betekenis geven aan de ruimtes waarin je vecht. Ook worden de levels met elkaar in verband gebracht doordat je vanuit het ene level, soms al naar het daarop volgende level kunt kijken.

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200508/small1124531009_2.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200508/small1124531009_3.jpg

Unreal Tournament 2007 staat momenteel in de planning voor release in het eerste of tweede kwartaal van 2006, ongeveer gelijktijdig met Gears of War. De kans zit er dus in dat Unreal Tournament 2007 een launchtitel voor de Playstation 3 zal gaan worden. Wat nieuwe screenshots bekijk je hier. Een nieuw filmpje download je met deze link.

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200508/small1124531009_4.jpg

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Ziet er zeer goed uit allemaal! Hoop dat ze niet te lang wachten met een PC-versie. Wil het graag spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Meer info over de release date:
In Leipzig is momenteel de jaarlijkse Games Convention bezig, een evenement waar wij overigens onze eigenste Bizzie en Yuna naar toe hebben gestuurd (coverage en massa's schrijfsels volgen later). Eén van de games die er uitbundig wordt voorgesteld, is Unreal Tournament 2007.

Tijdens de voorstelling heeft Epic een interessante uitspraak gedaan omtrent de release van het spel. Deze zou mogelijk nog voor het tweede of zelfs eerste kwartaal van 2006 zijn, daar waar voorheen werd aangenomen dat de release veel later in 2006 zou plaatsvinden. Mocht dit waar zijn, dan zouden we ongeveer dezelfde situatie krijgen als tussen het originele UT en Quake III, maar nu dan dus met UT2007 en Quake IV...

Epic is hoping to finish up Unreal Tournament 2007 and release it alongside Gears of War. That makes the game a Q1 - Q2 2006 release, which might even make it a PS3 launch title, if that ever gets officially confirmed.

Ook werden er een aantal nieuwe screenshots vrijgegeven. Deze kan je bij IGN bekijken. Voor de voorstelling zelf in filmvorm (waarin zowel de Unreal Engine 3 als UT2007 worden voorgesteld) kan je terecht bij inUnreal.de.

[ Voor 3% gewijzigd door XWB op 20-08-2005 21:21 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
hier vind je het filmpje uit de vorige post overigens:

http://www.ingame.de/file...ion=file&cid=550&fid=2717

Ziet er goed uit. Naast de graphics zie ik niet echt vernieuwingen nog, maar wel veel verbeteringen en ik denk dat het me zeer zal bevallen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:21
Ik lees net dat dit spel toch 1e of het 2e kwartaal 2006 uitkomt. Dit zou echt zo super zijn! Ik kan echt niet wachten! Morgen zal ik zoeken naar nieuws en het posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Versteegrob schreef op zondag 04 september 2005 @ 22:43:
Ik lees net dat dit spel toch 1e of het 2e kwartaal 2006 uitkomt. Dit zou echt zo super zijn! Ik kan echt niet wachten! Morgen zal ik zoeken naar nieuws en het posten.
hee flipje, je moet wat meer om je heen kijken :P

Twee posts boven je wordt dat al gezegd :)
Tijdens de voorstelling heeft Epic een interessante uitspraak gedaan omtrent de release van het spel. Deze zou mogelijk nog voor het tweede of zelfs eerste kwartaal van 2006 zijn, daar waar voorheen werd aangenomen dat de release veel later in 2006 zou plaatsvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Ramon de Jesus schreef op zondag 04 september 2005 @ 22:47:
[...]

hee flipje, je moet wat meer om je heen kijken :P

Twee posts boven je wordt dat al gezegd :)

[...]
Dat las ik dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 11:49

DeluxZ

Livin' the good life

maakt niet uit hoor ;) het was al laat :o :9

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Zer0cool12342 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 23:38:
Ik hoor net van een maatje dat de unreal engine 3 al wel benut is in het spel Splinter Cell: Chaos Theory Is dit zo??
Volgens mij niej aangezien zover ik weet de SC games allemaal op een zelfgemaakte engine liepen die er na ieder deel beter en beter uit ging zien.Plus de Unreal Engine is nog in de maak dus dat lijkt mij niet hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Volgens mij loopt splinter cell op Unreal Engine 2 en niet op 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Juist :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ik gok eerder dat het een verbeterde 2.0 engine is, of gewoon 2.5. Volgens mag de Unreal Engine 3 pas gebruikt worden als Unreal Tournament 2007 eenmaal uit is, hetzelfde als bij de Half-life 2 engine is gebeurd afaik. (Vampire: The Masquerade Bloodlines)

Maargoed, en nu weer ontopic!

[ Voor 9% gewijzigd door Bleet op 05-09-2005 19:19 ]

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Er zijn wat systeemeisen bekend:

# minimum: 2.8GHz, 512mb Ram,Geforce6
# for high details: 3-4GHz, 1Gb Ram, Nvidia 6800GT/ultra or 7800GT/GTX SLI
# Dual-core Processor use: Multi-Threading is supported and should provide much better performance.
# 64 Bit version available with better textures
# Renderers: Shader-3.0, Fallback-Mode for Shader 2.0 maybe a dx8 renderer.
# HDR: yes
# physics: Novodex-Physik-Engine.
# Ageias PhysX Processor supported.

bron

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Laatst online: 17:47

Vuurvoske

Nunquam cede!

Hacku schreef op donderdag 03 november 2005 @ 17:26:
Er zijn wat systeemeisen bekend:

# minimum: 2.8GHz, 512mb Ram,Geforce6
# for high details: 3-4GHz, 1Gb Ram, Nvidia 6800GT/ultra or 7800GT/GTX SLI
# Dual-core Processor use: Multi-Threading is supported and should provide much better performance.
# 64 Bit version available with better textures
# Renderers: Shader-3.0, Fallback-Mode for Shader 2.0 maybe a dx8 renderer.
# HDR: yes
# physics: Novodex-Physik-Engine.
# Ageias PhysX Processor supported.

bron
Valt op zich nog best mee. Er werd namelijk al gespeculeerd dat het niet mogelijk zou zijn om spellen die op de unreal 3.0 liepen met een geforce 6600gt te spelen.

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Aangezien er ook Shader Model 2.0 ondersteunt wordt moet het zelf op een Radeon 9800 kunnen draaien.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:32

sapphire

Die-hard pruts0r

Klinkt opzich zwaar die eisen, maar waneer word het spel verwacht?
K bedoel 1 GB begint al mainstream te worden en de overige specs ook wel, naja word weer upgraden tegen die tijd :p

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Release staat voor Q2 van volgend jaar gepland denk ik.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet wachten.

Ik speel UT2004 zowat kapot :) Van ChaosUT tot Tweaktool en van average (als ik lui ben) tot Godlike (als ik zin heb in échte actie) en van botplay tot on-line.

Ik wil dus hiermee zeggen dat ik zeer enthousiast ben over het feit dat de UT-lijn zich doorzet.

Maar waar ik niets over hoor is hoeveel Gigabyte het spel van je harddisk opeist ?! Ut2004 heeft er standaard al 5,5 nodig en met mijn mappencollectie gaat dat daar ver overheen :X

PS: Het gaat me eerlijk gezegt eerder om de gameplay die geweldig is in de voorgaande delen dan om de graphics. Ik ben benieuwd naar Conquest.

Is het in UT2007 nog steeds mogelijk om een botmatch te beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Dark
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-08 13:45

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 18:55:
Ik kan niet wachten.

Ik speel UT2004 zowat kapot :) Van ChaosUT tot Tweaktool en van average (als ik lui ben) tot Godlike (als ik zin heb in échte actie) en van botplay tot on-line.

Ik wil dus hiermee zeggen dat ik zeer enthousiast ben over het feit dat de UT-lijn zich doorzet.

Maar waar ik niets over hoor is hoeveel Gigabyte het spel van je harddisk opeist ?! Ut2004 heeft er standaard al 5,5 nodig en met mijn mappencollectie gaat dat daar ver overheen :X

PS: Het gaat me eerlijk gezegt eerder om de gameplay die geweldig is in de voorgaande delen dan om de graphics. Ik ben benieuwd naar Conquest.

Is het in UT2007 nog steeds mogelijk om een botmatch te beginnen?
lijk me wel dat ze gewoon de SP en Instant Action er in houden voor de i-net loze spelers (zullen er heel weinig zijn).

Ben ook benieuwt wanneer er een demo komt er word gespeculeerd dat deze misschien al deze kers uitkomt, zou wel een leuk cado zijn :D

Ik ben ook een die-hard UT speler (speel nu soms nog UT'99) en ik hoop echt dat ze de gameplay veranderd hebben zoals Mark Rein zegt. Want ik moet eerlijk zeggen dat ik UT'99 nog steeds het lekkerste vind spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:56
Weet je dat ik al sinds het gerucht van UT2007 op systeemeisen zit te wachten?
'k Wil namelijk upgrade erop afstemmen, maar zo te horen gaat dat helemaal goed komen =)

Maar ik verwacht binnenkort ook wel ergens een demo, ergens eind januari begin februari misschien. UT2004 werd gereleased in april (meen ik me nog te herinneren) en daar houd ik me dan ook aan vast bij 2k7

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Kazu schreef op donderdag 03 november 2005 @ 21:06:
Weet je dat ik al sinds het gerucht van UT2007 op systeemeisen zit te wachten?
'k Wil namelijk upgrade erop afstemmen, maar zo te horen gaat dat helemaal goed komen =)

Maar ik verwacht binnenkort ook wel ergens een demo, ergens eind januari begin februari misschien. UT2004 werd gereleased in april (meen ik me nog te herinneren) en daar houd ik me dan ook aan vast bij 2k7
Dit is een beetje offtopic, Maar over upgrade gesproken.
Ik heb afgelopen dinsdage een x850xt 256mb van powercolor besteld.

Mijn specs zijn p4 2,8ghz ht @ 3135mhz
geheugen: 2x 256mb + 1x 512mb pc2700 (dus 1gig)
mobo p4p800 se
(uitgebreide specs zie sig)

Ik heb gehoord dat mijn cpu + geheugen bottleneck kan zijn qua fps in games! Kan iemand mij even vertellen of ik gewoon de scores kan halen van benchmarks zoals die van anandtech x-bit labs en tomsharwarde... Ik zit er namelijk aan te denken om OF 512mb pc2700 of (het geheel van nu in te ruilen) 1gb pc3200 cl2.5 aan te schaffen, omdat ik mijn oc niet behaal!

Dus als iemand mij dit even kan vertellen, dan zou ik hem/haar erg dankbaar zijn :)

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Waarom start je zelf eens geen benchmark tools op? :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Hacku schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 00:33:
Waarom start je zelf eens geen benchmark tools op? :)
Omdat ik mijn vidkaart nog niet binnen heb :(
* Vuurvoske is beetje zenuwachtig dattie moet investeren (alweer....) B) :+

[ Voor 15% gewijzigd door Vuurvoske op 04-11-2005 00:35 ]

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Houdt er rekening mee dat de "minimum eis" ook echt minimaal is.
Wil je het spel redelijk kunnen spelen dan denk ik aan een X800pro of 6800GT+ in combinatie met een 3 Ghz+ processor en meer dan 1 GiB intern geheugen. De textures en de grote Conquest levels lijken me aardig wat RAM te consumeren.
Echter het hebben van 2 GiB intern lijkt me voldoende. Zo extreem zal het ook weer niet zijn. Anders zou zo'n spel slecht verkopen en ze willen het juist toegankelijk maken voor de mensen die niet elke maand hun systeem kunnen opwaarderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightstyle
  • Laatst online: 21-09-2021
Deze specs zijn NIET betrouwbaar,

-----

War_Tourist
Producer
Epic Games Inc.

Reg: Jan 2004

At first I thought those were the specs of the machine we demoed on at Game Convention, but they're not. I don't know WHERE they came from, but they'll not resemble the final specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simen
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 09:57

simen

nemi.artstation.com

lightstyle schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 17:48:
Deze specs zijn NIET betrouwbaar,

-----

War_Tourist
Producer
Epic Games Inc.

Reg: Jan 2004

At first I thought those were the specs of the machine we demoed on at Game Convention, but they're not. I don't know WHERE they came from, but they'll not resemble the final specs.
dat had ik ook al door ja, ze zijn ook vrij amateuristisch neergezet "geforce 6800gt/ultra or 7800gtx sli" <<<waarom staat er sli achter de 7800?

bij de release van de 7800gtx werd wel gezegd dat deze kaart optimaal is voor het spelen van ut2k7, en dat ze hem nu op 1280x konden spelen, waar de 6800ultra tot 1024x kwam met af en toe last van fps drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWars
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-07 01:07
* StarWars hoopt heel heeeeel erg dat er een wapen inzit dat dezelfde power en ROF als de UT-99 sniper heeft...
:)

[ Voor 38% gewijzigd door StarWars op 05-11-2005 09:49 ]

hopla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Hopen dat m'n nieuwe 7800GT 256MB kaartje genoeg is voor een leuke reso :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
StarWars schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 19:32:
* StarWars hoopt heel heeeeel erg dat er een wapen inzit dat dezelfde power en ROF als de UT-99 sniper heeft...
:)
Wehe, die was echt imba in UT99, daarmee kon je iemand een headshot geven vanaf de ene tower in Face naar de andere tower :P

Ben ook blij dat UT2k7 multithreading support, aangezien mijn nieuwe cpu een X2 wordt, maar zoals hier wordt gezegd zal in een flinke game Conquest, waar de map tig keer van lay-out veranderd veel van je geheugen vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Sorry jongens, dit had in het UT2004-topic gemoeten |:(

[ Voor 99% gewijzigd door Jejking op 25-11-2005 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Maar dit moet dus wél in het UT2007-topic! Volgens Blue's News:
UT2007 PC First & Demo Plans [January 02, 2006, 12:48 pm ET] - 18 Comments

UT2K7 Released first on PS3 or PC on the Atari Forums (thanks Frans and GameGossip) has word from Epic that Unreal Tournament 2007 will be released on PCs before consoles, and that there are plans to precede the game's release with a demo:
PC first. We're not scheduled to be a ps3 launch title, not certain where those news sites are getting that from. There will be a pre-release demo (on the PC at least).
* Jejking is benieuwd naar wat komen gaat, iemand nog meer info hierover? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Play.com heeft mijn order naar 1 september uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 10:50:
Play.com heeft mijn order naar 1 september uitgesteld.
Reken er maar op dat dat 1 december ofzo gaat worden, Epic kennende :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Hmm.. een X1900XTX moet dit spelletje toch wel een beetje goed draaien hoop ik :+

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Is er al nieuws bekend? Ik heb alleen een interview gelezen met een van de makers. 2006 September duurt nog zo lang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/objectimages/logo/game_1039.gif

Release op console:
Xbox 360 | Onbekend
Playstation 3 (Mischien als Launch title)
Pc | 30/12/2006 op play.com 01/09/2006 ( Eerste release van het spel is op de pc, Volgende de console's)

Bestellen?:
Pc ( Klik HIER! )
Xbox 360 ( Klik HIER! )

Xbox 360 game info:
In totaal zullen er in het spel een veertigtal levels te vinden zijn in een diverse verscheidenheid aan omgevingen. Ook zullen er 45 speelbare karakters te vinden zijn, 18 voertuigen en 14 verschillende wapens om je potje deathmatch, team deathmatch of éé van de zeven andere multiplayermodi tot een onvergetelijk spektakel te maken.

Weapons:

The following weapons are confirmed to appear in UT2007:

Rocket Launcher
As in UT2004 and Unreal Championship 2, the Rocket Launcher can load up to three rockets at once.

Flak Cannon
Redeemer
Link Gun
Shock Rifle
Shock Combo : Afbeeldingslocatie: http://www.beyondunreal.com/main/ut2007/combo.gif

AVRiL
Expected to appear in all vehicular gametypes (Onslaught, Unreal Warfare, CTF), expect the Anti-Vehicular Rocket Launcher to be similar to its UT2004 predecessor.

Sniper Rifle
Expect something similar to UT2004's Sniper Rifle rather than UT2003's Lightning Gun.

Dual Enforcers
The favorite from the original UT makes its return.

Impact Hammer
UT's mining tool turned melée weapon returns in UT2007.

Stinger
First seen in the original Unreal, then later in Unreal Championship 2, this Minigun-replacement fires shards of deadly tarydium at your opponents.

Canister Gun
Incorporates the Sticky Grenade Launcher, Spider Mine Layer and Bio Rifle. Fires different projectiles depending on the ammo available to the player.

Target Painter
Epic plans to allow the Target Painter to control level-specific hazards in UT2007.

Overige:

Filmpjes:

ut2007_praesentation
(99.69 MB)
2 Movies gameplay & inteview
(Streaming)
Guns & Vehicle's
(20,3 MB)

De ingame filmpjes worden afgespeeld op een Nvidia 7800 dus denk het met zo'n kaart wel moet lukken :)

Wallpapers:

Wallpaper1
1280x1024
Wallpaper2
1280x1024
Wallpaper3
1280x1024
Wallpaper4
1024x768

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2006 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Laatst online: 19-03-2021
Ruik ik daar een Aim}x{Here / GoT - clan? ;)
Misschien wel leuk om daar weer wat mee te beginnen,
Dan meld ik me aan voor de xbox 360 clan, jij ook SenseiD? ;)

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dan ook :P ... Ik kan niet wachten op de xbox 360 versie ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks alles hoop ik toch wel dat de UT2007 community groot zal zijn (als in veel spelers). De UT2004 community bestaat tegenwoordig nog uit een klein groepje spelers, en zelfs die slinkt nog elke dag.

Ook voor mij word het uitkijken naar nieuwe hardware, want met wat ik nu heb ga ik het zeker niet trekken :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja das waar maar het is ook mager wat er nu nog speelt opt 2k4 en op 99 is het hellemaal skraal :)

maar goed er wordt nog wel gegamed maar denk toch dat ik nu blijf bij counter strike source en als 2k7 uit is ga ik dat gewoon spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 11:01:
Tja das waar maar het is ook mager wat er nu nog speelt opt 2k4 en op 99 is het hellemaal skraal :)

maar goed er wordt nog wel gegamed maar denk toch dat ik nu blijf bij counter strike source en als 2k7 uit is ga ik dat gewoon spelen :)
Check Clanbase maar es, en dan de activity in de ladders, die ligt bij UT99 vele male hoger dan in UT2K4, terwijl UT2K4 a.s maand pas 2 jaar op de markt is. Misschien komt het wel omdat UT99 zonder GUIDs werkt (die je bij 2K4 overal moet invoeren als je competive wilt gamen), en dus zo gedownload kan worden van het internet terwijl als je UT2K4 competive wilt spelen het spel toch eigenlijk wel moet aanschaffen.

Trouwens, weet iemand of de instagib-mod er in UT2K7 bij zit? Want dit heb ik nog niet kunnen vinden.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2006 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:31

Vrijdag

De Zwarte

[speculatief]
Het lijkt me dat IG ook in 2k7 zit, dat was toch een hele populaire (ingebouwde) mod.
[/speculatief]

Ben benieuwd of ik 2k7 kan draaien, maar dat zie ik tzt wel. De filmpjes van de nieuwe engine zien er iig wel mooi uit :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik denk dat instagib er wel inzit. Zat ook nog in ut2k4 en is een nogal populair onderdeel. Zou dom zijn als het er opeens niet meer bij zit.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Is natuurlijk een non-vraag. Natuurlijk zit instagib er nog wel in, DOH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:50

BHQ

32 Days till Release!

WTF? Het spel komt toch pas later dit jaar uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
beyondunreal zegt:
Unreal Tournament 2007 (previously codenamed 'Envy') is Epic Games' sequel to Unreal Tournament 2004. Published by Midway Games, UT2007 is powered by Epic's new Unreal Engine 3, and is due to be released on PC and PlayStation 3 in the second quarter (April-June) of 2006. Rumors of a future Xbox 360 release have not been confirmed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:50

BHQ

Wazig, dat pre-order linkje van een zooitje posts hierboven zegt dat we iets langer dan een maand moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Laatst online: 15-09 11:49

DeluxZ

Livin' the good life

Staat ook op de site:
Midway
Pre-Order 24/03/2006 - This item will be dispatched as soon as it arrives.
Please note that release dates are subject to change by the manufacturer
32 Days till Release!

Our Price £28.99
http://www.gameseek.co.uk...7y/Unreal-Tournament-2007

Je hebt het dus goed gelezen, maar denk dat de site het fout heeft :)

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

OMG!! Screens op Gamespot. :9~ _/-\o_ Ongelooflijk, echt ongelooflijk.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-09 16:03
Mijn geforce 6800 huilt nu als een kind.Ongelofelijk, vergelijk die graphics eens met de graphics van een jaar geleden. Vroeger gingen grafische verbeteringen nog geleidelijk, nu, het verschil tussen current gen en next gen is massive!. Fotorealisme komt steeds dichterbij zo!.
Dat screenshot met die gast schuin van boven, 2 puisten op zijn voorhoofd met schaduw :D
DAT is detail :D

[ Voor 17% gewijzigd door mennuz op 25-02-2006 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Unreal: super sfeervolle graphics en gaaf destijds
Unreal tournament: gafe multiplayer, erg goed en knappe graphics, maar niet de sfeer van unreal(singleplayer>daarom waarschijnlijk)
Unreal 2003: gaat wel, goede graphics
Unreal2 (singleplayer): nooit echt gespeeld geloof ik
Unreal 2004: beter dan 2003 graphics geen idee.

Unreal games zijn gemiddeld genomen altijd verassend, sublieme 'nieuwe' graphics, gelikte levels, leuke gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Mennuz schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 14:24:
Mijn geforce 6800 huilt nu als een kind.Ongelofelijk, vergelijk die graphics eens met de graphics van een jaar geleden. Vroeger gingen grafische verbeteringen nog geleidelijk, nu, het verschil tussen current gen en next gen is massive!. Fotorealisme komt steeds dichterbij zo!.
Dat screenshot met die gast schuin van boven, 2 puisten op zijn voorhoofd met schaduw :D
Bedoel je deze?...Holy Fuk zeg niet normaal OMFG!!

Afbeeldingslocatie: http://img60.imageshack.us/img60/4816/20070yd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En weer wordt een UT titel zwaar overhyped, net zoals men dat massaal met UT2003 deed en wat viel dat toch tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Ben ik de enige die games er juist steeds minder realistisch uit vind zien? Het word wel mooier maar niet realistischer, alle games worden tegenwoordig opgeleukt met nep-uitziende HDR en nutteloze motion-blur :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 22:44
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 17:03:
En weer wordt een UT titel zwaar overhyped, net zoals men dat massaal met UT2003 deed en wat viel dat toch tegen...
Ikzelf vind het ''Hypen'' nog wel meevalt, maar Epic heeft zelf toegegeven dat Unreal Tournament 2003 en Unreal Tournament 2004 inderdaad niet konden ''tippen'' aan het geen wat Unreal Tournament destijds was, op het gebied van Gameplay.
Epic heeft dan ook gezegd dat Unreal Tournament 2007 dan ook vele malen beter zal zijn dan Unreal Tournament 2003 en Unreal Tournament 2004, dit op het gebied van Gameplay (de Gameplay zal hetzelfde moeten zijn als die van de ''oude'' Unreal Tournament) en Graphics.
Dat Unreal Tournament 2007 de voorgaande delen op het gebied van Graphics zal overtreffen, dat is inmiddels al sterk bewezen, damn dat wordt sparen voor een nieuw systeem :p
babba schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 17:08:
Ben ik de enige die games er juist steeds minder realistisch uit vind zien? Het word wel mooier maar niet realistischer, alle games worden tegenwoordig opgeleukt met nep-uitziende HDR en nutteloze motion-blur :{
De game engines worden steeds geavanceerder, als je kijkt naar de Unreal 3 engine vind ik, persoonlijk, dat alles er erg mooi uitziet en toch dicht tegen het ''realisme'' aan leunt.
Nu is Unreal Tournament niet echt een ''realistische'' game, maar als je goed kijkt komen er toch wel dingen in voor die realistisch ogen, bijvoorbeeld: Gezichtsexpresies.
En dit alles wordt door de engine mogelijk gemaakt. Hoe geavanceerder de game-engine, hoe meer men in staat is tot het creëren van realistische games (Far Cry, Half-Life², Gears of War etc.)

[ Voor 38% gewijzigd door Yonix op 25-02-2006 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Yonix schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 17:14:
[...]

Ikzelf vind het ''Hypen'' nog wel meevalt, maar Epic heeft zelf toegegeven dat Unreal Tournament 2003 en Unreal Tournament 2004 inderdaad niet konden ''tippen'' aan het geen wat Unreal Tournament destijds was, op het gebied van Gameplay.
Epic heeft dan ook gezegd dat Unreal Tournament 2007 dan ook vele malen beter zal zijn dan Unreal Tournament 2003 en Unreal Tournament 2004, dit op het gebied van Gameplay (de Gameplay zal hetzelfde moeten zijn als die van de ''oude'' Unreal Tournament) en Graphics.
Dat Unreal Tournament 2007 de voorgaande delen op het gebied van Graphics zal overtreffen, dat is inmiddels al sterk bewezen, damn dat wordt sparen voor een nieuw systeem :p

[...]

De game engines worden steeds geavanceerder, als je kijkt naar de Unreal 3 engine vind ik, persoonlijk, dat alles er erg mooi uitziet en toch dicht tegen het ''realisme'' aan leunt.
Nu is Unreal Tournament niet echt een ''realistische'' game, maar als je goed kijkt komen er toch wel dingen in voor die realistisch ogen, bijvoorbeeld: Gezichtsexpresies.
En dit alles wordt door de engine mogelijk gemaakt. Hoe geavanceerder de game-engine, hoe meer men in staat is tot het creëren van realistische games (Far Cry, Half-Life², Gears of War etc.)
Goed dat ze het zelf toegeven, de gameplay in de oude UT was echt veel beter. Hoop echt dat het weer zo wordt als vroeger en dan onslaught met 20 mensen in een super groot level, machtelijk!

Wat ik verder nooit snap, die fotos zijn allemaal wel leuk hoor maar waarom laten ze nooit ingamen fotos zien. Hier heb je toch niks aan of ben ik nou dom? Ja het laat zien wat ze kunnen maar een filmpje is altijd 10 x mooier.

[ Voor 11% gewijzigd door Wackmack op 25-02-2006 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Versteegrob schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 17:26:
[...]

Goed dat ze het zelf toegeven, de gameplay in de oude UT was echt veel beter. Hoop echt dat het weer zo wordt als vroeger en dan onslaught met 20 mensen in een super groot level, machtelijk!
'vroeger' en 'onslaught' in een zin? lol ;)
Wat ik verder nooit snap, die fotos zijn allemaal wel leuk hoor maar waarom laten ze nooit ingamen fotos zien. Hier heb je toch niks aan of ben ik nou dom? Ja het laat zien wat ze kunnen maar een filmpje is altijd 10 x mooier.
Dit zijn ingame screens. Er zijn ook ingame filmpjes te vinden, moet je ff googlen :P
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 17:03:
Hoezo zwaar overhyped? Een paar plaatjes releasen is zwaar overhypen? Ja, dan wel.
babba schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 17:08:
[...]
Die shots zijn ingame. En er zijn ook wel filmpjes te vinden!Ben ik de enige die games er juist steeds minder realistisch uit vind zien? Het word wel mooier maar niet realistischer, alle games worden tegenwoordig opgeleukt met nep-uitziende HDR en nutteloze motion-blur :{
HDR en motion-blur is een soort 'because we can', naarmate die dingen meer mainstream worden zullen ze ook op een meer realistischere manier toegepast worden. Maar inderdaad het is Unreal Tournament, die hebben absoluut geen doel om realistisch eruit te zien. Alleen maar mooi, en leuk om te spelen.

Wat ik erg jammer vindt is dat de hoogstwaarschijnlijk de Unreal Warfare mode hebben afgezwakt naar slechts eens reeks Onslaught maps, waar eerst het idee was om een soort grote onslaught map te maken met daarin sub-objectives enzo wat me veel vetter lijkt. Maar misschien heb ik het mis en maken ze er toch iets vets van. Nog een paar maanden wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check je mail

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2006 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daimanta
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 25-11-2023
En dan maar hopen dat ze weer een offieciële No-DVD patch zullen uitbrengen zodat we dat ook niet meer nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Mennuz schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 14:24:
Ach, daar kijk ik toch niet naar als ik z'n hoofd in 1000 stukjes knal met m'n shock rifle :Y)

Maar ik zit nu te denken, de demo van UT2k4 kwam ergens in december, en het spel zelf kwam in april, toch? Ik weet het niet meer zeker...

Ik sta er maar niet teveel bij stil, anders ga ik weer teveel kwijlen en loop ik weer dagen te mauwen wanneer het spel nou uitkomt en dat ik het wil spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Kazu schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 23:30:
[...]

Ach, daar kijk ik toch niet naar als ik z'n hoofd in 1000 stukjes knal met m'n shock rifle :Y)

Maar ik zit nu te denken, de demo van UT2k4 kwam ergens in december, en het spel zelf kwam in april, toch? Ik weet het niet meer zeker...

Ik sta er maar niet teveel bij stil, anders ga ik weer teveel kwijlen en loop ik weer dagen te mauwen wanneer het spel nou uitkomt en dat ik het wil spelen :D
De demo van Unreal Tournament 2004 werd inderdaad ergens in december van 2003 ge-released, maar het spel in begin maart van 2004, dat weet ik nog heel goed.
Ik had die demo zo vaak gespeeld dat ik het volledige spel hooguit een week of 3 heb gespeeld voordat ik het in de kast legde :p
Maar ikzelf kan, zoals vele hier in dit topic, niet wachten tot Unreal Tournament 2007. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Unreal Tournament 2007: geweldige gameplay en fantastische graphics. Ik hou van de level-remakes en weapon-remakes. Ik zou graag Xan, Gorge en andere oude bekenden willen tegenkomen. Ik hoop dat die demo er snel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:32
CyberAmp schreef op zondag 26 februari 2006 @ 10:41:
Unreal Tournament 2007: geweldige gameplay en fantastische graphics.
Jij kan doormiddel van een paar screenshots voorspellen dat UT2007 geweldige gameplay gaat krijgen?
En sowieso heb ik nog geeneen normaal ingame screenshot gezien, het zijn/lijken allemaal voorgerenderde dingen die er wel heel mooi uitzien, maar totaal geen idee geven van hoe het er uiteindelijk ingame uit zal gaan zien.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

December schreef op zondag 26 februari 2006 @ 10:57:
[...]
Jij kan doormiddel van een paar screenshots voorspellen dat UT2007 geweldige gameplay gaat krijgen?
En sowieso heb ik nog geeneen normaal ingame screenshot gezien, het zijn/lijken allemaal voorgerenderde dingen die er wel heel mooi uitzien, maar totaal geen idee geven van hoe het er uiteindelijk ingame uit zal gaan zien.
Gameplay: In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst? Zeker. Maar De kans acht ik klein dat de gameplay een fiasco gaat worden in vergelijking met 2004 of 2003.

De screens: Waarom kan het geen idee geven? Neem de eerste screens van 2003, gaf toch wel aan hoe de sfeer is en de effects, of niet soms? Er zijn trouwens ook allang gameplay filmpjes verschenen. Er zit idd een hype-factor bij andere filmpjes die er ook zijn, maar die zijn altijd welkom want alleen de camera posities en speler bewegingen zijn gemanipuleerd, de models en engine is hetzelfde en allen real-time gerendered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
December schreef op zondag 26 februari 2006 @ 10:57:
[...]
Je hebt natuurlijk gelijk, de gameplay valt niet te voorspellen aan de hand van de screenshots en filmpjes. Maar de screenshots die je gezien hebt zijn wel gewoon ingame, kijk de filmpjes maar die gereleased zijn :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Game is naar mijn mening compleet overhyped, iedereen trekt al conclusies hoe de game kan worden, nou ik vind dat knap hoor, terwijl niemand het heeft gespeeld. Ik wacht wel tot een paar goede en betrouwbare reviews heb gevonden en met een beetje geluk het spel zelf ook in mijn handen mag houden :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellrazor
  • Laatst online: 09-09 03:25
D4V3 schreef op maandag 20 februari 2006 @ 10:17:
Ruik ik daar een Aim}x{Here / GoT - clan? ;)
Misschien wel leuk om daar weer wat mee te beginnen,
Dan meld ik me aan voor de xbox 360 clan, jij ook SenseiD? ;)
hmm dan doe ik ook misschien weer mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 11:00
deze game werd toch ook een lauchtitel voor de ps3. Betekent dat het spel extra laat uitkomt op de pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:07
Op de een of andere manier kan het mij helemaal geen reet schelen hoe de graphics eruit zien.
Ok elke spelmaker moet met de tijd mee, maar imo doet de gameplay onder aan de graphics.

Zelf ben ik bijv een UT99 speler, heb 2k3/2k4 gespeeld. En tja ik kon gewoon niet wennen aan de gameplay. Ik mis de oldskool gevechten. Ik hoef niet een paal te raken als ik loop in een gang, of ergens van afvallen, omdat de mist mij het zicht belemmert.

Ik hoop dat de gameplay van 2k7 net zo goed wordt als in UT99. Maar het blijft op hopen, want ik weet voor bijna 100% zeker dat dat niet het geval zal zijn. De meeste ''gamers/kopers'' worden immers gelokt door de mooie graphics, die je btw uberhaupt alleen kan draaien met een dikke setup.

Maar dit is mijn mening, anderen zien het misschien juist anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
CyberAmp schreef op zondag 26 februari 2006 @ 10:41:
Unreal Tournament 2007: geweldige gameplay en fantastische graphics. Ik hou van de level-remakes en weapon-remakes. Ik zou graag Xan, Gorge en andere oude bekenden willen tegenkomen. Ik hoop dat die demo er snel komt.
Inderdaad, ik vond Curse4 en Morpheus3 echt geweldig in UT2k4, en Deck17, dat was echt een meesterlijke zet _/-\o_
Deck16][ nagebouwd, de oude GoDown muziek remix en als neusje van de zalm vond ik het echt super dat ze Deck16 als inkijk hadden :)

Maar qua gameplay sluit ik me aan bij keanu_, het is vrijwel zeker dat ze nooit meer die sfeer en gameplay van UT99 kunnen nabootsen/terugkrijgen. Ze hebben 't geprobeerd in UT2k4, maar het lukte gewoon niet, de muziek klonk niet hetzelfde, het speelde niet hetzelfde, het was gewoon anders...
Helaas kunnen we nu alleen maar gokken, we zien 't wel met de demo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Laatst online: 23:07
Kazu schreef op zondag 26 februari 2006 @ 17:20:
[...]

Inderdaad, ik vond Curse4 en Morpheus3 echt geweldig in UT2k4, en Deck17, dat was echt een meesterlijke zet _/-\o_
Deck16][ nagebouwd, de oude GoDown muziek remix en als neusje van de zalm vond ik het echt super dat ze Deck16 als inkijk hadden :)

Maar qua gameplay sluit ik me aan bij keanu_, het is vrijwel zeker dat ze nooit meer die sfeer en gameplay van UT99 kunnen nabootsen/terugkrijgen. Ze hebben 't geprobeerd in UT2k4, maar het lukte gewoon niet, de muziek klonk niet hetzelfde, het speelde niet hetzelfde, het was gewoon anders...
Helaas kunnen we nu alleen maar gokken, we zien 't wel met de demo :P
lol wie luistert er naar de muziek? ;p Muziek uit, anders hoor je je enemy niet lopen/spawnen ;)

En eigenlijk hebben ze het nooit geprobeerd in 2k4 om Ut99 na te bootsen. Ze wilden bijna iets geheel nieuws. 2k4 was immers een opvolging van 2k3 met wat nieuwe dingen. Als je kijkt naar de textures/movement/characters. Hebben ze het imo niet eens geprobeerd.

[ Voor 16% gewijzigd door keanu_ op 26-02-2006 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
jaaoie17 schreef op zondag 26 februari 2006 @ 15:07:
deze game werd toch ook een lauchtitel voor de ps3. Betekent dat het spel extra laat uitkomt op de pc
Is nog niet zeker of het een launch-titel wordt voor de PS3. Ik hoop het iig niet. PC heeft voorrang. ;)
1Up has queried Mark Rein in response to the recent news that UT2007 would be released on the PC before the Playstation 3. According to their story much is still uncertain in regards to whether or not UT2007 will be a PS3 launch title (and precisely what that means), but here’s Mark’s response:

Rein went straight to the point. "Do you [know] when the PS3 launch is? Neither do we," he says. "But we know when UT2007 will be done: WHEN IT'S DONE! So the question of whether we're a launch title or not is unanswerable because we don't know if the PS3 will be out before we're done or not."

[ Voor 12% gewijzigd door MelvinB op 26-02-2006 17:36 ]

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Laatst online: 08-08 17:58
is er al iets bekend over de systeem eisen van het spel ?? of moeten we daar nog een tijdje op wachten.

ps: wat bedoelen ze met "grote" gevechten zo iets als planet side 300 a 500 man tegen elkaar ?

[ Voor 33% gewijzigd door dragon9114 op 26-02-2006 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
dragon9114 schreef op zondag 26 februari 2006 @ 17:38:

ps: wat bedoelen ze met "grote" gevechten zo iets als planet side 300 a 500 man tegen elkaar ?
Met ''Grote gevechten'' bedoeld men gevechten op grote schaal, denk ik.
Dus i.p.v. 12 tegen 12 DM, TDM, CTF gevechten zijn dat 32 tegen 32 (Misschien wel 64 tegen 64?) DM, TDM, CTF gevechten tegen elkaar in grote Maps welke elk de nodige voertuigen bieden, hoewel ik betwijfel of het daadwerkelijk gevechten zal betreffen met meer dan 300 á 500 man, aangezien je PC dat waarschijnlijk niet zal trekken ben ik bang :)
Je kunt het vergelijken met Games als: Battlefield en de aankomende Quake Wars.

Please, correct me if I'm wrong :)

[ Voor 6% gewijzigd door Yonix op 26-02-2006 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Laatst online: 08-08 17:58
in planet side heb je zulke wars dus dan moet het bij ut 2007 toch ook kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Wat loopt deze topic ineens hard zeg? :P Hoe zou dat nou komen eigenlijk? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Toch is het zo dat Atari geprobeerd had UT99 te evenaren, en later hebben ze toegegeven dat dit (totaal) mislukt was.
Vandaar dat Epic deze misstap probeert te voorkomen met UT2k7.

En idd, 'k had dit topic een half jaar geleden gebookmarked, heeft een hele tijd droog gestaan, en nu loopt alles opeens weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
dragon9114 schreef op zondag 26 februari 2006 @ 19:44:
in planet side heb je zulke wars dus dan moet het bij ut 2007 toch ook kunnen
Je vergeet een aantal dingen, zo is PlanetSide een ''Massive Multiplayer'' game en eist het Grafisch gezien lang niet zoveel van je PC als Unreal Tournament 2007 dat zal doen. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Yonix op 26-02-2006 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik erger me enorm aan het feit dat mensen UT, UT99 noemen.
Het is gewoon UT. Daarna UT2003, 2004. Mensen met groot respect en kennis van deze game noemen het gewoon UT.

Maar al met al wordt dit een vette game. Alleen onduidelijk wanneer hij uitkomt:p De ene site zegt April 2006 en de andere site zegt December 2006.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2006 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 09:55:
Ik erger me enorm aan het feit dat mensen UT, UT99 noemen.
Het is gewoon UT. Daarna UT2003, 2004. Mensen met groot respect en kennis van deze game noemen het gewoon UT.
Vroeger noemde ik UT99 altijd UT, maar tegenwoordig als ik het over UT heb, vragen 9/10 mensen of het 2004 is, dat ben ik zo langzamerhand zat dat ik het maar gewoon UT99 ben gaan noemen.
En ik heb veel respect voor deze game, ben ik nu volgens jou respectloos ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Kazu schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 23:12:
[...]

Vroeger noemde ik UT99 altijd UT, maar tegenwoordig als ik het over UT heb, vragen 9/10 mensen of het 2004 is, dat ben ik zo langzamerhand zat dat ik het maar gewoon UT99 ben gaan noemen.
En ik heb veel respect voor deze game, ben ik nu volgens jou respectloos ofzo? :P
Het is inderdaad makkelijker om UT99 te zeggen, aangezien de andere dan meteen weten waar je het over hebt :)
Ikzelf noemde Unreal Tournament altijd: UT-GOTY, dat is ook lekker makkelijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Yonix schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 23:19:
Ikzelf noemde Unreal Tournament altijd: UT-GOTY, dat is ook lekker makkelijk :p
Ook dat heb ik een tijdje geprobeerd, maar dan krijg je allemaal van die "Gowatte?" vragen...
Ik denk dat ik te weinig met die-hard gamers om ga :D

[ Voor 3% gewijzigd door Kazu op 28-02-2006 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
FnF schreef op zondag 26 februari 2006 @ 14:44:
Game is naar mijn mening compleet overhyped, iedereen trekt al conclusies hoe de game kan worden, nou ik vind dat knap hoor, terwijl niemand het heeft gespeeld. Ik wacht wel tot een paar goede en betrouwbare reviews heb gevonden en met een beetje geluk het spel zelf ook in mijn handen mag houden :)
De meeste mensen zullen hun uitspraken ook baseren op de eerder uitegkomen UT's omdat ze inderdaad net als de rest naast filmpjes en screens geen andere input hebben. Natuurlijk weten ze zelf ook wel dat ze nog niet kunnen weten dat de gameplay van UT2007 vet is echter mogen ze zulke aannames van mij best maken gebaseerd op eerdere UT's (8>

[ Voor 3% gewijzigd door seamus21 op 28-02-2006 23:45 ]

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.