[Multiplatform] Unreal Tournament 3 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 10.106 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:13
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 09:55:
Ik erger me enorm aan het feit dat mensen UT, UT99 noemen.
Het is gewoon UT. Daarna UT2003, 2004. Mensen met groot respect en kennis van deze game noemen het gewoon UT.
Je snapt natuurlijk wel dat je met zo'n opmerking heel wat tegengas zal krijgen :D Ik heb vier jaar lang bijna continu UT'99 gespeeld dus ik denk dat ik wel een beetje weet van dit spel. Het is gewoon makkelijk om onderscheid te maken. Heeft niets met respect of kennis te maken 8)7

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Juist ja, UT is algemeen en je kan er evengoed 2004 met bedoelen, dus UT99 maakt onderscheid makkelijker :)

[ Voor 12% gewijzigd door XWB op 28-02-2006 23:52 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Even een update :)

• Een death-match level in de game heet DM Carbon Fire. Rein legde uit dat in plaats van een steriele omgeving, de ontwikkelaars bij Unreal Tournament 2007 wilde gaan voor de zogenoemde "grungification". Dit houdt in dat muren en vloeren meer scheuren zullen krijgen en dat je niet meer van de vloer zult kunnen eten zoals nu vaak wel het geval lijkt. DM Carbon Fire is geplaatst in de Liandri wereld en is een futuristische robot fabriek. Het zal mogelijk zijn om door glazen wanden te loeren waarachter je robotten op de lopende band zult zien liggen.

• Een van de meest geliefde multiplayermodes in Unreal Tournament 2004 is Onslaught en uiteraard zal deze ook weer zijn comeback maken in UT2k7 waaronder ONS - Torlan 2 en ONS Down Under. Onslaught zal in principe hetzelfde werken als in UT 2004: capture basis die leiden tot de power core. In plaats van dat de Power Core een soort van toren is, blijkt uit Epic's designs dat het meer zal gaan lijken op een soort energiestraal die omringd wordt door spheres die opgebouwd zijn uit tegels. Dit zal ervoor zorgen dat het veel lastiger zal zijn om de power core te bemachtigen want eerst zullen flink wat tegels moeten sneuvelen voordat met bij de power core kan. Epic liet weten dat de Power Core nog steeds in een ontwikkelingsfase zit en dat het wellicht nog kan veranderen.

• Uiteraard spelen wapens een belangrijke rol in de Unreal Tournament serie. UT 2007 biedt daarin zeer veel diversiteit. Er is ditmaal gekozen voor een meer realistische look en ook iets meer diepgang. In plaats van simpelweg de terugslag van een geweer te tonen, zal in Unreal Tournament 2007 ook getoond worden hoe een geweer van binnen werkt. Zo zul je raketten geladen zien worden in de rocket launcher of plasma stralen zien schijnen uit je wapen terwijl je het aan het laden bent. Het effect is erg tof, maar of je met bewondering naar je gun zult kijken wanneer je 20 tegenstanders te lijf moet gaan is natuurlijk twijfelachtig.

• De game zal een wapen bevatten dat de naam Spider Mine Launcher draagt. Dit wapen zal zich aan muren kunnen vastkleven en van daaruit kunnen ontploffen.

• De Rocket Launcher zal ook van de partij zijn. Ditmaal is het mogelijk om tot drie raketten af te vuren waarbij gevarieerd kan worden tot een spiraalvormige lancering of een meer gespreide aanval kan worden ingezet.

• De volgende personages zullen geintroduceerd worden in Unreal Tournament 2007. De Twin Souls, gekleed in rode bepantsering, zullen hoogstwaarschijnlijk het team vormen in de single player modus. De Iron Guard zijn gekleed in het geel en worden geleid door Lauren. Alle personages in de game zullen bestaan uit 5 tot 6 miljoen polygonen, ongeveer 15 maal beter dan op de 2004 versie.

http://www.gamer.nl/nieuws/29614

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:45
Klinkt goed.
Er wordt al erg gespeculeerd over de hardware om dit spel een beetje fatsoenlijk te kunnen spelen.
Ik ben benieuwd, ik hoop niet dat het al te zwaar zal worden.

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hattorihanzo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-05-2024
kwhuisman schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 22:26:
Klinkt goed.
Er wordt al erg gespeculeerd over de hardware om dit spel een beetje fatsoenlijk te kunnen spelen.
Ik ben benieuwd, ik hoop niet dat het al te zwaar zal worden.
Het is erg jammer dat 2k4 bijna niet meer gespeeld wordt, vooral vergeleken met nog oudere games zoals cs. Hoop dat ze daarom inderdaad de systeemeisen een beetje binnen de perken houden zodat iedereeen aan de slag kan en er eindelijk een beetje competitie is. Zulke games hebben een snelle gameplay en daarbij hoort gewoon een dikke framerate, hoop dat ze dat in de gaten hebben en niet doen zoals bij Quake 4 zodat ik eindelijk weer van een ECHTE snelle game kan genieten :)

[ Voor 5% gewijzigd door hattorihanzo op 18-04-2006 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:31

Vrijdag

De Zwarte

UT2k4 kon ik nog best draaien, van 2k7 ben ik niet echt zeker, mischien eerst upgraden naar een X1600 pro, die zijn niet duur en ook in 512mb agp versie. Nu zit ik met een 9800 non-pro wat nog wel werkt, maar toch tegen z'n max zit.

Maar ja, online speel ik shooters toch met alle details op low. Off-line mag het er wat mij betreft wel mooi uitzien maar tegen menselijke tegenstanders gaat het mij om de snelheid.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:56
Ik kan me nog herinneren uit een interview van een half tot kwart jaar geleden dat Epic aangaf dat de 7800 goede normale framerates uit de game kon krijgen.
Dus dat valt allemaal wel mee denk ik

Verschrikkelijk geformuleerde zin...

[ Voor 9% gewijzigd door Kazu op 19-04-2006 14:32 ]

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Kazu schreef op woensdag 19 april 2006 @ 14:31:
Ik kan me nog herinneren uit een interview van een half tot kwart jaar geleden dat Epic aangaf dat de 7800 goede normale framerates uit de game kon krijgen.
Dus dat valt allemaal wel mee denk ik

Verschrikkelijk geformuleerde zin...
Epic zei dat een 6600GT voldoende was om het spel te draaien op goede kwaliteit en goede fps.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:31

Vrijdag

De Zwarte

Maar da's inmiddels alweer een tijdje terug, maar ach, ik zie het tegen die tijd wel. Voorlopig ben ik toch bezig met Guild Wars en AoM. Zat van de week weer een beetje 2k4 tegen bots te spelen maar ik ben het een beetje verleerd denk ik. De laatste shooter die ik online speelde was CoD:UO, want 2k4 had vorig jaar al heel weinig spelers, en die er waren waren óf heel goed of het waren twee mensen met de rest bots ofzo.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

FnF schreef op woensdag 19 april 2006 @ 14:39:
[...]

Epic zei dat een 6600GT voldoende was om het spel te draaien op goede kwaliteit en goede fps.
Klopt. Trouwens, de Unreal Engine 3 techdemo van toen draaide toch op een 6800 Ultra of niet?

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjas
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 19:42
ach na quake 4 heb ik iig geleerd dat het puur afwachten is..... Iedereen was er toen ook zo laaiend anthousiat over en achteraf was dat naar mijn mening erg ontrecht ;)

[ Voor 46% gewijzigd door Matjas op 19-04-2006 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Mijn geheugen is erg slecht :D

Ik verwacht wel dat we na de E3 een hele hoop meer weten over UT2k7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

CyberAmp schreef op woensdag 19 april 2006 @ 20:06:
[...]

Klopt. Trouwens, de Unreal Engine 3 techdemo van toen draaide toch op een 6800 Ultra of niet?
Geen idee, maar toen zeiden ze dat een 6600GT genoeg was. Nou, als ze dat waar weten te maken is het echt een goede engine :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 22:44
Zoals je al zegt zeiden ze dat toen :) In de tussentijd is de ontwikkeling van de grafische technologie bevorderd en zijn er inmiddels nieuwe grafische kaarten op de markt verschenen (nVidia's GeForce 7-serie, ATi Radeon's X-serie).
Natuurlijk moet Epic de engine aanpassen aan deze nieuwe technologie, laten we hopen dat de engine daarom flexibel genoeg is voor de ''Mid-/Low-end'' grafische kaarten.

[ Voor 6% gewijzigd door Yonix op 20-04-2006 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom staat deze topic zovaak gekickt in my reacties? Ik krijg steeds meer zin in het spelletje :)

Ik ben benieuwd hoe het spel zich gaat gedragen op een X800pro? OF wordt het zachtjes tijd voor een X1900XT? Als ik zie met welk gemak mijn kaart UT2004 afkan. 100+ FPS met 4xAA is geen uitzondering, maar als ik hoor dat een enkele bot al meer textures bevat dan een heel UT99 level vraag ik me toch af hoeveel MB intern gewenst is en ik vraag me ook af of 256 MiB op je GPÚ wel genoeg is voor [medium settings :o ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 09:19:
Waarom staat deze topic zovaak gekickt in my reacties? Ik krijg steeds meer zin in het spelletje :)

Ik ben benieuwd hoe het spel zich gaat gedragen op een X800pro? OF wordt het zachtjes tijd voor een X1900XT? Als ik zie met welk gemak mijn kaart UT2004 afkan. 100+ FPS met 4xAA is geen uitzondering, maar als ik hoor dat een enkele bot al meer textures bevat dan een heel UT99 level vraag ik me toch af hoeveel MB intern gewenst is en ik vraag me ook af of 256 MiB op je GPÚ wel genoeg is voor [medium settings :o ]
Ja, polygonen van een heel UT level is niet zo zwaar. Heb je teruggekeken hoeveel dat wel niet is? Valt echt mee hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Dat is inderdaad niet een toeslag op je videokaart.
Alleen zodra je die wireframe screenshots ziet van een level in de U3 engine, dan slik je toch wel even.

Ik merk het al weer, discussie komt weer op gang, het wordt tijd voor een demo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

FnF schreef op donderdag 20 april 2006 @ 07:43:
[...]

Geen idee, maar toen zeiden ze dat een 6600GT genoeg was. Nou, als ze dat waar weten te maken is het echt een goede engine :)
Ongetwijfeld. Verder, heb ik erop gegoogled en in diverse forums werd ook gezegd dat de techdemo op de 6800 Ultra liep dus zou netjes zijn als ook het geval zou zijn in UT2007.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Ik zag net de voorlopige lijst met games die op de E3 vertoont zullen worden, en hier zit UT2k7 (zoals ik verwachtte en hoopte) ook tussen!
Dus nog een paar weekjes en we weten (hopelijk) meer.

Oh ja, Midway, alstublieft niet weer dezelfde demo als een jaar geleden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Een aantal gamers zullen het zelf tegen elkaar mogen opnemen in een UT2k7 multiplayer beta versie. Verwacht dus maar persoonlijke ervaringen na het E3. Dat zal al veel zeggen over de gameplay.

[ Voor 33% gewijzigd door XWB op 20-04-2006 23:20 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-05 11:52

bazzard

Bas

Ik wou dat ik het was... ik kan namelijk niet meer wachten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Vrijdag zijn er twee nieuwe filmpjes verschenen van Unreal Tournament 2007, welke informatie geven over het design van een bepaald level: DM-Carbonfire, een level met een Liandri setting.

- Filmpje 1

- Filmpje 2

Na het zien van deze twee filmpjes krijg ik meteen weer kriebels in mijn buik, want het ziet er gewoon geweldig uit, vooral het gedeelte waar een deel van de Liandri stad te zien is en het schild om de stad heen (Vooral dat schildeffect is erg mooi). :9~

Rechtsboven in de hoek, kun je het aantal Frames Per Seconden zien, waarschijnlijk werd Fraps gedraaid op de achtergrond.
En de Frames dalen geen seconde onder de 40 (zelfs toen een groot deel van de stad, in volledig 3D te zien was) _/-\o_
Ik ben alleen wel benieuwd welke videokaart men gebruikte tijdens deze presentatie en of er gebruik werd gemaakt van SLI / CrossFire.

Ik kan niet wachten :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Yonix op 23-04-2006 17:53 . Reden: Het is DM-Carbonfire ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Et is niet DM-Harbenfire, maar DM-Carbonfire. Ik moet zeggen dat ik ie die map veels te open vindt.

En dan die wapens; tsjah, et is niet mijn style. Ik had liever wat licht geupdate wapens gezien van de originele UT.

UT2007 zou eindelijk weer de kant van de originele UT opgaan, dus laten we hopen dat we weer o.a Nali-themed maps gaan zien ipv die inmiddels saaie Tech-themed maps, waar dit dus een voorbeeld van is.

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-09 14:19
Spijt me zeer, maar dat logo dat in TS staat, is echt geen ut2k7 logo, en is zeker niet nieuw B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ---RRR---
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-07 16:39
Misschien een tijdelijk logo of zo? Totdat het spel uitkomt?

ps, je hebt mijn signature gejat, lijkt me teveel op die van mij :P Pas eens aan roT-je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

MelvinB schreef op zondag 23 april 2006 @ 17:51:
Et is niet DM-Harbenfire, maar DM-Carbonfire. Ik moet zeggen dat ik ie die map veels te open vindt.

En dan die wapens; tsjah, et is niet mijn style. Ik had liever wat licht geupdate wapens gezien van de originele UT.

UT2007 zou eindelijk weer de kant van de originele UT opgaan, dus laten we hopen dat we weer o.a Nali-themed maps gaan zien ipv die inmiddels saaie Tech-themed maps, waar dit dus een voorbeeld van is.
I agree. Het is veels te open die map (je kan er gaan voetballen bijna!) en die wapens zijn niet wereldschokkend verschillend tov vroegah...(behalve die extra fx eromheen) Maar jah we shall see...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Yonix schreef op zondag 23 april 2006 @ 17:23:
Vrijdag zijn er twee nieuwe filmpjes verschenen van Unreal Tournament 2007, welke informatie geven over het design van een bepaald level: DM-Carbonfire, een level met een Liandri setting.

- Filmpje 1

- Filmpje 2

Na het zien van deze twee filmpjes krijg ik meteen weer kriebels in mijn buik, want het ziet er gewoon geweldig uit, vooral het gedeelte waar een deel van de Liandri stad te zien is en het schild om de stad heen (Vooral dat schildeffect is erg mooi). :9~

Rechtsboven in de hoek, kun je het aantal Frames Per Seconden zien, waarschijnlijk werd Fraps gedraaid op de achtergrond.
En de Frames dalen geen seconde onder de 40 (zelfs toen een groot deel van de stad, in volledig 3D te zien was) _/-\o_
Ik ben alleen wel benieuwd welke videokaart men gebruikte tijdens deze presentatie en of er gebruik werd gemaakt van SLI / CrossFire.

Jawel hoor, is zeker wel beneden 40 gekomen, kijk nog eens beter :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
FnF schreef op maandag 24 april 2006 @ 07:09:
[...]

Jawel hoor, is zeker wel beneden 40 gekomen, kijk nog eens beter :Y)
Je hebt gelijk :p
Maar zelfs dan heb je nog 39 FPS over :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Dark
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-08 13:45

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

Yonix schreef op zondag 23 april 2006 @ 17:23:

denk dat ze NVidia SLI draaien (misshcien wel dat Quad gebeure) aangezien UT powered by NVidia is ofzuew :P (zie intro UT2k4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Mr_Dark schreef op maandag 24 april 2006 @ 11:47:
[...]

denk dat ze NVidia SLI draaien (misshcien wel dat Quad gebeure) aangezien UT powered by NVidia is ofzuew :P (zie intro UT2k4)
"powered by NVidia " kan ook een 6600GT dus ...o o wat een sterke argument 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
40 FPS terwijl je alleen in dat level rondloopt ja.
Dat is heel wat anders als wanneer je in een zwaar vuurgevecht zit met 3 mensen terwijl die stad op de achtergrond gerendered moet worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Oh lekker gaan we alweer conclusies trekken :Y) ... Voor hetzelfde geld draaiden ze het op een 9600XT met alles hoog en AA hoog enzo.

Ik vind het er heel goed uitzien maar ik vind het belangrijker hoe de wapens voelen en hoe responsief alles is en hoe de movement is. Dat is hier niet echt aan af te leiden dus ik wacht lekker op de demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Kazu schreef op maandag 24 april 2006 @ 15:32:
40 FPS terwijl je alleen in dat level rondloopt ja.
Dat is heel wat anders als wanneer je in een zwaar vuurgevecht zit met 3 mensen terwijl die stad op de achtergrond gerendered moet worden...
Rekeninghoudend hiermee zouden dipjes onder 30 niet onwaarschijnlijk zijn.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Laatst online: 12-09 14:51
nou en ik wil dat spel. khoop dat ze ook weer oude maps remaken, zoals die assault maps van UT99, die waren zoooo goed :9

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Volgens alle geruchten en feiten zou Assault niet meer in 2k7 zitten maar kleine delen ervan in de nieuwe Conquest mode zitten.
Nog steeds niet bevestigd though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Dark

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

Map remaks zullen er zoiezo komen al niet in het orignele spel dan wel door iemand uit de MOD community.
Misschien zijn er nog wel een aantal MOD bouwers die Assault voor UT2k7 maken :P :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Voor diegenen die dit niet hebben gezien, de graphics toename lijkt wel exponentieel :P

http://www.4gamer.net/new.../20040926054110_30big.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2006 19:49 . Reden: Ook al is het een enkel plaatje van een externe website, 400kb is gewoon teveel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
CyberAmp schreef op maandag 24 april 2006 @ 19:44:
Voor diegenen die dit niet hebben gezien, de graphics toename lijkt wel exponentieel :P

Deze afbeelding ''zwerft'' al een tijd op het Internet rond, maar het laat inderdaad een goed en duidelijk verschil zien tussen de drie engines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Dark

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

CyberAmp schreef op maandag 24 april 2006 @ 19:44:

deze pic heeft volgens mij een tijd als POTW @ beyondunreal.com gestaan :D maar hij's idd cool (de linker blijft toch het tofst :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Betreffende die hier bovenstaande twee filmpjes:
As UT2K7 is just about the best-looking game on the horizon, we couldn't help but wonder about its potentially ominous system requirements. Our plans to stave off another PC upgrade weren't emboldened much by Morris' admission that the onstage demo was running on a quad-SLI setup, either. (Yes, that's four GeForce 7800 GTXs running in a single system.) But luckily, the game will purportedly run well on reasonably powerful, middle-of-the-road hardware at the time of its release, so you likely won't have to break the bank to be able to compete. Of course, the game will have extensive graphics-customization options, so you can tweak settings to get more performance in a tradeoff for visual quality.
Bron ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Dat is niet echt leuk om te lezen :/

Maargoed, ik ga er van uit dat de engine nog verder getweaked zal worden en dat de videokaart nu nog allemaal te 'rauwe' dingen voor z'n kiezen krijgt.
Verder viel er inderdaad in elk UT deel een hele hoop zelf te tweaken, dus het zal wel goedkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

CyberAmp schreef op maandag 24 april 2006 @ 20:21:
Betreffende die hier bovenstaande twee filmpjes:

[...]

Bron ;(
Volgens mij moeten dat 7900GTX's zijn.

Maar ze zullen vast en zeker nog wel heel veel aan de engine tweaken zodat het veel beter zal draaien. En zo hoog schat ik MTV niet in met kennis van hardware en software (Even artikel vlug doorgelezen).

[ Voor 27% gewijzigd door Phyxion op 24-04-2006 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Laatst online: 12-09 14:51
Kazu schreef op maandag 24 april 2006 @ 19:30:
Volgens alle geruchten en feiten zou Assault niet meer in 2k7 zitten maar kleine delen ervan in de nieuwe Conquest mode zitten.
Nog steeds niet bevestigd though
;(

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

FnF schreef op maandag 24 april 2006 @ 20:37:
[...]

Volgens mij moeten dat 7900GTX's zijn.

Maar ze zullen vast en zeker nog wel heel veel aan de engine tweaken zodat het veel beter zal draaien. En zo hoog schat ik MTV niet in met kennis van hardware en software (Even artikel vlug doorgelezen).
Ja bron is Gamespot, wel betrouwbaar, (zie onderaan) en het kunnen best 7800GTX's zijn zoals bij die Dell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
Er is ook nog een derde deel van die gameplay-footage van laatst. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
ONS-Torlan2 _/-\o_
Eindelijk footage van die map, was ik erg benieuwd naar!

Alleen wel jammer dat ze 3 vehicles demonstreren, en er maar 1'tje in de film zit.
Maar dat schild ziet er zeker tof uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
Ik vindt dat schild nu nog maar vaag. Et lijkt net of deze boven het voertuig zweeft. Of is dat ook de bedoeling?

Verder is Torlan2 in dat filmpje nog lang niet af. Ik hoop iig niet dat UT2007 vol met remakes zit van maps uit de voorgaande delen. Et wordt es tijd voor iets nieuws, iets aparts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Dat schild reageert op je crosshair, als bedoeling dat je natuurlijk zelf kan bepalen wat je wilt afweren. Maar ik neem aan dat het schild voor je wagen ligt en niet erboven, waarschijnlijk vertekent het beeld een beetje.

Van mij mogen ze er wel een stuk op 5-8 gerestylede maps in doen, geen probleem. Dat was in UT2k4 juist het toppunt imho, de herkenning maakte het een leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MelvinB schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 16:54:
Ik hoop iig niet dat UT2007 vol met remakes zit van maps uit de voorgaande delen. Et wordt es tijd voor iets nieuws, iets aparts.
Same here. Straks zit het vol met Morpheus 4, Curse 5, LavaGiant 3 en Deck 19.

Al blijven dat hele goeie maps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 20:51:
[...]

Same here. Straks zit het vol met Morpheus 4, Curse 5, LavaGiant 3 en Deck 19.

Al blijven dat hele goeie maps...
Et zijn goede maps, dat zeker, maar laat die gewoon re-designen door de community en laat de devs zich focussen op gloedjenieuwe maps.

Trouwens, nieuwe previewtje.

Afbeeldingslocatie: http://www.computerandvideogames.com/medialib/screens/screenshot_155955_thumb300.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door MelvinB op 27-04-2006 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
For instance, there aren't any character classes, but you will be encouraged to take on different roles during a battle. Grabbing a sniper rifle obviously marks you out as a sniper, but if you get bored of that you can play as an engineer by picking up new deployables such as mines and energy barriers.
Wat krijgen we nou dan, gaat UT Battlefield achtige trekjes vertonen?

Ik zie dat 'veranderen van char' wanneer je een wapen oppakt of gebruikt niet echt zitten, lijkt me erg verwarrend. Waarschijnlijk zie ik het anders voor m'n ogen dat dat het werkelijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Hoezo verwarrend? Je kan nu in UT2004 onslaught toch ook een sniper pakken en op een berg gaan zitten snipen? Zo kan je in UT2007 blijkbaar dus deployables pakken en die ergens neer zetten zonder dat je eerst hoeft te respawnen als een engineer.

Lijkt me niets verwarrends aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Dat bedoelde ik dus met verwarrend, alleen ligt 't totaal aan mij :P

Ik las dat zodra je een wapen koos je outfit zich daar naar ging aanpassen. Vandaar mijn link met BF.
Excusez-moi :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __xeno__
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:24
ik kan niet meer wachten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Ik had op een of andere manier toch dit filmpje gemist, wel grappig geanimeerd en dat duits erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Dat filmpje is best wel oud, maar inderdaad vind je 'm niet snel.

Bij de meeste previews op beurzen zie je ook dat zodra ze gaan spelen, dat het begin is van het einde van dat filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er trouwens hier ook een unreal 99 topic? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:21
Mooie preview

Unreal Tournament 2007
14 mei 2006
Door: Ronn Perdok

De komst van Warfare
De Unreal Tournament-reeks gaat alweer verscheidene jaartjes mee. In die tijd heeft de franchise een geheel eigen fanbase weten op te bouwen en is er een eigen plekje in de markt verworven. Nadat we relatief snel twee Unreal Tournament-games na elkaar kregen, vond Epic Games het tijd om nu weer eens een wat grotere sprong te gaan maken met Unreal Tournament 2007. Deze game maakt namelijk volledig gebruik van de mogelijkheden van Unreal Engine 3.0.

Zoals iedereen wel weet, is Unreal Engine 3.0 in staat om bijzonder fraaie plaatjes op het scherm te toveren. Ook qua physics tilt deze engine de ervaring naar een heel nieuw niveau. Gelukkig voor mensen met een minder krachtige PC, zijn de Unreal-engines altijd ontzettend schaalbaar gebleken, waardoor er zeer flexibel met detailniveau's omgesprongen kan worden. Het ziet er dus naar uit dat ook deze nieuwe Unreal Tournament weer een multiplayer-game voor iedereen kan worden. Vereiste daarbij is natuurlijk wel dat je de futuristische wapens en settings in je straatje vallen. Anders kun je deze game beter aan je neus voorbij laten gaan.

De UT-games hebben altijd veel uiteenlopende gamemodes gekend die nog verder uitgebreid werden met een flinke waslijst aan mods, of mutators zoals ze in deze games genoemd worden. Elke UT-fanaat weet wel wat Domination, Onslaught en Assault voor gamemodes zijn. Ook zal elke veteraan van de franchise wel bekend zijn met mutators als instagib. Tijdens onze sessie met de ontwikkelaars, werd er vooral gefocussed op de nieuwe gamemode, genaamd Warfare. Dit is een kruising tussen Assault en Onslaught. Je hebt dus de uit te voeren missies van Assault met een aanvallend en verdedigend team, en de uitgestrekte maps met voertuigen van Onslaught.

Alle voertuigen uit UT2K4 zijn overgeheveld naar deze nieuwe iteratie, zij het met de nodige tweaks en updates. Ook zijn er een aantal nieuwe voertuigen toegevoegd. Twee hiervan werden voor ons gedemonstreerd. De Leviathan is een collos waar vijf personen in kunnen plaatsnemen, vier schutters en één bestuurder. Deze tank kan tevens stationair neergezet worden, waardoor er met een reusachtig kanon geschoten kan worden. Het tweede nieuwe voertuig wat men liet zien, is de Darkwalker. Dit voertuig kun je het beste omschrijven als een tripod uit War of the Worlds of Half-Life 2, inclusief een allesvernietigende laserstraal. Iets minder indrukwekkend, maar zeker niet onhandig, is de hoverboard. Deze heeft iedereen standaard bij zich en wordt gebruikt om sneller de maps over te kunnen steken.

Epic Games heeft kwaliteit boven kwantiteit verkozen wat de maps betreft. Men heeft er dus niet teveel gemaakt, zodat de maps die er zijn zo goed mogelijk uitgewerkt konden worden. Elke omgeving is semi-destructief. Dat houdt in dat bijvoorbeeld bruggen kapot geschoten kunnen worden, waardoor de vijand om zal moeten lopen. Ook zijn de maps schaalbaar. Dit betekent niet dat de maps groter of kleiner worden afhankelijk van het aantal spelers, maar dat er nieuwe gebieden bij komen wanneer bepaalde missies volbracht zijn. Zo wordt de actie op een dynamische wijze uitgebreid.

Qua wapens mogen we het bekende arsenaal terug verwachten. Vanzelfsprekend zijn ook hier de nodige wijzigingen en upgrades aangebracht. Deze zullen vooral naar voren komen bij de verschillende vuurmodes. Epic gaat ook drie geheel nieuwe wapens aan de game toevoegen, maar welke dit zijn wilde men nog niet zeggen. Wat we al wel kunnen stellen is dat de game er ontzettend goed uit ziet. Vooral de vormgeving van de personages en de voertuigen valt in positieve zin op. Men probeert de engine te optimaliseren voor de Geforce 7800-serie. Wil je dus optimaal van de game genieten, dan zul je even de portemonee moeten trekken. De game verschijnt overigens ook in dezelfde vorm voor de PS3. Over een Xbox 360-versie werd niet gesproken. Deze zal er niet komen, omdat men niet met hun eigen Gears of War wil gaan concurreren.

Bron: http://www.gamer.nl/doc/32523

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartje321
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-09 10:36
ik hoop dat er ook monsters inzitten (invasion) :) dat was altijd lache
wordt in ieder geval weer een nieuwe pc kopen (werdt ook tijd ook :) )
edit: kwam er eergister achter dat mn ut2004 cd's weg zijn :'( trauma

[ Voor 54% gewijzigd door bartje321 op 19-05-2006 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-08 23:05

Tachyon

pop the glock

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Misschien is het een idee om de expected release date in de Topicstart te zetten. Of is deze niet bekend :?

Uit link vorige post, interview Tim Sweeney:

Also, a few off camera questions were asked, including Closed Captioning for disabled players, and the release date. For CC, Sweeney says its definetely possible, and they take all suggestions, so hopefully they can implement that. As for a release date, he started off by saying "Late 06/Early 07" then ended by saying, "When it's done!"

[ Voor 70% gewijzigd door Help!!!! op 19-05-2006 13:12 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartje321
  • Laatst online: 02-09 10:36
ut 2007 komt op dit moment eind 2006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wordt waarschijnlijk wel het 1ste kwartaal van 2007 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 19:21
''Ook zijn er een aantal nieuwe voertuigen toegevoegd. Twee hiervan werden voor ons gedemonstreerd. De Leviathan is een collos waar vijf personen in kunnen plaatsnemen, vier schutters en één bestuurder.''

Uhm de Levi zat al in UT2004 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Hey mensen.

Redelijk off topic maar sinds lange tijd kreeg ik ineens weer ff zin om Unreal Tournament (UT99) te gaan draaien.

Echter vroeg ik mij nu af of er ooit Direct 3D drivers geschreven waren voor DirectX9 kaarten.

Ik heb tot nu toe een d3ddx8 driver kunnen vinden, maar hoe nieuwe hoe beter natuurlijk. :)

Als iemand mij hier mee zou kunnen helpen, bvd.

[Edit]

Ik zelf een nieuwe OpenGL driver gevonden en deze draait perfect, dus nvm, :)

[ Voor 12% gewijzigd door Da_maniaC op 25-05-2006 13:56 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PassieWassie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-03 09:55
Ik kwam vandaag 2 physX filmpjes tegen op de site van ageia gemaakt op basis van de unreal 3 engine. Ziet er veelbelovend uit :)

Klik

[ Voor 22% gewijzigd door PassieWassie op 30-05-2006 14:17 ]

Specs: http://specs.tweak.to/14936= Nieuwe Spekjes mensen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-08 23:05

Tachyon

pop the glock

Impressive... :P

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Een verslag van UT2007 aan de hand van E3 in Los Angeles.

Een van de voertuigen is een zgn. 'Necris Darkwalker' ...Wo00t... :9~

Afbeeldingslocatie: http://pcmedia.gamespy.com/pc/image/article/708/708864/ut2007_1147749636.jpg

Hoe bedoel je War of the Worlds/HL2 Strider flashbacks.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skullsplitter schreef op woensdag 20 april 2005 @ 11:33:
[...]

Wat dus eigenlijk niet de bedoeling is en meer een noodgreep voor trage systemen moest zijn...

Tis niet geheel de discussie, maar naar mijn mening is het aanpassen van belichting (zoals vele in de quake-reeks hebben gedaan), het gebruik van brightskins en het weghalen van bepaalde elementen gewoon net zo erg als een aimbot gebruiken, je geeft jezelf gewoon een voordeel wat anderen niet nemen.
Persoonlijk speel ik een spel het liefst fully loaded, puur en alleen omdat de ontwikkelaar het zo bedoeld heeft...
Een beetje oude quote, maar ik vind dit dus onzin. Iedereen kan naar options gaan en z'n settings op low zetten, het is echt onzin om dit te vergelijken met een aimbot 8)7. Ik heb zelf erg veel ut2k4 gespeeld en het was gewoon een voordeel als je wat minder 'onzin' in beeld had wat je af kon leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 23:07:
[...]

Een beetje oude quote, maar ik vind dit dus onzin. Iedereen kan naar options gaan en z'n settings op low zetten, het is echt onzin om dit te vergelijken met een aimbot 8)7. Ik heb zelf erg veel ut2k4 gespeeld en het was gewoon een voordeel als je wat minder 'onzin' in beeld had wat je af kon leiden.
Exact. Een voordeel, maar geen voordeel zoals door de makers bedoeld. Ik weet het. En toch sta ik nog steeds achter die uitspraak.

Kijk, bij consoles is elke versie gewoon gelijk en heeft iedereen dezelfde settings: het maximum wat die console aankan. Bij PC zijn er echter mensen die puur en alleen om het voordeel die instellingen al op minimaal zetten. Mensen die de boel hoger instellen zijn bij voorbaat al de lul. Eigen schuld? Misschien. Maar geven de mensen die op LOW spelen ook aan dat ze op LOW spelen tegen mensen die op HIGH spelen? Dacht het niet.
Ergo: ondubbelzinnig een voordeel verkregen en verzwegen.

Wil graag aan de slag met UT2007, wil er ook een TC voor gaan bouwen mits er animo voor gaat komen.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

offtopic:
Ik vind deze deze discussie zwaar offtopic (bovendien bij een reactie op iets van een jaar geleden!) Was benieuwd naar reacties oa over die Darkwalkers en andere leukigheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

CyberAmp schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 22:14:
[...]

offtopic:
Ik vind deze deze discussie zwaar offtopic (bovendien bij een reactie op iets van een jaar geleden!) Was benieuwd naar reacties oa over die Darkwalkers en andere leukigheden.
En toch nog steeds van belang: UT2007 bied naast enkele gameplay mogelijkheden en de zogenaamde streaming technologie weinig meer dan (veel!) mooiere graphics. Ik zou het alleen daarom al kopen, en zal ook op het hoogste speelbare spelen.

Echter wordt er hier niet een, niet twee maar meerdere malen geroepen dat de graphics juist op low moeten zodat je iemand aan de andere kant van het level kan zien, maar als hij op high speelt ziet hij jou nooit op die afstand. (talking about gameplay...)
Ik blijf bij mijn mening dat een spel zo min mogelijk aangepast dient te worden door de speler en altijd in het hoogste speelbare gespeeld dient te worden, puur en alleen omdat het zo gemaakt is.

Wat betreft de Darkwalkers: zien er stoer uit, mooie animatie voor de benen (zag ik daar een auto-balans in de trailer?).
Verder blijft het iets wat ik echt eerst wil spelen.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

skullsplitter schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 22:26:

Wat betreft de Darkwalkers: zien er stoer uit, mooie animatie voor de benen (zag ik daar een auto-balans in de trailer?).
Verder blijft het iets wat ik echt eerst wil spelen.
De trailer laat Darkwalkers zien met flexibele benen. Wat je met auto-balans bedoelt snap ik niet, maar omvallen zullen ze pas denk ik als ze helemaal kapot zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

CyberAmp schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 22:59:
[...]

De trailer laat Darkwalkers zien met flexibele benen. Wat je met auto-balans bedoelt snap ik niet, maar omvallen zullen ze pas denk ik als ze helemaal kapot zijn.
auto-balans als in dat hij zelf balans zoekt als de beweging ophoud, in het filmpje zwiept er een tentacel naar de andere kant om overeind te blijven. Pluspuntje voor de animators/programmeurs ^O^

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

skullsplitter schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 23:03:
[...]

auto-balans als in dat hij zelf balans zoekt als de beweging ophoud, in het filmpje zwiept er een tentacel naar de andere kant om overeind te blijven. Pluspuntje voor de animators/programmeurs ^O^
Ja als je zegt 'auto-balans' kreeg ik het idee dat een soort realtime berekende physics was, maar dat is het natuurlijk niet, het is een animatie. Trouwens ik vind die explosies niet zo mooi. Op de grond zie je gewoon een streep. Ik vind dit al tien jaar nog steeds het lelijkste van een explosie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
oh dit filmpje is nieuw voor mij! ziet er goed uit.

Over die tripods, die moet je natuurlijk kunnen laten vallen door 1 poot om te rijden of te vernietigen, anders is het net zo kut als in HL2 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
@skullsplitter: Het lijkt mij gewoon de 3e poot waar hij op staat die even iets verder wordt gezet om door te lopen.

Maar die tripods worden zo gaaf om neer te halen, gewoon een paar spider mines aan elke poot toekennen en dan ter aarde laten storten. Met een beetje geluk heb je ook nog een paar kills extra van mensen die daar ook nog lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey allemaal ik ben nieuw met unreal tournament. ze zeggen dat unreal tournament 2007 op het unreal 3 engine draait.

wat is dat unreal 3 engine zit dat al bij de cd-rom ingegrepen of moet je dat ergens downloaden

p.s. ik hen nog geen een unreal tournament :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 19:57:
hey allemaal ik ben nieuw met unreal tournament. ze zeggen dat unreal tournament 2007 op het unreal 3 engine draait.

wat is dat unreal 3 engine zit dat al bij de cd-rom ingegrepen of moet je dat ergens downloaden
Google? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Dark

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 19:57:

p.s. ik hen nog geen een unreal tournament :*)
Unreal Engine 3 is (zoals de naam eignelijk al zegt) de "Engine" waar Unreal Tournament (en vele andere games) op draait.

De engine heet Unreal Engine omdat het oorspronkelijk voor de eerste Unreal was gemaakt. Later hebben andere bedrijven een licentie gekocht van deze engine om daar mee hun games te gaan ontwikkelen.
Eigenlijk is de Unreal Engine niets anders dan een pakket waar zo'n beetje alles in zit om een game te gaan ontwikklen (om het ff plat te zeggen).

Zie ook http://www.unrealtechnology.com/html/homefold/home.shtml voor meer info

[ Voor 6% gewijzigd door Mr_Dark op 09-06-2006 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Goh, daar hebt'ie veel aan :D

Ik vind dit eigenlijk wel de meest geniale vraag sinds tijden die ik heb gelezen 8)7

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Wat ik nou weer jammer vind aan Unreal Tournament 2007 is dat Midway het gaat uitbrengen, en waar er met 99% zekerheid Starforce op zit. Zolang ze Starforce meeleveren, zit ik ook niet op Unreal Tournament 2007 te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Deathscythe__
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:52
wat is er dan met "starforce" mis?

wat is het anyway?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyth0n
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:27
Starforce was door midway toch afgeschreven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

__Deathscythe__ schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 21:03:
wat is er dan met "starforce" mis?

wat is het anyway?
starforce is de meest agressieve (en daarom meest gehaatte) kopieer beveiliging van dit moment..

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2006 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Phyth0n schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 21:05:
Starforce was door midway toch afgeschreven?
Heb je daar misschien ook een link van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Laatst online: 23:06

Nyarlathotep

Crawling Chaos

UBI soft is gekapt met het gebruik van Starforce *klik*

Starforce is echter daarna wel voor de "Designed for Windows XP"-test heen gekomen *klik*

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluk-Kluk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:58

Kluk-Kluk

laat maar vallen.....

Starforce valt in de (voor mij) no-go catagorie, omdat deze (wel of niet DRM) software ongeauthoriseerde veranderingen in je soft-ware setup te weeg brengt.

Er zijn verhalen bekend van Starforce versies die je systeem verneuqen, en dat zuigt BIG-time.

Ik wil _best_ betalen voor een spel/CD/DVD * maar dan moet er niet met mijn (ook al is het alleen maar voor games) systeem gefucked worden.

En ja ik speel ook nog steeds UT :)

* Doorhalen wat niet van toepassing is :)

[ Voor 5% gewijzigd door Kluk-Kluk op 09-06-2006 21:16 ]