[Multiplatform] Unreal Tournament 3 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 10.111 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-08 16:19
Floris-K schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 13:08:
Ze roepen steeds dat het een echt unreal game zal worden, maar toch vind ik 2003 en 2004 lang niet zo lekker spelen als UT99. Nu geven ze expliciet aan dat ze echt de gameplay van UT99 terug willen laten komen in het spel, dus ben echt benieuwd. 2k3 en 2k4 was ik steeds na een paar maandjes op uit gekeken en toch maar weer ut99 spelen. Dat begin ik na 7jaar toch ook wel beetje beu te raken, dus hoop echt dat ze fatsoenlijk werk neerzetten.
Idem hier. Unreal en UT99 heb ik echt jarenlang fanatiek online gespeeld, maar op UT2003 en UT2004 was ik binnen een paar maanden al uitgekeken. Vooral die nieuwe jumps e.d. stonden mij niet aan, net als de matige maps en het hele adrenaline systeem. Maar goed, de naamsverandering van UT2007 naar UT3 belooft al wat ;) Weg met die sports theme aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 12:44
Nou ik ben ook erg benieuwd moet ik zeggen. Heb zelf ook erg lang UT gespeeld, 2003 en 4 waren wbt gameplay echt een stapje slechter dus die heb ik dan ook niet gespeeld. Overigens, Gears of War ziet er echt uber uit, dus UT3 moet minimaal zo mooi zijn natuurlijk :) (En dan hopen dat ie een beetje draait op mn systeempje :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dothan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-12-2021
Gears of War is och niet voor de pc?

Maar wanneer komt het spel nou uit?

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadLock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 18:06

DeadLock

Vastlopen is relatief....

Eind 2007 , en het is hernoemt naar Unreal 3.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:53
Topictitel fix :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NO2 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 11:09:
Zou dit ook nog gaan werken met een gf 4 ti 4200 @ 4600 en een sempron 2200+ @ 3000+ :X ?

De 2004 werkte hier nog wel heel goed :9
Denk het niet :'( UT2004 draaide zelfs nog op mijn Duron 700, met 256 mb ram en een GF4 MX440 op 1024x768, met een aantal opties op high!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hattorihanzo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-05-2024
Yup, 99 vond ik ook een veel lekkerdere game, ik denk dat ik m vandaag eens uit de doos ga halen. Toch voel ik me verplicht een dikke kaart en proc te gaan kopen voor deze game, want hij wordt oh zo vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Beta Leaked... :X

Blijkt een fake te zijn :/

[ Voor 50% gewijzigd door Cyberamp op 06-04-2007 13:32 . Reden: fake ]

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag daar maar niet naar

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2007 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Leuk, al reacties bekend? Posten maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Goodie goodie! Doe een review :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:15

Sorcerer8472

Mens sana?

Jeuj, (p)review zou leuk zijn idd :P

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:37

Vrijdag

De Zwarte

hattorihanzo schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 16:03:
Yup, 99 vond ik ook een veel lekkerdere game, ik denk dat ik m vandaag eens uit de doos ga halen. Toch voel ik me verplicht een dikke kaart en proc te gaan kopen voor deze game, want hij wordt oh zo vet.
UT 99 doet het niet bij mij, tenminste, voordat ik een nieuwe install deed. Vanavond ook maar weer eens installeren. Those were the days... *verrek, het is alweer licht!* :9

UT3 gaat er hier zeker komen als ie uit is. Ik wil een Collector's Box hebben (als die er tenminste komt) :Y)

[ Voor 10% gewijzigd door Vrijdag op 06-04-2007 12:06 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-08 22:31
Zo de frontpage is geupdate naar de laatste bekende info en is geoogsnoept !! Gr zer0cool topic starter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zer0cool12342 schreef op maandag 09 april 2007 @ 15:05:
Zo de frontpage is geupdate naar de laatste bekende info en is geoogsnoept !! Gr zer0cool topic starter!
Tijd om je sig, ook te updaten he ^^ (Ut3 ipv Ut2k7)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2007 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
hahaha ja je hebt gelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
  • Laatst online: 04-06 14:43
hmm vind het allemaal maar schraal topicje hoor.
TS is alles behalve compleet. Maar dat ben ik :P, wilde zelf eigenlijk een topic starten mocht deze nog niet bestaan, maar deze bestaat dus al jammer... had er leuke ideeen over aangezien ik subscribed ben tot de UT3 mailinglist van EPIC/Midway. BTW youtube bronnen omg...laten we maar niet over kwaliteit filmpjes hebben |:( (HDTV!!)

Anyway zijn er ook nog mensen uit de 2k4 community die ik mss wel ken??
(en dan heb ik het over mensen van CB etc). Noem ff je ingame naam/clan is wel leuk om hier bekende tegen te komen lijkt me zo :).
Denk namelijk dat het merendeel hier daar niet van af zullen weten als ik zo eens kijk naar de gemiddele posts.

Anders zou ik dit topic enigzins ook zo in kunnen richten (TS) om mensen op de hoogte te houden van de bestaande communities en mogelijkheden etc...

UT3 wordt hopelijk de combo tussen de UT99 en UT2k4 communities waardoor er hopelijk een grotere community zal onstaan. Als dat waar blijkt te worden dan gaan wij met zn alleen een hele leuke toekomst tegemoet ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Tijgertje84 op 20-04-2007 09:05 ]

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 09:27
Tijgertje84 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 08:59:
(en dan heb ik het over mensen van CB etc). Noem ff je ingame naam/clan is wel leuk om hier bekende tegen te komen lijkt me zo :).
Denk namelijk dat het merendeel hier daar niet van af zullen weten als ik zo eens kijk naar de gemiddele posts.
UT2k3 en UT2k4 nie gespeeld, alleen het origineel ('99). En ja, erg actief op clanbase.

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
CyPh schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 09:22:
[...]

UT2k3 en UT2k4 nie gespeeld, alleen het origineel ('99). En ja, erg actief op clanbase.
sorry was het vergeten te benoemen maar natuurlijk bedoel ik de ut99 peeps ook ;) (al heb ik dat helaas nooit gedaan online en heb daar 0% kennis van, van de community aldaar ;()
Hoop dat we over een tijdje allemaal weer bijeengebracht worden onder 1 titel :)
Tocj zie ik steeds meer UT99 clans opdoemen in de ut2k4 scene als k1ck,M5 etc en vele clans waar ze 2 squads hebben 1 voor ut99 en 1 voor ut2k4 als FEB etc.
Nu maar hopen dat juist al die squads weer 1 worden en dan wellicht zullen er meer clans uit de grond komen, wat betekend meer fun en langer plezier !!! :D

[ Voor 36% gewijzigd door Tijgertje84 op 20-04-2007 09:30 ]

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 15:52

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Weet niet of ik je ken. Speel zelf ook al vanaf 2000 UT99 online.
Onde rveel nicks gespeeld maar meeste gebruikt: Bassboost, Basseh en de laatste is K/\ne
Ben er alleen nu beetje op uitgekeken. Wel clans gehad zoals DCE, DT, U, MM, Pink... clans die toch wel in de top stonden van hun ladder. Op Pink na dan.

Speel nu nog af en toe mee met de clan Pimp samen met wat gasten van liQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Floris-K schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 13:28:
Weet niet of ik je ken. Speel zelf ook al vanaf 2000 UT99 online.
Onde rveel nicks gespeeld maar meeste gebruikt: Bassboost, Basseh en de laatste is K/\ne
Ben er alleen nu beetje op uitgekeken. Wel clans gehad zoals DCE, DT, U, MM, Pink... clans die toch wel in de top stonden van hun ladder. Op Pink na dan.

Speel nu nog af en toe mee met de clan Pimp samen met wat gasten van liQ
pimp en liq ken ik van naam en liq is zelfs nu naar ut2k4 scene gekomen
zoals ik al zei heb ik nooit ut99 gedaan en ken jou dus niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
Nick was CyPh of Cypher. Na een tijd speelde ik alleen nog maar instagib, zat in clans als [AmD], -=/\()$=-, [DIE_HARD] (later |DH| geworden), =SwE= en zo nog een aantal. Maar was gestopt rond UT2k3. Normal weapons heb ik maar in een clan gezeten [ICE]

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

maar Cyppher die kan ik me dus wel herinneren van vroeger :D

ben benieuwd wie ik allemaal tegenkom met t spelen van Ut3 later dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor nog steeds maar niets over Linux-ondersteuning, terwijl in de begindagen van UT2004 werd beloofd dat de volgende versie volledig - inclusief editor - op Linux zou werken.

Aan de Unreal Engine zal het niet liggen uiteraard, die is zo portable als een iPod nano. Maar wegens tijdsdruk zou UT3 best eens Windows-only kunnen worden, zeker omdat ze geen nieuwe beloften hebben gemaakt (en de oude waarschijnlijk al vergeten zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 13:07
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 16:35:
Ik hoor nog steeds maar niets over Linux-ondersteuning, terwijl in de begindagen van UT2004 werd beloofd dat de volgende versie volledig - inclusief editor - op Linux zou werken.

Aan de Unreal Engine zal het niet liggen uiteraard, die is zo portable als een iPod nano. Maar wegens tijdsdruk zou UT3 best eens Windows-only kunnen worden, zeker omdat ze geen nieuwe beloften hebben gemaakt (en de oude waarschijnlijk al vergeten zijn).
Bij UT2003/2004 werd er toch ook gewoon meteen een Linux-installer meegeleverd?

Ik denk dat dat bij UT3 niet anders zal zijn hoor, Epic is wel zo'n bedrijf dat ze het doen omdat ze het kunnen. Zou wel zuur zijn als ze het niet doen deze keer, maar ik denk niet dat dat het geval is.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijgertje84 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 08:59:
hmm vind het allemaal maar schraal topicje hoor.
TS is alles behalve compleet. Maar dat ben ik :P, wilde zelf eigenlijk een topic starten mocht deze nog niet bestaan, maar deze bestaat dus al jammer... had er leuke ideeen over aangezien ik subscribed ben tot de UT3 mailinglist van EPIC/Midway. BTW youtube bronnen omg...laten we maar niet over kwaliteit filmpjes hebben |:( (HDTV!!)

Anders zou ik dit topic enigzins ook zo in kunnen richten (TS) om mensen op de hoogte te houden van de bestaande communities en mogelijkheden etc...

UT3 wordt hopelijk de combo tussen de UT99 en UT2k4 communities waardoor er hopelijk een grotere community zal onstaan. Als dat waar blijkt te worden dan gaan wij met zn alleen een hele leuke toekomst tegemoet ;)
Wat zeur jij over incompleetheid !: wat wou jij der meer bij hebben dan als je et zelf beter kan ga dan ergens anders flammen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 07:44
Breepee schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 17:02:
[...]

Bij UT2003/2004 werd er toch ook gewoon meteen een Linux-installer meegeleverd?

Ik denk dat dat bij UT3 niet anders zal zijn hoor, Epic is wel zo'n bedrijf dat ze het doen omdat ze het kunnen. Zou wel zuur zijn als ze het niet doen deze keer, maar ik denk niet dat dat het geval is.
Neuj, iig voor de mac versie moest je hem speciaal aanschaffen. Key van een normale versie werkt wel gewoon erop, tis puur de install en de CD die je koopt. :) Zo was het iirc.

De server draaide wel op Linux en Mac for that matter.

[ Voor 4% gewijzigd door Timo op 29-04-2007 07:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mitt3nz schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 22:34:
[...]

Idem hier. Unreal en UT99 heb ik echt jarenlang fanatiek online gespeeld, maar op UT2003 en UT2004 was ik binnen een paar maanden al uitgekeken. Vooral die nieuwe jumps e.d. stonden mij niet aan, net als de matige maps en het hele adrenaline systeem. Maar goed, de naamsverandering van UT2007 naar UT3 belooft al wat ;) Weg met die sports theme aub.
Precies, precies wat je bedoelt. Ik had dat namelijk ook en onze clan nog erger. UT99 rocks en UT2004 bracht daar teveel verandering in. Echter kun je dat oplossen en dat hebben we ook gedaan. Met de hulp van 3 afgestelde mutators hebben we de gameplay helemaal veranderd.

Aan de matige maps kun je ook wat doen en dat is het vrijelijk kunnen installeren van zoveel custom maps als jij je maar wenst. De game die in onze clan in roulatie is doet 9 gigabyte op de schijf in plaats van de oorspronkleijke 5,44 Gigabyte.

PS: UT2004 is zeer goed te comprimeren op NTFS. UT2004 blijft hier even snel werken, maar bespaard 4 gig. Alle extra maps doen 0 byte als je het zo bekijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 13:07
fooker schreef op zondag 29 april 2007 @ 07:34:
[...]

Neuj, iig voor de mac versie moest je hem speciaal aanschaffen.
Linux heeft bij alle vorige versies op de CD gestaan of gratis te downloaden geweest.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2007 @ 12:54:
[...]
Precies, precies wat je bedoelt. Ik had dat namelijk ook en onze clan nog erger. UT99 rocks en UT2004 bracht daar teveel verandering in. Echter kun je dat oplossen en dat hebben we ook gedaan. Met de hulp van 3 afgestelde mutators hebben we de gameplay helemaal veranderd.
Wat voor mutators waren dat dan? Imho heeft UT2k3/4 nooit hetzelfde gevoel gegeven als UT99. Ikzelf betwijfel dus ook of UT3 dit wel kan. Maar de tijd zal het leren, ik zal het uiteraard proberen, maar ik denk dat UT3 gewoon nooit echt UT99 kan evenaren.

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Laatst online: 16-09 07:47
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2007 @ 12:54:
[...]

PS: UT2004 is zeer goed te comprimeren op NTFS. UT2004 blijft hier even snel werken, maar bespaard 4 gig. Alle extra maps doen 0 byte als je het zo bekijkt.
Dat is mij inderdaad ook vaker opgevallen. Die umod bestanden comprimeren als een gek >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:19
CyPh schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 11:39:
[...]

Wat voor mutators waren dat dan? Imho heeft UT2k3/4 nooit hetzelfde gevoel gegeven als UT99. Ikzelf betwijfel dus ook of UT3 dit wel kan. Maar de tijd zal het leren, ik zal het uiteraard proberen, maar ik denk dat UT3 gewoon nooit echt UT99 kan evenaren.
Ik denk niet dat er ooit een nieuw spel het oude (UT99) gaat kunnen evenaren. Dat is meestal zo. De mutator is overigens de Classic UT mutator of iets in die aard. Die heeft allerhande settings om het meer UT99-achtig te maken. Ik vind hem niet direct terug.

http://unrealtournament20...nament_2004/Mutators;4013

Hier staan een pak mutators op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:21
Sorry jongens maar hadden jullie dan liever iets gewild in de stijl van Quake 3 vs Quake 4? waar alles hetzelfde is behalve de graphics die iets zijn opgepoetst? Lijkt mij persoonlijk niets aan. Ik vind het juist leuk dat ze nieuwe dingen hebben toegevoegd. Zie het meer als een toevoeging dan als een vervolg. Wil je UT'99 spelen dan start je UT'99 op, wil je UT2004 spelen start je UT2004 op en wil je straks UT3 spelen dan start je dat op.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Enige wat ik hoop is dat het ouderwetse instagevoel terug komt. De nieuwe instamaps/potjes waren mij veel te chaotisch. Geen tactiek niks, gewoon domweg knallen.. knallen.. knallen... Had je wel zoiets als headhunter als je ze vaak in het hoofd schoot, maar voegt voor mij niet echt iets toe... Ben bij alle UTs na een maandje of 1-2 weer terug naar UT99 gegaan. Heb dat nu eigenlijk na 7 jaar ook wel weer gezien. Scene is stuk kleiner geworden en steeds dezelfde mensen(die het verzieken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 19:01
Ramon de Jesus schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 12:39:
Sorry jongens maar hadden jullie dan liever iets gewild in de stijl van Quake 3 vs Quake 4? waar alles hetzelfde is behalve de graphics die iets zijn opgepoetst? Lijkt mij persoonlijk niets aan. Ik vind het juist leuk dat ze nieuwe dingen hebben toegevoegd. Zie het meer als een toevoeging dan als een vervolg. Wil je UT'99 spelen dan start je UT'99 op, wil je UT2004 spelen start je UT2004 op en wil je straks UT3 spelen dan start je dat op.
mee eens.
maar natuurlijk hoop ik ook dat ze iets van de gameplay van ut2k4 wel erin laten. zou wel shitty zijn als je straks gewoon helemaal opnieuw meot gaan wennen aan alles.

ik vind die jumps en dodges juist erg goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
dangerpaki schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 00:42:
[...]

mee eens.
maar natuurlijk hoop ik ook dat ze iets van de gameplay van ut2k4 wel erin laten. zou wel shitty zijn als je straks gewoon helemaal opnieuw meot gaan wennen aan alles.

ik vind die jumps en dodges juist erg goed
voor zover ik weet blijven die er ook in toch? die dodges (double en wall) etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Tijgertje84 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 09:27:
[...]

sorry was het vergeten te benoemen maar natuurlijk bedoel ik de ut99 peeps ook ;) (al heb ik dat helaas nooit gedaan online en heb daar 0% kennis van, van de community aldaar ;()
Hoop dat we over een tijdje allemaal weer bijeengebracht worden onder 1 titel :)
Tocj zie ik steeds meer UT99 clans opdoemen in de ut2k4 scene als k1ck,M5 etc en vele clans waar ze 2 squads hebben 1 voor ut99 en 1 voor ut2k4 als FEB etc.
Nu maar hopen dat juist al die squads weer 1 worden en dan wellicht zullen er meer clans uit de grond komen, wat betekend meer fun en langer plezier !!! :D
Febber meld zich :w . Misschien dat we met het team in UT3 weer wat actiever worden, het is nu rustig en ik ben zelf ook al een tijdje inactief :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg mij af of ut2k4 nog een beetje gespeeld wordt? Ik verveel me momenteel nogal en heb geen zin in counter-strike: source. Zit er nog een verschil tussen ut2k4 en ut2k4 editor's choice edition op die 10 euro na?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-06 23:03

Tiny

Wat eten we?

Weet er iemand iets meer te vertellen over de Unreal Warfare modus?
Kun je dit vergelijken met bijvoorbeeld de assault modus in FarCry? Dit was erg gaaf namelijk team tegen team.
DM en TDM gaat vaak bij mij altijd zo snel vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

Okay, ff gegoogled:
Naast de bekende spelmodi, waarbij voertuigen nu ook voor DM en TDM steeds belangrijker worden, is mijn oog met name gevallen op Unreal Warfare. Dit onderdeel kruipt bijna richting Massive Multiplayer aangezien de maps voor dit speltype ongeveer drie keer zo groot zijn als de grootste maps uit het Onslaught speltype. Spelers kiezen hier een van de acht speelbare teams en voeren in hun strijd tegen andere teams Assault-achtige sub-doelen uit. Ook resource management speelt een rol, waarbij het vergaren van zoveel mogelijk controlepoints dan wel het vernietigen van de vijandelijke basis het uiteindelijke doel is.
Unreal Warfare is zo grootschalig dat teamwork vereist is. De maps zijn omvangrijk genoeg om in te verdwalen, dus specifieke taken en de inzet van voertuigen is van levensbelang.
Dit klinkt echt super, ik denk dat we deze modus gaan spelen met onze clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Het is wel tof, maar ik vraag me af in hoeverre de community groot genoeg gaat worden zodat zo'n gametype echt goed gespeeld gaat worden. Ik weet niet hoe het zat met Onslaught hoor, maar UT used to be about DM, TDM en CTF :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

Tja kip en het ei verhaal....

Dit soort modi zijn inderdaad alleen goed te spelen via teamwork, en dus vaak op clan niveau, al moet ik zeggen dat dit niet altijd opgaat.
Maar goed... ik weet bijna zeker dat wij niet de enige clan zullen zijn die hier een squadje voor opricht, dus cya on the battlefield!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 21:33:
Ik vroeg mij af of ut2k4 nog een beetje gespeeld wordt? Ik verveel me momenteel nogal en heb geen zin in counter-strike: source. Zit er nog een verschil tussen ut2k4 en ut2k4 editor's choice edition op die 10 euro na?
Ja best actief zijn zat servers om in te spelen.
Wel is de hele community gesplitst over alle gametypes heen.
Het meest actieve op public is TAM, iCTF, TDM, DM.
Op competetief niveau zijn deze 4 ook enorm gewilt.
Kijk eens op clanbase en je zal zien dat er redelijk wat cups georganiseert worden
2x Eurocup TAM en iCTF
6x Open Cups: TDM - iTDM - TAM - CTF - iCTF - 1v1
5x Hosted Cups: 3v3 AS - DDOM - iMiX(iBR, iTDM,iCTF,iDDOM) - ONS 3v3 - MOSO (nieuwe gametype)

Gemiddeld doen er aan elke cup ongeveer 60 clans mee. Dus imo nog redelijk actief aangezien het spel er al 4 jaar is :).

ESL is wat UT2k4 betreft zeer inactief. Voor competetief spelen moet je voor dit spel echt bij Clanbase zijn :)

Met het aankomende UT3 wordt verwacht dat de UT99 community ook UT3 gaat doen en ik denk dat hier de 2 communities samen komen en een grote community te vormen + alle nieuwelingen die overstappen van andere spellen.... :)

Hoop dat het erg gezellig wordt. En weet haast zeker dat UT3 dan ook weer minimaal 4 jaar mee gaat :) net zoals zijn voorgangers :)

[ Voor 4% gewijzigd door Tijgertje84 op 07-06-2007 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:20
Het enige wat ik leuk vind aan ut2004 is onslaught, de andere spel modi heb ik niks meer. Er zijn voor onslaught nog maar een stuk of 3 euro servers waar je met 32man opkan en die ook nog eens vaak vol zitten. Niet echt veel dus. En imho word onslaught pas echt leuk met 20 man of meer. Maarja, ik speel dan ook alleen voor de fun, niet op competitie niveau. Ik ben dagelijks tevinden op die 32man Torlan extreem server. Extra veel nukes, airstrikes en voertuigen. Bring on the carnage!

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Hey, het topic is ineens weer rood \o/

Nog steeds niet bekend wanneer het uitkomt zeker :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
pingkiller schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 13:39:
Het enige wat ik leuk vind aan ut2004 is onslaught, de andere spel modi heb ik niks meer. Er zijn voor onslaught nog maar een stuk of 3 euro servers waar je met 32man opkan en die ook nog eens vaak vol zitten. Niet echt veel dus. En imho word onslaught pas echt leuk met 20 man of meer. Maarja, ik speel dan ook alleen voor de fun, niet op competitie niveau. Ik ben dagelijks tevinden op die 32man Torlan extreem server. Extra veel nukes, airstrikes en voertuigen. Bring on the carnage!
Klopt ONS is een van de minst populaire gametype op dit moment..... helaas want vind het zelf ook leuk :)
Maar idd juist die grote servers zijn vet met veel man.
Als UT3 uit is alles weer populair, vooral die die nieuwe conquest denk ik. dus we zien wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 15:46
Mja, ik speel nu vooral iCTF(iMix) met mijn clan en voor de rest ONS. Er zijn inderdaad maar 2 servers die beetje druk bezet zijn en dus leuk zijn om te spelen op veel custom maps. Omnip)o(tent en TCP FUNserver hier ben ik wel vaak te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Verxx schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 14:14:
Mja, ik speel nu vooral iCTF(iMix) met mijn clan en voor de rest ONS. Er zijn inderdaad maar 2 servers die beetje druk bezet zijn en dus leuk zijn om te spelen op veel custom maps. Omnip)o(tent en TCP FUNserver hier ben ik wel vaak te vinden :)
Jou ken ik :) Hoi Ryuuk aKa Roy :D
(je kent mij wel ->SpæRøW (nee niet die pokemon! :9 )... die andere Roy ;))

[ Voor 11% gewijzigd door Tijgertje84 op 08-06-2007 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Tijgertje84 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 12:37:
[...]

Jou ken ik :) Hoi Ryuuk aKa Roy :D
(je kent mij wel ->SpæRøW (nee niet die pokemon! :9 )... die andere Roy ;))
:o He Roy :P

btw over die wall dodges en dodge jumps.
De developer was echter nog niet klaar. Als we Epic mogen geloven horen de flitsende Wall en Dodge Jumps uit UT 2004 definitief tot het verleden. Daarnaast hebben we nog niets over Adrenaline aanvallen en bonussen gehoord, dus de kans is groot dat die ook naar de prullenmand zijn verwezen. Unreal Tournament III lijkt daarom een behoorlijke afgeslankte versie van zijn voorgangers te worden.
Bron : http://www.gamed.nl/view/27799/1

2e pagina

Toch wel jammer dat ze dit weghalen, vond dit juist gewelding in ut 2004 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Ik ben blij dat ze het weghalen. Het bracht een groter element van toeval e.d. in de game dan me lief was: bij UT wist je iig nog dat iemand maar een beperkt aantal kanten op kon gaan binnen bepaalde tijd. Bij UT2k4 was het veel minder voorspelbaar wat ervoor zorgde dat ook slechtere spelers er beter voor kwamen te staan, hoewel een aantal wapens dan weer moeilijker te bedienen was (dan in UT1).

De hamvraag blijft iig nog steeds: When is it done? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Jammer, ik vond dodge jumps leuk (wall jumps heb ik nooit gebruikt), vooral bij iCTF. Adrenaline was ook best leuk, wanneer je de vlag had kon je er vlugger vandoor. Maar goed, misschien moet je jezelf ook maar leren verdedigen ipv wegrennen :) Ik zal die elementen niet missen maar vond ze wel een leuke toevoeging.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verxx schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 14:14:
hee, ik zit ook regelmatig op de TCP onslaught server (tegenwoordig wat minder, ben wat aan het prutsen op assault racemaps). Heerlijk intense gevechten daar (volcano heights O+)

Eerlijk gezegd kijk ik niet uit naar de nieuwe UT...om de eenvoudige reden dat het weer opnieuw overkill is wat geheugenverbruik en grafische power betreft en het weer een paar jaar duurt eer ik alles supersnel ga kunnen inladen. Zelfs de grote onslaught maps in 2004 kunnen nog steeds even duren om in te laden.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Mjah ik neem al genoegen met 1280x1024 op medium en ik verwacht dat mijn 6800 dat wel trekt.

Walljumps weg ... joehoe o/ ! Gekke mensen allemaal van muren wegsalto'en, brrr. En ik denk dat het ONS achtige spul meer zou aanslaan als je het zou combineren met (i)CTF :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
ONS en CTF, mja misschien wel leuk. Ik vind de nieuwe warfare (combinatie ONS en assault) wel cool klinken. Ipv nodes linken moet je eerst een aantal posten veroveren om daarna de kern van de tegenstander te kunnen opblazen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:51

robhof

Lembongan view

Warfare lijkt me ook erg leuk; hopelijk wordt die variant populairder dan Onslaught en komen er dan meer goede servers dan nu met Onslaught!

Ook ik zit meestal op de TCP-server! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Warfare klinkt zeker leuk :9~ . Helemaal nu het nog 3 keer zo groot schijnt te worden dan de grootste Onslaught maps + hoverboards >:)

Ik hoop alleen dat ze voor iCTF toch een modus(mutator) uitbrengen waar je die dodge jumps en wall dodges weer terug krijgt, dit maakte voor mij iCTF echt geweldig met de snelle gameplay die je ermee krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
die hoverboards lijken me echt vet!
beter als dat je geen voetuig hebt en dan maar ff een STUKJE (lees: POKKE END :P) moet lopen zoals soms in onslaught het geval was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Die hoverboards klinken idd leuk, maar ik hoop dat je ze enkel kan gebruiken bij warfare (of de CTF mappen moeten ook enorm groot zijn maar dat lijkt me niet).

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-08 16:19
Verxx schreef op maandag 11 juni 2007 @ 09:54:
Toch wel jammer dat ze dit weghalen, vond dit juist gewelding in ut 2004 :'(
Belachelijke jumps weg, adrenaline weg.. dit gaat de goede kant op!

[ Voor 3% gewijzigd door Mitt3nz op 11-06-2007 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Voor die hoverboards zullen natuurlijk ook wel weer superstoere maps komen. Net zoals nu die lamme jump maps er zijn, of in het begin van UT2k4 die vage space 'rij over een small stukje met allemaal hindernissen en pak de objective' mappen.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Bleet schreef op maandag 11 juni 2007 @ 17:36:
Voor die hoverboards zullen natuurlijk ook wel weer superstoere maps komen. Net zoals nu die lamme jump maps er zijn, of in het begin van UT2k4 die vage space 'rij over een small stukje met allemaal hindernissen en pak de objective' mappen.
Hellbender Assault _/-\o_ , in het begin van de map was altijd nog het leukts dat iedereen met scorpions of hellbenders vanuit de basis naar beneden springt en dan met z'n allen tegelijk over een smal stukje weg proberen te rijden :P + alternatieve toeters 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
klein schopje ;)

nieuwe trailer van UT3 :)

http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2469

Voertuigen zien er goed uit :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
yep, ziet er zeker wel goed uit :9. Ik verbaas me er echter wel over dat de game ook voor de 360 uit gaat komen, net zozeer als dat Gears of War naar de PC gaat komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
Ik kan niet w8ten tot gears of war voor de pc der is ;) lijkt me ook erg vette game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

lol echt te grappig... november 2007 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Floris-K schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 23:04:
lol echt te grappig... november 2007 :/
En daarna weer 'when it's done'? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Reken maar op 2008 dus ;) Maar goed, meestal is het game wel goed uitgewerkt, de meeste patches voor UT games brengen meer veranderen op aanvraag van de community mee dan echte bug fixes.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Interviewtje met Adam Hanson, Assistant Producer van Midway.

Je ziet wat beelden van de E3-trailer en van de footage die op de dvd zat van het blad OXM.

Je ziet o.a een gedeelte van de nieuwe Deck-remake. :)

http://img181.imageshack.us/my.php?image=deckut32bl9.jpg
http://img181.imageshack.us/my.php?image=deckut3on7.jpg

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
Van morgen mail gehad van gamestop.com dat de Xbox 360 Versie 1 Februari 2008 Geleverd gaat worden.!

@MelvinB
Mwa je ziet der wel wat bekends in terug in de screens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
Er is volgens mij nog niet een harde launchdate-bevestiging geweest van de 360-versie. Alleen dat ie op zijn vroegst ergens in 2008 zou moeten uitkomen.

Dus ik denk dat die webshop gewoon een gokje doet qua launchdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
en de pc versie zou toch ergens oktober/november moeten komen?? begin 2008 lijkt me wat ver weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
PC/PS3-versie komt in november idd. Dat is wel bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

MelvinB schreef op zondag 15 juli 2007 @ 11:06:
PC/PS3-versie komt in november idd. Dat is wel bevestigd.
Had op irc laatst gehoord dat alleen de PS3-versie in november zou uitkomen en dat zelfs de pc-versie later zou komen. Iemand met meer info hierover? :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
Sorcerer8472 schreef op zondag 15 juli 2007 @ 11:16:
[...]

Had op irc laatst gehoord dat alleen de PS3-versie in november zou uitkomen en dat zelfs de pc-versie later zou komen. Iemand met meer info hierover? :{
Klopt kijk maar naar de topic start waarschijnlijk is het maar een paar dagen of 1 maandje maar als je de laatste review filmpje kijkt dan wordt het ook vermeld. Dat komt omdat de ps3 nu et beste systeem is om uit te brengen zeggen ze! Al ben ik het niet zelf niet mee eens UT is een PC game !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Wie gaat er dan ook een First Person Shooter op een console spelen, echt, dat heb ik nooit begrepen.

Dat is hetzelfde als een Fighting game op je PC spelen, dat wil toch ook voor geen meter (remember Mortal Kombat 4 ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Zer0cool12342 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 16:51:
[...]

Klopt kijk maar naar de topic start waarschijnlijk is het maar een paar dagen of 1 maandje maar als je de laatste review filmpje kijkt dan wordt het ook vermeld. Dat komt omdat de ps3 nu et beste systeem is om uit te brengen zeggen ze! Al ben ik het niet zelf niet mee eens UT is een PC game !
Dat komt omdat ze er flink geld voor vangen, zeg ik! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
Meer shaky-cam footage van Comic-Con:
http://beyondunreal.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 19:30
Nice, spel ziet er zo gruwelijk uit kan echt niet wachten man hahaaaaa :)

Ga dan wel even 1 gig extra geheugen halen, speel nu op een p4 3ghz, 1gb pc3200 en 9800xt 256mb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Macros4 schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 22:39:
[...]

Nice, spel ziet er zo gruwelijk uit kan echt niet wachten man hahaaaaa :)

Ga dan wel even 1 gig extra geheugen halen, speel nu op een p4 3ghz, 1gb pc3200 en 9800xt 256mb...
koop meteen een dualcore en een nieuwe videokaart erbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Ramon schreef op zondag 29 juli 2007 @ 00:27:
[...]

koop meteen een dualcore en een nieuwe videokaart erbij :P
Waarom zou ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Misschien omdat er een grote kans is dat je videokaart UT3 niet trekt? En P4 3Ghz is ook niet meer zo snel vergeleken met een Core 2 Duo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
Omdat je 9800XT niet PS3.0 ondersteund en dat is een vereiste als je een UnrealEngine3-based game wilt spelen, waaronder dus UT3 zelf.

Er is een 5e video opgedoken van het event:
http://download.beyondunr...t3/comiccon_ut3_05_hq.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Laatst online: 16-09 07:47
MelvinB schreef op zondag 29 juli 2007 @ 12:15:
[...]

Omdat je 9800XT niet PS3.0 ondersteund en dat is een vereiste als je een UnrealEngine3-based game wilt spelen, waaronder dus UT3 zelf.

Is dat zo? Minimaal PS3.0? Dat lijkt me vrij sterk aangezien dan een heleboel kaarten van gamers niet meer te gebruiken zijn zoals de Ati X800 XT en dergelijke :? Maar je zal wel gelijk hebben hoor maar zelfs Crysis zou nog op een ati X800 Xt draaien dat betekent dat zij wel PS2.0 ondersteunen en dat is zelfs een nieuwere en meer geadvenceerde engine?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
Tsjah, toch is het zo.

Roboblitz draaide ook niet op mijn oude 9700Pro.

Splintercell: Double Agent (UE3) is ook Pixel Shader 3.0 only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MelvinB schreef op zondag 29 juli 2007 @ 12:15:
[...]

Heb je hier een bron van? Het lijkt mij namelijk ook vrij sterk als er een hele berg systemen uitgesloten wordt, terwijl de vorige Unreal Engines op een heel breed scala aan systemen werkte.

[edit]
Hier een bron van het tegendeel :P
[...]
Those machines are way overkill for the highest detail level - the only reason it wasn't turned on was because the option isn't exposed in the menus. We do all of our play testing on 2.5 year old systems with 7800s in them - that's our target medium detail (what you were seeing today) platform. Quad core doesn't help much for performance, but having a dual core machine is a big benefit. [...]

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2007 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 14:34:
[...]

Heb je hier een bron van? Het lijkt mij namelijk ook vrij sterk als er een hele berg systemen uitgesloten wordt, terwijl de vorige Unreal Engines op een heel breed scala aan systemen werkte.

[edit]
Hier een bron van het tegendeel :P

[...]
Een 7800 ondersteund PS3.0 hoor:
Pixel Shaders
Support for DirectX 9.0 Pixel Shader 3.0
http://www.nvidia.com/object/7_series_techspecs.html

Roboblitz-demo doet het trouwens wel op een 9800Pro lees ik. Foutje dus van mijn kant.

[ Voor 12% gewijzigd door MelvinB op 29-07-2007 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Wat ik nou niet begrijp (of ik heb er overheen gelezen) is of oudere kaarten het nou wel of niet kunnen draaien. Ik heb een 9800-non pro, kan ik dan het hele spel niet spelen, of mis ik alleen eye candy opties?

...of stel ik nu een wel hele domme vraag? :X

[ Voor 10% gewijzigd door Vrijdag op 29-07-2007 15:12 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MelvinB schreef op zondag 29 juli 2007 @ 15:04:
[...]

Een 7800 ondersteund PS3.0 hoor:

[...]

http://www.nvidia.com/object/7_series_techspecs.html

Roboblitz-demo doet het trouwens wel op een 9800Pro lees ik. Foutje dus van mijn kant.
Oh, was Nvidia er al zo vroeg bij. In dat geval zou ik toch nog wel een bron willen zien dat het spel alleen maar met PS3.0 functioneeert :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
TroonStaal schreef op zondag 29 juli 2007 @ 15:10:
Wat ik nou niet begrijp (of ik heb er overheen gelezen) is of oudere kaarten het nou wel of niet kunnen draaien. Ik heb een 9800-non pro, kan ik dan het hele spel niet spelen, of mis ik alleen eye candy opties?
mischien draait het maar wil niet weten hoe. Zit je weer tegen ut2004 graphics of lelijker aan te kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Ik denk niet dat ze een spel geen releasen wat alleen op de nieuwste hardware draait. De meeste mensen gebruiken namelijk nog wat oudere pc`s. Ik weet dat de technologie snel gaat, en dat er via allerlij slimme marketing trucs geprobeerd wordt om mensen te laten consumeren. Het zal echter niet zo zwart wit zijn dat ik ut3 niet op mijn p4 en 9800xt kan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 15:12:
[...]

Oh, was Nvidia er al zo vroeg bij.
Sinds de GeForce 6 al. Ze hadden er toen erg veel reclame met gemaakt omdat ATI nog op PS 2.0 zat. Aangezien UT3 zo'n nVidia game is vraag ik me af of de engine wel tot PS2.0 zal kunnen terug schalen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Epic heeft altijd z'n best gedaan om hun spellen goed te laten draaien op een breed scala aan hardware, maar verwachten dat het goed draait op een 9800xt (bijna 4 jaar oud ?) en een P4 3ghz en 2 gb geheugen gaat wat ver :)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Dit artikel bevestigt in elk geval net zo weinig als het meeste van wat ik hier lees.

http://forums.beyondunreal.com/showthread.php?t=176029

Ach ja, ik schaf spel het toch wel aan als het uit is.. Kwijl kwijl hahahaa.... :)

[ Voor 15% gewijzigd door Jovas op 29-07-2007 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Hmm, nou ik zie het tegen die tijd wel. Moet toch nog gaan upgraden maar dat doe ik wsl. pas helemaal aan het eind van het jaar. Als het spel nou eerder uitkomt (yeah right :P) dan zie ik wel of, danwel hoe het gaat draaien. In shooters staan graphics bij mij meestal toch op laag/uit, vooral als ik online ga.

Maar misschien hebben ze wel de optie dat je kan kiezen hoe het gerenderd (?) wordt, DX 8, 9 of 10 met bijbehorende PS? Lijkt me wel een praktische optie en sluit je meteen minder mensen uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-08 10:58
Tim Sweeney: Optimization is still ongoing, so these numbers change on a daily basis. In general, our Unreal Engine 3 games run quite well on DirectX 9 class hardware that NVidia and ATI released in 2006 and later, and amazingly well on the high-end cards including DirectX 10 cards. We also support Shader Model 2.0 hardware with minimal visual difference.

Werkt dus wel op een 9800! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
Is toch apart eigenlijk; Splintercell: DA werkt alleen maar op kaarten die PS3.0 ondersteunen terwijl het ook gewoon de UE3 is. Zelfde geldt voor Rainbow Six: Vegas.

Blijkbaar geldt dit niet voor UT3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Ted56 schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 16:00:
Tim Sweeney: Optimization is still ongoing, so these numbers change on a daily basis. In general, our Unreal Engine 3 games run quite well on DirectX 9 class hardware that NVidia and ATI released in 2006 and later, and amazingly well on the high-end cards including DirectX 10 cards. We also support Shader Model 2.0 hardware with minimal visual difference.

Dan moet je nog maar afvragen of het ook lekker draait, kan me namelijk niet echt voorstellen dat je met die 9800 op iets anders als 1024*768 en alles op low lekker kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ted56 schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 16:00:

Jeej! Dan kan ik met gerust hart een X850XT kopen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Ja, jaa ,jaaaa jaaaaaaaaaaaaaaaa...... We zullen het zien jongens, de tijd zal het leren.........................
Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.