[Multiplatform] Unreal Tournament 3 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 10.114 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-08 10:58
Ramon schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 16:15:
[...]

Dan moet je nog maar afvragen of het ook lekker draait, kan me namelijk niet echt voorstellen dat je met die 9800 op iets anders als 1024*768 en alles op low lekker kan spelen.
Ja daarom, ach over een paar maandjes weten we het, ;) enne ik vraag me af hoe het bij mij gaat lopen: P4, 3.3Ghz, X1950PRO, 1024MB Geheugen en speel op 1024x768.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:16
Als ze ut3 net zo schaalbaar is als ut2004 dan komt het wel goed denk ik. Ik heb ut2004 nog op een geforce 3 gespeeld geloof ik.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 19:30
Ik denk dat je gewoon minder mooi beeld krijgt, het spel is voor DirectX10 gemaakt en Pixel Shader 3. Een ander ding is nog dat ik nu XP draai, ik vraag me af hoe Vista zal draaien op mijn pc, en of UT3 beter op XP of Vista zal draaien. Feit is wel dat mijn kaart geen PS3 ondersteund, en ook geen DirectX10. Zal dus wel minder goed beeld en lagere framerate hebben.

Maargoed, zoals ik al zei zal de tijd het leren.. Ga voorzichtig aan wel voor een nieuwe pc sparen, kost tpch bijna niks meer de laatste tijd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat de OpenGL-renderer een beetje goed is in vergelijking met de Direct3D-renderer. Het verontrust me wel een beetje dat er niks over OpenGL wordt gezegd, maar alleen over DX9 en 10. Het verbaast me ook wel, aangezien UT3 ook op de PS3, Mac en Linux uitkomt, welke allemaal een OpenGL-renderer nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 07:47
Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 21:56:
Ik hoop dat de OpenGL-renderer een beetje goed is in vergelijking met de Direct3D-renderer. Het verontrust me wel een beetje dat er niks over OpenGL wordt gezegd, maar alleen over DX9 en 10. Het verbaast me ook wel, aangezien UT3 ook op de PS3, Mac en Linux uitkomt, welke allemaal een OpenGL-renderer nodig hebben.
Maar Vista heeft alleen nog maar hele slechte support voor opengl en de Xbox360 gebruikt ook een afgeslankte versie van DirectX en de unreal engine 3 heeft zich al bewezen op de xbox360 via gears of War. Dus ik ga er vanuit dat voor windows hoe dan ook DirectX gebruikt zal worden.

Hoe dat inderdaad zit voor de PS3 en linux is een goede vraag.

[ Voor 5% gewijzigd door Kaasje123 op 01-08-2007 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
Nu ik UT2k4 weer speel kan ik dus ECHT NIET wachten op UT3.. :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Ted56 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 15:54:
Nu ik UT2k4 weer speel kan ik dus ECHT NIET wachten op UT3.. :@
lol idd. wat zijn jullie nicks en wat spelen jullie in 2k4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Macros4 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 23:05:
[...]

lol idd. wat zijn jullie nicks en wat spelen jullie in 2k4?
Ik was blij dat assault er weer inzat. Dat vond ik in UT99 altijd de vetste mode maar in 2004 vond ik deze mode verkloot. Meestal speel ik gewoon deathmatch of capture the flag met instagib. Nooit online overigens alleen lan met vrienden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Kaasje123 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 23:28:
[...]

Ik was blij dat assault er weer inzat. Dat vond ik in UT99 altijd de vetste mode maar in 2004 vond ik deze mode verkloot. Meestal speel ik gewoon deathmatch of capture the flag met instagib. Nooit online overigens alleen lan met vrienden
kk ik speel meestal ons of dm online, Deye is de nick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

pingkiller schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 20:12:
Als ze ut3 net zo schaalbaar is als ut2004 dan komt het wel goed denk ik. Ik heb ut2004 nog op een geforce 3 gespeeld geloof ik.
Het draaide hier prima (UT2K4) op een Geforce2 Titanium 64MB DDR met 512MB en een 1800+ ... die engine was en is enorm goed. Schaalbaar naar alle hoeken.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
speel meestal Instagib CTF, nick: tONy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Het enige waar ik overigens wel bang voor ben is het kiezen van de resolutie op mijn pc. Om 1 of andere wazige rede kan ik met de nieuwe Unreal engine gebasseerde games alleen maar resoluties als 1024x768 kiezen of 1280x1024 (Rainbox 6 vegas bijvoorbeeld). Echter Ik gebruik altijd 1152x864 wat net een resolutie daartussen in is want 1024x786 is te laag voor 17 inch en 1280x1024 is te hoog.

De laatste Unrealgame engine die dat wel kon laten kiezen was de UT2004 engine. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:27

BioHazard

*\o/*

Als ik je specs eens bekijk is een TFT met leuke hoge resolutie of een grotere CRT voor mijn part, geen overbodige luxe. Daar kan je met jou specs volop gebruik van maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:36
Kaasje123 schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 13:10:
Het enige waar ik overigens wel bang voor ben is het kiezen van de resolutie op mijn pc. Om 1 of andere wazige rede kan ik met de nieuwe Unreal engine gebasseerde games alleen maar resoluties als 1024x768 kiezen of 1280x1024 (Rainbox 6 vegas bijvoorbeeld). Echter Ik gebruik altijd 1152x864 wat net een resolutie daartussen in is want 1024x786 is te laag voor 17 inch en 1280x1024 is te hoog.

De laatste Unrealgame engine die dat wel kon laten kiezen was de UT2004 engine. :/
Je kan dat toch gewoon in de .ini bestanden zetten? Heb ik deze week nog zitten doen bij splinter cell double agent.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Kaasje123 schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 13:10:

Ik kan je een 19`` TFT met 2ms responsetijd erg aanbevelen.. 1280x1024 is perfect voor die maat, niet te groot niet te klein. 17`` vind ik net te klein, en 22`` net te groot, want anders ga je 1600x1200 draaien en krijg je het bioscoop effect dat je je nek continu aan het verdraaien vent tijdens gamen.

230 euro heb je zo`n Yiiama schermpje, prima spul!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Ramon schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 13:43:
[...]

Je kan dat toch gewoon in de .ini bestanden zetten? Heb ik deze week nog zitten doen bij splinter cell double agent.
Nooit gerealiseerd. Bedankt voor de tip :)

*edit: Ook een idee welke ini file dat zijn moet. Ik vind er heel veel maar zie zo gauw niet welke ik hebben moet.
Macros4 schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 14:04:
[...]

Ik kan je een 19`` TFT met 2ms responsetijd erg aanbevelen.. 1280x1024 is perfect voor die maat, niet te groot niet te klein. 17`` vind ik net te klein, en 22`` net te groot, want anders ga je 1600x1200 draaien en krijg je het bioscoop effect dat je je nek continu aan het verdraaien vent tijdens gamen.

230 euro heb je zo`n Yiiama schermpje, prima spul!
Ja ok maar ik heb niet zo heel lang geleden al veel geld uitgegeven en vakantie komt er ook nog aan voor mij dus dat zal helaas moeten wachten tot ergens volgend jaar ben ik bang (tenzij mij huidge 17 inch crt naar de maan gaat :+ )

[ Voor 5% gewijzigd door Kaasje123 op 04-08-2007 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Ik hoop trouwens dat ze weer een vette sountrack hebben desnoods remixes van al bestaande muziek van de vorige games. Unreal games hebben tot nu toe namelijk altijd erg goede muziek gehad vind ik persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-09 19:13
Iemand enig indicatie wanneer we een demo kunnen verwachten? Werd de UT04 demo ook 'n paar maanden voor UT04 openbaar gemaakt? Ik hoop eigenlijk toch wel op 'n demo binnenkort.. sowieso om te kijken hoe m'n systeem hem trekt hoewel ik daar wel redelijke verwachtingen voor heb (X2 4200, 1GB, 7600GT) maar ik ben ook benieuwd hoe de game zelf speelt natuurlijk. Wel jammer dat de vakantie dan waarschijnlijk al voorbij is. :(

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Ik denk niet dat ze een demo uit gaan brengen aangezien de meeste mensen die ut2003/2004 speelden de demo speelden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Macros4 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 20:50:
Ik denk niet dat ze een demo uit gaan brengen aangezien de meeste mensen die ut2003/2004 speelden de demo speelden..
Vreemde situatie :? want dat betekent dus dat je teveel weg geeft in je demo. Als ze nou eens gewoon een capture the flag en een deathmatach level geven waarbij je eventueel het deathmatch level in je eentje of teamverband kan doen en de multiplkayer eruit houden en het bevalt je dan lijkt me niet dat je het bij de demo houdt en mensen genoeg intereseert en lokt om het spel te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-09 19:13
Macros4 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 20:50:
Dat viel uiteindelijk nog wel mee imo. In 't begin misschien wel (dat stukje van de UT-geschiedenis heb ik gemist ;-)) maar de Torlan/Primeval-only servers (even alleen Onslaught nemende) zakten qua hoeveelheden wel snel weg vanaf ~2005. En ja, Onslaught was dé publiekstrekker van UT04 (imo) en in de demo kon je ook nog 'ns doodleuk in Torlan en Primeval spelen wat naar mijn mening voor lange tijd de betere/beste ONS-maps waren. Dus weinig reden om 'full version' te gaan (ik heb zelf ook lange tijd de demo gespeeld.. puur omdat Torlan+Primeval de shit waren toen), wat overigens veranderde toen de hele lading aan custommaps gemaakt werd. Kortom.. die demo was gewoon goed, en daar is niks mis mee maar bijv. de andere ONS-maps vielen in het niet bij de demo-maps.

Maargoed, 't gaat niet over de UT04 demo. Ik zie geen enkele reden om 'n Ut3 demo niet uit te brengen. Ook als je kijkt naar de consoles enzo, dit najaar komt d'r weer 'n sloot goede games uit, bijv. Halo 3 op de X360. Als uitgever is 't dan wel zo tactisch om een demo uit te brengen van je game, om wat consumenten lekker te maken. Het feit dat mensen dan te lang de demo zouden spelen zal de uitgever weinig uitmaken want overall gezien zal 't wel meer klanten opleveren. En ja, als 't te gek wordt kan de demo-support zo stopgezet worden. Eerlijk gezegd denk ik trouwens dat 't allemaal wel rustig zal verlopen mocht er een eventuele demo uitkomen. Volgens mij viel 't bij UT04 ook wel mee (na de release zelf en de maanden daarop uiteraard) en ik zie geen reden waarom iedereen de UT3 demo zou blijven spelen als de full game zoveel meer kan bieden.

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:12

ByteDelight

Retro computing is alive!

bartje321 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 12:17:
ik hoop dat er ook monsters inzitten (invasion) :) dat was altijd lache
wordt in ieder geval weer een nieuwe pc kopen (werdt ook tijd ook :) )
edit: kwam er eergister achter dat mn ut2004 cd's weg zijn :'( trauma
Ach joh, BOL verkoopt m nog voor 25 euries.

Enne, ik ben momenteel verzot op Invasion (via Fire of the Flames server), dus HOOP HEEL ERG dat die er ook in UT3 in zit!

Mijn nick in UT2004: BeNitro :)

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Dit postte imeand op de officiele forums over de perfomrance en wat voor specs je nodig hebt:
I found this while i was on the www.planetunreal.com website, gave some sort of insight as to what rig you might need to run UT3.

"Your Crappy 2½ Year Old Computer Will Run UT3 - RaptoR -
7/31/07 7:18 PST - General UT3 News
Unreal Tournament 3 lead designer Steve Polge dropped by the BU forums to talk about the recent glut of UT3 footage to come out of Comic-Con. Steve comments that the top-of-the-range Alienware systems used at Comic-Con would easily run UT3 at max details, and that UT3 playtesting was being done on 2.5 year old rigs with mid-range GeForce 7800 graphics cards.
A few comments: we're still working on player and pickup visibility - we're confident we've got a system that will address those issues well. We haven't fully implemented this system because we need to make sure all character skins and level lighting is finalized before we tweak it. We also have a very nice material based system for making it easy to pick out team colors on players and vehicles at any distance, where the red or blue is boosted based on distance. That way you get natural looking characters and vehicles up close, whose team is clearly distinguishable even at the furthest viewable distance.

Those machines are way overkill for the highest detail level - the only reason it wasn't turned on was because the option isn't exposed in the menus. We do all of our play testing on 2.5 year old systems with 7800s in them - that's our target medium detail (what you were seeing today) platform. Quad core doesn't help much for performance, but having a dual core machine is a big benefit.

Stinger primary fire is still a hitscan minigun, although that build has some issues with the tracers feeling a touch laggy. Stinger alt-fire is not hitscan, however."

hope it helps somewhat
Ziet er dus naar uit dat mijn computer het prima moet draaien :*)

Wel apart dat dualcore meer helpt in verhouding dan dat quadcore doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Waarschijnlijk vonden ze het niet interessant genoeg om voor quad core te optimaliseren. Maar zo te zien wordt de U3 engine mooi schaalbaar, net zoals de vorige engines dat waren :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

En de nieuwe bak is er - E6750 / 2GB 800 / 8800GTS :) .

Hopen dat we nu met FEB weer wat actief in UT3 kunnen worden, het is natuurlijk wel weer een impuls / stimulans :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 15:46
UT3 Demo in oktober

Kan niet wachten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Ben benieuwd.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

>:)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:11

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Jammer dat de demo zo laat uitkomt :(. Je zou wel verwachten dat de demo veel eerder uit zo komen dan de retail game. Want als de ps3/pc versie al in november uitkomt ...

Maar ik kan ook niet wachten op deze game, ziet er geweldig uit en ik verveel me!!! Breng het uit :P >_<

[ Voor 14% gewijzigd door XTREEMRaGE op 21-08-2007 15:56 ]

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Kaasje123 schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 11:49:
Dit postte imeand op de officiele forums over de perfomrance en wat voor specs je nodig hebt:

[...]

Ziet er dus naar uit dat mijn computer het prima moet draaien :*)

Wel apart dat dualcore meer helpt in verhouding dan dat quadcore doet.
Sorry dat ik het zeg, maar tegenwoordig is de grafische kaart de limiterende factor (tenzij je een botmatchjunk bent, zie UT2004)... En laat ik het zo zeggen:

7800GT: The GeForce 7800 GT is the second GPU in the series, launched on August 11, 2005 with immediate retail availability. (een quote van Wikipedia). Dat ruikt niet naar 2.5 jaar oud hoor! Misschien heb je nu mensen die roepen, ja, het is maar 2 jaar, maar in H2 2005 is er een hoop gebeurd op videokaartgebied. Ik noem een 7800GT dus geen mainstream-kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Laatst online: 16-09 15:52

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Lol met FEB?

Is dildo nog steeds opperhoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b19a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Kaasje123 schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 23:55:
Ik hoop trouwens dat ze weer een vette sountrack hebben desnoods remixes van al bestaande muziek van de vorige games. Unreal games hebben tot nu toe namelijk altijd erg goede muziek gehad vind ik persoonlijk.
Je kunt de muziek van Kevin Riepl (componist van de muziek) downloaden op z'n website: http://kevinriepl.com/ut4.htm en http://kevinriepl.com/ut3.htm, respectievelijk UT2k4 en UT2k3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Floris-K schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:42:
Lol met FEB?

Is dildo nog steeds opperhoofd?
Uhm ja met FEB ja en Bilbo is nog steeds gewoon team captain en dat zie ik niet veranderen.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Cool dat ie nog steeds actief is. Zie jullie wel verschijnen @ UT3
Speel zelf namelijk vrijwel geen UT meer omdat ik vind dat het een beetje verneukt is allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Floris-K schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 09:11:
Cool dat ie nog steeds actief is. Zie jullie wel verschijnen @ UT3
Speel zelf namelijk vrijwel geen UT meer omdat ik vind dat het een beetje verneukt is allemaal.
Wat is er vern00kt aan dan? Persoonlijk vind ik de opvolgers van de originele UT echt geen achteruitgang, dus leg eens uit als je wilt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Heb het meer over de mensen op de servers bij UT99
Tevens loopt de keuze uit servers sterk achteruit de laatste tijd.

Speel zelf ook veel Instagib en in de opvolgers was dat ook niet echt geweldig.
Laatst UT2k4 gedownload en allemaal Insta server met super kleine maps(a la AndAction) en dan 12v12. Een grote chaos dus en ik heb liever iets waar ook wat tactiek bij komt kijken ipv domweg knallen.

Verwijderd

Floris-K schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 14:25:
Heb het meer over de mensen op de servers bij UT99
Tevens loopt de keuze uit servers sterk achteruit de laatste tijd.

Speel zelf ook veel Instagib en in de opvolgers was dat ook niet echt geweldig.
Laatst UT2k4 gedownload en allemaal Insta server met super kleine maps(a la AndAction) en dan 12v12. Een grote chaos dus en ik heb liever iets waar ook wat tactiek bij komt kijken ipv domweg knallen.
Instagib is ook gewoon domweg knallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
  • Laatst online: 24-08 19:51
Ondertussen ben ik zelf ook benieuwd na deze game, en of hij uiteindelijk wel gaat draaien op mijn systeem... (X2 5000+ 2 gig ram 7900GS OC) Is er al een DEMO DATUM bekend? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:11

Rio

Ik heb al een boek

b00ster schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:13:
Ondertussen ben ik zelf ook benieuwd na deze game, en of hij uiteindelijk wel gaat draaien op mijn systeem... (X2 5000+ 2 gig ram 7900GS OC) Is er al een DEMO DATUM bekend? :)
Euh .... Verxx in "[Multiplatform] Unreal Tournament 3"

Stond ongeveer 10 posts boven je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-08 20:30
met pentium D920 dual core (2,8ghz, 4mb cache), 2 gig ddr2 ram en 8800gts 640mb overclocked moet ie wel op high kunnen toch:?

[ Voor 14% gewijzigd door T020 op 27-08-2007 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Dark
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-08 13:45

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

Op filefront staat nu een nieuwe 7 minuten durende clip met allemaal? nieuwe info over WarFare + voertuigen.

http://files.filefront.co.../;8402795;;/fileinfo.html

spoiler:
Slow Volumes O+

[ Voor 18% gewijzigd door Mr_Dark op 27-08-2007 02:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 09:12:
[...]

Instagib is ook gewoon domweg knallen :P
idd, instagib moeten ze deruit halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Instagib is vet! Moeten ze gewoon erin houden. Gaat puur om reactiesnelheid en hoe snel je kan richten 8) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
SOEFuture schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 16:24:
Instagib is vet! Moeten ze gewoon erin houden. Gaat puur om reactiesnelheid en hoe snel je kan richten 8) _/-\o_
Pong is dan meer wat voor jou denk ik, eerste videospel ooit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Neeeeeeeeeeeeeeee... instagib moet opzeker erin blijven !!! Als ik iets kicke vind is het wel op n lan met wat vrienden instagib spelen !! Heerlijk schelden bij elke keer dat zo'n f***er je elke keer kapot knalet. Heeerlijk gewoon !! Daarnaast vind ik ONS en CTF ook nog steeds super om te spelen. Maar gewoon lekker af en toe afwisselen met een instagib match is te gek !!! Doet het altijd zeeeeeeer goed bij ons op de lans :P

En deathball vond ik ook erg cool die mod !! Hoop dat het ook nog steeds mogelijk blijft om die te spelen ... Eeeeeeeeeeeeeeerg veel uurstjes lol mee gehad ... Teamplay was echt super van belang en ik heb regelmatig zwetende handjes gehad met dat spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
T020 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 16:22:
[...]

idd, instagib moeten ze deruit halen
Waarom moet dat eruit? Dat is de vetste mutator die het spel kent. Ik speel altijd Capture the flag met instagib. Wordt meteen een heel stuk pittiger maar wel extreem vet met vrienden. Of gewoon deathmatch instagib. Heerlijk gewoon. Ik zweer je als ze die eruit halen dan maak ik onmiddelijk een mod voor instagib mits ze de ontwikkel tools meeleveren met het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Kaasje123 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 19:45:
[...]
Ik zweer je als ze die eruit halen dan maak ik onmiddelijk een mod voor instagib mits ze de ontwikkel tools meeleveren met het spel.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

ben ik de eerste die hem download :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
JediUberknaft schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 19:47:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

ben ik de eerste die hem download :P
Deal *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Precies gewoon zoals jij zegt, is instagib gewoon een super mutator. Ik heb zelf een level gebouwd, puur voor DM en die is heeerlijk met Instagib. Net zoals vele andere (dus ook CTF) levels.

De spanning wordt idd echt opgeschroefd dan, omdat je weet dat je bij 1 raak schot gewoon dood bent ..., En dan met een vlag rennen, geeft je wel zwetende handjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JediUberknaft schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 19:57:
De spanning wordt idd echt opgeschroefd dan, omdat je weet dat je bij 1 raak schot gewoon dood bent ..., En dan met een vlag rennen, geeft je wel zwetende handjes :)
Ik vind dat altijd zo irritant bij CTF-FaceClassic. Daar kan je met InstaGib dus echt niet aan de overkant komen. Eigenlijk moet je dan met je hele team tegelijk gaan rushen, zodat je nog 8 anderen hebt die de vlag kunnen oppakken als jij de geest gegeven hebt.

Maar dat gaat zo lastig met een botmatch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Precies gewoon zoals jij zegt, is instagib gewoon een super mutator. Ik heb zelf een level gebouwd, puur voor DM en die is heeerlijk met Instagib. Net zoals vele andere (dus ook CTF) levels.

Hélemaal mee eens. Okee, je moet er wel voor in the mood zijn, maarre...
Load maar een supersmall level met superveel bots op het gewenste AI-niveau, pret gegarandeerd >:)

Evenals de irritaties, maar goed, dat hoort erbij :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Ik vind dat altijd zo irritant bij CTF-FaceClassic. Daar kan je met InstaGib dus echt niet aan de overkant komen. Eigenlijk moet je dan met je hele team tegelijk gaan rushen, zodat je nog 8 anderen hebt die de vlag kunnen oppakken als jij de geest gegeven hebt.

Maar als je op een lan speelt (of gewoon zelf thuis), kun je toch gewoon je levels uitkiezen ... Dus dan goede levels voor CTF Met instabig als mutator. Met haalbaar resutlaat voor beide teams. ;)

Dan is er nix aan het handje toch ?

[ Voor 36% gewijzigd door JediUberknaft op 27-08-2007 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Istagib is echt gruwelijk irritant als mod. Het voelt altijd aan als een slecht aftreksel van de railgun (lees gun voor echte mannen), in UT04 zag de animatie er zelfs zo uit als een railgun. Istagib met railguns in Q3 vind ik trouwens wel leuk :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Ik heb nou hetzelfde maar dan andersom de Q3 railgun is een gaar wapen en de instagib in UT'99 is masterlijk :P Ligt er maar aan wat je gewend bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja precies. Ik vind de instagib gun van UT ook lekkerder. De railgun uit quake vind ik te traag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Ramon schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 21:42:
Ik heb nou hetzelfde maar dan andersom de Q3 railgun is een gaar wapen en de instagib in UT'99 is masterlijk :P Ligt er maar aan wat je gewend bent.
Ik ben dan zeker weer een appart geval? Ik vond ze beide kut :+
Maar instagib helemaal. vond ik toch wel zo bloed irritant altijd :X :X :X

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Laatst online: 17-09 15:46
Spike_wolf schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 21:50:
[...]

Ik ben dan zeker weer een appart geval? Ik vond ze beide kut :+
Maar instagib helemaal. vond ik toch wel zo bloed irritant altijd :X :X :X
Ja eerst vond ik instagib ook eigenlijk niks(ONS/AS/DM ftw :9 ) maar als je het tijdje met vrienden speelt wordt het toch wel leuk :) (in mijn geval dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Nee ik vind Q3 sowieso geen bal aan dus nee... voor mij hoeft die railgun niet. Geef mij de shockrifle maar voor instagib maddness in UT :P

Overigens vind ik Instagib in UT99 prettiger spelen dan in UT2004 (UT2003 nooit gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
BoukeHaarsma schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:50:
[...]

Je kunt de muziek van Kevin Riepl (componist van de muziek) downloaden op z'n website: http://kevinriepl.com/ut4.htm en http://kevinriepl.com/ut3.htm, respectievelijk UT2k4 en UT2k3.
Bedankt voor de tip maar ik heb alle UT99 en UT2004 muziek zelf al "geript". Zitten echt mooie nummers tussen :) Hyperblast Redux* (Go Down) is erg vet vind ik zelf :)

Er staat ook het volgende bij
*Menu Music & Hyperblast originally composed by Alexander Brandon for Unreal Tournament. Re-Orchesrated and Produced by Kevin Riepl for UT2004
en ik vind deze remix ook beter dan het orgineel.

Nogmaals bedankt voor het attenderen.

[ Voor 25% gewijzigd door Kaasje123 op 27-08-2007 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jesper Kyd maakt geloof ik de muziek voor UT3. Ik meen in de muziek van deze trailer ook Jesper's stijl in te herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 03:19:
Jesper Kyd maakt geloof ik de muziek voor UT3. Ik meen in de muziek van deze trailer ook Jesper's stijl in te herkennen.
Die muziek onder deze trailer is alvast geweldig! d:)b LAs alle muziek zo wordt hoor je mij niet klagen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020

als je met een lightning gun headshot geeft ben je ook in 1 keer dood, maar dat is toch wel ff wat moeilijker en vin ik toch echt leuker 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet waar: een HS van een LG doet 140 hp damage..

Instagib MOET erbij blijven.. Als je het niet wil spelen, dan .. speel je het toch niet? :-P (hoe slim van mij eh)

En ergens hoop ik ook dat de AI van de bots er een hele hoop op vooruit is gegaan, alhoewel ik meer on- dan offline speel :-?

En trouwens, UT04 heeft een serieuze aiming-issue: soms volstaat een torso-shot of een shot in de buurt van het hoofd van de tegenstander om een "headshot" te krijgen :-(.. Is kleine bug, maar kan soms wel irritant zijn :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sowieso vind ik de lightning gun nogal vreemd kwa hitreg, kan echt geen zak raken met dat ding terwijl andere wapens geen probleem zijn. Ook met een railgun schiet ik gewoon raak, dus het ligt niet aan de RoF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Ik schiet altijd wel prijs hoor met die lightning gun, gewoon kwestie van wennen maar na een tijdje was het altijd prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:27:
Niet waar: een HS van een LG doet 140 hp damage..

Instagib MOET erbij blijven.. Als je het niet wil spelen, dan .. speel je het toch niet? :-P (hoe slim van mij eh)

En ergens hoop ik ook dat de AI van de bots er een hele hoop op vooruit is gegaan, alhoewel ik meer on- dan offline speel :-?

En trouwens, UT04 heeft een serieuze aiming-issue: soms volstaat een torso-shot of een shot in de buurt van het hoofd van de tegenstander om een "headshot" te krijgen :-(.. Is kleine bug, maar kan soms wel irritant zijn :-(
ik speelde af en toe wel es instagib op lan maar dan hoef je minder goed te richten dus vind ik normale wapens leuker, dan is het niet gewoon domweg in het rond knallen maar je moet ook een beetje tactisch zijn

en die bug is idd irritant, als een bot bukt moet je op de borst/nek richten voor een headshot terwijl je als je op het hoofd schiet het mis gaat

• T020
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:14:
Sowieso vind ik de lightning gun nogal vreemd kwa hitreg, kan echt geen zak raken met dat ding terwijl andere wapens geen probleem zijn. Ook met een railgun schiet ik gewoon raak, dus het ligt niet aan de RoF.
moet je de crosshair veranderen zodat je bij elk wapen een bracket of een dot heb, heb ik ook gedaan en het scheelt echt een hoop

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 19:28

CerandoX.nl

Vides

Vind de spanning niet hoger worden, maar de game wordt daar nog eens veel sneller van :P

• b00ster
Ik speel sinds UT99 al insta, daarna vervolgens in UT2003 en UT2004 :)
Samen met mij clan diverse matches gespeeld op drome 12/13 :)
Hopelijk zit hij ook in deze versie! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-co
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-05 10:09

M-co

Arf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of wie niet tegen dat gehaper van de site kan. Hadden ze niet een wat snellere server in kunnen zetten?

Ik heb een stukje van het UT2k7-theme geluisterd, en het klinkt erg goed, maar het is toch heel anders dan Jesper's andere werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
kan niet wachten op deze game en om zelf mods te maken _/-\o_

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

b00ster schreef op donderdag 06 september 2007 @ 23:25:
Ik speel sinds UT99 al insta, daarna vervolgens in UT2003 en UT2004 :)
Samen met mij clan diverse matches gespeeld op drome 12/13 :)
Hopelijk zit hij ook in deze versie! :D
Zonder insta verlies je toch een grote doelgroep, dus dat zit er uiteraard in :) . Nieuwe site is goed ruig idd, muziek is weer als vanouds. Iets anders als eerder (minder ruw), maar ik zie mezelf er wel mee rennen/dodgen hoor ;) !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
M-co schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 01:49:

Check the music! Zitten een paar zeer strakke remixes tussen. _/-\o_

Edit: Direct links naar de mp3 files voor wie een nieuwe ringtone nodig heeft. ;)
Superrr! _/-\o_ Go down Mech8 _/-\o_ Nostaligie en nieuw in 1 mix. Fantastisch. Voor de muziek alleen zou ik het al bijna aanschaffen. Als nu ook de gameplay naar ut99 stijl is teruggeschroefd zoals ze zelf beweren dan ben ik een zeer gelukkig mens :*)

Alleen die voice announcers van die double kill en de female versies van play en dergelijke als de wedstrijd begint klinken echt gaar. Ik hoop dat ze netzoals in ut2004 je de mogelijkheid geven om oude voice announcers te laten kiezen. Dit is net alsof ze hebben zitten spelen met een schuivertje in 1 of ander gaar programma om er een soort robot geluid van te maken. :X

[ Voor 47% gewijzigd door Kaasje123 op 10-09-2007 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Die nieuwe site ziet er zo geil uit, kan echt niet wachten tot de demo ROOOOOAAAAARRRRRRRRR ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Menu theme doet me weer denken aan de orginele Unreal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
proller schreef op maandag 10 september 2007 @ 18:54:
Menu theme doet me weer denken aan de orginele Unreal :)
nogal logisch aangezien het daar een remix van is. :+ Waarschijnlijk doet Mech8 mix je ook aan ut99 denken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Goeie sounds, ik heb btw een aantal vragen (en hopen) -->

- Iemand een idee of walljump / dubbel jump er nog in zit?
- Heeft Epic security dit keer als absolute prio meegenomen?
- Gaan we met het hele GoT topic flink de demo spelen :D ?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenonNn
  • Laatst online: 11-09 14:32
Had niet echt zin om alle 24 pagina's door te lopen
maar dit zijn syst req's

Preliminary UT3 System Requirements

Minimum Requirements

CPU: 2.8Ghz
RAM: 512MB
Graphics: Geforce 6 series

Recommended System

CPU: 3-4Ghz
RAM: 1024MB
Graphics: NVIDIA 6800GT/Ultra or 7800GT/GTX SLI
\
bron http://unreal.freakygamin.../system_requirements.html

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

Verwijderd

Na verschillende filmpjes gekeken te hebben vind ik het precies op UT2004 lijken. Te drukke levels, geen platte muren/plafonds zoals in de 1e UT. Graphics zijn wat mij betreft hetzelfde als UT2k4, geluiden ook, en gameplay ook.

Die voertuig shit moet er ook gewoon uit als ze de originele UT willen evenaren. Ik snap niet hoe je kan zeggen dat dit spel het element van UT weer terug brengt.

• Jovas
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 09:49:
Na verschillende filmpjes gekeken te hebben vind ik het precies op UT2004 lijken. Te drukke levels, geen platte muren/plafonds zoals in de 1e UT. Graphics zijn wat mij betreft hetzelfde als UT2k4, geluiden ook, en gameplay ook.

Die voertuig shit moet er ook gewoon uit als ze de originele UT willen evenaren. Ik snap niet hoe je kan zeggen dat dit spel het element van UT weer terug brengt.
Gelukkig heb je nog de keuze om UT99 te blijven spelen! Ik vind het fijn dat je het een leuk spel vind, en ik wens je daarom nog vele jaren spelplezier!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Hij is niet de enige die het jammer vind.
De drukste en de chaos in Ut2k4 trekt mij ook niet.
Had gehoopt dat ut99 gameplay een beetje terug te zien, maar helaas.

Ben benieuwd hoe de wapens aanvoelen oa. ook instagun

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:34

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Dan speel je toch gewoon een speltype dat geen voertuigen heeft ?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Voertuigen vind ik niet erg, dat is voor de mensen die het leuk vinden. Maar er zijn veel meer dingen die in -iedere- spel modus verschillen van UT99 :) .

- Walljump / Doublejump
- Zeer drukke omgevingen (foliage, lichten, textures, bewegende dingen)
- Groter en complexer (wat ik dus lang niet altijd beter vind en dan heb ik het niet over AndAction :Z )
- Instagun voelt -mijns inziens- toch echt zeer anders als in UT (dat is op zich niet erg, maar mensen moeten weer wennen en verandering ondervind vaak tegenstribbeling)

En ze willen in UT3 ook de rockterlauncher en avril geloof ik respectievelijk 6 en 4 vuur modussen geven. Leuke gadget, maar doen ze het er niet om? Wat is mijn bonus als gamer dat dat kan ... het wordt allemaal zo druk :) . Maar ach, ik ga hem toch kopen, dus Epic is dan al binnen ;) ... zullen wel zien wat het wordt!

De meeste mensen deugen!

• Jovas
Walljump en double jump schijnt eruit gehaald te zijn. Het is goed dat ze elke versie veranderen, en als je het niet leuk vind, dan blijf je toch gewoon je oude vertrouwde UT spelen?

Verwijderd

Bovendien kan je de Classic mod aanzetten op een servertje, en gewoon UT99 spelen met vernieuwde graphics.

• Ramon

Drukke levels hoort bij 'mooie graphics' je kan geen mooie graphics laten zien als alle muren plat zijn en alle gangen alleen maar vierkant. Ik ben het wel met je eens dat de drukte in UT2004 vaak wel afleidt maar ik vind het wel voorbarig om nu al te zeggen dat dat UT3 ook zo zal zijn.
En dat je zegtn dat graphics, geluiden en gameplay allemaal hetzelfde is als UT2004 is natuurlijk volkomen onzin ;)

En die voertuigshit hoeft er helemaal niet uit; dat is gewoon een toevoeging. Als je geen voertuigen wil dan ga je toch gewoon DM of CTF spelen?

• Kaasje123

? Heb jij überhaubt wel de unreal 3 engine in werking gezien? Zo nee doe dat eerst eens even voordat je nog zo'n opmerking maakt.

Als jij het verschil niet kan zien met UT2004 graphics en de Unreal3 engine graphics mankeert er echt iets aan je ogen 8)7 :X

En over de gameplay valt nog geen moer te zeggen op dit moment aangezien er nog niet eens een demo uit is.

• T020

over de drukte zou je idd wel een beetje gelijk kunnen hebben, maar in de filmpjes die ik gezien heb zag ik geweldige graphics en de voertuigen heb je alleen in onslaught
en trouwens...wat is er mis met de gameplay van ut2004 :?

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Walljump en double jump, dat is er mis ... kan jij je in de lucht nog een keer afzetten? Dat vind ik gewoon gaar :P ! Das net zoiets als ... ik sta in een lift die naar beneden valt en net voordat hij de grond raak spring ik in de lucht, np :/ ... yeah.

Ik hoop dat dat eruit gaat, echt waar.

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

Dah, gebruik het nooit of we moeten een afvalrace hebben met de clan, maar juist bij CTF is het leuk als je moeite moet doen om de vaandeldrager de das om te doen. Ik heb voor onze clan het spel helemaal aangepast (UT2004) en nu zit je soms wel 30 seconden te maaien op een bot voordat hij ook stopt met op jou schieten :P

Dat maakt heel het spelconcept moeilijker in plaats van makkelijker. Normaal heb je een bot binnen 3 a 4 seconden plat liggen, maar bij mij begin je met 125 health en naarmate je meer en meer bots of vijanden dood krijg je gezondheid erbij, iedereen dus. Vriend én vijand. Zo moet je het soms opnemen tegen een superbot met 10.000 health _/-\o_ Alleen op Godlike is het leuk als ik off-line ben.

Ik wacht dan ook met grote smart op UTIII. Ik heb ook Bioschock (UT engine)en die speel ik op de hoogste settings nog heel redelijk dus dit spel moet het ook doen :Y *O*

Dan pas heet het Unreal Tournament.

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Cassius schreef op donderdag 13 september 2007 @ 09:18:
Walljump en double jump, dat is er mis ... kan jij je in de lucht nog een keer afzetten? Dat vind ik gewoon gaar :P ! Das net zoiets als ... ik sta in een lift die naar beneden valt en net voordat hij de grond raak spring ik in de lucht, np :/ ... yeah.

Ja, maar dan kan je alle niet ballistische wapens ook wel afschrijven :P Plasma, pulse, lightning, biorifle etc. zijn ook niet logisch.

Met doublejump ben ik het wel met je eens, maar walljump kan ook in het echte leven. Niet makkelijk, maar het kan.

...enne, het heet niet voor niets "Unreal" Tournament ;)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Verwijderd

Duidelijk genoeg, het spelconcept ligt je niet en waarom blijf je dan niet bij UT99. Niets mis mee, hoor en om nu UT2004 staan af te zeiken is platte taal. Juist UT2004 is superieur aan wat UT2003 ooit had moeten zijn en wie let jou UT2003 erop te zetten. Het is allemaal aan jou, maar ik vind UT2004 een geweldig spel en ik heb het al 1000+ uur gespeeld.
Natuurlijk lijkt UTIII op UT2004 en UT2004 lijkt op UT99 of toch niet? Ooit Bioschock op de hoogste settings gespeeld? Dan weet je wat je kunt verwachten!

Laat maar komen, ik hou geld opzij want zulke goede toppers; daar heb ik graag 50 euro voor over.

Nog een spel waar ik en onze clan niet op uitgekeken raken is LOTR BFME II. Ook al honderden uren gespeeld en gewoon legaal gekocht.

Ik wil dus zeggen dat een spel je maar net moet liggen. Spreekt het concept je aan of niet en daar zijn gamedemo's voor bedoeld!

Ik zou even wachten en zie het niet als aanval, maar als positieve kritiek over hoe ik denk dat het werkt.

Misschien vind je de demo wel onwijs gaaf en hebben we er weer een fan bij ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2007 10:06 ]

• Kaasje123
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2007 @ 10:00:
[...]

Ooit Bioschock op de hoogste settings gespeeld? Dan weet je wat je kunt verwachten!
Vraag ik me af. Ik heb een keer een quote gelezen dat Unreal tournament 3 de graphics van Gears of War lelijk zou laten lijken. En nu vind ik Gears of War eigenlijk er mooier uit zien dan bioshock (persoonlijk dan) dusse... het wordt nog veel mooier... ik mag dus hopen dat het nog draaien wil op mijn pc :P

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

De engine die ze gebruiken in UT3 is iets nieuwer en geavanceerder als deze voor BioShock / Gears of War gebruikt is. But then again ... ik denk dat ze de instap lager zetten. BioShock wil je best op het grafische letten omdat je daar echt van kan genieten in single player; tijdens multi-player zijn de graphics gaaf, maar het gaat je vooral om een goede FPS tijdens drukke maps (met rockets, flak, shock combo's en explosies overal) en een smooth gameplay die goed gebalanceerd is.

Ter illustratie, UT2004 default settings op een 8800GTX zijn gewoon high. Je kan vervolgens zelf nog higher, highest en holy shit instellen :D ! BioShock's engine heeft daarentegen veel minder opties (spel legaal thuis), gewoon low / medium / high of uhm on / off :) .

De meeste mensen deugen!

• b00ster
xenonNn schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 23:26:
Had niet echt zin om alle 24 pagina's door te lopen
maar dit zijn syst req's

Preliminary UT3 System Requirements

Minimum Requirements

CPU: 2.8Ghz
RAM: 512MB
Graphics: Geforce 6 series

Recommended System

CPU: 3-4Ghz
RAM: 1024MB
Graphics: NVIDIA 6800GT/Ultra or 7800GT/GTX SLI
\
bron http://unreal.freakygamin.../system_requirements.html
Ik vindt de systeemeisen wel meevallen... Hopelijk kan ik deze game goed draaien, dan komt hij zowieso in huis voor de multiplayer!!! :*) :D _/-\o_

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:11

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Cassius schreef op donderdag 13 september 2007 @ 09:18:

TroonStaal schreef op donderdag 13 september 2007 @ 10:00:
[...]

Ja, maar dan kan je alle niet ballistische wapens ook wel afschrijven :P Plasma, pulse, lightning, biorifle etc. zijn ook niet logisch.

Met doublejump ben ik het wel met je eens, maar walljump kan ook in het echte leven. Niet makkelijk, maar het kan.

...enne, het heet niet voor niets "Unreal" Tournament ;)
lol volgens mij hebben jullie teveel UT gespeeld. Een game vergelijken met het echte leven, althans sommige dingen dan :P. De U in UT staat voor Unreal he ;) :P

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Owke owke, ik erger me gewoon aan dubble jumpers en mensen die van muren afstuiteren :P . Ik heb trouwens hier een plasma gun onder mijn bed hoor, np :X !

De meeste mensen deugen!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Jij noemt hem een plasmagun, da's weer wat nieuws :P Meestal noemen ze 'm puddingbuks :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Tsss, je wil niet weten hoe stoer ik ben als ik met die gelei spuit over straat loop.

Eerst mn zusje en mn moeder beschieten, die jagen me het huis uit, onze kat pakken en dan die irritante buurjongen. En op het eind nog gauw even die vrouw waarvan ik vroeger niet op de parkeerplaats mocht voetballen.

"Pudding Spree!"

wtf :/ .

De meeste mensen deugen!

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.