[Multiplatform] Unreal Tournament 3 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:
  • 10.116 views sinds 30-01-2008

• T020
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-08 20:30
Modbreakje: *knip*. Nee. Een topic in SGD is niet bedoeld voor offtopic vragen over welke hardware je wilt kopen.

[ Voor 84% gewijzigd door F_J_K op 13-09-2007 19:06 ]

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Cassius schreef op donderdag 13 september 2007 @ 14:54:
Tsss, je wil niet weten hoe stoer ik ben als ik met die gelei spuit over straat loop.

Eerst mn zusje en mn moeder beschieten, die jagen me het huis uit, onze kat pakken en dan die irritante buurjongen. En op het eind nog gauw even die vrouw waarvan ik vroeger niet op de parkeerplaats mocht voetballen.

"Pudding Spree!"

wtf :/ .
:D

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 19:30
T020 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 18:22:
[mbr]Modbreakje: *knip*. Nee. Een topic in SGD is niet bedoeld voor offtopic vragen over welke hardware je wilt kopen.[/]
Nee, puddingbuksen(lol) zijn veel interessanter hé ;)

UT3 aub..

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Afbeeldingslocatie: http://www.destructoid.com/elephant//ul/15212-noscale-UT3_Krall_Vs_IronGuard01.jpg

Hier vind ik de HDR / Bloom techniek erg stijlvol en sfeerverhogend werkend. Ik ga denk ik eerst als ik de game heb lekker door de SP mode heenspelen en daarna het online spul verkennen. Wie weet stoppen ze dit keer ook eens achievements in de PC variant?

De meeste mensen deugen!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 07:47
Cassius schreef op donderdag 13 september 2007 @ 19:45:
[afbeelding]

Hier vind ik de HDR / Bloom techniek erg stijlvol en sfeerverhogend werkend. Ik ga denk ik eerst als ik de game heb lekker door de SP mode heenspelen en daarna het online spul verkennen. Wie weet stoppen ze dit keer ook eens achievements in de PC variant?
? Achievements als in hoe? Je kon in ut2004 Xan vrij spelen bedoel je dat?

• T020
Macros4 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 19:18:
[...]

Nee, puddingbuksen(lol) zijn veel interessanter hé ;)

UT3 aub..
:P

Verwijderd

Als ik zo dat screenshot zie dan zie ik alleen maar pixels. Jammer dat anti-aliasing alleen met DirectX 10 (en dus Vista) werkt. Ik hoop dat ze over een paar maanden, wanneer OpenGL3 uitkomt, een patch schrijven waardoor UT3 ook in WinXP/Mac/Linux anti-aliasing kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Met achievements bedoel ik inderdaad unlockable skins, taunts, maps, weapon customizations, etc :) . Dat je door een zeer goede single player ook wat beloning in multiplayer krijgt :) ! Uiteraard geen beloning dat je een voordeel geeft; maar misschien dat je ineens een zwaar vette extra skin / texture pack kan gebruiken ... toch een stukje waardering dat jij door die single player heen bent geworsteld :) !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maarja, dan kan je net zo goed je user.ini aanpassen zodat alles unlocked is. UT gaat gewoon om de match, de rest is ruis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cassius schreef op donderdag 13 september 2007 @ 11:33:
De engine die ze gebruiken in UT3 is iets nieuwer en geavanceerder als deze voor BioShock / Gears of War gebruikt is. But then again ... ik denk dat ze de instap lager zetten. BioShock wil je best op het grafische letten omdat je daar echt van kan genieten in single player; tijdens multi-player zijn de graphics gaaf, maar het gaat je vooral om een goede FPS tijdens drukke maps (met rockets, flak, shock combo's en explosies overal) en een smooth gameplay die goed gebalanceerd is.

Ter illustratie, UT2004 default settings op een 8800GTX zijn gewoon high. Je kan vervolgens zelf nog higher, highest en holy shit instellen :D ! BioShock's engine heeft daarentegen veel minder opties (spel legaal thuis), gewoon low / medium / high of uhm on / off :) .
Ik heb hem al jaren op Holy Shit! staan. Ook zo leuk dat hij dat dan roept.
Ik speel op 1680x1050@4xAA+4xAF en dat is best een pittige resolutie. Nog loopt Bioschock op mijn 2 jaar oude machine nog heel redelijk. Goed speelbaar in ieder geval, maar niet volmaakt vloeiend. Dat op de hoogste settings

Ik denk dat UTIII naar medium settings zal moeten als ik die screenshot even zo bekijk.

Ik ben alvast teruggegaan van Vista naar XP 64-bit en dat bevalt me veel beter. Games lopen als een bezetene en ik kan met met de 64-bits UT2004 patch voor 3369 met echt wel een Holy Shit permitteren.
Ik hoop dat er ook een 64-bits patch uitkomt voor UT3 omdat ik dan veel voordeel ga winnen met mijn al vrij oude CPU (AMD64 3800+). UT2004 loopt echt beter op de 64-bitter en dat merk ik echt duidelijk. Veel minder framedrops bij drukke momenten tot helemaal niet.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2007 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 07:10:
[...]

Ik heb hem al jaren op Holy Shit! staan. Ook zo leuk dat hij dat dan roept.
Ik speel op 1680x1050@4xAA+4xAF en dat is best een pittige resolutie. Nog loopt Bioschock op mijn 2 jaar oude machine nog heel redelijk. Goed speelbaar in ieder geval, maar niet volmaakt vloeiend. Dat op de hoogste settings

Ik denk dat UTIII naar medium settings zal moeten als ik die screenshot even zo bekijk.

Ik ben alvast teruggegaan van Vista naar XP 64-bit en dat bevalt me veel beter. Games lopen als een bezetene en ik kan met met de 64-bits UT2004 patch voor 3369 met echt wel een Holy Shit permitteren.
Ik hoop dat er ook een 64-bits patch uitkomt voor UT3 omdat ik dan veel voordeel ga winnen met mijn al vrij oude CPU (AMD64 3800+). UT2004 loopt echt beter op de 64-bitter en dat merk ik echt duidelijk. Veel minder framedrops bij drukke momenten tot helemaal niet.
Hij? ik heb een zij. Veel leuker als je een vrouw orgastisch "Monsterkill" of "Unstoppable" door de speakers hoort schreeuwen :+

Hoe zit dan nou eigenlijk met dat XP64bit? Ik draai nu XP Pro+SP2 maar da's afaik gewoon 32 bit. Ik ga me daar eens in verdiepen wat voor voordelen dat allemaal brengt :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
ik denk dat je als je een goeie pc heb met vista ut3 er ook beter uit ziet want dan heb je dx10 (als je kaart het ondersteunt tenminste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige dat DirectX 10 toevoegt aan het spel is anti-aliasing. Dat vind ik wel een belangrijke feature, omdat je anders zo wordt afgeleid door flikkerende pixels, maar verder zal het er grafisch niet beter uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 12:40

Knaak

It's me, Mario!

Epic heeft zelf ook gezegd dat Dx10 grotere textures zal brengen + wat shader technieken. Dit is met Dx9 niet mogelijk. Dus het zal er grafisch toch op vooruit gaan. Maar hoeveel weet niemand.

Damn, ik wil echt deze game hebben :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Laatst online: 16-09 15:52

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Zoveel verschil zal het idd niet uitmaken denk ik. Geloof niet dat ze de laatste maanden ineens alles maar zijn gaan aanpassen tijdens de ontwikkeling v/h spel voor DX10.

Ik vind sowieso dat de DX10 kaarten maar magertjes scoren(op de 8800/2900 na), dus denk dat UT3 toch wel betere draait op de meeste Dx9 kaarten dan op de Dx10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
Floris-K schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 13:14:
Zoveel verschil zal het idd niet uitmaken denk ik. Geloof niet dat ze de laatste maanden ineens alles maar zijn gaan aanpassen tijdens de ontwikkeling v/h spel voor DX10.

Ik vind sowieso dat de DX10 kaarten maar magertjes scoren(op de 8800/2900 na), dus denk dat UT3 toch wel betere draait op de meeste Dx9 kaarten dan op de Dx10.
je kan ook een dx10 kaart kopen en dx9 installeren. ken iemand die dat heeft gedaan en hij merkt idd wel dat zijn pc sneller wordt, en dat met een quad core!!!
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 12:05:
Het enige dat DirectX 10 toevoegt aan het spel is anti-aliasing. Dat vind ik wel een belangrijke feature, omdat je anders zo wordt afgeleid door flikkerende pixels, maar verder zal het er grafisch niet beter uitzien.
moet je eens op youtube kijken en dan op 'dx9 vs dx10' zoeken. dan zie je wel verschil

kij hier maar eens:

http://nl.youtube.com/watch?v=qY2s16B83nI

http://nl.youtube.com/watch?v=fuA38zS8Zq4

wat wel zo is is dat dx10 veel realistischer is, terwijl ut3 helemaal geen realistisch spel is. daar heb je liever een scherp beeld dan een realistisch maar toch waziger beeld (toch :? )

[ Voor 37% gewijzigd door T020 op 14-09-2007 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 07:34:
[...]
Hij? ik heb een zij. Veel leuker als je een vrouw orgastisch "Monsterkill" of "Unstoppable" door de speakers hoort schreeuwen :+

Hoe zit dan nou eigenlijk met dat XP64bit? Ik draai nu XP Pro+SP2 maar da's afaik gewoon 32 bit. Ik ga me daar eens in verdiepen wat voor voordelen dat allemaal brengt :)
Windows 64-bit laat games als ze 64-bit ondersteunen beter en sneller lopen en dat is geen fabeltje. Alleen het vergelijk al met Vista scheeld minimaal het dubbele in framerate en dat is geen grapje!
Het scheeld wel zoveel dat ik nooit meer van XP64-bit afwil. Ik denk dat ik het koop want het bevalt me té goed. Ook met 7-zip op 64-bit is een paradijsje. Je kunt veel dieper inpakken met dezelfde snelheid en nog hoger.

Drivers ook geen probleem. Een Nlited DVD'tje lost het hele probleem op van drivers. Installeren en werken maar en ik heb die Nlited editie al een hele tijd liggen. Niemand is er in geïntresseert omdat 64-bit afschrikt, maar in dit geval zie ik gewoon dat mijn CPU nu pas echt benut wordt.

Ik merk het gewoon met alles en dat is ook geeb grapje. Ze zeggen dat Windows XP 64-bit trager is dan zijn 32-bits broer, maar benchmarks laten zien dat ze op gelijke lijn liggen en zodra je echt 64-bits apps gaat gebruiken ga je het echt merken. Ik heb UT2004 en 7-zip al in 64-bit lopen en dat merk je echt. Ik schat zo'n 40-100% prestatie erbij.

Nog iets. Windows 64-bit is hoe dan ook stukke stabieler als zijn 32-bits broer. Heb je een 64-bit CPU en heb je 2 Gig of meer. Windows X64 is the way to go!

Vrouwelijke announcers zijn :> :/, Ik heb die hele zware stem (Male)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2007 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 20:36
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 17:14:
[...]

Windows 64-bit laat games als ze 64-bit ondersteunen beter en sneller lopen en dat is geen fabeltje. Alleen het vergelijk al met Vista scheeld minimaal het dubbele in framerate en dat is geen grapje!
Het scheeld wel zoveel dat ik nooit meer van XP64-bit afwil. Ik denk dat ik het koop want het bevalt me té goed. Ook met 7-zip op 64-bit is een paradijsje. Je kunt veel dieper inpakken met dezelfde snelheid en nog hoger.

Drivers ook geen probleem. Een Nlited DVD'tje lost het hele probleem op van drivers. Installeren en werken maar en ik heb die Nlited editie al een hele tijd liggen. Niemand is er in geïntresseert omdat 64-bit afschrikt, maar in dit geval zie ik gewoon dat mijn CPU nu pas echt benut wordt.

Ik merk het gewoon met alles en dat is ook geeb grapje. Ze zeggen dat Windows XP 64-bit trager is dan zijn 32-bits broer, maar benchmarks laten zien dat ze op gelijke lijn liggen en zodra je echt 64-bits apps gaat gebruiken ga je het echt merken. Ik heb UT2004 en 7-zip al in 64-bit lopen en dat merk je echt. Ik schat zo'n 40-100% prestatie erbij.

Nog iets. Windows 64-bit is hoe dan ook stukke stabieler als zijn 32-bits broer. Heb je een 64-bit CPU en heb je 2 Gig of meer. Windows X64 is the way to go!

Vrouwelijke announcers zijn :> :/, Ik heb die hele zware stem (Male)
Waarom heb ik dan netzoveel frames met zowel de 32 bit versie als de 64 bit?

Zo een 250 fps gemiddeld >:)

Verwijderd

T020 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 15:40:
moet je eens op youtube kijken en dan op 'dx9 vs dx10' zoeken. dan zie je wel verschil

kij hier maar eens:
Ik heb het specifiek over UT3. DX10 is voor UE3 een extraatje, voor het grootste gedeelte is het gewoon een DX9-engine. Het enige dat ze toegevoegd hebben bij het DX10-renderpath is anti-aliasing, wat (ik me heb laten vertellen) niet kan in OGL2 en DX9 vanwege de deferred shading die ze gebruiken.
pcgameshardware.de schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 13:02:
Yes, we'll ship Unreal Tournament 3 with full DirectX 10 support. Support for multisampling is the most visible benefit. We're also able to use video memory more efficiently on Windows Vista under DirectX 10, enabling a given machine to use higher-detail texture settings than are possible in Windows Vista under DirectX 9. Most of Unreal Engine 3's effects are bound by fill-rate rather than by higher-level features like hardware geometry processing, so the real impact of DirectX 10 is incrementally better performance rather than entirely new features.
Wat hij dus eigenlijk zegt: DX10 geeft een betere performance, waardoor je je settings wat hoger kan instellen op dezelfde pc. Geen nieuwe grafische snufjes dus.

Oh, en dat geblaat over 64-bit-paradijs...:
We're testing Unreal Tournament 3 with Windows Vista 64-bit to assure compatibility, but we're planning to wait for the OS and application base to mature before doing anything further to really exploit 64-bit.

We were the first developer to port to the 64-bit environment back in 2004, with 64-bit Windows XP and Unreal Tournament 2004. We were very eager to embrace Windows Vista 64-bit also, and hoped to have moved all of our development machines over to it by now. Unfortunately, the software and driver compatibility still isn't quite there. The base OS is very stable, and it's a joy to work with in isolation. But, then, you need to print something, or run Max or Maya along with a collection of third-party plug-ins, and it all unravels. I'm sure the issues will be worked out with service packs and app updates within the Windows Vista generation, as machines with 4-8GB are finally becoming economical, and could be mainstream in the next 12 months.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2007 02:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 02:07:
[...]

Ik heb het specifiek over UT3. DX10 is voor UE3 een extraatje, voor het grootste gedeelte is het gewoon een DX9-engine. Het enige dat ze toegevoegd hebben bij het DX10-renderpath is anti-aliasing, wat (ik me heb laten vertellen) niet kan in OGL2 en DX9 vanwege de deferred shading die ze gebruiken.
in ut3 gaat het idd niet zo op volgens mij ook, dx10 is gemaakt voor realistische spellen als crysis en meer gericht op de toekomst. ik denk dat je ut3 beter op dx9 kan draaien want dat staat hogere settings toe dan dx10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, nee, DX10 is gemaakt om de fill-rate problemen van DX9 op te lossen. Daardoor heb je met DX10 een hogere performance dan met DX9 op dezelfde computer. Als er genoeg tijd (en markt!) was geweest om de Unreal Engine daarvoor te optimaliseren, dan zou UT3 zeker meer baat hebben gehad bij DX10.

Het maakt mij verder niet zoveel uit of ik die laatste 5 fps er nog uit weet te persen of niet. Ik vind het als Linux-gebruiker alleen jammer dat je zonder DX10 en Vista geen enkele mogelijkheid hebt om anti-aliasing aan te zetten. Vandaar dat ik hoop op een OpenGL3 patch die anti-aliasing beschikbaar zou maken voor XP, Mac en Linux via OGL ipv DX.

Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik niet genoeg kennis van DirectX en OpenGL heb, om te weten of OpenGL3 low-level genoeg is om deferred shading met anti-aliasing te integreren. Dat is waar ze tegenaan liepen bij DX9, zoals je kan lezen in dat interview op pcgameshardware.de.

Misschien moet ik Tim Sweeney maar even mailen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Yeye, al dat gebla-bla.. We zullen zien jongens, de demo komt binnenkort uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
o ja waneer dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:32
oktober

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
lekker betrouwbaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
  • Laatst online: 30-08 10:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
mooooi zo!

enne...om ff terug te komen op dat ik zij dat ze instagib eruit moeste halen...laat maar zitten ik heb het een tijdje gespeeld en et is na ff wennen toch wel geinig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Wat ook wel zonde is dat de UT2K4 scene zo snel doodgegaan is :( . UT heeft op Clanbase gewoon -weer- een EuroCup iCTF gekregen! Dat is nu al het achtste jaar dat die game de toppers trekt en dat er zelfs reports / shoutcasts en news items voor geschreven worden.

En UT2K4 ... heeft het iets van 2 jaar vol gehouden ofzo :/ ... en heeft ook geen 5v5 cups meer (CTF / iCTF).

Maar wat is er dan aan de hand? Ik denk zelf dat UT2K4 niet eens veel slechter is als UT ... eerlijk niet :) . En ik heb zelf ook open cups en euro cups gespeeld met de classic UT. Maar ik vind de 2K4 feel ook lekker en de graphics vind ik zelf ook een gave beloning. Maar ik denk dat UT gewoon een van de eerste shooters is die veel mensen in de clanscene getrokken heeft en dat overstappen gewoon moeilijk is.

Maar! Maar! De UT scene krimpt enorm :) . In twee jaar zijn er 140 clans afgevallen en er zijn er nog maar 40 over. Ze zoeken iets nieuws! Maar je kent gamers, het is niet leuk voor ze om nu (terwijl de 2k4 scene dus al ver dood is) weer met 2k4 te beginnen; dus ze wachten tot ze kunnen inspringen op een nieuw spel. Daarom denk ik dat UT3 echt de kans heeft dik te gaan slagen, maar we zullen zien of mijn theorie klopt :D !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

2k4 was al zowat dood toen het uitkwam. Een paar maanden na release waren er bergen servers, maar bijna niemand die het speelde. Tenzij het besloten clanservers waren:{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Tja ondanks dat ik me wel vermaakt heb met 2k4 was het niet zo leuk als ut99. Ik hoop echt dat UT3 oude tijden gaat doen herleven. Warfare boiet mij zelf niet zo maar ik zit wel te wachten op ouderwetse deathmatch fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• switchboy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09 21:50

switchboy

-ruimte te huur-

TroonStaal schreef op maandag 17 september 2007 @ 20:54:
2k4 was al zowat dood toen het uitkwam. Een paar maanden na release waren er bergen servers, maar bijna niemand die het speelde. Tenzij het besloten clanservers waren:{
Dat terwijl de demo servers bijna altijd helemaal vol zaten |:(

My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

switchboy schreef op maandag 17 september 2007 @ 21:05:
[...]

Dat terwijl de demo servers bijna altijd helemaal vol zaten |:(
Ja, daar snapte ik dus ook niks van. Is het spel uit, blijft ineens iedereen weg... ik hoop dat het met UT3 wel anders gaat, anders is het ook zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Ik dacht ook dat ze geen UT3 demo uit wilden brengen, blijkbaar is niets echter minder waar.. Heb nog een tijd gedacht dat het gewoon cheap ass noobs waren de harde kern die demo 2k3 en 4 speelden.. Demo servers zitten idd altijd vol.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Je kan nog wel een paar middel / hoge skill public servers vinden die niet alleen bridge en face als maps draaien (demo servers en standaard servers meestal). Dat is nog best leuk. Ik ben nu overigens bezig om ook UT weer een beetje te leren maar het wil niet! Ik krijg de config niet lekker.

Heeft er iemand tips waardoor UT hetzelfde is als 2K4? Welke settings moet ik zeg maar gebruiken zodat ze veel op elkaar lijken?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Ik luister momenteel vaak naar de remixes van oude ut99 nummers van de soundtrack die een paar posts terug geplaatst waren die wellicht in de volledige versie komen. Erg toffe muziek :) Ik hoop zeker dat deze nummers erin zitten 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Kaasje123 op 17-09-2007 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Zou wel tof zijn als ze van de Unreal series ook cd's zouden uitbrengen zoals ze in Japan nog wel eens doen met spellen zoals Silent Hill, Final Fantasy en ook bijvoorbeeld van Guild Wars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
TroonStaal schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 08:00:
Zou wel tof zijn als ze van de Unreal series ook cd's zouden uitbrengen zoals ze in Japan nog wel eens doen met spellen zoals Silent Hill, Final Fantasy en ook bijvoorbeeld van Guild Wars.
die is er hoor. Er heeft een tijdje geleden een verzamel colelctie van unreal games in de winkel gelegen waarbij ook de soundtrack zat inbegrepen. Niet dat ik het gekocht heb want die muziek kan je makkelijk van de spellen zelf rippen maar ount is is dat de soundtrack er weldegelijk is geweest :)

Al ben ik het wel met je eens dat dit veel vaker zou mogen want sommige games hebben brilliante muziek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Kaasje123 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 15:03:
[...]

die is er hoor. Er heeft een tijdje geleden een verzamel colelctie van unreal games in de winkel gelegen waarbij ook de soundtrack zat inbegrepen. Niet dat ik het gekocht heb want die muziek kan je makkelijk van de spellen zelf rippen maar ount is is dat de soundtrack er weldegelijk is geweest :)

Al ben ik het wel met je eens dat dit veel vaker zou mogen want sommige games hebben brilliante muziek
Ohja, dat was toch die tin box met headset enzo?

Natuurlijk kan je van veel spellen ook gaan rommelen met de files, of soms gewoon de muziekmap erbij nemen omdat het vaak ook als mp3 erbij zit. De verzamelaar in mij schreeuwt dan echter weer om een officiële soundtrack cd, het liefste in combinatie met een box set :)

* Vrijdag ziet al een Unreal boxset in de vorm van een rocketlauncher met alle Unreal versies en audiocd's...

...hmm, ik draaf door :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-06-2021

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Tja, ik voorspel een grote migratie als de gameplay/-movement hetzelfde is als UT99.
Dit is waardoor een heleboel mensen nogsteeds UT99 als übergame zien.

Als deze er in de verste verte niet op lijkt, voorspel ik dat het spel eenzelfde dood zal sterven als UT2k4.

...:::everybeat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
zo dood is ut2004 nou ook weer niet :P vind ik
ut2004 en ut99 zijn allebei gewoon übergames qua gameplay en de movement in ut2004 vind ik er zelfs op vooruitgegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
UT2k4 is helemaal niet dood, dat wordt elke dag nog massaal gespeeld. Volgens mij hebben er een aantal mensen geen leven(dood) met al dat pro-clan quasi achtige, nostalgische geklaag en gezwets..

Het is grapig om weer te lezen hoe ver heen die negatieve UT99 fanboy-extemisten zijn die in clans zitten enzo. Die mensen die een computerspel zo serieus nemen moeten de zaken niet omdraaien; want als je zo ver heen bent ben je inderdaad in de minderheid.. . De grootste groep mensen die gewoon af en toe een spel om de fun willen spelen zijn dagelijks nog te vinden hoor in UT2k4, dat is vrij normaal en gezond.

Epic en Midway maken gewoon een gaaf spel wat zo toegankelijk mogelijk voor iedereen is. Bovendien willen ze er goed aan verdienen. Dacht je nou echt dat ze een paar van die zeurende extreme fanboys zo serieus gaan nemen...?

Als je dat niet kunt accepteren of inzien, dan heb je echt een vertekent beeld van de werkelijkheid. Als je een spel zo aanbid dan heb je echt hulp nodig volgens mij..

Dus whatever, ik kijk er weer naar uit net als de vorige edities! Leuk kerst cadeautje! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

T020 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:14:
ut2004 en ut99 zijn allebei gewoon übergames qua gameplay en de movement in ut2004 vind ik er zelfs op vooruitgegaan :)
Dat zou best kunnen, de puristen zijn bij UT99 gebleven omdat dit de game is/was die voor hun het gamen heeft veranderd.

Spreek er tegenwoordig nog een aantal en die balen van het zogeheten ZP(zeroping) gebeuren dat nu begint op te rukken vanuit de oostblok landen en Spanje/Portugal.
Die hopen echt dat UT3 weer de movement heeft van UT99. geen double jumps etc.
Alleen maar strafen,dodgen en jumpen.
Mocht dit niet het geval zijn, overwegen ze zelfs met gamen te stoppen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-08 23:05

Tachyon

pop the glock

Macros4 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:18:
UT2k4 is helemaal niet dood, dat wordt elke dag nog massaal gespeeld. Volgens mij hebben er een aantal mensen geen leven(dood) met al dat pro-clan quasi achtige, nostalgische geklaag en gezwets..

Het is grapig om weer te lezen hoe ver heen die negatieve UT99 fanboy-extemisten zijn die in clans zitten enzo. Die mensen die een computerspel zo serieus nemen moeten de zaken niet omdraaien; want als je zo ver heen bent ben je inderdaad in de minderheid.. . De grootste groep mensen die gewoon af en toe een spel om de fun willen spelen zijn dagelijks nog te vinden hoor in UT2k4, dat is vrij normaal en gezond.

Epic en Midway maken gewoon een gaaf spel wat zo toegankelijk mogelijk voor iedereen is. Bovendien willen ze er goed aan verdienen. Dacht je nou echt dat ze een paar van die zeurende extreme fanboys zo serieus gaan nemen...?

Als je dat niet kunt accepteren of inzien, dan heb je echt een vertekent beeld van de werkelijkheid. Als je een spel zo aanbid dan heb je echt hulp nodig volgens mij..

Dus whatever, ik kijk er weer naar uit net als de vorige edities! Leuk kerst cadeautje! :)
_/-\o_

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T020 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:14:
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
Ome_Les schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:22:
[...]

Spreek er tegenwoordig nog een aantal en die balen van het zogeheten ZP(zeroping) gebeuren dat nu begint op te rukken vanuit de oostblok landen en Spanje/Portugal.
Die hopen echt dat UT3 weer de movement heeft van UT99. geen double jumps etc.
Alleen maar strafen,dodgen en jumpen.
Mocht dit niet het geval zijn, overwegen ze zelfs met gamen te stoppen? :o
die extra movement opties voegen juist wat toe aan het spel. het is gewoon prettig als je bijv overal op kan springen door double jump ipv dat je een pleureseind om moet lopen of je translocator moet pakken :(

double jump vind ik dus ook echt een vooruitgang in ut2004 tov ut99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• switchboy

switchboy

-ruimte te huur-

T020 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 21:14:
[...]

die extra movement opties voegen juist wat toe aan het spel. het is gewoon prettig als je bijv overal op kan springen door double jump ipv dat je een pleureseind om moet lopen of je translocator moet pakken :(

double jump vind ik dus ook echt een vooruitgang in ut2004 tov ut99
Er zal vast wel een doublejump mutator zijn (of komen), maak je maar geen zorgen, er zijn genoeg mensen die het leuk vinden. Quadjump was ook altijd wel een grappige mutator.

Door dit topic krijg ik weer zin in UT. Ik ben alleen me oude UT map die ik al vanaf het begin had en koesterde kwijtgeraakt in een HDD crash. Dus ik moet nu weer op maps jacht :|

En ja dat waren er echt heel veel in de loop der jaren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Community Bonus Packs zijn al een mooi beginnetje.

/me heeft 1GB aan maps :P
en dat is niet eens zo super veel :+

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2007 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Dark
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-08 13:45

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

Net even de UT3 Soundtrack gedownload (hier).. Bij het horen van het MenuTheme liep toch wel even de kippenvel over m'n armen :D oldschool UT theme in een nieuw jasje :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• switchboy

switchboy

-ruimte te huur-

Wauw ja erg herkenbaar. Hopelijk maakt het de verwachtingen van terug naar de roots waar, want met deze muziek lijkt het daar wel op! :)

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-06 23:03

Tiny

Wat eten we?

Muziek is eigenlijk altijd het eerste dat ik uitzet in een spel, zeker wanneer je op Teamspeak zit is dit erg irritant... of ik wordt gewoon oud en kan die dingen niet van elkaar scheiden...
:+

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Tiny schreef op woensdag 19 september 2007 @ 16:31:
Muziek is eigenlijk altijd het eerste dat ik uitzet in een spel, zeker wanneer je op Teamspeak zit is dit erg irritant... of ik wordt gewoon oud en kan die dingen niet van elkaar scheiden...
:+
In MP wel ja, maar in SP draagt het altijd wel bij aan de sfeer :)

• Jovas
Precies, eerst altijd single player met alles aan.. Daarna voluit online gaan, met muziek uit om goed te kunnen horen waar je vijanden vandaan komen, ik doe veel op gehoor ook met EAX aan...

• Mayonaise
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-06 15:43
Als ik Bioshock op high kan spelen met een Radeon x1600 256mb op mijn iMac. Zou dat dan ook lukken met UT3, maar dan op low/medium?

• Kaasje123
Fatihtjuh schreef op woensdag 19 september 2007 @ 19:55:
Als ik Bioshock op high kan spelen met een Radeon x1600 256mb op mijn iMac. Zou dat dan ook lukken met UT3, maar dan op low/medium?
Geen idee. Het enige wat er al eens verteld is is dat Unreal Tournament Gears of War lelijk zou laten lijken dus ga maar uit van het feit dat het niet het lichste spel zal zijn om te draaien.

In iedergeval is er niks concreets over te zeggen zolag er geen demo is.

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
Ik denk het wel, BioShock maakt gebruik van een (sterk verbouwde) Unreal Engine 3. Daarnaast staan de engines van Epic over het algemeen wel goed bekend als het om schaalbaarheid gaat.

Ik denk dat ik het lastiger ga krijgen met m'n 9800XT :P. Tot nu toe kan ik bijna alles nog spelen maar dan wel op 800x600 met alles zo laag mogelijk (ik moet zeggen, in sommige games verkies ik 800x600 boven 1024x768 omdat het gewoon lekkerder speelt op lage resoluties :) ).

Wat denk ik alleen het grootste probleem is van Unreal Tournament is het grote aantal aan gamemodes. DM, iDM, TDM, iTDM, CTF, iCTF, Warfare, Onslaught, Assault etc. Elk van deze gametypes heeft een eigen community en daarom lijkt UT soms 'dood' terwijl het totaal aantal spelers nog best hoog is, nu spelen veel iCTF teams wel iTDM maar dan nog is de gehele UT community altijd meer versplinterd geweest dan in bijv Quake3.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• Jovas
Laten we het hopen, want dan kan ik het zeker op mijn oude p4 3ghz, 1024 ddr en Radeon 9800xt 256mb spelen;)

Echt lachen, iedereen hoopt dat het draait op hun systeem haha. Ik koop het spel zeker, en dit is het soort spel waar ik een nieuwe pc voor aanschaf ;)

Verwijderd

XyritZz schreef op woensdag 19 september 2007 @ 22:56:
[...]

Ik denk dat ik het lastiger ga krijgen met m'n 9800XT :P. Tot nu toe kan ik bijna alles nog spelen maar dan wel op 800x600 met alles zo laag mogelijk (ik moet zeggen, in sommige games verkies ik 800x600 boven 1024x768 omdat het gewoon lekkerder speelt op lage resoluties :) ).
Je hebt geen PS3. Dat was nodig voor BS en voor MOHA, is dus een vereiste voor de U3 engine?

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 01:35:
[...]

Je hebt geen PS3. Dat was nodig voor BS en voor MOHA, is dus een vereiste voor de U3 engine?
Die vereistes hè, dan vraag ik mij af: _MOET_ je dat nou hebben, of kan je het prima spelen zonder hoewel je dan grafische opties mist?

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:30

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

TroonStaal schreef op donderdag 20 september 2007 @ 08:01:
[...]

Die vereistes hè, dan vraag ik mij af: _MOET_ je dat nou hebben, of kan je het prima spelen zonder hoewel je dan grafische opties mist?
Dit was al eerder besproken in dit topic, en als het goed was hoefde je sm3 niet te hebben om het spel te draaien. Moe je ff zoeken in dit topic, weet niet meer precies waar het stond!

edit--
[Multiplatform] Unreal Tournament 3
Verwijderd in "[Multiplatform] Unreal Tournament 3"

[ Voor 13% gewijzigd door XTREEMRaGE op 20-09-2007 11:41 ]

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik dacht te hebben gelezen ergens dat UT3 -geen- SM3 persé nodig had ... maar correct me if I am wrong. Verder zou het volgens mij prima draaien vanaf een 7600GS / X1600Pro + normale dual-core (bijvoorbeeld een simpele X2 3800+ of een D820) en 1GB RAM :) . Mensen met een 9800Pro denk ik dat ze vrij laag moeten inzetten eigenlijk. Ik heb zelf met een 9800Pro UT2K4 gespeeld (tot de kaart overleed :D ) ... toch prima op 1280x1024 --> maar lang niet met alle opties op medium / high. Mensen met een X16xx of een 76xx en hoger zullen allemaal wel goed zitten denk ik.

Tuurlijk draait het beter met een 8800 Ultra / 4GB / QX6800 ... maar ja :/ .

Verder wilde ik nog ff reageren op meneer "Macros4";
'De grootste groep mensen die gewoon af en toe een spel om de fun willen spelen zijn dagelijks nog te vinden hoor in UT2k4, dat is vrij normaal en gezond" , "als je een spel aanbid heb je hulp nodig".
Grappig :) . Je wilt jezelf beter laten lijken als zogenaamd casual gamer omdat dat wel gezond zou zijn? Ten eerste, ik speel zelf in een clan ... maar hoe vaak denk je dat ik dat speel? Iedere avond een uurtje om te ontspannen na de studie of het werk. Ik aanbid het niet, maar kijk er wel naar uit, kunnen we met het team weer lol hebben. Maar uhm, ja, ik heb echt hulp nodig :( ! Speel gewoon lekker je kerst cadeautje en laat ons onze eigen lol hebben, zo oordelen over mensen slaat echt nergens op en zegt meer over jezelf dan de anderen.

De meeste mensen deugen!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

XTREEMRaGE schreef op donderdag 20 september 2007 @ 10:16:
[...]

Dit was al eerder besproken in dit topic, en als het goed was hoefde je ps3 niet te hebben om het spel te draaien. Moe je ff zoeken in dit topic, weet niet meer precies waar het stond!

edit--
[Multiplatform] Unreal Tournament 3
Verwijderd in "[Multiplatform] Unreal Tournament 3"
Tof! Dankjewel voor de links :)

• movo.
  • Laatst online: 30-08 10:58
Cassius schreef op donderdag 20 september 2007 @ 10:30:
Ik dacht te hebben gelezen ergens dat UT3 -geen- SM3 persé nodig had ... maar correct me if I am wrong. Verder zou het volgens mij prima draaien vanaf een 7600GS / X1600Pro + normale dual-core (bijvoorbeeld een simpele X2 3800+ of een D820) en 1GB RAM :) . Mensen met een 9800Pro denk ik dat ze vrij laag moeten inzetten eigenlijk. Ik heb zelf met een 9800Pro UT2K4 gespeeld (tot de kaart overleed :D ) ... toch prima op 1280x1024 --> maar lang niet met alle opties op medium / high. Mensen met een X16xx of een 76xx en hoger zullen allemaal wel goed zitten denk ik.

Tuurlijk draait het beter met een 8800 Ultra / 4GB / QX6800 ... maar ja :/ .
Ik denk dat dit spel ook erg CPU afhankelijk is. Een Quad Core heeft denk ik wel meer profeit dan een Dual Core.

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ted56 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:17:
[...]

Ik denk dat dit spel ook erg CPU afhankelijk is. Een Quad Core heeft denk ik wel meer profeit dan een Dual Core.
http://extreme.pcgameshardware.de/showthread.php?t=1183

Tim Sweeney: "Unreal Engine 3 runs two primary threads and a scalable pool of helper threads. The primary threads handle gameplay and rendering, and provide a constant heavy computing load. The helper threads are scalable to many cores."

Standaard lopen er dus echt twee threads, daarom denk ik dat je voor fijn spelplezier echt een dual core moet hebben en niet meteen een QuadCore. De primary threads zijn het belangrijkste (2 dus) en de rest kan schaalbaar verdeeld worden over overige cores (dus geen veelvoud van 2). Het spel zal ook prima werken op een AMD TriCore dus :) !

[ Voor 5% gewijzigd door Cassius op 20-09-2007 15:31 ]

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

[...]

Ik denk het wel, BioShock maakt gebruik van een (sterk verbouwde) Unreal Engine 3. Daarnaast staan de engines van Epic over het algemeen wel goed bekend als het om schaalbaarheid gaat.

Ik denk dat je rekening moet houden met het feit dat BioShock zich afspeeld in kleine gesloten ruimtes. Waarin de meeste levels van UT een grote ruimte hebben of zelfs open lucht zijn (warfare etc). Bovendien heb je bij BioShock geen AA (kan forcen). Ik denk dat mijn setup zeker moeite gaat krijgen (8800 gts 640, e6600 @ 3ghz, 2GB) ook al draait Bioshock vlekkeloos bij mij. Ik ga er in ieder geval niet vanuit dat ik AA ga draaien.

• T020
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:40:
[...]

Ik denk dat je rekening moet houden met het feit dat BioShock zich afspeeld in kleine gesloten ruimtes. Waarin de meeste levels van UT een grote ruimte hebben of zelfs open lucht zijn (warfare etc). Bovendien heb je bij BioShock geen AA (kan forcen). Ik denk dat mijn setup zeker moeite gaat krijgen (8800 gts 640, e6600 @ 3ghz, 2GB) ook al draait Bioshock vlekkeloos bij mij. Ik ga er in ieder geval niet vanuit dat ik AA ga draaien.
idd, ik heb hetzelfde systeem en ga hem ook niet zo hoog kunnen draaien. in de trailers die je op youtube ziet word het spel gedraaid op de nieuwe alienware machines (quad core, 4 gb, 2x8800gtx enz.) en dan nog niet eens op maximum!!!!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:40:
[...]

Met alle respect, maar dan zit je er flink naast :) . Een 8800GTS 640 is super high-end op het moment, een E6600 @ 3GHz ook en 2GB is ook high-end. Je kan UT3 gewoon goed draaien (uiteraard ... anders houdt Epic wel een heel klein klanten bestand over :Z ) en -zeer- waarschijnlijk gewoon met een aantal AA samples. Let maar op.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cassius schreef op donderdag 20 september 2007 @ 22:58:
[...]

Met alle respect, maar dan zit je er flink naast :) . Een 8800GTS 640 is super high-end op het moment, een E6600 @ 3GHz ook en 2GB is ook high-end. Je kan UT3 gewoon goed draaien (uiteraard ... anders houdt Epic wel een heel klein klanten bestand over :Z ) en -zeer- waarschijnlijk gewoon met een aantal AA samples. Let maar op.
Volgens die argumenten wel ja. Maar we zien wel. Ik heb nog nooit me pc zien zwoegen afgezien Supreme commander en Doom 3 (16x AA (uit m'n hoofd)). Laten we hopen van wel in ieder geval. Want ik wil het wel op z'n mooist spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Maak je geen zorgen ik kan het ook op z`n mooist spelen op m`n p4 en 9800xt ;)

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 19:56
[...]
Wat denk ik alleen het grootste probleem is van Unreal Tournament is het grote aantal aan gamemodes. DM, iDM, TDM, iTDM, CTF, iCTF, Warfare, Onslaught, Assault etc. Elk van deze gametypes heeft een eigen community en daarom lijkt UT soms 'dood' terwijl het totaal aantal spelers nog best hoog is, nu spelen veel iCTF teams wel iTDM maar dan nog is de gehele UT community altijd meer versplinterd geweest dan in bijv Quake3.
Ben ik met je eens, maar naar 't schijnt gaan ze dit in UT3 anders aanpakken.
To be honest, we thought that [piling up new stuff] was a flaw with 2K4. We had Double Domination and Bombing Run and all these game types and all that did was really fragment the community. So instead of having everyone playing 2K4 in the same player pool they were all off in their own little sub-servers focusing on these game types.

We want everything in the game to be very deep and not necessarily go kitchen sink with the product cause the product already does cover a wide variety of environments and weapons and vehicles and we don't want to keep adding new stuff.
Bron: http://pc.ign.com/articles/705/705569p2.html

Dus zoals het er naar uitziet willen ze voorkomen dat er development time gaat zitten in modes/maps die toch door niemand gespeeld worden. Ze hebben er in ieder geval beter over nagedacht dit keer, dan allerlei nieuwe dingen te verzinnen en die los te laten op de community.

PS5 PSN: UnrealKazu

• Mr_Dark

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

Zo net even een pre-order gezet voor UT3 :D, kreeg nog iets van korting ook :+

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Mr_Dark schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 15:49:
Zo net even een pre-order gezet voor UT3 :D, kreeg nog iets van korting ook :+
als je nu ook even verteldt waar 8)7

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

• wishmasterUT2k4
  • Laatst online: 05-09 10:45
Copycat schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 16:26:
[...]

als je nu ook even verteldt waar 8)7
O-)

Deze is wel redelijk goedkoop, zal eens verder kijken.
http://www.pcmedia.nl/cgi-bin/zoek.pl?Art=12419

[ Voor 25% gewijzigd door wishmasterUT2k4 op 22-09-2007 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Een vriend van me heeft hem ge-pre ordered op play.com toen er een of andere foute prijs stond. Hij heeft hem nu voor 20 euro (niet pond, euro) besteld. Ook een bevestigingsbon van betaling en bestelling trouwens, ben zeer benieuwd of hij hem krijgt. Prijs was vrij snel daarna gecorrigeerd helaas. Ik order hem waarschijnlijk bij een mediamarkt, toch goede ervaringen mee en meestal alle games gewoon €39,95 :) .

Btw mocht je bekend zijn in de UT iCTF scene, er gebeuren grappige dingen op het moment :D . Clanbase heeft weer een EuroCup uitgegeven en er zijn een paar topteams terug van 3 jaar inactiviteit (Æ en M5 bijvoorbeeld :> ) om UT (99) een laatste goeie cup te geven voordat we overgaan of stoppen. Game on :) !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-09 11:44
Cassius schreef op zondag 23 september 2007 @ 09:43:
Een vriend van me heeft hem ge-pre ordered op play.com toen er een of andere foute prijs stond. Hij heeft hem nu voor 20 euro (niet pond, euro) besteld. Ook een bevestigingsbon van betaling en bestelling trouwens, ben zeer benieuwd of hij hem krijgt. Prijs was vrij snel daarna gecorrigeerd helaas. Ik order hem waarschijnlijk bij een mediamarkt, toch goede ervaringen mee en meestal alle games gewoon €39,95 :) .
...
Bij Play.com loont het om erg vroeg te pre-orderen, want zij schatten de prijs wel eens te laag in voor pre-orders. Unreal Tournament III stond op die manier al langer dan anderhalf jaar op 18 Britse pond (24 euro) als ik naar mijn pre-order van november 2005 ( :') ) kijk. Inmiddels is de prijs al opgelopen naar 39 euro. Play doet hier niet moeilijk over, je betaalt wat op de bestelling is 'vastgezet'. Met UT2004 ging het precies zo, zie het als een pre-order bonus.

Aan de andere kant, als je tot een paar maanden na release wacht, is de prijs ook gekelderd EN is er inmiddels een Limited Collector's Edition die misschien ook wel interessant is ipv de standaard versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Dark

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

Ik zat net even bij DimensionPlus te kijken en daar hebben ze UT3 staan met een verwachte release date van: 7 November 8)

Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil DEMO!!!! Iemand enig idee wanneer die zal uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
oktober, lees het topic ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Play.com heeft hem voor 16-11 staan ... maar ook bol.com heeft hem voor 7 november staan.

Ligt het aan mij of is die demo tijd dan vrij kort? Normaal was de demo toch ongeveer 3 maanden uit voor de echte game kwam? Bijvoorbeeld in de UT99 tijd speelden mensen mappen als Face en Bridge als helemaal lam online omdat die gewoon met demo servers/clients gedraaid konden worden. En bij 2K4 was het ook langer volgens mij. Nu zou het dan een maandje of minder zijn met die huidige release dates ... naja ook prima.

Ik hoor nergens iets van vertragingen o.i.d. en ik denk dat hoe dichter je bij de deadline komt hij minder kans op vertraging er is. Ze gaan niet de dag van tevoren bekend maken (niet aan ons, maar laat staan aan leveranciers die nu dus overal 7/11/16 november hebben staan op de website) dat hij uitgesteld is. Heb goede hoop :) . Was UT / 2K3 / 2K4 trouwens uitgesteld; dat weet ik niet meer?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Face en Bridge... :r

Niet mijn favoriete maps als je het mij vraagt.
Maar zou het wel okee vinden als ze nog ff vooraf met een demootje komen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:30

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Cassius schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:09:
Was UT / 2K3 / 2K4 trouwens uitgesteld; dat weet ik niet meer?
Ut weet ik niet meer, 2k3 wel (de befaamde quote die verkeerd is begrepen, Just 2 weeks) en 2k4 weet ik ook niet meer (volgens mij wel!)

[ Voor 3% gewijzigd door XTREEMRaGE op 25-09-2007 14:00 ]

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

• SePtiCTaNk
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 20:45
Geen multiplayer cross-platform @ launch:

http://www.beyondunreal.com/content/articles/203_1.php#q43

[ Voor 88% gewijzigd door SePtiCTaNk op 27-09-2007 14:24 ]

Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Zowel 2k3 als 2k4 zijn flink vertraagd en dan voornamelijk 2k3 volgens mij.

Deze had eigenlijk een jaar eerder uit moeten komen en na een hoop gedoe toch in 2003 uitgekomen, terwijl de game niet eens echt af was. Vandaar snel het spel afgemaakt en 2k4 uitgebracht.. Deze was ook een aantal maanden vertraagd volgens mij. Dit is iig mijn beleving.. wachtte namelijk al vanaf 2001 op UT2k3( en die viel teeeeegen lol)

• appie1981
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-03 22:03
Hopelijk klopt het grapje dat Dave maakt :D

[bu]hal`: alright, well let's get this out of the way first... no demo date? :)
[EPIC]WarTourist: Nope!
[EPIC]WarTourist: You'll know as soon as we do :-)
[Epic]Dave: 2 wee....

• Jovas
ik hoorde ook iets van 17 dagen(gerucht)

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Midway today announced an exclusive PC collector's edition for the highly anticipated first-person shooter, Unreal Tournament 3. This limited edition is encased in a special tin hard cover. Included is an Art Book featuring the flawless art style found in the vehicles, characters, weapons and environments that are signature trademarks of the Unreal Tournament 3 universe. In addition, the limited collector's edition includes bonus DVD extras, featuring an in-game character that can be unlocked upon your purchase: LAUREN

Afbeeldingslocatie: http://www.gamesarefun.com/games/xbox/unrealchampionship2/lauren.jpg
Imagine this lady ... in UT3 Engine ... with a shock rifle :9

De meeste mensen deugen!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Cassius schreef op donderdag 27 september 2007 @ 21:57:
Midway today announced an exclusive PC collector's edition for the highly anticipated first-person shooter, Unreal Tournament 3. This limited edition is encased in a special tin hard cover. Included is an Art Book featuring the flawless art style found in the vehicles, characters, weapons and environments that are signature trademarks of the Unreal Tournament 3 universe. In addition, the limited collector's edition includes bonus DVD extras, featuring an in-game character that can be unlocked upon your purchase: LAUREN

[afbeelding]
Imagine this lady ... in UT3 Engine ... with a shock rifle :9
Ik ga alvast plaats inruimen voor deze CE :9 Nadat ik de 2k4 gemist heb _MOET_ deze CE er gewoon komen.

Anders ga ik mensen wat aandoen :P

• M-co
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-05 10:09

M-co

Arf!

Heeft iemand een idee waar je de limited edition kunt bestellen én dat hij a.s.a.p wordt geleverd? Ik heb geen zin om onnodig een extra dag te wachten als de gewone versie hier in de wikelstraat te kopen is. :9
Midway Announces Limited Collector's Edition for Unreal Tournament 3

Midway today announced an exclusive PC collector's edition for the highly anticipated first-person shooter, Unreal Tournament 3. This limited edition is encased in a special tin hard cover. Included is an Art Book featuring the flawless art style found in the vehicles, characters, weapons and environments that are signature trademarks of the Unreal Tournament 3 universe. In addition, the limited collector's edition includes bonus DVD extras, featuring:

* Unreal Engine 3 Toolkit Video Tutorials - More than 10 hours of in-depth tutorials about game modifications that can help players break into the game development business
* The History of Unreal Tournament - Take a look at the history of Unreal Tournament, while hearing first-hand interviews with the creators and team behind the legacy.
* Behind the Scenes of Unreal Tournament 3 - Get a deeper look behind the making of the FPS giant and how the dedicated team at Epic Games crafted its return.

The limited collector's edition will be available in limited quantity at select retailers for a suggested retail price in the U.S. of $59.95, available November 2007.

This limited collector's edition will also be available across the UK, Europe, South Africa, Russia, Australia and most other territories.

Verwijderd

Hmm, ziet er nogal dood uit. Ik dacht dat Lauren van hetzelfde team als Malcolm was? Ze lijkt hier wel een Necris.

Ik vraag me trouwens af hoe ze willen voorkomen dat iemand zonder Collector's Edition haar 'unlockt'. Je kan immers ook zelf characters maken. Of willen ze de modcommunity gaan blokkeren?

Ik vraag me echt af waarom ze allemaal van dat kinderachtige 'unlock' gedoe willen doen... UT is gewoon schieten op de manier die jij wilt. Ze hebben nooit eerder beperkingen opgelegd aan de manier waarop je elkaar fragt. Straks krijg je nog speciale elite-maps waar je alleen op mag als je 10 euro aan Midway betaalt.

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

In Championship 1 and 2 is Lauren lid van Team Necris, sinds UT2K4 zit ze inderdaad in het team van Malcolm ... ofwel Iron Guard :) ! (toch :X ?) Maar ik dacht dat ze nu samen met Brock team Thunder Crash weer ging runnen ofzo :/ ...

Dat unlocken is een mini gadget, je doet het voor de UT geschiedenis, UED Tutorial, lief doosje en de support (ofwel je extra geld die kant op) voor de game maker ;) .

[ Voor 13% gewijzigd door Cassius op 28-09-2007 09:25 ]

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

Mja, ik zal ook wel weer de duurste variant kopen. Heb ik tot nu toe altijd gedaan :P Bij 2k4 deed ik het voor de Video Tutorials, maar nu ga ik gewoon voor de heb. Die tutorials zullen me niet zoveel meer leren denk ik.

Hier staat wat team-informatie van vroegah: http://www.unrealtournament2003.com/ut2004/story.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Weinig nieuwe info, maar toch -->

Preview -->
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=172876

Meegeleverde screens (dit keer non-pixelated) -->

Afbeeldingslocatie: http://medialib.computerandvideogames.com/screens/screenshot_186017.jpg
---
Afbeeldingslocatie: http://medialib.computerandvideogames.com/screens/screenshot_186018.jpg
---
Afbeeldingslocatie: http://medialib.computerandvideogames.com/screens/screenshot_186019.jpg
---
Afbeeldingslocatie: http://medialib.computerandvideogames.com/screens/screenshot_186020.jpg
---

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem ge-preorderd bij gcshop.nl 59 eurie met verzendkosten. Volgens hun komt het spel 7 november binnen... laten we het hopen. O ja trouwens voor de PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:11

Rio

Ik heb al een boek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Gelukkig alleen voor de PS3 :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

* Cassius fluit onschuldig rond ...

Want ook ik wacht op de pc variant :P . Nog geen man overboord dus, maar toch benieuwd of ze het redden.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 14:18

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

mmm ik zie daar toch echt staan dat het ook voor de PC naar 2008 verschoven is... eerst Assassins Creed en nu ook UT3 *huil*

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Gelukkig konden we volgens betrouwbare bronnen in oktober een demo verwachten ;)

Het is zo grappig om te zien dat mensen denken te weten wanneer we UT3 kunnen verwachten door bv. een pre-order te plaatsen. Tuurlijk zeggen die bedrijven dat het spel snel komt, die willen zo snel en veel mogelijk poen verdienen.

We zullen zien wanneer de demo uitkomt, ben erg benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Macros4 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 14:35:
Midway heeft bij het bekend maken van zijn kwartaalcijfers eveneens aangekondigd dat Unreal Tournament 3 pas in 2008 op de markt zal komen. Oorspronkelijk zouden de PS3 en PC-versies van deze langverwachte multiplayershooter nog eind dit jaar in de schappen moeten liggen.
Ik vraag me toch af hoe de mensen hier na het lezen van het artikel op nu.nl tot de conclusie komen het het hier alleen de PS3-variant betreft
Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.