Modbreakje: *knip*. Nee. Een topic in SGD is niet bedoeld voor offtopic vragen over welke hardware je wilt kopen.
[ Voor 84% gewijzigd door F_J_K op 13-09-2007 19:06 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 84% gewijzigd door F_J_K op 13-09-2007 19:06 ]
Cassius schreef op donderdag 13 september 2007 @ 14:54:
Tsss, je wil niet weten hoe stoer ik ben als ik met die gelei spuit over straat loop.
Eerst mn zusje en mn moeder beschieten, die jagen me het huis uit, onze kat pakken en dan die irritante buurjongen. En op het eind nog gauw even die vrouw waarvan ik vroeger niet op de parkeerplaats mocht voetballen.
"Pudding Spree!"
wtf.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Nee, puddingbuksen(lol) zijn veel interessanter héT020 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 18:22:
[mbr]Modbreakje: *knip*. Nee. Een topic in SGD is niet bedoeld voor offtopic vragen over welke hardware je wilt kopen.[/]
De meeste mensen deugen!
? Achievements als in hoe? Je kon in ut2004 Xan vrij spelen bedoel je dat?Cassius schreef op donderdag 13 september 2007 @ 19:45:
[afbeelding]
Hier vind ik de HDR / Bloom techniek erg stijlvol en sfeerverhogend werkend. Ik ga denk ik eerst als ik de game heb lekker door de SP mode heenspelen en daarna het online spul verkennen. Wie weet stoppen ze dit keer ook eens achievements in de PC variant?
Macros4 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 19:18:
[...]
Nee, puddingbuksen(lol) zijn veel interessanter hé
UT3 aub..
Verwijderd
De meeste mensen deugen!
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb hem al jaren op Holy Shit! staan. Ook zo leuk dat hij dat dan roept.Cassius schreef op donderdag 13 september 2007 @ 11:33:
De engine die ze gebruiken in UT3 is iets nieuwer en geavanceerder als deze voor BioShock / Gears of War gebruikt is. But then again ... ik denk dat ze de instap lager zetten. BioShock wil je best op het grafische letten omdat je daar echt van kan genieten in single player; tijdens multi-player zijn de graphics gaaf, maar het gaat je vooral om een goede FPS tijdens drukke maps (met rockets, flak, shock combo's en explosies overal) en een smooth gameplay die goed gebalanceerd is.
Ter illustratie, UT2004 default settings op een 8800GTX zijn gewoon high. Je kan vervolgens zelf nog higher, highest en holy shit instellen! BioShock's engine heeft daarentegen veel minder opties (spel legaal thuis), gewoon low / medium / high of uhm on / off
.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2007 07:31 ]
Hij? ik heb een zij. Veel leuker als je een vrouw orgastisch "Monsterkill" of "Unstoppable" door de speakers hoort schreeuwenVerwijderd schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 07:10:
[...]
Ik heb hem al jaren op Holy Shit! staan. Ook zo leuk dat hij dat dan roept.
Ik speel op 1680x1050@4xAA+4xAF en dat is best een pittige resolutie. Nog loopt Bioschock op mijn 2 jaar oude machine nog heel redelijk. Goed speelbaar in ieder geval, maar niet volmaakt vloeiend. Dat op de hoogste settings
Ik denk dat UTIII naar medium settings zal moeten als ik die screenshot even zo bekijk.
Ik ben alvast teruggegaan van Vista naar XP 64-bit en dat bevalt me veel beter. Games lopen als een bezetene en ik kan met met de 64-bits UT2004 patch voor 3369 met echt wel een Holy Shit permitteren.
Ik hoop dat er ook een 64-bits patch uitkomt voor UT3 omdat ik dan veel voordeel ga winnen met mijn al vrij oude CPU (AMD64 3800+). UT2004 loopt echt beter op de 64-bitter en dat merk ik echt duidelijk. Veel minder framedrops bij drukke momenten tot helemaal niet.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
je kan ook een dx10 kaart kopen en dx9 installeren. ken iemand die dat heeft gedaan en hij merkt idd wel dat zijn pc sneller wordt, en dat met een quad core!!!Floris-K schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 13:14:
Zoveel verschil zal het idd niet uitmaken denk ik. Geloof niet dat ze de laatste maanden ineens alles maar zijn gaan aanpassen tijdens de ontwikkeling v/h spel voor DX10.
Ik vind sowieso dat de DX10 kaarten maar magertjes scoren(op de 8800/2900 na), dus denk dat UT3 toch wel betere draait op de meeste Dx9 kaarten dan op de Dx10.
moet je eens op youtube kijken en dan op 'dx9 vs dx10' zoeken. dan zie je wel verschilVerwijderd schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 12:05:
Het enige dat DirectX 10 toevoegt aan het spel is anti-aliasing. Dat vind ik wel een belangrijke feature, omdat je anders zo wordt afgeleid door flikkerende pixels, maar verder zal het er grafisch niet beter uitzien.
[ Voor 37% gewijzigd door T020 op 14-09-2007 15:48 ]
Verwijderd
Windows 64-bit laat games als ze 64-bit ondersteunen beter en sneller lopen en dat is geen fabeltje. Alleen het vergelijk al met Vista scheeld minimaal het dubbele in framerate en dat is geen grapje!TroonStaal schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 07:34:
[...]
Hij? ik heb een zij. Veel leuker als je een vrouw orgastisch "Monsterkill" of "Unstoppable" door de speakers hoort schreeuwen
Hoe zit dan nou eigenlijk met dat XP64bit? Ik draai nu XP Pro+SP2 maar da's afaik gewoon 32 bit. Ik ga me daar eens in verdiepen wat voor voordelen dat allemaal brengt
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2007 17:21 ]
Waarom heb ik dan netzoveel frames met zowel de 32 bit versie als de 64 bit?Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 17:14:
[...]
Windows 64-bit laat games als ze 64-bit ondersteunen beter en sneller lopen en dat is geen fabeltje. Alleen het vergelijk al met Vista scheeld minimaal het dubbele in framerate en dat is geen grapje!
Het scheeld wel zoveel dat ik nooit meer van XP64-bit afwil. Ik denk dat ik het koop want het bevalt me té goed. Ook met 7-zip op 64-bit is een paradijsje. Je kunt veel dieper inpakken met dezelfde snelheid en nog hoger.
Drivers ook geen probleem. Een Nlited DVD'tje lost het hele probleem op van drivers. Installeren en werken maar en ik heb die Nlited editie al een hele tijd liggen. Niemand is er in geïntresseert omdat 64-bit afschrikt, maar in dit geval zie ik gewoon dat mijn CPU nu pas echt benut wordt.
Ik merk het gewoon met alles en dat is ook geeb grapje. Ze zeggen dat Windows XP 64-bit trager is dan zijn 32-bits broer, maar benchmarks laten zien dat ze op gelijke lijn liggen en zodra je echt 64-bits apps gaat gebruiken ga je het echt merken. Ik heb UT2004 en 7-zip al in 64-bit lopen en dat merk je echt. Ik schat zo'n 40-100% prestatie erbij.
Nog iets. Windows 64-bit is hoe dan ook stukke stabieler als zijn 32-bits broer. Heb je een 64-bit CPU en heb je 2 Gig of meer. Windows X64 is the way to go!
Vrouwelijke announcers zijn![]()
, Ik heb die hele zware stem (Male)
Verwijderd
Ik heb het specifiek over UT3. DX10 is voor UE3 een extraatje, voor het grootste gedeelte is het gewoon een DX9-engine. Het enige dat ze toegevoegd hebben bij het DX10-renderpath is anti-aliasing, wat (ik me heb laten vertellen) niet kan in OGL2 en DX9 vanwege de deferred shading die ze gebruiken.T020 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 15:40:
moet je eens op youtube kijken en dan op 'dx9 vs dx10' zoeken. dan zie je wel verschil
kij hier maar eens:
Wat hij dus eigenlijk zegt: DX10 geeft een betere performance, waardoor je je settings wat hoger kan instellen op dezelfde pc. Geen nieuwe grafische snufjes dus.pcgameshardware.de schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 13:02:
Yes, we'll ship Unreal Tournament 3 with full DirectX 10 support. Support for multisampling is the most visible benefit. We're also able to use video memory more efficiently on Windows Vista under DirectX 10, enabling a given machine to use higher-detail texture settings than are possible in Windows Vista under DirectX 9. Most of Unreal Engine 3's effects are bound by fill-rate rather than by higher-level features like hardware geometry processing, so the real impact of DirectX 10 is incrementally better performance rather than entirely new features.
We're testing Unreal Tournament 3 with Windows Vista 64-bit to assure compatibility, but we're planning to wait for the OS and application base to mature before doing anything further to really exploit 64-bit.
We were the first developer to port to the 64-bit environment back in 2004, with 64-bit Windows XP and Unreal Tournament 2004. We were very eager to embrace Windows Vista 64-bit also, and hoped to have moved all of our development machines over to it by now. Unfortunately, the software and driver compatibility still isn't quite there. The base OS is very stable, and it's a joy to work with in isolation. But, then, you need to print something, or run Max or Maya along with a collection of third-party plug-ins, and it all unravels. I'm sure the issues will be worked out with service packs and app updates within the Windows Vista generation, as machines with 4-8GB are finally becoming economical, and could be mainstream in the next 12 months.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2007 02:18 ]
in ut3 gaat het idd niet zo op volgens mij ook, dx10 is gemaakt voor realistische spellen als crysis en meer gericht op de toekomst. ik denk dat je ut3 beter op dx9 kan draaien want dat staat hogere settings toe dan dx10Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 02:07:
[...]
Ik heb het specifiek over UT3. DX10 is voor UE3 een extraatje, voor het grootste gedeelte is het gewoon een DX9-engine. Het enige dat ze toegevoegd hebben bij het DX10-renderpath is anti-aliasing, wat (ik me heb laten vertellen) niet kan in OGL2 en DX9 vanwege de deferred shading die ze gebruiken.
Verwijderd
De meeste mensen deugen!
Dat terwijl de demo servers bijna altijd helemaal vol zatenTroonStaal schreef op maandag 17 september 2007 @ 20:54:
2k4 was al zowat dood toen het uitkwam. Een paar maanden na release waren er bergen servers, maar bijna niemand die het speelde. Tenzij het besloten clanservers waren:{
My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83
Ja, daar snapte ik dus ook niks van. Is het spel uit, blijft ineens iedereen weg... ik hoop dat het met UT3 wel anders gaat, anders is het ook zonde.switchboy schreef op maandag 17 september 2007 @ 21:05:
[...]
Dat terwijl de demo servers bijna altijd helemaal vol zaten
De meeste mensen deugen!
[ Voor 6% gewijzigd door Kaasje123 op 17-09-2007 23:49 ]
die is er hoor. Er heeft een tijdje geleden een verzamel colelctie van unreal games in de winkel gelegen waarbij ook de soundtrack zat inbegrepen. Niet dat ik het gekocht heb want die muziek kan je makkelijk van de spellen zelf rippen maar ount is is dat de soundtrack er weldegelijk is geweestTroonStaal schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 08:00:
Zou wel tof zijn als ze van de Unreal series ook cd's zouden uitbrengen zoals ze in Japan nog wel eens doen met spellen zoals Silent Hill, Final Fantasy en ook bijvoorbeeld van Guild Wars.
Ohja, dat was toch die tin box met headset enzo?Kaasje123 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 15:03:
[...]
die is er hoor. Er heeft een tijdje geleden een verzamel colelctie van unreal games in de winkel gelegen waarbij ook de soundtrack zat inbegrepen. Niet dat ik het gekocht heb want die muziek kan je makkelijk van de spellen zelf rippen maar ount is is dat de soundtrack er weldegelijk is geweest
Al ben ik het wel met je eens dat dit veel vaker zou mogen want sommige games hebben brilliante muziek
...:::everybeat.nl
Dat zou best kunnen, de puristen zijn bij UT99 gebleven omdat dit de game is/was die voor hun het gamen heeft veranderd.T020 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:14:
zo dood is ut2004 nou ook weer nietvind ik
ut2004 en ut99 zijn allebei gewoon übergames qua gameplay en de movement in ut2004 vind ik er zelfs op vooruitgegaan
Macros4 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:18:
UT2k4 is helemaal niet dood, dat wordt elke dag nog massaal gespeeld. Volgens mij hebben er een aantal mensen geen leven(dood) met al dat pro-clan quasi achtige, nostalgische geklaag en gezwets..
Het is grapig om weer te lezen hoe ver heen die negatieve UT99 fanboy-extemisten zijn die in clans zitten enzo. Die mensen die een computerspel zo serieus nemen moeten de zaken niet omdraaien; want als je zo ver heen bent ben je inderdaad in de minderheid.. . De grootste groep mensen die gewoon af en toe een spel om de fun willen spelen zijn dagelijks nog te vinden hoor in UT2k4, dat is vrij normaal en gezond.
Epic en Midway maken gewoon een gaaf spel wat zo toegankelijk mogelijk voor iedereen is. Bovendien willen ze er goed aan verdienen. Dacht je nou echt dat ze een paar van die zeurende extreme fanboys zo serieus gaan nemen...?
Als je dat niet kunt accepteren of inzien, dan heb je echt een vertekent beeld van de werkelijkheid. Als je een spel zo aanbid dan heb je echt hulp nodig volgens mij..
Dus whatever, ik kijk er weer naar uit net als de vorige edities! Leuk kerst cadeautje!
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Verwijderd
T020 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:14:
zo dood is ut2004 nou ook weer nietvind ik
ut2004 en ut99 zijn allebei gewoon übergames qua gameplay en de movement in ut2004 vind ik er zelfs op vooruitgegaan
die extra movement opties voegen juist wat toe aan het spel. het is gewoon prettig als je bijv overal op kan springen door double jump ipv dat je een pleureseind om moet lopen of je translocator moet pakkenOme_Les schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:22:
[...]
Spreek er tegenwoordig nog een aantal en die balen van het zogeheten ZP(zeroping) gebeuren dat nu begint op te rukken vanuit de oostblok landen en Spanje/Portugal.
Die hopen echt dat UT3 weer de movement heeft van UT99. geen double jumps etc.
Alleen maar strafen,dodgen en jumpen.
Mocht dit niet het geval zijn, overwegen ze zelfs met gamen te stoppen?
Er zal vast wel een doublejump mutator zijn (of komen), maak je maar geen zorgen, er zijn genoeg mensen die het leuk vinden. Quadjump was ook altijd wel een grappige mutator.T020 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 21:14:
[...]
die extra movement opties voegen juist wat toe aan het spel. het is gewoon prettig als je bijv overal op kan springen door double jump ipv dat je een pleureseind om moet lopen of je translocator moet pakken![]()
double jump vind ik dus ook echt een vooruitgang in ut2004 tov ut99
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2007 21:27 ]
In MP wel ja, maar in SP draagt het altijd wel bij aan de sfeerTiny schreef op woensdag 19 september 2007 @ 16:31:
Muziek is eigenlijk altijd het eerste dat ik uitzet in een spel, zeker wanneer je op Teamspeak zit is dit erg irritant... of ik wordt gewoon oud en kan die dingen niet van elkaar scheiden...
Geen idee. Het enige wat er al eens verteld is is dat Unreal Tournament Gears of War lelijk zou laten lijken dus ga maar uit van het feit dat het niet het lichste spel zal zijn om te draaien.Fatihtjuh schreef op woensdag 19 september 2007 @ 19:55:
Als ik Bioshock op high kan spelen met een Radeon x1600 256mb op mijn iMac. Zou dat dan ook lukken met UT3, maar dan op low/medium?
Ik denk het wel, BioShock maakt gebruik van een (sterk verbouwde) Unreal Engine 3. Daarnaast staan de engines van Epic over het algemeen wel goed bekend als het om schaalbaarheid gaat.Fatihtjuh schreef op woensdag 19 september 2007 @ 19:55:
Als ik Bioshock op high kan spelen met een Radeon x1600 256mb op mijn iMac. Zou dat dan ook lukken met UT3, maar dan op low/medium?
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Laten we het hopen, want dan kan ik het zeker op mijn oude p4 3ghz, 1024 ddr en Radeon 9800xt 256mb spelen;)Fatihtjuh schreef op woensdag 19 september 2007 @ 19:55:
Verwijderd
Je hebt geen PS3. Dat was nodig voor BS en voor MOHA, is dus een vereiste voor de U3 engine?XyritZz schreef op woensdag 19 september 2007 @ 22:56:
[...]
Ik denk dat ik het lastiger ga krijgen met m'n 9800XT. Tot nu toe kan ik bijna alles nog spelen maar dan wel op 800x600 met alles zo laag mogelijk (ik moet zeggen, in sommige games verkies ik 800x600 boven 1024x768 omdat het gewoon lekkerder speelt op lage resoluties
).
Die vereistes hè, dan vraag ik mij af: _MOET_ je dat nou hebben, of kan je het prima spelen zonder hoewel je dan grafische opties mist?Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 01:35:
[...]
Je hebt geen PS3. Dat was nodig voor BS en voor MOHA, is dus een vereiste voor de U3 engine?
Dit was al eerder besproken in dit topic, en als het goed was hoefde je sm3 niet te hebben om het spel te draaien. Moe je ff zoeken in dit topic, weet niet meer precies waar het stond!TroonStaal schreef op donderdag 20 september 2007 @ 08:01:
[...]
Die vereistes hè, dan vraag ik mij af: _MOET_ je dat nou hebben, of kan je het prima spelen zonder hoewel je dan grafische opties mist?
[ Voor 13% gewijzigd door XTREEMRaGE op 20-09-2007 11:41 ]
GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
Grappig'De grootste groep mensen die gewoon af en toe een spel om de fun willen spelen zijn dagelijks nog te vinden hoor in UT2k4, dat is vrij normaal en gezond" , "als je een spel aanbid heb je hulp nodig".
De meeste mensen deugen!
Tof! Dankjewel voor de linksXTREEMRaGE schreef op donderdag 20 september 2007 @ 10:16:
[...]
Dit was al eerder besproken in dit topic, en als het goed was hoefde je ps3 niet te hebben om het spel te draaien. Moe je ff zoeken in dit topic, weet niet meer precies waar het stond!
edit--
[Multiplatform] Unreal Tournament 3
Verwijderd in "[Multiplatform] Unreal Tournament 3"
Ik denk dat dit spel ook erg CPU afhankelijk is. Een Quad Core heeft denk ik wel meer profeit dan een Dual Core.Cassius schreef op donderdag 20 september 2007 @ 10:30:
Ik dacht te hebben gelezen ergens dat UT3 -geen- SM3 persé nodig had ... maar correct me if I am wrong. Verder zou het volgens mij prima draaien vanaf een 7600GS / X1600Pro + normale dual-core (bijvoorbeeld een simpele X2 3800+ of een D820) en 1GB RAM. Mensen met een 9800Pro denk ik dat ze vrij laag moeten inzetten eigenlijk. Ik heb zelf met een 9800Pro UT2K4 gespeeld (tot de kaart overleed
) ... toch prima op 1280x1024 --> maar lang niet met alle opties op medium / high. Mensen met een X16xx of een 76xx en hoger zullen allemaal wel goed zitten denk ik.
Tuurlijk draait het beter met een 8800 Ultra / 4GB / QX6800 ... maar ja.
http://extreme.pcgameshardware.de/showthread.php?t=1183Ted56 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:17:
[...]
Ik denk dat dit spel ook erg CPU afhankelijk is. Een Quad Core heeft denk ik wel meer profeit dan een Dual Core.
[ Voor 5% gewijzigd door Cassius op 20-09-2007 15:31 ]
De meeste mensen deugen!
Verwijderd
Ik denk dat je rekening moet houden met het feit dat BioShock zich afspeeld in kleine gesloten ruimtes. Waarin de meeste levels van UT een grote ruimte hebben of zelfs open lucht zijn (warfare etc). Bovendien heb je bij BioShock geen AA (kan forcen). Ik denk dat mijn setup zeker moeite gaat krijgen (8800 gts 640, e6600 @ 3ghz, 2GB) ook al draait Bioshock vlekkeloos bij mij. Ik ga er in ieder geval niet vanuit dat ik AA ga draaien.XyritZz schreef op woensdag 19 september 2007 @ 22:56:
[...]
Ik denk het wel, BioShock maakt gebruik van een (sterk verbouwde) Unreal Engine 3. Daarnaast staan de engines van Epic over het algemeen wel goed bekend als het om schaalbaarheid gaat.
Ik denk dat ik het lastiger ga krijgen met m'n 9800XT. Tot nu toe kan ik bijna alles nog spelen maar dan wel op 800x600 met alles zo laag mogelijk (ik moet zeggen, in sommige games verkies ik 800x600 boven 1024x768 omdat het gewoon lekkerder speelt op lage resoluties
).
idd, ik heb hetzelfde systeem en ga hem ook niet zo hoog kunnen draaien. in de trailers die je op youtube ziet word het spel gedraaid op de nieuwe alienware machines (quad core, 4 gb, 2x8800gtx enz.) en dan nog niet eens op maximum!!!!Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:40:
[...]
Ik denk dat je rekening moet houden met het feit dat BioShock zich afspeeld in kleine gesloten ruimtes. Waarin de meeste levels van UT een grote ruimte hebben of zelfs open lucht zijn (warfare etc). Bovendien heb je bij BioShock geen AA (kan forcen). Ik denk dat mijn setup zeker moeite gaat krijgen (8800 gts 640, e6600 @ 3ghz, 2GB) ook al draait Bioshock vlekkeloos bij mij. Ik ga er in ieder geval niet vanuit dat ik AA ga draaien.
Met alle respect, maar dan zit je er flink naastVerwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:40:
[...]
Ik denk dat je rekening moet houden met het feit dat BioShock zich afspeeld in kleine gesloten ruimtes. Waarin de meeste levels van UT een grote ruimte hebben of zelfs open lucht zijn (warfare etc). Bovendien heb je bij BioShock geen AA (kan forcen). Ik denk dat mijn setup zeker moeite gaat krijgen (8800 gts 640, e6600 @ 3ghz, 2GB) ook al draait Bioshock vlekkeloos bij mij. Ik ga er in ieder geval niet vanuit dat ik AA ga draaien.
De meeste mensen deugen!
Verwijderd
Volgens die argumenten wel ja. Maar we zien wel. Ik heb nog nooit me pc zien zwoegen afgezien Supreme commander en Doom 3 (16x AA (uit m'n hoofd)). Laten we hopen van wel in ieder geval. Want ik wil het wel op z'n mooist spelenCassius schreef op donderdag 20 september 2007 @ 22:58:
[...]
Met alle respect, maar dan zit je er flink naast. Een 8800GTS 640 is super high-end op het moment, een E6600 @ 3GHz ook en 2GB is ook high-end. Je kan UT3 gewoon goed draaien (uiteraard ... anders houdt Epic wel een heel klein klanten bestand over
) en -zeer- waarschijnlijk gewoon met een aantal AA samples. Let maar op.
Ben ik met je eens, maar naar 't schijnt gaan ze dit in UT3 anders aanpakken.XyritZz schreef op woensdag 19 september 2007 @ 22:56:
[...]
Wat denk ik alleen het grootste probleem is van Unreal Tournament is het grote aantal aan gamemodes. DM, iDM, TDM, iTDM, CTF, iCTF, Warfare, Onslaught, Assault etc. Elk van deze gametypes heeft een eigen community en daarom lijkt UT soms 'dood' terwijl het totaal aantal spelers nog best hoog is, nu spelen veel iCTF teams wel iTDM maar dan nog is de gehele UT community altijd meer versplinterd geweest dan in bijv Quake3.
Bron: http://pc.ign.com/articles/705/705569p2.htmlTo be honest, we thought that [piling up new stuff] was a flaw with 2K4. We had Double Domination and Bombing Run and all these game types and all that did was really fragment the community. So instead of having everyone playing 2K4 in the same player pool they were all off in their own little sub-servers focusing on these game types.
We want everything in the game to be very deep and not necessarily go kitchen sink with the product cause the product already does cover a wide variety of environments and weapons and vehicles and we don't want to keep adding new stuff.
PS5 PSN: UnrealKazu
als je nu ook even verteldt waarMr_Dark schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 15:49:
Zo net even een pre-order gezet voor UT3, kreeg nog iets van korting ook
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
[ Voor 25% gewijzigd door wishmasterUT2k4 op 22-09-2007 22:11 ]
De meeste mensen deugen!
Bij Play.com loont het om erg vroeg te pre-orderen, want zij schatten de prijs wel eens te laag in voor pre-orders. Unreal Tournament III stond op die manier al langer dan anderhalf jaar op 18 Britse pond (24 euro) als ik naar mijn pre-order van november 2005 (Cassius schreef op zondag 23 september 2007 @ 09:43:
Een vriend van me heeft hem ge-pre ordered op play.com toen er een of andere foute prijs stond. Hij heeft hem nu voor 20 euro (niet pond, euro) besteld. Ook een bevestigingsbon van betaling en bestelling trouwens, ben zeer benieuwd of hij hem krijgt. Prijs was vrij snel daarna gecorrigeerd helaas. Ik order hem waarschijnlijk bij een mediamarkt, toch goede ervaringen mee en meestal alle games gewoon €39,95.
...
De meeste mensen deugen!
Ut weet ik niet meer, 2k3 wel (de befaamde quote die verkeerd is begrepen, Just 2 weeks) en 2k4 weet ik ook niet meer (volgens mij wel!)Cassius schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:09:
Was UT / 2K3 / 2K4 trouwens uitgesteld; dat weet ik niet meer?
[ Voor 3% gewijzigd door XTREEMRaGE op 25-09-2007 14:00 ]
GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
[ Voor 88% gewijzigd door SePtiCTaNk op 27-09-2007 14:24 ]
Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.
De meeste mensen deugen!
Ik ga alvast plaats inruimen voor deze CECassius schreef op donderdag 27 september 2007 @ 21:57:
Midway today announced an exclusive PC collector's edition for the highly anticipated first-person shooter, Unreal Tournament 3. This limited edition is encased in a special tin hard cover. Included is an Art Book featuring the flawless art style found in the vehicles, characters, weapons and environments that are signature trademarks of the Unreal Tournament 3 universe. In addition, the limited collector's edition includes bonus DVD extras, featuring an in-game character that can be unlocked upon your purchase: LAUREN
[afbeelding]
Imagine this lady ... in UT3 Engine ... with a shock rifle
Midway Announces Limited Collector's Edition for Unreal Tournament 3
Midway today announced an exclusive PC collector's edition for the highly anticipated first-person shooter, Unreal Tournament 3. This limited edition is encased in a special tin hard cover. Included is an Art Book featuring the flawless art style found in the vehicles, characters, weapons and environments that are signature trademarks of the Unreal Tournament 3 universe. In addition, the limited collector's edition includes bonus DVD extras, featuring:
* Unreal Engine 3 Toolkit Video Tutorials - More than 10 hours of in-depth tutorials about game modifications that can help players break into the game development business
* The History of Unreal Tournament - Take a look at the history of Unreal Tournament, while hearing first-hand interviews with the creators and team behind the legacy.
* Behind the Scenes of Unreal Tournament 3 - Get a deeper look behind the making of the FPS giant and how the dedicated team at Epic Games crafted its return.
The limited collector's edition will be available in limited quantity at select retailers for a suggested retail price in the U.S. of $59.95, available November 2007.
This limited collector's edition will also be available across the UK, Europe, South Africa, Russia, Australia and most other territories.
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Cassius op 28-09-2007 09:25 ]
De meeste mensen deugen!
Verwijderd
De meeste mensen deugen!
Verwijderd
De meeste mensen deugen!
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Ik vraag me toch af hoe de mensen hier na het lezen van het artikel op nu.nl tot de conclusie komen het het hier alleen de PS3-variant betreftMacros4 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 14:35:
Midway heeft bij het bekend maken van zijn kwartaalcijfers eveneens aangekondigd dat Unreal Tournament 3 pas in 2008 op de markt zal komen. Oorspronkelijk zouden de PS3 en PC-versies van deze langverwachte multiplayershooter nog eind dit jaar in de schappen moeten liggen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq