[Multiplatform] Unreal Tournament 3 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 10.115 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Floris-K schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 14:48:
[...]

Ik vraag me toch af hoe de mensen hier na het lezen van het artikel op nu.nl tot de conclusie komen het het hier alleen de PS3-variant betreft
Check de bron, en check de T.net frontpage.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2007 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 14:18

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Staat een topic over op de unrealtournament 3 forum:

Mark rein: As a public company, Midway felt an obligation to its shareholders to let them know about the possibility of a delay. Our goal is still to get the PS3 version of UT3 in stores before the end of 2007. However, we will only ship it once it’s ready and is the best game we can deliver.

In addition there is some good news as a little extra time in development means that now the PS3 version will have all of the same maps as the PC version whereas we previously expected to ship a fewer maps on console.

The PC version is still on track for November with a downloadable demo to be made available prior to retail release.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Je kunt trouwens je systeem testen of ie uberhaupt UT3 wil draaien of niet. Geen idee of het al eerder geopperd is in dit topic, ik ben te lui om terug te bladeren.

UT3-SystemScore

Tis natuurlijk niet helemaal accuraat maar het kan je in ieder geval een goede indicatie geven dunkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Opvallend, een 8800GTX scoort 21.xxx tov een 19.xxx voor een HD2900XT van ATi. En dat terwijl de performance van een HD2900 goed zou zijn in Unreal Engine 3-based games? Oelala...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Het proggie schijnt in elkaar geflanst te zijn door een fan. Ik denk dan ook dat je het met een korreltje zout moet nemen. Mijn systeem (e6600 stock 2,4 Ghz, 2gb ram, Geforce 7900 GTO) had een score boven de 19. Dat houd in dat ik de game op High makkelijk moet kunnen wegspelen volgens dat proggie.
Dacht het niet, ik kan Quake Wars nauwelijks op medium spelen, en de beta van Crysis is op low net een diashow. (hah dat rijmt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat de Unreal Engine wel wat schaalbaarder is dan Crysis. Bovendien is er bij UT3 ge-play-test op 7800-kaarten, dus dat zal wel rond de medium kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 15:52

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Heb een x1950XT en in de lijst stata alleen de 1900xt en kom uit op een score van bijna 21.000

Net onder de 8800gtx en boven de 2900? lol :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 19:30
Ja vergeet het maar jongens, ik blaas jullie er allemaal uit met mijn 9800xt lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Dark
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-08 13:45

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

System specs zijn bekend :D
Midway and Epic today announced the minimum and recommended system requirements for the PC version of Unreal Tournament 3, the highly anticipated first-person shooter scheduled for release in November 2007. Please see below for all information regarding these requirements along with newly released screenshots from the PC version of Unreal Tournament 3.
Minimum System Requirements
  • Windows XP SP2 or Windows Vista
  • 2.0+ GHZ Single Core Processor
  • 512 Mbytes of System RAM
  • NVIDIA 6200+ or ATI Radeon 9600+ Video Card
  • 8 GB of Free Hard Drive Space
Recommended System Requirements
  • 2.4+ GHZ Dual Core Processor
  • 1 GBytes of System RAM
  • NVIDIA 7800GTX+ or ATI x1300+ Video Card
  • 8 GB of Free Hard Drive Space
http://www.beyondunreal.com/daedalus/singlepost.php?id=11034

Ik vind het nog alles mee vallen, had het toch wel wat hoger ingeschat :+

oh en twee nieuwe screenshots :*)

http://www.beyondunreal.c..._images/UT3_Malcolm01.jpg
http://www.beyondunreal.c...otd_images/UT3_City01.jpg

[ Voor 44% gewijzigd door Mr_Dark op 03-10-2007 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmasterUT2k4
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-09 10:45
De specs vallen inderdaad wel mee :o

[ Voor 16% gewijzigd door wishmasterUT2k4 op 03-10-2007 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 12:12
"NVIDIA 7800GTX+ or ATI x1300+ Video Card"

Stellen ze hier een Geforce 7800GTX gelijk aan eeen ATI x1300? Dat lijkt me toch wel incorrect eigelijk?

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 12:40

Knaak

It's me, Mario!

Wil recommended nu zeggen high? Ik hoop toch wel dat een 8800 Ultra volkomen safe zit bij deze game! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat spelletje draai ik op medium/high denk ik.

Tegen die tijd dat ik echt beoefend ben heb ik een andere CPU, dus.
Met Geometry Instancing kom je een heel eind door de last naar de videokaart
te schuiven.

Het is wel krap met een AMD3800+ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MOAW schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 19:02:
Wil recommended nu zeggen high? Ik hoop toch wel dat een 8800 Ultra volkomen safe zit bij deze game! :D
Jij wel, maar ik moet mijn grote upgrade nog doen :)
Ik ga eerst even kijken hoe zwaar de game op mijn systeem hangt.

Ik heb wel zin in die game ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2007 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Laatst online: 16-09 07:47
Geweldige systeemeisen... Dit spel moet ik dan met mijn pc dan toch erg goed kunnen draaien :9 *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik scoor in dat fanprogje een 21.5 O+ . De specs zijn inderdaad weer lekker en voor veel mensen gewoon toegankelijk! Dat wordt gamen =] ... hopen dat de engine gewoon weer goed is. Maar tbh, dat moet wel als je ziet hoeveel mensen er een licentie op nemen.

En de demo verwacht ik stiekem rond de 20e, maar we zullen zien.

[ Voor 23% gewijzigd door Cassius op 03-10-2007 22:51 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

EvilWhiteDragon schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:24:
"NVIDIA 7800GTX+ or ATI x1300+ Video Card"

Stellen ze hier een Geforce 7800GTX gelijk aan eeen ATI x1300? Dat lijkt me toch wel incorrect eigelijk?
* Jejking moest ineens denken aan de systeemeisen van doom3 op de doos.
Recommended videocard: ATi Radeon 9800 or nVidia GeForceFX5200 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Wel leuk programmatje, krijg 23,8K score, alleen klopt er weinig van :P

Hopelijk komt de demo rond de 20e, anders komt die vrijwel tegelijk met de Crysis demo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Cassius schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 22:34:
Ik scoor in dat fanprogje een 21.5 O+ . De specs zijn inderdaad weer lekker en voor veel mensen gewoon toegankelijk! Dat wordt gamen =] ... hopen dat de engine gewoon weer goed is. Maar tbh, dat moet wel als je ziet hoeveel mensen er een licentie op nemen.

En de demo verwacht ik stiekem rond de 20e, maar we zullen zien.
Ik krijg een 21.990735251999997 :P

Maaja k betwijfel het of het wel accuraat is. Ikm bedoel sommige levels zullen nu eenmaal een zwaarder beroep doen op je systeem dan andere level en dergelijke dus waar hij vandaan haalt dat mijn systeem op high moet kunnen spelen vraag ik me af :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Laatst online: 11:05

Sorcerer8472

Mens sana?

Ach, mijn XP3500+, 2 GB RAM en GT7800-videokaart is in ieder geval nog genoeg om acceptabel te spelen (recommended, daar komt het wel ongeveer mee overeen), dus ik ben vooralsnog blij :)

En mocht het allemaal niet goed zijn dan merk ik het wel :P

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:36
Ik heb wel m'n twijfels over de minimum requirements. Want ik had zo'n systeem tot een half jaar geleden en ik kon UT2004 niet eens vloeiend spelen. Maargoed nu heb ik een beter systeem dus ik hoef me niet druk te maken om de min. requirements. :P

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-03 22:03
Ramon schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 07:39:
Ik heb wel m'n twijfels over de minimum requirements. Want ik had zo'n systeem tot een half jaar geleden en ik kon UT2004 niet eens vloeiend spelen. Maargoed nu heb ik een beter systeem dus ik hoef me niet druk te maken om de min. requirements. :P
Unreal 2004 op de hoogste settings draait ook best zwaar. Alleen als je de settings lager zet gaat de performance hard omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

De min specs vallen inderdaad mee! En de recommended specs overtref ik zelfs, dus waarschijnlijk moet het dan toch vlot te spelen zijn op medium/high. Ik ben erg benieuwd naar deze game. Ik vond zelf de beta van Crysis wat tegenvallen, waarschijnlijk omdat het toch een behoorlijk gehyped item was/is. Ik kon me meer thuis voelen in de demo van QuakeWars. Maar UT3 lijkt me toch echt een dijk van een game. Fingers crossed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Hopen dat de online scene het ook een aantal jaar volhoudt ... maar ligt volledig aan de game I spose :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
Ik denk dat als de gameplay meer op die van UT99 lijkt er een hele grote groep gamers dit spel lang zullen gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Precies.. daar had je nog wat structuur en kon je tactieken gebruiken.
Ik vind Ut 2k3 en 2k4 veel te druk en chaotisch... heeft denk ik ook te maken met het speltempo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Hmm Floris, ik vond UT2K3 en UT2K4 juist te langzaam in vergelijking met UT en zo nog meer mensen met mij. Het voelde te log.

Maar zoals ik al eerder schreef; als deze game goed is, dan is de scene er rijp voor. We zijn nu nog bezig met de cups op clanbase enzo, maar het ziet er naar uit dat het daarna niet superlang meer duurt voordat we overgaan. Mochten mensen het spel accepteren en de pc hebben, dan heb je in 1 klap 1000 getalenteerde spelers :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
2 goede vrienden van mij spelen ook eurocup UT99. Maar zodra UT3 uit is ga ik samen met hun een clan beginnen. Ik denk dat ik wel wat van ze kan leren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:05
FloydRaalte schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 16:15:
Het proggie schijnt in elkaar geflanst te zijn door een fan. Ik denk dan ook dat je het met een korreltje zout moet nemen. Mijn systeem (e6600 stock 2,4 Ghz, 2gb ram, Geforce 7900 GTO) had een score boven de 19. Dat houd in dat ik de game op High makkelijk moet kunnen wegspelen volgens dat proggie.
Dacht het niet, ik kan Quake Wars nauwelijks op medium spelen, en de beta van Crysis is op low net een diashow. (hah dat rijmt.)
Beetje offtopic, maar dan denk ik dat er toch iets niet helemaal lekker is met je config: Quake Wars (demo) gaat hier met alles op High als een speer (nooit onder de 40FPS). De Crysis demo met alles op high is een 10-25fps, maar met alles op Medium goed te spelen op 20-40 FPS.
Dat op een E6600 stock, 2 gig en een 7950GT.

Verder zal ik niet offtopic gaan ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
Quake wars loopt bij mij ook echt slecht. Ik haal met mijn Q6600@ 3.1Ghz en m'n 2900XT maar iets van 40fps @12801024 4XAA Full detail. Terwijl ik bijvoorbeeld bij Bioschock op 80fps @1600X1200 Full detail haal. Aangezien Bioshock op de UT engine draait heb ik er veel vertrouwen in dat deze game wel soepel gaat draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
  • Laatst online: 31-08 20:30
hoe meet je eigenlijk de fps binnen een spel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het algemeen met een programma als Fraps, of specifiek voor Unreal-engine games door in de ingame console "stat fps" te tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Cassius schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 12:59:
Hmm Floris, ik vond UT2K3 en UT2K4 juist te langzaam in vergelijking met UT en zo nog meer mensen met mij. Het voelde te log.
Ben ik het niet mee eens: UT2k3/2k4 zijn juist sneller. Maar alles in die games is groter, zodat je overal kunt double-jumpen en tegen muren kunt springen etc. etc. ... Dat maakt dat het lomper aanvoelt.

UT was 'preciezer', en doordat er minder chaos heerste (minder moves) kon je beter je tegenstander inschatten en speelde tactiek een wat grotere rol. Doordat er nu veel meer moves mogelijk zijn is het veel onoverzichtelijker en speelt toeval een veel grotere rol.

Vergelijk het trouwens eens met Quake3: dat spel is ook gigantisch snel, maar je hebt er geen onzin zoals double jumps etc. Je ziet duidelijk dat strategie dan weer een veel grotere rol speelt: zomaar wat in het rond schieten heeft bij ut2k3/2k4 veel meer zin dan in Quake3, want je wordt online helemaal afgeslacht :P

Een middenweg tussen UT en UT2k3/2k4 zou ik heel erg op prijs stellen qua gameplay :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-06-2021

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Sorcerer8472 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 10:24:
[...]

Ben ik het niet mee eens: UT2k3/2k4 zijn juist sneller. Maar alles in die games is groter, zodat je overal kunt double-jumpen en tegen muren kunt springen etc. etc. ... Dat maakt dat het lomper aanvoelt.

UT was 'preciezer', en doordat er minder chaos heerste (minder moves) kon je beter je tegenstander inschatten en speelde tactiek een wat grotere rol. Doordat er nu veel meer moves mogelijk zijn is het veel onoverzichtelijker en speelt toeval een veel grotere rol.

Vergelijk het trouwens eens met Quake3: dat spel is ook gigantisch snel, maar je hebt er geen onzin zoals double jumps etc. Je ziet duidelijk dat strategie dan weer een veel grotere rol speelt: zomaar wat in het rond schieten heeft bij ut2k3/2k4 veel meer zin dan in Quake3, want je wordt online helemaal afgeslacht :P

Een middenweg tussen UT en UT2k3/2k4 zou ik heel erg op prijs stellen qua gameplay :Y)
Goed punt. Zeker wat Quake3A betreft!

...:::everybeat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 15:27
Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik zal doen, UT III op de x360 kopen en niet online kunnen vanwege geen Live Gold, OF m'n AMD 64 3000+ (s939) upgraden naar een AMD X2 4200+ voor 70,- (plus daarbij de game dus nog) zodat ik ook online kan. Wat zouden jullie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

UTwizard schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 11:39:
Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik zal doen, UT III op de x360 kopen en niet online kunnen vanwege geen Live Gold, OF m'n AMD 64 3000+ (s939) upgraden naar een AMD X2 4200+ voor 70,- (plus daarbij de game dus nog) zodat ik ook online kan. Wat zouden jullie doen?
Upgraden. UT moet gewoon op de pc... niet alleen voor het online spelen maar ook voor de hele UT-experience. Die moet gewoon PC-based zijn vind ik :P (maargoed, ik ben dan ook zo'n ouwe die al sinds Unreal 1 alle Unreal-games speelt ;))

Xbox (heb ik zelf ook staan) is leuk voor vooral singleplayergames en race-achtige spellen vind ik, vooral voor dat laatste vind ik de PC weer minder geschikt.

Maargoed, het gaat om je smaak .. :) Trouwens, zo'n upgrade is ook voor andere games/zaken handig. En houd er rekening mee dat je voor Gold anders ook een leuk bedrag betaalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Sorcerer8472 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 11:44:
[...]

Upgraden. UT moet gewoon op de pc... niet alleen voor het online spelen maar ook voor de hele UT-experience. Die moet gewoon PC-based zijn vind ik :P (maargoed, ik ben dan ook zo'n ouwe die al sinds Unreal 1 alle Unreal-games speelt ;))

Xbox (heb ik zelf ook staan) is leuk voor vooral singleplayergames en race-achtige spellen vind ik, vooral voor dat laatste vind ik de PC weer minder geschikt.

Maargoed, het gaat om je smaak .. :) Trouwens, zo'n upgrade is ook voor andere games/zaken handig. En houd er rekening mee dat je voor Gold anders ook een leuk bedrag betaalt...
UT, en ook andere FPS, horen gewoon thuis op de PC. Upgraden dus.
Moet zelf ook aan een nieuwe videokaart. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorcerer8472 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 11:44:
Dat snap ik niet. De meeste race-games komen voor de pc uit, en je hebt als racer dan ook de mogelijkheid om een stuur en pedalen te kopen. Een console staat in de woonkamer, daar kan je niet zomaar even een stuurtje installeren.

Ik snap sowieso niet wat mensen allemaal met de console doen. Het lijkt me toch op de eerste plaats een gezelschaps-voorwerp. Je speelt er dingen als Mario Party en Co-op games op. Deathmatch-style multiplayer (in principe gewoon singleplayer met erg goeie bots) en singleplayer kan je een stuk beter op de pc doen. Je hebt meer power, meer keus en betere besturing. Bovendien zit je niet in de weg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Dark

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

Zit ik net in de PC-Gameplay te bladeren en kom ik bij de releaselijst. Kijk ik bij UT3 staat er Oktober 2007 :P. Ik heb nu het vermoeden dat de release datum ergens over 4 weken zal zijn (tussen 29 oktober en 4 november).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Release date is toch 16 november. en zowiezo.. demo zou komend weekend moeten landen, of in iedergeval in de week erna gezien een chat die laatst plaats vond.

(Een van de developers zei bij de vraag wanneer de demo kwam: 2 Wee... Owh sorry i'm not supposed to say that). Onder de oude garde is het al bekend dat dat inderdaad klopt.

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
X-G schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 16:16:
Release date is toch 16 november. en zowiezo.. demo zou komend weekend moeten landen, of in iedergeval in de week erna gezien een chat die laatst plaats vond.

(Een van de developers zei bij de vraag wanneer de demo kwam: 2 Wee... Owh sorry i'm not supposed to say that). Onder de oude garde is het al bekend dat dat inderdaad klopt.
Wauw dat wist is serieus nog niet. Dat is supernieuws :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

Ik kan ook niet wachten. Echt.. UT3 wordt de game die mij weer terug in het gaming gebeuren moet gaan trekken. Kan dan ook niet wachten op de demo. Owh.. heerlijk.. het eerste wat ik ga doen is een potje DM Instagib Deck :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
Het klopt dat die developer dat heeft gezegd in een IRC interview met Beyond Unreal. Maar ik las later dat ze bij de vorige versie van UT hadden gezegd "just to weeks" en dat het toen nog tijden duurde voordat de game uit kwam. Die uitspraak begon toen een beetje z'n eigen leven te leiden.

[ Voor 12% gewijzigd door appie1981 op 05-10-2007 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
De vraag is waarom ze een demo releasen. Om feedback te krijgen voor bugs? Of ter promotie? In beide gevallen lijkt het me niet erg logisch om zo laat pas een demo te releasen, dus je kunt er wel vanuit gaan dat het spel voorlopig nog niet in de winkels ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Epic staat bekend om hun zwaar vroegtijdige demo's als je kijkt naar de uiteindelijke release data van de games toendertijd. Maargoed alsnog ben ik benieuwd, en @ hierboven: De release date is toch echt 30 November, meerdere bronnen die dat confirmeren.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

Naar wat ik lees (en van alle gameshops doorkrijg) ligt de release ergens tussen de 5e en de 20ste november in. Officiele datum blijft nog altijd op 16 november staan voor de PC versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
X-G schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 21:24:
Naar wat ik lees (en van alle gameshops doorkrijg) ligt de release ergens tussen de 5e en de 20ste november in. Officiele datum blijft nog altijd op 16 november staan voor de PC versie.
Nouja dat boeit me ook niuet eens het meeste op dit moment zoalng we maar gauw een demo kunnen spelen. Al was het maar om te zien hoe het draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Release date is inmiddels verschoven naar de 30ste als ik het zo zie, verscheidene shops (bol, play, etc) hebben het aangepast. Ik denk dat de demo ongeveer 1 maand van te voren gebracht wordt. En nee, niet voor bug testing :/ . Gewoon lekker maken en twijfelaars overhalen en de community kickstarten. Zoiets bouw je op met spanning denk ik ;) !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Als UT3 op de 16e zou uitkomen komt er wel een über revolutie in de game historie:

Super Mario Galaxy: 16 November 2007
Crysis: 16 November 2007
Unreal Tournament 3: 16 November 2007

3 geweldige games, daar kan niemand omheen, dus epic moet gewoon slim zijn om het voor de 16e uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
MOAW schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 23:29:
Als UT3 op de 16e zou uitkomen komt er wel een über revolutie in de game historie:

Super Mario Galaxy: 16 November 2007
Crysis: 16 November 2007
Unreal Tournament 3: 16 November 2007

3 geweldige games, daar kan niemand omheen, dus epic moet gewoon slim zijn om het voor de 16e uit te brengen.
nuja.. de 25 september was ook vrij goed ware het niet dat Crysis Demo helaas niet uitkwam. Toen kwam namelijk World in Conflict en halo3 uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Kaasje123 schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 00:22:
[...]

nuja.. de 25 september was ook vrij goed ware het niet dat Crysis Demo helaas niet uitkwam. Toen kwam namelijk World in Conflict en halo3 uit :)
Het probleem is alleen dat ik alle 3 de games moet halen :D dus Epic aub een weekje eerder graag. :P

Kan niet wachten op de demo, hopelijk onslaught en deathmatch mp, dan zit het wel goed. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 19:56
In den beginne toen UT3 nog UT2007 heette, was er een uitspraak van Epic dat ze de demo vroeg uit zouden brengen zodat ze de laatste bugs er nog uit konden halen. Dit lijkt me nu nog vrij onwaarschijnlijk, omdat het dan erg krap zal worden.

Kijkende naar UT2004 (waarvan de demo ook ongeveer 1 maand voor de release kwam) zal de devver die in de IRC chat riep 2 weken nog wel 'ns gelijk kunnen hebben.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Een maand van te voren kan makkelijk, het duurt meestal zo'n 4 á 6 weken om de game van gold naar de winkels te krijgen, en tussen die tijd word meestal een demo vrijgegeven. Alleen wacht ik nogsteeds op "UT3 has gone gold" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Ik weet nog wel wat een herrie die manta`s in het begin maakten, dat hebben ze er toen snel uit gehaald toen 2k4 net uit was.. lol en die tank was ook niet normaal meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmasterUT2k4
(offtopic)

Misschien is het een keer leuk als we met GoT een UT2004 match doen?

Instagib of TAM ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
wishmasterUT2k4 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 10:53:
(offtopic)

Instagib of TAM ?
hoe doe je dat dan? zo'n GoT match :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 20:36
wishmasterUT2k4 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 10:53:
(offtopic)

Instagib of TAM ?
Ik doe mee, maar dan wel TAM. Insta suckt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
TAM is op zich goed plan, al blijft gewoon normaal ouderwets DM in de standaard maps zonder mutators nog altijd nummer 1 voor mij. Lowgrav met translocator ben ik ook akelig goed in...

En ONS is natuurlijk ook lachen, vooral Torlan.

[ Voor 12% gewijzigd door Jovas op 07-10-2007 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
nee jo ONS is minder
moet je maar een beetje in een karretje heen en weer rije en continu noobs in een tank die je naar de klote schieten
het is een fps, geen race game!

DM en Last Man Standing blijven gewoon dé gametypes voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
T020 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 19:53:
nee jo ONS is minder
moet je maar een beetje in een karretje heen en weer rije en continu noobs in een tank die je naar de klote schieten
het is een fps, geen race game!

DM en Last Man Standing blijven gewoon dé gametypes voor mij :)
Goeie ONS servers moet je hebben jongen, je zal zien dat het meer is en veel fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Macros4 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 19:56:
[...]

Goeie ONS servers moet je hebben jongen, je zal zien dat het meer is en veel fun
Goeie ONS servers bestaan niet.. alleen maar noobs die maar wat doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
gebruikershaes schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 20:09:
[...]

Goeie ONS servers bestaan niet.. alleen maar noobs die maar wat doen
kijk dat bedoel ik
ONS is misschien leuk voor mensen die het spel voor de eerste keer spelen, maar het geeft mij niet echt het 'ut gevoel' dat je wel hebt bij ut99 en dm in ut2k4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

ONS is echt iets om met een clan samen te doen, dan is het ook echt leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• switchboy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09 21:50

switchboy

-ruimte te huur-

Sorcerer8472 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 20:22:
ONS is echt iets om met een clan samen te doen, dan is het ook echt leuk :)
Of op kleine lans de ene kant van de tafel tegen de andere :9

My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:16
Ons is altijd leuk! Hoewel, de 'normale' versie vind ik niet zo geweldig meer. Ben nu alleen nog te vinden op de ons-extreme server. Op die server draait een gemodde versie van torlan met extra veel nukes en vehichles. Dat schiet tenminste een beetje op :p
Daarnaast heb ik een DM server gevonden met echt gigantisch veel custom maps en met de sniper-rifle mutator. De sniperriles zijn echter wat opgevoerd,die schieten nu meerdere keren per seconde en doen veel meer damage. Op die server gaan de kills echt heel hard.(server het iets van Gold Sniper Clan ofzo )

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmasterUT2k4
T020 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 15:21:
[...]

hoe doe je dat dan? zo'n GoT match :?
We kunnen ook we gewoon voor de lol spelen.

Ik kan wel een server regelen.

Normal speed (1.0)
Quad-jump = off
Translocator = off
Team kill = off
Gametype = TAM
max players = 10/15

iemand er nog iets aan toe te voegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
T020 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 20:16:
[...]

kijk dat bedoel ik
ONS is misschien leuk voor mensen die het spel voor de eerste keer spelen, maar het geeft mij niet echt het 'ut gevoel' dat je wel hebt bij ut99 en dm in ut2k4
Ga maar eens op Parba of Fair Gamers ONS servers spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:36
Wat is TAM voor een gametype? heb ik iets gemist :s :?

Over ONS, ik heb het op campzone in de competitie gespeeld een paar jaar terug en dat is dan wel erg vet. Maar online heb je nog steeds mensen die denken dat het nut heeft om de power core te gaan verdedigen enzo. Dan kan je natuurlijk nooit winnen als je in je eentje de node probeert te pakken.....

[ Voor 73% gewijzigd door Ramon op 07-10-2007 23:12 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

wishmasterUT2k4 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 21:57:
[...]

Normal speed (1.0)
Quad-jump = off
Translocator = off
Team kill = off
Gametype = TAM
max players = 10/15

Ziet er goed uit.. .Maar mis ff het TAM Gametype?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ramon schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 23:10:
Wat is TAM voor een gametype? heb ik iets gemist :s :?
Team Arena Master, een soort van Last Man Standing met 2 teams, geen pickups idereen start met alle wapens en ammo (geen redeemer natuurlijk :p )

Ik heb het laatse jaar niks anders dan TAM gespeeld met UT2004, het is absoluut niet goed voor je DM skills :)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Gameshop = 5-11
GCShop = 30-11
Bol = 30-11
Dynabyte = 23-11
Dimplus = 30-11
Nedgame = 23-11
Play = 16-11

Ik zie een sterke meerderheid richting eind november :) . Hij zal wel ergens tussen 23 en 30 in de winkels te vinden zijn of te bestellen zijn. En aangezien Epic/Midway -wel- gezegd heeft dat de demo ongeveer een maandje van tevoren uit zou zijn, wacht ik tot eind deze maand :) !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
wishmasterUT2k4 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 21:57:
[...]

Normal speed (1.0)
Quad-jump = off
Translocator = off
Team kill = off
Gametype = TAM
max players = 10/15

Ja..

Challangemode = off
Regeneration = on

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmasterUT2k4
gebruikershaes schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 19:54:
[...]

Ja..

Challangemode = off
Regeneration = on
Hmm.... kan je beter adrenaline aanzetten, en dan booster gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
wishmasterUT2k4 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 21:15:
[...]

Hmm.... kan je beter adrenaline aanzetten, en dan booster gebruiken.
Ja adrenaline bij TAM aan spreekt voor zich, maar regeneration combo staat niet op elke server aan en is wel handig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Adrenaline is nog zoiets waarvan ik een beetje hoop dat ze het afschaffen bij UT3: het moet gewoon weer simpel en back to basics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmasterUT2k4
gebruikershaes schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 21:35:
[...]

Ja adrenaline bij TAM aan spreekt voor zich, maar regeneration combo staat niet op elke server aan en is wel handig :D
ah, ja kan best :)

't is niet zoveel aan als het uit staat :P (met TAM dan)

[ Voor 16% gewijzigd door wishmasterUT2k4 op 08-10-2007 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmasterUT2k4
Sorcerer8472 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 21:50:
Adrenaline is nog zoiets waarvan ik een beetje hoop dat ze het afschaffen bij UT3: het moet gewoon weer simpel en back to basics :)
Invisible moet er wel uit!! maar booster vind ik toch wel makkelijk.
Denk eerlijk gezecht niet dat ze het eruit halen, wat ze er wel uit hebben gehaald is dat wall dodgen, double dodge etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• switchboy

switchboy

-ruimte te huur-

invisable zat ook al in UT dus ik denk dat het er nog wel inzit. Ik hoop dat ze ze de "knieschijven" 25 shield het harnas 75 shield en de riem weer terugbrengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmasterUT2k4
switchboy schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 22:43:
invisable zat ook al in UT dus ik denk dat het er nog wel inzit. Ik hoop dat ze ze de "knieschijven" 25 shield het harnas 75 shield en de riem weer terugbrengen
Zou wel lache wezen :)

We zien wel met de demo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Dark

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

switchboy schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 22:43:
In het interview wat op BeyondUnreal staat is volgens mij gezegd dat de armor-pads hun herintrede krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
Mr_Dark schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 08:34:
[...]

In het interview wat op BeyondUnreal staat is volgens mij gezegd dat de armor-pads hun herintrede krijgen.
Jepz dat klopt :)

[BU]_Lynx: shieldbelt block all damage or it's like UT2004 100a?
[EPIC]Mysterial: Shield: 100, Chest: 50, Thighpads: 30, Helmet: 20
[Epic]Checker: Shield blocks all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
Dit is ook wel interessant :)

Mark Rein has opened his mouth and promised that the demo will be out within two weeks. At an exclusive press event dinner, Mark Rein was caught saying that we could expect the demo anytime within the next two weeks. Better keep your eyes peeled! More tomorrow! (You can see here that it is true. But I posted it first :) )

http://utforums.epicgames.com/showthread.php?t=578203

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Dark

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

Verderop:
Once upon a time someone on one of our forums asked me if I'd tell him if one of the UT demos was within two weeks and I said "it is more than two weeks away". Somebody misread that and decided I said it was two weeks away - which I didn't because at the time we had no idea when it would be out. So me saying "two weeks" became some sort of urban legend I will probably never live down.

However in this case I *expect* the demo will be out within two weeks. Could be as early as this week but you never know what new bug will turn up that delays it a few more days but two weeks, in this case, feels pretty safe to us.
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

wishmasterUT2k4 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 22:35:
[...]

Invisible moet er wel uit!! maar booster vind ik toch wel makkelijk.
Denk eerlijk gezecht niet dat ze het eruit halen, wat ze er wel uit hebben gehaald is dat wall dodgen, double dodge etc....
Invisible is juist classic UT. Booster niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
\0/ Twee weken met een goede waarschijnlijkheid. Kan niet wachten.

Morgen Half-life episode 2 en Portal
19 Oktober Zelda phantom Hourglass en dan ook nog een Demo van Unreal Tuurnament 3. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

UT3 heeft ook weer direct online possibilities in de demo :D ! Net zoals Face / Bridge voor UT1 ... dat wordt dus online gamen!

Arf, can't wait. Moet mezelf onder controle houden en uni ook netjes ernaast doen =D !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:11

Vrijdag

De Zwarte

Ik moet maar snel internet regelen in mijn nieuwe woning :'( straks mis ik dit weer.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

TroonStaal schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 13:28:
Ik moet maar snel internet regelen in mijn nieuwe woning :'( straks mis ik dit weer.
Ruilen? Ik zit met 6mBit en een waardeloze laptop opgescheept :P

Onlinemodi in de demo, super! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:11

Vrijdag

De Zwarte

Jejking schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 14:04:
[...]

Ruilen? Ik zit met 6mBit en een waardeloze laptop opgescheept :P

Onlinemodi in de demo, super! *O*
Ik heb ook nog ergens een waardeloze laptop liggen. Wil ik best ruilen voor een waardeloze laptop met 6mbit :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Waarschijnlijk 2 DM maps en 1 CTF map in de demo, ben benieuwd of Instagib er ook weer in zit :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
2 dm maps is altijd goed :). De rest boeit me toch weinig. Alhoewel Warfare me ook nog wel leuk lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ben benieuwd hoe Assualt er deze keer uitziet, heb dat in het begin van UT99 heel veel gespeeld met de hammerjump enz.. Later instagib gaan spelen en dan voornamelijk iDOm en iCTF

Speel nu erg veel Crysis en dat trekt me nu toch wel meer.. Mooie tactieken creeëren en ook gewoon je hersencellen gebruiken ipv domweg knallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Warfare moet er echt in zitten, en dit zal er ook wel in zitten aangezien onslaught ook aanwezig was in de 2K4 demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Dark

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

WarFare zal niet in de demo zitten:
First of all, the demo will not feature a Warfare map. Having played a few of them, I can say that there's a very good reason why: while they all share similar core gameplay, all the maps we played and discussed seem to have a different twist to them. Just sampling one wouldn't give you a very good perspective of what they are like. Torlan_Necris, for instance, is somewhat similar to standard Onslaught, with the addition of the orb. Another we played had one side with a heavily defended base, while the other team had a number of hard-hitting vehicles with which to attack. Still others feature triggerable events to aid in comebacks such as landslides and floods. It's a very versatile gametype and it seems to be much deeper than Onslaught.

BeyondUnreal.com
Ik kwam net deze link tegen:
http://ve3d.ign.com/articles/news/34755/Unreal-Tournament-3-Demo-on-Friday-or-so

Nu hoop ik zeker dat dit waar is en we dit weekend kunnen gaan wijden aan de UT3 Demo :+ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• switchboy

switchboy

-ruimte te huur-

verschillende bronnen zeggen nu vrijdag.
hopelijk wel. Kan ik eindelijk het spel spelen waar ik oa me PC voor heb gekocht. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:11

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Floris-K schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 16:22:
Ben benieuwd hoe Assualt er deze keer uitziet, heb dat in het begin van UT99 heel veel gespeeld met de hammerjump enz.. Later instagib gaan spelen en dan voornamelijk iDOm en iCTF

Speel nu erg veel Crysis en dat trekt me nu toch wel meer.. Mooie tactieken creeëren en ook gewoon je hersencellen gebruiken ipv domweg knallen ;)
Wel, met TDM en CTF (dunno andere mods), moet je ook leuke tactieken bedenken(clan wise). Dan moet ook alles getimed worden en punten onder controle houden :). Backup vragen wanneer het nodig is :D etc. Tenzij je gewoon public speeld en gewoon lekker wil raggen!
switchboy schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 22:53:
verschillende bronnen zeggen nu vrijdag.
hopelijk wel. Kan ik eindelijk het spel spelen waar ik oa me PC voor heb gekocht. :P
Ik d8 alleen voor je (huis)werk :D O-)

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Niet online
Ben echt benieuwd naar de linux versie, ben sinds kort linux gebruiker en kijk dan ook enorm uit naar dit spel :+
open arena, sauerbraten, nexuiz, zijn leuk maar kwa graphics is het toch niet veel.
Kan ik eindelijk men laptopje nog is op de pijnbank leggen zonder windows :)

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:11

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Sjoerd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 10:18:
Ben echt benieuwd naar de linux versie, ben sinds kort linux gebruiker en kijk dan ook enorm uit naar dit spel :+
open arena, sauerbraten, nexuiz, zijn leuk maar kwa graphics is het toch niet veel.
Kan ik eindelijk men laptopje nog is op de pijnbank leggen zonder windows :)
Ja ik ben ook wel een linux fan, maar ben niet vies van windows ofzo ;).
En ik speel alle spellen die ik heb op linux, CSS, UT, UT2k4, Quake 3 Arena etc :P. Te veel om op te noemen. Epic heeft altijd al goed gedacht aan linux en het speelde altijd even fijn op winxp als op linux. Dus dat zit wel goed....hoop ik :P

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

TroonStaal schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 14:20:
[...]

Ik heb ook nog ergens een waardeloze laptop liggen. Wil ik best ruilen voor een waardeloze laptop met 6mbit :P
Hence the :P in m'n post, haha ;)

Ontopic: vrijdag? Dat zou wel mooi zijn ja, hoe eerder en hoe foutlozer, hoe beter (ok, contradictie)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• switchboy

switchboy

-ruimte te huur-

Wat een hype zijn die openbeta demo's tegenwoordig :')

Vroegah kwam er tenminste nog een normale demo nu willen devers niet dat ze afgerekend op de demo worden ofzo... :')

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.