damm en ik wilde dat nog wel in de startpost
nou ja, dit heb k al vaak vertelt maar goed, ik heb die kaart ook.
die kaarten zijn afgekeurde ultra kaarten, ze hebben dus dubbele slot hoogte, dual DVI out en een GT reference koeler.
de core is van de gt en loopt dus op 350MHz hij heeft ook GDDR3 Ram maar dat loopt op 900MHz (bij een 'echte' GT op 1000MHz) en heeft 12 pipes en 5 vertex eenheden, de kaart is dus eigelijk een asus V9999GE maar dan in pci-expresse en het ram loopt 100MHz langzamer.
ik had de mazel dat ik de resterende pipes en vetex open kreeg dus mijne is nu als een echte GT op 16x1 6 en me core loopt op 425MHz, me mem op 1125MHz een best aardige prestatie met de standaard koeler en de brakke airflow in een dell kast.
(ik heb ergens gelezen dat het mogelijk is 2 GTO's in SLI te draaien maar dat weet ik niet zeker, misschien moet je eerst een ander bios flashen voor dat het mogelijk is, wel is er hardware matig plaats voor een SLI verbindings stuk)
ook los te koop trouwens op de dell site
en wel hier hij is dus bij je thuis geleverd voor 309 euro, moet je bekennen dat ik dat niet duur vind want de vrijwel vergelijkbare asus V9999GE (is wel APG maar PCI-E zou eerder duurder dan goedkoper zijn) kost +/- 340 euro
[
Voor 20% gewijzigd door
GoldenSample op 14-04-2005 09:36
]