volgens elk gerucht dat ik gehoord/gelezen heb wel, geen echt bewijs, maar waar komt anders die dubble slot hoogte endplate vandaanp43000 schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 15:08:
Goldensample, weet je zeker dat de 6800GTo een afgekeurde ULTRA is en geen afgekeurde GT. Ik heb namelijk laatst m`n koeler van het stof ontdaan en op de shim (stuk metaal rond de rand van de die) stond Geforce 6800 D pci. Door google gehaald en bij afbeeldingen komen er dan inderdaad allemaal 6800Ultra plaatjes tevoorschijn. Ik vroeg me alleen af of je hier echter ook geschreven bewijs van had.
Weten jullie trouwens ook waarom nVidia van het heatspreader idee is afgestapt? Ik heb een TNT2, GF4 MX440 en GF4 Ti4600 gehad, alledrie met heatspreader. De GeForce 6 series; 6600GT 6800NU en 6800GTo hebben allemaal echter een gewone Die met een shim eromheen à la 9800pro.
Ikzelf vind dit een nadeel want als je nu uitschiet met je schroevendraaier ofzoiets, dan heb je gelijk een flinke jaap in de Core met alle gevolgen van die. Mijn TNT2 doet het nog steeds nadat mijn moeder een tafelmes tussen de heatsink en core zette (ze wou me even helpen hem eraf te krijgen) De kaart doet het nog, er zitten alleen wat krassen in de heatspreader. Als dat met een GeForce 6 series was gebeurd
![]()
![]()
(wees gerust, daar laat ik m`n moeder niet bij in de buurt
)
Ik ben momenteel met ephymerous aant onderhandelen over een VF700AlCu voor m`n 6800GTo zodat ik ook kan beginnen met OC`en
-edit- hierbij een oproep aan GT en ultra bezitters bezitters wat staat er bij jullie?
[ Voor 4% gewijzigd door GoldenSample op 14-05-2005 19:34 ]