Het Grote 6800GT Topic Deel 2!

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.762 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Timlog schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 22:49:
[...]

Hoe zit het met de herrie? Ik las dat de koelblokken idd nogal log(=groot) zijn. En dus relatief stil.

Ik heb nu dus een kast vol met zalman en papst fans. Zal die leadtek er dan erg uitspringen qua herrie?
ik denk dat dat wel mee zal vallen.
ik hoor mijn cpu cooer en zelfs mijn tagan 480 eerder dan mijn leadtek.
het is lekker rustig vergeleken met die stock koeler die nvidia en andere erop hebben zitten :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:52
Ah kijk, dat wilde ik horen :) De goedkoopste kaart is ook nog eens de stilste :+
Anders kan ik er altijd nog een zalman koeling op zetten :D

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mlancee
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-01-2021
Hoi,

Ik zit met een probleem en ik kom er niet uit dus ik hoop dat jullie me misschien kunnen helpen. Ik heb een geforce 6800 GT (hoe kan het ook anders) gekocht, van club3d (256 mb, AGP). Nu als ik hem op mijn moederbord aansluit krijg ik een harde piep te horen. Normaal krijg ik altijd voice response van mij moederbord en over deze piep is dus ook niets te vinden in het boekje.
Het is de AGP versie, dus mijn moederbord zou deze moeten ondersteunen. Het enige wat het heel misschien zou kunnen zijn is dat mijn moederbord alleen 1,5V ondersteund, en geen 3,3V (dit staat nadrukkelijk in het boekje). Ik kan alleen nergens vinden hoeveel spanning er over deze videokaart moet staan. (geen boekje bij mijn kaart |:( )

Iets opmerkelijks waar jullie misschien iets aan hebben, mijn oude videokaart (geforce ti 4400) heeft 3 "tanden" om op het moederbord te klikken, en deze heeft er 2.

Specs:

Moederbord: Asus A7N8X-E Deluxe
Videokaart: Club3d 6800 GT
Processor: AMD Athlos 2700+

Sorry jullie hier mee lastig te vallen maar ik kom er echt niet uit. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mlancee
Sorry jongens ik dacht dat ik alles wel had onderzocht maar dat was dus niet zo. Kennelijk is mijn voeding niet hoog genoeg :? Ik heb namelijk 300 W in mij kast zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Mlancee schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 20:17:
Sorry jongens ik dacht dat ik alles wel had onderzocht maar dat was dus niet zo. Kennelijk is mijn voeding niet hoog genoeg :? Ik heb namelijk 300 W in mij kast zitten.
ja, er zijn maar weinig voedingen van 300 watt die een 6800GT zullen trekken, heb je er wel een ongedeelde molex aan hangen? zo niet, kan je dat nog proberen

kijk trouwens eens hier in de V&B FAQ http://gathering.tweakers...message/22262245#bootniet daar staat uitgelegd hoe het nu met de soorten en voltages zit van de AGP sloten

[ Voor 19% gewijzigd door GoldenSample op 02-06-2005 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mlancee
GoldenSample schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 21:18:
[...]

ja, er zijn maar weinig voedingen van 300 watt die een 6800GT zullen trekken, heb je er wel een ongedeelde molex aan hangen? zo niet, kan je dat nog proberen

kijk trouwens eens hier in de V&B FAQ http://gathering.tweakers...message/22262245#bootniet daar staat uitgelegd hoe het nu met de soorten en voltages zit van de AGP sloten
Thanks, page bookmarked voor in het vervolg. :) Ik denk dat ik maar meteen een hele nieuwe kast koop, ik heb deze nou toch al heel lang, en ik ben die beige kleur ook redelijk zat. En dan maar hopen dat hij het wel doet :X maar dat zal hoogst waarschijnlijk wel. Maar voordat ik dat besluit idd eerst maar ff kijken of ik een ongedeelde molex heb gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Mlancee schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 21:41:
[...]

Thanks, page bookmarked voor in het vervolg. :) Ik denk dat ik maar meteen een hele nieuwe kast koop, ik heb deze nou toch al heel lang, en ik ben die beige kleur ook redelijk zat. En dan maar hopen dat hij het wel doet :X maar dat zal hoogst waarschijnlijk wel. Maar voordat ik dat besluit idd eerst maar ff kijken of ik een ongedeelde molex heb gebruikt.
je koopt hoop ik wel een kast zonder voeding en zelf nog een goede voeding of een kast waar al een goede voeding in zit, geen Qtek Sweex troep neem ik aan ;) ga altijd voor een goed merk bijvoorbeeld antec aopen tagan zijn wel goed maar dat had je zelf ook al in de gaten neem ik aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.