Wees welgekomen!

zon systeem bij
http://www.1a-cooling.com/ met die 240 rad en 600l/u pomp is dat sterk genoeg om cpu+nb+vga+2xhdd te koelen? of heb je daar een sterkere pomp/rad voor nodig?
Dit zal heus wel voldoende koelen hoor

en wat voor temps haal je dan ong? (in die revieuws testen ze allemaal alleen cpu of cpu+vga)
Valt helemaal niet te zeggen. Alles hangt af van je setup, omgeving,... Maar bon, alles tussen de dertig en vijftig graden zou kunnen

hoe moetje die hadd koelers monteren want zoals ik het zie lopen die paralel aan de rest van het systeem. moet je die "over" het hele systeem monteren?
Ik zou die gewoon in serie met de rest hangen hoor...
hoe presteren die auto rads t.o.v. die blacklord 240 van 1a-cooling?
Meestal beter. En ze zijn zelfs goedkoper. Nadelen zijn dat je wat meer werk moet doen om die te pakken te krijgen (autosloop opzoeken, die meestal zelf nog uit een wagen slopen, nog zien dat je wel een goede hebt), dat ze niet gemaakt zijn om in een case te hangen en dus vaak niet passen zonder kunst- vlieg- en modwerk, en dat er geen slangaansluitingen opzitten.
Aan dat alles is evenwel een mouw te passen, dus als je wat handig bent en je wilt goede temps, kun je dat wel doen

als ik zon setje koop kan ik dan later goed upgrade naar een (zelfbouw) subzero setje of heb ik dan alleemaal andere spullen nodig?
Temperaturen onder nul bedoel je daarmee?
Dat is enkel mogelijk met Phase-change. En ik kan je verzekeren dat dit niet zomaar vanzelfsprekend is

Je moet goed weten waar je mee bezig bent vooraleer je daarmee begint hoor
Daarbij komt trouwens zoveel te kijken dat het weinig uitmaakt of je je set nog kan gebruiken of niet

Je kan er ondertussen maar plezier van gehad hebben