[WC] Het grote waterkoelingtopic deel XIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.573 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:05
lees dat er 999 berichten waren, worden er bij 1000 berichten geen nieuw topic geopend?

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:51
Nas T schreef op maandag 04 juli 2005 @ 21:16:
lees dat er 999 berichten waren, worden er bij 1000 berichten geen nieuw topic geopend?
Nee jij bent lekker met je post, dat hoor je met een TR te doen ofzo :+
Morgen open ik nieuwe en maak ik meteen wat aanpassingen (aangezien apen-nootjes moet editen etcetc zie begin topic ;))
Iemand nog feedback? kan ik dat meteen verwerken (pfff daar gaat me tijd :X B) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Over het onderhouden van de WC staat nog niets in de TS. Lijkt me dat meer en meer mensen dat als leidraad kunnen gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-05 22:48
Reminder voor iedereen met waterkoeling: Duik nu in je kast en kijk of alle koppelingen nog netjes zitten, of de slangen niet zijn geknikt, en voel of alle onderdelen in je circuit ongeveer even warm zijn.
Ook belangrijk om even aan de slangtules te voelen, soms zit er een heel klein beetje water op namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-05 08:46
Vandread schreef op maandag 04 juli 2005 @ 22:40:
Morgen open ik nieuwe en maak ik meteen wat aanpassingen (aangezien apen-nootjes moet editen etcetc zie begin topic ;))
Iemand nog feedback? kan ik dat meteen verwerken (pfff daar gaat me tijd :X B) )
Ik edit de ts wel even zodra er een nieuw topic is. Ik zie het vanzelf wel verschijnen, en dan kan deze dicht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Crap, gisteren een Laing DDC pomp in mijn systeem willen zetten. Pleur ik eerst mijn Hydor L30 eruit, op zich al werk genoeg. Pak ik die Laing, zet er een lang buisje op beide uiteinden, buis en pomp vullen met water en eens testdraaien. Enkel start ie niet ! Terugbrengen dan maar...

Beh 2,5u geprutst voor niets... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slitch
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-03 13:33
heeft die niet van die kabeltjes dat je pc perse moet aanstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Er zit een molex aansluiting op en een fan header (zo'n 3-pin stekkertje) met enkel het sensor draadje. Dus je zou verwachten dat enkel de molex aansluiten op een aparte voeding voldoende moet zijn. Kan toch niet dat dat sensor draadje onder stroom moet staan om hem te starten, of wel ?

[ Voor 31% gewijzigd door Phuncz op 05-07-2005 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-05 08:46
Omdat dit topic weer aan z'n limiet zit: [rml][ WC] Het grote waterkoelingsvragen-topic deel XIV[/rml]

Daar kunnen we weer verder gaan :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.