Owkee, ik heb weer tijd
Ik melde laatst al (pagina terug) dat Innovatek mn vraag had beantwoord en dat ik mn wc kan bestellen..
Mn vraag ging over mn NB-cooler op een A8N-sli (dat in combi met een gf6800GT wc-cooler)
maar het blijkt te passen ALS ik een stukje weg vijl van het blokje.. maar dat is geen probleem, zie hier het plaatje dat ze me toestuurde:
En dan wil ik nu mn systeempje hier plaatsen en jullie commentaar aanhoren (misschien dat ik er nog dingen bij moet hebben of meot verwisselen)
owja; NB+CPU blokken zijn transparant..
CPU:
innovatek XX-Flow rev2.0
NB:
Graph-O-Matic Rev 3.0
GPU:
Cool-Matic NV40
Rad:
Black ICE Radiator - Xtreme II 240
Pomp:
Eheim 1048 (+ophanging)
Flowmeter:
Flow-O-Matic electronic Rev1.5

(kan ik mn 8x1 slangen hier gewoon overheen doen of moeten er klemmen/tiewraps op?)
Reservoir:
Ik twijfel nog sterk! Hiermee moeten jullie me even helpen.
Aan de ene kant wil ik een res aan mn pomp.. deze:

20cm lang
maar ik twijfel ook tussen een res boven op mn kast, omdat dit makkelijker is om te ontluchten en bij te vullen... maar het gaat wel lastiger worden met monteren en de slangen naar binnenkrijgen.. plus dat ze ook nog kleiner zijn omdat ik ze in de breedte boven op mn kast wil hebben.
deze van innovatek (hier zit ook bevestegings materiaal bij net als bij die van alphacool):

11cm lang
of de versie van alphacool (als ik het goed heb)

13cm lang
Verder heb ik dan nog UVgroene slangen (8x1), een pumpcontrol (dat je 1048 aan gaat als je je pc aan zet), slangklemmen, anti-knik sluitingen, Innovatek watertoeving en wat spul om mn slangen weg te werken enz (owja ook verbindingen voor mn res en pomp... dont worry)
Dus; wat zal ik doen met mn res...
en wat denken jullie van deze setup (mn specs staan in mn sig)
[
Voor 3% gewijzigd door
ixl85 op 02-07-2005 17:55
]