[Firefox] Wat vinden we ervan? Deel VII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.031 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

johnuitalmelo schreef op maandag 14 februari 2005 @ 19:25:
Hoi

ik gebruik firefox nu een maandje of 3, ben erg tevreden over hoor btw..

alleen ik zou graag willen dat als ik firefox vanaf mn desktop start (bijv) dat firefox dan een nieuw tavvlad in het vorige venster opent, ipv een nieuw venster. Nu gebruik ik al Tabbrowser Preferences v1.2.2, maar daar mis ik deze optie (toch??).

Weet iemand een oplossing? hee en bedankt he ;)
Tools > Options > Advanced > Tabbed browsing > Open links from other programs in new tab :?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-08 22:42

Unverter

Rediscover the web!

Topicstarter
Spider.007 schreef op maandag 14 februari 2005 @ 19:46:
[...]

Tools > Options > Advanced > Tabbed browsing > Open links from other programs in new tab :?
Nee, het gaat nu om het klikken op het pictogram niet om andere programma's die Firefox openen.

Misschien dat het met TBE mogelijk is, maar verder ken ik geen extensie die dat doet.

Zijn er hier trouwens Linux gebruikers die Firefox goed ingesteld hebben om uit andere programma's een nieuw tabblad te openen? Ik heb vorige week voor het eerst Linux geïnstalleerd en dat is toch wel iets mis.. Heb dingen met bash scripts geprobeerd, maar wilde niet echt werken. Komt waarschijnlijk omdat ik Linux nog niet zo goed ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-06 08:58

johnneman

rofl de bofl

Spider.007 schreef op maandag 14 februari 2005 @ 19:46:
[...]

nee smarty :? sorry hoor, maar nee..

ik snapte er nog steeds niks van, dus een maat van me "ffs! ik ga voor JOU speciaal een screenie maken" haha dikke arrow erbij, die wijst naar de optie, paint gepruts haha.. en toen kon ik het dus vergelijken.

maar nee, omdat ik die plugin heb, vervalt die optie! snaps? dus eigelijk vind ik het, dat het aan die auteur is van die advanced tabblad extensie om die optie erin te bakken, maja t blijft freeware he

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
pven schreef op zondag 13 februari 2005 @ 22:55:
Als ik naar http://www.vrijuit.nl ga, krijg ik de onderstaande foutmelding:
[afbeelding]

Ik heb echter geen beperkingen ingesteld op cookies. Daarnaast heb ik SpyWare-blaster en AdMuncher uitgezet.

Iemand enig idee waarom dit niet lukt? :?
Nu werkt het wel weer goed. Het lijkt alsof een herstart van de PC dit euvel heeft verholpen. :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:36

sjaakaq

It might get loud

ucchan schreef op zondag 13 februari 2005 @ 23:28:
Hmm... deze lul heeft nog poen gevangen ook :| ...
Dat is dus deze lul, die het meer als geintje bedoelt... I mean; fan zijn van een browser is een. Elke criticus, voor mijn part afzeiker, meteen een lul noemen is twee...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

pven schreef op zondag 13 februari 2005 @ 22:55:
Als ik naar http://www.vrijuit.nl ga, krijg ik de onderstaande foutmelding:
[afbeelding]

Ik heb echter geen beperkingen ingesteld op cookies. Daarnaast heb ik SpyWare-blaster en AdMuncher uitgezet.

Iemand enig idee waarom dit niet lukt? :?
Ik weet waar dit precies door komt : Je DNS Server !!! =>

Als een site vaak wordt gerequest en de site is niet bereikbaar dan knalt de DNS server die wordt gebruikt om de desbetreffende site te bereiken heel de site uit zijn lijst en zet hem in een soort veilige niet bereikbare cache/plek ofzo.

Als de site weer bereikbaar is en de DNS server een seintje krijgt van "Hoi, ben er weer" dan kan je er rustig weer naartoe surfen ;)

* nero355 had dit een keer met een site die geDDosD was :|
leokennis schreef op maandag 14 februari 2005 @ 21:20:
[...]

Dat is dus deze lul, die het meer als geintje bedoelt... I mean; fan zijn van een browser is een. Elke criticus, voor mijn part afzeiker, meteen een lul noemen is twee...
Op een SPAM site zijn e-mail invullen met zijn allen }) :+

[ Voor 20% gewijzigd door nero355 op 14-02-2005 23:15 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:42
De snelheid van Firefox opkrikken: Wie heeft het ook gedaan? Hij lijkt idd alles een stuk sneller in te laden.

Zo doe je het:
De aanpassingen aan Firefox worden op de volgende manier aangebracht. In de adresbalk van de browser voert u about:config in. U krijgt vervolgens een reeks instellingen te zien, alfabetisch geordend. In de lijst moet u drie velden aanpassen: bij network.http.pipelining moet de waarde veranderen naar "true", bij network.http.pipelining.maxrequest vult u de waarde 25 in en ook bij network.http.proxy.pipelining moet "true" staan. Ten slotte creëert u een nieuwe variabele door met de rechtermuis te klikken en voor New/Integer te kiezen. U geeft deze variabele de naam nglayout.initialpaint.delay en de waarde 0.

De pipelining-variabelen die worden aangepast verwijzen eigenlijk naar een experimentele functie in de Firefox-browser. De Mozilla Foundation maakt geen geheim van de functionaliteit maar waarschuwt wel dat niet alle proxy- en webservers het ondersteunen. Door het flexibele karakter van de browser zijn er zo nog meer aanpassingen mogelijk. Meer trucs en informatie vindt u op deze webpagina van de Mozilla Foundation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tatata
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 16:06
Ja dat was al wel bekend en al 1000 keer eerder gepost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
Ik heb bij de "fast find" rechtsboven verschillende websites toegevoegd (waaronder GoT _/-\o_ )

Nu wil ik er echter enkele verwijderen (bvb Ebay). Waar kan ik dit doen? Ik kan het maar nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tatata
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 16:06
Misschien in je map C:\Program Files\Mozilla Firefox\searchplugins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haat FireFox.

Ik snap niet wat jullie er goed aan vinden.
Geef mij Opera maar. Die is veel handiger, en opera heeft 1 supergroot pluspunt; Muisgebaren!

Dat is zo megahandig!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 15:22:
Ik haat FireFox.

Geef mij Opera maar. Die is veel handiger, en opera heeft 1 supergroot pluspunt; Muisgebaren!

Dat is zo megahandig!!!
All-in-One Gestures :P
extension voor Firefox

Maar mag ik vragen wat er niet bevalt aan Firefox? :)

[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 15-02-2005 15:25 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 15:22:
Ik haat FireFox.

Dat is zo megahandig!!!
Waarom maak je je om ons zorgen als jij je favoriete browser al gevonden hebt. Ten eerste wilt niet iedereen betalen voor een browser (of een advertentie zien) en vind ik bijvoorbeeld de interface versies tot 7.5 niet fijn, 8.0 beta's zijn al wel een stuk beter.

Als je trouwens Muisgebaren wilt: All-in-one gestures of Mouse Gestures. Veel mensen hebben het niet nodig en het is dan ook als een uitbreiding beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimB
tatata schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 15:21:
Misschien in je map C:\Program Files\Mozilla Firefox\searchplugins
Dankjewel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:25

DyStiC

'Atta way, baby!

WimB schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 15:18:
Ik heb bij de "fast find" rechtsboven verschillende websites toegevoegd (waaronder GoT _/-\o_ )

Nu wil ik er echter enkele verwijderen (bvb Ebay). Waar kan ik dit doen? Ik kan het maar nergens vinden.
Zou je willen delen hoe je dat gedaan hebt, ik ben wel geïntereseerd.

[edit] bleh, stomme vraag, al gevonden. nvm

[ Voor 11% gewijzigd door DyStiC op 15-02-2005 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

ik kan het niet vinden helaas....
wat is dat fast find?

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimB
Pretorian_ schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 19:52:
ik kan het niet vinden helaas....
wat is dat fast find?
Rechtsboven in het hoofdscherm van Firefox:

Afbeeldingslocatie: http://wim.bernaerts.net/forums/got/fastfind.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Laatst online: 22:25

DyStiC

'Atta way, baby!

En hier kun je zelf search engines toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ucchan schreef op zondag 13 februari 2005 @ 23:28:
Hmm... deze lul heeft nog poen gevangen ook :| ...
Flame!! :P

Sommige mensen nemen ook alles serieus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Weet iemand ook of het ook uit te schakelen is dat FF met de middelste muisknop links opent? Ik heb nog wel es dat ik tijdens het 'autoscrollen' (wat ik erg vaak doe) dit per ongeluk boven een link doe waardoor er zo'n irritante tab opent.

Ik heb al even zitten kijken in about:config, maar daar staat alleen iets met middlemouse.opennewwindow op true. Als ik dat op false zet blijft ie links openen met middlemouse...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Blaise schreef op Tuesday 15 February 2005 @ 23:31:
[...]
Flame!! :P

Sommige mensen nemen ook alles serieus :D
Flame of niet. Je spoort wel mensen aan met een bepaald doel geld naar jouw over te maken en gezien we het niet serieus moeten nemen, neem ik aan dat je het geld lekker in eigen zak steekt. Dat is misleiding/oplichting en is bij wet verboden en strafbaar.

Ik zou er maar even een disclaimertje bij zetten, vriend.

Overigens, ik zou ook maar even met Microsoft contact opnemen omdat ik denk dat zij het niet echt zullen waarderen als je hun marketing afdeling passeerd. Of je moet geen merknamen (Microsoft, Internet Explorer, Windows etc) noemen, maar dan wens ik je veel succes met het duidelijk maken waar het om gaat :+

[ Voor 25% gewijzigd door Room42 op 16-02-2005 01:35 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
Palomar schreef op Wednesday 16 February 2005 @ 00:35:
Weet iemand ook of het ook uit te schakelen is dat FF met de middelste muisknop links opent? Ik heb nog wel es dat ik tijdens het 'autoscrollen' (wat ik erg vaak doe) dit per ongeluk boven een link doe waardoor er zo'n irritante tab opent.

Ik heb al even zitten kijken in about:config, maar daar staat alleen iets met middlemouse.opennewwindow op true. Als ik dat op false zet blijft ie links openen met middlemouse...
Met Tab Clicking Options kun je het waarschijnlijk wel instellen dat met de middelste muisknop alleen de autoscroll werkt. Ik heb juist het probleem dat ik niet kan vinden hoe ik autoscroll in IE kan uitschakelen (ik gebruik af en toe nog Maxthon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Aham brahmasmi schreef op Wednesday 16 February 2005 @ 03:42:
[...]
Met Tab Clicking Options kun je het waarschijnlijk wel instellen dat met de middelste muisknop alleen de autoscroll werkt. Ik heb juist het probleem dat ik niet kan vinden hoe ik autoscroll in IE kan uitschakelen (ik gebruik af en toe nog Maxthon).
heb die extension even geprobeerd, maar er zit helaas niet zo'n optie bij ;(

Misschien nog andere manieren om die middelste muisklik uit te schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Palomar schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 11:18:
[...]

heb die extension even geprobeerd, maar er zit helaas niet zo'n optie bij ;(

Misschien nog andere manieren om die middelste muisklik uit te schakelen?
about:config en dan tab en toen :

browser.tabs.opentabfor.middleclick

tadaa !!! :P Effe op FALSE zetten en in je Options auto scrolling aandoen en klaar :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het een leuk browserjte maar IE werkt prima ...
wat zijn jullie argumenten om firefox boven IE te kiezen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 15:47:
ik vind het een leuk browserjte maar IE werkt prima ...
wat zijn jullie argumenten om firefox boven IE te kiezen ?
nero355 in "Waarom IE gebruiken?"

Meer een verhaal maar goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
nero355 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 15:29:
[...]

about:config en dan tab en toen :

browser.tabs.opentabfor.middleclick

tadaa !!! :P Effe op FALSE zetten en in je Options auto scrolling aandoen en klaar :)
het leek even de oplossing, maar nu opent ie bij middleclick gewoon een nieuwe browser ipv. een tab :(

Ik wil gewoon die hele middlemousebuttonacties eruit slopen. Alleen autoscroll wil ik doen met de middlemuis, verder niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Palomar schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 17:02:het leek even de oplossing, maar nu opent ie bij middleclick gewoon een nieuwe browser ipv. een tab :(

Ik wil gewoon die hele middlemousebuttonacties eruit slopen. Alleen autoscroll wil ik doen met de middlemuis, verder niks.
En daar gaan we nog een keer :

about:config en dan window en dan :

middlemouse.openNewWindow

tadaa!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
ik had er even bij moeten vermelden dat ik dat uiteraad al lang geprobeerd had ;) (stond trouwens in een eerdere post van mij). Als ik het op false zet opent ie tóch lekker een nieuwe window :/
UIteraard ook de combinatie met opennewwindow op false en die opentab.middleclick op false.

Of is dit bij jou niet zo?? Dan is mijn firefox misschien een beetje brak waardoor het niet werkt.

[ Voor 41% gewijzigd door Palomar op 16-02-2005 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Palomar schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 17:12:
ik had er even bij moeten vermelden dat ik dat uiteraad al lang geprobeerd had ;) (stond trouwens in een eerdere post van mij). Als ik het op false zet opent ie tóch lekker een nieuwe window :/
UIteraard ook de combinatie met opennewwindow op false en die opentab.middleclick op false.

Of is dit bij jou niet zo?? Dan is mijn firefox misschien een beetje brak waardoor het niet werkt.
:X Zeg dat dan :+

Ik heb geen idee sinds ik het alleen opzoek en niet verander, maar dan heb ik echt geen idee verder.

Veel succes met zoeken en ehh........ flauw man :D

• Aham brahmasmi
offtopic:
@nero: wellicht een idee om je ondertitel te veranderen naar "flauw man :D"? :P

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:26
Ghe, misschien niet HELEMAAL ontopic... maar... :P

Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.7.5) Gecko/20050211 Firefox/1.0 (Debian package 1.0+dfsg.1-6)

Zeer de moeite waard qua snelheid kan ik wel zeggen :7 (FF staat instantaan op m'n scherm nu :P )

💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻‍♂️

• anandus
  • Niet online
ucchan schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 01:22:
Ghe, misschien niet HELEMAAL ontopic... maar... :P

Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.7.5) Gecko/20050211 Firefox/1.0 (Debian package 1.0+dfsg.1-6)

Zeer de moeite waard qua snelheid kan ik wel zeggen :7 (FF staat instantaan op m'n scherm nu :P )
:?

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:05
Ok, ff een echte nerdvraag n.a.v. die versioninfo hierboven. Ik heb me helemaal blauw gezocht. Mijn versie-info is dus: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; nl-NL; rv:1.7.5) Gecko/20041202 Firefox/1.0
Vraag is dus waar staat het voor: Mozilla/5.0(ja Mozilla 5.0 , wat betekent het), rv1.7.5. en die U. Rest snap ik ook wel.

[ Voor 6% gewijzigd door Sjah op 17-02-2005 03:38 ]

• Cramthabam
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:32

Cramthabam

Leef en laat leven

Ik heb op moment een probleempje met firefox en internet bankieren(rabobank). Rekening info bekijken en zo gaat wel maar overschrijven geeft veel erorrs. Soms lukt het wel en soms(meeste van de tijd) gaat die in error en moet ik weer inloggen. In IE bestaat dit probleem verder niet. Het enigste wat ik bij firefox hebt veranderd was iets met pipelinen zodat je sneller kon internetten. Kan het hier iets mee te maken hebben? Ik kan dit zo niet meer terug zetten, weet niet meer wat ik terug moet zetten. Opnieuw installeren heb ik niet gedaan. Dit is eigenlijk tegen mijn rpincipe in.

• Xavier
  • Niet online
Cramthabam schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 08:00:
Ik heb op moment een probleempje met firefox en internet bankieren(rabobank). Rekening info bekijken en zo gaat wel maar overschrijven geeft veel erorrs. Soms lukt het wel en soms(meeste van de tijd) gaat die in error en moet ik weer inloggen. In IE bestaat dit probleem verder niet. Het enigste wat ik bij firefox hebt veranderd was iets met pipelinen zodat je sneller kon internetten. Kan het hier iets mee te maken hebben? Ik kan dit zo niet meer terug zetten, weet niet meer wat ik terug moet zetten. Opnieuw installeren heb ik niet gedaan. Dit is eigenlijk tegen mijn rpincipe in.
http://vanmelick.com/rabo/firefox/

Werkte bij mij perfect.

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Die uitleg is zeker erg uitgebreid, alleen jammer dat Rabobank zelf niet zo'n uitleg heeft opgezet. Zij zijn immers degene die deze dienst leveren...

• Cramthabam
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:32

Cramthabam

Leef en laat leven

Ook met de instelling met versnelde ophalen van webpagina's? Dus iets met multi pipelining?

• Xavier
  • Niet online
Cramthabam schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 10:23:
[...]

Ook met de instelling met versnelde ophalen van webpagina's? Dus iets met multi pipelining?
Geen enkel probleem bij mij.

• Bananenplant
Sjah schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 03:01:
Ok, ff een echte nerdvraag n.a.v. die versioninfo hierboven. Ik heb me helemaal blauw gezocht. Mijn versie-info is dus: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; nl-NL; rv:1.7.5) Gecko/20041202 Firefox/1.0
Vraag is dus waar staat het voor: Mozilla/5.0(ja Mozilla 5.0 , wat betekent het), rv1.7.5. en die U. Rest snap ik ook wel.
Ik vermoed dat die 5.0 iets te maken heeft met de versienummering van het Netscape-tijdperk... volgens mij is het zelfs zo dat haast alle user agent strings mozilla 5.0-compatible zijn ofzo, waaronder IE, die U zou ik niet weten en die rv1.7.5 is de mozilla-versie waarop je firefoxversie gebaseerd is.

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Palomar schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 17:12:

Heb jij geen muissoftware geinstalleerd die al met de middelste muis knop aan de haal gaat?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 16:55

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

hoe werkt dat eigenlijk met die pipe lining en zo? want ik gebruikte hievoor opera (sneller met renderen en soepeler met tabs dan firefox) en ik wil eigenlijk proberen om firefox ook wat sneller te krijgen. En ik heb nu al meerdere keren iets gelezen over die pipe lining maar ik snap niet precies wat het is en hoe en waarom ik het zou moeten veranderen... Anyone?

BTW, ik gebruik firefox omdat ik verslaafd ben aan die extensies :)

• anandus
  • Niet online
Lt. Marx schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 10:39:
hoe werkt dat eigenlijk met die pipe lining en zo? want ik gebruikte hievoor opera (sneller met renderen en soepeler met tabs dan firefox) en ik wil eigenlijk proberen om firefox ook wat sneller te krijgen. En ik heb nu al meerdere keren iets gelezen over die pipe lining maar ik snap niet precies wat het is en hoe en waarom ik het zou moeten veranderen... Anyone?
[rml]Artwido in "[ Firefox] Wat vinden we ervan? Deel VII"[/rml]

• Bornin
  • Laatst online: 04-08-2024
Doe je dan niet ongeveer precies hetzelfde als met de Tweak Network extensie ?

Non taken

• Aham brahmasmi
Lt. Marx schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 10:39:
hoe werkt dat eigenlijk met die pipe lining en zo?
Check de startpost. Er staat een link naar een artikel (MozillaZine) en ook naar een extensie om die instellingen te tweaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
ucchan schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 10:28:
[...]

Ik vermoed dat die 5.0 iets te maken heeft met de versienummering van het Netscape-tijdperk... volgens mij is het zelfs zo dat haast alle user agent strings mozilla 5.0-compatible zijn ofzo, waaronder IE, die U zou ik niet weten en die rv1.7.5 is de mozilla-versie waarop je firefoxversie gebaseerd is.
Klopt van die Mozilla versie, wikipedia verklaart het wel ongeveer. Ok, blijft alleen die U over. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

Ik ben bezig met bouwen van een website met behulp van macromedia Dreamweaver MX, echter als ik het via firefox kijk, ziet het zoals ik wil en als ik via IE kijkt, weer niet. Hoe kan ik een site bouwen die compatible is met beide browsers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Zhadum schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 03:14:
Ik ben bezig met bouwen van een website met behulp van macromedia Dreamweaver MX, echter als ik het via firefox kijk, ziet het zoals ik wil en als ik via IE kijkt, weer niet. Hoe kan ik een site bouwen die compatible is met beide browsers?
Je kan je bijvoorbeeld richten tot het W&G Forum hier op GoT. Daar kunnen we je op weg helpen, mits je natuurlijk wel even de FAQ van W&G leest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
Voor de liefhebbers: ik zag vandaag dat op msn.nl advertenties doorkwamen met m'n filters, nu niet meer, klik m'n huisje :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Laatst online: 12-09 14:58
Effe een vraagje: ik heb mijn bookmarks vanuit Firefox geexporteerd naar een andere drive, als ik dat HTML-bestand open zie ik de bookmarks in de betreffende submappen.
Het lukt me echter niet om deze bookmakrs (na nieuwe installatie) INCLUSIEF de submappen structuur terug te zetten in Firefox, ze komen op elke manier die ik probeer gewoon allemaal in de "root" te staan: grote bende :|

Hoe doe ik dat nou netjes?

[ Voor 5% gewijzigd door Stefke op 18-02-2005 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Topicstarter
stefijn schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 18:04:
Effe een vraagje: ik heb mijn bookmarks vanuit Firefox geexporteerd naar een andere drive, als ik dat HTML-bestand open zie ik de bookmarks in de betreffende submappen.
Het lukt me echter niet om deze bookmakrs (na nieuwe installatie) INCLUSIEF de submappen structuur terug te zetten in Firefox, ze komen op elke manier die ik probeer gewoon allemaal in de "root" te staan: grote bende :|

Hoe doe ik dat nou netjes?
Op welke manier probeer je ze te importeren?

Als je in je profiel bookmarks.html verplaatst met dit bestand en dan moet het denk ik goed werken. Eventueel verwijder je alle bookmarks uit Firefox en ga je dan vanuit de bookmarkmanager naar bestand > importeren en dan kun je zo in Firefox krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Heb ik allebei geprobeerd, allebei de keren kreeg ik ze zonder subfolders. Zal het nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
helaas, beide opties werken niet. Ik krijg alle bookmakrs in de root, zonder de mappenstructuur die wel in de backupfile zit :'(

Als ik mijn file (incl. subdirs) in mn profiel plaats en Firefox open zijn de subdirs weg :(

[ Voor 227% gewijzigd door Stefke op 19-02-2005 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ik vind trouwens wel dat de tweakers pagina (juist die), duidelijker langzamer reageert in FF dan in IE, als je een link/topic klikt moet toch even wachten voordat die opent, waarna die overigens wel binnen een flits erop staat. Ik heb het niet over Gathering, dat is wel strak snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:07

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

apNia schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 19:57:
Ik heb de laatste tijd steeds meer last van probleempjes met FireFox... hij crashed vaak (gewoon bij 't laden van iets ineens een application error) of hangt verschrikkelijk lang als ik een pagina laad op een nieuw-geopend scherm... iemand die dit probleem herkent?
Bij mij hangt FireFox soms gewoon 15 seconden nadat de pagina geladen is. Als ik dan op de pagia klik zie ik het beruchten "not responding". Het vreemde is dat dit niet op alle pagina's gebeurt. Aan m'n PC was niks gewijzigd. Ik heb Firefox al verwijderd, registry opgschoond, Firefox profiel weggemikt, opnieuw geinstalleerd. Spyware en virusscan gedaan. Maar het probleem blijft. Ik begrijp niet waar dit zo ineens vandaan kan komen. Als iemand nog suggesties heeft, hoor ik dat graag.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Laatst online: 07:35

crisp

Devver

Pixelated

Sjah schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 13:33:
Ik vind trouwens wel dat de tweakers pagina (juist die), duidelijker langzamer reageert in FF dan in IE, als je een link/topic klikt moet toch even wachten voordat die opent, waarna die overigens wel binnen een flits erop staat. Ik heb het niet over Gathering, dat is wel strak snel.
Dat ligt waarschijnlijk aan het feit dat de gehele layout mbv javascript wordt opgebouwd. JS-DOM interactie is in Firefox een stuk trager dan in IE; dat komt mede doordat de DOM implementatie in IE gewoon een stuk simpeler is (en er daardoor ook een hoop zaken ontbreken in IE).
Dat gaat overigens wel veranderen in de toekomst als we afstappen van deze JS-oplossing. Nu alle browsers zo'n beetje HTTP-compressie ondersteunen is daar niet echt een noodzaak meer voor :)

[ Voor 9% gewijzigd door crisp op 19-02-2005 13:47 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Ik vroeg me nog af... die searchbar bovenin, reuze handig... maar: ik gebruik meestal gewoon google en soms een custom search ding. Is er een mogelijkheid dat als je bijvoorbeeld zoekt met de got search plugin en de results toont dat ie automatisch op google terug springt?
Iemand een idee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
crisp schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 13:46:
[...]

Dat ligt waarschijnlijk aan het feit dat de gehele layout mbv javascript wordt opgebouwd. JS-DOM interactie is in Firefox een stuk trager dan in IE; dat komt mede doordat de DOM implementatie in IE gewoon een stuk simpeler is (en er daardoor ook een hoop zaken ontbreken in IE).
Dat gaat overigens wel veranderen in de toekomst als we afstappen van deze JS-oplossing. Nu alle browsers zo'n beetje HTTP-compressie ondersteunen is daar niet echt een noodzaak meer voor :)
Dank voor dit redelijk uitgebreide antwoord. ;) Ik dacht dat FF in die test die hier in dit topic pas langs is gekomen redelijk veel sneller was dan IE (vwb JS), maar misschien is JS-DOM wat anders.....

[ Voor 13% gewijzigd door Sjah op 19-02-2005 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
Klik m'n huisje als je een Nederlandse versie van Tab Mix of van de nieuwste SessionSaver wilt :) . Btw, sinds kort heb ik met debian sid amd64 dat text in code tags wit wordt weergegeven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Krijgen meerdere mensen hier de melding bij de Rabobank dat het certificaat is verlopen? Ook Gmail geeft een dergelijke melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Wat vinden we hiervan: http://hemiolapei.free.fr/divers/tabmix/tabmix.html.en :?

Is het echt een goeie vervanger voor de extensions waarvan de code is gebruikt? Sessionsaver zit er niet in. Misschien juist goed...

Ik zal 'm over een tijdje eens proberen samen met een Athlon XP geoptimaliseerde FF build en kijken welke extensions ik allemaal niet meer nodig heb dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electronical
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11-2020
RoamoR schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 16:54:
Krijgen meerdere mensen hier de melding bij de Rabobank dat het certificaat is verlopen? Ook Gmail geeft een dergelijke melding.
Nee heb bij geen van beide een probleem. Dus ook geen melding dat het certificaat verlopen is.

I do not fear computers, I fear the lack of them - Isaac Asimov
"With enough eyeballs, all bugs are shallow" - Eric Raymond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I Am Weasel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-11-2021
Ik gebruik/test FF nu een aantal weken.
Ben bekend met de beperkingen en kan ermee leven.
Je kunt er niet alles mee...en niet alles wordt 100% weergegeven...maar ik vind het een aanrader voor beginnende internetters die er nog niets afweten, omdat er bij het gebruik van FF niet zomaar rotzooi binnenkruipt.

Ik heb het begin van webdesign redelijk onder de knie nu (basis html) en had de verwijzing naar mijn bestanden gemaakt met backslashes.
In IE6 werkt dit prima maar FF1 kon niets van de site weergeven.
Een uurtje werk om alle backslashes te veranderen naar slashes en ook FF gaf alles prima weer.
Al met al prima browsertje, maar wat naar mijn mening hier en daar nog een beetje beter kan worden.

Graag wil ik nu wel weten of het slash/backslash ding een fout van mij is of een beperking in FF !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 22:54
I Am Weasel schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 17:43:
Ik gebruik/test FF nu een aantal weken.
Ben bekend met de beperkingen en kan ermee leven.
Je kunt er niet alles mee...en niet alles wordt 100% weergegeven...
Alles wordt juist wel 100% weergegeven. Als een website niet volgens de regels gemaakt wordt, dan wordt ie niet goed weergegeven.

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
ucchan schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 17:18:
[...]

Die heb ik nu net vertaald, kijk even boven je :P
Dat zag ik en daarom vraag ik naar de ervaringen met die extensie. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
Welnu, ik vind 'm erg fijn, alles in 1 zullen we maar zeggen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-09 19:40

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

Klopt het dat Firefox geen ondersteuning heeft voor RSS 2.0? Of ben ik de enige die een RSS 2.0-feed niet aan de praat krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
RoamoR schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 16:54:
Melding is verdwenen. Geen idee waar het aan lag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electronical
tijn.online schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 23:15:
Klopt het dat Firefox geen ondersteuning heeft voor RSS 2.0? Of ben ik de enige die een RSS 2.0-feed niet aan de praat krijgt?
Volgens de Mozilla wordt RSS 2.0 wel ondersteund:
Many web sites generate RSS feeds such as the BBC News (RSS), Yahoo News (RSS), and your favorite Blog. RSS comes in many flavors, including RSS 0.9, RSS 1.0, RSS 2.0, and Atom -- and Mozilla Firefox supports them all.
En bij mij werkt een test-feed (RSS 2.0) ook.

[ Voor 11% gewijzigd door Electronical op 19-02-2005 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I Am Weasel schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 17:43:
Ik heb het begin van webdesign redelijk onder de knie nu (basis html) en had de verwijzing naar mijn bestanden gemaakt met backslashes.
Een uurtje werk om alle backslashes te veranderen naar slashes en ook FF gaf alles prima weer.
Graag wil ik nu wel weten of het slash/backslash ding een fout van mij is of een beperking in FF !!!
Fout van jou. IE corrigeert backslashes naar slashes, lijkt me een beleidsmatige keuzes om rekening te houden met niet goed coderende webprogrammeurs. Firefox hanteert de regels in dit geval strikter, vanuit de idee dat je als browser geen halfslachtige pogingen moet ondernemen om verkeerde code te fixen door weer te geven wat de programmeur waarschijnlijk wel bedoeld zal hebben, maar juist de regels consequent moet toepassen en moet weergeven wat er staat, waardoor slechte code resulteert in een slecht uiterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-09 19:40

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

Electronical schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 23:18:
[...]

Volgens de Mozilla wordt RSS 2.0 wel ondersteund:

[...]

En bij mij werkt een test-feed (RSS 2.0) ook.
Sorry, ik had mijn vraag niet helemaal goed geformuleerd. Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat ik met een gewone RSS-feed, een Live bladwijzer toe kan voegen met Firefox, maar dat me dat me een RSS 2.0-feed (zoals op AudioScrobbler wordt gebruikt) niet lukt. Ik krijg dan alleen een lap code te zien... Is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electronical
tijn.online schreef op zondag 20 februari 2005 @ 00:01:
[...]
Sorry, ik had mijn vraag niet helemaal goed geformuleerd. Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat ik met een gewone RSS-feed, een Live bladwijzer toe kan voegen met Firefox, maar dat me dat me een RSS 2.0-feed (zoals op AudioScrobbler wordt gebruikt) niet lukt. Ik krijg dan alleen een lap code te zien... Is hier een oplossing voor?
Heb net geprobeerd om de 2.0-feed als Live Bookmark (of bladwijzer) toe te voegen en ook dat werkt, zoals het hoort. Gewoon via Bookmarks > Manage Bookmarks > File > New Live Bookmark, of dus in jou geval in het Nederlands. Dit werkt gewoon.
Als je de URL gewoon invult in de adresbalk, dan krijg je normaal gesproken idd code te zien, dan zie je namelijk gewoon de feed zoals het is (plain text (met idd wat grafische extra's)). Ik gebruik btw niet de Live Bookmarks om RSS-feeds te volgen. Ik gebruik de extension Sage die een lijstje in mijn sidebar maakt met mijn ingevoerde feeds. En laat daaronder in diezelfde sidebar zien wat de headlines zijn. Vind ik overzichtelijker en handiger en Sage kan omgaan met vrijwel alle syndication formaten.

[ Voor 30% gewijzigd door Electronical op 20-02-2005 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Niet alleen krijg ik mijn bookmakrs niet meer teruggezet in Firefox (zie hierboven: de gehele subdirstructuur wordt verwijderd op het moment dat ik de bookmakrs (export UIT FF!) importeer in FF, of de bookmakrs in mijn profiel plaats.)

De laatste dagen zie ik op willekeurige sites willekeurige (?!) afbeeldingen niet. (Afgezien van het feit dat sommige sites zoals bekend uberhaupt niet fatsoenlijk weergegeven worden in FF)

Herinstalleren doet niets voor beide problemen.

Begin een beetje genoeg te krijgen van FF :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electronical
stefijn schreef op zondag 20 februari 2005 @ 20:02:
Niet alleen krijg ik mijn bookmakrs niet meer teruggezet in Firefox (zie hierboven: de gehele subdirstructuur wordt verwijderd op het moment dat ik de bookmakrs (export UIT FF!) importeer in FF, of de bookmakrs in mijn profiel plaats.)

De laatste dagen zie ik op willekeurige sites willekeurige (?!) afbeeldingen niet. (Afgezien van het feit dat sommige sites zoals bekend uberhaupt niet fatsoenlijk weergegeven worden in FF)

Herinstalleren doet niets voor beide problemen.

Begin een beetje genoeg te krijgen van FF :(
Heb je bij de herinstallatie wel je profielen verwijderd? Want anders behoud je gewoon je oude profiel met je oude problemen. Ik zou gewoon eens een nieuw profiel maken met Start > Uitvoeren > firefox.exe -p
Misschien is het daarmee al opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I Am Weasel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-11-2021
Michali schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 17:50:
[...]

Alles wordt juist wel 100% weergegeven. Als een website niet volgens 'de regels' gemaakt wordt, dan wordt ie niet goed weergegeven.
Aha...ik heb een cursusje gedaan maar sommige dingen blijken in de praktijk toch anders te werken.
Weet iemand een pagina met een heldere uitleg over 'de regels' ?
Volgens mij doe ik het wel aardig dus, als FF mijn site goed weergeeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Electronical schreef op zondag 20 februari 2005 @ 20:32:
[...]

Heb je bij de herinstallatie wel je profielen verwijderd? Want anders behoud je gewoon je oude profiel met je oude problemen. Ik zou gewoon eens een nieuw profiel maken met Start > Uitvoeren > firefox.exe -p
Misschien is het daarmee al opgelost.
Ook geen oplossing.

Ik heb dus een bookmarks file, geexporteerd uit firefox, maar ik krijg het niet meer terug incl. submappen. Lekker is dat.

Ik ga wel naar IE, daar heb ik zo'n achterlijk probleem nog nooit gehad. :(

[ Voor 3% gewijzigd door Stefke op 20-02-2005 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electronical
stefijn schreef op zondag 20 februari 2005 @ 23:37:
[...]

Ook geen oplossing.

Ik heb dus een bookmarks file, geexporteerd uit firefox, maar ik krijg het niet meer terug incl. submappen. Lekker is dat.

Ik ga wel naar IE, daar heb ik zo'n achterlijk probleem nog nooit gehad. :(
Dus je hebt geprobeerd om een nieuw profiel aan te maken en/of een herinstallatie met alle profielen verwijderd? Want anders blijf je dus met de problemen zitten. Schijnbaar ben je toch de enige bij wie het niet lukt, dus lijkt het me toch echt een corrupt profiel.
Maar goed, als jij weer terug wilt naar IE, dan is dat goed hoor. Ik eet er geen boterham minder om. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:07

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Afbeeldingslocatie: http://www.strengholt-online.nl/images/firefox.serendipityThumb.png

Mooi plaatje.. Lukt het iemand hier een mooi icoontje van te maken?

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Erhnam schreef op maandag 21 februari 2005 @ 11:10:
[afbeelding]

Je kan hem toch gewoon resizen naar 60x60 pixels? Zo moeilijk is dat toch niet... Zo bijzonder is dat plaatje overigens niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Nou, ook niet bepaald lelijk, of ben jij al zoveel alternative FF iconen tegengekomen? Die Frostyfox is ook mooi, nog niet in .ico vorm tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Hebben we het nou over een user icon/avatar of windows icon (.ico)? Als je maar een fatsoenlijk programma'tje (Photofiltre ofzo) gebruikt om het te resizen moet het aardig luken...

Mooi vind ik dat plaatje trouwens niet. 't Is meer Nastyfox dan Firefox zoals 'ie eruit ziet. :P

[ Voor 70% gewijzigd door Aham brahmasmi op 21-02-2005 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnax
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-12-2020

arnax

Penguins rock!

Super browser, ook de extensions zijn erg goed :D
alleen jammer dat Saxion hogeschool dit niet ondersteunt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Misschien kun je daar de portable versie op een usb stickje gebruiken?
hier

[ Voor 32% gewijzigd door darkrain op 21-02-2005 20:14 ]

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnax
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-12-2020

arnax

Penguins rock!

darkrain schreef op maandag 21 februari 2005 @ 20:14:
Misschien kun je daar de portable versie op een usb stickje gebruiken?
hier
ik ga er vanuit dat deze op mijn reactie slaat. Ik bedoelde dit anders, stond er erg onduidelijk. Mijn excuses hiervoor. Maar waar het dus om gaat is dat het mail programma en het intranet bij hogeschool saxion dit niet ondersteunen :(
stel prutsers daar ;)

edit: Bedankt voor de tip, ga ik zeker nog downloaden :)

[ Voor 6% gewijzigd door arnax op 21-02-2005 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee hoe je aan kan zetten dat links die je al aangeklikt hebt een andere kleur krijgen, net als in IE ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Laatst online: 07:51

Reinier

\o/

Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 22:05:
Iemand een idee hoe je aan kan zetten dat links die je al aangeklikt hebt een andere kleur krijgen, net als in IE ??
Tools > Options > General > Fonts & Colors > Always use my fonts/colors. Heb je daar wat aan?

Edit: \o/ post nummer 1500 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Reinier op 21-02-2005 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm nee werkt niet, dan krijg ik vage letters en kleuren, maar links anders kleuren nadat ik erop geklikt heb niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 22:36:
Hmm nee werkt niet, dan krijg ik vage letters en kleuren, maar links anders kleuren nadat ik erop geklikt heb niet...
Heb je ook de optie "always use my" en dan kiezen voor [fonts] en/of [colors]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
Ik ben bang dat je met je eigen settings heel de kleurinstelling van GoT om zeep helpt. En daardoor zo'n idd vreemd beeld krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:44

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
[afbeelding]

Afbeeldingslocatie: http://www.planet.nl/~terps407/woei.png

Moeilijk maar naar lang prutsen toch gelukt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 22:36:
Zet je geschiedenis eens op meer dan 0 dagen. Dat zal waarschijnlijk het probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gert-Paul schreef op maandag 21 februari 2005 @ 23:00:
[...]

Zet je geschiedenis eens op meer dan 0 dagen. Dat zal waarschijnlijk het probleem zijn.
Thnx dat was het :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard--
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
[afbeelding]

Hierboven zou dus een plaatje moeten staan maar ik zie dat niet met firefox :?
en dat is met meerdere side's dat ik de foto's niet zie.
Als ik met explorer kijk zie ik het wel..........
Ik heb al van alles geprobeerd maar ik kom er niet uit.
Iemand een idee waar dat aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard--
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Heb je nog meer veranderd??
Want mijn geschiedenis staat op 20 dagen maar ik krijg net zo'n raar beeld als jij hebt ( had ) foto van silverframe

De links veranderen wel van kleur :) maar het beeld ziet er dan niet meer uit. :'(
Hoe krijg ik dat beeld weer normaal en dat de links die je al aangeklikt hebt toch in een andere kleur.

[ Voor 22% gewijzigd door Richard-- op 22-02-2005 02:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Aham brahmasmi schreef op maandag 21 februari 2005 @ 16:03:
Hebben we het nou over een user icon/avatar of windows icon (.ico)? Als je maar een fatsoenlijk programma'tje (Photofiltre ofzo) gebruikt om het te resizen moet het aardig luken...
Ik had het over windowsiconen .ico dus,of Erhnam het daar overhad weet ik niet. Ja ik had 2 shareware proggies gebruikt, maar echt mooie versies kreeg ik er niet mee, ligt ongetwijfeld aan mezelf hoor.

Het ging me om Frosty

nb. Nog meer mensen die die pagina niet goed zien in FF, en wel in IE? 't Is een FF promosite...
deze heeft het ook, tenminste, bij reso 1024, bij 1280 is die wel goed, maar daar draai ik niet op.

[ Voor 37% gewijzigd door Sjah op 22-02-2005 07:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
Richard-- schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 02:32:
[...]

Heb je nog meer veranderd??
Want mijn geschiedenis staat op 20 dagen maar ik krijg net zo'n raar beeld als jij hebt ( had ) foto van silverframe
Dat had ik namelijk ook, vandaar dat ik die oplossing nogal vreemd vind :) Want mijn history staat op 9 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eerdepeer
  • Laatst online: 10-06 16:10
Hebben andere mensen ook hetzelfde probleem als ik? Ik kan vanuit Trillian 3.0 pro en Skype geen links aanklikken zodat firefox opent. Heel de tijd copy/pasten is ook niks.

Beetje vaag, want vrienden die ook firefox hebben hebben dit probleem niet?

Het instellen dat andere progs hun link moeten openen in een nieuwe tab haalt ook niks uit.

Het gekke is ook dat Outlook 2003 alleen de link opent als er minimaal al 1 venster van firefox open staat. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er voor Firefox ook een "presentatie"plugin? Ik heb een presentatie in Flash gemaakt, en die wil ik laten zien dmv mijn browser. Firefox dus.

Opera heeft bijvoorbeeld een schitterende presentatie ondersteuning. Enkel op F11 drukken en voila. Nu wil ik dat voor Firefox ook.

Iemand een idee?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.