KILLorBE schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 21:20:
**EDIT** Dit is eerder gebeurdt bij het openen van een website, in dit geval zat ik al op platenspeler.com en moest een keuze maken tussen Engels of Nederlands...Nederlands...Meeeep Fout
**EDIT2** Nu heb ik dus niet dat probleem, maar dat zuigt wel aangezien ik een hoop zoek en vaak 20+ raampjes open heb staan, en alle links opslaan zou gekkenwerk worden (Ik doe het al, maar daar wordt je niet vrolijk van

).
Als ik op platenspeler.com kies voor Nederlands dan doet ie het gewoon. Misschien dat het foutloopt omdat er een java-appletje in zit. Overigens zou ik het eens proberen met een install zonder dat je er ook nog eens de optimizer overheen gooit, misschien scheelt het niet eens zoveel.
Voor het laatste geldt voor mij hetzelfde. Heb ook dikwijls een heleboel tabs in gebruik, maar ik merk meestal alleen dat het allemaal iets langzamer wordt.
Overigens heb ik Firefox 1.0 met een heleboel extensions, zonder de Mozilla Optimizer eroverheen te hebben gegooid. Alles functioneert naar behoren, op een paar kleine dingetjes na die heel af en toe van zich laten horen.
Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 21:36:
even een vraagje tussendoor. Met firefox kom ik Blackboard (zo'n learning management systeem) niet in. Als ik inlog krijg ik de melding "No authentication credentials were provided with the request" - alsof het wachtwoord niet wordt meeverzonden. Google op de melding levert de tip op dat het aan mijn security settings zou moeten liggen. Wel, ik heb aangevinkt dat gebruik van java en javascript is toegestaan. Wat kan het verder zijn? Met IE (dat ik ergens moest opgraven) lukt het inloggen wel.
Ik lees op verschillende sites dat je voor Blackboard 'Active Scripting' aan moet hebben staan.
Active scripts are programs written in Javascript, or sometimes Microsoft's VBScript and ActiveX
Waarschijnlijk gebruikt Blackboard dus iets wat niet in Firefox gebruikt kan worden, zoals ActiveX. Op een andere pagina lees ik weer dat Blackboard bij een bepaalde school alleen javascript gebruikt. Je hebt trouwens toch wel opnieuw opgestart na het enablen van javascript hè? Of is dat niet nodig? En het wachtwoord en username waren ook correct?
[
Voor 37% gewijzigd door
Electronical op 09-02-2005 22:25
]