quote:
vind 'm niet
Krijg jij nu ook hits nu je je Netstat plaatje linkt aan je profiel?
Fructi (70 Holy paladin) || Anceres (70 rogue) || Tyridun (70 Prot warrior) || Appie (70 MM hunter) @ EU-Xavius
GoT Index » Audio en HiFi » How to become a Dj... deel X
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]quote:jadjong schreef op 29 juli 2004 @ 21:29:
[...]
Nu een IXOS 1001
Hiervoor een 1003,1002 en een Sony. Ik ben benieuw hoelang deze het vol houdt.
Fructi (70 Holy paladin) || Anceres (70 rogue) || Tyridun (70 Prot warrior) || Appie (70 MM hunter) @ EU-Xavius
You don't need eyes to see, you need vision
My wife has passed away:http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!
Yep, hier ook... heb 'm al zo'n 8 jaar ofzoquote:DJKylian schreef op 30 juli 2004 @ 04:38:
the good old pioneer SE 450(dacht in ieder geval dat t SE was)
[waar ben je?] ... [racebak] ... [blubberbak]
Specs - djDecks - Fast Image Resizer - Mind Games
quote:
"I reject your reality and substitute my own" -- Adam Savage
PowerBook G4 1,25 Ghz | 768 MB | 80 GB | 15.4 "
Mac Pro Quad 2,66 Ghz | 2 GB | 1 TB | 21" Studio Display (ja, CRT ja)
quote:Yalopa schreef op 29 juli 2004 @ 23:33:
Hoofdtelefoon: Sony V700
CD speler, ik denk dat je het best eens een shop gaat bezoekken, 1000 woorden kunnen niet tippen aan een "gevoel" (post je ervaring wel natuurlijk)
num-lock wijzigde dit bericht 30-07-2004 12:03 (9%)
traktor scratch!
quote:Erikie schreef op 30 juli 2004 @ 17:44:
Goed. Dit is de laatste keer dat ik van een vage internetdozenschuiversite iets bestel.
dat prowebshop.nl, daar bestel ik nooit meer wat. Had maandag (3 uur 's ochtends) 2x bst 4.5 besteld, en ze zouden m vandaag afleveren. Dus ik speciaal een dag voor vrij gemaakt, de hele dag in t snikhete huis gezeten, maar no turntables. heb ze af en toe gebeld enzo, en nee, ze hadden m nog niet binnen.
. Gisteren had ik ook gebeld en toen zeiden ze dat ze bij de verterkers lagen oid, dus er klopt iets niet daar. Ook zouden ze me daarnet (5 uur) terug bellen, maar t bedrijf is dood als ik ze bel
.
Helaas hanteren ze op de site een afleverings termijn van 21 dagen, stom dat ik dat niet gezien heb. Lijkt me sowieso niet slim voor een internetwinkel, om de klant zo lang te laten wachten ..
Dus uhm. wanneer kan je t verwachten.. ben bang van nooit.
prft.. had aan t strand kunnen liggen vandaag
*sorry, moest t ergens kwijt ... weer een dag vern**kt
My Discogs | prOn :) | Sneeuw
traktor scratch!
Had je dan liever gehad dat er iemand poste type X van merk Y is super, ik kan er alles mee. Vervolgens bestel je dat ding en is het voor jou niet de hemel die beloofd was? Dergelijke "gevoelszaken" kan je gewoon niet testen op een forum, net als speakers.quote:num-lock schreef op 30 juli 2004 @ 12:00:
[...]
jaah naar de winkel! daar was ik zelf ook nog niet op gekomen! dank voor de tip![]()
You don't need eyes to see, you need vision
::: I like it loud :::
quote:LangTall schreef op 30 juli 2004 @ 00:25:
Sennheiser HD 25-1
http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site
My wife has passed away:http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!
quote:savale schreef op 30 juli 2004 @ 21:56:
ik zie weer wat mensen hun hoofdtelefoon noemen. Ik moet nog een nieuwe kopen want de vorige die ik had is leuk voor thuis maar in een discotheek niet goed genoeg heb ik gemerkt (was een sony koptelefoon niet bedoeld voor dj toepassingen)
Ik zoek dus nog iets wat tegenwoordig leverbaar is en een beetje goede kwaliteit leverd. liefst max iets van 100 euro
Yesterday was yesterday, if you try to recapture it you will only loose tomorrow....
ook on the road? of gebruik je hem alleen thuis?quote:Arne_F schreef op 31 juli 2004 @ 03:21:
[...]
de Sennheiser HD 25-SP heb ik kost 109 euro bij new-line voor meer info http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=11071
ik heb hem zelf ook en hij bevalt goed....
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
Wat is er mis met die pioneer? Die wil ik zelf namelijk gaan kopen...quote:Reind schreef op 31 juli 2004 @ 00:15:
[...]
Ik doe ook mee
Alleen is die van mij overleden toen er een platenkoffer boven op werd gezet
Maarja mooi excuus om eind van de maand weer een nieuwe te halen want die pioneer die ik nu heb word ik ook schijtziek van (tis een HDJ1000)
Wow dat scheelt nogal iddquote:Erikie schreef op 30 juli 2004 @ 20:05:
mja. maar ik moest kiezen. 279 of 389 euro
(heb al zo weinig geld)
maar idd.. new-line.. meestal volgende dag in huis ja. maar ze zijn zeker niet de goedkoopste
quote:Chiron schreef op 31 juli 2004 @ 10:19:
of kijk eens naar de nieuwste Stanton koptelefoon, erg robuust en klinkt als een huis

Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Audio en HiFi » How to become a Dj... deel X
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus