Gathering of Tweakers

Quicksearch
vinyl inside

quote:
sten schreef op 21 juli 2004 @ 10:16:
[...]

Ik wil het gaan gebruiken naast m'n 2 sl's, dus als 3e geluidsdrager zeg maar.
als je 't kunt veroorloven zou ik kijken naar een mixer met midi. (ecler nuo 5 bv) en ableton live 4 (komt binnenkort uit). dat tappen is zwaar irritant.

ondertitel? wa'sdat?

Hmm, wilde dus bijna nieuwe draaitafels kopen (oembakje, american audio htd 4.5 aka synqs / etc). Alleen deze zijn zo rond de 370 euro per stuk. Nu echter kwam ik een ander oem bakje tegen (en hopelijk dezelfde).. nl, de BST pro PR 4.5 K. Bij prowebshop.nl hebben ze m, alleen zonder beschrijving e.d. (http://www.prowebshop.nl/...e.asp?artikelnr=AB-200428). en maar 280 euro..

toch maar deze halen ipv die aa htd? (vind die mooier).

traktor scratch!

BST 4.5K smaakt een beetje naar de stanton ST-90 zo te zien :P
quote:
Erikie schreef op 21 juli 2004 @ 19:02:
Hmm, wilde dus bijna nieuwe draaitafels kopen (oembakje, american audio htd 4.5 aka synqs / etc). Alleen deze zijn zo rond de 370 euro per stuk. Nu echter kwam ik een ander oem bakje tegen (en hopelijk dezelfde).. nl, de BST pro PR 4.5 K. Bij prowebshop.nl hebben ze m, alleen zonder beschrijving e.d. (http://www.prowebshop.nl/...e.asp?artikelnr=AB-200428). en maar 280 euro..

toch maar deze halen ipv die aa htd? (vind die mooier).

Exact hetzelfde als de akiama acura dj4000 qua kleur (en dus ook qua specs) alleen met een nog lelijker logo er op.

Mooiste super OEM bakken blijven toch de Stantons - synqs en AM audio's

http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site

ondertitel? wa'sdat?

quote:
Reind schreef op 21 juli 2004 @ 22:48:
[...]

Exact hetzelfde als de akiama acura dj4000 qua kleur (en dus ook qua specs) alleen met een nog lelijker logo er op.

st150 van stanton (blauw) blijf ik het geilst vinden, alleen de prijs :S (550 euro).

ik ga toch voor de am audio's,vanwege de kleur.. heb al 10 jaar tegen m'n grijze geminis (pt2000) aan moeten kijken :)

traktor scratch!

ik vond nog een leuk reseller online Gemm.com
hier hebben ze VEEL! :*)
*zat te screenen bij de plaaten zaak waar ik kom.. 8)7 zo kom ik er aan*
Nu met Mac Pro!

quote:
Vash schreef op 13 juli 2004 @ 19:58:
Damn, 7 curvers. Dat zijn veel platen :P (ik ben net aan de 3e toe)
Gjeh, ik heb er nog niet eens 1tje vol :)

"I reject your reality and substitute my own" -- Adam Savage
PowerBook G4 1,25 Ghz | 768 MB | 80 GB | 15.4 "
Mac Pro Quad 2,66 Ghz | 2 GB | 1 TB | 21" Studio Display (ja, CRT ja)

quote:
Reind schreef op 21 juli 2004 @ 22:48:
[...]

Maar toch maar 280 euro ipv 379 :)
Is wel t overwegen waard als je gaat beginnen en als t toch hetzelfde is als de andere OEMbakken?
Je zit alleen met het probleem van speling op de lagers.

Ik hoop voor je dat die winkelier dat er af kan draaien op een corecte manier (ik ken ze niet op new-line na) en dat de lagers niet te strak afgesteld staan vanuit de fabriek.

Nu maakt iets speling op je toonarm helemaal niet uit als je alleen maar mixt maar ik vind persoonlijk dat het de draaitafel net ff helemaal af maakt als de arm 100% is.

Kan de link trouwens even veranderd worden in de start post.

aboutdj.tk bestaat niet meer.

Tis nu aboutdj.nl :D
Eindelijk een fatsoenlijke domein naam.

Acties: [view]

Door: BtM909 Moderator WEB/GFX/DTE
( o Y o )

quote:
Reind schreef op 25 juli 2004 @ 00:06:

Tis nu aboutdj.nl :D
Eindelijk een fatsoenlijke domein naam.

Finally.... It was about time ;)

Btw: Heb jij toevallig je openingspic zonder de tekst? Dan kan (als het mag uiteraard) deze ook in de startpost :)

You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)

quote:
BtM909 schreef op 25 juli 2004 @ 00:32:
[...]

Finally.... It was about time ;)

Btw: Heb jij toevallig je openingspic zonder de tekst? Dan kan (als het mag uiteraard) deze ook in de startpost :)

Die heb ik ooit is gevonden bij google (die ene met die mevrouw er op bedoel je toch?) dus dat word weer ff zoeken.

Mischien is dit wat -> http://home.zonnet.nl/r.dooyeweerd/scratch.jpg

Reind wijzigde dit bericht 25-07-2004 04:04 (9%)

quote:
Gobbles, InQ. schreef op 05 juli 2004 @ 19:01:
* Gobbles, InQ. wil graag ook een plaatsje in de SP (zie sig voor overzicht van DJ-set + vinyl-collectie).

draai voornamelijk trance/hardstyle/techno :)
waarom sta ik nog steeds niet in de SP? :/

U N D E R C O N S T R U C T I O N

Ik vraag me trouwens af wie er nog over zijn uit het eerste deel van HTB a dj.

Misterdon heeft volgens mij z'n hele zwikkie verkocht (zag laatst op een 2é hands site een LPM met een rode CDN88 e.d)

Mries zie ik ook nooit meer voorbij komen.

Timmy leeft nog maar is geen dj geworden ;)

Pokeran (Randy) spreek ik ook al nooit meer.

Jaap VR post die nog wel is?

Volgens mij zijn er nog maar weinig over vanaf dat eerste draadje maar waar ik echt beniewd naar ben is of MisterDon nou echt de zooi heeft verkocht of niet.

tja ik ben denk nog niet zo lang dj toen het eerste draadje werd gestart... ben er nu 3 draadjes bij volgens mij. Heel leuk gezellig topic vind ik zelf. Ben trouwens net terug uit Frankrijk ga me concentreren op de finale van de p60 dj contest.

oja waarom ik deze post eigenlijk plaats is welke hoofdtelefoons een beetje geschikt zijn om voor het draaien te gebruiken. (max 100 euro maar liever toch een stuk minder) Ik had er tijdens de dj contest duidelijk last van dat ik het niet goed genoeg kon horen allemaal.

savale wijzigde dit bericht 25-07-2004 15:01 (36%)

::: I like it loud :::

quote:
savale schreef op 25 juli 2004 @ 14:38:
tja ik ben denk nog niet zo lang dj toen het eerste draadje werd gestart... ben er nu 3 draadjes bij volgens mij. Heel leuk gezellig topic vind ik zelf. Ben trouwens net terug uit Frankrijk ga me concentreren op de finale van de p60 dj contest.

oja waarom ik deze post eigenlijk plaats is welke hoofdtelefoons een beetje geschikt zijn om voor het draaien te gebruiken. (max 100 euro maar liever toch een stuk minder) Ik had er tijdens de dj contest duidelijk last van dat ik het niet goed genoeg kon horen allemaal.
daarom heb ik mezelf aangeleerd om te mixen op mn koptelefoon en dus ook gekozen voor een geluidsdempende koptelefoon
Ik heb echt een schijthekel aan mixen met alleen de hoofdtelefoon.. Ik kan dan de platen verschrikkelijk slecht uit elkaar houden (ook met split-cue).

Necrofilie? Over m'n lijk! Download [ Trance, Hardtrance en Hardcore mixen

relentless groovelocks
Reg. datum: 06 augustus 1999

quote:
Reind schreef op 25 juli 2004 @ 13:49:
Ik vraag me trouwens af wie er nog over zijn uit het eerste deel van HTB a dj.

Misterdon heeft volgens mij z'n hele zwikkie verkocht (zag laatst op een 2é hands site een LPM met een rode CDN88 e.d)

Mries zie ik ook nooit meer voorbij komen.

Timmy leeft nog maar is geen dj geworden ;)

Pokeran (Randy) spreek ik ook al nooit meer.

Jaap VR post die nog wel is?

Volgens mij zijn er nog maar weinig over vanaf dat eerste draadje maar waar ik echt beniewd naar ben is of MisterDon nou echt de zooi heeft verkocht of niet.
He toevallig dacht ik net, laat ik 'ns even die thread bekijken :) Ik ben al bijna een jaar of 2 student-af, de hele dag werken tegenwoordig. 's Avonds beperkt mijn internetten zich meestal tot telebankieren, mail en agenda bijwerken...Maar nu is het een druilerige zondag, dus tijd om te HTBADJ'en! Hoe lang gaat deze thread nou al door? Bijna 3 jaar? Jubileum feestje + Award voor HTBADJ die-hard Reind :)

automatic pushbutton remote control synthetic genetics command your soul

Ach... eigelijk is het meeste onzin en geslowchat, dus eigelijk hoop ik dat dit het laatste deel is ;) :P

Less is more!

Een betere wereld begint bij jezelf, stop met posten :p :+

You don't need eyes to see, you need vision

Relax, we understand j00

Neuh, mij bevalt het hier wel :+

quote:
Vash schreef op 25 juli 2004 @ 23:25:
Neuh, mij bevalt het hier wel :+
Kan ik deze week die spelertjes van je een keertje mishandelen? :9

quote:
Empathy schreef op 25 juli 2004 @ 22:17:
Ach... eigelijk is het meeste onzin en geslowchat, dus eigelijk hoop ik dat dit het laatste deel is ;) :P
Dat was het al na de eerste pagina in deel 1 toch. :P

ey luitjes... vraagje.
Waarschijnlijk moet ik binnenkort mijn draaitafels naar iemand opsturen via TPG.
Nu heb ik de originele dozen nog wel, maar het piepschuim niet meer. Is dat los te koop in de winkel (bouwmarkt oid?) en waar moet ik verder nog aan denken?

Reg. datum: 05 oktober 1999

quote:
Empathy schreef op 26 juli 2004 @ 10:30:
ey luitjes... vraagje.
Waarschijnlijk moet ik binnenkort mijn draaitafels naar iemand opsturen via TPG.
Nu heb ik de originele dozen nog wel, maar het piepschuim niet meer. Is dat los te koop in de winkel (bouwmarkt oid?) en waar moet ik verder nog aan denken?
Je zou ook bij een computerzaak binnen kunnen lopen en vragen of ze wat van dat vormbaar opvulmateriaal willen bewaren. Goei spul!

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws