racoon wijzigde dit bericht 16-02-2005 17:39 (3%)
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
GoT Index » Windows Clients » [MCSE] Ervaringen en discussies*
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]racoon wijzigde dit bericht 16-02-2005 17:39 (3%)
quote:racoon schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 17:29:
ik heb het forum afgezocht maar kon eigenlijk geen duidelijk antwoord vinden, wie kan mij vertellen hoeveel vragen je op 70-290 krijgt en of het alleen meerkeuze vragen zijn of ook open vragen?
NCU wijzigde dit bericht 16-02-2005 22:31 (7%)
Dankje maar wat zijn drag en drop vragen?quote:NCU schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 22:30:
[...]
Het gemiddelde aantal vragen dat je krijgt op een Microsoft examen is rond de 50 vragen. Deze vragen varieeren van meerkeuze, meerderekeuze en drag-and-drop vragen. Ik heb nog nooit een Microsoft examen gezien met open vragen...
Succes ermee.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - specs
When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.
Alleen op de individuele uitslagen die je direct na het halen van je examen krijgt staat de score. Op de uiteindelijke "Certificate of Excellence" staan geen scores.quote:sanniejj schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 10:29:
Even een vraagje, als je je papiertje krijgt als bewijs van je behaalde resultaat, zie je dan ook je behaalde score erop of alleen dat je geslaagd bent? Want stel dat je maar een 6 haalt oid. Staat niet echt netjes
"Two Zero Niner.. We have clearence Clarence, roger Roger.. whats our vector Victor?"
En zelfs dat niet altijd. Voor veel examens krijg je geen score meer te horen. Je weet dus ook niet of je het makkelijk gehaald hebt of met de hakken over de sloot bent gegaan.quote:Digitalis schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 10:35:
Alleen op de individuele uitslagen die je direct na het halen van je examen krijgt staat de score. Op de uiteindelijke "Certificate of Excellence" staan geen scores.
Das computermachine ist nicht fuer gefingerpoken und mittengrabben. Ist easy schnappen der springenwerk, blowenfusen und poppencorken mit spitzensparken. Ist nicht fuer gewerken bei das dumpkopfen.
bij www.trandumper.com kun je programma downloaden daarna kun je txt files downloaden inlezen en sort of proef examens maken welke ongeveer 80% overeenkomen met de Microsoft examens. Een beetje zelfzoeken zou je niet misstaan.quote:racoon schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 15:11:
wat is jullie mening over 70-290, is het een makkelijk exame of juist niet?
quote:mutsje schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 15:55:
[...]
bij www.trandumper.com kun je programma downloaden daarna kun je txt files downloaden inlezen en sort of proef examens maken welke ongeveer 80% overeenkomen met de Microsoft examens. Een beetje zelfzoeken zou je niet misstaan.
Cis wijzigde dit bericht 17-02-2005 16:11 (11%)
Open vragen krijg je niet. Volgens mij op geen enkel MS examen. Je krijgt meteen de uitslag dus het moeten wel meer keuze vragen zijn. Download eens een Testking of Transcender, dan krijg je een idee van de vraagstelling. Het zijn namelijk vaak lange vragen met veel informatie wat je eigenlijk niet nodig hebt.quote:ik heb het forum afgezocht maar kon eigenlijk geen duidelijk antwoord vinden, wie kan mij vertellen hoeveel vragen je op 70-290 krijgt en of het alleen meerkeuze vragen zijn of ook open vragen?
Association wijzigde dit bericht 08-03-2005 18:51 (33%)
Association wijzigde dit bericht 17-02-2005 21:48 (7%)
quote:Association schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 20:59:
Download eens een Testking of Transcender, dan krijg je een idee van de vraagstelling. Het zijn namelijk vaak lange vragen met veel informatie wat je eigenlijk niet nodig hebt.
alt-92 wijzigde dit bericht 17-02-2005 22:25 (14%)
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - specs
Ben nu bijna MCSA inderdaad, ga echter gewoon door. (293, 294 en 298)quote:BackSlash32 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 22:24:
[...]
De kunst bestaat juist uit het wegfilteren van de ruis
wel grappig overigens, ik heb in september de examens gedaan die jij hier noemt, jouw scores zijn bijna precies hetzelfde als die van mij
PS: zo te zien ga jij in eerste instantie voor MCSA (3 core + 1 elective, ISA).
Vergeet niet dat je voor MCSE ook 293 en 294 nog mag doen (design).
racoon wijzigde dit bericht 18-02-2005 16:32 (24%)
quote:racoon schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 16:05:
Als ik 70-290
70-291
70-293
70-294
Gehaald heb dan ben ik mcsa gecertificeerd, maar dan moet ik er nog 3 doen en die mag jezelf kiezen, kan iemand mij vertellen welke waar handig voor is zodat ik kan zien welke ik moet kiezen, wil het liefst iets als systeembeheerder van een groot bedrijf doen, zodat ik de systemen zelf kan installeren en onderhouden/beheren
quote:racoon schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 16:05:
Als ik 70-290
70-291
70-293
70-294
Gehaald heb dan ben ik mcsa gecertificeerd, maar dan moet ik er nog 3 doen en die mag jezelf kiezen, kan iemand mij vertellen welke waar handig voor is zodat ik kan zien welke ik moet kiezen, wil het liefst iets als systeembeheerder van een groot bedrijf doen, zodat ik de systemen zelf kan installeren en onderhouden/beheren
Wat heb je aan xp of w2k modules als je voor w2k3 wil gaan?quote:Association schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 19:25:
[...]
70-293 en 70-294 zijn MCSE examens, voor MCSA heb je het volgende nodig:
Core Netwerk (beide verplicht):
70-290
70-291
Core OS (kies 1):
70-270 (XP)
70-210 (2K)
Elective (kies 1):
70-086 SMS
70-227 ISA
70-228 SQL
70-284 Exchange
70-299 Security
Je zult de client ook moeten kunnen ondersteunen. Wat heb je aan een server zonder clients? Gewoon een vereiste dus. MS gaat er vanuit dat een beheerder ook wel eens achter een client zit, en dat is ook vaak zo. Vooral in de MKB omgevingen. Je zult GPO's etc ook op clients gaan testen.quote:racoon schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 19:31:
[...]
WAt heb je aan xp of w2k modules als je voor w2k3 wil gaan?
iMac 17"!
MCSE is iets anders dan MCEquote:weeraanmelden schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 22:10:
Blah blah MCE blah blah blah MCE blah blaaaaah
Das computermachine ist nicht fuer gefingerpoken und mittengrabben. Ist easy schnappen der springenwerk, blowenfusen und poppencorken mit spitzensparken. Ist nicht fuer gewerken bei das dumpkopfen.
WAt heeftdit met MCSE te makenquote:weeraanmelden schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 22:10:
Specs do matter....
OMG .
Ik had eerst MCE uitgeprobeerd op een P3, 1GHz met 512 MB.
(Een compaq Deskpro professional met ECC geheugen,dus een stabiele pc.)
Puur om te testen.
Toen was ik al verliefd, maar echt werkbaar was het niet.
Multitasking was niet echt prima.
Voorbeeldje: TV kijken en dan de gids aanzetten om opnames te programeren ging wel, maar zoooo enorm traag.
6 uur vooruit, door middel van fastforward, kost 2 a 5 seconden.
Nu heb ik een P4 2.6 Ghz HT met 512MB, en nu draait het soepel!
De gids is nu een heerlijk iets als je TV zit te kijken, als het programma is net te saai om te blijven kijken.Even naar de gids, met het programma rechtsonderin en als achtergrondgeluid,en dan kijken wat er nog meer is.
Het truucje van Online Spotlight is geweldig!![]()
Music Brigade...oow.
Gelukkig is Microsoft zo dominant (please,geen reacties hierop) want als je eerst de amerikaanse Online Spotlight kiest, kan je MSN Tv en MSN music toevoegen aan programma's en daarna IE op UK zetten,zodat je en MSN Music in je programma hebt, en Music brigate bij Online Spotlight.
(maar jammer van de dominatie dat je Music Brigate niet aan je programma's kan toevoegen)
Wat grappig is, je kan ondertiteling voor doven aan zetten.
(instellingen, Tv, ondertiteling)
Als je nu het geluid dempt, kan je teletekst pagina 888 toevoegen.
Maar als je niet doof bent :Pagina 222 (Nu en later), of sport( pagina 666), of nieuws (101)![]()
Handig
Pc, smilies waren gratis
Ik heb ook via een detacheerder gewerkt en het was bij mij zo zodra me project voorbij was gingen hun opzoek naar een ander project en vinden ze niks , dan kon ik opleidingen gaan volgenquote:Security schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 18:35:
geen idee..
anyway ben nu dus 2000 gecertificeerd..
iemand wat tips adviezen voor upgraden naar 2003?
Waar moet ik op letten?
belangrijke wijzigingen..
offtopic
any help is welcome...
verder ben ik inmiddels gecontacteerd door een ICT-detacheerder?
iemand ervaring daarmee...
/offtopic
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Windows Clients » [MCSE] Ervaringen en discussies*
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos