Game bak: | A8N-Sli Deluxe | Athlon64 3500+ Venice | TwinMOS 4x512MB | Asus Extreme 7800GTX TOP | 2xWD Raptor 36GB in RAID0 | Benq 17" FP71E+ | TT Purepower 560 Watt | CM Stacker 101 |
Het 'Post hier je kleine mods' Topic - Deel 4
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicHe paling die bak van je die van het weekeind tijdens lan "continu" vast liepquote:paling15 schreef op 09 October 2003 @ 09:49:
ok... hier komt MIJN keesmod
clickable tot 1024x768...
specs:
Mobo: Epox 8RDA3+ n-Force2 Ultra 400
CPU: AMD XP 2500+ @ 2300Mhz
VGA: XFX g-Force Ti 4200
HDD: 2x Maxtor 120 GB Sata
Geluid: Creative Sblaster Live + FPS 1600
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
quote:simmayor schreef op 13 October 2003 @ 19:55:
Gewoon plexiglas, bij de praxis vandaan. En dan graveren.... gewoon doen!
Het is makkelijker dan je denkt, je bent er dan een zaterdag middag mee bezig.
Simmayor
Het spul kan ik wel via me pa aan komen
maar zou je misschien iets uit kunnen leggen hoe je het precies gedaan hebt en wat je gebruikt heb?
je kunt het ook naar me toe mailen als dat makkelijker is naar Phreakiej@hotmail.com
alvast bedankt simmayor
. . : : Your Own Limitation Is Your Own Imagination : : . .
origineel:

omgetoverd in een lcd houder:

Alleen kan ik mijn raamrubber NERGENS meer vinden, zeer frustrerend omdat ik hem niet afmaak zoals hij nu is, wegens dat lelijke krasje. Dat kwam omdat ik op de 'mooie kant' heb gedremeld, omdat er allemaal van dat anti-slip spul op de achterkant zat, en 1 klein uitschietertje is dus fataal (zonder raamrubber
Iemand toevallig nog een cm of 25 liggen
euss wijzigde dit bericht 17-10-2003 19:42 (16%)
AthlonXP 2500+ @ 2478 Mhz | Abit NF7-S 2.0 | 2x 512MB PC3700 | Ati Radeon 9800PRO 128MB | Maxtor 40GB 7200 | Maxtor 200GB - Iiyama AS4316 UTC | Audigy 2 | Lite-on 48x Fikker | NEC 3500 DVD R/W | DangerDen Maze4, Chipset & GF4| Lian-Li PC70 |
Ik heb alleen nog een complete windowkit liggen incl. raamrubber. die mag je in zn geheel wel overnemen voor een leuk prijsje.quote:Anus Cocainus schreef op 14 October 2003 @ 10:43:
Heb m'n Lian-li muismat maar ff gemod, ik heb er een lcd houder van gemaakt
origineel:
[afbeelding]
omgetoverd in een lcd houder:
[afbeelding]
Alleen kan ik mijn raamrubber NERGENS meer vinden, zeer frustrerend omdat ik hem niet afmaak zoals hij nu is, wegens dat lelijke krasje. Dat kwam omdat ik op de 'mooie kant' heb gedremeld, omdat er allemaal van dat anti-slip spul op de achterkant zat, en 1 klein uitschietertje is dus fataal (zonder raamrubber)
Iemand toevallig nog een cm of 25 liggen?
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Reg. datum: 15 december 2002
quote:
dat dacht ik ook bij mijn northbridgecooler, (zalman, met zalman adhesive) na een maandje liep me pc steeds vast, ik kast open, ligt me koelblok op me vgakaart
en dan was dat nog een koeler die voor de NB bedoeld is!
op dit moment heb ik het hele frontje en achterkantje gestript (beeldschermpje eruit..) en heb het hele gebeuren even in de motip primer gezet. ook de 1e 2 laagjes metallic zitten er al op.
natuurlijk heb ik mijn digicam bij de hand en ik zal jullie morgen of overmorgen (als het allemaal goed hard is) de foto's showen.
Dat heb ik wel gebruikt om de rand van mijn window af te werken, maar zo te zien is deze uitschieter daar te breed voor. Die moet verder worden afgewerktquote:spookske schreef op 14 October 2003 @ 11:25:
neem wat electriciteits draad snijd die in't midden door haal de draad er langs de binnenkant uit zodat je een c hebt van de mantel?
specs | 'De klant komt altijd van rechts.'
'Het risico van een slim voorstel is dat je de kans loopt te worden aangewezen om het uit te voeren.'
Plaatjes :
Begint al aardig tof te worden als zeg ik het zelf
Vanavond nog ff eentje in het donker
-edit- typo's
euss wijzigde dit bericht 17-10-2003 19:55 (45%)
FrostXL wijzigde dit bericht 14-10-2003 16:54 (13%)
Ik ga hem nog verven. zwart met geel waarschijnlijk.
mooi, da groene, wel leuk, als je wil moet je vanavond in het donker maar is een foto maken, lijkt me mooi, vooral omda je nu al en paar lichtstralen ziet.
edit//ik ga ook is aan de slag met wat van da venstertjes maken, der lag op school een hele berg met allerlei plestick doorzichtig ruiten, hak er een paar van megenomen:P
darkdesign wijzigde dit bericht 14-10-2003 17:25 (35%)
There are 10 types of people. Those who do understand binary and those who don't.
@ wouterdeg: Dat is een Cbox, die kreeg ik bij me moederbord (chaintech apogee), voor zover ik weet niet los te koop. Zitten 4 USBpoorten, een lineout en een Micaansluiting in.
Ik gebruik hem overigens alleen voor de USB
-Markster- wijzigde dit bericht 14-10-2003 17:49 (7%)
edit cathode lijkte me, te krachtig voor led
Blight wijzigde dit bericht 14-10-2003 20:43 (23%)
P4 2,67GHZ - Kingston 512DDRAM - Ati Radeon 9700 Pro - Iiyama 15" TFT
hier een paar fotootjes met uitleg:

beetje wazige foto . maar geeft je wel een goede indruk hoe mijn kassie eruit ziet met 2 groene 10cm ccfl's

Hier een totaalbeeld van mijn pc. op de orriginele foto zag je meer

nog een klein close-upje

mijn greenled fan en mijn leuke fanguard

de achterkant. ook een fanguard erachterop.. en een knoppie om mijn ccfls uit te zetten
Sonus Faber | Arcam | Nordost | Velodyne
Het kostte 3 5,25 inch sloten, maar dat ding blaast lekker en is ook nog eens lekker stil. Het heeft bovendien 2 standen: normaal en "turbo". Werkt met een schoepenrad dat van onderen lucht aanzuigt (door rooster voor in de PC) en een brede straal uitblaast ter hoogte van de processor.
Het roostertje, de frontjes van de DVDRW en de floppy moeten nog zilver en het deurtje van de kast moet nog een luchtrooster krijgen (moet nog even kijken hoe precies).
Het Luchtfilter compleet...

Ingebouwd in PC:

Vooraanzicht kaal (zonder de kunstof afscherming van de 220 V):

Achteraanzicht:

Sorry voor de slechte kwaliteit van de pics, maar ze zijn gemaakt met een T610, met niet al te veel licht. Ik zal eens kijken of ik een betere cam kan lenen ergens.
edit: Pics veranderd
djeejdjeej wijzigde dit bericht 16-10-2003 11:22 (22%)
Reden: aanvulling
Asus A6Va
Als ik weer inkopen ga doen (heb eerst andere belangrijkere uitgaven) komt er een rode ccfl achter me raster. Waarschijnlijk nog wel veel meer, maar dat weet ik nu nog nietquote:Vinz- schreef op 14 October 2003 @ 20:51:
Netjes, misschien nog een ccfl'tje onder je kast?
die fotos int donker zijn ook kewl, netjes gemaaktquote:-Markster- schreef op 14 October 2003 @ 21:57:
[...]
Als ik weer inkopen ga doen (heb eerst andere belangrijkere uitgaven) komt er een rode ccfl achter me raster. Waarschijnlijk nog wel veel meer, maar dat weet ik nu nog niet
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.