kijk aan deel 4 al weer
was net klaar met alle andere delen door lezen :lol:
.:modbreak:.
Dan heb je ook 4x de "Wat mag hier (niet)" tekst gelezen over formaten van plaatjes...
afijn, nieuwe dag nieuwe kansen, na gister 1 ccfl er in geplakt te hebben vond ik dat er aan de voorkant wat bij kon
nou voor 12,- laat ik dat idee geen 2e keer voor bij gaan en zo doende ging deze beginner verder met prutsen

het resultaat -->
Vind het persoonlijk erg gaaf hoe nu door iedere kier licht komt, en zeker de gaatjes lichten gaaf op nu
voor de kritische kijkers- ja de voorste nieuwe ccfl zit indd schuin, dit is express gedaan, er zitten aan de zijkant van je 5,25inch bays van die gaatjes om alles aan te bevestiging, als ik de ccfl valk tegen de voorkant plakte kwam daar weinig licht door en zag je de gaatjes nog niet, vandaar dat ik hem aan de onder kant tegen de fan (..tja waarom niet..) heb geplakt en boven tegen de zijkant van de 5,25 bays

opzich niet helemaal toppie maar t valt erg mee en t effect op de gaatjes was stukken beter
afijn dat was het weer
volgende mod zal misschien wel weer wat idioots zijn

maja dat is nog steeds niet verboden in nederland dus waarom niet

groeten!
edit -- hier nog even zonder frontjes - zaten 2 casefans, nu eentje, die ander zit op mijn dragon orb-cpu sink, die fan die er normaal op zat maakte me toch nog iets te veel herrie ... (hdd, seagate barracuda 60gb op 30 graden gemeten met dtemp, zonder fan ongeveer 39......)
[
Voor 37% gewijzigd door
Anoniem: 44568 op 17-10-2003 18:41
]