"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
als dat kanRace Eend
Door Race Eend - Thursday 08 January 2004 12:27
Ja ze hebben ze in blauw en goudkleurig ja.
Iemand die ik ken van msn, die in dordrecht woont heeft ze toendertijd voor me gekocht bij een klein pc winkeltje bij hem op de hoek.. ik weet niet welke zaak dat was, maar ik kan het wel ff voor je navragen
FreeReef.nl
Dat groene plaatje (iig op mijn kaart).. zit met dat warmte geleidend tape, idd op die chips op de achterkant. Maar dat geleid dus niet.. want het is tape, geen pasta.
Er zijn nóg grotere heatsinks te koop, kijk maar naar die revoltec dingen, oa te koop bij freezinghardware
//nketelaar//
Mailtje naar die jongen heb ik al verstuurd
[ Voor 9% gewijzigd door Race Eend op 08-01-2004 12:48 ]
jawel, khad het over die stiften...Race Eend schreef op 08 januari 2004 @ 12:47:
lol hij had het volgens mij niet over jou kaart chiron
btw, 1000 posts gehad, Deel 5!?
Ioniq 5 P45
Pardon, mijn foutSpiller schreef op 08 januari 2004 @ 12:58:
[...]
jawel, khad het over die stiften...
btw, 1000 posts gehad, Deel 5!?

Anoniem: 95473
volgens mij zijn er geen grotere...helaas maar ik denk ook dat het wel een beetje overkill is..togh wel:EvilTuinHekje schreef op 08 januari 2004 @ 12:31:
Hmm zien er inderdaad wel goed uit, weet iemand ook of er grotere heatsinks bestaan? (Zonder een cpu heatsink kapot te zagen)
ff nog over dat groene plaatje, gelijk dat niet de chips op de achterkant oid? Ik weet niet hoe dit er op zit, maar lijkt mij dat je dan enorm veel van die puntjes verbindt met elkaar ... zal dit wel fout zien?
http://shop.freezinghardware.nl/index-info.asp?ID=1000 (alu)
http://shop.freezinghardware.nl/index-info.asp?ID=999 (koper)
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 95473 op 08-01-2004 15:28 ]
Je kunt ze uit elkaar trekken (de ribben) en dan staat het zeer aardig
*edit
plaatje van Astennu

[ Voor 15% gewijzigd door Race Eend op 08-01-2004 17:32 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Matthijs op 08-01-2004 17:49 ]
Dit topic is gesloten.