Goed, heb mijn case ook een beetje gemod. Ik post em hier maar en maak geen nieuwe topic omdat het allemaal vrij basic is. Hij is nog niet helemaal af, er moeten nog nieuwe dingetjes in komen zoals een baybus (maybe op hcc dagen halen), een nieuw window want deze zit onder de krassen (stom stom). Een mooie sticker op het raam

.
Wat ik gedaan heb met mijn aopen h600b is het volgende:
- Raam gezaagd en met schroefjes een stuk plexi ervoor geplaatst. Raam steekt ongeveer 2 mm voor metaal uit

.
- Rooie CCFL erin gedaan welke oranje/rood bleek te zijn. Vervolgens een stuk doorzichtig rood plastic gekocht. Dit eromheen gewikkeld en met tie-rips vastgemaakt. Nu wel mooi rood licht

.
- 2 Antec casefans met rooie lichtjes achterin geplaatst.
- 1 Qtec fan (stofzuiger, gaat zeker naar lager voltage) aan de zijkant.
- De standaard fan naar de zijkant verplaatst.
- M'n cd-rewriter/dvd speler gestealthed.
- Traanplaatfolie aan de binnenkant geplakt.
- Rooie ronde ide kabels.
- Stroomdraadjes, usb kabeltje van front naar mobo, front audio kabel, firewire kabel, allemaal ingetaped met van die zilverkleurige tape.
- Stomme roostertjes aan de zijkant van de case eruit geknipt met een mooie tang. Die dingen zorgen voor turbulentie en belemmeren de airflow zonder reden

. Bij de onderste fan zitten er ook geen gaatjes aan de zijkant. Daar dus een blowhole gezaagd en er een fanguard voor gezet.
Oja, alles wat niet in zicht is kwa kabels niet getaped, vind ik onzin

. Alleen wat in zicht is moest aangepast worden.
Ok, dan nu de plaatjes:
Sorry voor brakke pics, heb zo'n gratis postbank geval ding van olympus.
[
Voor 4% gewijzigd door
Anoniem: 92154 op 07-11-2003 16:11
]