Gathering of Tweakers

Quicksearch
Banana Dai Kazoku desu~~
Reg. datum: 13 oktober 2000

quote:
Xanathorn schreef op 17 May 2003 @ 02:21:
Het team tegen wie ik moet, de gst's, hebben al een friendly geregeld komende woensdag :/.
Gewoon walkover dus :/ , en snel zelf een andere oefenduel regelen, beter dan mensen die helemaal niet accepten of wachten tot dinsdagavond. :P

What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Poule C

1. Bad Clusters
2. Martinozen
3. Hoedjevanpapier
4. HFC Bman
5. RFC Skillz
6. Oonme’s Dreamteam

Ronde 1
1-2
5-3
4-6

Dit zou dus betekenen dat ik tegen RFC Skillz moet spelen. Maar helaas,
wat staat er bij deze ploeg:

RFC Skillz (144829)
Heeft deze week een oefenduel geregeld.
2003-05-21 (Oefenwedstrijd): Radicals Razors - RFC Skillz

Betekent dus walkover voor mij, ik ga nu zelf iets anders regelen..
FC-Utrèg waor (146730)

quote:
bobsnl schreef op 17 May 2003 @ 00:28:
[...]

Met bekerregels wil je niet, want dan kan je niet gelijk spelen en dat moet wel mogelijk zijn. Voor de rest heb je natuurlijk gelijk.

Ok, ik zal ff de friendly veranderen. Als hattrick.org het tenminste gaat doen

en ik had ook nog een hele handels sessie in gedachten voor vanochtend

neudeboules wijzigde dit bericht 17-05-2003 10:26 (11%)

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Site ligt weer plat :(

Proud owner of Fiets 'em d'r in.

Reg. datum: 30 januari 2003

maak zo vlug mogelijk je opstelling voor morgen want die server gaat nog enkele keren plat
en ik verwacht morgen ook grote problemen net als afgelopen woensdag tijdens de wedstrijden :(

alaf

'k had gelukkig gister al m'n opstelling gemaakt :)

groot, groter, grootw

Hij doet et al weer.

Kan er deadline bepaald worden voor het regelen van de poule wedstrijden. Ik heb geen zin om te wachten tot woensdag om te zien dat mijn tegenstander niet op komt dagen.

Een deadline tot zondagavond of eventueel maandagavond lijkt me reëel. Dan heb je nog even de tijd om iets anders te regelen.
quote:
grootw schreef op 17 May 2003 @ 10:54:
Hij doet et al weer.

Kan er deadline bepaald worden voor het regelen van de poule wedstrijden. Ik heb geen zin om te wachten tot woensdag om te zien dat mijn tegenstander niet op komt dagen.

Een deadline tot zondagavond of eventueel maandagavond lijkt me reëel. Dan heb je nog even de tijd om iets anders te regelen.

Het lijkt mij reeel om het dan op maandagavond te zetten.
Als nou 1 van de grootmeesters van de federatie even naar iedereen een bericht stuurd...Dan krijgen we waarschijnlijk minder walkovers :)

Wanneer je verkrachting niet voorkomen kan, ga liggen en geniet ervan.
F.C. GoT @ Hattrick.org | Mijn Systeem | GoTtrick

www.valheru.nl/forum

quote:
quote:ForayNL schreef op 16 May 2003 @ 16:45:
[...]

Ik heb de oplossing gevonden. je moet gewoon 'online -> manually get match' doen je 2 wedstrijden toevoegen. dan telt hij de training er wel bij!

Briljant... zoals iemand anders eerder ook al zei... Het werkt nu.. Mijn dnak is groot...
helaas werkt dat niet bij iedereen... ik hou namelijk al me wedstrijden constant up to date dus zou ze eerst moeten deleten en dan opnieuw toevoegen.

uh, wie daag ik nu uit, of daagt iemand mij uit?
* yared weet alleen dat de bal rond is :D

(mijn profiel:yared) So you think I should... vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me!

FC-Utrèg waor (146730)

quote:
Devv05 kun je ff de GoT-Cup uitnodigen aannemen, dan kun je mooi ff mijn b-taem's as* kicken >:)

neudeboules wijzigde dit bericht 17-05-2003 14:08 (4%)

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

quote:
yared schreef op 17 May 2003 @ 13:30:
[...]
uh, wie daag ik nu uit, of daagt iemand mij uit?
* yared weet alleen dat de bal rond is :D

Ik daag uit, je hoeft 'm alleen nog aan te nemen...
En vergeet niet dat ik vorig seizoen halve finalist was hè :p

ah fijn, de site ligt weer plat :( :r

edit: en weer up.

Ronald Koeman wijzigde dit bericht 17-05-2003 14:48 (30%)

er is iets mis met de transferlijst ik krijg alleen nog maar transfers voor vandaag te zien tot max 250 spelers deadline 20:53 uur.
Zouden ze de transfers morgen stil leggen zodat de wedstrijden gespeeld kunnen worden?

alaf

www.valheru.nl/forum

Nou... dit moet hem dan wezen morgen, de 4-4-2 met winger naar voren en aanvaller naar het middenveld.

zie ook deze discussie

http://www.valheru.nl/image/hattrick/030517.1opstelling.png

We zijn benieuwd wat dit doet

(mijn profiel:yared) So you think I should... vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me!

quote:
witpen schreef op 17 mei 2003 @ 16:31:
er is iets mis met de transferlijst ik krijg alleen nog maar transfers voor vandaag te zien tot max 250 spelers deadline 20:53 uur.
Zouden ze de transfers morgen stil leggen zodat de wedstrijden gespeeld kunnen worden?
zou dit ermee te maken hebben:
quote:
2003-05-15 Verbeterde transfermarkt
We hebben de laatste weken een paar aanpassingen gedaan bij de transfermarkt en zal vanaf vandaag online gaan. De transfermarkt is nu als het ware een gespiegelde database. Dit betekent dat de transferlijsten en de complete site sneller en stabieler zijn. Er zit wel een klein nadeel aan. Als je nu biedt op een speler duurt het enkele seconden voor het op de transfermarkt is te zien. De spelerspagina zelf is echter wel direct up-to-date.
en ff een persberichtje van mij ;)
quote:
Persberichten

2003-05-17 Wanderers via wildcard in G.O.T. cup!

Nadat op het laatste moment VV Achteruit zich terugtrok uit de G.O.T cup, is WWA verheugd te kunnen melden dat zij via een wildcard tot dit toernooi is toegelaten.

Hoewel WWA in eerste instantie de underdog lijkt, heeft Coach Hese voor de avond na de eerste wedstrijd (tegen "FC tiktak") reserveringen gemaakt voor de voltallige selectie in Casa Rosso om de overwinning te vieren.

"Dit wordt de moeder aller toernooien" zei Hese,

"En ik doe alles om mijn spelers gemotiveerd te houden!"

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

quote:
yared schreef op 17 May 2003 @ 16:47:
Nou... dit moet hem dan wezen morgen, de 4-4-2 met winger naar voren en aanvaller naar het middenveld.

zie ook deze discussie

[afbeelding]

We zijn benieuwd wat dit doet
mooi ik zal het even doorsturen naar je tegenstander ;) Ja het is toch 5 euro wat ik daarmee kan verdienen....

quote:
ForayNL schreef op 17 May 2003 @ 17:50:
[...]

mooi ik zal het even doorsturen naar je tegenstander ;) Ja het is toch 5 euro wat ik daarmee kan verdienen....
Ban foray van GOT, HATTRICK!!! :P ;)

Laten we het eens worden..

je krijgt nog maar max. 250 spelers te zien op de transferlijst was eerst 1000,wel een beetje lastig als je een clown aan het zoeken bent :(

alaf

www.valheru.nl/forum

quote:
mooi ik zal het even doorsturen naar je tegenstander Ja het is toch 5 euro wat ik daarmee kan verdienen....
krijg jij maar 5 euro? ach ja, je bent nog die lagere divisie bedragen gewend... voor zoiets ving ik bij jou toch al gauw 10 euro per keer... geloof een keer of drie gedaan >:) :P

Maar dit is wat er bedoeld werd toch met een innermid 4-4-2 opstelling (of hoe dat dan ook mag heten?)

quote:
yared schreef op 17 May 2003 @ 21:14:
[...]
krijg jij maar 5 euro? ach ja, je bent nog die lagere divisie bedragen gewend... voor zoiets ving ik bij jou toch al gauw 10 euro per keer... geloof een keer of drie gedaan >:) :P

Maar dit is wat er bedoeld werd toch met een innermid 4-4-2 opstelling (of hoe dat dan ook mag heten?)
idd helemaal juist :)

Laten we het eens worden..

Hmmz... EN staan we na morgen allemaal nog op de eerste plek???? Of komt het verlies eraan?

Ik denk dat ik wel gewoon win. Moet tegen de nummer 4 en met mijn vandaag aangetrokken versterking op het middenveld moet het toch geen problemen op leveren...

quote:
yared schreef op 17 May 2003 @ 21:14:
[...]

het heeft dan maar weinig nut gehad want tot nu toe 16 punten behaald en sta op nr1. Denk trouwens dat ik van 90% van de div V teams ook wel makkelijk zal winnen :) geen arrogantie hoor. waarom speel je trouwens 4-4-2? dan staan er maar 4 mensen op het middenveld. Ook al heb je er nu succes mee denk dat je in hogere divisies toch deksel ermee op de neus zal krijgen. Of train je tussen door ook met een 5mans middenveld?

www.valheru.nl/forum

quote:
het heeft dan maar weinig nut gehad want tot nu toe 16 punten behaald en sta op nr1. Denk trouwens dat ik van 90% van de div V teams ook wel makkelijk zal winnen geen arrogantie hoor. waarom speel je trouwens 4-4-2? dan staan er maar 4 mensen op het middenveld. Ook al heb je er nu succes mee denk dat je in hogere divisies toch deksel ermee op de neus zal krijgen. Of train je tussen door ook met een 5mans middenveld?
dan moet je even die link lezen naar deel 5....
16 punten heb je? dan heb je een makkelijke divisie... bij mij moet je er 18 hebben om door te gaan en sowieso voor promotie heb je er minstens 16 nodig wil je zeker zijn... dus zou nog even over die 90% nadenken ;)

quote:
Promotie van Level 5

Leiders Reeksen Doelpunten Punten
125. Brasserhout V.11 30 - 3 16
126. SKL4ever V.19 30 - 4 16
127. De Baardige Mannen V.167 28 - 2 16
128. THE PREDATORS V.198 33 - 8 16

129. The Sixty-Niners V.247 31 - 6 16
130. Nilahopsasa V.73 28 - 3 16
131. mrijsdijk superteam V.249 28 - 3 16
132. Japteam V.16 27 - 2 16

yared wijzigde dit bericht 17-05-2003 21:49 (23%)

Tuurlijk! Dat moet wel gek lopen. Van een team met zulke specs (zie onder) kan ik vast wel winnen! Het enige wat ik me afvraag is of ik de 0 kan blijven houden. M'n centrale verdediger ligt met namelijk met z'n poot op een stoel. Maar volgens Matchcalculator zit ik op 98.8 % kans van winst. 8)

Middenveld: rampzalig
Rechtsback : zwak
Centrale verdediging: redelijk
Linksback : zwak
Rechterkant aanval : matig
Centrale aanval : redelijk
Linkerkant aanval : matig

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

www.valheru.nl/forum

quote:
Middenveld: rampzalig
Rechtsback : zwak
Centrale verdediging: redelijk
Linksback : zwak
Rechterkant aanval : matig
Centrale aanval : redelijk
Linkerkant aanval : matig
uh.. dit zijn toch wel zijn stats van zijn laatste zondagwedstrijd toch... en niet die van afgelopen woensdag :?

* yared dacht, vraag het maar ff...

Matchcalculator?????

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws