zondag mijn tegenstander heeft ook een andere dus heb ook maar gelijk een friendly met 1 of andere zweed geregeld
Verwijderd
Mijn jeugdspeler was helemaal noppes...
En vanavond heb ik weer een walkover... erg saai dus
.
En vanavond heb ik weer een walkover... erg saai dus
Ik moet vandaag tegen de nr 1. (vorige week met 4-2 verloren tegen hem). Ik speel nu thuis en heb net een nieuwe middenvelder gekocht (voor veel te veel denk ik).Verwijderd schreef op 25 mei 2003 @ 16:19:
Mijn jeugdspeler was helemaal noppes...
En vanavond heb ik weer een walkover... erg saai dus.
Aardig spannend dus
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
mijn jeugdspeler was wel redelijk op zich
Vanavond tegen de nr. 1, vorige week met 2-0 verloren, hopenlijk ga ik vanavond winnen.
Woensdag mag ie zich laten zien, anders mag ie vertrekken.Sandro Barendrecht (12182812)
17 years, passable form, healthy
A controversial person who is temperamental and upright.
Has disastrous experience and disastrous leadership abilities.
Speciality: Powerful
Assessed value: 49 000 Euro
Wage: 720 Euro/week
Stamina: passable Goaltending: disastrous
Playmaking: inadequate Passing: passable
Winger: wretched Defending: weak
Scoring: wretched Set Pieces: wretched
Vanavond tegen de nr. 1, vorige week met 2-0 verloren, hopenlijk ga ik vanavond winnen.
Vanaaf wordt weer gezellig. Vorige week uit met 10-1 gewonnen. En vanaaf dus thuis:) Wat zal ik doen? Voor het doelsaldo gaan, of PICen zodat de teamgeest hoger wordt. ZIt nu op bedaard, niet iets om je zorgen over te maken dus.
Ligt er aan of je doelsaldo nog belangrijk kan worden(stand in je league)
Als je bijv. 3 punten voor staat op de concurrent kun je beter voor het doelsaldo gaan.
Als je gelijk staat met de concurrent zou ik voor de punten gaan.(teamgeest)
Als je bijv. 3 punten voor staat op de concurrent kun je beter voor het doelsaldo gaan.
Als je gelijk staat met de concurrent zou ik voor de punten gaan.(teamgeest)
[ Voor 3% gewijzigd door Ronald Koeman op 25-05-2003 18:00 ]
Verwijderd
Ik heb voor de mensen uit de IVe divisie. Een gehele promotielijst gemaakt. http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/promotie4.htm
Kan je die van de V ook eens maken?Verwijderd schreef op 25 mei 2003 @ 18:33:
Ik heb voor de mensen uit de IVe divisie. Een gehele promotielijst gemaakt. http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/promotie4.htm
Gezocht!
Router
Verwijderd
Dat laat ik aan een 5e divisionist over, dit was namelijk al veel werk maar voor de V is het helemaal veel.
Als ik tijd en zin heb doe ik het wel maybeVerwijderd schreef op 25 mei 2003 @ 18:48:
[...]
Dat laat ik aan een 5e divisionist over, dit was namelijk al veel werk maar voor de V is het helemaal veel.
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Het begint weer zo! Iedereen veel succes!!
[ Voor 3% gewijzigd door NiMu83 op 25-05-2003 20:02 ]
Tering wat een werk man
Hoe lang gaat het vandaag duren????
Hmm, koen is vergeten bij zijn 3-5-2 de ene verdediger als extra middenvelder tre laten spelen.. Speel nu dus met 4-4-2 in plaats van 3-5-2. Niet echt slim, aangezien er nu dus een middenvelder staat te verdedigen
Hmm, koen is vergeten bij zijn 3-5-2 de ene verdediger als extra middenvelder tre laten spelen.. Speel nu dus met 4-4-2 in plaats van 3-5-2. Niet echt slim, aangezien er nu dus een middenvelder staat te verdedigen
edit:
Hmmmz, het staat er nu al op. Lekker snel...
Hmmmz, het staat er nu al op. Lekker snel...
[ Voor 98% gewijzigd door koentjuh op 25-05-2003 20:25 ]
6-0 voor bij rust... Na 26 min al een hattrick
Sta 1-0 voor, niet echt spectaculair
2-0 met 83% balbezit en drie grote reddingen door de keeper van de tegenstander.
[ Voor 59% gewijzigd door Jeroen Blom op 25-05-2003 21:00 ]
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Toch nog spannend.
En de tegenstander had veel geluk.Halftime score was 1 - 2. This part of the game had been a standoff between the teams.
Gezocht!
Router
best wel heel spannend"
.
Alleen een belangerijke middenvelder weer eruit geschopt, nadat ie net een 1 1/2 week terug wasThe teams went for a half-time break at 2 - 2. Groove's held the ball, with a clear 52 percent possession rate.
[ Voor 4% gewijzigd door grooviee17 op 25-05-2003 21:07 ]
Dat gebeurt sowieso vaak, heb ik ook regelmatig gehad. Mijn keeper is dan 10x beter dan die van de tegenpartij, maar de keeper van de tegenpartij maakt de ene spectaculaire redding na de andere.Jeroen Blom schreef op 25 May 2003 @ 20:59:
2-0 met 83% balbezit en drie grote reddingen door de keeper van de tegenstander.
Jeez, 22 minuten van de 2e helft gespeeld, en nog niets gebeurt bij mij
[ Voor 10% gewijzigd door Ronald Koeman op 25-05-2003 21:22 ]
Bij mij ook niet...eindelijk nu wel een update...sta ook meteen 3-0 voorG0009 schreef op 25 mei 2003 @ 21:21:
[...]
Jeez, 22 minuten van de 2e helft gespeeld, en nog niets gebeurt bij mij
Saaie tweede helft.. ZO maak je er 6 in 1 helft en zo maar 1tje in de 2de helft
MEt 9-0 gewonnen..
MEt 9-0 gewonnen..
[ Voor 14% gewijzigd door koentjuh op 25-05-2003 21:49 ]
Mooi heb 3-0 gewonnen
Ik begrijp er helemaal niks meer van, ik heb altijd al rare uitslagen gehad, maar dit slaat alles:
Paniohitus
Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: redelijk
Rechtsback : matig
Centrale verdediging: matig
Linksback : redelijk
Rechterkant aanval : goed
Centrale aanval : redelijk
Linkerkant aanval : redelijk
MeJeKo'82
Middenveld: waardeloos
Rechtsback : goed
Centrale verdediging: goed
Linksback : uitstekend
Rechterkant aanval : redelijk
Ik speel nog thuis ook, hij had een Waardeloos middenveld, en ik verlies met 2-1??? , Gaat gewoon nergens over, je kan dan niet eens over geluk meer spreken en ik had aardig wat kansen
Paniohitus
Middenveld: redelijk
Rechtsback : matig
Centrale verdediging: matig
Linksback : redelijk
Rechterkant aanval : goed
MeJeKo'82
Middenveld: waardeloos
Rechtsback : goed
Centrale verdediging: goed
Linksback : uitstekend
Rechterkant aanval : redelijk
Ik speel nog thuis ook, hij had een Waardeloos middenveld, en ik verlies met 2-1??? , Gaat gewoon nergens over, je kan dan niet eens over geluk meer spreken en ik had aardig wat kansen
[ Voor 3% gewijzigd door Paniohitus op 25-05-2003 21:50 ]
BF1: Don-Panio
1-5 verloren.
Terwijl ik net een middenvelder had aangeschaft en die blijkt nu zeer slecht te presteren. Ik vind het eigenlijk een miskoop.
Terwijl ik net een middenvelder had aangeschaft en die blijkt nu zeer slecht te presteren. Ik vind het eigenlijk een miskoop.
Gezocht!
Router
Uiteindelijk 6-1 gewonnen, alle spelers 2,5 * behalve m'n backs. Ben wel tevreden
ongelovelijk... die inner-mid 4-4-2 gespeeld van OnMe, met 3 sterspelers minder (en mots) en waar ik vorige week nog tegen hetzelfde team (spelers en opstelling en mots) verloor met 4-1, nu 1-1 gelijk gespeeld... ongelovelijk wat een saaie wedstrijd was het
Had ik minstens 1 sterspelers erbij gehad dan had er flink wat meer gescoord.
YP was bagger en staat voor 2K te koop
* yared ontslaat wat minder gauw spelers tegenwoordig.
YP was bagger en staat voor 2K te koop
* yared ontslaat wat minder gauw spelers tegenwoordig.
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Verwijderd
Midfield: passable
Right Side Defence: formidable
Central Defence: formidable
Left Side Defence: outstanding
Right Side Attack: inadequate
Central Attack: passable
Left Side Attack: weak
4-0 gewonnen
Right Side Defence: formidable
Central Defence: formidable
Left Side Defence: outstanding
Right Side Attack: inadequate
Central Attack: passable
Left Side Attack: weak
4-0 gewonnen
hmm zijn defense is goed, en zijn aanval verschilt niet wezenlijk van mekaar... gelijke krachten imoIk speel nog thuis ook, hij had een Waardeloos middenveld, en ik verlies met 2-1??? , Gaat gewoon nergens over, je kan dan niet eens over geluk meer spreken en ik had aardig wat kansen
word pas een grifo match als je uitstekend tegen matig doet
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Ik wist dat ik het moeilijk zou krijgen (zie matchid 6137379). Zijn verdediging is formidabel. Maar inderdaad mijn middenveld was sterker. Met zelfs een nieuwe speler, waarvan ik gehoopt had dat hij beter zou spelen.doemaarwat schreef op 25 mei 2003 @ 07:52:
Zo te zien hebben jullie vertrouwen in mijn Team (behalve Windhoosje) Ik hoop dat jullie gelijk krijgen. Vorige week ook al een moeilijke wedstrijd geweest. Ook al staat mijn tegenstanden 1 na laatste en ik eerste. Zijn verdediging is erg sterk, dus daar moeten mijn spelers zich eerst maar eens doorheen persen om ook daadwerkelijk te scoren.
Ik twijfel nog of ik moet MOTSen of normaal spelen....
Bijna Windohoos, bijna gelijkspel. De laatste minuut scoort mijn droomkoppel Mens/Meessen de winnende goal
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
En die krijgt die keeper maar 1 1/2 ster, uiteindelijk toch nog met 5-0 gewonnen en daardoor nog steeds op kampioenschapkoers.G0009 schreef op 25 May 2003 @ 21:21:
[...]
Dat gebeurt sowieso vaak, heb ik ook regelmatig gehad. Mijn keeper is dan 10x beter dan die van de tegenpartij, maar de keeper van de tegenpartij maakt de ene spectaculaire redding na de andere.
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Maar wat heeft het middenveld dan voor zin?, ik begrijp gewoon echt niet waarom ik verloren heb. Ik bedoel, als je een team met een waardeloos middenveld heb, is je defense ook niet bepaald goed zou je zeggen..., en die paar punten die ik dan verschil op aanval kan niet veel uitmakenyared schreef op 25 May 2003 @ 21:53:
[...]
hmm zijn defense is goed, en zijn aanval verschilt niet wezenlijk van mekaar... gelijke krachten imo
word pas een grifo match als je uitstekend tegen matig doet
BF1: Don-Panio
Verwijderd
Sorry voor iedereen die mij als winnaar had voorspelt ..
Ik kon er ook niks aan doen dat mijn magnificent playmaker uit de wedstrijd werd getrapt
8-0, easy win dus.
Ik hoop dat "MVR F1" mijn uitdaging nog een x gaat accepteren. Maandag ga ik echt andere teams uitdagen, ivm training.
0-4 gewonnen trouwens, 24 punten uit 8 wedstrijden...
0-4 gewonnen trouwens, 24 punten uit 8 wedstrijden...
Damn!doemaarwat schreef op 25 May 2003 @ 21:53:
[...]
Ik wist dat ik het moeilijk zou krijgen (zie matchid 6137379). Zijn verdediging is formidabel. Maar inderdaad mijn middenveld was sterker. Met zelfs een nieuwe speler, waarvan ik gehoopt had dat hij beter zou spelen.
Bijna Windohoos, bijna gelijkspel. De laatste minuut scoort mijn droomkoppel Mens/Meessen de winnende goal
Iedereen congrats met de overwinning!!
Verwijderd
En hier de got-toto tussenstand
Last Update 25-05-2003
1. Hoedjevanpapier 55pt
2. Yared 53 pt
3. Windhoosje 51 pt
4. Frizza 50 pt
5. Zonar 43 pt
6. Thije 42 pt
7. Grooviee17 39 pt
8. G0009 27 pt
9. neudeboules 6 pt
Week winnaars Frizza, Hoedjevanpapier en Thije
Met ieder 7 goed
Ze krijgen er dus allemaal een extra puntje erbij
Last Update 25-05-2003
1. Hoedjevanpapier 55pt
2. Yared 53 pt
3. Windhoosje 51 pt
4. Frizza 50 pt
5. Zonar 43 pt
6. Thije 42 pt
7. Grooviee17 39 pt
8. G0009 27 pt
9. neudeboules 6 pt
Week winnaars Frizza, Hoedjevanpapier en Thije
Met ieder 7 goed
Ze krijgen er dus allemaal een extra puntje erbij
Check mijn bekerwedstrijden dan, volgens het balbezit zou ik afgemaakt moeten zijn (60%+) , maar de een eindigt in een overwinning, en de ander in een nederlaag, met 1 doelpunt verschil(PK's). Balbezit is leuk, maar als je spitsen ze er niet in kunnenn schieten heb je er niet zoveel aan.Preddie schreef op 25 mei 2003 @ 21:56:
[...]
Maar wat heeft het middenveld dan voor zin?, ik begrijp gewoon echt niet waarom ik verloren heb. Ik bedoel, als je een team met een waardeloos middenveld heb, is je defense ook niet bepaald goed zou je zeggen..., en die paar punten die ik dan verschil op aanval kan niet veel uitmaken
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Heb met 4-0 gewonnen, zelfde uitslag als vorige week maar gezien de ratings hadden het er veel meer moeten zijn. Zijn redelijk slechte keeper hield er ook nog 2 tegen. Maar dat was niet het ergste want ik hield m'n hart vast toen m'n beste middenvelder bijna geblesseerd raakte, en met het oog op de erg belangrijke wedstrijd komende week kon ik dat niet gebruiken. Liep gelukkig nog goed af, heeft alleen een pleistertje.
Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)
Ik heb verloren van de laatste inde league
echt balen, maar ja, tis me eerste wedstrijd. Woensdag beter hoop ik! en anders zondag wel weer
We've got that ring of confidence
Nadat ik vorige week thuis 2-2 had gespeeld, heb ik deze week helaas met 4-3 verloren en daarmee naar de 4e plaats gezakt
Ik had dan ook maar een inadequate middenveld tegen zijn solid middenveld. Het vreemde is dat mijn zelfvertrouwen en mijn supporters wel omhoog zijn gegaan
(vorige week ook, maar dat is eerder te begrijpen, omdat ik toen gelijkspeelde). Wel voor het eerst een brilliant centrale aanval
Don't waste your time or time will waste you
10-0 Gewonnen met PIC! Volgende week MOTS spelen en dan ben ik kampioen!
Wat vinden jullie een normale prijs voor een speler met solid defending en passable vleugelspel?(Dan heb ik het dus niet over de categorie "koopjes", waar half GOT op jaagt
)
Tot hoe oud laten jullie een speler meevoetballen in je basis? Ik verkocht vandaag een 30-jarige midfielder voor 130000, om wat jongers aan te schaffen, maar op hattrick vond ik clubs die veertigers mee laten voetballen. En de oudste is 42 jaar, draait 3 sterren als verdediger! En dat met een waarde van 17000...
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
Als ze rond de 27 jaar zijn wil ik graag van ze afPar_Martinos schreef op 26 May 2003 @ 16:07:
Tot hoe oud laten jullie een speler meevoetballen in je basis? Ik verkocht vandaag een 30-jarige midfielder voor 130000, om wat jongers aan te schaffen, maar op hattrick vond ik clubs die veertigers mee laten voetballen. En de oudste is 42 jaar, draait 3 sterren als verdediger! En dat met een waarde van 17000...
De waarde van oude spelers keldert naarmate ze nog ouder worden en staat niet meer in verhouding met hun eigenschappen. Die speler van 17k waar jij het over hebt zou best een formidabele scorer of verdediger kunnen zijn.
Oudere spelers zijn vaak een stuk goedkoper op de transfermarkt, omdat ze kans lopen slechter te worden. Sommige coaches vinden dat een probleem, anderen minder. Bijkomend voordeel van de oudere spelers is natuurlijk dat ze vaak veel ervaring hebben.
Oudere spelers zijn vaak een stuk goedkoper op de transfermarkt, omdat ze kans lopen slechter te worden. Sommige coaches vinden dat een probleem, anderen minder. Bijkomend voordeel van de oudere spelers is natuurlijk dat ze vaak veel ervaring hebben.
Dat spelers maximaal 5 sterren kunnen krijgen, is dat iets nieuws, of is dat altijd zo geweest? M'n vriendin begon er laatst over, 't was mij nooit opgevallen dat 5 sterren het maximum is, maar toen ik naar de spelers van Stiphout ging kijken leek het er inderdaad op dat ze maar 5 sterren max. scoorden.
Ik had vorig seizoen een 36-jarige formidable middenvelder alleen toen hij geblesserd was zijn ze niet mee zo leuk, dus maar weer verkocht!
Reminder
Vanaf morgen zit ik drie weken vanaf het modem in te loggen vanuit Turkije
Tenminste.. dat is de bedoeling
Wat zeker is dat je mij de komende weken dus een stuk minder ziet/hoort/leest.
Thije handelt alles af mbt de GoT federatie en voor de toto heb ik een aparte vraag.
Ik wil graag mee blijven doen, maar kan er niet op rekenen dat ik hem kan invullen.
Sowieso viel het me op dat er wel meer mensen komen en gaan...
Kunnen we voor hen, en mij, niet regelen dat je altijd de standen krijgt van diegene de het laagst staat en wel de toto invult?
Vanaf morgen zit ik drie weken vanaf het modem in te loggen vanuit Turkije
Tenminste.. dat is de bedoeling
Wat zeker is dat je mij de komende weken dus een stuk minder ziet/hoort/leest.
Thije handelt alles af mbt de GoT federatie en voor de toto heb ik een aparte vraag.
Ik wil graag mee blijven doen, maar kan er niet op rekenen dat ik hem kan invullen.
Sowieso viel het me op dat er wel meer mensen komen en gaan...
Kunnen we voor hen, en mij, niet regelen dat je altijd de standen krijgt van diegene de het laagst staat en wel de toto invult?
Hoe denk je dat het komt dat diegene die het laagste staat zo weinig punten heeft? Misschien omdat die ook een paar weekjes gemist heeft?yared schreef op 26 May 2003 @ 16:51:
[ Voor 15% gewijzigd door Ronald Koeman op 26-05-2003 17:05 ]
is een tweedelige stelling:Hoe denk je dat het komt dat diegene die het laagste staat zo weinig punten heeft? Misschien omdat die ook een paar weekjes gemist heeft?
Niet alleen diegene die onderaan, maar diegene die onderaan staat en nog actief is
De nieuwe versie van de GoT Ratings is weer online.
Deze week 2 nieuwe leden, nl. Boogolinks met de gelijknamige Kickers en RSD2K met 9worlds.net, uit de zelfde divisie als chocovla (Oape City). Wordt het de laatste tijd soms gewoonte om je divisiegenoten uit te nodigen voor de GoT-federatie
Door dit nieuwe lid zijn de meesten een plaatsje omlaag gegaan, want 9worlds.net komt binnen op de 2e plaats, en is Nobbe dus toch van de 2e plaats verdrongen door een nieuw lid.
De beste teams van deze week zijn: Pielewiepers (86 pt.), Oape City (63 pt.), foray 4ever en White Stripes (61 pt.), Hoedjevanpapier's XI-tal (59 pt.) en OO0nme's Dreamteam (58 pt.)
Deze week 2 nieuwe leden, nl. Boogolinks met de gelijknamige Kickers en RSD2K met 9worlds.net, uit de zelfde divisie als chocovla (Oape City). Wordt het de laatste tijd soms gewoonte om je divisiegenoten uit te nodigen voor de GoT-federatie
Door dit nieuwe lid zijn de meesten een plaatsje omlaag gegaan, want 9worlds.net komt binnen op de 2e plaats, en is Nobbe dus toch van de 2e plaats verdrongen door een nieuw lid.
De beste teams van deze week zijn: Pielewiepers (86 pt.), Oape City (63 pt.), foray 4ever en White Stripes (61 pt.), Hoedjevanpapier's XI-tal (59 pt.) en OO0nme's Dreamteam (58 pt.)
Verwijderd
cool eindelijk hoor ik bij de beste teams 
zelfs hoger dan div4 teams zie ik net
zelfs hoger dan div4 teams zie ik net
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2003 20:41 ]
Dat ben ik en ik heb 2 weken gemistyared schreef op 26 mei 2003 @ 17:14:
[...]
is een tweedelige stelling:
Niet alleen diegene die onderaan, maar diegene die onderaan staat en nog actief is
Verwijderd
Rofl G0009 er zijn zelfs al wel 11/12 sterren spelers. Ik heb er btw ook 2 5-sterren spelers.
Ja, stom, ik had naar de laatste opstelling van Stiphout Vooruit gekeken, ervan uitgaande dat die vast wel 1 speler op het maximale aantal sterren zou hebben, en hij had voor die wedstrijd geen enkele speler met meer dan 5 sterren.Verwijderd schreef op 26 May 2003 @ 22:10:
Rofl G0009 er zijn zelfs al wel 11/12 sterren spelers. Ik heb er btw ook 2 5-sterren spelers.
http://195.149.159.155/Co...2094&teamID=20888&site=HT
Vond het tijd voor een nieuwe coach, en kijk eens wat de eerstvolgende coach was die ik kreeg:
yeahTimon Burink (12249898)
39 jaar, rampzalig vorm, gezond
Een goed coach die is Verdedigend ingesteld
Een controversieel persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft matig ervaring en is een redelijk leider.
Verwijderd
lekker
Hoe zit het eigenlijk met de cupsite devv? Die kan ondertussen ook wel een update gebruiken
Hoe zit het eigenlijk met de cupsite devv? Die kan ondertussen ook wel een update gebruiken
Waar heb jij zo'n coach nu voor nodig. De helft van je wedstrijden zijn WO'sdevv05 schreef op 27 May 2003 @ 16:26:
Vond het tijd voor een nieuwe coach, en kijk eens wat de eerstvolgende coach was die ik kreeg:
[...]
yeah
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
_Fonz: Er zijn geen 11/12 sterren spelers op dit moment! het meeste ooit gehaald tot nu toe is 10,5 ster!! Door Karlfod de nationale keeper van zweden!
Heb er echt geen tijd voor momenteel ivm schooldrukte en wat andere omstandigheden.. vrijwilligers zijn echter altijd welkom zich te meldenVerwijderd schreef op 27 May 2003 @ 16:35:
lekker![]()
Wat dacht je van trainen? En ik kan m volgend seizoen in IV goed gebruikendoemaarwat schreef op 27 mei 2003 @ 16:41:
[...]
Waar heb jij zo'n coach nu voor nodig. De helft van je wedstrijden zijn WO'sGeef gauw aan mij die coach. (voor een zacht preissie).
[ Voor 42% gewijzigd door .GoO op 27-05-2003 17:17 ]
Verwijderd
wat is eigenlijk het vaagste (kleinste) land waar jullie een speler van in de selectie hebben? Bij mij: Servie en Montenegro een oudere middenvelder zojuist gekocht.
Hrvatska en Chili.Verwijderd schreef op 27 mei 2003 @ 17:24:
wat is eigenlijk het vaagste (kleinste) land waar jullie een speler van in de selectie hebben? Bij mij: Servie en Montenegro een oudere middenvelder zojuist gekocht.
De rest komt uit Europa.
Gezocht!
Router
Kroatie vind ik een vaag land.Verwijderd schreef op 27 May 2003 @ 17:35:
[...]
Hrvatska = Kroatie -> Ook Europa. trouwens ook wel gave landen ja.
Gezocht!
Router
Kleinste land waarvan ik ooit een speler in mijn selectie heb gehad is Rusland (in aantal Hattrick-spelers, niet in omvang
). Op dit moment heb ik 3 Esten rondlopen, maar met bijna 1400 gebruikers is dat geen klein land meer te noemen.
Ik download nou net weer mijn hrf bestandje en tot mijn verbazing zie ik dat er een speler 14k in waarde is gezakt. Niet zo erg maar ook zijn playmaking is van solid naar inadequate gegaan. Hoe kan dat????
Gezocht!
Router
Als een speler ouder wordt, en dan over de 30 jaar, zakt zijn skills langzaam...The Dolf schreef op 27 May 2003 @ 20:21:
Ik download nou net weer mijn hrf bestandje en tot mijn verbazing zie ik dat er een speler 14k in waarde is gezakt. Niet zo erg maar ook zijn playmaking is van solid naar inadequate gegaan. Hoe kan dat????
Is ie ook erg oud?
Een oude speler?The Dolf schreef op 27 May 2003 @ 20:21:
31, en al 10 weken training gehad aan playmaking
Gezocht!
Router
Verwijderd
10 weken is veel te weinig voor een speler van 31. Playmaking duurt dan ongeveer een week of 20 en dat bij een solid trainer.(voor elk jaar in leeftijd boven de 19 een week extra)
Je loopt verder altijd het risico dat een skill zakt. Is mij al een aantal keer overkomen. Koop ik een middenvelder met positiespel redelijk en zakt ie 2 dagen daarna naar matig. Balen.
Je loopt verder altijd het risico dat een skill zakt. Is mij al een aantal keer overkomen. Koop ik een middenvelder met positiespel redelijk en zakt ie 2 dagen daarna naar matig. Balen.
Vanaf 28 jaar kunnen ze zelfs al slechter worden, 'k zou zeggen niet beginnen aan dat soort spelers dus!Windhoosje schreef op 27 May 2003 @ 20:26:
[...]
Als een speler ouder wordt, en dan over de 30 jaar, zakt zijn skills langzaam...
Is ie ook erg oud?
idd, ik koop nooit spelers die ouder dan 24 ofzo zijnG0009 schreef op 27 May 2003 @ 22:12:
[...]
Vanaf 28 jaar kunnen ze zelfs al slechter worden, 'k zou zeggen niet beginnen aan dat soort spelers dus!
Hehe, nah, als ze goed genoeg zijn en niet ouder dan 27 koop ik ze gewoon, en dan een paar weken voordat ze 28 worden verkopen aan een n00b die er net zo veel voor geeft als ik destijds betaald hadWindhoosje schreef op 27 May 2003 @ 22:26:
[...]
idd, ik koop nooit spelers die ouder dan 24 ofzo zijn
Fonz die keeper is divine +3 ofzo, want hij haalt 1 ster meer dan de andere divine keeper van zweden! Hij haalt 10,5 en die andere 9,5! En beide zijn divine, verder bestaat er maar een niet divine speler die geen keeper is en dat is een middenvelder, alleen als je naar zijn loon kijkt! Ik geloof uit me hoofd dat dat 300.0000 euro per week is!!!!
Ik wou ff kwijt dat ik zeer tevreden ben over de verandering mbt het HT-forum. 's Avonds werkt het nog steeds matig, maar het is in elk geval bereikbaar!
Hulde aan de GM's
Hulde aan de GM's
Ik had ff vraagje he.
Ik train nu op scoren, maar wil ff voor de topper over 3 weken conditie en vorm trainen (1week en 2weken) Dat kan toch wle gewoon tussen door, als ik daarna weer op scoren train??
Ik train nu op scoren, maar wil ff voor de topper over 3 weken conditie en vorm trainen (1week en 2weken) Dat kan toch wle gewoon tussen door, als ik daarna weer op scoren train??
Verwijderd
*verzoekje*
Betreffende de GOT CUP:
Het is namelijk erg makkelijk voor ons (ik en devv05) als alle uitslagen van de GOT cup worden vermeldt door ieder team. Nou is het natuurlijk zo dat niet iedereen uit de poule erg actief op GOT is. Dus hoop ik dat 1 manager uit elke poule de uitslagen van zijn poule kan melden op dit forum. Dit scheelt ons werk om elke poule af te gaan om te zoeken naar de uitslagen.
Ik ben op dit moment bezig met het update van de site (got cup, hattrick users). Dus deze zal een deze dagen weer helemaal up to date zijn.
Alvast bedankt voor jullie medewerking.
De GOT Cup Organisatie
p.s. Windhoosje nogmaals bedankt!
Betreffende de GOT CUP:
Het is namelijk erg makkelijk voor ons (ik en devv05) als alle uitslagen van de GOT cup worden vermeldt door ieder team. Nou is het natuurlijk zo dat niet iedereen uit de poule erg actief op GOT is. Dus hoop ik dat 1 manager uit elke poule de uitslagen van zijn poule kan melden op dit forum. Dit scheelt ons werk om elke poule af te gaan om te zoeken naar de uitslagen.
Ik ben op dit moment bezig met het update van de site (got cup, hattrick users). Dus deze zal een deze dagen weer helemaal up to date zijn.
Alvast bedankt voor jullie medewerking.
De GOT Cup Organisatie
p.s. Windhoosje nogmaals bedankt!
ja, dat kan gewoon. HT 'onthoud' dat gewoon, en je kan daarna weer verder gaan trainen waar je gebleven was...
Verwijderd
GOT CUP SITE UPDATE!
Alles is upgedate behalve het wedstrijdschema....
Moet nu werken dus dat komt vanavond wel
http://www32.brinkster.com/hattrickusers
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2003 16:15 ]
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik hiermee aan moet...
Heb een speler te koop gezet met de volgende stats:
[speler]
Een sympatiek persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Nu is er 199k voor geboden!!!!!
Nou kun je zeggen, dikke mazzelaar, blij wezen met je poen en niet verder over zeuren, maar ik vraag me toch af of ik dit niet bij een GM moet aangeven....straks wordt dit als cheaten gezien!!
Wat moet ik er nou mee?
EDIT:
Had nog een speler aangeboden met deze stats(voor 0 euro, waardeloze speler namelijk!):
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: matig Passen: rampzalig
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: goed
is er 300(!)k op geboden door dezelfde club als die eerder die 200k op die andere speler bood....
Nu weet ik zeker dat ik me tot de GM's moet wenden...
Heb een speler te koop gezet met de volgende stats:
[speler]
Een sympatiek persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Nu is er 199k voor geboden!!!!!
Nou kun je zeggen, dikke mazzelaar, blij wezen met je poen en niet verder over zeuren, maar ik vraag me toch af of ik dit niet bij een GM moet aangeven....straks wordt dit als cheaten gezien!!
Wat moet ik er nou mee?
EDIT:
Had nog een speler aangeboden met deze stats(voor 0 euro, waardeloze speler namelijk!):
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: matig Passen: rampzalig
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: goed
is er 300(!)k op geboden door dezelfde club als die eerder die 200k op die andere speler bood....
Nu weet ik zeker dat ik me tot de GM's moet wenden...
[ Voor 29% gewijzigd door Ronald Koeman op 28-05-2003 17:01 ]
Niet zeuren zou ik zeggen...
5 ton erbij, voor twee van zulke spelers.. Netjes toch..
Nee, dat kun je dus echt niet maken. Ten eerste is het oneerlijke concurrentie tov mijn divisiegenoten, ten tweede wil ik gewoon op eigen kracht m'n team opbouwen, niet met (ongevraagde) hulp van anderen.koentjuh schreef op 28 May 2003 @ 17:06:
Niet zeuren zou ik zeggen...5 ton erbij, voor twee van zulke spelers.. Netjes toch..
OK, je kunt een keer geluk hebben dat een n00b veel te veel voor je speler biedt, maar dit slaat alles!
Bovendien loop je gewoon het risico dat je als cheater wordt aangegeven, en dan wordt je account gelocked, dat wil ik toch echt vermijden!
Ik heb dus al mail naar de GM's gestuurd, willen jullie als m'n getuigen optreden voor het geval hij m'n verhaal niet pikt?
[ Voor 10% gewijzigd door Ronald Koeman op 28-05-2003 17:21 ]
Das wel naaien dus, hij wou jou er dus uitkicken...?? Lekker manier van comptitie is dat dus..
in iedergeval het juiste gedaan..
Uitslag van mij klopt btw niet helemaal.Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 16:14:
GOT CUP SITE UPDATE!
Maar dit is ff de voorlopige stand in poule C:
Poule C
1. Hoedjevanpapier 1 5-0 3
2. Bad Clusters 1 4-0 3
3. Oonme’s Dreamteam 1 4-0 3
4. HFC Bman 1 0-4 0
5. Martinozen 1 0-4 0
6. RFC Skillz 1 0-5 0
Ervanuitgaande dat de andere wedstrijden wel kloppen, vanavond check ik wel ff goed.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
hehehe^^0nMe schreef op 28 May 2003 @ 17:38:
[...]
Uitslag van mij klopt btw niet helemaal.
Maar dit is ff de voorlopige stand in poule C:
Poule C
1. Hoedjevanpapier 1 5-0 3
2. Bad Clusters 1 4-0 3
3. Oonme’s Dreamteam 1 4-0 3
4. HFC Bman 1 0-4 0
5. Martinozen 1 0-4 0
6. RFC Skillz 1 0-5 0
Ervanuitgaande dat de andere wedstrijden wel kloppen, vanavond check ik wel ff goed.
Dat is lekker, ik snap niet dat mensen cheaten maar dan nog iemand naaien is nog een stukje erger. Ik neem aan de speler z'n team mag inleveren?G0009 schreef op 28 May 2003 @ 17:30:
Na enig onderzoek is gebleken dat het team dat zoveel geld voor m'n spelers bood onder dezelfde ip inlogt als een divisiegenoot van me! Wat een naaier!
Dat is aan de GM, kan nog wel een paar dagen duren voordat die reageert, de GM's hebben het nogal druk op het moment geloof ik.Jeroen Blom schreef op 28 mei 2003 @ 17:55:
[...]
Dat is lekker, ik snap niet dat mensen cheaten maar dan nog iemand naaien is nog een stukje erger. Ik neem aan de speler z'n team mag inleveren?
Uitslag(en) poule F:
Team Boswar - White Stripes 3-3
Andere ploegen hebben geen poulewedstrijd gespeeld
Team Boswar - White Stripes 3-3
Andere ploegen hebben geen poulewedstrijd gespeeld
Dit topic is gesloten.